Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Communication
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Management
                          • Vente
                          • Rapport
                          • Français
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Account Executive
                          • Administrateur/rice des ventes
                          • Architecte en solutions senior
                          • Chef/fe de Fusion
                          • Logopède
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Administrateur/teuse support technique
                          • Administrateur/trice commercial/e

                          Afficher plus
                          Communication
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          15


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Communication
                          60






                          Fonctions

                          IT
                          13






                          44 résultats pour Expérience client à Deinze dans un rayon de 30 km

                          Inside sales

                          TopTalents
                          Waregem
                          TopTalents * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een toonaangevend fabrikant van medische wegwerpkledij en persoonlijke beschermingsmiddelen. Hun innovatieve producten zijn een assortiment single‑use (wegwerpe) beschermende medische kleding en sets zoals OTM‑sets, coveralls, isolatie‑jassen, jacks, labo jassen, patiënten jassen, scrub‑suits, chirurg‑jassen, mondmaskers en bezoeker‑jassen voor bescherming, veiligheid en comfort van patiënten en medisch personeel. Het team combineert technische expertise met klantgerichte service, waardoor elke oplossing op maat van de klant wordt geleverd. Hier krijg je de kans om impact te maken binnen een dynamische, groeiende organisatie waar jouw werk direct bijdraagt aan betere zorg. Ter versterking van het Belgische (Management) Team zijn wij op zoek naar een
                          TopTalents * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een toonaangevend fabrikant van medische wegwerpkledij en persoonlijke beschermingsmiddelen. Hun innovatieve producten zijn een assortiment single‑use (wegwerpe) beschermende medische kleding en sets zoals OTM‑sets, coveralls, isolatie‑jassen, jacks, labo jassen, patiënten jassen, scrub‑suits, chirurg‑jassen, mondmaskers en bezoeker‑jassen voor bescherming, veiligheid en comfort van patiënten en medisch personeel. Het team combineert technische expertise met klantgerichte service, waardoor elke oplossing op maat van de klant wordt geleverd. Hier krijg je de kans om impact te maken binnen een dynamische, groeiende organisatie waar jouw werk direct bijdraagt aan betere zorg. Ter versterking van het Belgische (Management) Team zijn wij op zoek naar een
                          plus
                          NOUVEAU
                          Actemium * Merelbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Actemium België geeft advies over, ontwerpt, realiseert en ondersteunt industriële processen. We bieden ook service en opleidingen. Onze activiteiten: elektriciteit & instrumentatie, IT/ICT, automatisering en mechanics & piping. Het is onze missie om klanten te helpen met het verbeteren van hun concurrentievoordeel en industriële prestaties. Vandaag telt Actemium Belgium 900 medewerkers, verspreid over 8 vestigingen in België, 1 in China en 1 in Frankrijk. Actemium is een merk van VINCI Energies. Bekijk alle vacatures van VINCI Energies Belgium. Actemium, onderdeel van de VINCI Energies-groep, richt zich op industriële automatisatie en innovatie binnen de industriële sector, met nadruk op technologieën zoals Internet of Things, Industry 4.0, Cl
                          Actemium * Merelbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Actemium België geeft advies over, ontwerpt, realiseert en ondersteunt industriële processen. We bieden ook service en opleidingen. Onze activiteiten: elektriciteit & instrumentatie, IT/ICT, automatisering en mechanics & piping. Het is onze missie om klanten te helpen met het verbeteren van hun concurrentievoordeel en industriële prestaties. Vandaag telt Actemium Belgium 900 medewerkers, verspreid over 8 vestigingen in België, 1 in China en 1 in Frankrijk. Actemium is een merk van VINCI Energies. Bekijk alle vacatures van VINCI Energies Belgium. Actemium, onderdeel van de VINCI Energies-groep, richt zich op industriële automatisatie en innovatie binnen de industriële sector, met nadruk op technologieën zoals Internet of Things, Industry 4.0, Cl
                          plus
                          Basé(e) à Gand, vous serez responsable du suivi administratif et commercial d'un portefeuille de clients existants. Vous jouerez un rôle clé dans le renouvellement des contrats, le renforcement de la relation client et le suivi des paiements. * Maintenir une relation client forte avec un suivi rigoureux des actions et des documents y afférents. * Collaborer étroitement avec la finance pour le contrôle du crédit client (suivi des paiements, relances, recouvrement). * Expérience confirmée en administration des ventes ou en support commercial B2B, idéalement dans le secteur numérique * Aptitude à interagir efficacement avec des clients stratégiques et multiculturels * Excellent sens du contact client, avec un suivi proactif et personnalisé * Sens relatio
