Candidature facile
3
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Management
                          • Communication
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Business
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Account Executive
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Chargé/e d'opérations comptables
                          • Chef financier
                          • Comptable en fiduciaire
                          • Administrateur/trice d'équipe
                          • Agent de terrain
                          • Agent/e de contrôle financier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          27


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          42






                          117 résultats pour Change Management à Arquennes dans un rayon de 30 km

                          IT Project Manager

                          Smals
                          Brussel
                          Télétravail possible
                          Vous organisez, entre autres, le processus de change management et vous assurez le support et l'évolution des « best practices » au sein de la division. Vous jouez un rôle de motivateur, de conseiller et de facilitateur à l'égard des business units et du management, et travaillez en étroite collaboration avec ces derniers. Vous mettez en place un bon people management en stimulant, coordonnant et motivant les collaborateurs impliqués dans la réalisation des projets.
                          Vous organisez, entre autres, le processus de change management et vous assurez le support et l'évolution des « best practices » au sein de la division. Vous jouez un rôle de motivateur, de conseiller et de facilitateur à l'égard des business units et du management, et travaillez en étroite collaboration avec ces derniers. Vous mettez en place un bon people management en stimulant, coordonnant et motivant les collaborateurs impliqués dans la réalisation des projets.
                          plus
                          Vous conseillez et influencez le management afin de créer et de renforcer un état d'esprit Agile.
                          Vous conseillez et influencez le management afin de créer et de renforcer un état d'esprit Agile.
                          NOUVEAU
                          Smals * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Smals réalise des projets ICT innovants dans l'e-gouvernement et l'e-santé pour les institutions de la sécurité sociale et des soins de santé. Pour Smals, "ICT for society" n'est pas qu'un slogan : tous nos projets profitent à la société. Smals contribue au portail de la sécurité sociale et à la plateforme eHealth. Vos responsabilités - En tant que Business Analyst Health Sector, vous êtes chargé de supporter des projets visant à la digitalisation et à l'optimisation de processus métiers liés à l'assurance soins de santé. Vous êtes, dans ce cadre, en charge de l'analyse et de la formalisation des processus et des besoins. En tant qu'acteur du changement, vous facilitez la collaboration entre de multiples au sein de projets business et IT.
                          Smals * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Smals réalise des projets ICT innovants dans l'e-gouvernement et l'e-santé pour les institutions de la sécurité sociale et des soins de santé. Pour Smals, "ICT for society" n'est pas qu'un slogan : tous nos projets profitent à la société. Smals contribue au portail de la sécurité sociale et à la plateforme eHealth. Vos responsabilités - En tant que Business Analyst Health Sector, vous êtes chargé de supporter des projets visant à la digitalisation et à l'optimisation de processus métiers liés à l'assurance soins de santé. Vous êtes, dans ce cadre, en charge de l'analyse et de la formalisation des processus et des besoins. En tant qu'acteur du changement, vous facilitez la collaboration entre de multiples au sein de projets business et IT.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Proactively support the activities of Clinical supply for relevant manufacturing quality systems (deviation close out / Change management / complaints / quality improvement). * Participate in the management of QA through active participation in QA forums and other meetings. * Management of Quality Complaints of IMP * Actively participate in identifying, developing and implementing local quality and operational excellence improvements in response to business requirements, technical changes and regulatory requirements by encouraging others to seek opportunities for different and innovative approaches to addressing problems and developing solutions. * Review and QA approval of deviations, change controls and complaints. * Must possess excellent interpersonal, verbal, and
                          Proactively support the activities of Clinical supply for relevant manufacturing quality systems (deviation close out / Change management / complaints / quality improvement). * Participate in the management of QA through active participation in QA forums and other meetings. * Management of Quality Complaints of IMP * Actively participate in identifying, developing and implementing local quality and operational excellence improvements in response to business requirements, technical changes and regulatory requirements by encouraging others to seek opportunities for different and innovative approaches to addressing problems and developing solutions. * Review and QA approval of deviations, change controls and complaints. * Must possess excellent interpersonal, verbal, and
                          plus

