Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Payroll et Salaire
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Comptabilité
                        • Payroll et Salaire
                        • Législation sociale
                        • Néerlandais
                        • Administration
                        • Rapport
                        • Agent/e payeur/euse
                        • Adjoint/e au personnel
                        • Chargé/e de mission
                        • Chef administratif/ve
                        • Conseiller en personnel
                        • Administrateur/rice des ventes
                        • Administrateur/trice du recrutement
                        • Auditeur/trice junior
                        • Cadre ressources humaines

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        Payroll et Salaire
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Payroll et Salaire
                        18






                        Fonctions

                        Comptabilité
                        8






                        16 résultats pour Conseiller Payroll à Rijkevorsel dans un rayon de 30 km

                        Payroll Advisor

                        Acerta Career Center
                        Geel
                        Télétravail possible
                        Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job.
                        Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job.
                        Je helpt onze klant bij de dagdagelijkse personeelsadministratie en je hebt wel wat kaas gegeten van payroll verwerking. Een eerste ervaring als , HR Officer of payroll beheerder?
                        Je helpt onze klant bij de dagdagelijkse personeelsadministratie en je hebt wel wat kaas gegeten van payroll verwerking. Een eerste ervaring als , HR Officer of payroll beheerder?
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 14 offres d’emploi similaires.

                        Je geeft leiding aan een team van 20 HR professionals -Payroll Officers en Compensation & Benefits specialisten- en organiseert de werking van de afdeling op een efficiënte en doelgerichte manier. * Je beschikt over een masterdiploma en hebt minstens 7 jaar ervaring in een leidinggevende HR-rol, met een duidelijke focus op reward, payroll en benefits.
                        Je geeft leiding aan een team van 20 HR professionals -Payroll Officers en Compensation & Benefits specialisten- en organiseert de werking van de afdeling op een efficiënte en doelgerichte manier. * Je beschikt over een masterdiploma en hebt minstens 7 jaar ervaring in een leidinggevende HR-rol, met een duidelijke focus op reward, payroll en benefits.
                        plus
                        Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving.
                        Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving.
                        plus
                        Om dit goed te ondersteunen zoeken wij een administratief beheerder payroll met een hart voor onze waarden en normen. * Payroll-kennis is een pluspunt, maar we hebben vooral goede administratieve vaardigheden nodig en de rest leren we je bij
                        Om dit goed te ondersteunen zoeken wij een administratief beheerder payroll met een hart voor onze waarden en normen. * Payroll-kennis is een pluspunt, maar we hebben vooral goede administratieve vaardigheden nodig en de rest leren we je bij
                        plus
                        Om dit goed te ondersteunen zoeken wij een administratief beheerder payroll met een hart voor onze waarden en normen. * Payroll-kennis is een pluspunt, maar we hebben vooral goede administratieve vaardigheden nodig en de rest leren we je bij
                        Om dit goed te ondersteunen zoeken wij een administratief beheerder payroll met een hart voor onze waarden en normen. * Payroll-kennis is een pluspunt, maar we hebben vooral goede administratieve vaardigheden nodig en de rest leren we je bij
                        plus
                        Je hebt minstens 10 jaar ervaring in HR binnen een complexe omgeving, met een stevige focus op payroll en personeelsadministratie.
                        Je hebt minstens 10 jaar ervaring in HR binnen een complexe omgeving, met een stevige focus op payroll en personeelsadministratie.
                        plus
                        Voor onze afdeling HR zijn wij op zoek, wegens afwezigheid van teamleden op te vangen, naar een tijdelijke Payroll Officer 20u/24u van de periode maart 2026 tot oktober 2026. * Als Payroll Officer sta je in voor de correcte loonadministratie van onze arbeiders die vallen onder het Paritair Comité 124 (Bouw) en 121 (Industriële schoonmaak).
                        Voor onze afdeling HR zijn wij op zoek, wegens afwezigheid van teamleden op te vangen, naar een tijdelijke Payroll Officer 20u/24u van de periode maart 2026 tot oktober 2026. * Als Payroll Officer sta je in voor de correcte loonadministratie van onze arbeiders die vallen onder het Paritair Comité 124 (Bouw) en 121 (Industriële schoonmaak).
                        plus
                        Als Payroll Officer ondersteun je onze medewerkers op het hoofdkantoor en restaurantmanagers met een correcte en tijdige loonverwerking, administratieve opvolging en actuele HR-kennis. Je maakt deel uit van een hecht team dat nauw samenwerkt met SD Worx en verantwoordelijk is voor alle payroll-gerelateerde zaken binnen onze verschillende juridische entiteiten in PC302PC200 . Je beheert de payroll en contracten van A tot Z voor de medewerkers op het hoofdkantoor en de bedienden in onze restaurants. * Je hebt een relevant diploma of minimum 5 jaarervaring in een vergelijkbare payroll- of HR-administratieve functie.
                        Als Payroll Officer ondersteun je onze medewerkers op het hoofdkantoor en restaurantmanagers met een correcte en tijdige loonverwerking, administratieve opvolging en actuele HR-kennis. Je maakt deel uit van een hecht team dat nauw samenwerkt met SD Worx en verantwoordelijk is voor alle payroll-gerelateerde zaken binnen onze verschillende juridische entiteiten in PC302PC200 . Je beheert de payroll en contracten van A tot Z voor de medewerkers op het hoofdkantoor en de bedienden in onze restaurants. * Je hebt een relevant diploma of minimum 5 jaarervaring in een vergelijkbare payroll- of HR-administratieve functie.
                        plus
                        Voor onze klant zijn wij op zoek naar een PAYROLL OFFICER. Wat ga je doen als Payroll officer? * Ervaring als PAYROLL OFFICER en bachelor diploma of gelijkwaardig - Interesse in deze uitdaging als PAYROLL OFFICER?
                        Voor onze klant zijn wij op zoek naar een PAYROLL OFFICER. Wat ga je doen als Payroll officer? * Ervaring als PAYROLL OFFICER en bachelor diploma of gelijkwaardig - Interesse in deze uitdaging als PAYROLL OFFICER?
                        plus

