Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Vente
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
      1 sélectionné
        Fonctions
          Secteur
            Région
              Ville
                Expérience
                  Type de contrat
                    Régime de travail

                      Jobs populaires

                      • Administration
                      • Vente
                      • MS Office Suite
                      • Français
                      • MS Excel
                      • Néerlandais
                      • Adjoint/e administratif/ve
                      • Adjoint/e de vente
                      • Administrateur comptable
                      • Bachelier
                      • Classeur/se
                      • Adjoint/e logistique
                      • Adjoint/e polyvalent
                      • Administrateur/trice comptabilité
                      • Agent/e de maîtrise administratif

                      Afficher plus
                      Vente
                      Supprimer tous les filtres

                      Date

                      Nouveaux jobs dernières 24h
                      1


                      Temps de trajet

                      Compétences


                      Vente
                      12






                      Fonctions

                      Administration
                      10






                      12 résultats pour Assistant administratif et commercial à Sint Andries dans un rayon de 30 km

                      Nous avons étendu votre recherche à plus de 12 offres d’emploi similaires.

                      Allround Boekhouder/Administratief Medewerker

                      Robert Half
                      Wingene
                      Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o BTW-aangifte voorbereiden in samenspraak met het extern boekhoudkantoor;
                      Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o BTW-aangifte voorbereiden in samenspraak met het extern boekhoudkantoor;
                      plus
                      NOUVEAU
                      Belgian Cacao Bv * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. Jouw profiel * Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding. * Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                      Belgian Cacao Bv * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. Jouw profiel * Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding. * Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                      plus
                      Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                      Lithobeton * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Lithobeton NV is een dynamisch familiebedrijf, al 75 jaar jong, gevestigd in Gistel en Baudour. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Om onze verkoopadministratie in goede banen te leiden, zoeken we een gemotiveerde collega binnen onze verkoopafdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wie ben jij? Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Je zorgt dat elk document correct en uniform verwerkt wordt; • Administratieve opvolging en up-to-date houden van klanten- en klachtendossiers. Jouw profie
                      plus
                      Provisions bv * BRUGGE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Provisions BV is een bedrijf dat gespecialiseerd is in internationale handel. De core business van het bedrijf draait rond import/export van alcoholische dranken. Verder zijn wij exclusieve distributeur van verschillende merken binnen de drankensector en ondersteunen wij onze klanten bij hun regionale verdeling. * Coördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales team. * Beheren van de administratieve processen random inkoop- en verkooporders. * Verantwoordelijk in het beheer/ interne controle van het ERP systeem. * Controleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumenten. * Eerste aanspreekpunt voor logistieke partners. (Opvolgen warehousing/ transport)
                      Provisions bv * BRUGGE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Provisions BV is een bedrijf dat gespecialiseerd is in internationale handel. De core business van het bedrijf draait rond import/export van alcoholische dranken. Verder zijn wij exclusieve distributeur van verschillende merken binnen de drankensector en ondersteunen wij onze klanten bij hun regionale verdeling. * Coördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales team. * Beheren van de administratieve processen random inkoop- en verkooporders. * Verantwoordelijk in het beheer/ interne controle van het ERP systeem. * Controleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumenten. * Eerste aanspreekpunt voor logistieke partners. (Opvolgen warehousing/ transport)
                      plus
                      Printing International NV * AALTER - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker verkoop/inkoop zorg jij ervoor dat onze commerciële en logistieke processen op wieltjes lopen. Jij bent de onmisbare schakel tussen klanten, en interne afdelingen. * Je beheert de verkoop- en aankoopadministratie. * Je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. * Je verzorgt de orderregistratie, volgt bestellingen en levertermijnen op en bewaakt de planning. * Je stelt offertes op of vraagt ze aan volgens onze bedrijfsstrategie en klantvereisten. * Je behandelt klachten van A tot Z volgens vaste procedures. * Je zorgt voor een vlotte informatiedoorstroming binnen het bedrijf. Je werkt nauw samen met de voor aankoop en verkoop en onderhoudt rechtstreeks contact met klanten en . Jouw profiel
                      Printing International NV * AALTER - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker verkoop/inkoop zorg jij ervoor dat onze commerciële en logistieke processen op wieltjes lopen. Jij bent de onmisbare schakel tussen klanten, en interne afdelingen. * Je beheert de verkoop- en aankoopadministratie. * Je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. * Je verzorgt de orderregistratie, volgt bestellingen en levertermijnen op en bewaakt de planning. * Je stelt offertes op of vraagt ze aan volgens onze bedrijfsstrategie en klantvereisten. * Je behandelt klachten van A tot Z volgens vaste procedures. * Je zorgt voor een vlotte informatiedoorstroming binnen het bedrijf. Je werkt nauw samen met de voor aankoop en verkoop en onderhoudt rechtstreeks contact met klanten en . Jouw profiel
                      plus
                      Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris * 8820 Torhout, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijfsomschrijving - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Het zelfstandig beheren van courante dossiers verkopen: kredietenschenkingen, huwelijkscontracten , , .
                      Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris * 8820 Torhout, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijfsomschrijving - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Het zelfstandig beheren van courante dossiers verkopen: kredietenschenkingen, huwelijkscontracten , , .
                      plus
                      beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                      beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                      plus
                      West-Deco NV * WAARDAMME - Solliciteer als één van de eersten - Welkom in ons familiebedrijf - Een pietje-precies met een warm hart voor klanten? Dan zoeken wij jou! Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. Wat ga je doen? * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen
                      West-Deco NV * WAARDAMME - Solliciteer als één van de eersten - Welkom in ons familiebedrijf - Een pietje-precies met een warm hart voor klanten? Dan zoeken wij jou! Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. Wat ga je doen? * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen
                      plus
                      beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                      beauvent CVBA * Oostende, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Beauvent is een hernieuwbare energiecoöperatie, gevestigd in Oostende. Met 14 enthousiaste medewerkers maken wij elke dag actief werk van de energietransitie. De voorbije jaren realiseerden we zo al meer dan 200 zonne-installaties, 5 windturbines, 6 warmtecentrales en 1 warmtenet. En samen met 9000 burgers haalden we hiervoor meer dan 18 miljoen euro op! Onze coöperatie groeit en investeert steeds meer. Om deze sterke groei te structureren, zoeken we een administratief en financieel talent dat ons team voltijds (of 4/5) kan versterken. Heb je een voorliefde voor cijfers, klantencontacten en structuur? En wil je die gave gebruiken om mee te bouwen aan een duurzamere wereld? Lees dan even verder. Wat zul je voornamelijk doen?
                      plus
                      Acfibota B.V. BVBA * ICHTEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Als dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt van de klanten. * Je beheert hun boekhouding van A tot Z (aan‑ & verkoop, financiële verrichtingen, btw, tussentijdse resultaten, voorbereiding PB en VenB en ook lonen). * Je communiceert proactief en zorgt dat de bestuurders (dossierverantwoordelijken) met de juiste gegevens kunnen optimaliseren. * Je krijgt inzicht in diverse sectoren en werkt in een familiaal team van 18 collega's, met een gezonde work‑lifebalans (bijna geen overuren, zelfs niet in btw‑periodes). Jouw profiel * Bij voorkeur een bachelordiploma Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring (ervaring is geen must, maar pluspunt). * Je bent digitaal ingesteld en bereid nieuwe programma's aan te leren.
                      Acfibota B.V. BVBA * ICHTEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Als dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt van de klanten. * Je beheert hun boekhouding van A tot Z (aan‑ & verkoop, financiële verrichtingen, btw, tussentijdse resultaten, voorbereiding PB en VenB en ook lonen). * Je communiceert proactief en zorgt dat de bestuurders (dossierverantwoordelijken) met de juiste gegevens kunnen optimaliseren. * Je krijgt inzicht in diverse sectoren en werkt in een familiaal team van 18 collega's, met een gezonde work‑lifebalans (bijna geen overuren, zelfs niet in btw‑periodes). Jouw profiel * Bij voorkeur een bachelordiploma Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring (ervaring is geen must, maar pluspunt). * Je bent digitaal ingesteld en bereid nieuwe programma's aan te leren.
                      plus
                      Belivert BVBA * ZEDELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Administratieve opvolging van salesorders * Verwerken van verkoopsadministratie * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling * Coördineren van verplaatsingen voor collega's - Wie zoeken we? Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloe
                      Belivert BVBA * ZEDELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Administratieve opvolging van salesorders * Verwerken van verkoopsadministratie * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling * Coördineren van verplaatsingen voor collega's - Wie zoeken we? Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloe
                      plus

                      Ces jobs pourraient également vous intéresser

                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in West-Vlaanderen (Roeselare, Torhout, Waregem, Oostende en Menen etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame arbeiders en bouwvakkers naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw regio, waar je
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in West-Vlaanderen (Roeselare, Torhout, Waregem, Oostende en Menen etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame arbeiders en bouwvakkers naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw regio, waar je
                      plus
                      HR Flux * Poperinge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - YELBA NV ( ), opgericht in 1978, gelegen te Poperinge, is een familiaal productiebedrijf, met focus op de productie van keukens en kasten voor de B2B markt. Een hoge productieflexibiliteit en constante aandacht voor een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft ervoor gezorgd dat Yelba een vaste waarde is geworden in Vlaanderen. Op heden telt deze dynamische familiale KMO een 20-tal medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden - Het doel van deze functie is administratieve ondersteuning bieden als rechterhand van de sales. Nauwkeurige inbreng van gegevens en een klantgerichte opstelling staan hierbij centraal. * Assisteren met het uitrekenen van de offertes. * Offertes en dossiers opvolgen. o Hierbij heb je ook telefonisch klantencontact om te achterhalen wie h
                      HR Flux * Poperinge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - YELBA NV ( ), opgericht in 1978, gelegen te Poperinge, is een familiaal productiebedrijf, met focus op de productie van keukens en kasten voor de B2B markt. Een hoge productieflexibiliteit en constante aandacht voor een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft ervoor gezorgd dat Yelba een vaste waarde is geworden in Vlaanderen. Op heden telt deze dynamische familiale KMO een 20-tal medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden - Het doel van deze functie is administratieve ondersteuning bieden als rechterhand van de sales. Nauwkeurige inbreng van gegevens en een klantgerichte opstelling staan hierbij centraal. * Assisteren met het uitrekenen van de offertes. * Offertes en dossiers opvolgen. o Hierbij heb je ook telefonisch klantencontact om te achterhalen wie h
                      plus
                      Momenteel gaan ze op zoek naar een Vermogensadviseur. Als Vermogensadviseur ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van deskundig en op maat gemaakt beleggingsadvies. * Rock Recruitment * Gullegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je komt terecht in een warm en familiaal team dat al meer dan 35 jaar actief is als gevestigde bankagent en onafhankelijk verzekeringsmakelaar. Met een persoonlijke aanpak, digitale vernieuwing en een sterke focus op klantbeleving, begeleiden ze vandaag meer dan 7.000 klanten in hun dagelijks bankieren. Het kantoor groeit sterk, telt 16 collega's en heeft vestigingen in Gullegem en Heule. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerde schakel in een hecht team. Jouw verantwoordelijkheden - Je beheert beleggingsportefeuilles, begeleidt klante
                      Momenteel gaan ze op zoek naar een Vermogensadviseur. Als Vermogensadviseur ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van deskundig en op maat gemaakt beleggingsadvies. * Rock Recruitment * Gullegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je komt terecht in een warm en familiaal team dat al meer dan 35 jaar actief is als gevestigde bankagent en onafhankelijk verzekeringsmakelaar. Met een persoonlijke aanpak, digitale vernieuwing en een sterke focus op klantbeleving, begeleiden ze vandaag meer dan 7.000 klanten in hun dagelijks bankieren. Het kantoor groeit sterk, telt 16 collega's en heeft vestigingen in Gullegem en Heule. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerde schakel in een hecht team. Jouw verantwoordelijkheden - Je beheert beleggingsportefeuilles, begeleidt klante
                      plus
                      Ben jij een analytisch sterke Accountant die energie krijgt van variatie, verantwoordelijkheid en kwaliteit? Als Accountant A-Y neem je een brede waaier aan boekhoudkundige en financiële taken op binnen een groeiende multi-vennootschapsomgeving. * Sander Antwerpen * Torhout * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zoeken een nauwkeurige professional die graag meedenkt met het bedrijf en zijn of haar stempel wil drukken op de financiële processen. Role * De volledige operationele boekhouding van meerdere entiteiten * Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, lonen, banken en betalingen * Voorbereiding van BTW-aangiftes, maandafsluit, rapporteringen en ondersteuning bij de jaarafsluiting * Reconciliaties, intercompany-afstemmingen en financiële analyses * Opvolging van projecten en admi
                      Ben jij een analytisch sterke Accountant die energie krijgt van variatie, verantwoordelijkheid en kwaliteit? Als Accountant A-Y neem je een brede waaier aan boekhoudkundige en financiële taken op binnen een groeiende multi-vennootschapsomgeving. * Sander Antwerpen * Torhout * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zoeken een nauwkeurige professional die graag meedenkt met het bedrijf en zijn of haar stempel wil drukken op de financiële processen. Role * De volledige operationele boekhouding van meerdere entiteiten * Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, lonen, banken en betalingen * Voorbereiding van BTW-aangiftes, maandafsluit, rapporteringen en ondersteuning bij de jaarafsluiting * Reconciliaties, intercompany-afstemmingen en financiële analyses * Opvolging van projecten en admi
                      plus
                      Trefwoorden: administratief bediende, administratief medewerker, medewerker administratie, huurbegeleider, bediende verhuur, medewerker sociale huur, vastgoedbediende, vastgoedmakelaar, vastgoedbeheerder, vastgoedconsulent, dossierbeheerder vastgoed, beheerder immobiliën, medewerker vastgoedkantoor, brugge - In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen. * Om succesvol te zijn ben je administratief zeer nauwkeurig en sterk in schriftelijke communicatie. * Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, me
                      Trefwoorden: administratief bediende, administratief medewerker, medewerker administratie, huurbegeleider, bediende verhuur, medewerker sociale huur, vastgoedbediende, vastgoedmakelaar, vastgoedbeheerder, vastgoedconsulent, dossierbeheerder vastgoed, beheerder immobiliën, medewerker vastgoedkantoor, brugge - In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen. * Om succesvol te zijn ben je administratief zeer nauwkeurig en sterk in schriftelijke communicatie. * Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, me
                      plus
                      Als Accounting & Repporting Officer krijg je een rol waarin je zowel uitvoert als meedenkt. * Gevarieerd takenpakket met een unieke combinatie van accounting en controlling * Sander Antwerpen * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij klaar om een brede verantwoordelijkheid op te nemen binnen finance én jezelf te ontwikkelen in het financiële hart van succesvolle KMO? Je beheert de volledige boekhouding van A tot Z, ondersteunt de financiële rapportering, volgt risicodossiers op én neemt een stuk personeelsadministratie voor jouw rekening. Dankzij een opleidingstraject en directe ondersteuning van de groei je snel in expertise, verantwoordelijkheid en impact. Role * Je voert de volledige boekhouding zelfstandig uit en bewaakt een correcte m
                      Als Accounting & Repporting Officer krijg je een rol waarin je zowel uitvoert als meedenkt. * Gevarieerd takenpakket met een unieke combinatie van accounting en controlling * Sander Antwerpen * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij klaar om een brede verantwoordelijkheid op te nemen binnen finance én jezelf te ontwikkelen in het financiële hart van succesvolle KMO? Je beheert de volledige boekhouding van A tot Z, ondersteunt de financiële rapportering, volgt risicodossiers op én neemt een stuk personeelsadministratie voor jouw rekening. Dankzij een opleidingstraject en directe ondersteuning van de groei je snel in expertise, verantwoordelijkheid en impact. Role * Je voert de volledige boekhouding zelfstandig uit en bewaakt een correcte m
                      plus
                      Een divers team waar junior en senior collega's nauw samenwerken en van elkaar leren * Minstens 4 jaar ervaring als dossierbeheerder of accountant * Austin Bright * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een ambitieus familiebedrijf (moeder-dochter) met een vlakke structuur en een sterke reputatie in heel België. Onze klanten zijn vooral grote KMO's en productiebedrijven, onder andere in de bouwsector. Met 28 dossierbeheerders en een team van specialisten in M&A, IT, fiscaliteit, estate planning en due diligence bieden we een volledige dienstverlening. Zelfsturende teams, vertrouwen en autonomie vormen de kern van onze werking. Onze manier van werken * Informele, toegankelijke organisatie met korte lijnen * Zelforganiserende teams met veel
                      Een divers team waar junior en senior collega's nauw samenwerken en van elkaar leren * Minstens 4 jaar ervaring als dossierbeheerder of accountant * Austin Bright * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een ambitieus familiebedrijf (moeder-dochter) met een vlakke structuur en een sterke reputatie in heel België. Onze klanten zijn vooral grote KMO's en productiebedrijven, onder andere in de bouwsector. Met 28 dossierbeheerders en een team van specialisten in M&A, IT, fiscaliteit, estate planning en due diligence bieden we een volledige dienstverlening. Zelfsturende teams, vertrouwen en autonomie vormen de kern van onze werking. Onze manier van werken * Informele, toegankelijke organisatie met korte lijnen * Zelforganiserende teams met veel
                      plus
                      Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket *
                      Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket *
                      plus
                      NOUVEAU
                      Vandaag versterken ze het team met een Commercieel Binnendienst Medewerker. * Je communiceert helder en commercieel met klanten, chauffeurs, transportpartners, verkopers en interne diensten. * Je bent commercieel ingesteld, denkt mee met de klant en schakelt snel tussen taken. * Rock Recruitment * Lauwe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Deze snelgroeiende onderneming is één van de grootste distributeurs in de Benelux van premium dranken en healthy snacks. Wat ooit begon als een ambitieus project, groeide uit tot een bedrijf met meer dan 110 gedreven medewerkers en een sterk internationaal netwerk. Met hun focus op innovatie, kwaliteit, rentabiliteit, passie en doelgerichtheid, zetten ze elke dag stappen vooruit. Het is een omgeving waar tempo, teamspirit e
                      Vandaag versterken ze het team met een Commercieel Binnendienst Medewerker. * Je communiceert helder en commercieel met klanten, chauffeurs, transportpartners, verkopers en interne diensten. * Je bent commercieel ingesteld, denkt mee met de klant en schakelt snel tussen taken. * Rock Recruitment * Lauwe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Deze snelgroeiende onderneming is één van de grootste distributeurs in de Benelux van premium dranken en healthy snacks. Wat ooit begon als een ambitieus project, groeide uit tot een bedrijf met meer dan 110 gedreven medewerkers en een sterk internationaal netwerk. Met hun focus op innovatie, kwaliteit, rentabiliteit, passie en doelgerichtheid, zetten ze elke dag stappen vooruit. Het is een omgeving waar tempo, teamspirit e
                      plus
                      Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. * HireUp * 8790 Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Denk jij dat werken bij een gerechtsdeurwaarderskantoor saai is? Think again. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je boekt facturen in. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je zorgt voor het rappelbeheer. * Je helpt mee met de voorbereidende boekhouding. * Je biedt allround ondersteuning aan jouw team.
                      Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. * HireUp * 8790 Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Denk jij dat werken bij een gerechtsdeurwaarderskantoor saai is? Think again. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je boekt facturen in. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je zorgt voor het rappelbeheer. * Je helpt mee met de voorbereidende boekhouding. * Je biedt allround ondersteuning aan jouw team.
                      plus
                      Trefwoorden: technisch toezichter, technisch werftoezichter, technisch bediende bouw, technisch-administratief bediende bouw, dossierbeheerder vastgoed, projectmanager bouw, gebouwenbeheerder, toezichthouder gebouwen, materiaalbeheerder, onderhoudstechnieker, servicetechnieker, , , vastgoedbediende, vastgoedmedewerker, brugge - In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een technisch toezichter. Als technisch toezichter sta je in voor plaatsbeschrijvingen en opvolging van herstel- en onderhoudswerken aan onze woongelegenheden! * Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaande
                      Trefwoorden: technisch toezichter, technisch werftoezichter, technisch bediende bouw, technisch-administratief bediende bouw, dossierbeheerder vastgoed, projectmanager bouw, gebouwenbeheerder, toezichthouder gebouwen, materiaalbeheerder, onderhoudstechnieker, servicetechnieker, , , vastgoedbediende, vastgoedmedewerker, brugge - In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een technisch toezichter. Als technisch toezichter sta je in voor plaatsbeschrijvingen en opvolging van herstel- en onderhoudswerken aan onze woongelegenheden! * Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaande
                      plus
                      Momenteel gaan ze op zoek naar een Administratief bediende. Als Administratief Bediende maak je deel uit van een team van vier collega's die verspreid werken over Kortrijk, Antwerpen en Wallonië. * Rock Recruitment * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je komt terecht bij een Belgisch bedrijf met een moderne visie op werken, waar innovatie en gebruiksgemak centraal staan. Vanuit hun vestiging in Kortrijk ondersteunt een enthousiast team klanten over heel België. Binnen het kantoor heerst een open en positieve sfeer, waar collega's elkaar helpen, successen delen en ook ruimte maken voor plezier. Jouw verantwoordelijkheden * Je verwerkt en beheert correspondentie en e-mails, en zorgt voor een correcte archivering zodat informatie altijd toegankelijk blijft. * Je voert
                      Momenteel gaan ze op zoek naar een Administratief bediende. Als Administratief Bediende maak je deel uit van een team van vier collega's die verspreid werken over Kortrijk, Antwerpen en Wallonië. * Rock Recruitment * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Je komt terecht bij een Belgisch bedrijf met een moderne visie op werken, waar innovatie en gebruiksgemak centraal staan. Vanuit hun vestiging in Kortrijk ondersteunt een enthousiast team klanten over heel België. Binnen het kantoor heerst een open en positieve sfeer, waar collega's elkaar helpen, successen delen en ook ruimte maken voor plezier. Jouw verantwoordelijkheden * Je verwerkt en beheert correspondentie en e-mails, en zorgt voor een correcte archivering zodat informatie altijd toegankelijk blijft. * Je voert
                      plus
                      Voor onze klant, een modern familiebedrijf actief binnen de wereld van HVAC, Sanitair en Warmtepomptechniek, gaan wij op zoek naar een Calculator HVAC. Als calculator HVAC sta je in voor het uitwerken van haalbare en realistische offertes voor nieuwe projecten. Als Calculator HVAC, ben je in het bezit van een diploma richting klimatisatie of aanverwant. * Russell Recruitment & More BV * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van technische profielen, bedienden en kaderleden voor alle sectoren. Dit voor vaste aanwervingen. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie voor zowel de kandidaat als klant
                      Voor onze klant, een modern familiebedrijf actief binnen de wereld van HVAC, Sanitair en Warmtepomptechniek, gaan wij op zoek naar een Calculator HVAC. Als calculator HVAC sta je in voor het uitwerken van haalbare en realistische offertes voor nieuwe projecten. Als Calculator HVAC, ben je in het bezit van een diploma richting klimatisatie of aanverwant. * Russell Recruitment & More BV * Roeselare * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Russell Recruitment & More specialiseert zich in rekrutering en selectie van technische profielen, bedienden en kaderleden voor alle sectoren. Dit voor vaste aanwervingen. Wij zoeken de ideale match tussen jou en jouw toekomstige werkgever en streven hierbij uiteraard naar een lange termijnrelatie voor zowel de kandidaat als klant
                      plus

                      Jobs populaires


                      Afficher plus

                      Quel est le salaire moyen pour Assistant administratif et commercial à Sint Andries?

                      Salaire moyen par an
                      30.700 €

                      Le salaire moyen pour les emplois Assistant administratif et commercial à Sint Andries est de 30.700 €. Les salaires de Assistant administratif et commercial à Sint Andries vont de 24.600 € à 36.800 €.