Candidature facile
9
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de mission
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Account Executive
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e payeur/euse

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          42


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          107


                          IT
                          93




                          654 résultats pour Back Office à Zemst dans un rayon de 30 km

                          Commercieel Assistent back office Zemst

                          Carrefour Belgium
                          Zemst
                          Je werkt samen met jouw van de Front Office Assistant binnen jouw universum.
                          Je werkt samen met jouw van de Front Office Assistant binnen jouw universum.
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel
                          plus
                          Je wordt daarbij ondersteund door een sterke back-office die instaat voor de betaling van de uitzendkrachten, administratie, etc. * Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en een sterke back-office die je administratief ondersteunt waardoor jij de focus kan leggen op de commerciële uitbouw van jouw kantoor.
                          Je wordt daarbij ondersteund door een sterke back-office die instaat voor de betaling van de uitzendkrachten, administratie, etc. * Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en een sterke back-office die je administratief ondersteunt waardoor jij de focus kan leggen op de commerciële uitbouw van jouw kantoor.
                          plus
                          administratif) tout en bénéficiant de l'accompagnement d'un Sales Director expérimenté, du marketing et du Back Office * Collaborer étroitement avec le marketing, le back office et le support technique.
                          administratif) tout en bénéficiant de l'accompagnement d'un Sales Director expérimenté, du marketing et du Back Office * Collaborer étroitement avec le marketing, le back office et le support technique.
                          plus
                          Vous soutenez l' dans le du service administratif pour les sales/service/logistics afin de pouvoir exécuter les tâches de l'Office Manager de manière autonome le moment venu
                          Vous soutenez l' dans le du service administratif pour les sales/service/logistics afin de pouvoir exécuter les tâches de l'Office Manager de manière autonome le moment venu
                          plus
                          Profile Group * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Envie de jouer un rôle essentiel dans la performance du réseau ferroviaire ? En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Un rôle avec une grande responsabilité, une visibilité forte et une influence directe sur les décisions — idéal pour les ingénieurs qui veulent vraiment faire la différence. À propos de BUHLMANN N.V. Nous nous distinguons par une expertise technique approfondie, une mentalité hands-on et une forte capacité de résolution de problèmes. Contrairement à de nombreux grands bureaux d'études où les fonctions
                          Profile Group * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Envie de jouer un rôle essentiel dans la performance du réseau ferroviaire ? En tant qu'Ingénieur Project Manager Signalisation chez Buhlmann, vous agissez comme un consultant technique : vous analysez les procédures, détectez les erreurs, conseillez l'équipe projet et êtes l'ultime vérificateur qui confirme si une installation est sûre, correcte et opérationnelle. Un rôle avec une grande responsabilité, une visibilité forte et une influence directe sur les décisions — idéal pour les ingénieurs qui veulent vraiment faire la différence. À propos de BUHLMANN N.V. Nous nous distinguons par une expertise technique approfondie, une mentalité hands-on et une forte capacité de résolution de problèmes. Contrairement à de nombreux grands bureaux d'études où les fonctions
                          plus
                          CenEnergy nv * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij CenEnergy werken we elke dag aan de toekomst van elektrisch laden. Jouw verantwoordelijkheden - Als Backoffice Medewerker Elektrische Laadoplossingen ben jij de verbindende schakel tussen onze op het terrein en onze klanten. Terwijl de installaties worden uitgevoerd, zorg jij vanuit de backoffice dat alles perfect geconfigureerd, geactiveerd en administratief opgevolgd wordt. Je behoudt het overzicht, communiceert vlot en zorgt ervoor dat elk project tot in de puntjes wordt afgewerkt. * Activeren en configureren van laadpalen via onze online backofficeplatformen * Ondersteunen van tijdens installatie en oplevering * Opstellen en opvolgen van installatieoffertes met oog voor detail * Zorgen voor een vlotte administratieve verwerking en naleving van deadlines