                          Basé(e) à Gand, vous serez responsable du suivi administratif et commercial d'un portefeuille de clients existants. Vous jouerez un rôle clé dans le renouvellement des contrats, le renforcement de la relation client et le suivi des paiements. * Maintenir une relation client forte avec un suivi rigoureux des actions et des documents y afférents. * Collaborer étroitement avec la finance pour le contrôle du crédit client (suivi des paiements, relances, recouvrement). * Expérience confirmée en administration des ventes ou en support commercial B2B, idéalement dans le secteur numérique * Aptitude à interagir efficacement avec des clients stratégiques et multiculturels * Excellent sens du contact client, avec un suivi proactif et personnalisé * Sens relatio
                          plus
                          Sales Talents * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Heb jij een hart voor retail en weet je hoe je een team motiveert tot topprestaties? Of je nu klaar bent om een winkel volledig te leiden of om als rechterhand van de te groeien, dit is jouw kans op een carrière binnen een sterke, inspirerende retailorganisatie. Jouw verantwoordelijkheden - Als Store Manager draag je de eindverantwoordelijkheid over het dagelijks reilen en zeilen van de winkel. Je combineert commerciële feeling met sterk peoplemanagement en een hands-on aanpak. Samen met je Store Manager, die jouw rechterhand is in de operationele werking, zorg je voor een vlotte organisatie, een gemotiveerd team en een uitstekende klantenbeleving. * een team van ongeveer 10 coacht, begeleidt en motiveert; * zorgt voor een efficiënte planning en een optimaal winkelverloop;
                          Sales Talents * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Heb jij een hart voor retail en weet je hoe je een team motiveert tot topprestaties? Of je nu klaar bent om een winkel volledig te leiden of om als rechterhand van de te groeien, dit is jouw kans op een carrière binnen een sterke, inspirerende retailorganisatie. Jouw verantwoordelijkheden - Als Store Manager draag je de eindverantwoordelijkheid over het dagelijks reilen en zeilen van de winkel. Je combineert commerciële feeling met sterk peoplemanagement en een hands-on aanpak. Samen met je Store Manager, die jouw rechterhand is in de operationele werking, zorg je voor een vlotte organisatie, een gemotiveerd team en een uitstekende klantenbeleving. * een team van ongeveer 10 coacht, begeleidt en motiveert; * zorgt voor een efficiënte planning en een optimaal winkelverloop;
                          plus
                          PP 2.0 Bv * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor ons hippe kippenrestaurant in Gent zijn wij op zoek naar een shiftleader/Assistant Manager die met veel enthousiasme ons team wil versterken en voor wie het een passie is dat de beste klantenservice wordt gegeven en onze klanten buiten gaan met een grote glimlach zodat zij ons restaurant aanbevelen in hun vriendenkring en met plezier terug komen naar ons restaurant. * Je werkt nauw samen met de en kan deze vervangen tijdens afwezigheden. * Je werkt actief mee in het restaurant en je missie is het creëren van een uitzonderlijke klantenbeleving. * Efficiëntie, kwaliteit en netheid zijn voor jou uiterst belangrijk. * Bestellingen opnemen en ingeven via digitaal kassa-systeem, tafels afruimen, openen/sluiten restaurant. * Communicatie met de keuken en de bestelprocedures volgen.
                          PP 2.0 Bv * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor ons hippe kippenrestaurant in Gent zijn wij op zoek naar een shiftleader/Assistant Manager die met veel enthousiasme ons team wil versterken en voor wie het een passie is dat de beste klantenservice wordt gegeven en onze klanten buiten gaan met een grote glimlach zodat zij ons restaurant aanbevelen in hun vriendenkring en met plezier terug komen naar ons restaurant. * Je werkt nauw samen met de en kan deze vervangen tijdens afwezigheden. * Je werkt actief mee in het restaurant en je missie is het creëren van een uitzonderlijke klantenbeleving. * Efficiëntie, kwaliteit en netheid zijn voor jou uiterst belangrijk. * Bestellingen opnemen en ingeven via digitaal kassa-systeem, tafels afruimen, openen/sluiten restaurant. * Communicatie met de keuken en de bestelprocedures volgen.
                          plus
                          SOLVARI BELGIË * LOCHRISTI - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als stagiaire op de klantenservice afdeling krijg je veel verantwoordelijkheid en leer je verschillende aspecten van klantenservice. Dit omvat het beantwoorden van vragen, het uitleggen van onze producten en het zorgen voor een geweldige klantbeleving; * Je ondersteunt ook bij after-sales via dezelfde kanalen; * Je neemt proactief telefonisch contact op met consumenten om hen verder te helpen met hun offerte-aanvragen; * Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor vragen over klachten, planning, orders, kosten en andere klantverzoeken; * Je zorgt ervoor dat er een perfecte match is tussen de consument en de vakmannen; * Je werkt vanuit een servicegerichte rol, waarbij je ook commerciële resultaten behaalt. Wat maakt jou een match met deze functie?