                        HR Business Partner

                        VDL Van Hool Belgium bv
                        Koningshooikt, 2500 Lier, België
                        HR-administratie: Je bent onder andere verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en de correcte registratie van de aan- en afwezigheden in voorbereiding op de maandelijkse payroll. Je werkt hiervoor nauw samen met de van VDL Holding Belgium die instaan voor de personeelsadministratie en payroll.
                        HR-administratie: Je bent onder andere verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en de correcte registratie van de aan- en afwezigheden in voorbereiding op de maandelijkse payroll. Je werkt hiervoor nauw samen met de van VDL Holding Belgium die instaan voor de personeelsadministratie en payroll.
                        plus
                        Wij bieden onze klanten een ongezien aanbod in uitzendarbeid, payroll en werving & selectie. Op de dag van vandaag is BOEMM het moederbedrijf van Digital Payroll Services, Jobfixers , White & Moore en Work Today. * Door jouw ervaring in de sector en in de sales heb je geleerd wat je allemaal in de commerciële wereld van payroll kan verwachten.
                        Wij bieden onze klanten een ongezien aanbod in uitzendarbeid, payroll en werving & selectie. Op de dag van vandaag is BOEMM het moederbedrijf van Digital Payroll Services, Jobfixers , White & Moore en Work Today. * Door jouw ervaring in de sector en in de sales heb je geleerd wat je allemaal in de commerciële wereld van payroll kan verwachten.
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 2 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Vialto Partners Belgium BV * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Your tasks - Functiebeschrijving - Together with a team of senior associates, you will work on various client assignments related to the employment of staff in Belgium. You will assist clients to meet all their obligations while employing people in Belgium or seconding employees abroad. This not only concerns registration formalities, but also audit, immigration formalities, social security, etc. You will frequently be in contact with people of varying cultures and nationalities inside and outside our newly established organization. Your profile - Wie ben jij? * Master's/bachelor's degree in Legal Practice, Accounting/Taxation, Social Work, Human Resources, etc. * Graduating this academic year or have up to two years of experience in immigration compliance.
                        Vialto Partners Belgium BV * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Your tasks - Functiebeschrijving - Together with a team of senior associates, you will work on various client assignments related to the employment of staff in Belgium. You will assist clients to meet all their obligations while employing people in Belgium or seconding employees abroad. This not only concerns registration formalities, but also audit, immigration formalities, social security, etc. You will frequently be in contact with people of varying cultures and nationalities inside and outside our newly established organization. Your profile - Wie ben jij? * Master's/bachelor's degree in Legal Practice, Accounting/Taxation, Social Work, Human Resources, etc. * Graduating this academic year or have up to two years of experience in immigration compliance.
                        plus
                        Reporting to the Branch Managers of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network.
                        Reporting to the Branch Managers of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network.
                        plus
                        NOUVEAU

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Daoust * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden - TOP employer zoekt TOP teamplayer!
                        Daoust * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden - TOP employer zoekt TOP teamplayer!
                        plus

                        Hr Consultant

                        Stegmann Belgium (BVBA)
                        Antwerpen
                        Télétravail possible
                        Als HR-Consultant/Recruiter ben je een cruciale speler in ons team. * Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een ervaren recruiter met een passie voor het matchen van talent met de juiste opportuniteiten? Heb je minstens 1 jaar ervaring in de uitzendsector en kennis van het rekruteren van bediendeprofielen? Dan ben jij de schakel die ons team in Antwerpen compleet maakt! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw uitdaging * Actief zoeken naar geschikte bediendeprofielen via diverse kanalen. * Het voeren van diepgaande interviews om kandidaten beter te leren kennen. * Voorstellen van kandidaten aan onze klanten en hen begeleiden naar de juiste job. * Opvolging van jouw kandidaten, van sollicitatie tot contractondertekening. * Administrati
                        Als HR-Consultant/Recruiter ben je een cruciale speler in ons team. * Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een ervaren recruiter met een passie voor het matchen van talent met de juiste opportuniteiten? Heb je minstens 1 jaar ervaring in de uitzendsector en kennis van het rekruteren van bediendeprofielen? Dan ben jij de schakel die ons team in Antwerpen compleet maakt! Jouw verantwoordelijkheden - Jouw uitdaging * Actief zoeken naar geschikte bediendeprofielen via diverse kanalen. * Het voeren van diepgaande interviews om kandidaten beter te leren kennen. * Voorstellen van kandidaten aan onze klanten en hen begeleiden naar de juiste job. * Opvolging van jouw kandidaten, van sollicitatie tot contractondertekening. * Administrati
                        plus
                        Jouw rol als Recruitment Consultant Als Recruitment Consultant ben jij de schakel tussen bedrijven en talent. * Je hebt al enkele jaren ervaring binnen recruitment of sales. * HAYS * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Tijd voor een nieuwe uitdaging? Zet je ervaring in om impact te maken en bouw verder aan jouw carrière bij Hays! Wie zijn wij? Bij Hays geloven we in langdurige partnerships met onze eigen mensen, kandidaten en klanten. Meer dan 50 jaar internationaal succes in 31 landen maakt ons wereldleider in gespecialiseerde werving- en selectie in 13 sectoren. In België zijn we al met zo'n 150 collega's, maar we blijven nog steeds groeien. Word jij onze nieuwe collega in één van onze 6 kantoren (Antwerpen, Gent, Diegem, Kortrijk, Brugge of Louvain-la-Neuve)? Jouw verantwoord
                        Jouw rol als Recruitment Consultant Als Recruitment Consultant ben jij de schakel tussen bedrijven en talent. * Je hebt al enkele jaren ervaring binnen recruitment of sales. * HAYS * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Tijd voor een nieuwe uitdaging? Zet je ervaring in om impact te maken en bouw verder aan jouw carrière bij Hays! Wie zijn wij? Bij Hays geloven we in langdurige partnerships met onze eigen mensen, kandidaten en klanten. Meer dan 50 jaar internationaal succes in 31 landen maakt ons wereldleider in gespecialiseerde werving- en selectie in 13 sectoren. In België zijn we al met zo'n 150 collega's, maar we blijven nog steeds groeien. Word jij onze nieuwe collega in één van onze 6 kantoren (Antwerpen, Gent, Diegem, Kortrijk, Brugge of Louvain-la-Neuve)? Jouw verantwoord
                        plus
                        NOUVEAU
                        Word de schakel tussen top financiële professionals en toonaangevende bedrijven - start je carrière als Recruitment Consultant Finance bij Robert Walters in Antwerpen! Ter versterking van ons team in Antwerpen (Berchem) zijn wij momenteel op zoek naar een gedreven Recruitment Consultant Finance. Wat houdt jouw rol in als Recruitment Consultant Finance? Solliciteer vandaag nog via onze website en word onze nieuwe Recruitment Consultant Finance in Antwerpen. * Je volgt actief trends op binnen de arbeidsmarkt in finance en fungeert als een echte consultant * Je hebt een Masterdiploma en minstens 2 jaar relevante werkervaring (bijvoorbeeld in finance, consulting of sales) Klaar voor een carrière met impact binnen finance? * Robert Walters
                        Word de schakel tussen top financiële professionals en toonaangevende bedrijven - start je carrière als Recruitment Consultant Finance bij Robert Walters in Antwerpen! Ter versterking van ons team in Antwerpen (Berchem) zijn wij momenteel op zoek naar een gedreven Recruitment Consultant Finance. Wat houdt jouw rol in als Recruitment Consultant Finance? Solliciteer vandaag nog via onze website en word onze nieuwe Recruitment Consultant Finance in Antwerpen. * Je volgt actief trends op binnen de arbeidsmarkt in finance en fungeert als een echte consultant * Je hebt een Masterdiploma en minstens 2 jaar relevante werkervaring (bijvoorbeeld in finance, consulting of sales) Klaar voor een carrière met impact binnen finance? * Robert Walters
                        plus