                          CenEnergy nv * 2630 Aartselaar, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij CenEnergy werken we elke dag aan de toekomst van elektrisch laden. Jouw verantwoordelijkheden - Als Backoffice Medewerker Elektrische Laadoplossingen ben jij de verbindende schakel tussen onze op het terrein en onze klanten. Terwijl de installaties worden uitgevoerd, zorg jij vanuit de backoffice dat alles perfect geconfigureerd, geactiveerd en administratief opgevolgd wordt. Je behoudt het overzicht, communiceert vlot en zorgt ervoor dat elk project tot in de puntjes wordt afgewerkt. * Activeren en configureren van laadpalen via onze online backofficeplatformen * Ondersteunen van tijdens installatie en oplevering * Opstellen en opvolgen van installatieoffertes met oog voor detail * Zorgen voor een vlotte administratieve verwerking en naleving van deadlines
                          plus
                          Culligan Belgium * Londerzeel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb je zin om het kloppend hart te worden van onze distributieafdeling ¿ waar administratie, logistiek en service samenkomen? Heb je ervaring in administratie of logistiek en wil je een cruciale schakel worden tussen chauffeurs, klanten en interne teams? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen - Als Backoffice Medewerker - Distribution Agent speel je een sleutelrol in het soepel laten verlopen van onze distributieprocessen. Je zorgt ervoor dat alles administratief en operationeel op rolletjes loopt. Jouw takenpakket omvat onder andere * Administratieve verwerking en opvolging van gereden routes * Controleren en verwerken van ritgegevens en chauffeursrapportages * Signaleren en registreren van afwijkingen in laadprocedures en bijdragen aa
                          Culligan Belgium * Londerzeel - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb je zin om het kloppend hart te worden van onze distributieafdeling ¿ waar administratie, logistiek en service samenkomen? Heb je ervaring in administratie of logistiek en wil je een cruciale schakel worden tussen chauffeurs, klanten en interne teams? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen - Als Backoffice Medewerker - Distribution Agent speel je een sleutelrol in het soepel laten verlopen van onze distributieprocessen. Je zorgt ervoor dat alles administratief en operationeel op rolletjes loopt. Jouw takenpakket omvat onder andere * Administratieve verwerking en opvolging van gereden routes * Controleren en verwerken van ritgegevens en chauffeursrapportages * Signaleren en registreren van afwijkingen in laadprocedures en bijdragen aa
                          plus
                          Studio Dôme Bvba * LAKEN (BRUSSEL-STAD) Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Orderverwerking en administratie (backoffice). * Beheer van webshops en stock. * Verwerking van retouren. * Klantencontact en afsprakenbeheer. * Actieve verkoop in de showroom tijdens het collectieseizoen. * Af en toe klantenbezoeken of ondersteuning bij commerciële acties. Jouw profiel * Commercieel ingesteld en klantgericht. * Zelfstandig, gestructureerd en goed in prioriteiten stellen. * Communicatief sterk en assertief. * Een perfecte kennis van Nederlands en zeer goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt. * Resultaatgericht en meedenkend. * Vlot met verschillende orderprogramma's kunnen werken. * Modebewust en begrijpt de beleving van mode. * Ervaring in de fashiongroothandel is een pluspunt, maar geen must. * een gezond boerenverstand primeert.
                          Studio Dôme Bvba * LAKEN (BRUSSEL-STAD) Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Orderverwerking en administratie (backoffice). * Beheer van webshops en stock. * Verwerking van retouren. * Klantencontact en afsprakenbeheer. * Actieve verkoop in de showroom tijdens het collectieseizoen. * Af en toe klantenbezoeken of ondersteuning bij commerciële acties. Jouw profiel * Commercieel ingesteld en klantgericht. * Zelfstandig, gestructureerd en goed in prioriteiten stellen. * Communicatief sterk en assertief. * Een perfecte kennis van Nederlands en zeer goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt. * Resultaatgericht en meedenkend. * Vlot met verschillende orderprogramma's kunnen werken. * Modebewust en begrijpt de beleving van mode. * Ervaring in de fashiongroothandel is een pluspunt, maar geen must. * een gezond boerenverstand primeert.
                          plus
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          plus
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je kan vlot overweg met Office en ERP-software en beheert je eigen administratie efficiënt.
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je kan vlot overweg met Office en ERP-software en beheert je eigen administratie efficiënt.
                          plus
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je werkt nauwkeurig, volgt dossiers gestructureerd op en kan overweg met Office en ERP-software.
                          Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je werkt nauwkeurig, volgt dossiers gestructureerd op en kan overweg met Office en ERP-software.
                          plus
                          Austin Bright * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons Mechels financieel advieskantoor groeit door en schakelt naar de volgende versnelling. Daarom zoeken we een ervaren dossierbeheerder die dossiers finaal afsluit en een eigen cluster van junior collega's begeleidt. Binnen onze organisatie combineren we data-slim werken met een sterke focus op mensen, klantimpact en interne kennisversnelling. Je stapt in een teamstructuur met een vlakke communicatielijn waar strategische beslissers, dossier experten en ondersteunende backoffice-krachten nauw samenwerken. De werkomgeving is energiek, ondernemend en gebouwd op vertrouwen. Processen zijn maximaal gedigitaliseerd en geoptimaliseerd om efficiënt, foutloos en schaalbaar te presteren. Jouw verantwoordelijkheden
                          Austin Bright * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons Mechels financieel advieskantoor groeit door en schakelt naar de volgende versnelling. Daarom zoeken we een ervaren dossierbeheerder die dossiers finaal afsluit en een eigen cluster van junior collega's begeleidt. Binnen onze organisatie combineren we data-slim werken met een sterke focus op mensen, klantimpact en interne kennisversnelling. Je stapt in een teamstructuur met een vlakke communicatielijn waar strategische beslissers, dossier experten en ondersteunende backoffice-krachten nauw samenwerken. De werkomgeving is energiek, ondernemend en gebouwd op vertrouwen. Processen zijn maximaal gedigitaliseerd en geoptimaliseerd om efficiënt, foutloos en schaalbaar te presteren. Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Waaróm je deze functie wil ontdekken… * Groeiende organisatie waar mensen graag en lang blijven * Rol als AP / Accounts Payable Accountant met duidelijke, stabiele verantwoordelijkheden * Een hecht team van 8 collega's in hartje Antwerpen * Flexibiliteit, thuiswerk, extralegale voordelen en warme teamcultuur - AP Accountant - Antwerpen - Begrafenissen zijn nooit leuk, maar het is wél een geruststelling wanneer families in een moeilijke periode niet ook nog eens alle administratie moeten dragen. Daarom bundelden verschillende zelfstandige begrafenisondernemers hun krachten. Vanuit een stevige backoffice in Antwerpen ondersteunen zij collega's in heel België en zelfs daarbuiten.
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Waaróm je deze functie wil ontdekken… * Groeiende organisatie waar mensen graag en lang blijven * Rol als AP / Accounts Payable Accountant met duidelijke, stabiele verantwoordelijkheden * Een hecht team van 8 collega's in hartje Antwerpen * Flexibiliteit, thuiswerk, extralegale voordelen en warme teamcultuur - AP Accountant - Antwerpen - Begrafenissen zijn nooit leuk, maar het is wél een geruststelling wanneer families in een moeilijke periode niet ook nog eens alle administratie moeten dragen. Daarom bundelden verschillende zelfstandige begrafenisondernemers hun krachten. Vanuit een stevige backoffice in Antwerpen ondersteunen zij collega's in heel België en zelfs daarbuiten.