                          SOLVARI BELGIË * LOCHRISTI - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als stagiaire op de klantenservice afdeling krijg je veel verantwoordelijkheid en leer je verschillende aspecten van klantenservice. Dit omvat het beantwoorden van vragen, het uitleggen van onze producten en het zorgen voor een geweldige klantbeleving; * Je ondersteunt ook bij after-sales via dezelfde kanalen; * Je neemt proactief telefonisch contact op met consumenten om hen verder te helpen met hun offerte-aanvragen; * Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor vragen over klachten, planning, orders, kosten en andere klantverzoeken; * Je zorgt ervoor dat er een perfecte match is tussen de consument en de vakmannen; * Je werkt vanuit een servicegerichte rol, waarbij je ook commerciële resultaten behaalt. Wat maakt jou een match met deze functie?
                          plus
                          Araani Bvba * KORTRIJK - Solliciteer als één van de eersten * Proactief opvolgen van verkoopleads en projecten, waarbij je zorgt voor tijdige en effectieve communicatie met klanten. * Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties en het bieden van uitstekende service na verkoop. * Het Sales-team ondersteunen met jouw inzichten en input. * Nauwkeurige registratie van verkoopactiviteiten en klantinteracties in ons CRM-systeem. * Samenwerken met uit verschillende afdelingen om een vlotte uitvoering van projecten en een hoge klanttevredenheid te garanderen. * Zeer goed georganiseerd en gestructureerd, met talent om projecten op koers te houden. * Uitstekende communicatieve vaardigheden, flexibel in omgang met verschillende persoonlijkheden en culturen. * Een probleemoplosser met een oplossingsgerichte mindset. * Stressbestendig en in staat om goed te presteren onder dr
                          Araani Bvba * KORTRIJK - Solliciteer als één van de eersten * Proactief opvolgen van verkoopleads en projecten, waarbij je zorgt voor tijdige en effectieve communicatie met klanten. * Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties en het bieden van uitstekende service na verkoop. * Het Sales-team ondersteunen met jouw inzichten en input. * Nauwkeurige registratie van verkoopactiviteiten en klantinteracties in ons CRM-systeem. * Samenwerken met uit verschillende afdelingen om een vlotte uitvoering van projecten en een hoge klanttevredenheid te garanderen. * Zeer goed georganiseerd en gestructureerd, met talent om projecten op koers te houden. * Uitstekende communicatieve vaardigheden, flexibel in omgang met verschillende persoonlijkheden en culturen. * Een probleemoplosser met een oplossingsgerichte mindset. * Stressbestendig en in staat om goed te presteren onder dr
                          plus
                          Are you eager to convince clients and build relationships in both a professional and personal way? Score and Close: You'll proactively seek out new clients within your sector or region and know how to convert both inbound and outbound leads into satisfied customers. Upsell-master: You'll spot opportunities with existing clients and persuade them to adopt additional valuable solutions (cross- and upselling within ARR contracts). Stakeholder-whisperer: You'll collaborate with different types of clients (operations, management, executives, C-level) to deliver the right value proposition. Sales Pro: You have experience in sales, and SaaS experience is a big plus. Communicative Talent: Whether it's with clients or internally with colleagues, you communicat
                          Are you eager to convince clients and build relationships in both a professional and personal way? Score and Close: You'll proactively seek out new clients within your sector or region and know how to convert both inbound and outbound leads into satisfied customers. Upsell-master: You'll spot opportunities with existing clients and persuade them to adopt additional valuable solutions (cross- and upselling within ARR contracts). Stakeholder-whisperer: You'll collaborate with different types of clients (operations, management, executives, C-level) to deliver the right value proposition. Sales Pro: You have experience in sales, and SaaS experience is a big plus. Communicative Talent: Whether it's with clients or internally with colleagues, you communicat
                          plus
                          Enhance website functionality, user experience, and conversion rates through A/B testing and iterative improvements. * Integrate digital strategies to enhance the customer journey both online and offline, creating a seamless and personalised experience. * Meeting and exceeding marketing campaign targets, delivering ROI, and fostering a positive customer experience. Experience and Qualifications * Proven experience in digital marketing, particularly in a SaaS/B2B business model. * Demonstrable experience in planning and delivering large-scale digital marketing initiatives and campaigns Internationally. * Experience managing complex websites and providing comprehensive digital channel management.
                          Enhance website functionality, user experience, and conversion rates through A/B testing and iterative improvements. * Integrate digital strategies to enhance the customer journey both online and offline, creating a seamless and personalised experience. * Meeting and exceeding marketing campaign targets, delivering ROI, and fostering a positive customer experience. Experience and Qualifications * Proven experience in digital marketing, particularly in a SaaS/B2B business model. * Demonstrable experience in planning and delivering large-scale digital marketing initiatives and campaigns Internationally. * Experience managing complex websites and providing comprehensive digital channel management.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 33 offres d’emploi similaires.

