Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Employé étudiant
                          • Apprenti/e
                          • Bachelier
                          • Chasseur/se
                          • Garde-Malade

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          27


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          54


                          IT
                          26




                          139 résultats pour Contact management à Blankenberge dans un rayon de 30 km

                          Stagiair Vastgoedmakelaar (BIV)

                          Iris - Ascot
                          Maldegem
                          Direct contact met management.
                          Direct contact met management.
                          Direct contact met management en instant beslissingen; werken in een dynamisch team van durvers en doeners. * Stakeholder management – identificeren, analyseren en actief beheren van de belangen en invloed van alle partijen die extern en intern betrokken zijn bij een bouwproject. (communicatie) * Time & cost management – je maakt de hoofdplanning op basis van interne templates en volgt op dat de korte‑termijnplanning (3 weken vooruit) tijdig wordt bijgestuurd door het bouwteam. * Conflict management - Je zal vertragingen detecteren en discussies oplossen, achterhaalt oorzaken, verzamelt bewijs en onderhandelt non-conformiteiten met aannemers/leveranciers. * HSE-management – je stuurt onze veiligheidsauditor op pad en organiseert het werk zo dat onmiddellijk actie onde
                          Direct contact met management en instant beslissingen; werken in een dynamisch team van durvers en doeners. * Stakeholder management – identificeren, analyseren en actief beheren van de belangen en invloed van alle partijen die extern en intern betrokken zijn bij een bouwproject. (communicatie) * Time & cost management – je maakt de hoofdplanning op basis van interne templates en volgt op dat de korte‑termijnplanning (3 weken vooruit) tijdig wordt bijgestuurd door het bouwteam. * Conflict management - Je zal vertragingen detecteren en discussies oplossen, achterhaalt oorzaken, verzamelt bewijs en onderhandelt non-conformiteiten met aannemers/leveranciers. * HSE-management – je stuurt onze veiligheidsauditor op pad en organiseert het werk zo dat onmiddellijk actie onde
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 135 offres d’emploi similaires.

                          Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrachten, strategie en de mensen. Als Management Assistent ben jij de rechterhand van het directieteam en de afgevaardigd bestuurder.
                          Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Om ons directieteam en de afgevaardigd bestuurder te versterken, creëren we een nieuwe sleutelpositie: Management Assistent. Dankzij jouw ervaring, maturiteit en discretie kan het management zich focussen op de kernopdrachten, strategie en de mensen. Als Management Assistent ben jij de rechterhand van het directieteam en de afgevaardigd bestuurder.
                          plus
                          Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze collega's in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. Banensegment:Revenue Management, Product Manager, Revenue, Manager, Finance, Marketing, Operations, Management
                          Versterk als enthousiaste stagiair(e) de afdeling Yield Management bij TUI in Oostende. Bij de afdeling Yield Management zorgen we voor een optimale prijszetting van onze pakketvakanties. Bij Yield werken we nauw samen met verschillende afdelingen binnen België, zoals de collega's van Yield Seat Only en product management. Daarnaast hebben we ook vaak contact met onze collega's in Nederland rond het afstemmen van offer-aanvragen en met hotelpartners. Banensegment:Revenue Management, Product Manager, Revenue, Manager, Finance, Marketing, Operations, Management
                          plus
                          Je haalt energie uit communiceren en onderhoudt vlot contact met klanten en het administratie f team. * Je hebt ervaring met change management en verbetertrajecten.
                          Je haalt energie uit communiceren en onderhoudt vlot contact met klanten en het administratie f team. * Je hebt ervaring met change management en verbetertrajecten.
                          plus
                          Je onderhoudt een intensief contact met klanten, rederijen, transporteurs, overzeese agenten en andere belanghebbenden om ervoor te zorgen dat zendingen volgens plan verlopen en eventuele problemen tijdig worden opgelost. * Bij voorkeur een bachelor diploma Logistiek Management of gelijkwaardig door ervaring * Een gedegen kennis van Office 365 en affiniteit met Transport Management Systemen
                          Je onderhoudt een intensief contact met klanten, rederijen, transporteurs, overzeese agenten en andere belanghebbenden om ervoor te zorgen dat zendingen volgens plan verlopen en eventuele problemen tijdig worden opgelost. * Bij voorkeur een bachelor diploma Logistiek Management of gelijkwaardig door ervaring * Een gedegen kennis van Office 365 en affiniteit met Transport Management Systemen
                          plus
                          KONE Belgium * Loppem, 8210 Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze missie is om te zorgen voor een vlotte, efficiënte en veilige stroom van mensen en goederen in en uit alle soorten gebouwen. Om deze missie te ondersteunen zijn we op zoek naar een energieke en enthousiaste Team Leader voor ons Installatie Departement voor de regio Loppem. Meer specifiek zal je langdurige professionele relaties opbouwen met onze klanten en een team van technici aansturen. Je vormt de kern van onze activiteiten en beheert de werven binnen jouw geografische sector. Bij KONE geloven we in het verbeteren van prestaties door onze mensen te inspireren, te betrekken en te ontwikkelen. Omdat we deel uitmaken van een wereldwijd netwerk van , zijn we op zoek naar een persoon die gestimuleerd wordt in een cultuur die innovatie bevordert en individuen in staat s
                          KONE Belgium * Loppem, 8210 Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze missie is om te zorgen voor een vlotte, efficiënte en veilige stroom van mensen en goederen in en uit alle soorten gebouwen. Om deze missie te ondersteunen zijn we op zoek naar een energieke en enthousiaste Team Leader voor ons Installatie Departement voor de regio Loppem. Meer specifiek zal je langdurige professionele relaties opbouwen met onze klanten en een team van technici aansturen. Je vormt de kern van onze activiteiten en beheert de werven binnen jouw geografische sector. Bij KONE geloven we in het verbeteren van prestaties door onze mensen te inspireren, te betrekken en te ontwikkelen. Omdat we deel uitmaken van een wereldwijd netwerk van , zijn we op zoek naar een persoon die gestimuleerd wordt in een cultuur die innovatie bevordert en individuen in staat s
                          plus
                          Des perspectives d'évolution, notamment vers le management du Pôle Design.
                          Des perspectives d'évolution, notamment vers le management du Pôle Design.
                          NOUVEAU
                          Group Daenens * Brugge, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Group Daenens geloven we in warmte, respect en groei . Elke dag bouwen we aan een omgeving waarin klanten én medewerkers zich gehoord, geholpen en gewaardeerd voelen. Ons Contactcenter speelt daarin een sleutelrol: het is hét centrale aanspreekpunt voor onze klanten en sollicitanten. Daarom zoeken we ee gedreven medewerker Contactcentern die iedereen met de glimlach verder helpt en tegelijk commerciële opportuniteiten weet te spotten. Wat ga je doen? * Jij bent samen met je het eerste aanspreekpunt voor inkomende communicatie: , vragen, klachten, e-mails en telefoontjes. * Je zorgt voor een warme, professionele en efficiënte opvolging van elk contactmoment. * Je denkt mee met klanten, sollicitanten en medewerkers, zoekt naar oplossingen en straalt altijd betrouwbaarheid en positivi
