Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • MS Office Suite
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Classeur/se
                          • Agent/e aux renseignements sur les voyages
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de mission
                          • Account Executive
                          • Agent/e d'accueil

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          33


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          87

                          IT
                          35





                          277 résultats pour Assistant E Administratif Ve à Merelbeke dans un rayon de 30 km

                          Allround Administrative Assistant

                          Axians Belgium
                          Merelbeke
                          Dan is een job als allround administrative assistant iets voor jou! We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Werk je graag mee aan projecten van A tot Z? Ben je gedreven, sociaal en taalvaardig? Kies voor een groeiend bedrijf dat sterk inzet op je persoonlijke groei en ontwikkeling en bouw mee aan onze innovatieve toekomst. * Mee instaan voor telefonie en onthaal * Assisteren op administratief vlak vanaf de opstart van een project tot en met de facturatie * Plaatsen van bestel
                          Dan is een job als allround administrative assistant iets voor jou! We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Werk je graag mee aan projecten van A tot Z? Ben je gedreven, sociaal en taalvaardig? Kies voor een groeiend bedrijf dat sterk inzet op je persoonlijke groei en ontwikkeling en bouw mee aan onze innovatieve toekomst. * Mee instaan voor telefonie en onthaal * Assisteren op administratief vlak vanaf de opstart van een project tot en met de facturatie * Plaatsen van bestel
                          plus
                          Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag
                          Wij zijn een dienstverlenend bedrijf te Dendermonde en we zijn op zoek naar een deeltijds/voltijds administratief bediende. * Je hebt een eerste ervaring in een administratieve functie * Coördinatie tussen het sociaal secretariaat en de klanten (opsturen van loonbrieven, facturen, opvolgen afwezigheidslijsten,….) * Je bent communicatief en stressbestendig * Kennis van het Engels en het Frans * Deeltijdse/voltijdse tewerkstelling van maandag tot en met vrijdag
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland. * Je bereidt werkkaarten voor en stemt de planning van afleveringen af met de techniekers. * Je beheert en verwerkt alle nodige voertuigdocumenten. * Je controleer
                          Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland. * Je bereidt werkkaarten voor en stemt de planning van afleveringen af met de techniekers. * Je beheert en verwerkt alle nodige voertuigdocumenten. * Je controleer
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven Logistiek Administratief Medewerker (Order Handling Administrator) om ons team te versterken. Als Order Handling Administrator ben jij een cruciale schakel in ons Supply Chain-team. Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker - Dankzij het enthousiasme en de betrokkenhe
                          Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven Logistiek Administratief Medewerker (Order Handling Administrator) om ons team te versterken. Als Order Handling Administrator ben jij een cruciale schakel in ons Supply Chain-team. Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker - Dankzij het enthousiasme en de betrokkenhe
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij een organisatietalent met een passie voor logistiek en internationale handel? Bij ons ben je de spil in de vlotte stroom van goederen en zorg je ervoor dat alles – van inkomende zendingen tot exportdocumenten – precies en volgens de regels verloopt. Stap in een dynamisch team waar jouw nauwkeurigheid, proactiviteit en kennis van douaneregelgeving écht het verschil maken! Je maakt deel uit van een team dat instaat voor de vlotte stroom van goederen, zowel inkomend als uitgaand, en zorgt ervoor dat alle logistieke en wettelijke vereisten correct worden nageleefd. * Ontvangen en registreren van inkomende goederen * Verpakking controleren en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole * Voorbereiden en beheren van
                          Ben jij een organisatietalent met een passie voor logistiek en internationale handel? Bij ons ben je de spil in de vlotte stroom van goederen en zorg je ervoor dat alles – van inkomende zendingen tot exportdocumenten – precies en volgens de regels verloopt. Stap in een dynamisch team waar jouw nauwkeurigheid, proactiviteit en kennis van douaneregelgeving écht het verschil maken! Je maakt deel uit van een team dat instaat voor de vlotte stroom van goederen, zowel inkomend als uitgaand, en zorgt ervoor dat alle logistieke en wettelijke vereisten correct worden nageleefd. * Ontvangen en registreren van inkomende goederen * Verpakking controleren en goederen doorsturen voor kwaliteitscontrole * Voorbereiden en beheren van