                          Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. You will play a key role in contract renewals, strengthening client relationships, and monitoring payments. * Maintain strong client relationships through rigorous follow-up of actions and related documentation. * Proven experience in sales administration or B2B commercial support, ideally in the digital sector * Ability to interact effectively with strategic and multicultural clients * Excellent client relationship management with a proactive and personalized approach * Strong interpersonal skills, focused on client retention and satisfaction
                          Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. You will play a key role in contract renewals, strengthening client relationships, and monitoring payments. * Maintain strong client relationships through rigorous follow-up of actions and related documentation. * Proven experience in sales administration or B2B commercial support, ideally in the digital sector * Ability to interact effectively with strategic and multicultural clients * Excellent client relationship management with a proactive and personalized approach * Strong interpersonal skills, focused on client retention and satisfaction
                          plus
                          A role as a Private Banker in Ghent offers the opportunity to work in the financial services sector, focusing on delivering tailored financial solutions to high-net-worth clients. * Identify commercial opportunities: Actively seek out potential clients through your own initiatives and joint marketing efforts. * Assess clients' needs and deliver bespoke financial solutions: Support existing clients in structuring and optimizing their assets, benefiting from the expert assistance of , , , product teams, marketing, and * Manage and grow a client portfolio: Develop and manage the current Banking client base. Create, maintain, and strengthen trusting relationships by identifying clients' needs and proposing personalized solutions, working closely with inte
                          A role as a Private Banker in Ghent offers the opportunity to work in the financial services sector, focusing on delivering tailored financial solutions to high-net-worth clients. * Identify commercial opportunities: Actively seek out potential clients through your own initiatives and joint marketing efforts. * Assess clients' needs and deliver bespoke financial solutions: Support existing clients in structuring and optimizing their assets, benefiting from the expert assistance of , , , product teams, marketing, and * Manage and grow a client portfolio: Develop and manage the current Banking client base. Create, maintain, and strengthen trusting relationships by identifying clients' needs and proposing personalized solutions, working closely with inte
                          plus
                          As a Transaction Manager at LDS Advisory, you will play a key role in leading buy- and sell-side financial due diligence projects for both corporate and private equity clients . * high client exposure * Managing end-to-end project delivery in close collaboration with the client * At least 4 years of relevant professional experience
                          As a Transaction Manager at LDS Advisory, you will play a key role in leading buy- and sell-side financial due diligence projects for both corporate and private equity clients . * high client exposure * Managing end-to-end project delivery in close collaboration with the client * At least 4 years of relevant professional experience
                          plus
                          NOUVEAU
                          You'll advise clients on enhancing their finance operations through streamlined processes and smart tooling. * high client exposure * Acting as the main point of contact for clients during assignments * At least 4 years of relevant professional experience * Relevant experience in financial consulting is a pro.
                          You'll advise clients on enhancing their finance operations through streamlined processes and smart tooling. * high client exposure * Acting as the main point of contact for clients during assignments * At least 4 years of relevant professional experience * Relevant experience in financial consulting is a pro.
                          plus

