Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • Administration
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e de maintenance
                          • Account Executive
                          • Agent/e technique
                          • Constructeur/trice d'entretien
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Apprenti/e
                          • Chargé/e de mission

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          30


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          91


                          IT
                          50




                          332 résultats pour Chef de service à Aalter dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 332 offres d’emploi similaires.

                          Onderhoudsmonteur brandbeveiliging

                          Importex NV
                          Torhout
                          Solliciteer als één van de eersten - Ons team telt meer dan 100 opgeleide en ervaren medewerkers die samen met u de strijd tegen brand aangaan. Om ons gedreven team te versterken zijn wij op zoek naar een onderhoudsmonteur brandbeveiliging voor de regio Torhout. * werken in eigen regio: je hoeft zelden naar de hoofdzetel te komen; * bedrijfswagen (enkel voor de werkuren) + tankkaart.
                          Solliciteer als één van de eersten - Ons team telt meer dan 100 opgeleide en ervaren medewerkers die samen met u de strijd tegen brand aangaan. Om ons gedreven team te versterken zijn wij op zoek naar een onderhoudsmonteur brandbeveiliging voor de regio Torhout. * werken in eigen regio: je hoeft zelden naar de hoofdzetel te komen; * bedrijfswagen (enkel voor de werkuren) + tankkaart.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je werkt nauw samen met je en draagt bij aan een vlotte service en een aangename sfeer in de keuken. Solliciteer als één van de eersten - Je staat in voor de bereiding, opmaak en presentatie van gerechten volgens onze kwaliteitsnormen.
                          Je werkt nauw samen met je en draagt bij aan een vlotte service en een aangename sfeer in de keuken. Solliciteer als één van de eersten - Je staat in voor de bereiding, opmaak en presentatie van gerechten volgens onze kwaliteitsnormen.
                          plus
                          Daarnaast sta je samen met de garant voor de service van de verschillende koffiepauzes, lunches, en diners. * People management: Je werkt samen in een team met twee collega zaalmedewerkers en ons keukenteam dat uit drie chefs en een afwasser bestaat. * Klantgerichtheid: Je fungeert als contactpersoon tussen de coördinatoren van de groepen die bij ons geboekt staan voor het restaurant. Ons publiek bestaat voornamelijk uit de managementsector (externe klanten, directieleden, vergadering events,...) . * Bedienen en presenteren: Je staat in voor de mise-en-place van banketten, recepties, koffiepauzes. Je houdt toezicht op orde en netheid in de zaal; controleert het zaal- en bedieningsmateriaal; signaleert
                          Daarnaast sta je samen met de garant voor de service van de verschillende koffiepauzes, lunches, en diners. * People management: Je werkt samen in een team met twee collega zaalmedewerkers en ons keukenteam dat uit drie chefs en een afwasser bestaat. * Klantgerichtheid: Je fungeert als contactpersoon tussen de coördinatoren van de groepen die bij ons geboekt staan voor het restaurant. Ons publiek bestaat voornamelijk uit de managementsector (externe klanten, directieleden, vergadering events,...) . * Bedienen en presenteren: Je staat in voor de mise-en-place van banketten, recepties, koffiepauzes. Je houdt toezicht op orde en netheid in de zaal; controleert het zaal- en bedieningsmateriaal; signaleert
                          plus
                          Jouw rol Als Chef-Kok ben jij de motor van onze keuken. * De Lozen Boer - Solliciteer als één van de eersten - Over ons Welkom bij De Lozen Boer — een warme familiezaak met meer dan 70 jaar culinaire traditie in het groen van Lochristi. Onze gasten komen voor onze authentieke keuken, verfijnde smaken en persoonlijke service. Achter de schermen heerst een hecht team dat elke dag met passie kookt, serveert en groeit. Daarom zoeken we een Chef-Kok die onze keuken wil leiden én naar een hoger niveau tillen. Je inspireert je team en zorgt ervoor dat elke service vlot én smaakvol verloopt. Kortom: jij bent de smaakmaker, organisator én inspirator van onze keuken. * Je hebt een hotelschooldiploma of gelijkwa
                          Jouw rol Als Chef-Kok ben jij de motor van onze keuken. * De Lozen Boer - Solliciteer als één van de eersten - Over ons Welkom bij De Lozen Boer — een warme familiezaak met meer dan 70 jaar culinaire traditie in het groen van Lochristi. Onze gasten komen voor onze authentieke keuken, verfijnde smaken en persoonlijke service. Achter de schermen heerst een hecht team dat elke dag met passie kookt, serveert en groeit. Daarom zoeken we een Chef-Kok die onze keuken wil leiden én naar een hoger niveau tillen. Je inspireert je team en zorgt ervoor dat elke service vlot én smaakvol verloopt. Kortom: jij bent de smaakmaker, organisator én inspirator van onze keuken. * Je hebt een hotelschooldiploma of gelijkwa
                          plus
                          Voorbereiden van je routes (ahv wekelijks overleg met de chef inspecties) Solliciteer als één van de eersten - Het dagelijks technisch advies tijdens een plaatsbezoek bij onze klanten, is de sleutel van ons commercieel succes * Je bent gemiddeld 3-4 dagen op de baan, en 1-tal dag op de kantoor * Uitvoeren van de nazichten, inspecties en keuringen * Administratief verwerken van nazichten aan de hand van onze software tool * Ervaring als inspecteur bij een keuringsorganisme, of service technieker is een pluspunt * Een sterk geprofessionaliseerde omgeving dankzij de voortdurende investering in opleiding en digitalisering * De mogelijkheid om jouw ideeën in het daglicht te zetten, iederee
                          Voorbereiden van je routes (ahv wekelijks overleg met de chef inspecties) Solliciteer als één van de eersten - Het dagelijks technisch advies tijdens een plaatsbezoek bij onze klanten, is de sleutel van ons commercieel succes * Je bent gemiddeld 3-4 dagen op de baan, en 1-tal dag op de kantoor * Uitvoeren van de nazichten, inspecties en keuringen * Administratief verwerken van nazichten aan de hand van onze software tool * Ervaring als inspecteur bij een keuringsorganisme, of service technieker is een pluspunt * Een sterk geprofessionaliseerde omgeving dankzij de voortdurende investering in opleiding en digitalisering * De mogelijkheid om jouw ideeën in het daglicht te zetten, iederee
                          plus
                          Je werkt nauw samen met jouw collega's service advisor, de werkplaatsverantwoordelijke en de techniekers. Bij technische vragen kan je de klant verderhelpen. * Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant, met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen. Je bent de schakel tussen de klant en de werkplaats. * Door jouw proactiviteit zijn de klanten steeds op de hoogte van de voortgang van de werken en eventuele wijzigingen. * De klantendossiers worden door jou correct opgevolgd. * Bij de teruggave van de wagen van de
                          Je werkt nauw samen met jouw collega's service advisor, de werkplaatsverantwoordelijke en de techniekers. Bij technische vragen kan je de klant verderhelpen. * Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant, met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen. Je bent de schakel tussen de klant en de werkplaats. * Door jouw proactiviteit zijn de klanten steeds op de hoogte van de voortgang van de werken en eventuele wijzigingen. * De klantendossiers worden door jou correct opgevolgd. * Bij de teruggave van de wagen van de
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je maakt daarbij gebruik van de bestaande (digitale) communicatietools om de klant een échte Premium Service te bieden. Wat ga je doen als Service Advisor bij BMW? * Je neemt proactief contact op met de klant en zorgt daarbij voor een vlekkeloze en unieke Customer Experience. * Je zorgt voor het correct inplannen van de uit te voeren werkzaamheden waarbij je maximaal anticipeert op de wensen en behoeften van de klant en rekening houdt met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen. * Je bent de schakel tussen de klant, de werkplaats en het magazijn en zorgt voor een vlotte onderlinge communicatie. Bij technische vrag
                          Je maakt daarbij gebruik van de bestaande (digitale) communicatietools om de klant een échte Premium Service te bieden. Wat ga je doen als Service Advisor bij BMW? * Je neemt proactief contact op met de klant en zorgt daarbij voor een vlekkeloze en unieke Customer Experience. * Je zorgt voor het correct inplannen van de uit te voeren werkzaamheden waarbij je maximaal anticipeert op de wensen en behoeften van de klant en rekening houdt met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen. * Je bent de schakel tussen de klant, de werkplaats en het magazijn en zorgt voor een vlotte onderlinge communicatie. Bij technische vrag
                          plus
                          Izegem wordt uitgebouwd tot servicecenter voor Vlaanderen, met techniekers, service supervisor, admin en PSSR samen op één site – korte lijnen, goede vibe. Solliciteer als één van de eersten - Als Parts & Service Sales Representative gebruik je die technische bagage om klanten te adviseren over onderdelen, onderhoudscontracten en service-oplossingen in heel Vlaanderen. Je werkt nauw samen met de toekomstige Vlaanderen en met de ervaren Aftermarket Manager België, die het belang van een sterke PSSR heel duidelijk ziet. * Je staat vaak letterlijk bij de machines: je kan in de machine klimmen, mee naar de storing kijken en meteen technische meerwaarde bieden. * Je bent veel op de baan, maar komt regelmat
