Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Service client
                          • Néerlandais
                          • Vente
                          • Français
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Account Executive
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e de backoffice
                          • Agent/e technique
                          • Conducteur/rice-Régleur/se

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          7


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          12






                          23 résultats pour Customer Success Manager à Arendonk dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 23 offres d’emploi similaires.

                          Customer Service Teamleader

                          HAYS
                          Grobbendonk
                          Regio Grobbendonk | Teamleader & Customer Service | Innovatieve speler | 32 verlofdagen - Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat bestaat uit 3 . Dit wil zeggen dat je ook de opvolging van klanten mee voor je rekening neemt, door o.a. bestellingen te verwerken, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, etc. Je werkt nauw samen met de om te zorgen dat het customer service team goed draait. Je hebt ervaring als customer service.
                          Regio Grobbendonk | Teamleader & Customer Service | Innovatieve speler | 32 verlofdagen - Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat bestaat uit 3 . Dit wil zeggen dat je ook de opvolging van klanten mee voor je rekening neemt, door o.a. bestellingen te verwerken, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen, etc. Je werkt nauw samen met de om te zorgen dat het customer service team goed draait. Je hebt ervaring als customer service.
                          plus

                          Customer Service Manager

                          Tessenderlo Group NV
                          Pelt
                          Candidature facile
                          Als Customer Service Manager sta je aan het hoofd van de afdeling Sales Support. * Als people manager pur sang coach, motiveer en ontwikkel je je teamleden en zorg je voor een positieve teamdynamiek. * Je coördineert en monitort de E-commerce en customer masterdata samen met je team.
                          Als Customer Service Manager sta je aan het hoofd van de afdeling Sales Support. * Als people manager pur sang coach, motiveer en ontwikkel je je teamleden en zorg je voor een positieve teamdynamiek. * Je coördineert en monitort de E-commerce en customer masterdata samen met je team.
                          plus
                          OVI Nv * 2250 Olen, België - Solliciteer als één van de eersten - OVI (Olense Vleeswaren Industrie) is veel meer dan een klassiek vleeswarenbedrijf. Vanuit onze Kempische roots combineren we sinds 1968 vakmanschap met innovatie. Vandaag zijn we één van de grootste onafhankelijke spelers in België en leveren we niet alleen vertrouwde charcuterieproducten, maar ook eigentijdse snacks, veggie-varianten en maatwerkoplossingen voor retail én foodservice. Je vindt ons assortiment onder bekende huismerken in de supermarkt, op festivals of in cateringconcepten waar beleving en snelheid samenkomen. Achter de schermen investeren we in duurzame productie, slimme verpakkingen en smaakontwikkeling met de consument van morgen in gedachten. En dat alles doen we met een hecht team, korte beslissingslijnen en de ambitie om samen te groeien. Kom jij bij ons team? Jouw verantwoordelijkh
                          OVI Nv * 2250 Olen, België - Solliciteer als één van de eersten - OVI (Olense Vleeswaren Industrie) is veel meer dan een klassiek vleeswarenbedrijf. Vanuit onze Kempische roots combineren we sinds 1968 vakmanschap met innovatie. Vandaag zijn we één van de grootste onafhankelijke spelers in België en leveren we niet alleen vertrouwde charcuterieproducten, maar ook eigentijdse snacks, veggie-varianten en maatwerkoplossingen voor retail én foodservice. Je vindt ons assortiment onder bekende huismerken in de supermarkt, op festivals of in cateringconcepten waar beleving en snelheid samenkomen. Achter de schermen investeren we in duurzame productie, slimme verpakkingen en smaakontwikkeling met de consument van morgen in gedachten. En dat alles doen we met een hecht team, korte beslissingslijnen en de ambitie om samen te groeien. Kom jij bij ons team? Jouw verantwoordelijkh
                          plus
                          Customer Care Planner Jobs Available at Primagaz Belgium in Beringen, . Daarom zoeken we een ervaren Customer Care Planner die onze klantendienst en techniekersplanning overkoepelend coördineert. Functieomschrijving Wat je doet als Customer Care Planner Deze functie is nieuw en jij mag ze van scratch uitbouwen. Je brengt structuur en overzicht: Je beheert de centrale callplanning van alle customer care teams en zorgt voor een optimale bezetting per tijdsblok.
                          Customer Care Planner Jobs Available at Primagaz Belgium in Beringen, . Daarom zoeken we een ervaren Customer Care Planner die onze klantendienst en techniekersplanning overkoepelend coördineert. Functieomschrijving Wat je doet als Customer Care Planner Deze functie is nieuw en jij mag ze van scratch uitbouwen. Je brengt structuur en overzicht: Je beheert de centrale callplanning van alle customer care teams en zorgt voor een optimale bezetting per tijdsblok.
                          plus
                          Onejob bv * Geel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Binnen een snelgroeiend bedrijf in een bloeiende sector werk je als administratief commercieel medewerker aan de verdere uitbouw van onze commerciële dienst. Ben je enthousiast en klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een internationaal georiënteerd bedrijf? Stuur ons dan snel je sollicitatie! * Het fungeren als aanspreekpunt voor onze klanten in deze regio en het beantwoorden van hun vragen in overleg met de . * Het opnemen van bestellingen, opmaken van pro forma facturen en voorbereiden en afhandelen van transport. * Het zorgen dat alle benodigde documenten worden opgemaakt door de verschillende diensten, zodat de administratie van de export correct kan verlopen. * Het assisteren bij het opstellen van de planning voor bestaande klanten en fungeren als de schakel tussen de klant en de fabriek.
                          Onejob bv * Geel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Binnen een snelgroeiend bedrijf in een bloeiende sector werk je als administratief commercieel medewerker aan de verdere uitbouw van onze commerciële dienst. Ben je enthousiast en klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een internationaal georiënteerd bedrijf? Stuur ons dan snel je sollicitatie! * Het fungeren als aanspreekpunt voor onze klanten in deze regio en het beantwoorden van hun vragen in overleg met de . * Het opnemen van bestellingen, opmaken van pro forma facturen en voorbereiden en afhandelen van transport. * Het zorgen dat alle benodigde documenten worden opgemaakt door de verschillende diensten, zodat de administratie van de export correct kan verlopen. * Het assisteren bij het opstellen van de planning voor bestaande klanten en fungeren als de schakel tussen de klant en de fabriek.
                          plus
                          Je werkt nauw samen met , , customer service, aankoop en support; je komt hier in een cultuur van open communicatie: samenwerken en vragen stellen..
                          Je werkt nauw samen met , , customer service, aankoop en support; je komt hier in een cultuur van open communicatie: samenwerken en vragen stellen..
                          plus