                          IBM Hybrid Cloud Integration consultant

                          Integration Designers NV
                          Antwerp, Brussels, Ghent
                          Télétravail possible
                          We design and implement small and large integration projects for our clients. To further help our clients with their digital transformation we are looking for an IBM Hybrid Cloud Integration consultant to join our team. * You will be working for our large clients with challenging projects, both technically and functionally * You will be a team player helping our clients with their digitalization challenges leveraging IBM's modern, federated, hybrid integration solutions * You have experience in the domain of application integration. * Interesting clients and projects. You will work on real life problems with a direct impact on the business of our clients and the broader society. * A competitive salary, in line with your experience and
                          We design and implement small and large integration projects for our clients. To further help our clients with their digital transformation we are looking for an IBM Hybrid Cloud Integration consultant to join our team. * You will be working for our large clients with challenging projects, both technically and functionally * You will be a team player helping our clients with their digitalization challenges leveraging IBM's modern, federated, hybrid integration solutions * You have experience in the domain of application integration. * Interesting clients and projects. You will work on real life problems with a direct impact on the business of our clients and the broader society. * A competitive salary, in line with your experience and
                          plus
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. - Proven experience as a Red Hat Solutions Architect with a strong focus on OpenShift and Ansible Automation Platform. - Experience with other Red Hat technologies (e.g., Red Hat Satellite, Red Hat Directory Server,...) From revolutionizing business processes to developing innovative solutions, you'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. - Proven experience as a Red Hat Solutions Architect with a strong focus on OpenShift and Ansible Automation Platform. - Experience with other Red Hat technologies (e.g., Red Hat Satellite, Red Hat Directory Server,...) From revolutionizing business processes to developing innovative solutions, you'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          plus
                          NOUVEAU