                          Group Daenens * Brugge, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Group Daenens geloven we in warmte, respect en groei . Elke dag bouwen we aan een omgeving waarin klanten én medewerkers zich gehoord, geholpen en gewaardeerd voelen. Ons Contactcenter speelt daarin een sleutelrol: het is hét centrale aanspreekpunt voor onze klanten en sollicitanten. Daarom zoeken we ee gedreven medewerker Contactcentern die iedereen met de glimlach verder helpt en tegelijk commerciële opportuniteiten weet te spotten. Wat ga je doen? * Jij bent samen met je het eerste aanspreekpunt voor inkomende communicatie: , vragen, klachten, e-mails en telefoontjes. * Je zorgt voor een warme, professionele en efficiënte opvolging van elk contactmoment. * Je denkt mee met klanten, sollicitanten en medewerkers, zoekt naar oplossingen en straalt altijd betrouwbaarheid en positivi
                          plus
                          NOUVEAU
                          Parkwind NV * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Omschrijving - Bedrijf - Parkwind ontwikkelt, financiert en beheert offshore windparken. Sinds 2023 maakt het bedrijf deel uit van JERA Nex, de hernieuwbare energietak van het Japanse energiebedrijf JERA. Vanuit vestigingen in o.a. België, Duitsland, Noorwegen en Australië werkt een team van 200 professionals aan de missie: hernieuwbare energie beschikbaar maken voor iedereen. Verantwoordelijkheden - Binnen het Operations & Maintenance-team in Oostende staat deze functie in voor de optimale werking van het offshore windpark Northwester 2 in de Belgische Noordzee. De rol vereist nauwe samenwerking met de vaste , het WTG-team en andere interne teams. Er wordt eveneens ondersteuning geboden aan campagnes of die andere windparken beheren. * Technisch en contractueel beheer van de samenwerk
                          Parkwind NV * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Omschrijving - Bedrijf - Parkwind ontwikkelt, financiert en beheert offshore windparken. Sinds 2023 maakt het bedrijf deel uit van JERA Nex, de hernieuwbare energietak van het Japanse energiebedrijf JERA. Vanuit vestigingen in o.a. België, Duitsland, Noorwegen en Australië werkt een team van 200 professionals aan de missie: hernieuwbare energie beschikbaar maken voor iedereen. Verantwoordelijkheden - Binnen het Operations & Maintenance-team in Oostende staat deze functie in voor de optimale werking van het offshore windpark Northwester 2 in de Belgische Noordzee. De rol vereist nauwe samenwerking met de vaste , het WTG-team en andere interne teams. Er wordt eveneens ondersteuning geboden aan campagnes of die andere windparken beheren. * Technisch en contractueel beheer van de samenwerk
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Cocquyt, Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga jij doen als Junior Sales Advisor bij Cocquyt? * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Je spoort opportuniteiten op door het actief benaderen van potentiële klanten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. * Dankzij een professionele en kwalitatieve opvolging garandeer je een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. * Je rapporteert aan je salesmanager over jouw verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten. Waarmee kan je ons team verster
                          BMW JOY'N US * Cocquyt, Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga jij doen als Junior Sales Advisor bij Cocquyt? * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Je spoort opportuniteiten op door het actief benaderen van potentiële klanten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. * Dankzij een professionele en kwalitatieve opvolging garandeer je een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. * Je rapporteert aan je salesmanager over jouw verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten. Waarmee kan je ons team verster
                          plus
                          Austin Bright * Damme * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor werd in 2024 opgericht door twee jonge, gedreven vennoten met een duidelijke visie: een modern, kwalitatief en persoonlijk accountantskantoor uitbouwen. Sinds de opstart is ons team gegroeid naar 3 , allemaal actief op zelfstandige basis. We hebben intussen een sterk en divers klantenbestand, voornamelijk bestaande uit mooie KMO's. Momenteel werken we nog vanuit de thuisbasis van één van de vennoten, maar binnenkort verhuizen we naar een volwaardig kantoor. Dat verandert echter niets aan onze werkwijze: we zijn gewend om meestal 3 of 4 dagen van de week remote te werken, met veel flexibiliteit en vertrouwen. Jouw verantwoordelijkheden - Takenpakket * Zelfstandig beheren van dossiers van A tot Z
                          Austin Bright * Damme * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor werd in 2024 opgericht door twee jonge, gedreven vennoten met een duidelijke visie: een modern, kwalitatief en persoonlijk accountantskantoor uitbouwen. Sinds de opstart is ons team gegroeid naar 3 , allemaal actief op zelfstandige basis. We hebben intussen een sterk en divers klantenbestand, voornamelijk bestaande uit mooie KMO's. Momenteel werken we nog vanuit de thuisbasis van één van de vennoten, maar binnenkort verhuizen we naar een volwaardig kantoor. Dat verandert echter niets aan onze werkwijze: we zijn gewend om meestal 3 of 4 dagen van de week remote te werken, met veel flexibiliteit en vertrouwen. Jouw verantwoordelijkheden - Takenpakket * Zelfstandig beheren van dossiers van A tot Z
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Contact management à Blankenberge?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Contact management à Blankenberge est de 50.100 €. Les salaires de Contact management à Blankenberge vont de 42.900 € à 60.600 €.