                          ● Responsible for compliance of local supply chain process with regulations, customer requirement and group standards * logistics for inbound flows from supplier/regional DC to plant and outbound flows from plant to regional DC/customer (ownership of outbound logistics may vary per local/regional SC context) ● Ability to lead and manage change in a complex environment ● Ability to bring people together, set a common agenda and manage interfaces between functions
                          ● Responsible for compliance of local supply chain process with regulations, customer requirement and group standards * logistics for inbound flows from supplier/regional DC to plant and outbound flows from plant to regional DC/customer (ownership of outbound logistics may vary per local/regional SC context) ● Ability to lead and manage change in a complex environment ● Ability to bring people together, set a common agenda and manage interfaces between functions
                          plus
                          Voor onze klant zijn wij op zoek naar een CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER met plaats tewerkstelling regio BALEN. Wat ga je doen als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER? Wat verwachten we van jou als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER? * Ervaring in customer service of internal sales is een pluspunt, net als kennis van ERP/CRM. Interesse in deze uitdaging als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER?
                          Voor onze klant zijn wij op zoek naar een CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER met plaats tewerkstelling regio BALEN. Wat ga je doen als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER? Wat verwachten we van jou als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER? * Ervaring in customer service of internal sales is een pluspunt, net als kennis van ERP/CRM. Interesse in deze uitdaging als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER?
                          plus
                          If you have a hardworking attitude, with attention to detail, respect and loyalty to the company, we are sure that our cooperation will be a success!
                          If you have a hardworking attitude, with attention to detail, respect and loyalty to the company, we are sure that our cooperation will be a success!
                          plus
                          NOUVEAU
                          We are searching for the best talent for aSenior Manager, Clinical Trial Learning & Training (CTL&T) to be in Beerse, Belgium; Madrid, Spain; or Warsaw, Poland. The Senior Manager is responsible for deploying organizational training strategy and delivery across clinical trial and role-based training programs. The Senior Manager will engage with key , vendors, and teams/peers responsible for training creation, facilitation, and delivery. * Manage multiple learning projects and potential to manage an internal or external team required to design and deliver learning solutions. * Executes the organizational strategy that will support continuous learning, knowledge management, success measurements and continuous improvement. * Collaborates with , Learning & Training to ide
                          We are searching for the best talent for aSenior Manager, Clinical Trial Learning & Training (CTL&T) to be in Beerse, Belgium; Madrid, Spain; or Warsaw, Poland. The Senior Manager is responsible for deploying organizational training strategy and delivery across clinical trial and role-based training programs. The Senior Manager will engage with key , vendors, and teams/peers responsible for training creation, facilitation, and delivery. * Manage multiple learning projects and potential to manage an internal or external team required to design and deliver learning solutions. * Executes the organizational strategy that will support continuous learning, knowledge management, success measurements and continuous improvement. * Collaborates with , Learning & Training to ide
                          plus
                          NOUVEAU
                          As Turkey's best glass packaging plant, it started to look for new investments to sustain this success worldwide. * Rapporteren aan de Technische Manager over onderhoudsactiviteiten, de status van apparatuur en verbeterprojecten
                          As Turkey's best glass packaging plant, it started to look for new investments to sustain this success worldwide. * Rapporteren aan de Technische Manager over onderhoudsactiviteiten, de status van apparatuur en verbeterprojecten
                          plus
                          Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Wat ga je doen als customer service advisor?
                          Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Wat ga je doen als customer service advisor?
                          plus
                          Je werkt nauw samen met de van customer care voor een correcte opmaak van de offerte * Je volgt offertes van belangrijke projecten bij de klanten op en beheert, samen met customer care, het verkoopproces tot de ondertekening van het contract * Je zorgt voor overdracht van de verkochte dossiers aan de toegewezen project manager, zodat het project succesvol gerealiseerd kan worden
                          Je werkt nauw samen met de van customer care voor een correcte opmaak van de offerte * Je volgt offertes van belangrijke projecten bij de klanten op en beheert, samen met customer care, het verkoopproces tot de ondertekening van het contract * Je zorgt voor overdracht van de verkochte dossiers aan de toegewezen project manager, zodat het project succesvol gerealiseerd kan worden
                          plus
                          The Category Manager is responsible for Category Management, Strategic sourcing and negotiation, Contract Management and Risk Management of all TKI assigned commodities. * Organize commodity team meetings to develop balanced commodity strategies aligned with the needs of customers * Manage and source the total spend for the assigned commodities
                          The Category Manager is responsible for Category Management, Strategic sourcing and negotiation, Contract Management and Risk Management of all TKI assigned commodities. * Organize commodity team meetings to develop balanced commodity strategies aligned with the needs of customers * Manage and source the total spend for the assigned commodities
                          plus
                          Je fungeert als centrale stuurpunt voor productie, sales, customer service, magazijnen, leveranciers en dienstverleners om prioriteiten op elkaar af te stemmen.
                          Je fungeert als centrale stuurpunt voor productie, sales, customer service, magazijnen, leveranciers en dienstverleners om prioriteiten op elkaar af te stemmen.
                          plus
                          Support customers and with problems using RASS® devices and toolbox. Support customers and service engineers with problems using RASS® devices and toolbox. Work closely together with our , hardware, and firmware developers to create a application that fulfills the needs for our customers.
                          Support customers and with problems using RASS® devices and toolbox. Support customers and service engineers with problems using RASS® devices and toolbox. Work closely together with our , hardware, and firmware developers to create a application that fulfills the needs for our customers.
                          plus
                          You will play a key role in writing grant proposals, documenting research output, and creating system-level documentation for our customers. * Prepare system documentation tailored to customer needs.
                          You will play a key role in writing grant proposals, documenting research output, and creating system-level documentation for our customers. * Prepare system documentation tailored to customer needs.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 37 offres d'emploi dans d'autres régions

