Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Vente
                          • Business
                          • Français
                          • Assistant/e de vie
                          • Administrateur/trice des comptes clés
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice de haute direction
                          • Adjoint/e
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Ambulancier/e Paramédical/e
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Avocat/e plaidant/e

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          15


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          17

                          IT
                          16





                          68 résultats pour Client Relationship Manager à Doel dans un rayon de 30 km

                          Key Account Manager FMCG

                          Dixon Sales & Marketing
                          Antwerpen
                          Vandaag gaan ze op zoek naar een gedreven Key Account Manager met minstens 3 jaar ervaring in FMCG. Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. * Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG
                          Vandaag gaan ze op zoek naar een gedreven Key Account Manager met minstens 3 jaar ervaring in FMCG. Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhandelen en uitvoeren van strategieën die zullen resulteren in de groei van de merken binnen het retail kanaal. * Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG
                          plus
                          Dixon Sales & Marketing * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een stabiele, internationale logistieke dienstverlener actief binnen de distributie van non-food consumentengoederen in de Benelux. Vanuit meerdere hubs ondersteunen zij producenten en retailers met efficiënte, gecentraliseerde supply chain-oplossingen die kostenbeheersing, voorraadoptimalisatie en hoge leverbetrouwbaarheid combineren. De organisatie bevindt zich in een mature groeifase, met een duidelijke focus op samenwerking, transparantie en resultaat. Deze rol is cruciaal om bestaande partnerships verder uit te bouwen en de commerciële performance duurzaam te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol draag je bij aan het uitbouwen en optimaliseren van strategische klantrelaties binnen een complexe logistieke
                          Dixon Sales & Marketing * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Onze klant is een stabiele, internationale logistieke dienstverlener actief binnen de distributie van non-food consumentengoederen in de Benelux. Vanuit meerdere hubs ondersteunen zij producenten en retailers met efficiënte, gecentraliseerde supply chain-oplossingen die kostenbeheersing, voorraadoptimalisatie en hoge leverbetrouwbaarheid combineren. De organisatie bevindt zich in een mature groeifase, met een duidelijke focus op samenwerking, transparantie en resultaat. Deze rol is cruciaal om bestaande partnerships verder uit te bouwen en de commerciële performance duurzaam te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - In deze rol draag je bij aan het uitbouwen en optimaliseren van strategische klantrelaties binnen een complexe logistieke
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor één van onze klanten zijn we op zoek naar een Key Accountmanager. In deze functie ben jij de verbindende schakel tussen bedrijven en hun marketingoplossingen. Je adviseert ondernemers, directieleden, marketingverantwoordelijken en andere beslissers over de juiste media-inzet om hun doelstellingen te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Het opbouwen van duurzame relaties met (potentiële) klanten. - Het vertalen van klantbehoeften naar concrete marketingvoorstellen. - Het opvolgen van gesprekken en klanteninfo in het CRM-systeem. - Samenwerken in team met collega's en de salesmanager, mét ruimte voor eigen initiatief. Je werkt voor diverse professionele sectoren zoals zorg, bouw, bio voeding, drankenhandel, architectuur, interie
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor één van onze klanten zijn we op zoek naar een Key Accountmanager. In deze functie ben jij de verbindende schakel tussen bedrijven en hun marketingoplossingen. Je adviseert ondernemers, directieleden, marketingverantwoordelijken en andere beslissers over de juiste media-inzet om hun doelstellingen te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Het opbouwen van duurzame relaties met (potentiële) klanten. - Het vertalen van klantbehoeften naar concrete marketingvoorstellen. - Het opvolgen van gesprekken en klanteninfo in het CRM-systeem. - Samenwerken in team met collega's en de salesmanager, mét ruimte voor eigen initiatief. Je werkt voor diverse professionele sectoren zoals zorg, bouw, bio voeding, drankenhandel, architectuur, interie
                          plus
                          NOUVEAU
