Candidature facile
7
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e de vente
                          • Chargé/e de mission
                          • Chauffeur/euse de locotracteur
                          • Adjoint/e logistique
                          • Agent/e technique
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Bachelier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          35


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          85



                          IT
                          25



                          283 résultats pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Stabroek dans un rayon de 30 km

                          Expediteur/Dossierbeheerder Natiewerk - Regio Antwerpen Noord

                          Harbour Plus
                          Stabroek
                          Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. Voor een sterke speler actief in natiewerk en breakbulk in de regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder breakbulk. Je komt terecht in een hecht team waar ownership, proactiviteit en operationele betrokkenheid centraal staan. In deze rol combineer je dossierbeheer met aanwezigheid op de kaai en werk je nauw samen met en operationele diensten. • Je start breakbulk-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. • Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact
                          Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. Voor een sterke speler actief in natiewerk en breakbulk in de regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder breakbulk. Je komt terecht in een hecht team waar ownership, proactiviteit en operationele betrokkenheid centraal staan. In deze rol combineer je dossierbeheer met aanwezigheid op de kaai en werk je nauw samen met en operationele diensten. • Je start breakbulk-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. • Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact
                          plus
                          Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne.
                          Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Jouw rol als Administratief medewerker Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerken van alle binnenkomende opdrachten: orders aanmaken en werkopdrachten doorsturen naar het labo; * Zorgen dat alles correct en op tijd in het systeem staat. Kortom: jij zorgt voor structuur en zekerheid in een wereld vol beweging. Ben jij nauwkeurig, zelfstandig en dol op cijfers? Wil je werken in een dynamische omgeving waar wetenschap en administratie samenkomen? * Je bent een administratieve topper die houdt van nauwkeurig en g
                          Jouw rol als Administratief medewerker Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerken van alle binnenkomende opdrachten: orders aanmaken en werkopdrachten doorsturen naar het labo; * Zorgen dat alles correct en op tijd in het systeem staat. Kortom: jij zorgt voor structuur en zekerheid in een wereld vol beweging. Ben jij nauwkeurig, zelfstandig en dol op cijfers? Wil je werken in een dynamische omgeving waar wetenschap en administratie samenkomen? * Je bent een administratieve topper die houdt van nauwkeurig en g
                          plus
                          In het kader van verdere groei zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. SGS staat voor zekerheid en kwaliteit, wereldwijd erkend als de pionier in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 2600 kantoren en een toegewijd team van bijna 90.000 professionals over de hele wereld, werken we samen aan een betere toekomst. In België geven ca 1900 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Werk je bij SGS dan werk je in een open en ondersteunende cultuur, waar mensen elkaar respecteren en helpen om te groeien en te slagen. Je kan groeien in een bedrijf dat de thuisbasis is van wereldwijde kennis en expertise en dat je in staat stelt om te werken met en te leren van experten. * Je bent een kei in administratie en krijgt een voldaan gevoel wanneer alle info netjes ...
                          In het kader van verdere groei zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. SGS staat voor zekerheid en kwaliteit, wereldwijd erkend als de pionier in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 2600 kantoren en een toegewijd team van bijna 90.000 professionals over de hele wereld, werken we samen aan een betere toekomst. In België geven ca 1900 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Werk je bij SGS dan werk je in een open en ondersteunende cultuur, waar mensen elkaar respecteren en helpen om te groeien en te slagen. Je kan groeien in een bedrijf dat de thuisbasis is van wereldwijde kennis en expertise en dat je in staat stelt om te werken met en te leren van experten. * Je bent een kei in administratie en krijgt een voldaan gevoel wanneer alle info netjes ...