                          plus
                          I.F.A.C. Service BVBA * Tervuren, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Droom je van een carrière in vastgoed? Dan krijg je bij Ifac Service de kans om te groeien in een ervaren en dynamisch team. Het kantoor in Tervuren is momenteel op zoek naar een Stagiair-Vastgoedmakelaar (BIV) die zich wil verdiepen in verkoop, verhuur én vastgoedbeheer. Jouw verantwoordelijkheden - Als stagiair draai je volop mee in de commerciële werking van het kantoor. Je bezoekt panden, begeleidt en kandidaat-kopers of huurders, en werkt actief mee aan het uitbreiden van de vastgoedportefeuille. Daarbij word je ondersteund door een ervaren team, een goed draaiende backoffice én sterke marketingcampagnes. Jouw profiel “We zoeken iemand met een passie voor vastgoed en een ondernemende ingesteldheid, die op termijn wil uitgroeien tot een echte vastgoedexpert,” klinkt het b
                          I.F.A.C. Service BVBA * Tervuren, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Droom je van een carrière in vastgoed? Dan krijg je bij Ifac Service de kans om te groeien in een ervaren en dynamisch team. Het kantoor in Tervuren is momenteel op zoek naar een Stagiair-Vastgoedmakelaar (BIV) die zich wil verdiepen in verkoop, verhuur én vastgoedbeheer. Jouw verantwoordelijkheden - Als stagiair draai je volop mee in de commerciële werking van het kantoor. Je bezoekt panden, begeleidt en kandidaat-kopers of huurders, en werkt actief mee aan het uitbreiden van de vastgoedportefeuille. Daarbij word je ondersteund door een ervaren team, een goed draaiende backoffice én sterke marketingcampagnes. Jouw profiel “We zoeken iemand met een passie voor vastgoed en een ondernemende ingesteldheid, die op termijn wil uitgroeien tot een echte vastgoedexpert,” klinkt het b
                          plus
                          NOUVEAU
                          Happy Hours Market Srl * Brussel, België * Stage, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Happy Hours Market strijdt tegen voedselverspilling door onverkochte voeding uit de Belgische retail een nieuwe bestemming te geven. Via onze app en e-commercesite stellen we consumenten in staat om producten voor de helft van de prijs te kopen en tegelijkertijd een positieve impact op het milieu te hebben. Naarmate we groeien, zijn we op zoek naar gemotiveerd talent om ons te helpen ons digitale platform te optimaliseren en ons verkoopsysteem een boost te geven. Welkom bij Happy Hours Market! Principes van verantwoordelijkheid - 1. E-commerce: optimalisatie van het platform - Werk samen met onze om de productinzameling te organiseren en te volgen - Volg aankomsten en controleer voorraadupdates
                          Happy Hours Market Srl * Brussel, België * Stage, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Happy Hours Market strijdt tegen voedselverspilling door onverkochte voeding uit de Belgische retail een nieuwe bestemming te geven. Via onze app en e-commercesite stellen we consumenten in staat om producten voor de helft van de prijs te kopen en tegelijkertijd een positieve impact op het milieu te hebben. Naarmate we groeien, zijn we op zoek naar gemotiveerd talent om ons te helpen ons digitale platform te optimaliseren en ons verkoopsysteem een boost te geven. Welkom bij Happy Hours Market! Principes van verantwoordelijkheid - 1. E-commerce: optimalisatie van het platform - Werk samen met onze om de productinzameling te organiseren en te volgen - Volg aankomsten en controleer voorraadupdates
                          plus
                          Helan * Vilvoorde, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Klantenadviseur voor ons Helan-kantoor in Vilvoorde maak je met je enthousiasme, klantgerichtheid en commerciële durf elke dag het verschil voor onze Helan-klanten. In ruil kan je rekenen op een werkgever die inzet op open dialoog en een echte leercultuur. Groei, autonomie en teamwork? Bij Helan haal je het beste uit jezelf én uit elkaar! Jouw verantwoordelijkheden - Klanten kunnen met al hun vragen over het ziekenfonds bij jou terecht. Dit kan zowel via afspraak op kantoor, via video-afspraak, telefonisch of via e-mail. Die verschillende contactmogelijkheden zijn niet alleen fijn voor onze klanten, maar zorgen ook voor veel variatie in jouw werkweek. Voor onze klanten kan je als klantenadviseur oprecht het verschil maken
                          Helan * Vilvoorde, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Klantenadviseur voor ons Helan-kantoor in Vilvoorde maak je met je enthousiasme, klantgerichtheid en commerciële durf elke dag het verschil voor onze Helan-klanten. In ruil kan je rekenen op een werkgever die inzet op open dialoog en een echte leercultuur. Groei, autonomie en teamwork? Bij Helan haal je het beste uit jezelf én uit elkaar! Jouw verantwoordelijkheden - Klanten kunnen met al hun vragen over het ziekenfonds bij jou terecht. Dit kan zowel via afspraak op kantoor, via video-afspraak, telefonisch of via e-mail. Die verschillende contactmogelijkheden zijn niet alleen fijn voor onze klanten, maar zorgen ook voor veel variatie in jouw werkweek. Voor onze klanten kan je als klantenadviseur oprecht het verschil maken
                          plus
                          Watchguard Security * Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie - Watchguard Security (Member of Building Technology) garandeert bedrijven een totaalservice voor alle vormen van elektronische beveiliging: alarminstallaties, camerabeveiliging, toegangscontrole, mistmachines en branddetectie. Wij werken niet met kant-en-klare oplossingen, maar bieden maatwerk met de meest geavanceerde technologieën. Vooral het integreren van verschillende beveiligingsoplossingen – inclusief onderlinge functionele koppelingen – in één beheers platform vormt onze absolute sterkte. Jouw verantwoordelijkheden - Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van onze klantportefeuille, het adviseren van klanten over de beste beveiligingsoplossingen en het realiseren van omzetdoelstellingen.