                        Robert Half is voor een klant op zoek naar een HR Officer (M/V/X) voor een bedrijf in de regio Grimbergen. * Je helpt mee aan de implementatie van HR-processen en werkt actief met systemen voor payroll, tijdsregistratie en HR-informatie. * Je verzamelt en analyseert HR-data, voert exitgesprekken en doet verbetervoorstellen op basis van jouw bevindingen. * Robert Half * Grimbergen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit bedrijf kenmerkt zich door een mensgerichte en vooruitstrevende bedrijfscultuur. Je komt terecht in een moderne werkomgeving waar continue verbetering en samenwerking centraal staan. Je start in deze functie met een interimcontract, met de mogelijkheid tot een vast dienstverband. * Je ondersteunt en adviseert rond instroom, doorstroom en
                        Robert Half is voor een klant op zoek naar een HR Officer (M/V/X) voor een bedrijf in de regio Grimbergen. * Je helpt mee aan de implementatie van HR-processen en werkt actief met systemen voor payroll, tijdsregistratie en HR-informatie. * Je verzamelt en analyseert HR-data, voert exitgesprekken en doet verbetervoorstellen op basis van jouw bevindingen. * Robert Half * Grimbergen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit bedrijf kenmerkt zich door een mensgerichte en vooruitstrevende bedrijfscultuur. Je komt terecht in een moderne werkomgeving waar continue verbetering en samenwerking centraal staan. Je start in deze functie met een interimcontract, met de mogelijkheid tot een vast dienstverband. * Je ondersteunt en adviseert rond instroom, doorstroom en
                        plus
                        Step into the role of Crew Planner and play a key part in ensuring smooth and efficient operations for an offshore fleet that is developing top-notch technologies. * 5+ years of experience as a (Crew) Planner Are you a natural-born planner eager to make an impact in a dynamic, global environment? * Build and maintain strong relationships with : HR, Vessel Management Team, Learning & Development, and crew members * Provide Crew Operations Team with valuable input on planning and special requirements * Stay in close contact with vessels regarding crew composition and balanced experience distribution * Work with HR on career development and promotion opportunities for crew members * PROGRESSIVE * Essen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Sol
                        Step into the role of Crew Planner and play a key part in ensuring smooth and efficient operations for an offshore fleet that is developing top-notch technologies. * 5+ years of experience as a (Crew) Planner Are you a natural-born planner eager to make an impact in a dynamic, global environment? * Build and maintain strong relationships with : HR, Vessel Management Team, Learning & Development, and crew members * Provide Crew Operations Team with valuable input on planning and special requirements * Stay in close contact with vessels regarding crew composition and balanced experience distribution * Work with HR on career development and promotion opportunities for crew members * PROGRESSIVE * Essen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Sol
                        plus
                        Om onze medewerkers te ondersteunen in een motiverende werkomgeving en samen verder te groeien, breiden we ons team uit met een HR verantwoordelijke. Geef je graag vorm aan een geïntegreerd HR Beleid dat de verdere groei van een innovatieve kmo mee mogelijk maakt? Hou je van het ontwikkelen én implementeren van HR processen? Ontwikkelen en implementeren van een geïntegreerd HR beleid * Je werkt nauw samen met de die zich toelegt op de HR administratie. Samen zijn jullie het aanspreekpunt voor op het vlak van HR topics. * Je bent een sparringpartner van als tactisch HR-klankbord en coacht hen in hun rol. * Je werkt het HR beleid en de processen verder uit en houdt deze actueel. * Je kan een leerrijke allround werkervaring van minimaal
                        Om onze medewerkers te ondersteunen in een motiverende werkomgeving en samen verder te groeien, breiden we ons team uit met een HR verantwoordelijke. Geef je graag vorm aan een geïntegreerd HR Beleid dat de verdere groei van een innovatieve kmo mee mogelijk maakt? Hou je van het ontwikkelen én implementeren van HR processen? Ontwikkelen en implementeren van een geïntegreerd HR beleid * Je werkt nauw samen met de die zich toelegt op de HR administratie. Samen zijn jullie het aanspreekpunt voor op het vlak van HR topics. * Je bent een sparringpartner van als tactisch HR-klankbord en coacht hen in hun rol. * Je werkt het HR beleid en de processen verder uit en houdt deze actueel. * Je kan een leerrijke allround werkervaring van minimaal
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Conseiller Payroll à Rijkevorsel?

                        Salaire moyen par an
                        38.000 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Conseiller Payroll à Rijkevorsel est de 38.000 €. Les salaires de Conseiller Payroll à Rijkevorsel vont de 31.200 € à 45.000 €.