                          Business IT project manager – CSV

                          SGS Group Belgium
                          Wavre
                          Candidature facile
                          Manage the change control requests and interface with regional IT
                          Manage the change control requests and interface with regional IT
                          Ensure change management across the organization, for any changes implemented on systems or process. * Take ownership as GMP Corporate Process Owner (CPO) of the Escalation Management Process. * Maintain and establish communication plans on changes and improvements * Collaborate with the GMP QMS Lead to plan and manage changes linked to the process. * Perform the Quality System Monitoring Report used in the Management Review Process. * Serve as back-up to the GMP Corporate Complaints Management Process Owner (CPO).
                          Ensure change management across the organization, for any changes implemented on systems or process. * Take ownership as GMP Corporate Process Owner (CPO) of the Escalation Management Process. * Maintain and establish communication plans on changes and improvements * Collaborate with the GMP QMS Lead to plan and manage changes linked to the process. * Perform the Quality System Monitoring Report used in the Management Review Process. * Serve as back-up to the GMP Corporate Complaints Management Process Owner (CPO).
                          plus
                          QMS opzetten en implementeren: Ontwikkelen van een Software Quality Management System, afgestemd op gereguleerde industrieën. Actief samenwerken met , en management om kwaliteitsprocessen breed gedragen te krijgen.
                          QMS opzetten en implementeren: Ontwikkelen van een Software Quality Management System, afgestemd op gereguleerde industrieën. Actief samenwerken met , en management om kwaliteitsprocessen breed gedragen te krijgen.
                          plus
                          Je beschikt over een masterdiploma en minstens 5 jaar ervaring in een multidisciplinaire context van (spoorweg)infrastructuur Je beheerst het Nederlands en het Frans perfect en je hebt een goede kennis van het Engels Je denkt procesmatig en gestructureerd Je kan mensen verbinden, werkt zelfstandig en resultaatgericht Je bent digitaal vaardig Je hebt ervaring met SharePoint Ervaring met Change Management is een bijkomend voordeel - Concreet betekent dit dat je, op basis van het Knowledge Management model de volgende taken uitvoert: 1. Kennisoverdracht, Management, Documentbeheer, Onderhoud, SME, Coaching, Bouw, Engelse taal, Spoorweg, Frans, Netwerken, Nederlands, Sharepoint, Infrastructuur, Governance, Onboarding
                          Je beschikt over een masterdiploma en minstens 5 jaar ervaring in een multidisciplinaire context van (spoorweg)infrastructuur Je beheerst het Nederlands en het Frans perfect en je hebt een goede kennis van het Engels Je denkt procesmatig en gestructureerd Je kan mensen verbinden, werkt zelfstandig en resultaatgericht Je bent digitaal vaardig Je hebt ervaring met SharePoint Ervaring met Change Management is een bijkomend voordeel - Concreet betekent dit dat je, op basis van het Knowledge Management model de volgende taken uitvoert: 1. Kennisoverdracht, Management, Documentbeheer, Onderhoud, SME, Coaching, Bouw, Engelse taal, Spoorweg, Frans, Netwerken, Nederlands, Sharepoint, Infrastructuur, Governance, Onboarding
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 106 offres d’emploi similaires.

