Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Vente
                          • Business
                          • Assistant/e de vie
                          • Administrateur/trice des comptes clés
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice de haute direction
                          • Adjoint/e
                          • Ambulancier/e Paramédical/e
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Avocat/e plaidant/e
                          • Conseiller d'insertion

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          3


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          21

                          IT
                          14





                          74 résultats pour Client Relationship Manager à Stabroek dans un rayon de 30 km

                          Key Account Manager FMCG

                          Dixon Sales & Marketing
                          Antwerpen
                          Vandaag gaan ze op zoek naar een gedreven Key Account Manager met minstens 3 jaar ervaring in FMCG. Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. * Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG
                          Vandaag gaan ze op zoek naar een gedreven Key Account Manager met minstens 3 jaar ervaring in FMCG. Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. * Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor één van onze klanten zijn we op zoek naar een Key Accountmanager. In deze functie ben jij de verbindende schakel tussen bedrijven en hun marketingoplossingen. Je adviseert , directieleden, marketingverantwoordelijken en andere beslissers over de juiste media-inzet om hun doelstellingen te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Het opbouwen van duurzame relaties met (potentiële) klanten. - Het vertalen van klantbehoeften naar concrete marketingvoorstellen. - Het opvolgen van gesprekken en klanteninfo in het CRM-systeem. - Samenwerken in team met collega's en de salesmanager, mét ruimte voor eigen initiatief. Je werkt voor diverse professionele sectoren zoals zorg, bouw, bio voeding, drankenhandel, architectuur, interieur, brandbe
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor één van onze klanten zijn we op zoek naar een Key Accountmanager. In deze functie ben jij de verbindende schakel tussen bedrijven en hun marketingoplossingen. Je adviseert , directieleden, marketingverantwoordelijken en andere beslissers over de juiste media-inzet om hun doelstellingen te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Het opbouwen van duurzame relaties met (potentiële) klanten. - Het vertalen van klantbehoeften naar concrete marketingvoorstellen. - Het opvolgen van gesprekken en klanteninfo in het CRM-systeem. - Samenwerken in team met collega's en de salesmanager, mét ruimte voor eigen initiatief. Je werkt voor diverse professionele sectoren zoals zorg, bouw, bio voeding, drankenhandel, architectuur, interieur, brandbe
                          plus
                          Michael Page * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een middelgroot bedrijf in de FMCG sector. Een toonaangevende producent met sterke merken en diverse private label-concepten. Onze klant is een middelgroot bedrijf actief in de FMCG-sector. Het bedrijf is een producent en distributeur van frisdranken, water en sportdranken. Jouw verantwoordelijkheden * Het beheren en versterken van bestaande klantrelaties binnen de retail sector ; * Focus op private label & brand- producten; * Ervaring met A-Brands * Het onderhandelen over contracten en commerciële voorwaarden ; * Het identificeren en benutten van nieuwe zakelijke kansen in de regio Genk - Antwerpen - Brussel ; * Het analyseren van markt- en verkoopgegevens om de prestaties te optimaliseren ; * Het ontwikkelen en implementeren van strategische acco
                          Michael Page * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een middelgroot bedrijf in de FMCG sector. Een toonaangevende producent met sterke merken en diverse private label-concepten. Onze klant is een middelgroot bedrijf actief in de FMCG-sector. Het bedrijf is een producent en distributeur van frisdranken, water en sportdranken. Jouw verantwoordelijkheden * Het beheren en versterken van bestaande klantrelaties binnen de retail sector ; * Focus op private label & brand- producten; * Ervaring met A-Brands * Het onderhandelen over contracten en commerciële voorwaarden ; * Het identificeren en benutten van nieuwe zakelijke kansen in de regio Genk - Antwerpen - Brussel ; * Het analyseren van markt- en verkoopgegevens om de prestaties te optimaliseren ; * Het ontwikkelen en implementeren van strategische acco
                          plus
                          Renewi * Puurs-Sint-Amands * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Hou je van mensen aansturen én klanten blij maken? Dan zit je als Supervisor Customer Service & Backoffice bij ons helemaal op je plek! Wie zijn wij? In het kort… Het resultaat van ons werk? Minder afval, slimmer (her)gebruik van schaarse grondstoffen en minder CO2-uitstoot. Zo werken we aan een schonere, circulaire wereld waarin afval niet meer bestaat. * Onze collega's Renewi aanbevelen vanwege het team, duurzaamheidsdoelstellingen en werkzekerheid met ontwikkelmogelijkheden. * Op dit moment 1 op de 5 vacatures intern wordt ingevuld, wat interne doorgroei stimuleert. * Digitalisering de 21e eeuw transformeert. Daarom investeert Renewi in de ontwikkeling van nieuwe digitale oplossingen voor onze bedrijfsprocessen. Op de vrachtwagen, op de site en op kantoor.
                          Renewi * Puurs-Sint-Amands * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Hou je van mensen aansturen én klanten blij maken? Dan zit je als Supervisor Customer Service & Backoffice bij ons helemaal op je plek! Wie zijn wij? In het kort… Het resultaat van ons werk? Minder afval, slimmer (her)gebruik van schaarse grondstoffen en minder CO2-uitstoot. Zo werken we aan een schonere, circulaire wereld waarin afval niet meer bestaat. * Onze collega's Renewi aanbevelen vanwege het team, duurzaamheidsdoelstellingen en werkzekerheid met ontwikkelmogelijkheden. * Op dit moment 1 op de 5 vacatures intern wordt ingevuld, wat interne doorgroei stimuleert. * Digitalisering de 21e eeuw transformeert. Daarom investeert Renewi in de ontwikkeling van nieuwe digitale oplossingen voor onze bedrijfsprocessen. Op de vrachtwagen, op de site en op kantoor.
                          plus
                          You will ensure regular contact with clients in line with strategy, segmentation, visit frequency and group policies. By effectively leading a team of Solution Implementation Consultants, Key Account Managers and our FA Business Leader, you will drive commercial success while building strong, sustainable partnerships. Key account management-Deliver sales and margin objectives by executing strategic partnership plans with key clients. Build long-term relationships, explore new business opportunities, lead contract negotiations, ensure alignment with regional and group strategies and maintain up-to-date CRM data. Promote innovation, manage change and turn challenges into opportunities. * Excellent skills in account planning, building customer relationships and acting as
                          You will ensure regular contact with clients in line with strategy, segmentation, visit frequency and group policies. By effectively leading a team of Solution Implementation Consultants, Key Account Managers and our FA Business Leader, you will drive commercial success while building strong, sustainable partnerships. Key account management-Deliver sales and margin objectives by executing strategic partnership plans with key clients. Build long-term relationships, explore new business opportunities, lead contract negotiations, ensure alignment with regional and group strategies and maintain up-to-date CRM data. Promote innovation, manage change and turn challenges into opportunities. * Excellent skills in account planning, building customer relationships and acting as
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 67 offres d’emploi similaires.