                          Michael Page * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een middelgroot bedrijf in de FMCG sector. Een toonaangevende producent met sterke merken en diverse private label-concepten. Onze klant is een middelgroot bedrijf actief in de FMCG-sector. Het bedrijf is een producent en distributeur van frisdranken, water en sportdranken. Jouw verantwoordelijkheden * Het beheren en versterken van bestaande klantrelaties binnen de retail sector ; * Focus op private label & brand- producten; * Ervaring met A-Brands * Het onderhandelen over contracten en commerciële voorwaarden ; * Het identificeren en benutten van nieuwe zakelijke kansen in de regio Genk - Antwerpen - Brussel ; * Het analyseren van markt- en verkoopgegevens om de prestaties te optimaliseren ; * Het ontwikkelen en implementeren van strategische acco
                          Michael Page * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een middelgroot bedrijf in de FMCG sector. Een toonaangevende producent met sterke merken en diverse private label-concepten. Onze klant is een middelgroot bedrijf actief in de FMCG-sector. Het bedrijf is een producent en distributeur van frisdranken, water en sportdranken. Jouw verantwoordelijkheden * Het beheren en versterken van bestaande klantrelaties binnen de retail sector ; * Focus op private label & brand- producten; * Ervaring met A-Brands * Het onderhandelen over contracten en commerciële voorwaarden ; * Het identificeren en benutten van nieuwe zakelijke kansen in de regio Genk - Antwerpen - Brussel ; * Het analyseren van markt- en verkoopgegevens om de prestaties te optimaliseren ; * Het ontwikkelen en implementeren van strategische acco
                          plus
                          Renewi * Puurs-Sint-Amands * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Hou je van mensen aansturen én klanten blij maken? Dan zit je als Supervisor Customer Service & Backoffice bij ons helemaal op je plek! Wie zijn wij? In het kort… Het resultaat van ons werk? Minder afval, slimmer (her)gebruik van schaarse grondstoffen en minder CO2-uitstoot. Zo werken we aan een schonere, circulaire wereld waarin afval niet meer bestaat. * Onze collega's Renewi aanbevelen vanwege het team, duurzaamheidsdoelstellingen en werkzekerheid met ontwikkelmogelijkheden. * Op dit moment 1 op de 5 vacatures intern wordt ingevuld, wat interne doorgroei stimuleert. * Digitalisering de 21e eeuw transformeert. Daarom investeert Renewi in de ontwikkeling van nieuwe digitale oplossingen voor onze bedrijfsprocessen. Op de vrachtwagen, op de site en op kantoor.
                          Renewi * Puurs-Sint-Amands * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Hou je van mensen aansturen én klanten blij maken? Dan zit je als Supervisor Customer Service & Backoffice bij ons helemaal op je plek! Wie zijn wij? In het kort… Het resultaat van ons werk? Minder afval, slimmer (her)gebruik van schaarse grondstoffen en minder CO2-uitstoot. Zo werken we aan een schonere, circulaire wereld waarin afval niet meer bestaat. * Onze collega's Renewi aanbevelen vanwege het team, duurzaamheidsdoelstellingen en werkzekerheid met ontwikkelmogelijkheden. * Op dit moment 1 op de 5 vacatures intern wordt ingevuld, wat interne doorgroei stimuleert. * Digitalisering de 21e eeuw transformeert. Daarom investeert Renewi in de ontwikkeling van nieuwe digitale oplossingen voor onze bedrijfsprocessen. Op de vrachtwagen, op de site en op kantoor.
                          plus
                          You will ensure regular contact with clients in line with strategy, segmentation, visit frequency and group policies. By effectively leading a team of Solution Implementation Consultants, Key Account Managers and our FA Business Leader, you will drive commercial success while building strong, sustainable partnerships. Key account management-Deliver sales and margin objectives by executing strategic partnership plans with key clients. Build long-term relationships, explore new business opportunities, lead contract negotiations, ensure alignment with regional and group strategies and maintain up-to-date CRM data. Promote innovation, manage change and turn challenges into opportunities. * Excellent skills in account planning, building customer relationships and acting as
                          You will ensure regular contact with clients in line with strategy, segmentation, visit frequency and group policies. By effectively leading a team of Solution Implementation Consultants, Key Account Managers and our FA Business Leader, you will drive commercial success while building strong, sustainable partnerships. Key account management-Deliver sales and margin objectives by executing strategic partnership plans with key clients. Build long-term relationships, explore new business opportunities, lead contract negotiations, ensure alignment with regional and group strategies and maintain up-to-date CRM data. Promote innovation, manage change and turn challenges into opportunities. * Excellent skills in account planning, building customer relationships and acting as
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 60 offres d’emploi similaires.

                          Austin Bright * Schilde * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een modern, mensgericht accountants- & advieskantoor met meerdere vestigingen. Door de groei van het kantoor in 's-Gravenwezel zoeken ze een cliëntadviseur die niet alleen sterk is in advies, maar ook goesting heeft om deze locatie verder mee uit te bouwen. Digitalisering, persoonlijke begeleiding en sterke klantrelaties vormen hier de rode draad. En ja, er wordt af en toe gelachen - zelfs tussen de balansen door. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol als Cliëntadviseur - Je wordt een vertrouwd aanspreekpunt voor een gevarieerde klantenportefeuille én een steunpilaar binnen het kantoor. * Je voert periodieke financiële analyses uit en vertaalt cijfers naar helder, praktisch advies.
                          Austin Bright * Schilde * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een modern, mensgericht accountants- & advieskantoor met meerdere vestigingen. Door de groei van het kantoor in 's-Gravenwezel zoeken ze een cliëntadviseur die niet alleen sterk is in advies, maar ook goesting heeft om deze locatie verder mee uit te bouwen. Digitalisering, persoonlijke begeleiding en sterke klantrelaties vormen hier de rode draad. En ja, er wordt af en toe gelachen - zelfs tussen de balansen door. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol als Cliëntadviseur - Je wordt een vertrouwd aanspreekpunt voor een gevarieerde klantenportefeuille én een steunpilaar binnen het kantoor. * Je voert periodieke financiële analyses uit en vertaalt cijfers naar helder, praktisch advies.
                          plus
                          You will lead advisory projects, manage client relationships, and ensure compliance with local and international VAT laws. * Build and maintain strong relationships with clients, business stakeholders, and other tax professionals. Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will be responsible for providing guidance on V
                          You will lead advisory projects, manage client relationships, and ensure compliance with local and international VAT laws. * Build and maintain strong relationships with clients, business stakeholders, and other tax professionals. Every day, we manage the flow of goods, funds, and information in more than 200 countries and territories worldwide. To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will be responsible for providing guidance on V
                          plus
                          Vous supervisez et coordonnez le mouvement des marchandises ou des équipements, y compris les contrôles avant livraison, et tenez les clients informés de l'avancement des travaux ; * Résoudre les problèmes d'importation et d'exportation en étroite collaboration avec les clients et les équipes de vente ; * Définir le type de transport le plus rentable et négocier des accords avec les pour assurer l'expédition en temps voulu aux clients ; * Un cadre à dimension humaine et une culture d'entreprise dynamique, volontaire et ambitieuse, où l'esprit d'équipe, la satisfaction du client, la flexibilité et la qualité de ses services sont reconnus comme ses principales valeurs.
                          Vous supervisez et coordonnez le mouvement des marchandises ou des équipements, y compris les contrôles avant livraison, et tenez les clients informés de l'avancement des travaux ; * Résoudre les problèmes d'importation et d'exportation en étroite collaboration avec les clients et les équipes de vente ; * Définir le type de transport le plus rentable et négocier des accords avec les pour assurer l'expédition en temps voulu aux clients ; * Un cadre à dimension humaine et une culture d'entreprise dynamique, volontaire et ambitieuse, où l'esprit d'équipe, la satisfaction du client, la flexibilité et la qualité de ses services sont reconnus comme ses principales valeurs.
                          plus