                          Izegem wordt uitgebouwd tot servicecenter voor Vlaanderen, met techniekers, service supervisor, admin en PSSR samen op één site – korte lijnen, goede vibe. Solliciteer als één van de eersten - Als Parts & Service Sales Representative gebruik je die technische bagage om klanten te adviseren over onderdelen, onderhoudscontracten en service-oplossingen in heel Vlaanderen. Je werkt nauw samen met de toekomstige Vlaanderen en met de ervaren Aftermarket Manager België, die het belang van een sterke PSSR heel duidelijk ziet. * Je staat vaak letterlijk bij de machines: je kan in de machine klimmen, mee naar de storing kijken en meteen technische meerwaarde bieden. * Je bent veel op de baan, maar komt regelmat
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Je krijgt de ruimte om op jouw unieke manier je stempel te drukken in hr. Je hebt ook de mogelijkheid om thuis te werken met een forfaitaire thuiswerkvergoeding van €120 netto/maand. Je krijgt de mogelijkheid tot het leasen van een fiets of wagen, aankoop van een smartphone of tablet, terugbetaling van een GSM-abonnement of internet thuis etc.
                          Solliciteer als één van de eersten - Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Je krijgt de ruimte om op jouw unieke manier je stempel te drukken in hr. Je hebt ook de mogelijkheid om thuis te werken met een forfaitaire thuiswerkvergoeding van €120 netto/maand. Je krijgt de mogelijkheid tot het leasen van een fiets of wagen, aankoop van een smartphone of tablet, terugbetaling van een GSM-abonnement of internet thuis etc.
                          plus
                          Dan is deze functie als Service Desk Engineer misschien wel jouw volgende stap! Je analyseert meldingen, stelt de juiste vragen, en zorgt voor een correcte en klantgerichte opvolging. * Registreren, opvolgen en afsluiten van incidenten en service requests via ons ticketingsysteem. * Regelmatige aanwezigheid op verschillende DEKRA-sites (wekelijks in grote kantoren, maandelijks in kleinere locaties). (Zaventem/Gent/Herk-de-Stad/Antwerpen/Roeselare/Luik/Gosselies) * Je beschikt over een bachelor in een IT-richting of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur binnen een Service Desk-omgeving.
                          Dan is deze functie als Service Desk Engineer misschien wel jouw volgende stap! Je analyseert meldingen, stelt de juiste vragen, en zorgt voor een correcte en klantgerichte opvolging. * Registreren, opvolgen en afsluiten van incidenten en service requests via ons ticketingsysteem. * Regelmatige aanwezigheid op verschillende DEKRA-sites (wekelijks in grote kantoren, maandelijks in kleinere locaties). (Zaventem/Gent/Herk-de-Stad/Antwerpen/Roeselare/Luik/Gosselies) * Je beschikt over een bachelor in een IT-richting of gelijkwaardige ervaring, bij voorkeur binnen een Service Desk-omgeving.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - We bieden ook service en opleidingen. Over de functie - Actemium, onderdeel van de VINCI Energies Group, is een netwerk van business units dat industriële processen optimaliseert en automatiseert. Vanuit Aalter ondersteunen wij producenten in de voedingsindustrie met hun specifieke behoeftes en bouwen we aan duurzame samenwerkingen. We zoeken een gedreven Business Developer die actief de markt op gaat en nieuwe commerciële opportuniteiten identificeert. In deze rol ligt de nadruk op netwerken, relatieopbouw en het strategisch inspelen op de uitdagingen van onze klanten, die je vertaalt naar oplossingen binnen ons aanbod. * Een bestaand netwerk of affiniteit met de voedingsindustrie
                          Solliciteer als één van de eersten - We bieden ook service en opleidingen. Over de functie - Actemium, onderdeel van de VINCI Energies Group, is een netwerk van business units dat industriële processen optimaliseert en automatiseert. Vanuit Aalter ondersteunen wij producenten in de voedingsindustrie met hun specifieke behoeftes en bouwen we aan duurzame samenwerkingen. We zoeken een gedreven Business Developer die actief de markt op gaat en nieuwe commerciële opportuniteiten identificeert. In deze rol ligt de nadruk op netwerken, relatieopbouw en het strategisch inspelen op de uitdagingen van onze klanten, die je vertaalt naar oplossingen binnen ons aanbod. * Een bestaand netwerk of affiniteit met de voedingsindustrie
                          plus
                          Herstellingen en onderhoud zijn in samenspraak met de . * Je werkt georganiseerd en respecteert de veiligheidsregels. * Je volgt ons collectief verlof (32 dagen), dat aansluit op de schoolvakanties. * Een uitdagende en afwisselende baan in de technische sector. * Je hebt mogelijkheden om door te groeien tot service technieker.