                          Als Account Manager Corporate Clients Employee Benefits (Major Brokers) zorg je vanuit een specialistenrol voor de ontwikkeling van de toegewezen klantenportefeuille binnen de vooropgestelde strategie. Als Accountmanager Corporate Clients Employee Benefits (Major Brokers) houd je ervan om verantwoordelijk en nauwkeurig te werken.
                          Als Account Manager Corporate Clients Employee Benefits (Major Brokers) zorg je vanuit een specialistenrol voor de ontwikkeling van de toegewezen klantenportefeuille binnen de vooropgestelde strategie. Als Accountmanager Corporate Clients Employee Benefits (Major Brokers) houd je ervan om verantwoordelijk en nauwkeurig te werken.
                          plus
                          You will lead advisory projects, manage client relationships, and ensure compliance with local and international VAT laws. * Build and maintain strong relationships with clients, business stakeholders, and other tax professionals. Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will be responsible for providing guidance on V
                          You will lead advisory projects, manage client relationships, and ensure compliance with local and international VAT laws. * Build and maintain strong relationships with clients, business stakeholders, and other tax professionals. Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will be responsible for providing guidance on V
                          plus
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, op
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, op
                          plus
                          NOUVEAU

                          Digital Technology & Innovation Coordinator

                          SGS Group Belgium
                          Antwerpen
                          Candidature facile
                          The role of the Digital Technology & Innovation Coordinator is to promote the profitable and sustainable growth of SGS Benelux by creating and contributing to digital & innovative solutions that add value to the client and that automate our operations. This role collaborates throughout the organization and aligns efforts towards the discovery of opportunities to improve productivity of operations, improve our customer experience and design new business models or new services of value for our clients. * is the promoter of innovation, digitalization and creativity in the Benelux under guidance of the DT&I Manager. * Puts business strategy into practice, understands the business context, the client's needs, connect with trends and emerging technologies and market opportunities that can affect the busines
                          The role of the Digital Technology & Innovation Coordinator is to promote the profitable and sustainable growth of SGS Benelux by creating and contributing to digital & innovative solutions that add value to the client and that automate our operations. This role collaborates throughout the organization and aligns efforts towards the discovery of opportunities to improve productivity of operations, improve our customer experience and design new business models or new services of value for our clients. * is the promoter of innovation, digitalization and creativity in the Benelux under guidance of the DT&I Manager. * Puts business strategy into practice, understands the business context, the client's needs, connect with trends and emerging technologies and market opportunities that can affect the busines
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? Als Advisor Pension Consultancy ben je verantwoordelijk voor de opvolging en coordinatie van de pensioenfondsen en groepsverzekeringen die bedrijven afsluiten voor hun medewerkers. * Recurrent beheer van pensioenfondsen en groepsverzekeringen. * Actuariële en IFRS-berekeningen. * Communicatieprojecten (Personal Benefit Statements en Total Reward Statements). * Ondersteunende activiteiten naar consultants voor het administratief en actuarieel beheer van pensioenfondsen. * Voorbereidende activiteiten naar de consultants toe binnen IFRS-berekeningen (aanvragen info bij verzekeraars, aanpassen layout bestanden verzekeraars zodat ze kunnen verwerkt worden in onze toepassingen, waarschijnlijkheidscontroles
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? Als Advisor Pension Consultancy ben je verantwoordelijk voor de opvolging en coordinatie van de pensioenfondsen en groepsverzekeringen die bedrijven afsluiten voor hun medewerkers. * Recurrent beheer van pensioenfondsen en groepsverzekeringen. * Actuariële en IFRS-berekeningen. * Communicatieprojecten (Personal Benefit Statements en Total Reward Statements). * Ondersteunende activiteiten naar consultants voor het administratief en actuarieel beheer van pensioenfondsen. * Voorbereidende activiteiten naar de consultants toe binnen IFRS-berekeningen (aanvragen info bij verzekeraars, aanpassen layout bestanden verzekeraars zodat ze kunnen verwerkt worden in onze toepassingen, waarschijnlijkheidscontroles
                          plus