                          plus
                          Jouw rol als Administratief Medewerker met labo-achtergrond - Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerking van opdrachten: bevestigen, interpreteren en aanmaken van werkopdrachten voor onze laboranten; Ben jij een nauwkeurig persoon met een labo-/wetenschappelijke achtergrond en ben je op zoek naar een meer administratieve rol? * Bachelor in een wetenschappelijke richting (che
                          Jouw rol als Administratief Medewerker met labo-achtergrond - Met zo'n 1850 collega's in België en een internationale aanwezigheid, bieden we jou een stabiele en inspirerende werkomgeving en bouwen we elke dag aan een betere toekomst. SGS vormt een belangrijke schakel in het keuringsproces van diverse chemische stoffen en petroleumproducten die in de haven van Antwerpen geproduceerd worden of die via vrachtwagens, treinen en schepen de haven binnenkomen. * Verwerking van opdrachten: bevestigen, interpreteren en aanmaken van werkopdrachten voor onze laboranten; Ben jij een nauwkeurig persoon met een labo-/wetenschappelijke achtergrond en ben je op zoek naar een meer administratieve rol? * Bachelor in een wetenschappelijke richting (che
                          plus
                          Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele , klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie en/of heeft reeds gewerkt op een douaneafdeling of douanedocumenten verwerkt; • Je hebt bij voorkeur
                          Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele , klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie. • Het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven; • Het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte; • Het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties. • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie en/of heeft reeds gewerkt op een douaneafdeling of douanedocumenten verwerkt; • Je hebt bij voorkeur
                          plus
                          Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit. In België geven ca 1850 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Het laboratorium van de divisie Agriculture, Food and Life is toonaangevend voor analyse van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten in de voedingssector. Wij verlenen diensten aan ondernemingen in industriële segmenten, KMO en retail. * Je ontvangt de voedingstalen en interpreteert de opdrachten; * Je registreert de stalen en opdrachten in het LIMS systeem; * Je staat in voor de doorstroming en dispatching van de voedingstalen naar onze labo's; * Je hebt een ople
                          Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit. In België geven ca 1850 collega's dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen. Het laboratorium van de divisie Agriculture, Food and Life is toonaangevend voor analyse van grondstoffen, halffabricaten en eindproducten in de voedingssector. Wij verlenen diensten aan ondernemingen in industriële segmenten, KMO en retail. * Je ontvangt de voedingstalen en interpreteert de opdrachten; * Je registreert de stalen en opdrachten in het LIMS systeem; * Je staat in voor de doorstroming en dispatching van de voedingstalen naar onze labo's; * Je hebt een ople
                          plus
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering * klein en fijn familiaal team waar je met open armen wordt onthaald
                          Als Administratief Medewerker heb je een heel allround takenpakket. * algemene administratieve ondersteuning: eerstelijnstelefoon beantwoorden alsook algemene mailbox * administratief ondersteunen van zoals verwerken van prijsaanvragen, offertes en verdere opvolging * iemand die mee wil denken met de groei en efficiënte/procedures kunnen toelichten * correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering * klein en fijn familiaal team waar je met open armen wordt onthaald
                          plus
                          Je werkt nauw samen met jouw Inkopers en met jouw interesse en kennis van de vastgoedwereld ondersteun je hen zo goed als mogelijk. * Detecteren van kansen en prospectie: je onderhoudt een goed contact met verschillende gemeentes en steden om op de hoogte te blijven waar er bouwopportuniteiten zijn * Passie voor vastgoed en je bent op de hoogte van de RUP (Ruimtelijk Uitvoeringsplan) * Je bent communicatief en punctueel sterk. * Je komt terecht in een familiale KMO met een passie voor bouw en mensen waar kwaliteit en innovatie voorop staan * Je krijgt de ruimte voor persoonlijke groei, ondernemerschap en een langdurige samenwerking * Contract van onbepaalde duur en je kan rekenen op een correct salari
                          Je werkt nauw samen met jouw Inkopers en met jouw interesse en kennis van de vastgoedwereld ondersteun je hen zo goed als mogelijk. * Detecteren van kansen en prospectie: je onderhoudt een goed contact met verschillende gemeentes en steden om op de hoogte te blijven waar er bouwopportuniteiten zijn * Passie voor vastgoed en je bent op de hoogte van de RUP (Ruimtelijk Uitvoeringsplan) * Je bent communicatief en punctueel sterk. * Je komt terecht in een familiale KMO met een passie voor bouw en mensen waar kwaliteit en innovatie voorop staan * Je krijgt de ruimte voor persoonlijke groei, ondernemerschap en een langdurige samenwerking * Contract van onbepaalde duur en je kan rekenen op een correct salari
                          plus
                          Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. laat ons snel iets weten en solliciteer! - Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands, andere talen zijn een pluspunt - Collega's met "can do" attitude en tea
                          Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. laat ons snel iets weten en solliciteer! - Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands, andere talen zijn een pluspunt - Collega's met "can do" attitude en tea
                          plus
                          Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          plus
                          Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * Ervaring met verzekeringen en meer specifiek in auto of BA is een pluspunt, interesse is e
                          Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * Ervaring met verzekeringen en meer specifiek in auto of BA is een pluspunt, interesse is e
                          plus
                          Als bestekkenmaker adviseer je klanten en over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstel. * Je fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaats. * Je staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden in. * Je onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de - betrokken tussenpersonen en experts. * Nadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering. * Iemand die graag het heft in eigen handen neemt en zelfstandig kan werken. * Een gemotiveerde en nieuwsgierige BMW fan, die continu op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen. * Werkplezier en jobzekerheid in een voltijdse, vaste
                          Als bestekkenmaker adviseer je klanten en over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstel. * Je fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaats. * Je staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden in. * Je onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de - betrokken tussenpersonen en experts. * Nadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering. * Iemand die graag het heft in eigen handen neemt en zelfstandig kan werken. * Een gemotiveerde en nieuwsgierige BMW fan, die continu op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen. * Werkplezier en jobzekerheid in een voltijdse, vaste
                          plus
                          Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen * Je werkt nauw samen met het sales team om klantenservice te verbeteren en issues snel op te lossen * Je onderhoudt de klantenadministratie en verstuurt periodiek saldostatements *
                          Je komt terecht in een dynamische en duurzame supply chain-omgeving, waar digitalisering, teamwork en klantgerichtheid hand in hand gaan. De Finance-afdeling speelt hierbij een sleutelrol in het garanderen van nauwkeurige en efficiënte processen. * Je behandelt vragen van klanten over facturen en betalingen * Je monitort klantaccounts en zorgt ervoor dat betalingen correct worden toegewezen * Je volgt openstaande facturen proactief op en onderneemt passende acties * Je verstuurt facturen en zorgt voor een correcte upload in klantenportalen * Je werkt nauw samen met het sales team om klantenservice te verbeteren en issues snel op te lossen * Je onderhoudt de klantenadministratie en verstuurt periodiek saldostatements *
                          plus