                          Herstellingen en onderhoud zijn in samenspraak met de . * Je werkt georganiseerd en respecteert de veiligheidsregels. * Je volgt ons collectief verlof (32 dagen), dat aansluit op de schoolvakanties. * Een uitdagende en afwisselende baan in de technische sector. * Je hebt mogelijkheden om door te groeien tot service technieker.
                          plus
                          In onze werkplaats of op de werf sta je samen met jouw in voor onderhoud en herstellingen van ons zwaar materieel. * Herstellingen en onderhoud zijn in samenspraak met de . * Je werkt georganiseerd en respecteert de veiligheidsregels. * Je volgt ons collectief verlof (32 dagen), dat aansluit op de schoolvakanties. * Een uitdagende en afwisselende baan in de technische sector. * Je hebt mogelijkheden om door te groeien tot service technieker.
                          In onze werkplaats of op de werf sta je samen met jouw in voor onderhoud en herstellingen van ons zwaar materieel. * Herstellingen en onderhoud zijn in samenspraak met de . * Je werkt georganiseerd en respecteert de veiligheidsregels. * Je volgt ons collectief verlof (32 dagen), dat aansluit op de schoolvakanties. * Een uitdagende en afwisselende baan in de technische sector. * Je hebt mogelijkheden om door te groeien tot service technieker.
                          plus
                          Je draagt actief bij aan de rebranding en verzorgde uitstraling van het service center. Solliciteer als één van de eersten - Deze internationale keten heeft veel technische service centers in België en in het buitenland en telt wereldwijd meer dan 1.000 medewerkers, waarvan ongeveer 100 in België. De winkels focussen op gespecialiseerd advies, sterke klantrelaties en kwalitatieve ondersteuning. Het merk is volop bezig met een rebranding, wat de functie extra dynamiek en vernieuwing biedt. In de shop in Gent (Wondelgem) werk je in een hecht team van 3: 1 medewerker buitendienst en 2 medewerkers binnendienst. Dankzij een vaste klantenbasis van meer dan 100.000 klanten en een uitgebreid assortiment van meer dan 400.000 producten, blijft de shop groeien en evolueren. * Je ondersteunt het commerciële en operationele verloop van de shop.
                          Je draagt actief bij aan de rebranding en verzorgde uitstraling van het service center. Solliciteer als één van de eersten - Deze internationale keten heeft veel technische service centers in België en in het buitenland en telt wereldwijd meer dan 1.000 medewerkers, waarvan ongeveer 100 in België. De winkels focussen op gespecialiseerd advies, sterke klantrelaties en kwalitatieve ondersteuning. Het merk is volop bezig met een rebranding, wat de functie extra dynamiek en vernieuwing biedt. In de shop in Gent (Wondelgem) werk je in een hecht team van 3: 1 medewerker buitendienst en 2 medewerkers binnendienst. Dankzij een vaste klantenbasis van meer dan 100.000 klanten en een uitgebreid assortiment van meer dan 400.000 producten, blijft de shop groeien en evolueren. * Je ondersteunt het commerciële en operationele verloop van de shop.