                          Digital Technology & Innovation Coordinator

                          SGS Group Belgium
                          Antwerpen
                          Candidature facile
                          The role of the Digital Technology & Innovation Coordinator is to promote the profitable and sustainable growth of SGS Benelux by creating and contributing to digital & innovative solutions that add value to the client and that automate our operations. This role collaborates throughout the organization and aligns efforts towards the discovery of opportunities to improve productivity of operations, improve our customer experience and design new business models or new services of value for our clients. * Puts business strategy into practice, understands the business context, the client's needs, connect with trends and emerging technologies and market opportunities that can affect the business or generate innovation & digitalization opportunities.
                          The role of the Digital Technology & Innovation Coordinator is to promote the profitable and sustainable growth of SGS Benelux by creating and contributing to digital & innovative solutions that add value to the client and that automate our operations. This role collaborates throughout the organization and aligns efforts towards the discovery of opportunities to improve productivity of operations, improve our customer experience and design new business models or new services of value for our clients. * Puts business strategy into practice, understands the business context, the client's needs, connect with trends and emerging technologies and market opportunities that can affect the business or generate innovation & digitalization opportunities.
                          plus
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je hebt een algemene kennis van databases, programmeertalen, netwerken (routers, switches beheerssysteem, IP, WLAN), telefonie, servers (VM ware, virtuele omgevingen zoals Windows, mailbeheersysteem) en clients (laptops, desktop, operating systemen, computerbeheersoftware, drivers);
                          Je hebt een algemene kennis van databases, programmeertalen, netwerken (routers, switches beheerssysteem, IP, WLAN), telefonie, servers (VM ware, virtuele omgevingen zoals Windows, mailbeheersysteem) en clients (laptops, desktop, operating systemen, computerbeheersoftware, drivers);
                          plus
                          NOUVEAU
                          Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          plus
                          Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers.
                          Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers.
                          plus
                          Together with our internal clients you translate technical and functional requirements to software designs to be implemented within time and budget and further supported after deployment. This includes analysing new and existing business and production processes and performing risk analyses with our internal clients. * Support of novel and existing MES applications under your care, according to the agreements made with our internal clients.
                          Together with our internal clients you translate technical and functional requirements to software designs to be implemented within time and budget and further supported after deployment. This includes analysing new and existing business and production processes and performing risk analyses with our internal clients. * Support of novel and existing MES applications under your care, according to the agreements made with our internal clients.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Strategic client engagement: Act as the contact for awarded projects, advising on feasibility, protocol design, and operational planning. * Driving operational excellence: Implement process improvements, manage resources, and optimize study planning to maximize bed occupancy and revenue. * Budget ownership: Develop and manage study budgets, monitor performance, and ensure financial alignment. * Business development support: Translate client needs into competitive service offers and support early-stage client interactions. * Team Managers (CTN & CLT) * Program Managers
                          Strategic client engagement: Act as the contact for awarded projects, advising on feasibility, protocol design, and operational planning. * Driving operational excellence: Implement process improvements, manage resources, and optimize study planning to maximize bed occupancy and revenue. * Budget ownership: Develop and manage study budgets, monitor performance, and ensure financial alignment. * Business development support: Translate client needs into competitive service offers and support early-stage client interactions. * Team Managers (CTN & CLT) * Program Managers
                          plus
                          Build long-term relationships with clients in the commodities sector. You'll engage directly with clients, identify new business opportunities, and deliver tailored solutions that meet their operational and compliance needs. * Client Acquisition & Retention: Proactively identify and pursue new business opportunities across BENELUX and Germany. * Solution Selling: Understand SGS's service portfolio and craft compelling proposals that address client challenges in testing, inspection, and certification. * Sales Strategy: Collaborate with internal teams to develop and execute sales campaigns, pricing strategies, and client engagement plans. * Performance Tracking: Maintain accurate records of sales activities, pipeline development, and client feedback usi
