Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Communication
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Management
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e en télémercatique
                          • Adjoint du directeur
                          • Chef d'exploitation
                          • Superviseur/se de la Logistique
                          • Adjoint/e marketing
                          • Chargé/e de mission
                          • Chef

                          Afficher plus
                          Communication
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          12


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Communication
                          128






                          Fonctions

                          IT
                          22






                          115 résultats pour Alternant E En Informatique à Berlaar dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 115 offres d’emploi similaires.

                          Allround expediteur import & export

                          Harbour Plus
                          Antwerpen
                          Télétravail possible
                          Samenwerking en ondersteuning met de het importteam. Een vlotte en correcte afhandeling van importzendingen. Verzekeren van een accurate en tijdige documentverwerking. Analyseren en optimaliseren van bestaande processen. Je hebt een achtergrond in expeditie of logistiek, en beschikt over minstens enkele jaren import ervaring. Je bent nauwkeurig, communicatief sterk en stressbestendig. Je hebt grondige kennis van Incoterms en begrip van hun impact op de inklaring. Je bent proactief, kan problemen en uitdagingen anticiperen. Je kan zelfstandig en kritisch nadenken. Talenkennis: je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Ervaring met FAVV-keuringen en voedselv
                          Samenwerking en ondersteuning met de het importteam. Een vlotte en correcte afhandeling van importzendingen. Verzekeren van een accurate en tijdige documentverwerking. Analyseren en optimaliseren van bestaande processen. Je hebt een achtergrond in expeditie of logistiek, en beschikt over minstens enkele jaren import ervaring. Je bent nauwkeurig, communicatief sterk en stressbestendig. Je hebt grondige kennis van Incoterms en begrip van hun impact op de inklaring. Je bent proactief, kan problemen en uitdagingen anticiperen. Je kan zelfstandig en kritisch nadenken. Talenkennis: je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Ervaring met FAVV-keuringen en voedselv
                          plus
                          NOUVEAU
                          Beheren en verwerken van klantenorders voor de regio's Azië, Noord-Amerika en de Benelux. - Communiceren met interne en externe , waaronder klanten, productie en sales, om een correcte en tijdige informatiedoorstroom te verzekeren. - Organiseren en opvolgen van transporten voor internationale zendingen. - Facturatie van orders en nauwkeurige administratieve opvolging van verzendingen. - Bewaken van betalingen en tijdige opvolging richting klanten. - Opmaken van inpaklijsten en overige relevante documenten. Gevoel voor structuur en nauwkeurigheid
                          Beheren en verwerken van klantenorders voor de regio's Azië, Noord-Amerika en de Benelux. - Communiceren met interne en externe , waaronder klanten, productie en sales, om een correcte en tijdige informatiedoorstroom te verzekeren. - Organiseren en opvolgen van transporten voor internationale zendingen. - Facturatie van orders en nauwkeurige administratieve opvolging van verzendingen. - Bewaken van betalingen en tijdige opvolging richting klanten. - Opmaken van inpaklijsten en overige relevante documenten. Gevoel voor structuur en nauwkeurigheid
                          plus
                          Microsoft * Zaventem, Flemish Brabant, Belgium * Stage, Vast contract, bepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Overview - Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft with thousands of University interns from every corner of the world. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential—and excitement for the journey ahead. Responsibilities - As a Customer Success Account Management Intern, you will develop, maintain, and build upon foundational relationships with key customer stakeholders and technical professionals to enable quality solution delivery. This opportunity will allow you to guide and lead conversations to facilitate the achievement of customer business objectives; lead the execution of program planning and customer-facing program reviews.