                          ServiceNow Consultant

                          Devoteam
                          Machelen
                          Candidature facile
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. * A bachelor degree in computer science, engineering or equivalent education/experience. * Proven experience/certifications on ServiceNow or other ITSM solutions is a plus. From revolutionising business processes to developing innovative solutions, you'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. * A bachelor degree in computer science, engineering or equivalent education/experience. * Proven experience/certifications on ServiceNow or other ITSM solutions is a plus. From revolutionising business processes to developing innovative solutions, you'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          plus
                          NOUVEAU
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. * Proven experience/certifications on ServiceNow or other ITSM solutions is a plus * Bachelor degree in computer science, engineering or equivalent education/experience. From revolutionising business processes to developing innovative solutions, you'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. * Proven experience/certifications on ServiceNow or other ITSM solutions is a plus * Bachelor degree in computer science, engineering or equivalent education/experience. From revolutionising business processes to developing innovative solutions, you'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          plus
                          NOUVEAU
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. * Minimum of 5 years of experience designing and implementing ServiceNow CMDB and ITOM solutions in enterprise environments; From revolutionizing business processes to developing innovative solutions, 'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          We help our clients leverage technology to achieve their business goals. * Minimum of 5 years of experience designing and implementing ServiceNow CMDB and ITOM solutions in enterprise environments; From revolutionizing business processes to developing innovative solutions, 'll have the chance to make a genuine and positive impact on our clients and the community.
                          plus
                          NOUVEAU
                          We are seeking a highly skilled Cost Engineer to join our clients team and manage the financial aspects of a major project within a highly regulated industry. * Build and maintain strong relationships with key stakeholders and clients. * Present financial and project data in clear, concise formats in line with client reporting standards and Earned Value Management (EVM) processes. * Strong experience in project controls, with a particular emphasis on cost management. * Experience in NEC3/4 contract management and the nuclear industry (preferred).
                          We are seeking a highly skilled Cost Engineer to join our clients team and manage the financial aspects of a major project within a highly regulated industry. * Build and maintain strong relationships with key stakeholders and clients. * Present financial and project data in clear, concise formats in line with client reporting standards and Earned Value Management (EVM) processes. * Strong experience in project controls, with a particular emphasis on cost management. * Experience in NEC3/4 contract management and the nuclear industry (preferred).
                          plus
                          NOUVEAU
                          This company supports innovative clients worldwide and plays a crucial role in the entire process from idea to finished product. * Identify bottlenecks and enhance the overall user experience * 6+ years of experience as a Dynamics 365 CRM consultant/analyst * Bachelor or master's degree in IT, or equivalent experience
                          This company supports innovative clients worldwide and plays a crucial role in the entire process from idea to finished product. * Identify bottlenecks and enhance the overall user experience * 6+ years of experience as a Dynamics 365 CRM consultant/analyst * Bachelor or master's degree in IT, or equivalent experience
                          plus
                          Enlarging client portfolio through active prospection in Europe; Graduated with a scientific degree (, Msc, PhD), we would expect at least 5 years of relevant experience in selling full package services from formulation development, drug product development to packaging including analytical support and manufacturing for small or large molecules.
                          Enlarging client portfolio through active prospection in Europe; Graduated with a scientific degree (, Msc, PhD), we would expect at least 5 years of relevant experience in selling full package services from formulation development, drug product development to packaging including analytical support and manufacturing for small or large molecules.
                          plus
                          We automate repetitive tasks and ensure our clients stay fully compliant with regulations. In short, we make our clients' lives much easier! * … have at least 3 years of experience working with Typescript, React and Node.js * … have experience with end-to-end testing using frameworks like Playwright, Cypress, * …don't need designs to make stunning UX experiences * …have experience building digital products with long term vision, whether in a B2B or B2C environment.
                          We automate repetitive tasks and ensure our clients stay fully compliant with regulations. In short, we make our clients' lives much easier! * … have at least 3 years of experience working with Typescript, React and Node.js * … have experience with end-to-end testing using frameworks like Playwright, Cypress, * …don't need designs to make stunning UX experiences * …have experience building digital products with long term vision, whether in a B2B or B2C environment.
                          plus
                          \nEverything is 100% tailored to meet the client's needs—from engineering to production, inspection, and on-site delivery. Our clients operate in sectors such as chemicals, petrochemicals, gas, pharmaceuticals, food processing, water treatment, tank cleaning, and more.\n\n - You combine technical expertise, market knowledge, and leadership skills to elevate clients, processes, and the team to the next level.\n Experience:\n * \nAt least 7 years of experience in a relevant technical or technological sector.\n\n \nThis comes with a competitive salary package tailored to your experience and expertise.\n
                          \nEverything is 100% tailored to meet the client's needs—from engineering to production, inspection, and on-site delivery. Our clients operate in sectors such as chemicals, petrochemicals, gas, pharmaceuticals, food processing, water treatment, tank cleaning, and more.\n\n - You combine technical expertise, market knowledge, and leadership skills to elevate clients, processes, and the team to the next level.\n Experience:\n * \nAt least 7 years of experience in a relevant technical or technological sector.\n\n \nThis comes with a competitive salary package tailored to your experience and expertise.\n
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus