Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Business
                          • Communication
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Manager de développement commercial
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Adjoint/e informatique
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Analyste business
                          • Conseiller en personnel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          14


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          62

                          IT
                          33





                          117 résultats pour Business Support Officer à Brielen dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 117 offres d’emploi similaires.

                          HR Officer

                          HR Talents
                          Roeselare
                          Dan is deze functie als HR Officer in Roeselare iets voor jou! Als HR Officer ondersteun je de HR-afdeling in een brede en gevarieerde rol, met focus op de bediendenpopulatie. Werken als HR Officer?
                          Dan is deze functie als HR Officer in Roeselare iets voor jou! Als HR Officer ondersteun je de HR-afdeling in een brede en gevarieerde rol, met focus op de bediendenpopulatie. Werken als HR Officer?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij een ervaren Payroll Officer met een hart voor mensen en processen? Dan is deze rol als Payroll Officer in Menen je volgende uitdaging! Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payrollvoorbereiding en personeelsadministratie, aangevuld met een aantal soft HR-taken. Werken als Payroll Officer?
                          Ben jij een ervaren Payroll Officer met een hart voor mensen en processen? Dan is deze rol als Payroll Officer in Menen je volgende uitdaging! Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de correcte payrollvoorbereiding en personeelsadministratie, aangevuld met een aantal soft HR-taken. Werken als Payroll Officer?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Business Controller ben je de financiële partner van het management en de productiesite. Je analyseert cijfers, maakt ze inzichtelijk en vertaalt data naar concrete acties die de business vooruit helpen.
                          Als Business Controller ben je de financiële partner van het management en de productiesite. Je analyseert cijfers, maakt ze inzichtelijk en vertaalt data naar concrete acties die de business vooruit helpen.
                          plus
                          Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere.
                          Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere.
                          plus
                          Support opérationnel pour les 'merchandisers' ; vous travaillez en étroite collaboration * Entretien et business case avec Aurélien Dufoing, Regional Account Manager, et Sandy, National Field Sales Coach, chez Jet Import
                          Support opérationnel pour les 'merchandisers' ; vous travaillez en étroite collaboration * Entretien et business case avec Aurélien Dufoing, Regional Account Manager, et Sandy, National Field Sales Coach, chez Jet Import
                          plus
                          In volle transformatie en professionalisering zoeken wij een hands-on HSSE Officer die ons team komt versterken. Als enthousiaste HSSE Officer (Health, Safety, Security & Environment) ben je een onmisbare schakel in een proactieve veiligheidscultuur.
                          In volle transformatie en professionalisering zoeken wij een hands-on HSSE Officer die ons team komt versterken. Als enthousiaste HSSE Officer (Health, Safety, Security & Environment) ben je een onmisbare schakel in een proactieve veiligheidscultuur.
                          plus
                          support: je bent het eerste aanspreekpunt bij kleine problemen. Kortom, kan jij springen tussen rollen als IT-support, programmeur, analist, architect en tester?
                          support: je bent het eerste aanspreekpunt bij kleine problemen. Kortom, kan jij springen tussen rollen als IT-support, programmeur, analist, architect en tester?
                          plus
                          Business Development Manager Logistics Jobs Available at EUTRACO in Roeselare, . In het kader van verdere groei, is het bedrijf op zoek naar een Business Development Manager Logistics. Je rapporteert rechtstreeks aan de Commercial Officer .
                          Business Development Manager Logistics Jobs Available at EUTRACO in Roeselare, . In het kader van verdere groei, is het bedrijf op zoek naar een Business Development Manager Logistics. Je rapporteert rechtstreeks aan de Commercial Officer .
                          plus
                          NOUVEAU
                          Brightanalytics BVBA * 8830 Hooglede, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over ons - BrightAnalytics is op zoek naar een Corporate Recruiter om het Talent team in Hooglede (Roeselare) te versterken. BrightAnalytics is een van de snelst groeiende FinTech bedrijven in België. Bovendien focussen we ons de laatste maanden sterk op onze expansie in Europa (Nederland, Denemarken, Noorwegen, Zweden). Met onze SaaS-oplossing helpen we bedrijven bij het automatiseren van hun managementrapportering. We zijn een jong en dynamisch bedrijf waar opleiding, persoonlijke ontwikkeling en een resultaatgerichte aanpak centraal staan. Geïntrigeerd door ons verhaal? Zoek niet verder en solliciteer! Verantwoordelijkheden - In deze functie ben je verantwoordelijk voor het invullen van onze openstaande functies op verschillende niveaus do