                          En collaboration avec une de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Pour garantir la qualité des rapports et des chiffres, vous participez également à la mise en place de contrôles et de processus adaptés à un environnement en constante évolution. Il s'agit d'une fonction variée où vous suivez les évolutions des produits ainsi que la législation en matière d'Employee Benefits, Vie et Santé, afin de construire et maintenir un reporting correct et efficace pour le Groupe P&V. * Dans un environnement en mutation rapide, vous êtes responsable de l'intégration des évolutions produits et processus en tenant compte du cadre légal, afin de respecter les exigences de reporting liées au risk mana
                          En collaboration avec une de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Pour garantir la qualité des rapports et des chiffres, vous participez également à la mise en place de contrôles et de processus adaptés à un environnement en constante évolution. Il s'agit d'une fonction variée où vous suivez les évolutions des produits ainsi que la législation en matière d'Employee Benefits, Vie et Santé, afin de construire et maintenir un reporting correct et efficace pour le Groupe P&V. * Dans un environnement en mutation rapide, vous êtes responsable de l'intégration des évolutions produits et processus en tenant compte du cadre légal, afin de respecter les exigences de reporting liées au risk mana
                          plus
                          Je bent verantwoordelijk voor de financiële rapportering en analyses op groepsniveau en fungeert als sparringpartner voor zowel management als business stakeholders. * Je zorgt voor een accurate maand-, kwartaal- en jaarafsluiting en bewaakt de financiële rapportages volgens de geldende standaarden. * Je voert diepgaande analyses uit op P&L, balans en cashflow en vertaalt deze naar concrete aanbevelingen. * Je ondersteunt het management bij budgettering, forecasting en meerjarenplannen. * Je levert input voor investeringsanalyses en businesscases en draagt zo rechtstreeks bij tot strategische beslissingen. * Je bent een drijvende kracht bij audits en ondersteunt de verdere optimalisatie van processen
                          Je bent verantwoordelijk voor de financiële rapportering en analyses op groepsniveau en fungeert als sparringpartner voor zowel management als business stakeholders. * Je zorgt voor een accurate maand-, kwartaal- en jaarafsluiting en bewaakt de financiële rapportages volgens de geldende standaarden. * Je voert diepgaande analyses uit op P&L, balans en cashflow en vertaalt deze naar concrete aanbevelingen. * Je ondersteunt het management bij budgettering, forecasting en meerjarenplannen. * Je levert input voor investeringsanalyses en businesscases en draagt zo rechtstreeks bij tot strategische beslissingen. * Je bent een drijvende kracht bij audits en ondersteunt de verdere optimalisatie van processen
                          plus
                          Sterk in cijfers, klaar voor meer autonomie en internationale dossiers? Een groeiend accountancykantoor met stevige roots in Brussel en een ambitieuze vestiging in Antwerpen zoekt een Senior Accountant die zin heeft om mee te bouwen aan een kantoor in volle expansie. Geen improvisatiecultuur, geen cowboypraktijken: je krijgt de stabiliteit van een gevestigde organisatie, gecombineerd met de impact en zichtbaarheid van een kleiner team. * Begeleidt klanten in hun en fiscale verplichtingen * Zorg voor btw-aangiftes, jaarrekeningen, fiscale formulieren en rapporteringen * Analyseer cijfers en vertaal ze naar begrijpbare adviezen * Werk nauw samen met interne uit tax en accounting * Optimaliseer processen en werk met digitale tools (Exact
                          Sterk in cijfers, klaar voor meer autonomie en internationale dossiers? Een groeiend accountancykantoor met stevige roots in Brussel en een ambitieuze vestiging in Antwerpen zoekt een Senior Accountant die zin heeft om mee te bouwen aan een kantoor in volle expansie. Geen improvisatiecultuur, geen cowboypraktijken: je krijgt de stabiliteit van een gevestigde organisatie, gecombineerd met de impact en zichtbaarheid van een kleiner team. * Begeleidt klanten in hun en fiscale verplichtingen * Zorg voor btw-aangiftes, jaarrekeningen, fiscale formulieren en rapporteringen * Analyseer cijfers en vertaal ze naar begrijpbare adviezen * Werk nauw samen met interne uit tax en accounting * Optimaliseer processen en werk met digitale tools (Exact
                          plus
                          Onze klant, een zeer gekende groeiende speler in de logistieke sector en vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer is op zoek naar een ervaren financieel bediende. Je maakt deel uit van een iets kleiner team specifiek op deze site, maar overkoepelend bestaat het team uit meer dan 70 medewerkers en 18 nationaliteiten. * Inboeken, verwerken en controleren (PO nummers) van facturen voor België, Nederland en andere landen * Openstaande betalingen van klanten en leveranciers opvolgen * Ondersteunen bij de maandafsluit en financiële rapportages opstellen * Nederlands en Engels * Je hebt een scherp oog voor detail, een gestructureerde manier van werken en bent analytisch en oplossingsgericht - Wij bieden jo
                          Onze klant, een zeer gekende groeiende speler in de logistieke sector en vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer is op zoek naar een ervaren financieel bediende. Je maakt deel uit van een iets kleiner team specifiek op deze site, maar overkoepelend bestaat het team uit meer dan 70 medewerkers en 18 nationaliteiten. * Inboeken, verwerken en controleren (PO nummers) van facturen voor België, Nederland en andere landen * Openstaande betalingen van klanten en leveranciers opvolgen * Ondersteunen bij de maandafsluit en financiële rapportages opstellen * Nederlands en Engels * Je hebt een scherp oog voor detail, een gestructureerde manier van werken en bent analytisch en oplossingsgericht - Wij bieden jo
                          plus
                          Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen * Aanmaken en up-to-date houden van cliëntdossiers * Monitoren en rapporteren van budgetten, registraties en facturatie * Signaleren van verbetermogelijkheden en actief meedenken over optimalisaties * Diverse administratieve taken ter ondersteuning van onze plan
                          Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen * Aanmaken en up-to-date houden van cliëntdossiers * Monitoren en rapporteren van budgetten, registraties en facturatie * Signaleren van verbetermogelijkheden en actief meedenken over optimalisaties * Diverse administratieve taken ter ondersteuning van onze plan
                          plus
                          NOUVEAU
                          Onze klant is een internationale logistieke dienstverlener actief in transport, warehousing en geïntegreerde supply-chainoplossingen. Je komt terecht in een hecht finance team waar korte communicatielijnen, duidelijke processen en samenwerking centraal staan. Dit geeft jou de kans om je eigen entiteiten volledig in handen te nemen en zo een zichtbare impact te maken op de financiële kwaliteit en betrouwbaarheid van de cijfers. Als Senior Accountant sta je mee garant voor een correcte, tijdige en kwalitatieve financiële rapportering binnen een groeiende internationale omgeving. * Reconciliaties en balanscontroles uitvoeren voor correcte en volledige financiële data. * Het maand- en jaarafsluitproces beheren en zorgen v
                          Onze klant is een internationale logistieke dienstverlener actief in transport, warehousing en geïntegreerde supply-chainoplossingen. Je komt terecht in een hecht finance team waar korte communicatielijnen, duidelijke processen en samenwerking centraal staan. Dit geeft jou de kans om je eigen entiteiten volledig in handen te nemen en zo een zichtbare impact te maken op de financiële kwaliteit en betrouwbaarheid van de cijfers. Als Senior Accountant sta je mee garant voor een correcte, tijdige en kwalitatieve financiële rapportering binnen een groeiende internationale omgeving. * Reconciliaties en balanscontroles uitvoeren voor correcte en volledige financiële data. * Het maand- en jaarafsluitproces beheren en zorgen v
                          plus
                          Samen met een team van 7 van Business Risk Management Life, EB en Health van de P&V Groep ben je verantwoordelijk voor de rapportering aan het management, externe en officiële instanties en de analyse van de key drivers in de waardecreatie (BGAAP en IFRS) alsook voor het implementeren van controles en processen in lijn met een veranderende omgeving. Het is een gevarieerde job waarbij je de ontwikkelingen binnen Employee Benefits, Life en Health volgt en waarbij je een belangrijke schakel bent in het opbouwen en onderhouden van een efficiënte rapportage voor de P&V Groep. Je komt terecht in een behulpzaam en collegiaal team dat steeds bereid is kennis te delen en elkaar te ondersteunen. * Je werkt mee
                          Samen met een team van 7 van Business Risk Management Life, EB en Health van de P&V Groep ben je verantwoordelijk voor de rapportering aan het management, externe en officiële instanties en de analyse van de key drivers in de waardecreatie (BGAAP en IFRS) alsook voor het implementeren van controles en processen in lijn met een veranderende omgeving. Het is een gevarieerde job waarbij je de ontwikkelingen binnen Employee Benefits, Life en Health volgt en waarbij je een belangrijke schakel bent in het opbouwen en onderhouden van een efficiënte rapportage voor de P&V Groep. Je komt terecht in een behulpzaam en collegiaal team dat steeds bereid is kennis te delen en elkaar te ondersteunen. * Je werkt mee
                          plus
                          Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je werkt nauwkeurig, gestructureerd en met een sterke verantwoordelijkheidszin * je communiceert helder en professioneel in Nederlands en Frans * een administratieve rol binnen een hecht en behulpzaam team
                          Als Finance Support Medewerker ben je iemand die graag het overzicht bewaart, energie haalt uit een goed georganiseerde mailbox en oogt hebt voor detail. * je volgt dagelijks de centrale finance mailbox op, vragen van leveranciers beantwoorden en berichten tijdig doorspelen naar de juiste collega's * je bekijkt de geplande betaaldata en koppelt dit terug aan leveranciers * je archiveert en klasseert documenten op een overzichtelijke en digitale manier * je werkt nauwkeurig, gestructureerd en met een sterke verantwoordelijkheidszin * je communiceert helder en professioneel in Nederlands en Frans * een administratieve rol binnen een hecht en behulpzaam team
                          plus
                          Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onboarding tot offboarding. - Je hebt een bachelor werk -en denkniveau - Je bent flexibel en je hebt een hands-on mentaliteit - Je bent assertief en je kan
                          Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onboarding tot offboarding. - Je hebt een bachelor werk -en denkniveau - Je bent flexibel en je hebt een hands-on mentaliteit - Je bent assertief en je kan
                          plus
                          Wil je werken in een modern kantoor met veel licht, een hecht team en een sterke focus op accountancy en fiscaliteit? Ons boekhoudkantoor in Beveren groeit, en daarom zoeken we een enthousiaste Dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil bouwen aan de toekomst van ons kantoor. Wij zijn een modern en professioneel boekhoudkantoor met pure focus op accountancy en fiscaliteit. Je komt terecht in een jong en dynamisch team van 10 collega's, waarvan 4 medewerkers een ITAA-titel dragen. * Inboeken van aankoop-, verkoop- en financiële stukken * Voorbereiden en indienen van btw-aangiftes, vennootschaps- en personenbelasting * Opvolging van dossiers en maandafsluitingen *
                          Wil je werken in een modern kantoor met veel licht, een hecht team en een sterke focus op accountancy en fiscaliteit? Ons boekhoudkantoor in Beveren groeit, en daarom zoeken we een enthousiaste Dossierbeheerder die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil bouwen aan de toekomst van ons kantoor. Wij zijn een modern en professioneel boekhoudkantoor met pure focus op accountancy en fiscaliteit. Je komt terecht in een jong en dynamisch team van 10 collega's, waarvan 4 medewerkers een ITAA-titel dragen. * Inboeken van aankoop-, verkoop- en financiële stukken * Voorbereiden en indienen van btw-aangiftes, vennootschaps- en personenbelasting * Opvolging van dossiers en maandafsluitingen *
                          plus
                          Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving. Je bent snel weg met diverse systemen en online tools - Je bent nauwkeurig en stressbestendig. Je bent integer en weet confidentieel om te gaan met persoonlijke gegevens. Je hebt een goede kennis Nederlands en kennis van Frans is een pluspunt. We voorzien een uitgebreide opleiding en stimuleren persoon
                          Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving. Je bent snel weg met diverse systemen en online tools - Je bent nauwkeurig en stressbestendig. Je bent integer en weet confidentieel om te gaan met persoonlijke gegevens. Je hebt een goede kennis Nederlands en kennis van Frans is een pluspunt. We voorzien een uitgebreide opleiding en stimuleren persoon
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Stabroek?

                          Salaire moyen par an
                          33.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Stabroek est de 33.300 €. Les salaires de Assistant E Administratif Ve Polyvalent E à Stabroek vont de 26.900 € à 41.300 €.