                          plus
                          NOUVEAU
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker (m/v/x). Ter versterking van het team is onze klant op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker. Onze klant is gelegen in Centrum-Gent en is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. * Analyseren van klantenbehoeften en adviseren/informeren over diensten en producten; * Opstarten en administratief verwerken van (nieuwe) klantendossiers; * Stipt behandelen van inkomende telefonie en e-mails rond opstart en beheer van klanten; * Diverse administratieve en ondersteunende taken, essentieel voor een vlotte dienstverleningsverwerking. * Je denkt in oplossingen, niet problemen, en krijgt energie van klantcontact; * Communicatief ster
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker (m/v/x). Ter versterking van het team is onze klant op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker. Onze klant is gelegen in Centrum-Gent en is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. * Analyseren van klantenbehoeften en adviseren/informeren over diensten en producten; * Opstarten en administratief verwerken van (nieuwe) klantendossiers; * Stipt behandelen van inkomende telefonie en e-mails rond opstart en beheer van klanten; * Diverse administratieve en ondersteunende taken, essentieel voor een vlotte dienstverleningsverwerking. * Je denkt in oplossingen, niet problemen, en krijgt energie van klantcontact; * Communicatief ster
                          plus
                          Je biedt algemene administratieve ondersteuning, zoals klantenbeheer, telefonie, documentenbeheer en het verwerken van bestellingen. We zijn op zoek naar iemand nauwkeurig en gedreven. In deze functie krijg je de kans om te werken in een warme, ondersteunende omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan. * Je bent verantwoordelijk voor de doorfacturatie naar klanten en tussen vennootschappen. * Je controleert nauwgezet alle binnenkomende aankoopfacturen op correcte prijzen en voorwaarden. * Je zorgt ervoor dat prijzen correct worden ingevoerd en up-to-date blijven in het administratiesysteem. * Door proactief en gestructureerd te werken, draag je bij aan een efficiënte en nauwkeurige werking van de admi
                          Je biedt algemene administratieve ondersteuning, zoals klantenbeheer, telefonie, documentenbeheer en het verwerken van bestellingen. We zijn op zoek naar iemand nauwkeurig en gedreven. In deze functie krijg je de kans om te werken in een warme, ondersteunende omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan. * Je bent verantwoordelijk voor de doorfacturatie naar klanten en tussen vennootschappen. * Je controleert nauwgezet alle binnenkomende aankoopfacturen op correcte prijzen en voorwaarden. * Je zorgt ervoor dat prijzen correct worden ingevoerd en up-to-date blijven in het administratiesysteem. * Door proactief en gestructureerd te werken, draag je bij aan een efficiënte en nauwkeurige werking van de admi
                          plus
                          Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. * Strong knowledge of sales-related administrative processes (contracts, quotes, orders, invoicing, reporting), as well as office and CRM tools
                          Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. * Strong knowledge of sales-related administrative processes (contracts, quotes, orders, invoicing, reporting), as well as office and CRM tools
                          plus
                          Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je bent polyvalent en hebt sterke communicatieve vaardigheden * Je voelt je thuis in een kmo-mentaliteit en bent daardoor flexibel ingesteld. * Je werkt georganiseerd, nauwkeurig en bent stressbestendig. * Je werkt vlot met MS Office en hebt een sterk cijfermatig inzicht.
                          Ben jij een nauwkeurige en communicatieve Administratief Bediende die graag een sleutelrol speelt binnen het facturatieproces? * Je verleent administratieve ondersteuning waar nodig. In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je bent mee verantwoordelijk voor het opmaken, versturen, controleren en inboeken van facturen. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Je zorgt voor een correcte opvolging en bijwerking van klantenrekeningen. * Je bent polyvalent en hebt sterke communicatieve vaardigheden * Je voelt je thuis in een kmo-mentaliteit en bent daardoor flexibel ingesteld. * Je werkt georganiseerd, nauwkeurig en bent stressbestendig. * Je werkt vlot met MS Office en hebt een sterk cijfermatig inzicht.
                          plus
                          Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie; in week 1 werk je van 5 uur tot 13 uur en in week 2 werk je van 13 uur tot 21 uur. Twijfel dan niet en solliciteer vandaag nog!
                          Je bent administratief onderlegd en hebt ervaring binnen een logistiek administratieve functie; Voor een bekend productiebedrijf regio Waregem gaan we op zoek naar een Logistiek Administratief Bediende (m/v/x). Dit betreft een voltijdse en vaste functie, met na de gekende interimperiode een vast contract. * Je volgt de stocktelling op en controleert deze en voert acties uit waar nodig. * Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; Basiskennis Frans is mooi meegenomen; * Motivatie en het enthousiasme is de grootste must binnen deze functie; in week 1 werk je van 5 uur tot 13 uur en in week 2 werk je van 13 uur tot 21 uur. Twijfel dan niet en solliciteer vandaag nog!
                          plus
                          Ben jij iemand die helemaal thuis is in het beheer van aanvullende pensioenen voor en/of zelfstandigen? Beschik je over ervaring in groepsverzekeringen en zoek je een rol met echte autonomie en flexibiliteit? * Je staat dagelijks in contact met klanten, en ondernemingen — telefonisch én schriftelijk — zowel in het Nederlands als in het Frans. * Intern werk je nauw samen met o.a. , en . * Je hebt enkele jaren ervaring in het beheer van aanvullende pensioenen voor werknemers en/of zelfstandigen. * Je communiceert vlot in het Nederlands én het Frans, zowel mondeling als schriftelijk. * Je bent leergierig, blijft graag op de hoogte van evoluties in het vak en staat open voor continue bijscholing. * Je bent klantgericht, w
                          Ben jij iemand die helemaal thuis is in het beheer van aanvullende pensioenen voor en/of zelfstandigen? Beschik je over ervaring in groepsverzekeringen en zoek je een rol met echte autonomie en flexibiliteit? * Je staat dagelijks in contact met klanten, en ondernemingen — telefonisch én schriftelijk — zowel in het Nederlands als in het Frans. * Intern werk je nauw samen met o.a. , en . * Je hebt enkele jaren ervaring in het beheer van aanvullende pensioenen voor werknemers en/of zelfstandigen. * Je communiceert vlot in het Nederlands én het Frans, zowel mondeling als schriftelijk. * Je bent leergierig, blijft graag op de hoogte van evoluties in het vak en staat open voor continue bijscholing. * Je bent klantgericht, w
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een stabiel kantoor met 9 medewerkers. Sinds mei 2023 werken we vanuit een splinternieuw, strak en licht kantoor in Liedekerke - inclusief een eigen caféhoekje voor ontspanning na de werkdag of informele klantengesprekken. * Inboeken en verwerken van facturen, lonen, banken, etc. * Opstellen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes * Adviseren van klanten over hun boekhoudkundige en fiscale situatie * Meevolgen van overnames, fusies en andere bijzonder
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een stabiel kantoor met 9 medewerkers. Sinds mei 2023 werken we vanuit een splinternieuw, strak en licht kantoor in Liedekerke - inclusief een eigen caféhoekje voor ontspanning na de werkdag of informele klantengesprekken. * Inboeken en verwerken van facturen, lonen, banken, etc. * Opstellen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes * Adviseren van klanten over hun boekhoudkundige en fiscale situatie * Meevolgen van overnames, fusies en andere bijzonder
                          plus
                          Ben jij analytisch sterk, cijfermatig onderbouwd en gedreven om structuur en kwaliteit te brengen in data? Voor een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een Master Data Officer die een sleutelrol opneemt in het beheren, optimaliseren en bewaken van alle masterdata binnen het ERP-systeem. Je werkt nauw samen met een ervaren en neemt bovendien een coördinerende rol op in masterdata-gerelateerde projecten. Ben jij iemand die initiatief neemt, processen begrijpt en graag meedenkt over verbeteringen? In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van artikeldata binnen Business Central en treed je op als centrale spil in alles wat met masterdata te maken heeft. • Up-to-date houden en beheren van alle artikeldata in het ERP-systeem
                          Ben jij analytisch sterk, cijfermatig onderbouwd en gedreven om structuur en kwaliteit te brengen in data? Voor een groeiende organisatie zijn we op zoek naar een Master Data Officer die een sleutelrol opneemt in het beheren, optimaliseren en bewaken van alle masterdata binnen het ERP-systeem. Je werkt nauw samen met een ervaren en neemt bovendien een coördinerende rol op in masterdata-gerelateerde projecten. Ben jij iemand die initiatief neemt, processen begrijpt en graag meedenkt over verbeteringen? In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van artikeldata binnen Business Central en treed je op als centrale spil in alles wat met masterdata te maken heeft. • Up-to-date houden en beheren van alle artikeldata in het ERP-systeem
                          plus
                          Ben jij een analytisch sterke payroll expert met een passie voor cijfers en een neus voor optimalisaties? Heb je ervaring in operationele payroll en wil je meebouwen aan de verdere professionalisering van een groeiende en solide organisatie? Als Payroll Expert ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van de volledige payroll van arbeiders en bedienden, verspreid over verschillende paritaire comités. Je werkt nauw samen met je binnen het payrollteam en fungeert als een betrouwbare en zelfstandige spilfiguur binnen HR. * Je staat in voor een volledige en correcte payrollverwerking van A tot Z, inclusief tijdsregistratie via Protime. * Je past de sociale wetgeving correct toe en blijft op de hoogte
                          Ben jij een analytisch sterke payroll expert met een passie voor cijfers en een neus voor optimalisaties? Heb je ervaring in operationele payroll en wil je meebouwen aan de verdere professionalisering van een groeiende en solide organisatie? Als Payroll Expert ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige uitvoering van de volledige payroll van arbeiders en bedienden, verspreid over verschillende paritaire comités. Je werkt nauw samen met je binnen het payrollteam en fungeert als een betrouwbare en zelfstandige spilfiguur binnen HR. * Je staat in voor een volledige en correcte payrollverwerking van A tot Z, inclusief tijdsregistratie via Protime. * Je past de sociale wetgeving correct toe en blijft op de hoogte
                          plus
                          Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je beantwoordt vragen van collega's en externe partners * Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail * Je beschikt over basiskennis boekhouding en financiële processen * Je hebt ervaring met boekhoudsoftware (Bob Sage of Odoo is een plus) en MS Office * Je bent organisatorisch sterk en kan meerd
                          Je zorgt mee voor een vlotte financiële administratie en ondersteunt bij diverse taken. Je werkt nauwkeurig, georganiseerd en draagt bij aan de betrouwbaarheid van de financiële rapportering. * Je beheert inkomende en uitgaande financiële transacties * Je registreert en volgt debiteuren en crediteuren correct op * Je controleert en verwerkt inkomende facturen en declaraties * Je beantwoordt vragen van collega's en externe partners * Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail * Je beschikt over basiskennis boekhouding en financiële processen * Je hebt ervaring met boekhoudsoftware (Bob Sage of Odoo is een plus) en MS Office * Je bent organisatorisch sterk en kan meerd
                          plus
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de Franse taal; Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat financieel gezond is en een constante groei kent de afgelopen jaren.
                          plus
                          Robert Half is op zoek naar een Administratief Bediende (M/V/X) op parttime basis (50%) waarbij de indeling zelf mag gekozen worden. Ben jij op zoek naar een halftijdse administratieve functie waarbij je rechtstreekse ondersteuning geeft aan ? * Je zal administratieve ondersteuning bieden aan de sales van de Export afdeling; Het bedrijf is internationaal actief en gevestigd in Wetteren. Heb je reeds administratieve ervaring of kom je net van de schoolbanken en ben je op zoek naar een 1e ervaring? Aarzel niet en solliciteer nu! * Je zal in staan voor het dagelijks contact met klanten en en ; * Ook het opvolgen van de transport aanvragen en de opmaak van de bijhorende documenten ( facturen, douane documenten,…) behoort
                          Robert Half is op zoek naar een Administratief Bediende (M/V/X) op parttime basis (50%) waarbij de indeling zelf mag gekozen worden. Ben jij op zoek naar een halftijdse administratieve functie waarbij je rechtstreekse ondersteuning geeft aan ? * Je zal administratieve ondersteuning bieden aan de sales van de Export afdeling; Het bedrijf is internationaal actief en gevestigd in Wetteren. Heb je reeds administratieve ervaring of kom je net van de schoolbanken en ben je op zoek naar een 1e ervaring? Aarzel niet en solliciteer nu! * Je zal in staan voor het dagelijks contact met klanten en en ; * Ook het opvolgen van de transport aanvragen en de opmaak van de bijhorende documenten ( facturen, douane documenten,…) behoort
                          plus
                          Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office; * Hands-on en flexibel ingesteld; * Perfecte beheersing van het Nederlands, goede kennis Frans
                          Onze klant is gelegen in Zulte en is moeilijker bereikbaar met het openbaar vervoer. Wil jij werken in een innovatieve onderneming die duurzaamheid en milieu centraal zet? Je komt terecht in een vooruitstrevend familiebedrijf dat autonomie en frisse ideeën waardeert. * Verantwoordelijk voor de administratie en logistiek binnen de transportafdeling; * Administratieve opvolging van sociale zaken, wagenparkbeheer en data-implementatie; * Coördinatie van de dagelijkse transportactiviteiten en flow; * Contacten onderhouden met interne en externe partijen. * Sterke digitale vaardigheden en uitstekende kennis van MS Office; * Hands-on en flexibel ingesteld; * Perfecte beheersing van het Nederlands, goede kennis Frans
                          plus
                          Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Krijg jij energie van een vlekkeloze loonverwerking en van het optimaliseren van payrollprocessen? Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Je combineert operationele nauwkeurigheid met een adviserende rol rond loon- en compensatiebeleid. • Je beheert en optimaliseert de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat. • Je behandelt vragen rond compensation & benefits, zoals cafetariaplannen en mobiliteitsvergoedingen. • Je ziet toe op een correcte tijdsregistratie van uren en premies. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor en bij payroll- en loonvragen. • Je neemt initiatief in verbeterprojecten binnen payroll en HR-processen, en werkt nauw samen met HR-collega's om te bouwen aan de
                          Ben jij een ervaren Payroll Expert met een passie voor cijfers én mensen? Krijg jij energie van een vlekkeloze loonverwerking en van het optimaliseren van payrollprocessen? Als Payroll Expert ben jij het kloppend hart van de loonadministratie en een betrouwbare partner voor zowel medewerkers als leidinggevenden. Je combineert operationele nauwkeurigheid met een adviserende rol rond loon- en compensatiebeleid. • Je beheert en optimaliseert de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat. • Je behandelt vragen rond compensation & benefits, zoals cafetariaplannen en mobiliteitsvergoedingen. • Je ziet toe op een correcte tijdsregistratie van uren en premies. • Je bent het eerste aanspreekpunt voor en bij payroll- en loonvragen. • Je neemt initiatief in verbeterprojecten binnen payroll en HR-processen, en werkt nauw samen met HR-collega's om te bouwen aan de
                          plus
                          Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je bent stressbestendig en nauwkeurig
                          Voor een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de regio Machelen zijn we op zoek naar en enthousiaste medewerker om het team van een 10-tal personen te versterken, naar aanleiding van hun groeiend klantenportfolio. * Instaan voor de volledige verwerking van jouw eigen klantenportefeuille, met ondersteuning van de en je * Voorbereiding en indienen van aangiften vennootschapsbelasting * Beheren van je eigen planning en deadlines * Je bent stressbestendig en nauwkeurig
                          plus
                          Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties. * Je formuleert verbeteringsvoorstellen, implementeert deze en volgt ze verder op. * Bij nieuwe producten of projecten neem je een coördinerende rol op en geef je advies rond datagebruik en richtlijnen. * Je werkt mee aan procedure-uitwerking en documentatie. * Je fungeert als intern aanspreekpunt voor masterdat
                          Je beheert en onderhoudt de artikeldata in het ERP-systeem (Business Central) en zorgt voor een correcte en tijdige input. * Je verzamelt alle noodzakelijke gegevens en stemt indien nodig af met klanten of interne teams. * Je creëert en wijzigt artikeldata en bewaakt continu de datakwaliteit. * Je analyseert het huidige masterdataproces en denkt actief mee over optimalisaties. * Je formuleert verbeteringsvoorstellen, implementeert deze en volgt ze verder op. * Bij nieuwe producten of projecten neem je een coördinerende rol op en geef je advies rond datagebruik en richtlijnen. * Je werkt mee aan procedure-uitwerking en documentatie. * Je fungeert als intern aanspreekpunt voor masterdat
                          plus
                          Internationale fiduciaire speler - Jong en hecht team - Topkans voor - Onze klant is een toonaangevend kantoor actief in accountancy, belastingadvies en consultancy. Dit is jouw kans om je carrière te lanceren binnen een dynamisch, jong en collegiaal team waar expertise, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. In deze rol word je een cruciale schakel in de begeleiding van particuliere en zakelijke klanten. * Klanten ondersteunen bij vermogens- en successieplanning, waarbij je zowel de burgerrechtelijke als fiscale kant helder en correct vertaalt. * Fiscale diensten verlenen aan particulieren en ondernemingen, zoals het voorbereiden van aangiften personenbelasting, jaarlijkse taks op effectenrekeningen, beurstaks, enz. * Nieuwe w