                          Brightanalytics BVBA * 8830 Hooglede, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over ons - BrightAnalytics is op zoek naar een Corporate Recruiter om het Talent team in Hooglede (Roeselare) te versterken. BrightAnalytics is een van de snelst groeiende FinTech bedrijven in België. Bovendien focussen we ons de laatste maanden sterk op onze expansie in Europa (Nederland, Denemarken, Noorwegen, Zweden). Met onze SaaS-oplossing helpen we bedrijven bij het automatiseren van hun managementrapportering. We zijn een jong en dynamisch bedrijf waar opleiding, persoonlijke ontwikkeling en een resultaatgerichte aanpak centraal staan. Geïntrigeerd door ons verhaal? Zoek niet verder en solliciteer! Verantwoordelijkheden - In deze functie ben je verantwoordelijk voor het invullen van onze openstaande functies op verschillende niveaus do
                          plus
                          Als Business Analist ben jij de brug tussen business en IT en zorg je ervoor dat ideeën omgezet worden in waardevolle oplossingen. De Business Analist is een centrale spil binnen de veranderinitiatieven die Helan dagelijks uitvoert om steeds verder te innoveren voor onze klanten. Met het oog op maximale waarde breng je uitdagingen en ideeën in kaart, distilleert hier de onderliggende nood uit, en vertaal je deze naar doordachte business requirements. Je werkt nauw samen met business , , , en IT-partners om bij te dragen aan duurzame verbeteringen. * Binnen het analisten team van Helan werk je zowel zelfstandig als samen met op gerichte issues en initiatieven van de business en transversale entiteiten. Je vertrekt vanuit een stakeholder analyse om vervolgens de onderli
                          Als Business Analist ben jij de brug tussen business en IT en zorg je ervoor dat ideeën omgezet worden in waardevolle oplossingen. De Business Analist is een centrale spil binnen de veranderinitiatieven die Helan dagelijks uitvoert om steeds verder te innoveren voor onze klanten. Met het oog op maximale waarde breng je uitdagingen en ideeën in kaart, distilleert hier de onderliggende nood uit, en vertaal je deze naar doordachte business requirements. Je werkt nauw samen met business , , , en IT-partners om bij te dragen aan duurzame verbeteringen. * Binnen het analisten team van Helan werk je zowel zelfstandig als samen met op gerichte issues en initiatieven van de business en transversale entiteiten. Je vertrekt vanuit een stakeholder analyse om vervolgens de onderli
                          plus
                          NOUVEAU
                          Bij , een full service IT provider in Koekelare, krijg je als Helpdesk Officer een cruciale rol in de dagelijkse IT-ondersteuning van onze klanten. Wat is jouw rol als Helpdesk Officer bij Mapa?
                          Bij , een full service IT provider in Koekelare, krijg je als Helpdesk Officer een cruciale rol in de dagelijkse IT-ondersteuning van onze klanten. Wat is jouw rol als Helpdesk Officer bij Mapa?
                          plus
                          Oxya Consulting Benelux * KORTRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - oXya Benelux groeit en wil haar team versterken met een nauwkeurige en gedreven administratieve duizenpoot die een passie heeft voor cijfers. Jouw verantwoordelijkheden * Je verwerkt aankoop- en verkoopfacturen en zorgt voor een correcte boekhouding. * Je ondersteunt bij debiteurenbeheer, maandafsluitingen, reconciliaties en financiële analyses in het kader van interne en externe audits. * Je speelt een actieve rol in het naleven van de GDPR-wetgeving door het bijhouden van verwerkingsregisters. * Je staat in voor de administratieve opvolging van alles wat met preventie en veiligheid te maken heeft. Jouw profiel * Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Engels en Frans. * Je werkt gestructureerd en combineert vlot meerdere taken zonder het overzicht te verl
                          Oxya Consulting Benelux * KORTRIJK - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - oXya Benelux groeit en wil haar team versterken met een nauwkeurige en gedreven administratieve duizenpoot die een passie heeft voor cijfers. Jouw verantwoordelijkheden * Je verwerkt aankoop- en verkoopfacturen en zorgt voor een correcte boekhouding. * Je ondersteunt bij debiteurenbeheer, maandafsluitingen, reconciliaties en financiële analyses in het kader van interne en externe audits. * Je speelt een actieve rol in het naleven van de GDPR-wetgeving door het bijhouden van verwerkingsregisters. * Je staat in voor de administratieve opvolging van alles wat met preventie en veiligheid te maken heeft. Jouw profiel * Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Engels en Frans. * Je werkt gestructureerd en combineert vlot meerdere taken zonder het overzicht te verl
                          plus
                          Ter versterking van ons Projectteam zoeken wij een gemotiveerde First Line Support Medewerker die onze collega's ondersteunt in het gebruik van het gestandaardiseerde ERP-systeem – een pakket op maat van drukkerijen en labelspecialisten. Je bent een starter of hebt een eerste ervaring in administratie of IT-support.
                          Ter versterking van ons Projectteam zoeken wij een gemotiveerde First Line Support Medewerker die onze collega's ondersteunt in het gebruik van het gestandaardiseerde ERP-systeem – een pakket op maat van drukkerijen en labelspecialisten. Je bent een starter of hebt een eerste ervaring in administratie of IT-support.
                          plus

