Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Communication
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • MS Excel
                        • MS Office Suite
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e en télémercatique
                        • Agent/e commercial/e en assurances
                        • Agent/e d'accueil
                        • Agent/e payeur/euse
                        • Bachelier
                        • Chargé/e d'organisation
                        • Chargé/e de mission

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        5






                        7 résultats pour Archivage à Brabant Flamand dans un rayon de 30 km

                        Intern accountant

                        KMG Accountants
                        Tremelo, België
                        KMG Accountants * Tremelo, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij klaar om deel uit te maken van een ambitieus en gezellig team? Wil je meebouwen aan een groeiend kantoor waar klanten én collega's zich thuis voelen? Dan zijn wij op zoek naar jou Bij KMG Accountants – een kantoor dat inzet op digitalisering, persoonlijke aanpak en kwaliteit – zoeken we voor onze vestiging in Tremelo een administratieve motor. Jouw verantwoordelijkheden - Je taken Als administratieve motor ben jij de spil van onze dagelijkse werking. Dankzij jouw ondersteuning blijven processen vlot verlopen en hebben collega's en klanten altijd de juiste informatie op het juiste moment. Jij helpt mee om van KMG dé te maken waarop klanten blindelings kunnen vertrouwen. Een greep uit jouw takenpakket: * Je bewaakt de kwaliteit en volledigheid van administratieve gegevens * Je
                        KMG Accountants * Tremelo, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij klaar om deel uit te maken van een ambitieus en gezellig team? Wil je meebouwen aan een groeiend kantoor waar klanten én collega's zich thuis voelen? Dan zijn wij op zoek naar jou Bij KMG Accountants – een kantoor dat inzet op digitalisering, persoonlijke aanpak en kwaliteit – zoeken we voor onze vestiging in Tremelo een administratieve motor. Jouw verantwoordelijkheden - Je taken Als administratieve motor ben jij de spil van onze dagelijkse werking. Dankzij jouw ondersteuning blijven processen vlot verlopen en hebben collega's en klanten altijd de juiste informatie op het juiste moment. Jij helpt mee om van KMG dé te maken waarop klanten blindelings kunnen vertrouwen. Een greep uit jouw takenpakket: * Je bewaakt de kwaliteit en volledigheid van administratieve gegevens * Je
                        plus
                        Infano VZW * Ternat * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? Dan ben jij misschien wel de veelzijdige kracht die we zoeken. Verzekeringsbeheer * Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …) * Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen * Onderhouden van contact met verzekeraars * Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken * Controleren en voorbereiden van facturen en premies * Bijhouden van polisdocumenten en interne richtlijnen - Ondersteuning bij loonverwerking * Verzamelen en controleren van urenregistraties, overuren, verlof, …
                        Infano VZW * Ternat * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? Dan ben jij misschien wel de veelzijdige kracht die we zoeken. Verzekeringsbeheer * Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …) * Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen * Onderhouden van contact met verzekeraars * Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken * Controleren en voorbereiden van facturen en premies * Bijhouden van polisdocumenten en interne richtlijnen - Ondersteuning bij loonverwerking * Verzamelen en controleren van urenregistraties, overuren, verlof, …
                        plus
                        Lerner Engineering Bvba / Sprl * Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Onze opdrachtgever verantwoordelijk voor de uitvoering op het domein van spoorwegenwerkzaamheden wenst zijn afdeling welke de domeinen burgerlijke bouwkunde (architectuur, beton- en staalconstructies, stabiliteit, kunstwerken, wegenis, grondwerken, bodemsanering, hydraulica, geotechniek, milieutechniek, gebouwentechniek, brandveiligheid) en spoortechnieken (spoortracés, spoormaterialen en -toestellen, bedding, spooropbouw) en tevens zorg draagt dat de projecten perfect geïntegreerd worden in het landschap (topografie, urbanisme, onteigeningen, nutsleidingen, visualisaties).te versterken met een CAD/BIM Designer Wegenis (M/V/G) Je verzamelt alle relevante informatie over de bestaande en/of toekomstige toestand: opme
                        Lerner Engineering Bvba / Sprl * Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Onze opdrachtgever verantwoordelijk voor de uitvoering op het domein van spoorwegenwerkzaamheden wenst zijn afdeling welke de domeinen burgerlijke bouwkunde (architectuur, beton- en staalconstructies, stabiliteit, kunstwerken, wegenis, grondwerken, bodemsanering, hydraulica, geotechniek, milieutechniek, gebouwentechniek, brandveiligheid) en spoortechnieken (spoortracés, spoormaterialen en -toestellen, bedding, spooropbouw) en tevens zorg draagt dat de projecten perfect geïntegreerd worden in het landschap (topografie, urbanisme, onteigeningen, nutsleidingen, visualisaties).te versterken met een CAD/BIM Designer Wegenis (M/V/G) Je verzamelt alle relevante informatie over de bestaande en/of toekomstige toestand: opme
                        plus
                        Korian Belgium NV * Malderen, 1840 Londerzeel, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Werken bij Korian it! Werken bij Korian betekent veel meer dan werken in de zorg. Het is in de eerste plaats bijdragen aan het welbevinden en de levenskwaliteit van oudere en kwetsbare mensen. Dat doen we met kwaliteitsvolle, warme en zinvolle ondersteuning, op alle vlakken. Met hart en ziel bieden we onze bewoners persoonsgerichte zorg en ondersteuning op maat. We hanteren daarbij het motto: 'Hier zorgen wij voor u, in uw thuis!' Vanuit onze 'positive-care' filosofie kiezen we voor levenskwaliteit: een visie waarbij we focussen op de persoonlijke wensen en mogelijkheden van de bewoners. Hun autonomie staat bij ons centraal: ze krijgen de kans om zelf te bepalen wat belangrijk is en waaraan ze deelnemen in he
                        Korian Belgium NV * Malderen, 1840 Londerzeel, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Werken bij Korian it! Werken bij Korian betekent veel meer dan werken in de zorg. Het is in de eerste plaats bijdragen aan het welbevinden en de levenskwaliteit van oudere en kwetsbare mensen. Dat doen we met kwaliteitsvolle, warme en zinvolle ondersteuning, op alle vlakken. Met hart en ziel bieden we onze bewoners persoonsgerichte zorg en ondersteuning op maat. We hanteren daarbij het motto: 'Hier zorgen wij voor u, in uw thuis!' Vanuit onze 'positive-care' filosofie kiezen we voor levenskwaliteit: een visie waarbij we focussen op de persoonlijke wensen en mogelijkheden van de bewoners. Hun autonomie staat bij ons centraal: ze krijgen de kans om zelf te bepalen wat belangrijk is en waaraan ze deelnemen in he
                        plus
                        De Kobra NV * OPWIJK - Solliciteer als één van de eersten - Als Internal Sales Medewerker ben je verantwoordelijk voor het opstellen van offertes en kostprijsberekeningen voor dampkappen en gerelateerde systemen binnen de industriële sector. Je zorgt ervoor dat de offertes competitief, nauwkeurig en tijdig worden ingediend. Als aanspreekpunt voor klanten zorg je er voor dat hun vragen snel en efficiënt beantwoord worden. elost." 1. Offerte-opmaak - Opstellen van gedetailleerde offertes en kostprijsberekeningen voor industriële dampkappen op basis van klantwensen en technische specificaties. - Analyseren van aanbestedingsdocumenten en specificaties om de juiste materialen, apparatuur en werkmethoden te bepalen. 2. Technisch Advies - Ondersteunen van de commerciële afdeling bij technische vragen en productinformatie. 3. Samenwerking
                        De Kobra NV * OPWIJK - Solliciteer als één van de eersten - Als Internal Sales Medewerker ben je verantwoordelijk voor het opstellen van offertes en kostprijsberekeningen voor dampkappen en gerelateerde systemen binnen de industriële sector. Je zorgt ervoor dat de offertes competitief, nauwkeurig en tijdig worden ingediend. Als aanspreekpunt voor klanten zorg je er voor dat hun vragen snel en efficiënt beantwoord worden. elost." 1. Offerte-opmaak - Opstellen van gedetailleerde offertes en kostprijsberekeningen voor industriële dampkappen op basis van klantwensen en technische specificaties. - Analyseren van aanbestedingsdocumenten en specificaties om de juiste materialen, apparatuur en werkmethoden te bepalen. 2. Technisch Advies - Ondersteunen van de commerciële afdeling bij technische vragen en productinformatie. 3. Samenwerking
                        plus
                        MINISTERIE VAN LANDSVERDEDIGING * Melsbroek - Solliciteer als één van de eersten - Takenpakket - Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan het management door zelfstandig je taken te beheren, de regels na te leven en de post te verwerken. Je hebt verschillende taken, waaronder het sorteren van inkomende en uitgaande correspondentie en het beantwoorden van vragen met betrekking tot het secretariaat * Uitvoeren van algemene administratieve taken volgens de geldende regelgeving ter ondersteuning van de dienst. * Ontvangen, registreren, klasseren en archiveren van allerlei documenten (digitaal en op papier). * Identificeren van eventuele problemen en deze melden aan jouw dienstverantwoordelijke. * Op een professionele manier alle inkomende contacten ontvangen (telefonisch, per mail of per brief).
                        MINISTERIE VAN LANDSVERDEDIGING * Melsbroek - Solliciteer als één van de eersten - Takenpakket - Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan het management door zelfstandig je taken te beheren, de regels na te leven en de post te verwerken. Je hebt verschillende taken, waaronder het sorteren van inkomende en uitgaande correspondentie en het beantwoorden van vragen met betrekking tot het secretariaat * Uitvoeren van algemene administratieve taken volgens de geldende regelgeving ter ondersteuning van de dienst. * Ontvangen, registreren, klasseren en archiveren van allerlei documenten (digitaal en op papier). * Identificeren van eventuele problemen en deze melden aan jouw dienstverantwoordelijke. * Op een professionele manier alle inkomende contacten ontvangen (telefonisch, per mail of per brief).
                        plus
                        DYLS CONSTRUCT * LEUVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Jij verloor je hart aan de bouwsector. Onze mensen op de werf kunnen op jou bouwen. Jij bent de krak in administratie die ons bouwteam ondersteunt als zij de muren van onze nieuwste realisaties optrekken. Je hebt een rechtstreekse lijn met onze verschillende leveranciers en van een correcte check-in-@-work maakt jouw hart een sprongetje van geluk. Dan is Dyls op zoek naar jou! Als steunpilaar van ons buitengewoon bouwteam maak jij het verschil. Welkom bij team Dyls! * Je zorgt voor een vliegende start van elk project: je verzamelt alle nodige gegevens, vraagt vergunningen en nutsvoorzieningen aan, verwerkt KLIP-plannen en dient dossiers in via het Omgevingsloket. * Je vormt het eerste aanspreekpunt tussen , en . * Je ondersteunt bij het opstellen en controleren van alle bouwdos
                        DYLS CONSTRUCT * LEUVEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Jij verloor je hart aan de bouwsector. Onze mensen op de werf kunnen op jou bouwen. Jij bent de krak in administratie die ons bouwteam ondersteunt als zij de muren van onze nieuwste realisaties optrekken. Je hebt een rechtstreekse lijn met onze verschillende leveranciers en van een correcte check-in-@-work maakt jouw hart een sprongetje van geluk. Dan is Dyls op zoek naar jou! Als steunpilaar van ons buitengewoon bouwteam maak jij het verschil. Welkom bij team Dyls! * Je zorgt voor een vliegende start van elk project: je verzamelt alle nodige gegevens, vraagt vergunningen en nutsvoorzieningen aan, verwerkt KLIP-plannen en dient dossiers in via het Omgevingsloket. * Je vormt het eerste aanspreekpunt tussen , en . * Je ondersteunt bij het opstellen en controleren van alle bouwdos
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 2 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers. * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de voorwaarden is om recht te hebben op juridische tweedelijnsbijstand. Dit met de nodige empathie en efficiëntie. * Je verzorgt de mailbox en telefonie en verwijst door naar de juiste contactper
                        Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers. * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de voorwaarden is om recht te hebben op juridische tweedelijnsbijstand. Dit met de nodige empathie en efficiëntie. * Je verzorgt de mailbox en telefonie en verwijst door naar de juiste contactper
                        plus
                        NOUVEAU
                        ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements
                        ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? * Robert Walters * Vilvoorde * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je vraagt nummerplaten aan. * Je z
                        Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? * Robert Walters * Vilvoorde * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je vraagt nummerplaten aan. * Je z
                        plus
                        Solliciteer snel voor de functie als Administratieve HR Medewerker. In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. Zoek jij een administratieve HR-rol waarin je écht het verschil maakt en kan meegroeien met de organisatie? Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? * Je staat in voor de administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken. * Robert Walters * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Interesse? * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt a
                        Solliciteer snel voor de functie als Administratieve HR Medewerker. In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. Zoek jij een administratieve HR-rol waarin je écht het verschil maakt en kan meegroeien met de organisatie? Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? * Je staat in voor de administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken. * Robert Walters * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Interesse? * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt a
                        plus
                        Robert Half is op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X) Voor een gespecialiseerde divisie binnen een groot internationaal bedrijf is Robert Half op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X). * Je beschikt over een bachelor denkniveau - een diploma is geen must, maar ervaring in finance is essentieel (bijvoorbeeld vanuit een bank- of verzekeringsomgeving). * Robert Half * Asse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Asse - voltijds of 4/5e - Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eer
                        Robert Half is op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X) Voor een gespecialiseerde divisie binnen een groot internationaal bedrijf is Robert Half op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X). * Je beschikt over een bachelor denkniveau - een diploma is geen must, maar ervaring in finance is essentieel (bijvoorbeeld vanuit een bank- of verzekeringsomgeving). * Robert Half * Asse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Asse - voltijds of 4/5e - Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eer
                        plus
                        NOUVEAU
                        En tant que Senior Database Administrator Oracle, vous serez un acteur clé dans la gestion, l'optimisation et l'évolution de notre parc de bases de données Oracle. Vous avez une excellente maîtrise d'Oracle Database (versions récentes, RAC, ASM, Data Guard, RMAN, pluggable DB). - Assurer l'administration, le support et l'optimisation des bases de données Oracle (installation, configuration, mise à jour, sauvegarde, restauration, tuning, sécurité) suivant les standards Smals. - Assurer une veille technologique sur les nouvelles versions Oracle et les solutions d'automatisation. Vous êtes titulaire d'un diplôme de Bachelier ou de Master en informatique et vous disposez d'une expérience confirmée (minimum 7 ans) en tant que DBA Oracle, idéalement dans de
                        En tant que Senior Database Administrator Oracle, vous serez un acteur clé dans la gestion, l'optimisation et l'évolution de notre parc de bases de données Oracle. Vous avez une excellente maîtrise d'Oracle Database (versions récentes, RAC, ASM, Data Guard, RMAN, pluggable DB). - Assurer l'administration, le support et l'optimisation des bases de données Oracle (installation, configuration, mise à jour, sauvegarde, restauration, tuning, sécurité) suivant les standards Smals. - Assurer une veille technologique sur les nouvelles versions Oracle et les solutions d'automatisation. Vous êtes titulaire d'un diplôme de Bachelier ou de Master en informatique et vous disposez d'une expérience confirmée (minimum 7 ans) en tant que DBA Oracle, idéalement dans de
                        plus
                        Een groeiend boekhoudkantoor in Blanden is op zoek naar zijn 7e collega, die de ambitie heeft om door te groeien tot een volwaardig dossierbeheerder. * Een gezellige, familiale omgeving die jou helpt groeien tot een volwaardig dossierbeheerder * Austin Bright * Oud-Heverlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit kantoor staat bekend om zijn open sfeer, warme teamdynamiek en een aanpak waarbij iedereen het vertrouwen krijgt om echte verantwoordelijkheid op te nemen. Waarom dit kantoor uniek is? Hier geen klassieke hiërarchie of schotten tussen collega's, maar een hecht team, met collega's van alle leeftijden die elkaar op een natuurlijke manier ondersteunen. Je krijgt eigen dossiers toegewezen en werkt zelfstandig tot waar je zelf geraakt. Wanneer je een nieuw of complex vraagstuk tegenko
                        Een groeiend boekhoudkantoor in Blanden is op zoek naar zijn 7e collega, die de ambitie heeft om door te groeien tot een volwaardig dossierbeheerder. * Een gezellige, familiale omgeving die jou helpt groeien tot een volwaardig dossierbeheerder * Austin Bright * Oud-Heverlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit kantoor staat bekend om zijn open sfeer, warme teamdynamiek en een aanpak waarbij iedereen het vertrouwen krijgt om echte verantwoordelijkheid op te nemen. Waarom dit kantoor uniek is? Hier geen klassieke hiërarchie of schotten tussen collega's, maar een hecht team, met collega's van alle leeftijden die elkaar op een natuurlijke manier ondersteunen. Je krijgt eigen dossiers toegewezen en werkt zelfstandig tot waar je zelf geraakt. Wanneer je een nieuw of complex vraagstuk tegenko
                        plus
                        NOUVEAU
                        Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. * Algemeen administratief en operationeel support. * Ervaring in administratie, office support is een plus. * Aura Projects Bvba * Romeinsesteenweg 566, Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Jouw rol - Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en behe
                        Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. * Algemeen administratief en operationeel support. * Ervaring in administratie, office support is een plus. * Aura Projects Bvba * Romeinsesteenweg 566, Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Jouw rol - Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en behe
                        plus
                        NOUVEAU
                        Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak het verschil in Payroll Services! Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze backoffice van Payroll Services. Je ontwikkelt een diepgaande kennis van fiscale vrijstellingen en RSZ-verminderingen en zet die in om klanten en collega's optimaal te ondersteunen.
                        Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak het verschil in Payroll Services! Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze backoffice van Payroll Services. Je ontwikkelt een diepgaande kennis van fiscale vrijstellingen en RSZ-verminderingen en zet die in om klanten en collega's optimaal te ondersteunen.
                        plus
                        Als consultant debiterenbeheer bij Triple A Solutions ga je op projectbasis aan de slag bij een onze klanten, bedrijven die rekenen op jouw expertise om hun financiële processen te versterken. * Triple A Solutions * Machelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Debiteurenbeheerder - Bij Triple A Solutions weten we: een gezonde cashflow begint bij de juiste opvolging. En dáár kom jij in beeld. We hebben klanten over heel België waardoor we voor jou op zoek kunnen gaan naar de perfecte opdracht. Jij bent de persoon die rust brengt in wat voor anderen chaos lijkt: de brug tussen cijfers, mensen en processen. Je houdt het overzicht, bewaakt de betalingen en zorgt dat cashflow stroomt. Niet door druk te zetten, maar door vertrouwen op te bouwen. * Je volgt openstaande betalingen op en zorgt dat klanten niet ver
                        Als consultant debiterenbeheer bij Triple A Solutions ga je op projectbasis aan de slag bij een onze klanten, bedrijven die rekenen op jouw expertise om hun financiële processen te versterken. * Triple A Solutions * Machelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Debiteurenbeheerder - Bij Triple A Solutions weten we: een gezonde cashflow begint bij de juiste opvolging. En dáár kom jij in beeld. We hebben klanten over heel België waardoor we voor jou op zoek kunnen gaan naar de perfecte opdracht. Jij bent de persoon die rust brengt in wat voor anderen chaos lijkt: de brug tussen cijfers, mensen en processen. Je houdt het overzicht, bewaakt de betalingen en zorgt dat cashflow stroomt. Niet door druk te zetten, maar door vertrouwen op te bouwen. * Je volgt openstaande betalingen op en zorgt dat klanten niet ver
                        plus
                        Als medewerker van het Operations team verzorg je dienstverlening voor alle klanten van Acerta. * Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Bouw mee aan een vlekkeloze dienstverlening - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je werkt in een backoffice omgeving en zorgt voor een correcte afhandeling van de processen binnen het team rekening RSZ/Schuldbeheer/Opleidingsver
                        Als medewerker van het Operations team verzorg je dienstverlening voor alle klanten van Acerta. * Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Bouw mee aan een vlekkeloze dienstverlening - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je werkt in een backoffice omgeving en zorgt voor een correcte afhandeling van de processen binnen het team rekening RSZ/Schuldbeheer/Opleidingsver
                        plus
                        Voor een internationaal bedrijf actief in de farmaceutische sector, gevestigd in Vilvoorde, zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker. * Heeft ervaring in customer service, ordermanagement of supply chain, idealiter binnen een gereguleerde sector zoals farma of life sciences. * Robert Walters * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - In deze functie speel jij een cruciale rol in het garanderen van een vlotte orderverwerking en een hoog niveau van klanttevredenheid binnen een gereguleerde en internationale omgeving. Jij fungeert als centraal aanspreekpunt voor klanten en interne met betrekking tot bestellingen. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van orders en volgt deze op van aanvraag tot levering. * Invoeren, verwerken en opvolgen van klantorders in het ER
                        Voor een internationaal bedrijf actief in de farmaceutische sector, gevestigd in Vilvoorde, zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker. * Heeft ervaring in customer service, ordermanagement of supply chain, idealiter binnen een gereguleerde sector zoals farma of life sciences. * Robert Walters * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - In deze functie speel jij een cruciale rol in het garanderen van een vlotte orderverwerking en een hoog niveau van klanttevredenheid binnen een gereguleerde en internationale omgeving. Jij fungeert als centraal aanspreekpunt voor klanten en interne met betrekking tot bestellingen. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van orders en volgt deze op van aanvraag tot levering. * Invoeren, verwerken en opvolgen van klantorders in het ER
                        plus
                        Voor onze vestiging in Dendermonde zoeken wij een Administratief-Commercieel Medewerker die een sleutelrol wil spelen binnen ons administratieve en commerciële team. Als administratief-commercieel medewerker ben jij de schakel tussen administratie en commercie. Ben jij iemand die administratief sterk is, commercieel meedenkt en energie haalt uit samenwerken? * Een afwisselende administratief-commerciële job * Rental Pumps BV * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Hou je van organiseren, communiceren en structuur brengen in dossiers? Dan hebben wij bij Rental Pumps in Dendermonde een boeiende uitdaging voor jou. Jouw rol - Je ondersteunt, coördineert en volgt dossiers op van A tot Z. Dankzij jouw nauwkeurigheid en
                        Voor onze vestiging in Dendermonde zoeken wij een Administratief-Commercieel Medewerker die een sleutelrol wil spelen binnen ons administratieve en commerciële team. Als administratief-commercieel medewerker ben jij de schakel tussen administratie en commercie. Ben jij iemand die administratief sterk is, commercieel meedenkt en energie haalt uit samenwerken? * Een afwisselende administratief-commerciële job * Rental Pumps BV * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Hou je van organiseren, communiceren en structuur brengen in dossiers? Dan hebben wij bij Rental Pumps in Dendermonde een boeiende uitdaging voor jou. Jouw rol - Je ondersteunt, coördineert en volgt dossiers op van A tot Z. Dankzij jouw nauwkeurigheid en
                        plus
                        NOUVEAU
                        Je beschikt over een diploma boekhouding of gelijkwaardige ervaring. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. In deze sleutelrol ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Het opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen; * Het controleren, boeken en klasseren van financiële documenten; * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de directeur financiën en externe accountant; * Het nakijken en opvolgen van vennootschapsakten van advocaten; * En het uitvoeren van alle aanverwante administratieve taken in ruime zin.
                        Je beschikt over een diploma boekhouding of gelijkwaardige ervaring. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. In deze sleutelrol ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Het opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen; * Het controleren, boeken en klasseren van financiële documenten; * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de directeur financiën en externe accountant; * Het nakijken en opvolgen van vennootschapsakten van advocaten; * En het uitvoeren van alle aanverwante administratieve taken in ruime zin.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Als Dossierbeheerder sta je in nauw contact met verschillende klanten en eindgebruikers. * Intelect Zaventem * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je komt terecht in een KMO die fungeert als controle-instantie. Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij administratief sterk en heb je graag contact met klanten? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Het kritisch bestuderen van binnenkomende gegevens - Het controleren en grondig analyseren van informatie - Het opsporen van inconsistenties in formulieren - Het doorgeven van noodzakelijke correcties - Het ondersteunen van klanten bij vragen over het aanleveren van gegevens - Jouw profiel - Je spreekt zeer goed Nederlands én Frans - Je beschikt over een kritische en analyti
                        Als Dossierbeheerder sta je in nauw contact met verschillende klanten en eindgebruikers. * Intelect Zaventem * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je komt terecht in een KMO die fungeert als controle-instantie. Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij administratief sterk en heb je graag contact met klanten? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Het kritisch bestuderen van binnenkomende gegevens - Het controleren en grondig analyseren van informatie - Het opsporen van inconsistenties in formulieren - Het doorgeven van noodzakelijke correcties - Het ondersteunen van klanten bij vragen over het aanleveren van gegevens - Jouw profiel - Je spreekt zeer goed Nederlands én Frans - Je beschikt over een kritische en analyti
                        plus
                        Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                        Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                        plus
                        NOUVEAU
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een Inboekmedewerker (m/v/x). * Robert Half * Heist-op-den-Berg * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een kleinschalig en familiaal boekhoudkantoor met een warme en collegiale sfeer. Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar samenwerking en persoonlijke begeleiding centraal staan. Het kantoor is vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer en beschikt over parkeergelegenheid. Er wordt sterk ingezet op opleiding, kennisdeling en een goede work-life balance. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Inboeken van bank- en kasstukken; * Voorbereiden en uitvoeren van fiscale aangiftes; * Administratieve ondersteuning van de ; * Je hebt een boekhoudkundige opleiding gevolgd; * Je bent op relatief korte ter
                        Robert Half is momenteel op zoek naar een Inboekmedewerker (m/v/x). * Robert Half * Heist-op-den-Berg * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een kleinschalig en familiaal boekhoudkantoor met een warme en collegiale sfeer. Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar samenwerking en persoonlijke begeleiding centraal staan. Het kantoor is vlot bereikbaar met zowel de wagen als het openbaar vervoer en beschikt over parkeergelegenheid. Er wordt sterk ingezet op opleiding, kennisdeling en een goede work-life balance. * Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen; * Inboeken van bank- en kasstukken; * Voorbereiden en uitvoeren van fiscale aangiftes; * Administratieve ondersteuning van de ; * Je hebt een boekhoudkundige opleiding gevolgd; * Je bent op relatief korte ter
                        plus
                        Le Business Advisor joue un rôle central au sein de l'équipe. * HUDSON * 1820 Steenokkerzeel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Le GFG (Fonds de Garantie Voyages / Garantiefonds Reizen) est une association d'assurance mutuelle (A.A.M.) spécialisée qui a reçu l'autorisation légale en Belgique et au Luxembourg pour assurer les organisateurs de voyages contre l'insolvabilité. Notre mission est de protéger les consommateurs contre les risques financiers liés à la faillite des entreprises de voyages affiliées. Nous sommes une organisation petite, flexible et dévouée, où chaque collaborateur est essentiel à la stabilité du secteur. Vos responsabilités - Il/Elle est responsable de l'évaluation proactive des risques et de la viabilité financière de notre portefeuille d'assurés, et assure le respec
                        Le Business Advisor joue un rôle central au sein de l'équipe. * HUDSON * 1820 Steenokkerzeel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Le GFG (Fonds de Garantie Voyages / Garantiefonds Reizen) est une association d'assurance mutuelle (A.A.M.) spécialisée qui a reçu l'autorisation légale en Belgique et au Luxembourg pour assurer les organisateurs de voyages contre l'insolvabilité. Notre mission est de protéger les consommateurs contre les risques financiers liés à la faillite des entreprises de voyages affiliées. Nous sommes une organisation petite, flexible et dévouée, où chaque collaborateur est essentiel à la stabilité du secteur. Vos responsabilités - Il/Elle est responsable de l'évaluation proactive des risques et de la viabilité financière de notre portefeuille d'assurés, et assure le respec
                        plus
                        NOUVEAU

                        Jobs populaires


                        Afficher plus