                          With more than 45,000 employees and partners worldwide, the Customer Experience and Success (CE&S) organization is on a mission to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft's products and services, ignited by our people and culture. CE&S is responsible for all up services across the company, including consulting, customer success, and support across Microsoft's portfolio of solutions and products. Leveraging your Microsoft Endpoint / Configuration Management and Windows Server/Client expertise you will lead Business & Technical conversations with customers to drive value from their MS investments, help customers modernize their environment and move to cloud based
                          With more than 45,000 employees and partners worldwide, the Customer Experience and Success (CE&S) organization is on a mission to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft's products and services, ignited by our people and culture. CE&S is responsible for all up services across the company, including consulting, customer success, and support across Microsoft's portfolio of solutions and products. Leveraging your Microsoft Endpoint / Configuration Management and Windows Server/Client expertise you will lead Business & Technical conversations with customers to drive value from their MS investments, help customers modernize their environment and move to cloud based
                          plus
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * Drive Customer Success: architectural design, engaging with business and technical decision makers to drive intent and enable sustained usage of Copilot Chat, Agents, and M365 Copilot, securing long-term customer success and renewal. * Embrace a growth mindset: Act as the voice of the customer by proactively sharing insights, feedback, and success stories to inform internal strategy and execution. Build and maintain technical readiness aligned to Customer Success Unit (CSU) priorities and corporate initiatives. * Supp
                          At Small Medium Enterprises and Channel (SME&C), we are leading a high-growth, AI-powered global sales team—one that is deeply connected to our partners and driven by customer success. * Drive Customer Success: architectural design, engaging with business and technical decision makers to drive intent and enable sustained usage of Copilot Chat, Agents, and M365 Copilot, securing long-term customer success and renewal. * Embrace a growth mindset: Act as the voice of the customer by proactively sharing insights, feedback, and success stories to inform internal strategy and execution. Build and maintain technical readiness aligned to Customer Success Unit (CSU) priorities and corporate initiatives. * Supp
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Customer Success Manager à Arendonk?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Customer Success Manager à Arendonk est de 39.400 €. Les salaires de Customer Success Manager à Arendonk vont de 33.200 € à 48.900 €.