                          Microsoft * Zaventem, Flemish Brabant, Belgium * Stage, Vast contract, bepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Overview - Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft with thousands of University interns from every corner of the world. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential—and excitement for the journey ahead. Responsibilities - As a Customer Success Account Management Intern, you will develop, maintain, and build upon foundational relationships with key customer stakeholders and technical professionals to enable quality solution delivery. This opportunity will allow you to guide and lead conversations to facilitate the achievement of customer business objectives; lead the execution of program planning and customer-facing program reviews.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Travailler en étroite collaboration avec les internes (design, vente, logistique). * Participer à l'aménagement du showroom et à la mise en valeur des produits. * Rester informé(e) sur les nouvelles tendances en matière de décoration et de design. * Disponible les samedis (un jour de récupération en semaine est prévu)
                          Travailler en étroite collaboration avec les internes (design, vente, logistique). * Participer à l'aménagement du showroom et à la mise en valeur des produits. * Rester informé(e) sur les nouvelles tendances en matière de décoration et de design. * Disponible les samedis (un jour de récupération en semaine est prévu)
                          plus
                          En tant que leader du marché au Benelux, nous accompagnons les organisations – des multinationales et PME aux indépendants et particuliers – afin de travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. En tant que Lead Change Manager (H/F/X), vous jouez un rôle clé dans l'accompagnement de notre organisation à travers des processus de transformation qui renforcent davantage notre stratégie et nos opérations. Vous traduisez les objectifs stratégiques en initiatives de changement concrètes, stimulez l'adoption et garantissez des résultats durables tant pour les collaborateurs que pour les clients. * Développer et mettre en œuvre un cadre cohérent de gestion du changement au sein de l'organisation. * Piloter des programmes et projets de transformation complexes, en tenant compt
                          En tant que leader du marché au Benelux, nous accompagnons les organisations – des multinationales et PME aux indépendants et particuliers – afin de travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. En tant que Lead Change Manager (H/F/X), vous jouez un rôle clé dans l'accompagnement de notre organisation à travers des processus de transformation qui renforcent davantage notre stratégie et nos opérations. Vous traduisez les objectifs stratégiques en initiatives de changement concrètes, stimulez l'adoption et garantissez des résultats durables tant pour les collaborateurs que pour les clients. * Développer et mettre en œuvre un cadre cohérent de gestion du changement au sein de l'organisation. * Piloter des programmes et projets de transformation complexes, en tenant compt
                          plus
                          ARCADIUS * Zaventem * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process. * Events & Travel: You plan and co-organize company events (team buil
                          ARCADIUS * Zaventem * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process. * Events & Travel: You plan and co-organize company events (team buil
                          plus
                          NOUVEAU
                          Word jij het stralende eerste gezicht én de waakzame blik van een internationale speler in Zaventem? * Je ontvangt en op een professionele manier * Je beheert telefoons, e-mails, post en toegangsbadges * Je loopt controlerondes en houdt een oogje in het zeil * Nederlands en goede kennis Engels * Sterke administratieve en communicatieve vaardigheden * Klantgerichte en alerte houding * 24 vakantiedagen, vakantiegeld en eindejaarspremie * Hospitalisatie- en ambulante zorgverzekering voor jou en je gezinsleden - Wij hechten veel belang aan onze waarden: integriteit, hulpvaardigheid en waakzaamheid. Wij moedigen iedereen aan te solliciteren ongeacht je afkomst, leeftijd, gender of culturel
                          Word jij het stralende eerste gezicht én de waakzame blik van een internationale speler in Zaventem? * Je ontvangt en op een professionele manier * Je beheert telefoons, e-mails, post en toegangsbadges * Je loopt controlerondes en houdt een oogje in het zeil * Nederlands en goede kennis Engels * Sterke administratieve en communicatieve vaardigheden * Klantgerichte en alerte houding * 24 vakantiedagen, vakantiegeld en eindejaarspremie * Hospitalisatie- en ambulante zorgverzekering voor jou en je gezinsleden - Wij hechten veel belang aan onze waarden: integriteit, hulpvaardigheid en waakzaamheid. Wij moedigen iedereen aan te solliciteren ongeacht je afkomst, leeftijd, gender of culturel
                          plus
                          NOUVEAU
                          ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process.
                          ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process.
                          plus
                          De Technische Aankoper is verantwoordelijk voor het beheren van het toegewezen pakket van ingekochte materialen en de bijbehorende leveranciersrelaties. * Beheer en verbeter relaties met leveranciers gericht op kwaliteit, logistiek, kosten en productontwikkeling. * Lever input voor de relevante Categorie-strategie voor het beheerde assortiment producten en toeleveringsmarkten. Kies leveranciers voor nieuw vrijgegeven producten en herverdeelde producten. * Zorg voor een afgesproken, complete en relevante set van voorwaarden met toegewezen leveranciers. * Bouw en onderhoud actief relaties met inkoopcollega's binnen VBC en andere afdelingen (Engineering, Logistiek, Kwaliteit, Verkoop en Productie), waaronder het opzetten
                          De Technische Aankoper is verantwoordelijk voor het beheren van het toegewezen pakket van ingekochte materialen en de bijbehorende leveranciersrelaties. * Beheer en verbeter relaties met leveranciers gericht op kwaliteit, logistiek, kosten en productontwikkeling. * Lever input voor de relevante Categorie-strategie voor het beheerde assortiment producten en toeleveringsmarkten. Kies leveranciers voor nieuw vrijgegeven producten en herverdeelde producten. * Zorg voor een afgesproken, complete en relevante set van voorwaarden met toegewezen leveranciers. * Bouw en onderhoud actief relaties met inkoopcollega's binnen VBC en andere afdelingen (Engineering, Logistiek, Kwaliteit, Verkoop en Productie), waaronder het opzetten
                          plus
                          Vinçotte * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - As Operations Manager Planning (M/F/X), you are responsible for efficiently managing and developing the activities within your department. You ensure that the strategic objectives of your department are achieved within the established timelines and budget. You guarantee that inspections, audits, and other services are always scheduled efficiently, to high quality standards, and in line with customer agreements. In this central role, you combine strategic insight with operational leadership, managing a number of Planning Officers and Planning Experts, with whom you work daily to deliver optimal service, high customer satisfaction, and continuous improvement. In addition, you lead projects with strategic impact both within and beyond the scope of your d
                          Vinçotte * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - As Operations Manager Planning (M/F/X), you are responsible for efficiently managing and developing the activities within your department. You ensure that the strategic objectives of your department are achieved within the established timelines and budget. You guarantee that inspections, audits, and other services are always scheduled efficiently, to high quality standards, and in line with customer agreements. In this central role, you combine strategic insight with operational leadership, managing a number of Planning Officers and Planning Experts, with whom you work daily to deliver optimal service, high customer satisfaction, and continuous improvement. In addition, you lead projects with strategic impact both within and beyond the scope of your d
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wij zoeken een smaakmaker in de diëtetiek die deel wil uitmaken van een warm multidisciplinair team waar aandacht is voor de relatie tussen voeding en psyche. In onze groepspraktijk Menssana werken psychologen, psychotherapeuten en andere paramedici nauw samen om cliënten een complete en integrale zorgervaring te bieden. * Je begeleidt cliënten met diverse voedingsgerelateerde vragen, variërend van gewichtsbeheersing, emotioneel eten en eetstoornissen tot medische diëten (diabetes, cholesterol, allergieën). * Je stelt persoonlijke voedingsplannen op op en motiveert cliënten op een positieve en realistische manier. * Je draagt bij aan de verdere uitbouw van de diëtetiek binnen onze praktijk en denkt eventueel mee over groepsworkshops of informatieavond
                          Wij zoeken een smaakmaker in de diëtetiek die deel wil uitmaken van een warm multidisciplinair team waar aandacht is voor de relatie tussen voeding en psyche. In onze groepspraktijk Menssana werken psychologen, psychotherapeuten en andere paramedici nauw samen om cliënten een complete en integrale zorgervaring te bieden. * Je begeleidt cliënten met diverse voedingsgerelateerde vragen, variërend van gewichtsbeheersing, emotioneel eten en eetstoornissen tot medische diëten (diabetes, cholesterol, allergieën). * Je stelt persoonlijke voedingsplannen op op en motiveert cliënten op een positieve en realistische manier. * Je draagt bij aan de verdere uitbouw van de diëtetiek binnen onze praktijk en denkt eventueel mee over groepsworkshops of informatieavond
                          plus
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Company Description - SGS is the world's leading inspection, verification, testing and certification company. We're also the benchmark worldwide for quality and integrity. And that makes us very proud. Our employees give 110% of themselves every day, divided over all expertises, branches and cultures. Our coworkers build their own way inside the company, the services and the expertise. To strengthen our division Business Assurance, we are currently looking for a Social Compliance & Ethical Trade Auditor. The Social Compliance & Ethical Trade Auditor works closely together with local sales teams, front-office and audit teams to ensure operational and technical excellence in the field of social compliance & ethical trade audits (e.g. SMETA, Amfori BSCI, ICS,
                          SGS Group Belgium * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Company Description - SGS is the world's leading inspection, verification, testing and certification company. We're also the benchmark worldwide for quality and integrity. And that makes us very proud. Our employees give 110% of themselves every day, divided over all expertises, branches and cultures. Our coworkers build their own way inside the company, the services and the expertise. To strengthen our division Business Assurance, we are currently looking for a Social Compliance & Ethical Trade Auditor. The Social Compliance & Ethical Trade Auditor works closely together with local sales teams, front-office and audit teams to ensure operational and technical excellence in the field of social compliance & ethical trade audits (e.g. SMETA, Amfori BSCI, ICS,
                          plus
                          Ben jij administratief sterk, technisch geïnteresseerd en hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving? Best-Matic ij Mechelen jincombineren we technische expertise met een persoonlijke aanpak en bouwen we aan duurzame oplossingen én sterke relaties met onze klanten en medewerkers. Als Assistent(e) van de technische dienst sben jij de spil tussen onze klanten, techniekers en de technische coördinator. Je zorgt ervoor dat de planning en communicatie vlot verlopen en ondersteunt onze technische dienst bij hun dagelijkse werking. * Je volgt de dagelijkse en wekelijkse planning evan onze techniekers op. * Je communiceert met klanten en interne afdelingen over de geplande interventies. * Je bereidt werko
                          Ben jij administratief sterk, technisch geïnteresseerd en hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving? Best-Matic ij Mechelen jincombineren we technische expertise met een persoonlijke aanpak en bouwen we aan duurzame oplossingen én sterke relaties met onze klanten en medewerkers. Als Assistent(e) van de technische dienst sben jij de spil tussen onze klanten, techniekers en de technische coördinator. Je zorgt ervoor dat de planning en communicatie vlot verlopen en ondersteunt onze technische dienst bij hun dagelijkse werking. * Je volgt de dagelijkse en wekelijkse planning evan onze techniekers op. * Je communiceert met klanten en interne afdelingen over de geplande interventies. * Je bereidt werko
                          plus
                          Zit marketing automation in je vingers en ben je op zoek naar een rol waar je écht het verschil kan maken? In deze functie sta je mee aan de wieg van een vernieuwende automatisatiestrategie binnen een organisatie die stevig verankerd is in de Belgische landbouw- en tuinbouwsector. Je komt terecht in een bedrijf met een gemoedelijke, no-nonsense sfeer, waar resultaten tellen, maar waar ook ruimte is voor initiatief, samenwerking en innovatie. Als Marketing Automation Specialist ben jij dé sleutelfiguur voor het opzetten en optimaliseren van datagedreven campagnes binnen retailmarketing. Je vertaalt inzichten in de klantendatabase naar relevante flows, segmentaties en gepersonaliseerde communicatie. * Je haalt het maximale uit de klantendata: je brengt segmenten in kaart, analyseert ged
                          Zit marketing automation in je vingers en ben je op zoek naar een rol waar je écht het verschil kan maken? In deze functie sta je mee aan de wieg van een vernieuwende automatisatiestrategie binnen een organisatie die stevig verankerd is in de Belgische landbouw- en tuinbouwsector. Je komt terecht in een bedrijf met een gemoedelijke, no-nonsense sfeer, waar resultaten tellen, maar waar ook ruimte is voor initiatief, samenwerking en innovatie. Als Marketing Automation Specialist ben jij dé sleutelfiguur voor het opzetten en optimaliseren van datagedreven campagnes binnen retailmarketing. Je vertaalt inzichten in de klantendatabase naar relevante flows, segmentaties en gepersonaliseerde communicatie. * Je haalt het maximale uit de klantendata: je brengt segmenten in kaart, analyseert ged
                          plus
                          Voor een organisatie met een sterke reputatie en een uitgesproken cultuur van professionaliteit zoeken we een Content Marketeer die inhoudelijke creatie vlot combineert met digitale executie en gestructureerde projectopvolging. De rol ondersteunt multichannel campagnes en focust op content die zichtbaar bijdraagt aan engagement, merkconsistentie, conversie en leadgeneratie. De functie past bij iemand die graag schakelt tussen copywriting, , contentplanning, website-updates, analytics, administratieve opvolging en nauw overleg met interne . Digitale tools en AI-ondersteuning vormen een vanzelfsprekend onderdeel van de dagelijkse workflow. De Content Marketeer werkt mee aan de voorbereiding, creatie en optimalisatie van campagnes en dig
                          Voor een organisatie met een sterke reputatie en een uitgesproken cultuur van professionaliteit zoeken we een Content Marketeer die inhoudelijke creatie vlot combineert met digitale executie en gestructureerde projectopvolging. De rol ondersteunt multichannel campagnes en focust op content die zichtbaar bijdraagt aan engagement, merkconsistentie, conversie en leadgeneratie. De functie past bij iemand die graag schakelt tussen copywriting, , contentplanning, website-updates, analytics, administratieve opvolging en nauw overleg met interne . Digitale tools en AI-ondersteuning vormen een vanzelfsprekend onderdeel van de dagelijkse workflow. De Content Marketeer werkt mee aan de voorbereiding, creatie en optimalisatie van campagnes en dig
                          plus
                          SGS is wereldwijd marktleider in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 96.000 collega's verspreid over 2.000 kantoren en laboratoria wereldwijd, zetten we ons dagelijks in voor een veiligere en duurzamere wereld. In België en Nederland zijn we stevig lokaal verankerd, en we zoeken een enthousiaste Marketing & Communicatie Medewerker die mee wil bouwen aan onze zichtbaarheid en impact. Je krijgt de kans om zelfstandig projecten op te pakken én samen met te werken aan uiteenlopende campagnes. Jij bent de verbindende schakel tussen onze diensten en (potentiële) klanten, en draagt bij aan een positieve, energieke bedrijfscultuur. Binnen ons compacte en dynamische team krijg je volop
                          SGS is wereldwijd marktleider in inspectie, controle, analyse en certificering. Met meer dan 96.000 collega's verspreid over 2.000 kantoren en laboratoria wereldwijd, zetten we ons dagelijks in voor een veiligere en duurzamere wereld. In België en Nederland zijn we stevig lokaal verankerd, en we zoeken een enthousiaste Marketing & Communicatie Medewerker die mee wil bouwen aan onze zichtbaarheid en impact. Je krijgt de kans om zelfstandig projecten op te pakken én samen met te werken aan uiteenlopende campagnes. Jij bent de verbindende schakel tussen onze diensten en (potentiële) klanten, en draagt bij aan een positieve, energieke bedrijfscultuur. Binnen ons compacte en dynamische team krijg je volop
                          plus
                          Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-diensten. * Het aanspreekpunt voor Retail: Je bent het eerste contactpunt voor onze Retail-partners (B2B en B2C in de Belux). * Oplossingsgericht handelen: Je behandelt claims, retouren en transportvragen proactief en zoekt naar snelle oplossingen waar zowel de klant als Kärcher blij van worden. * Heldere communicatie: Je volgt levertermijnen nauwgezet op en communiceert proactief over even
                          Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-diensten. * Het aanspreekpunt voor Retail: Je bent het eerste contactpunt voor onze Retail-partners (B2B en B2C in de Belux). * Oplossingsgericht handelen: Je behandelt claims, retouren en transportvragen proactief en zoekt naar snelle oplossingen waar zowel de klant als Kärcher blij van worden. * Heldere communicatie: Je volgt levertermijnen nauwgezet op en communiceert proactief over even
                          plus
                          Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en voert je de werking van de food- en non-food teams uit. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * En omdat onze klanten koning zijn, zet je hen altijd op de eerste plaats. Je neemt actief deel aan alle ins en outs van de winkel om
                          Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en voert je de werking van de food- en non-food teams uit. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * En omdat onze klanten koning zijn, zet je hen altijd op de eerste plaats. Je neemt actief deel aan alle ins en outs van de winkel om
                          plus
                          En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance. En tant que Team Lead Customer Care, vous êtes le « ciment organisationnel » entre les services à la clientèle, les ventes, les opérations, la planification et nos clients. * La gestion du personnel : développer, former et encadrer l'équipe du service à la clientèle, en mettant l'accent sur le développement des con
                          En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance. En tant que Team Lead Customer Care, vous êtes le « ciment organisationnel » entre les services à la clientèle, les ventes, les opérations, la planification et nos clients. * La gestion du personnel : développer, former et encadrer l'équipe du service à la clientèle, en mettant l'accent sur le développement des con
                          plus
                          Avec une production propre en Belgique, une forte équipe technique et une large gamme de matériaux de construction et aménagement extérieur, l'entreprise est reconnue pour sa qualité, sa fiabilité et son sens de l'innovation. La culture est humaine, collégiale et pragmatique : Outre des lignes courtes vers la direction et une forte collaboration entre collègues, il y a de la place pour l'initiative, une bonne dose d'humour, des afterworks et des teambuildings, tout en combinant ambition et professionnalisme. Dans le cadre d'un renouvellement et de clairs objectifs de croissance en Wallonie & au Luxembourg, l'entreprise recherche un nouvel ambassadeur commercial pour cette région. administratif) tout en bénéficiant de l'accompagnement d'un Sales Director expérimenté, du marketing et du Back Office * Ai
                          Avec une production propre en Belgique, une forte équipe technique et une large gamme de matériaux de construction et aménagement extérieur, l'entreprise est reconnue pour sa qualité, sa fiabilité et son sens de l'innovation. La culture est humaine, collégiale et pragmatique : Outre des lignes courtes vers la direction et une forte collaboration entre collègues, il y a de la place pour l'initiative, une bonne dose d'humour, des afterworks et des teambuildings, tout en combinant ambition et professionnalisme. Dans le cadre d'un renouvellement et de clairs objectifs de croissance en Wallonie & au Luxembourg, l'entreprise recherche un nouvel ambassadeur commercial pour cette région. administratif) tout en bénéficiant de l'accompagnement d'un Sales Director expérimenté, du marketing et du Back Office * Ai
                          plus
                          Je komt terecht in een team dat elke dag klaarstaat om collega's te helpen met grote én kleine IT-vragen. Het PIH is een kennis- en expertisecentrum met ongeveer 120 medewerkers rond milieu, gezondheid en de combinatie van beide domeinen. De gezondheid en de kwaliteit van de leefomgeving verbeteren. We ondersteunen het provinciale beleid én andere overheden zoals gemeenten, en werken samen met gewestelijke instanties. Dat doen we met een team van deskundigen en via labo-analyses. e zorgt mee voor een betrouwbare en gebruiksvriendelijke ICT-omgeving. Je denkt proactief mee, werkt vlot samen met en helpt eindgebruikers verder in duidelijke taal. * Je coördineert en werkt actief mee aan diverse IT-projec
                          Je komt terecht in een team dat elke dag klaarstaat om collega's te helpen met grote én kleine IT-vragen. Het PIH is een kennis- en expertisecentrum met ongeveer 120 medewerkers rond milieu, gezondheid en de combinatie van beide domeinen. De gezondheid en de kwaliteit van de leefomgeving verbeteren. We ondersteunen het provinciale beleid én andere overheden zoals gemeenten, en werken samen met gewestelijke instanties. Dat doen we met een team van deskundigen en via labo-analyses. e zorgt mee voor een betrouwbare en gebruiksvriendelijke ICT-omgeving. Je denkt proactief mee, werkt vlot samen met en helpt eindgebruikers verder in duidelijke taal. * Je coördineert en werkt actief mee aan diverse IT-projec
                          plus
                          • Vous contribuerez au développement et à la mise en œuvre de nos prescriptions pour les audits intégrés QSE * Vous avez un diplôme en sécurité niveau 2 ou 1
                          • Vous contribuerez au développement et à la mise en œuvre de nos prescriptions pour les audits intégrés QSE * Vous avez un diplôme en sécurité niveau 2 ou 1
                          plus
                          Wij zoeken een Customer Service Assistant voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Op vandaag zijn zij aanwezig in verschillende verkoopkanalen, waaronder meubelzaken, verlichtingspeciaalzaken, DIY-winkels (zoals Hubo) en e-commerce (gestuurd vanuit Nederland). In België zijn zij al 10 jaar succesvol actief en hebben hier een stevige groei gerealiseerd. * Klanten informeren over prijzen, beschikbaarheid, backorders en levertijden. * Offertes en promoties opstellen en opvolgen. * Actief deelnemen aan interne vergaderingen om klantinzichten en promotieresultaten te delen. * Resultaten rapporteren en analyses opmaken. * Orderverwerking en facturatie. * Zorgen dat bestelli
                          Wij zoeken een Customer Service Assistant voor een internationaal groeiend bedrijf, gespecialiseerd in binnen- en buitenverlichting. Op vandaag zijn zij aanwezig in verschillende verkoopkanalen, waaronder meubelzaken, verlichtingspeciaalzaken, DIY-winkels (zoals Hubo) en e-commerce (gestuurd vanuit Nederland). In België zijn zij al 10 jaar succesvol actief en hebben hier een stevige groei gerealiseerd. * Klanten informeren over prijzen, beschikbaarheid, backorders en levertijden. * Offertes en promoties opstellen en opvolgen. * Actief deelnemen aan interne vergaderingen om klantinzichten en promotieresultaten te delen. * Resultaten rapporteren en analyses opmaken. * Orderverwerking en facturatie. * Zorgen dat bestelli
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Alternant E En Informatique à Berlaar?

                          Salaire moyen par an
                          31.900 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Alternant E En Informatique à Berlaar est de 31.900 €. Les salaires de Alternant E En Informatique à Berlaar vont de 26.800 € à 40.600 €.