                          Watchguard Security * Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie - Watchguard Security (Member of Building Technology) garandeert bedrijven een totaalservice voor alle vormen van elektronische beveiliging: alarminstallaties, camerabeveiliging, toegangscontrole, mistmachines en branddetectie. Wij werken niet met kant-en-klare oplossingen, maar bieden maatwerk met de meest geavanceerde technologieën. Vooral het integreren van verschillende beveiligingsoplossingen – inclusief onderlinge functionele koppelingen – in één beheers platform vormt onze absolute sterkte. Jouw verantwoordelijkheden - Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van onze klantportefeuille, het adviseren van klanten over de beste beveiligingsoplossingen en het realiseren van omzetdoelstellingen.
                          plus
                          Schuilenburg NV * DENDERMONDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We geloven dat echte service begint met kennis, passie en persoonlijk contact. Daarom zoeken we een enthousiaste (Junior) Sales Manager die onze klanten in Vlaanderen met plezier en overtuiging helpt aan de juiste koffiemachines voor hun zaak. Jouw verantwoordelijkheden - Als (Junior) Sales Manager ben jij het gezicht van Schuilenburg in Vlaanderen. Je bouwt duurzame relaties op met klanten en prospects en begeleidt hen in elke stap van het koffieverhaal — van eerste contact tot levering en opvolging. Opvolgen van inkomende en omzetten naar bestellingen. Klanten adviseren over het juiste productaanbod en de beste oplossing voor hun noden. Nieuwe klanten werven en bestaande relaties versterken. De lokale markt analyseren en groeikansen detecteren. Offertes uitwerken en commerciële voorst
                          Schuilenburg NV * DENDERMONDE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We geloven dat echte service begint met kennis, passie en persoonlijk contact. Daarom zoeken we een enthousiaste (Junior) Sales Manager die onze klanten in Vlaanderen met plezier en overtuiging helpt aan de juiste koffiemachines voor hun zaak. Jouw verantwoordelijkheden - Als (Junior) Sales Manager ben jij het gezicht van Schuilenburg in Vlaanderen. Je bouwt duurzame relaties op met klanten en prospects en begeleidt hen in elke stap van het koffieverhaal — van eerste contact tot levering en opvolging. Opvolgen van inkomende en omzetten naar bestellingen. Klanten adviseren over het juiste productaanbod en de beste oplossing voor hun noden. Nieuwe klanten werven en bestaande relaties versterken. De lokale markt analyseren en groeikansen detecteren. Offertes uitwerken en commerciële voorst
                          plus
                          In de back office met name bij sterilisatie, bestellingen opvolgen en voorraad beheer. Met name in the front office met assistentie aan de stoel (Alles klaar zetten, helpen bij behandelingen en ontsmetten) als balie assistent, telefoons beantwoorden, afspraken inplannen en dossiers opvolgen.
                          In de back office met name bij sterilisatie, bestellingen opvolgen en voorraad beheer. Met name in the front office met assistentie aan de stoel (Alles klaar zetten, helpen bij behandelingen en ontsmetten) als balie assistent, telefoons beantwoorden, afspraken inplannen en dossiers opvolgen.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus