Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Néerlandais
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Service client
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • Administration
                        • Management
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Account Executive
                        • Agent/e technique
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e polyvalent
                        • Agent/e de magasinage
                        • Chargé/e de mission
                        • Contremaître/sse
                        • Manager de développement commercial

                        Afficher plus
                        Néerlandais
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        10


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Néerlandais
                        52






                        Fonctions

                        Service client
                        14






                        37 résultats pour Alternant E En Informatique à Saint Trond dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 37 offres d’emploi similaires.

                        Dienstenchequeconsulent(e) Hasselt

                        TRIXXO
                        Hasselt
                        Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en Engels perfect * Bent een ware kameleon: je beschikt over heel wat aanpassingsvermogen en houdt van variatie
                        Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en Engels perfect * Bent een ware kameleon: je beschikt over heel wat aanpassingsvermogen en houdt van variatie
                        plus
                        Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Als ergotherapeut sta je mee in voor het creëren van een volwaardig thuismilieu voor de bewoners waar optimale hulp en verzorging gekoppeld kan worden aan het fysisch, psychisch
                        Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Als ergotherapeut sta je mee in voor het creëren van een volwaardig thuismilieu voor de bewoners waar optimale hulp en verzorging gekoppeld kan worden aan het fysisch, psychisch
                        plus
                        Als familiebedrijf hechten we veel waarde aan solidariteit en bieden we een stabiele en zekere werkomgeving. Door sterke groei zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van Manager Sales & Marketing, met een focus op productie(processen) en gebruikte voertuigen (used cars). Als Senior Manager Sales & Marketing ben jij dé commerciële motor achter onze groei in België én het aanspreekpunt voor onze ( internationale) key accounts. Met jouw strategisch inzicht en klantgerichte aanpak bouw je duurzame relaties uit en geef je richting aan onze commerciële activiteiten. In deze commerciële en leidinggevende rol ben je verantwoordelijk voor het stimuleren van de verkoop van onze logistieke en transportdiensten specifiek v
                        Als familiebedrijf hechten we veel waarde aan solidariteit en bieden we een stabiele en zekere werkomgeving. Door sterke groei zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van Manager Sales & Marketing, met een focus op productie(processen) en gebruikte voertuigen (used cars). Als Senior Manager Sales & Marketing ben jij dé commerciële motor achter onze groei in België én het aanspreekpunt voor onze ( internationale) key accounts. Met jouw strategisch inzicht en klantgerichte aanpak bouw je duurzame relaties uit en geef je richting aan onze commerciële activiteiten. In deze commerciële en leidinggevende rol ben je verantwoordelijk voor het stimuleren van de verkoop van onze logistieke en transportdiensten specifiek v
                        plus
                        En quoi consiste le poste ? En tant que Customer Care Coordinator, vous dirigez et coordonnez l'équipe au sein du département Customer Care basé à Grâce-Hollogne et vous assurez un service client optimal afin d'accroître la satisfaction et la fidélité des clients internes et externes. * Assurer la gestion et le suivi des KPI au sein de l'équipe et les traduire en actions, être responsable de ceux-ci et mettre en œuvre des propositions d'amélioration. * Vous êtes familiarisé avec les outils informatiques. * Vous êtes capable de travailler de manière autonome et possédez de bonnes compétences en communication et commerciales. Vous rejoindrez nos équipes de professionnels, où vous pourrez mettre en pratique vos connaissances techniques et apprendre quelq
                        En quoi consiste le poste ? En tant que Customer Care Coordinator, vous dirigez et coordonnez l'équipe au sein du département Customer Care basé à Grâce-Hollogne et vous assurez un service client optimal afin d'accroître la satisfaction et la fidélité des clients internes et externes. * Assurer la gestion et le suivi des KPI au sein de l'équipe et les traduire en actions, être responsable de ceux-ci et mettre en œuvre des propositions d'amélioration. * Vous êtes familiarisé avec les outils informatiques. * Vous êtes capable de travailler de manière autonome et possédez de bonnes compétences en communication et commerciales. Vous rejoindrez nos équipes de professionnels, où vous pourrez mettre en pratique vos connaissances techniques et apprendre quelq
                        plus
                        Wij staan in voor kwaliteitsvolle eerstelijns gezondheidszorg en werken met het forfaitaire betalingssysteem. Het verlenen van integrale preventieve en curatieve kinesitherapeutische zorgen aan de patiënten in de praktijk en in beperkte mate aan huis. Begeleiden en informeren van patiënten naar een gezonde levenswijze - Informeren en psychosociaal ondersteunen van patiënten en familie. Mede zorg dragen voor de continuïteit en kwaliteit van de disciplinaire alsook de multidisciplinaire zorgverlening - Diploma van en erkenning als kinesitherapeut, afstudeerrichting musculoskeletale of gelijkwaardige - Specialisaties strekken tot meerwaarde, maar zeker bereid tot eventuele opleiding en bijscholing - Dient in het bezit te
                        Wij staan in voor kwaliteitsvolle eerstelijns gezondheidszorg en werken met het forfaitaire betalingssysteem. Het verlenen van integrale preventieve en curatieve kinesitherapeutische zorgen aan de patiënten in de praktijk en in beperkte mate aan huis. Begeleiden en informeren van patiënten naar een gezonde levenswijze - Informeren en psychosociaal ondersteunen van patiënten en familie. Mede zorg dragen voor de continuïteit en kwaliteit van de disciplinaire alsook de multidisciplinaire zorgverlening - Diploma van en erkenning als kinesitherapeut, afstudeerrichting musculoskeletale of gelijkwaardige - Specialisaties strekken tot meerwaarde, maar zeker bereid tot eventuele opleiding en bijscholing - Dient in het bezit te
                        plus
                        Dan weet je vast en zeker van aanpakken. En dat komt goed uit! Wat denk je van een job waarin je doet waar je goed in bent én wat je graag doet? Met 14 vestigingen en 430 medewerkers is AutoRepairGroup Carrosserie een stabiel en groeiend bedrijf voor autoherstellingen. Van kleine en grote carrosseriewerken tot doorgedreven herstellingen aan elektrische wagens: wij pakken alles aan. Snel, efficiënt en betrouwbaar. Bij ons krijg je alle ruimte om bij te leren en te groeien in een warme en gemoedelijke werksfeer * Je herstelt en werkt kunststofonderdelen bij * Je monteert en demonteert mechanische voertuigonderdelen * Je voert controles uit op aandrijving, ophanging en c
                        Dan weet je vast en zeker van aanpakken. En dat komt goed uit! Wat denk je van een job waarin je doet waar je goed in bent én wat je graag doet? Met 14 vestigingen en 430 medewerkers is AutoRepairGroup Carrosserie een stabiel en groeiend bedrijf voor autoherstellingen. Van kleine en grote carrosseriewerken tot doorgedreven herstellingen aan elektrische wagens: wij pakken alles aan. Snel, efficiënt en betrouwbaar. Bij ons krijg je alle ruimte om bij te leren en te groeien in een warme en gemoedelijke werksfeer * Je herstelt en werkt kunststofonderdelen bij * Je monteert en demonteert mechanische voertuigonderdelen * Je voert controles uit op aandrijving, ophanging en c
                        plus
                        Het bedrijf is actief in een omnichannel e-commerce omgeving en werkt samen met verschillende externe verkoopplatformen en . In deze rol als pricing analyst ligt de focus op prijszetting, kostencontrole en margeanalyse ter ondersteuning van rendabele groei en strategische besluitvorming. * Je stelt verkoopprijzen in voor de webshop, marketplaces en externe partners en optimaliseert deze continu. * Je bewaakt prijzen actief en detecteert afwijkingen, fouten en inconsistenties. * Je analyseert concurrentieprijzen, markttrends en prijsschommelingen. * Je ondersteunt promoties en campagnes door correcte prijszetting en dagelijkse opvolging. * Je volgt transportkosten op per verkoopkanaal
                        Het bedrijf is actief in een omnichannel e-commerce omgeving en werkt samen met verschillende externe verkoopplatformen en . In deze rol als pricing analyst ligt de focus op prijszetting, kostencontrole en margeanalyse ter ondersteuning van rendabele groei en strategische besluitvorming. * Je stelt verkoopprijzen in voor de webshop, marketplaces en externe partners en optimaliseert deze continu. * Je bewaakt prijzen actief en detecteert afwijkingen, fouten en inconsistenties. * Je analyseert concurrentieprijzen, markttrends en prijsschommelingen. * Je ondersteunt promoties en campagnes door correcte prijszetting en dagelijkse opvolging. * Je volgt transportkosten op per verkoopkanaal
                        plus
                        NOUVEAU
                        Raison pour laquelle nous sommes fiers d'être reconnus comme Top Employer depuis 5 ans ; et d'avoir reçu le label CO2 Neutral en 2023. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. * Assurer la conclusion des contrats et atteindre les objectifs fixés en acquisition de nouveaux clients et chiffre d'affaires. * Travailler en étroite collaboration avec le service pour le support administratif. * Expérience commerciale indispensable, de préférence en B2B. * Excellentes compétences en communication, avec une aisance pour convaincre et négocier.
                        Raison pour laquelle nous sommes fiers d'être reconnus comme Top Employer depuis 5 ans ; et d'avoir reçu le label CO2 Neutral en 2023. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. * Assurer la conclusion des contrats et atteindre les objectifs fixés en acquisition de nouveaux clients et chiffre d'affaires. * Travailler en étroite collaboration avec le service pour le support administratif. * Expérience commerciale indispensable, de préférence en B2B. * Excellentes compétences en communication, avec une aisance pour convaincre et négocier.
                        plus
                        Je optimaliseert de bestaande productieprocessen en toolings * Hiervoor stel je werkinstructies op, voert berekeningen en technische analyses uit, begeleidt contractors, selecteert toolingleveranciers, enz…. * Je werkt samen met operatoren, onderhoudstechnici en kwaliteitsmedewerkers om verbetervoorstellen te implementeren * Je ondersteunt engineering bij het opzetten van nieuwe lijnen, FMEA, SAP-routings, normtijden en klantenklachten * Je bent flexibel, doelgericht en analytisch ingesteld en gaat gestructureerd te werk. * Wij bieden een dynamische werkomgeving, de kans om door te groeien binnen het bedrijf en om je competenties in nieuwe technologieën te ontwikkelen. * Je kunt rekenen op gemotiveerde collega's, professionele ruimte voor creativiteit
                        Je optimaliseert de bestaande productieprocessen en toolings * Hiervoor stel je werkinstructies op, voert berekeningen en technische analyses uit, begeleidt contractors, selecteert toolingleveranciers, enz…. * Je werkt samen met operatoren, onderhoudstechnici en kwaliteitsmedewerkers om verbetervoorstellen te implementeren * Je ondersteunt engineering bij het opzetten van nieuwe lijnen, FMEA, SAP-routings, normtijden en klantenklachten * Je bent flexibel, doelgericht en analytisch ingesteld en gaat gestructureerd te werk. * Wij bieden een dynamische werkomgeving, de kans om door te groeien binnen het bedrijf en om je competenties in nieuwe technologieën te ontwikkelen. * Je kunt rekenen op gemotiveerde collega's, professionele ruimte voor creativiteit
                        plus
                        Je start de werf op en staat in voor de volledige organisatie. * Je bezoekt diverse werven voor het aan- en bijsturen van onze medewerkers. * Je staat in rechtstreeks contact met de klant en de . * Je bent gemotiveerd en stipt. * Je bent communicatief en klantvriendelijk.
                        Je start de werf op en staat in voor de volledige organisatie. * Je bezoekt diverse werven voor het aan- en bijsturen van onze medewerkers. * Je staat in rechtstreeks contact met de klant en de . * Je bent gemotiveerd en stipt. * Je bent communicatief en klantvriendelijk.
                        plus
                        Als familiebedrijf zijn wij een leverancier gespecialiseerd in afsluitingsmaterialen, dit voor de doe-het-zelver en de professionele hekwerkmonteurs. Als groot-en kleinhandel bieden wij alle typen afsluitingsmaterialen aan van allerlei typen palen, poorten, hekwerken, betonproducten enzovoort. Als magazanier sta je in voor de vlotte en praktische opvolging van de in-en uitgaande orders. Wij zoeken iemand met het juiste verantwoordelijkheidsgevoel, iemand die werk ziet en gemotiveerd is om de job correct uit te voeren. * Je bent ordelijk en stipt; * Je bent hands-on, zelfstandig en organiserend; * Je behoudt het overzicht en bent tegelijk ook administratief accuraat;
                        Als familiebedrijf zijn wij een leverancier gespecialiseerd in afsluitingsmaterialen, dit voor de doe-het-zelver en de professionele hekwerkmonteurs. Als groot-en kleinhandel bieden wij alle typen afsluitingsmaterialen aan van allerlei typen palen, poorten, hekwerken, betonproducten enzovoort. Als magazanier sta je in voor de vlotte en praktische opvolging van de in-en uitgaande orders. Wij zoeken iemand met het juiste verantwoordelijkheidsgevoel, iemand die werk ziet en gemotiveerd is om de job correct uit te voeren. * Je bent ordelijk en stipt; * Je bent hands-on, zelfstandig en organiserend; * Je behoudt het overzicht en bent tegelijk ook administratief accuraat;
                        plus
                        Je staat in voor de kwaliteitscontrole van de producten en de toepassing van de FIFO regels; * Je bewaakt de orde en netheid van jouw afdeling; * Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en helpt hen graag verder; * Je hebt relevante EN stabiele ervaring in de voeding of in een supermarkt. * Je bent klantvriendelijk en staat steeds paraat met een lach. * Je kan heel goed plannen en bent stressbestendig. * Je bent flexibel in werkuren (tussen 6u en 20u) en weekendwerk is geen probleem. * Je spreekt, schrijft en begrijpt vlot Nederlands. Dit is belangrijk voor communicatie met klanten en collega's. * Je deelt jouw kennis en ervaring graag met de klant. * Je weet van aanpakken
                        Je staat in voor de kwaliteitscontrole van de producten en de toepassing van de FIFO regels; * Je bewaakt de orde en netheid van jouw afdeling; * Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en helpt hen graag verder; * Je hebt relevante EN stabiele ervaring in de voeding of in een supermarkt. * Je bent klantvriendelijk en staat steeds paraat met een lach. * Je kan heel goed plannen en bent stressbestendig. * Je bent flexibel in werkuren (tussen 6u en 20u) en weekendwerk is geen probleem. * Je spreekt, schrijft en begrijpt vlot Nederlands. Dit is belangrijk voor communicatie met klanten en collega's. * Je deelt jouw kennis en ervaring graag met de klant. * Je weet van aanpakken
                        plus
                        Resillion is een internationale speler met end-to-end expertise in cybersecurity, softwaretesten en kwaliteitsborging. Met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Azië ondersteunen wij organisaties bij hun digitale ambities, ongeacht sector, maturiteit of complexiteit. Onze specialisten gaan tot het uiterste: of het nu gaat om security governance, technische implementatie, compliance-trajecten of het bouwen van schaalbare securityoplossingen—wij zorgen dat organisaties veilig, compliant en toekomstbestendig blijven. Als HR Business Partner bij Resillion ben je een strategische sparringpartner voor het management en de rechterhand van de . Je vormt de brug tussen de bedrijfsstrategie en de dagelijkse HR-operatie en speelt een sleutelrol in het begeleiden van en doorheen groei en verandering. Je combineert een sterke generalistische HR-kennis met een proactieve en projectm
                        Resillion is een internationale speler met end-to-end expertise in cybersecurity, softwaretesten en kwaliteitsborging. Met kantoren in Europa, Noord-Amerika en Azië ondersteunen wij organisaties bij hun digitale ambities, ongeacht sector, maturiteit of complexiteit. Onze specialisten gaan tot het uiterste: of het nu gaat om security governance, technische implementatie, compliance-trajecten of het bouwen van schaalbare securityoplossingen—wij zorgen dat organisaties veilig, compliant en toekomstbestendig blijven. Als HR Business Partner bij Resillion ben je een strategische sparringpartner voor het management en de rechterhand van de . Je vormt de brug tussen de bedrijfsstrategie en de dagelijkse HR-operatie en speelt een sleutelrol in het begeleiden van en doorheen groei en verandering. Je combineert een sterke generalistische HR-kennis met een proactieve en projectm
                        plus

                        Projectmanager HVAC

                        Vma NV
                        Industrieterrein Kolmen 1108, 3570 Alken, België
                        Ben jij een ervaren projectmanager of wens je een carrière als projectmanager uit te bouwen, heb je een passie voor klanttevredenheid en het opbouwen van langetermijnrelaties? Als projectmanager bij VMA zorg je voor de tijdige en succesvolle voltooiing van projecten, waarbij je de operationele activiteiten coördineert en beheert. Je waarborgt veiligheid, kwaliteit, milieu en rentabiliteit, en zorgt ervoor dat onze bedrijfswaarden en -processen gerespecteerd worden. * Zorgen voor tijdige en rendabele voltooiing van projecten * Coördineren van operationele activiteiten zoals planning en budgettering * Waarborgen van veiligheid, kwaliteit en milieunormen * Onderhouden van relaties met klanten, leveranciers en interne teams - Budgettering en Financiële Opvolging * Opstellen en beheren van projectbudgetten * Kostenbeheer binnen vastgestelde tijds- en budgetkaders
                        Ben jij een ervaren projectmanager of wens je een carrière als projectmanager uit te bouwen, heb je een passie voor klanttevredenheid en het opbouwen van langetermijnrelaties? Als projectmanager bij VMA zorg je voor de tijdige en succesvolle voltooiing van projecten, waarbij je de operationele activiteiten coördineert en beheert. Je waarborgt veiligheid, kwaliteit, milieu en rentabiliteit, en zorgt ervoor dat onze bedrijfswaarden en -processen gerespecteerd worden. * Zorgen voor tijdige en rendabele voltooiing van projecten * Coördineren van operationele activiteiten zoals planning en budgettering * Waarborgen van veiligheid, kwaliteit en milieunormen * Onderhouden van relaties met klanten, leveranciers en interne teams - Budgettering en Financiële Opvolging * Opstellen en beheren van projectbudgetten * Kostenbeheer binnen vastgestelde tijds- en budgetkaders
                        plus
                        Als Customer Service Medewerker zorg je voor een correcte en snelle klantenservice. * Dagelijkse opvolging van de openstaande reservaties en wagenparkcontrole bij de agentschappen * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en / of het Frans * Je hebt een luisterend oor en denkt in oplossingen in plaats van problemen
                        Als Customer Service Medewerker zorg je voor een correcte en snelle klantenservice. * Dagelijkse opvolging van de openstaande reservaties en wagenparkcontrole bij de agentschappen * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en / of het Frans * Je hebt een luisterend oor en denkt in oplossingen in plaats van problemen
                        plus
                        NOUVEAU
                        Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Communicatie met klanten, en * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning * Transport van onderdelen en autoruiten * Klantgericht en behulpzaam * Nauwkeurig en stressbestendig * Planmatig en flexibel ingesteld * Communicatief en sociaal * Administratief en commercieel sterk * ICT-vaardig en vlot met courante software * Technische kennis en affiniteit met automobielsector * Tal van extralega
                        Ter versterking van ons aftersales team zijn wij op zoek naar een gedreven en polyvalente naverkoopsmedewerker. * Onderdelen opzoeken, bestellen en voorzien voor de werkplaats * Communicatie met klanten, en * Telefoons en e-mails behandelen * Klanten ontvangen en afspraken inplannen * Facturatie en algemene ondersteuning * Transport van onderdelen en autoruiten * Klantgericht en behulpzaam * Nauwkeurig en stressbestendig * Planmatig en flexibel ingesteld * Communicatief en sociaal * Administratief en commercieel sterk * ICT-vaardig en vlot met courante software * Technische kennis en affiniteit met automobielsector * Tal van extralega
                        plus
                        NOUVEAU
                        Zoek jij een uitdagende job in de ICT, waarbij beschikbaarheid van systemen en support naar eindgebruikers centraal staat? Wij zijn RPM, een groeiende beursgenoteerde Amerikaanse onderneming, die wereldleider is op het gebied van speciale coatings, kitten, bouwmaterialen en aanverwante diensten. Je levert support (1ste, 2de en 3de lijns) op diverse vlakken, gaande van VMware, Win OS 2022/2025, O365 tot AS400. Hiernaast zal je ook te maken krijgen met Cisco-netwerken, Barracuda firewalls en 3cx als VoIP centrale. Jouw interne klanten zijn onze gebruikers, welke in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en UK gebaseerd zijn. * Je hebt een sterke kennis van Windows 11 en Windows 2022/25. * Basiskennis van netwerken, O365 en ERP is een must. * Kennis van
                        Zoek jij een uitdagende job in de ICT, waarbij beschikbaarheid van systemen en support naar eindgebruikers centraal staat? Wij zijn RPM, een groeiende beursgenoteerde Amerikaanse onderneming, die wereldleider is op het gebied van speciale coatings, kitten, bouwmaterialen en aanverwante diensten. Je levert support (1ste, 2de en 3de lijns) op diverse vlakken, gaande van VMware, Win OS 2022/2025, O365 tot AS400. Hiernaast zal je ook te maken krijgen met Cisco-netwerken, Barracuda firewalls en 3cx als VoIP centrale. Jouw interne klanten zijn onze gebruikers, welke in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en UK gebaseerd zijn. * Je hebt een sterke kennis van Windows 11 en Windows 2022/25. * Basiskennis van netwerken, O365 en ERP is een must. * Kennis van
                        plus
                        NOUVEAU
                        Ben jij commercieel ingesteld en krijg je energie van het helpen van klanten? Gebruik je graag je kennis van producten, diensten en klanten om het verschil te maken? We investeren fors in E-Business en innovaties. De mensen bij Kramp zijn enthousiast, professioneel en betrokken. We spreken de taal van onze klanten, begrijpen hun uitdagingen en verdienen hun vertrouwen om hun verwachtingen te overtreffen. Onze belofte \\\"It's that easy\\\" zit verankerd in onze cultuur en DNA. ... je ontwikkelen en realiseren! Onze klanten staan centraal, en jij zorgt ervoor dat zij een geweldige ervaring hebben in het contact met Kramp. Als Customer Service Specialist ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en . Door goed te luist
                        Ben jij commercieel ingesteld en krijg je energie van het helpen van klanten? Gebruik je graag je kennis van producten, diensten en klanten om het verschil te maken? We investeren fors in E-Business en innovaties. De mensen bij Kramp zijn enthousiast, professioneel en betrokken. We spreken de taal van onze klanten, begrijpen hun uitdagingen en verdienen hun vertrouwen om hun verwachtingen te overtreffen. Onze belofte \\\"It's that easy\\\" zit verankerd in onze cultuur en DNA. ... je ontwikkelen en realiseren! Onze klanten staan centraal, en jij zorgt ervoor dat zij een geweldige ervaring hebben in het contact met Kramp. Als Customer Service Specialist ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en . Door goed te luist
                        plus
                        NOUVEAU
                        het prefabriceren en monteren van leidingsystemen vanaf een plan of zelf in te meten Lassen van leidingsystemen is een dagelijkse activiteit, lassen van plaatwerk komt minder frequent voor * je hebt kennis van stalen en inox leidingwerken * je bent een teamspeler en je draagt zorg voor jezelf en anderen * je hebt zin voor kwaliteit en je bent trots op je werk * je hebt goede communicatieve vaardigheden en weet hoe je kunt, omgaat met verschillende types van medewerkers - Wat als je elke dag de leiding kan nemen over projecten met kunststof leidingsystemen én kan werken met een hecht team? Als Ploegleider bij Equans krijg je de kans om jouw passie voor techniek te combineren met leiderschap, waarbij veiligheid en vakmanschap centraal s
                        het prefabriceren en monteren van leidingsystemen vanaf een plan of zelf in te meten Lassen van leidingsystemen is een dagelijkse activiteit, lassen van plaatwerk komt minder frequent voor * je hebt kennis van stalen en inox leidingwerken * je bent een teamspeler en je draagt zorg voor jezelf en anderen * je hebt zin voor kwaliteit en je bent trots op je werk * je hebt goede communicatieve vaardigheden en weet hoe je kunt, omgaat met verschillende types van medewerkers - Wat als je elke dag de leiding kan nemen over projecten met kunststof leidingsystemen én kan werken met een hecht team? Als Ploegleider bij Equans krijg je de kans om jouw passie voor techniek te combineren met leiderschap, waarbij veiligheid en vakmanschap centraal s
                        plus
                        NOUVEAU
                        Ben jij een expert in financiële processen en systemen? Heb je ervaring met OneStream of gelijkaardige consolidatie software en ben je vertrouwd met intercompany en lease transacties? Als Financial Reporting & Systems Analyst speel je een sleutelrol in het optimaliseren van onze financiële rapportering en consolidatieprocessen. Beheren en optimaliseren van OneStream workflows en rapportages - Uitvoeren van intercompany bevestigingen en netting tussen entiteiten - Ondersteunen bij lease accounting en bijhorende rapportering - Financiële afhandeling van Capex-processen en investeringsanalyses - Samenwerken met internationale teams voor maand- en kwartaalafsluitingen * Je hebt een sterke kennis van inter
                        Ben jij een expert in financiële processen en systemen? Heb je ervaring met OneStream of gelijkaardige consolidatie software en ben je vertrouwd met intercompany en lease transacties? Als Financial Reporting & Systems Analyst speel je een sleutelrol in het optimaliseren van onze financiële rapportering en consolidatieprocessen. Beheren en optimaliseren van OneStream workflows en rapportages - Uitvoeren van intercompany bevestigingen en netting tussen entiteiten - Ondersteunen bij lease accounting en bijhorende rapportering - Financiële afhandeling van Capex-processen en investeringsanalyses - Samenwerken met internationale teams voor maand- en kwartaalafsluitingen * Je hebt een sterke kennis van inter
                        plus
                        Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving. Daarom zoeken wij een xxx die onze website nóg beter vindbaar, gebruiksvriendelijk en onweerstaanbaar maakt. * Tellingen opstellen en nakijken; * Orders opstarten en opvolgen in het systeem; * Documenten klasseren en archiveren; * Een zeer goede kennis van het Nederlands, een goede kennis van het Engels en/of Frans. * Stressbestendig, flexibel en werkt nauwkeurig * Je weet van aanpakken en bent communicatief * Nauwkeurigheid en oog voor detai
                        Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Bij DreamLand draait alles om plezier, verbeelding en beleving. Daarom zoeken wij een xxx die onze website nóg beter vindbaar, gebruiksvriendelijk en onweerstaanbaar maakt. * Tellingen opstellen en nakijken; * Orders opstarten en opvolgen in het systeem; * Documenten klasseren en archiveren; * Een zeer goede kennis van het Nederlands, een goede kennis van het Engels en/of Frans. * Stressbestendig, flexibel en werkt nauwkeurig * Je weet van aanpakken en bent communicatief * Nauwkeurigheid en oog voor detai
                        plus
                        Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                        Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                        plus
                        We helpen uiteenlopende klanten, van grote bedrijven tot Start-ups en Scale-ups , en we zijn sterk in het bijstaan van onze klanten op vlak van:s * digitaal ondernemen (tech en software bedrijven, E-commerce, Artificial intelligence, …); * de juridische kant van media en reclame ; We onderscheiden ons van andere advocatenkantoren omdat we écht meedenken en connecteren met onze klanten. We zijn ook betaalbaar en transparant in onze afspraken. En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. En dat werkt: meer en meer klanten kiezen voor ons, en we blijven erg hoge reviewscores halen . And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organi