                          plus
                          Je springt – indien nodig – zelf even in voor de service supervisor (planning) zodat de operatie nooit stilvalt. Onze klant is een 100% Belgische, internationale familieonderneming met meer dan 100 jaar geschiedenis, gespecialiseerd in de verkoop en service van zware bouw- en mijnbouwmachines (graafmachines, bulldozers, crushers, …). * de people manager en aanspreekpunt voor het Vlaamse service-team (field & workshop technicians, planning, sales, support), * de motor achter de uitbouw van het service center in West-Vlaanderen, Je rapporteert aan de nationale Aftermarket en werkt nauw samen met in het hoofdkantoor en het Waalse service center. Solliciteer als één van <
                          Je springt – indien nodig – zelf even in voor de service supervisor (planning) zodat de operatie nooit stilvalt. Onze klant is een 100% Belgische, internationale familieonderneming met meer dan 100 jaar geschiedenis, gespecialiseerd in de verkoop en service van zware bouw- en mijnbouwmachines (graafmachines, bulldozers, crushers, …). * de people manager en aanspreekpunt voor het Vlaamse service-team (field & workshop technicians, planning, sales, support), * de motor achter de uitbouw van het service center in West-Vlaanderen, Je rapporteert aan de nationale Aftermarket en werkt nauw samen met in het hoofdkantoor en het Waalse service center. Solliciteer als één van <
                          plus
                          Je bent proactief en gemotiveerd om onze klanten de beste service te bieden. Solliciteer als één van de eersten - Aangezien de opstart voorzien is voor midden januari '26, is onze klant op zoek naar kandidaten die vrijwel onmiddellijk beschikbaar zijn of ten laatste midden januari kunnen opstarten. Momenteel is de opdracht voorzien voor een periode van 3 à 6 maanden (met eventuele kans op verlenging). Onze klant is een toonaangevende en innovatieve speler binnen de bouwsector, actief in zowel residentiële (appartementen en woningen) als commerciële projecten (winkels, horeca, kantoren). * Je werkt zelfstandig, maar communiceert vlot met klanten en interne collega's zoals de helpdesk, planning en logistiek.
                          Je bent proactief en gemotiveerd om onze klanten de beste service te bieden. Solliciteer als één van de eersten - Aangezien de opstart voorzien is voor midden januari '26, is onze klant op zoek naar kandidaten die vrijwel onmiddellijk beschikbaar zijn of ten laatste midden januari kunnen opstarten. Momenteel is de opdracht voorzien voor een periode van 3 à 6 maanden (met eventuele kans op verlenging). Onze klant is een toonaangevende en innovatieve speler binnen de bouwsector, actief in zowel residentiële (appartementen en woningen) als commerciële projecten (winkels, horeca, kantoren). * Je werkt zelfstandig, maar communiceert vlot met klanten en interne collega's zoals de helpdesk, planning en logistiek.
                          plus
                          Dan ben jij de persoon die we zoeken om onze interne ERP-helpdesk te versterken. * Gebruikers ondersteunen en begeleiden bij de oplossing van hun ERP-vragen. * Affiniteit en uitgesproken interesse voor software (niet infrastructuur -> geen systeembeheerder ambities / hiervoor hebben we reeds de nodige expertise) * Je bezit een service-gedreven enthousiasme en een positieve klantgerichte instelling. * Begeleiding: Je krijgt bij opstart een mentor toegewezen die jou meehelpt om de weg te vinden binnen ons bedrijf. Je kan genieten van welverdiend verlof gelijklopend met de schoolvakanties.
                          Dan ben jij de persoon die we zoeken om onze interne ERP-helpdesk te versterken. * Gebruikers ondersteunen en begeleiden bij de oplossing van hun ERP-vragen. * Affiniteit en uitgesproken interesse voor software (niet infrastructuur -> geen systeembeheerder ambities / hiervoor hebben we reeds de nodige expertise) * Je bezit een service-gedreven enthousiasme en een positieve klantgerichte instelling. * Begeleiding: Je krijgt bij opstart een mentor toegewezen die jou meehelpt om de weg te vinden binnen ons bedrijf. Je kan genieten van welverdiend verlof gelijklopend met de schoolvakanties.
                          plus
                          Je staat in voor de ontwikkeling van kwalitatieve oplossingen op het Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision) ERP-platform, waarbij je verantwoordelijk bent voor de technische analyse en de ontwikkeling van deze oplossing. * Samen met je collega-developers ontwikkel je de tools die de wensen van onze diverse afdelingen beantwoorden. * Je hebt voeling met de meest voorkomende bedrijfsprocessen. * Je communiceert vlot en kan meedenken met de gebruikers. * Ervaring met Business-intelligence (Power BI), workflow-automatisatie en de ontwikkeling van mobiele apps (Power Apps). * Kennis van web-service en front-end development. * Begeleiding: Je krijgt bij opstart een mentor toegewezen die jou meehelpt om
                          Je staat in voor de ontwikkeling van kwalitatieve oplossingen op het Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV/Navision) ERP-platform, waarbij je verantwoordelijk bent voor de technische analyse en de ontwikkeling van deze oplossing. * Samen met je collega-developers ontwikkel je de tools die de wensen van onze diverse afdelingen beantwoorden. * Je hebt voeling met de meest voorkomende bedrijfsprocessen. * Je communiceert vlot en kan meedenken met de gebruikers. * Ervaring met Business-intelligence (Power BI), workflow-automatisatie en de ontwikkeling van mobiele apps (Power Apps). * Kennis van web-service en front-end development. * Begeleiding: Je krijgt bij opstart een mentor toegewezen die jou meehelpt om
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten de snelst groeiende HR-speler in België. DPS is genomineerd als een van de top 10 snelst groeiende * Gezond bedrijf: Digital Payroll Services is een solide en succesvol bedrijf met een sterke reputatie in de branche. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een winnend team. Je krijgt de tools en kennis die je nodig hebt om succesvol te zijn. * Autonomie en voldoening: Bij Digital Payroll Services krijg je de vrijheid om te doen waar je van houdt. Je krijgt de ruimte om je eigen stempel te drukken, relaties op te bouwen en successen te behalen.
                          Solliciteer als één van de eersten de snelst groeiende HR-speler in België. DPS is genomineerd als een van de top 10 snelst groeiende * Gezond bedrijf: Digital Payroll Services is een solide en succesvol bedrijf met een sterke reputatie in de branche. Je krijgt de kans om deel uit te maken van een winnend team. Je krijgt de tools en kennis die je nodig hebt om succesvol te zijn. * Autonomie en voldoening: Bij Digital Payroll Services krijg je de vrijheid om te doen waar je van houdt. Je krijgt de ruimte om je eigen stempel te drukken, relaties op te bouwen en successen te behalen.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een technisch toezichter. Ga jij de volgende uitdaging aan? * Opvolging van de voortgang en kostprijs van onderhouds- en herstellingswerken, en van grote en kleine renovatiewerken, uitgevoerd door collega's en/of door externe partners *
                          Solliciteer als één van de eersten - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een technisch toezichter. Ga jij de volgende uitdaging aan? * Opvolging van de voortgang en kostprijs van onderhouds- en herstellingswerken, en van grote en kleine renovatiewerken, uitgevoerd door collega's en/of door externe partners *
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten * Vokans in de markt zetten en genereren van commerciële opportuniteiten met het oog op omzetgroei * Analyseren van behoeften van prospecten/klanten en integreren van kwalitatieve en commercieel passende HR-oplossingen, samen met het team rondom de klant. * Uitvoeren van salesopdrachten en mondeling/digitaal rapporteren over de voortgang ervan * Interesse heeft met de verkoop van services * Een hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid om voordelig extra gezinsleden aan te sluiten * Een dertiende maand (of eindejaarspremie in de eerste 2 jaar van tewerkstelling)
                          Solliciteer als één van de eersten * Vokans in de markt zetten en genereren van commerciële opportuniteiten met het oog op omzetgroei * Analyseren van behoeften van prospecten/klanten en integreren van kwalitatieve en commercieel passende HR-oplossingen, samen met het team rondom de klant. * Uitvoeren van salesopdrachten en mondeling/digitaal rapporteren over de voortgang ervan * Interesse heeft met de verkoop van services * Een hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid om voordelig extra gezinsleden aan te sluiten * Een dertiende maand (of eindejaarspremie in de eerste 2 jaar van tewerkstelling)
                          plus
                          NOUVEAU
                          Profile De customer service advisor die we zoeken heeft: * Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal; * Een klant-is-koning-mentaliteit; * Een talent voor multitasking want je wisselt regelmatig van klant en taken; * Stipt en sterk in administratie (PC-vaardigheid is een must!) Solliciteer als één van de eersten - Company WEngage: Together for better connections In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Dankzij de groeiende vraag van interna