                          Internationale fiduciaire speler - Jong en hecht team - Topkans voor - Onze klant is een toonaangevend kantoor actief in accountancy, belastingadvies en consultancy. Dit is jouw kans om je carrière te lanceren binnen een dynamisch, jong en collegiaal team waar expertise, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. In deze rol word je een cruciale schakel in de begeleiding van particuliere en zakelijke klanten. * Klanten ondersteunen bij vermogens- en successieplanning, waarbij je zowel de burgerrechtelijke als fiscale kant helder en correct vertaalt. * Fiscale diensten verlenen aan particulieren en ondernemingen, zoals het voorbereiden van aangiften personenbelasting, jaarlijkse taks op effectenrekeningen, beurstaks, enz. * Nieuwe w
                          plus
                          Ben jij een gedreven professional met een passie voor fiscaliteit en accountancy? Wil jij ondernemers ondersteunen bij elke fase van hun bedrijf, van oprichting tot groei en overdracht? Wij gaan verder dan standaard boekhoudkundige en fiscale diensten. Ons accountantskantoor is een strategische partner voor ondernemers, waarbij we niet alleen financiële en fiscale ondersteuning bieden, maar ook helpen met administratieve vereenvoudiging en complexe vraagstukken. Bij ons werk je in een moderne en flexibele omgeving waar jouw groei centraal staat. Denk aan bespreekbare werktijden, zomerse lunches in onze prachtige tuin, inspirerende teambuildingactiviteiten en zelfs verkwikkende wandelingen om je gedachten te verzetten. Wij zijn ook volop bezig natuurli
                          Ben jij een gedreven professional met een passie voor fiscaliteit en accountancy? Wil jij ondernemers ondersteunen bij elke fase van hun bedrijf, van oprichting tot groei en overdracht? Wij gaan verder dan standaard boekhoudkundige en fiscale diensten. Ons accountantskantoor is een strategische partner voor ondernemers, waarbij we niet alleen financiële en fiscale ondersteuning bieden, maar ook helpen met administratieve vereenvoudiging en complexe vraagstukken. Bij ons werk je in een moderne en flexibele omgeving waar jouw groei centraal staat. Denk aan bespreekbare werktijden, zomerse lunches in onze prachtige tuin, inspirerende teambuildingactiviteiten en zelfs verkwikkende wandelingen om je gedachten te verzetten. Wij zijn ook volop bezig natuurli
                          plus
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een stabiel kantoor met 9 medewerkers. Sinds mei 2023 werken we vanuit een splinternieuw, strak en licht kantoor in Liedekerke - inclusief een eigen caféhoekje voor ontspanning na de werkdag of informele klantengesprekken. * Inboeken en verwerken van facturen, lonen, banken, etc. * Opstellen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes * Adviseren van klanten over hun boekhoudkundige en fiscale situatie * Meevolgen van overnames, fusies en andere bijzonder
                          Ben jij een ervaren dossierbeheerder die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een warm, familiaal kantoor waar flexibiliteit, groei en betrokkenheid centraal staan? Wij zijn een familiebedrijf dat sinds 2000 actief is in accountancy en de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een stabiel kantoor met 9 medewerkers. Sinds mei 2023 werken we vanuit een splinternieuw, strak en licht kantoor in Liedekerke - inclusief een eigen caféhoekje voor ontspanning na de werkdag of informele klantengesprekken. * Inboeken en verwerken van facturen, lonen, banken, etc. * Opstellen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes * Adviseren van klanten over hun boekhoudkundige en fiscale situatie * Meevolgen van overnames, fusies en andere bijzonder
                          plus
                          Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Een opdracht tot en met augustus en kans tot verlenging;
                          Onze klant is actief in de IT-sector en is gelegen in Diegem. Je volgt contractverlengingen en licenties op - Je bent verantwoordelijk voor het begrijpen van de behoeften en verzoeken van de klanten; Je beheert de leverancierskosten en maakt rapportages op. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en/of Frans en een goede kennis Engels; Je bent proactief en wil bijleren; Je bent gemotiveerd en een echte teamplayer; Een opdracht tot en met augustus en kans tot verlenging;
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve à Merelbeke?

                          Salaire moyen par an
                          31.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve à Merelbeke est de 31.500 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve à Merelbeke vont de 24.700 € à 38.700 €.