                          Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards (S)he reports hierarchically to the Operations Manager. * Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the abi
                          Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards (S)he reports hierarchically to the Operations Manager. * Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the abi
                          plus
                          Je werkt studies, projecten, rapporteringen, IFRS- berekeningen en financiële analyses uit, in samenwerking met de advisors en de client managers. Je verstrekt professioneel advies naar klanten en account managers in je eigen specialisatiedomein en dit op inhoudelijk, technisch en commercieel vlak. * Je voert, rechtstreeks of in overleg met account managers, zelfstandig besprekingen op niveau met klanten en prospecten om opdrachten te bekomen of uit te werken. * Je staat in voor een kwalitatief hoogstaand technisch advies binnen je specialisatiedomein aan account managers en klanten.
                          Je werkt studies, projecten, rapporteringen, IFRS- berekeningen en financiële analyses uit, in samenwerking met de advisors en de client managers. Je verstrekt professioneel advies naar klanten en account managers in je eigen specialisatiedomein en dit op inhoudelijk, technisch en commercieel vlak. * Je voert, rechtstreeks of in overleg met account managers, zelfstandig besprekingen op niveau met klanten en prospecten om opdrachten te bekomen of uit te werken. * Je staat in voor een kwalitatief hoogstaand technisch advies binnen je specialisatiedomein aan account managers en klanten.
                          plus
                          Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers.
                          Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers.
                          plus
                          Strategic client engagement: Act as the principal contact for awarded projects, advising on feasibility, protocol design, and operational planning. * Driving operational excellence: Implement process improvements, manage resources, and optimize study planning to maximize bed occupancy and revenue. * Budget ownership: Develop and manage study budgets, monitor performance, and ensure financial alignment. * Business development support: Translate client needs into competitive service offers and support early-stage client interactions. * Team Managers (CTN & CLT) * Program Managers
                          Strategic client engagement: Act as the principal contact for awarded projects, advising on feasibility, protocol design, and operational planning. * Driving operational excellence: Implement process improvements, manage resources, and optimize study planning to maximize bed occupancy and revenue. * Budget ownership: Develop and manage study budgets, monitor performance, and ensure financial alignment. * Business development support: Translate client needs into competitive service offers and support early-stage client interactions. * Team Managers (CTN & CLT) * Program Managers
                          plus
                          Pfizer * Puurs - Solliciteer als één van de eersten - Bij Pfizer surfen we allemaal op dezelfde golf. Een golf van kwaliteit, veiligheid en innovatie die we samen op gang brengen. Met grote en kleine overwinningen, goed voor onszelf en de wereld. De weg ernaartoe is een ervaring, maar we geraken waar we moeten zijn door voor elke uitdaging een oplossing te vinden. De stroming ontstaat omdat we dingen doen die nog nooit eerder zijn gedaan. Omdat we geloven dat alles mogelijk is. We trekken elkaar erin mee, vanaf dag één. * Overleggen met stakeholders, beoordelen en bijwerken van gebruikersvereisten en functionele specificaties * Vertalen van vereisten naar een softwarearchitectuur (met ondersteuning van een senior softwareontwikkelaar of architect) * Ontwikkelen van schaalbare, performante en betrouwbare softwareoplossingen * Schrijven van schone, onderhoudbare en effi
                          Pfizer * Puurs - Solliciteer als één van de eersten - Bij Pfizer surfen we allemaal op dezelfde golf. Een golf van kwaliteit, veiligheid en innovatie die we samen op gang brengen. Met grote en kleine overwinningen, goed voor onszelf en de wereld. De weg ernaartoe is een ervaring, maar we geraken waar we moeten zijn door voor elke uitdaging een oplossing te vinden. De stroming ontstaat omdat we dingen doen die nog nooit eerder zijn gedaan. Omdat we geloven dat alles mogelijk is. We trekken elkaar erin mee, vanaf dag één. * Overleggen met stakeholders, beoordelen en bijwerken van gebruikersvereisten en functionele specificaties * Vertalen van vereisten naar een softwarearchitectuur (met ondersteuning van een senior softwareontwikkelaar of architect) * Ontwikkelen van schaalbare, performante en betrouwbare softwareoplossingen * Schrijven van schone, onderhoudbare en effi
                          plus