                        We helpen uiteenlopende klanten, van grote bedrijven tot Start-ups en Scale-ups , en we zijn sterk in het bijstaan van onze klanten op vlak van:s * digitaal ondernemen (tech en software bedrijven, E-commerce, Artificial intelligence, …); * de juridische kant van media en reclame ; We onderscheiden ons van andere advocatenkantoren omdat we écht meedenken en connecteren met onze klanten. We zijn ook betaalbaar en transparant in onze afspraken. En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. En dat werkt: meer en meer klanten kiezen voor ons, en we blijven erg hoge reviewscores halen . And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organi
                        plus
                        The Lodge-groupstaat voor sfeervol logeren, dineren en vergaderen in historische gebouwen. Een succesformule, want de groep bestaat momenteel uit 8 brasseries, 8 hotels en 5 vergader- of feestlocaties. Dit ongedwongen karakter overheerst in al The Lodge-brasseries en hotels, waar eigenheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Ontvangst en bediening van de hotelgasten met een glimlach :-) • Overzicht buffet houden en bijvullen waar nod ig. • Afruimen van de tafels en opnieuw indek ken. • Afwas en opkuis ontbijt Taken receptie:jtzaal. Je biedt de nodige (toeristische) info omtrent het hotel en de omgeving aan de hotelgasten. Je verzorgt een vlotte communicatie tussen receptie hotel, ontbijt en hou
                        The Lodge-groupstaat voor sfeervol logeren, dineren en vergaderen in historische gebouwen. Een succesformule, want de groep bestaat momenteel uit 8 brasseries, 8 hotels en 5 vergader- of feestlocaties. Dit ongedwongen karakter overheerst in al The Lodge-brasseries en hotels, waar eigenheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Ontvangst en bediening van de hotelgasten met een glimlach :-) • Overzicht buffet houden en bijvullen waar nod ig. • Afruimen van de tafels en opnieuw indek ken. • Afwas en opkuis ontbijt Taken receptie:jtzaal. Je biedt de nodige (toeristische) info omtrent het hotel en de omgeving aan de hotelgasten. Je verzorgt een vlotte communicatie tussen receptie hotel, ontbijt en hou
                        plus

                        Customer Care Employee

                        Industrial & Building Supplies and Services NV [IBSS NV]
                        HASSELT
                        Wij bieden een breed en zorgvuldig samengesteld assortiment van kwaliteitsproducten, ondersteund door een snelle, betrouwbare, klantgerichte en persoonlijke service in de taal van de klant. Wij geloven in het realiseren van duurzame resultaten en het toegankelijk maken van vakwerk — zowel online als persoonlijk. Onze dienstverlening is altijd beschikbaar en gekenmerkt door betrokkenheid en deskundigheid. Als internationale one-stop-shop streeft Klium naar een toekomst waarin vakmanschap, innovatie en duurzaamheid elkaar versterken. Samen met onze klanten en zetten wij koers richting een circulaire en verantwoorde aanpak. Wij blijven voortdurend in beweging, met als doel om professioneel bouwen en onderhouden eenvoudig
                        Wij bieden een breed en zorgvuldig samengesteld assortiment van kwaliteitsproducten, ondersteund door een snelle, betrouwbare, klantgerichte en persoonlijke service in de taal van de klant. Wij geloven in het realiseren van duurzame resultaten en het toegankelijk maken van vakwerk — zowel online als persoonlijk. Onze dienstverlening is altijd beschikbaar en gekenmerkt door betrokkenheid en deskundigheid. Als internationale one-stop-shop streeft Klium naar een toekomst waarin vakmanschap, innovatie en duurzaamheid elkaar versterken. Samen met onze klanten en zetten wij koers richting een circulaire en verantwoorde aanpak. Wij blijven voortdurend in beweging, met als doel om professioneel bouwen en onderhouden eenvoudig
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Alternant E En Informatique à Saint Trond?

                        Salaire moyen par an
                        31.900 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Alternant E En Informatique à Saint Trond est de 31.900 €. Les salaires de Alternant E En Informatique à Saint Trond vont de 26.800 € à 40.600 €.