                          Build long-term relationships with clients in the commodities sector. You'll engage directly with clients, identify new business opportunities, and deliver tailored solutions that meet their operational and compliance needs. * Client Acquisition & Retention: Proactively identify and pursue new business opportunities across BENELUX and Germany. * Solution Selling: Understand SGS's service portfolio and craft compelling proposals that address client challenges in testing, inspection, and certification. * Sales Strategy: Collaborate with internal teams to develop and execute sales campaigns, pricing strategies, and client engagement plans. * Performance Tracking: Maintain accurate records of sales activities, pipeline development, and client feedback usi
                          plus
                          Pfizer * Puurs - Solliciteer als één van de eersten - Bij Pfizer surfen we allemaal op dezelfde golf. Een golf van kwaliteit, veiligheid en innovatie die we samen op gang brengen. Met grote en kleine overwinningen, goed voor onszelf en de wereld. De weg ernaartoe is een ervaring, maar we geraken waar we moeten zijn door voor elke uitdaging een oplossing te vinden. De stroming ontstaat omdat we dingen doen die nog nooit eerder zijn gedaan. Omdat we geloven dat alles mogelijk is. We trekken elkaar erin mee, vanaf dag één. * Overleggen met stakeholders, beoordelen en bijwerken van gebruikersvereisten en functionele specificaties * Vertalen van vereisten naar een softwarearchitectuur (met ondersteuning van een senior softwareontwikkelaar of architect) * Ontwikkelen van schaalbare, performante en betrouwbare softwareoplossingen * Schrijven van schone, onderhoudbare en effi
                          Pfizer * Puurs - Solliciteer als één van de eersten - Bij Pfizer surfen we allemaal op dezelfde golf. Een golf van kwaliteit, veiligheid en innovatie die we samen op gang brengen. Met grote en kleine overwinningen, goed voor onszelf en de wereld. De weg ernaartoe is een ervaring, maar we geraken waar we moeten zijn door voor elke uitdaging een oplossing te vinden. De stroming ontstaat omdat we dingen doen die nog nooit eerder zijn gedaan. Omdat we geloven dat alles mogelijk is. We trekken elkaar erin mee, vanaf dag één. * Overleggen met stakeholders, beoordelen en bijwerken van gebruikersvereisten en functionele specificaties * Vertalen van vereisten naar een softwarearchitectuur (met ondersteuning van een senior softwareontwikkelaar of architect) * Ontwikkelen van schaalbare, performante en betrouwbare softwareoplossingen * Schrijven van schone, onderhoudbare en effi
                          plus
                          Very good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Ability to lead and coach based on performing and delivering while learning and developing - You to have strong change management skills - You to have good communication and negotiation skills with the ability to build relationships across the organization - Ability to manage a high-volume and vibrant retail business in a fast-changing omnichannel environment and to make things happen with flexibility in collaboration with different stakeholders - That you are passionate about people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to give and take responsibility and empower colleagues to be entrepreneurial - That you are Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership, IKEA Culture & Values and
                          Very good knowledge of different leadership styles and how to adapt it according to needs and different situations - Ability to lead and coach based on performing and delivering while learning and developing - You to have strong change management skills - You to have good communication and negotiation skills with the ability to build relationships across the organization - Ability to manage a high-volume and vibrant retail business in a fast-changing omnichannel environment and to make things happen with flexibility in collaboration with different stakeholders - That you are passionate about people and having a strong belief in the individual potential to develop - Ability to give and take responsibility and empower colleagues to be entrepreneurial - That you are Inspired by the IKEA vision, IKEA Leadership, IKEA Culture & Values and
                          plus
                          Our client is a reputable company active in the energy sector. As Production Manager, you are a crucial link in achieving the company's objectives. As Production Manager, you report directly to the . * You are a coaching leader and manage your team with a results-oriented approach.
                          Our client is a reputable company active in the energy sector. As Production Manager, you are a crucial link in achieving the company's objectives. As Production Manager, you report directly to the . * You are a coaching leader and manage your team with a results-oriented approach.
                          plus
                          At Tabaknatie we deviate from a classic relationship between customer and service provider. We opt for a valuable, respectful and reliable partnership that benefits both parties and we are committed to think along with our clients.
                          At Tabaknatie we deviate from a classic relationship between customer and service provider. We opt for a valuable, respectful and reliable partnership that benefits both parties and we are committed to think along with our clients.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Client Relationship Manager à Doel?

                          Salaire moyen par an
                          50.200 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Client Relationship Manager à Doel est de 50.200 €. Les salaires de Client Relationship Manager à Doel vont de 42.700 € à 60.500 €.