                          Build and maintain strong relationships with stakeholders: HR, Vessel Management Team, Learning & Development, and crew members * Collaborate with Operations Managers to address long-term workforce needs * Determine resource requirements and make key decisions with Discipline Managers * Monitor and manage crew shortages or surpluses, reporting to HR and Operations * Ability to manage complex schedules, shifting priorities, and unforeseen circumstances
                          Build and maintain strong relationships with stakeholders: HR, Vessel Management Team, Learning & Development, and crew members * Collaborate with Operations Managers to address long-term workforce needs * Determine resource requirements and make key decisions with Discipline Managers * Monitor and manage crew shortages or surpluses, reporting to HR and Operations * Ability to manage complex schedules, shifting priorities, and unforeseen circumstances
                          plus
                          ● Owns the relationship with Global planning regarding production planning parameters and output reviews ● Ability to lead and manage change in a complex environment ● Ability to bring people together, set a common agenda and manage interfaces between functions
                          ● Owns the relationship with Global planning regarding production planning parameters and output reviews ● Ability to lead and manage change in a complex environment ● Ability to bring people together, set a common agenda and manage interfaces between functions
                          plus
                          Very good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Ability to lead and coach based on performing and delivering while learning and developing - You to have strong change management skills - You to have good communication and negotiation skills with the ability to build relationships across the organization - Ability to manage a high-volume and vibrant retail business in a fast-changing omnichannel environment and to make things happen with flexibility in collaboration with different - That you are passionate about people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to give and take responsibility and empower colleagues to be entrepreneurial - That you are Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership, IKEA Culture & Values and actively work
                          Very good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Ability to lead and coach based on performing and delivering while learning and developing - You to have strong change management skills - You to have good communication and negotiation skills with the ability to build relationships across the organization - Ability to manage a high-volume and vibrant retail business in a fast-changing omnichannel environment and to make things happen with flexibility in collaboration with different - That you are passionate about people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to give and take responsibility and empower colleagues to be entrepreneurial - That you are Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership, IKEA Culture & Values and actively work
                          plus
                          Notre client est actif dans plus de 15 pays, un fabricant innovant de matériaux de construction et de finition durables. * Présenter les produits, accompagner les lancements et soutenir les clients dans l'aménagement de leurs showrooms. * Utiliser les outils digitaux pour suivre et piloter votre activité ainsi que fournir un visuel concret à vos clients * Participer à des salons, animations clients, démonstrations et formations installateurs.
                          Notre client est actif dans plus de 15 pays, un fabricant innovant de matériaux de construction et de finition durables. * Présenter les produits, accompagner les lancements et soutenir les clients dans l'aménagement de leurs showrooms. * Utiliser les outils digitaux pour suivre et piloter votre activité ainsi que fournir un visuel concret à vos clients * Participer à des salons, animations clients, démonstrations et formations installateurs.
                          plus
                          Our client is a reputable company active in the energy sector. As Production Manager, you are a crucial link in achieving the company's objectives. As Production Manager, you report directly to the . * You are a coaching leader and manage your team with a results-oriented approach.
                          Our client is a reputable company active in the energy sector. As Production Manager, you are a crucial link in achieving the company's objectives. As Production Manager, you report directly to the . * You are a coaching leader and manage your team with a results-oriented approach.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Client Relationship Manager à Stabroek?

                          Salaire moyen par an
                          50.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Client Relationship Manager à Stabroek est de 50.200 €. Les salaires de Client Relationship Manager à Stabroek vont de 42.700 € à 60.500 €.