                          Profile De customer service advisor die we zoeken heeft: * Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal; * Een klant-is-koning-mentaliteit; * Een talent voor multitasking want je wisselt regelmatig van klant en taken; * Stipt en sterk in administratie (PC-vaardigheid is een must!) Solliciteer als één van de eersten - Company WEngage: Together for better connections In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Dankzij de groeiende vraag van interna
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Technical Customer Service medewerker ben je het technische aanspreekpunt voor onze professionele klanten in binnen- en buitenland. Je combineert technisch inzicht met klantgerichtheid: je begrijpt de werking van onze machines door en door en biedt klanten snelle, efficiënte ondersteuning bij hun vragen of problemen. Je onderhoudt dagelijks contact met klanten uit heel Europa, analyseert technische issues, stemt af met leveranciers en zorgt ervoor dat elk probleem tot in de puntjes wordt opgevolgd. * Je analyseert problemen, denkt oplossingsgericht en coördineert de opvolging tot alles is afgerond. * Je verzorgt de administratieve opvolging: bestellingen van onderdelen, voorraadbeheer, opvolging van dossiers. * Je organiseert <
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Technical Customer Service medewerker ben je het technische aanspreekpunt voor onze professionele klanten in binnen- en buitenland. Je combineert technisch inzicht met klantgerichtheid: je begrijpt de werking van onze machines door en door en biedt klanten snelle, efficiënte ondersteuning bij hun vragen of problemen. Je onderhoudt dagelijks contact met klanten uit heel Europa, analyseert technische issues, stemt af met leveranciers en zorgt ervoor dat elk probleem tot in de puntjes wordt opgevolgd. * Je analyseert problemen, denkt oplossingsgericht en coördineert de opvolging tot alles is afgerond. * Je verzorgt de administratieve opvolging: bestellingen van onderdelen, voorraadbeheer, opvolging van dossiers. * Je organiseert <
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten * Dankzij een goede begeleiding en regelmatige training slaag je er na verloop van tijd in om zelfstandig de juiste diagnoses te stellen. * Als technisch expert leef je je daarnaast ook uit in de elektrische en mechanische herstellingswerkzaamheden volgens de richtlijnen van BMW. * Je houdt alle werkzaamheden correct bij op het werkorder en staat in voor een vlekkeloze, onberispelijke service. * Na je ondernomen acties houd je de werkplaatsverantwoordelijke op de hoogte zodat klanten precies weten wat er aan de hand is en welke werken er aan hun wagen worden uitgevoerd. Dankzij regelmatige deelname aan onze opleidingen in het BMW Training Center ben je op de hoogte van de allernieuwste technologieën en ontwikkelingen.
                          Solliciteer als één van de eersten * Dankzij een goede begeleiding en regelmatige training slaag je er na verloop van tijd in om zelfstandig de juiste diagnoses te stellen. * Als technisch expert leef je je daarnaast ook uit in de elektrische en mechanische herstellingswerkzaamheden volgens de richtlijnen van BMW. * Je houdt alle werkzaamheden correct bij op het werkorder en staat in voor een vlekkeloze, onberispelijke service. * Na je ondernomen acties houd je de werkplaatsverantwoordelijke op de hoogte zodat klanten precies weten wat er aan de hand is en welke werken er aan hun wagen worden uitgevoerd. Dankzij regelmatige deelname aan onze opleidingen in het BMW Training Center ben je op de hoogte van de allernieuwste technologieën en ontwikkelingen.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Je adviseert en begeleidt klanten in de showroom bij de aankoop van hun ideale wagen en voorziet hen van correcte en volledige informatie. * Je staat in voor een nauwkeurige en gestructureerde administratie ter ondersteuning van de verkoopactiviteiten. * Je rapporteert rechtstreeks aan de en de . * Uitstekende service bieden en klanten positief verrassen is jouw drijfveer. * Je beschikt over relevante commerciële ervaring binnen de automotive sector. * Je woont in de regio.
                          Solliciteer als één van de eersten * Je adviseert en begeleidt klanten in de showroom bij de aankoop van hun ideale wagen en voorziet hen van correcte en volledige informatie. * Je staat in voor een nauwkeurige en gestructureerde administratie ter ondersteuning van de verkoopactiviteiten. * Je rapporteert rechtstreeks aan de en de . * Uitstekende service bieden en klanten positief verrassen is jouw drijfveer. * Je beschikt over relevante commerciële ervaring binnen de automotive sector. * Je woont in de regio.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Chef de service à Aalter?

                          Salaire moyen par an
                          45.700 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Chef de service à Aalter est de 45.700 €. Les salaires de Chef de service à Aalter vont de 38.900 € à 55.800 €.