                          • Vous prenez en charge la coordination des releases planifiés tout au long de l'année afin de permettre l'exécution des différents changes nécessaires au bon fonctionnement des infrastructures.
                          • Vous prenez en charge la coordination des releases planifiés tout au long de l'année afin de permettre l'exécution des différents changes nécessaires au bon fonctionnement des infrastructures.
                          plus
                          Implement life-saving principles and promote behavioral change through a culture of continuous improvement and active involvement. * Support the Operations Manager in incident and accident management within the department, including Root Cause Analysis (RCA), reconstructions, action plans, and corrective measures. * Perform necessary daily administration: invoice handling, insurance administration, government administration in case of accidents, reporting to the management. * Knowledge: In-depth knowledge of HSE legislation, ISO standards (e.g., ISO 45001, ISO 14001), risk management, and best practices in safety and environmental management. * Competencies in (informal) leadership, leading by example and influencing change * Basic IT competencies to work with our
                          Implement life-saving principles and promote behavioral change through a culture of continuous improvement and active involvement. * Support the Operations Manager in incident and accident management within the department, including Root Cause Analysis (RCA), reconstructions, action plans, and corrective measures. * Perform necessary daily administration: invoice handling, insurance administration, government administration in case of accidents, reporting to the management. * Knowledge: In-depth knowledge of HSE legislation, ISO standards (e.g., ISO 45001, ISO 14001), risk management, and best practices in safety and environmental management. * Competencies in (informal) leadership, leading by example and influencing change * Basic IT competencies to work with our
                          plus
                          À Bierges, notre fiduciaire a tout changé. Petite équipe de 10 experts, 350 dossiers ISOC sélectionnés avec soin : médecins, avocats, sociétés de management, immobilier et construction.
                          À Bierges, notre fiduciaire a tout changé. Petite équipe de 10 experts, 350 dossiers ISOC sélectionnés avec soin : médecins, avocats, sociétés de management, immobilier et construction.
                          plus
                          Beheren van alle contractuele en juridische aspecten van het contract, inclusief change orders, claims en alle juridische communicatie met de klant * Rapporteren van projectvoortgang, knelpunten en beslissingen aan het senior management
                          Beheren van alle contractuele en juridische aspecten van het contract, inclusief change orders, claims en alle juridische communicatie met de klant * Rapporteren van projectvoortgang, knelpunten en beslissingen aan het senior management
                          plus
                          You will have the opportunity to play a key role in the environmental management of a large operational network and support strategic sustainability initiatives. * Ensuring full management of environmental permits and documentation. * Monitoring changes in legal requirements and adapting internal processes accordingly. * Proven experience (minimum 3 years) in soil management, compliance, or sustainability. * Open to change and committed to continuously improving practices.
                          You will have the opportunity to play a key role in the environmental management of a large operational network and support strategic sustainability initiatives. * Ensuring full management of environmental permits and documentation. * Monitoring changes in legal requirements and adapting internal processes accordingly. * Proven experience (minimum 3 years) in soil management, compliance, or sustainability. * Open to change and committed to continuously improving practices.
                          plus
                          3+ years of experience in a client-facing role such as Customer Success, Digital Project Management, Business Analysis, Consultancy, or similar roles * Adaptability: Embrace change, evolve with us
                          3+ years of experience in a client-facing role such as Customer Success, Digital Project Management, Business Analysis, Consultancy, or similar roles * Adaptability: Embrace change, evolve with us
                          plus
                          NOUVEAU
                          analyseren, adviseren en opvolgen van contractuele verplichtingen voor verschillende projecten, samen met de * schakel zijn tussen de divisies FSA & Mobility en de centrale Contract Management directie van Equans Belux * betrokken zijn van bij de offertefase tot en met de uitvoering en afronding * de teams ondersteunen bij de interpretatie van contractclausules, SLA's en change orders * ondersteunen van het offerteteam bij de analyse van contractuele risico's (planning, techniek, financiën) en voorbereiden van de input voor onze risk selectiecomités * assisteren van projectmanagers in contractbeheer met klanten, consortia, en * coördineren van onderhandelingen en samenstellen van claimdossiers in samenwerking met Legal * monitoren en prioritiseren van contractuele risico's en kansen, en adviseren over mitigatie of commercialisering ..
                          analyseren, adviseren en opvolgen van contractuele verplichtingen voor verschillende projecten, samen met de * schakel zijn tussen de divisies FSA & Mobility en de centrale Contract Management directie van Equans Belux * betrokken zijn van bij de offertefase tot en met de uitvoering en afronding * de teams ondersteunen bij de interpretatie van contractclausules, SLA's en change orders * ondersteunen van het offerteteam bij de analyse van contractuele risico's (planning, techniek, financiën) en voorbereiden van de input voor onze risk selectiecomités * assisteren van projectmanagers in contractbeheer met klanten, consortia, en * coördineren van onderhandelingen en samenstellen van claimdossiers in samenwerking met Legal * monitoren en prioritiseren van contractuele risico's en kansen, en adviseren over mitigatie of commercialisering ..
                          plus
                          Experience with tools such as HubSpot, Google Suite, MS Office Suite, or project management software is a bonus * Adaptability: Embrace change, evolve with us
                          Experience with tools such as HubSpot, Google Suite, MS Office Suite, or project management software is a bonus * Adaptability: Embrace change, evolve with us
                          plus
                          Together with colleagues around the world, we stay ahead of changes in technology. As a trusted partner to management, you'll go beyond numbers — providing insights, challenging assumptions, and helping shape our business direction.
                          Together with colleagues around the world, we stay ahead of changes in technology. As a trusted partner to management, you'll go beyond numbers — providing insights, challenging assumptions, and helping shape our business direction.
                          plus
                          Een Project Management Coach gaat mensen coachen en zorgt voor een klimaat waar mensen kunnen groeien. * Je komt terecht in het departement Colruyt Group IT als medewerker van het Project Management expertise team (VAK Team) en je coachtprojectmanagers in de verschillende methodologieën die er binnen de groep gebruikt worden (PCLC, Agile Starter Kit, DevOps…)
                          Een Project Management Coach gaat mensen coachen en zorgt voor een klimaat waar mensen kunnen groeien. * Je komt terecht in het departement Colruyt Group IT als medewerker van het Project Management expertise team (VAK Team) en je coachtprojectmanagers in de verschillende methodologieën die er binnen de groep gebruikt worden (PCLC, Agile Starter Kit, DevOps…)
                          plus
                          Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de ta carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management.
                          Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de ta carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Change Management à Arquennes?

                          Salaire moyen par an
                          55.700 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Change Management à Arquennes est de 55.700 €. Les salaires de Change Management à Arquennes vont de 47.800 € à 66.500 €.