                          Customer Success Officer

                          Accomodata BVBA
                          West-Vlaanderen, België
                          Télétravail possible
                          Wij zoeken: Customer Success Officer Als Customer Success Officer zorg jij dat bedrijven in België met Odoo tijd besparen en zich kunnen focussen op wat voor hen écht telt. Als Customer Success Officer breng jij elke dag de missie van Accomodata tot leven.
                          Wij zoeken: Customer Success Officer Als Customer Success Officer zorg jij dat bedrijven in België met Odoo tijd besparen en zich kunnen focussen op wat voor hen écht telt. Als Customer Success Officer breng jij elke dag de missie van Accomodata tot leven.
                          plus
                          Donck BVBA * RUMBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - We zoeken een gedreven professional die graag verantwoordelijkheid neemt en structuur brengt in HR en deels ook in finance en administratie. Een rol met inhoud, autonomie en doorgroeimogelijkheden. In deze functie combineer je people skills met organisatorisch inzicht en een brede blik op de werking van ons bedrijf. * Je stuurt en coacht het administratief team. * Je bent verantwoordelijk voor HR-taken: van soft HR (onboarding, gesprekken, personeelsopvolging) tot payroll. * Je zorgt dat contracten, personeelsdossiers en registraties correct en up-to-date zijn. * Je onderhoudt het contact met ons sociaal secretariaat en volgt de loonkost en personeelsplanning op. * Je bent aanwezig op werkvergaderingen en denkt mee over personeelsbezetting.
                          Donck BVBA * RUMBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - We zoeken een gedreven professional die graag verantwoordelijkheid neemt en structuur brengt in HR en deels ook in finance en administratie. Een rol met inhoud, autonomie en doorgroeimogelijkheden. In deze functie combineer je people skills met organisatorisch inzicht en een brede blik op de werking van ons bedrijf. * Je stuurt en coacht het administratief team. * Je bent verantwoordelijk voor HR-taken: van soft HR (onboarding, gesprekken, personeelsopvolging) tot payroll. * Je zorgt dat contracten, personeelsdossiers en registraties correct en up-to-date zijn. * Je onderhoudt het contact met ons sociaal secretariaat en volgt de loonkost en personeelsplanning op. * Je bent aanwezig op werkvergaderingen en denkt mee over personeelsbezetting.
                          plus
                          We streven naar een optimale automatisering van de algemene administratie en boekhouding van reisagenten, business agenten en touroperators. Wegens verdere groei zijn we op zoek naar een support medewerker. * Je geeft ook boekhoudkundige support.
                          We streven naar een optimale automatisering van de algemene administratie en boekhouding van reisagenten, business agenten en touroperators. Wegens verdere groei zijn we op zoek naar een support medewerker. * Je geeft ook boekhoudkundige support.
                          plus
                          Move * Menen - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Service Medewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor onze B2B-klanten en draag je actief bij aan een uitstekende klanttevredenheid. Je zorgt voor een vlotte verwerking en opvolging van binnenkomende bestellingen en combineert administratieve taken (70%) met commerciële werkzaamheden (30%). Je ondersteunt de tijdens de piekperiode van april tot augustus. * Je beheert het volledige proces van orders en betalingen, van begin tot eind. * Je staat klanten professioneel te woord en biedt oplossingen voor vragen en problemen. * Je behandelt klantklachten met de nodige zorg en nauwkeurigheid. * Je ondersteunt het team met jouw input en inzichten. Vaardigheden * Je beschikt over een relevante bachelor- of masterdiploma. * Schoolverlaters zeker welkom!
                          Move * Menen - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Customer Service Medewerker ben je het centrale aanspreekpunt voor onze B2B-klanten en draag je actief bij aan een uitstekende klanttevredenheid. Je zorgt voor een vlotte verwerking en opvolging van binnenkomende bestellingen en combineert administratieve taken (70%) met commerciële werkzaamheden (30%). Je ondersteunt de tijdens de piekperiode van april tot augustus. * Je beheert het volledige proces van orders en betalingen, van begin tot eind. * Je staat klanten professioneel te woord en biedt oplossingen voor vragen en problemen. * Je behandelt klantklachten met de nodige zorg en nauwkeurigheid. * Je ondersteunt het team met jouw input en inzichten. Vaardigheden * Je beschikt over een relevante bachelor- of masterdiploma. * Schoolverlaters zeker welkom!
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Business Support Officer à Brielen?

                          Salaire moyen par an
                          35.000 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Business Support Officer à Brielen est de 35.000 €. Les salaires de Business Support Officer à Brielen vont de 28.500 € à 43.300 €.