Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Restauration
                          • Néerlandais
                          • Administration
                          • Planification
                          • Vente
                          • Français
                          • Adjoint/e au Directeur de Magasin
                          • Chef gérante
                          • Adjoint/e marketing
                          • Administrateur/trice d'immeubles
                          • Administrateur/trice de back-office
                          • Administrateur/trice du marketing
                          • Agent/e de backoffice
                          • Batelier/ère
                          • Boucher/e en Chef

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          1


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Restauration
                          3






                          14 résultats pour Aide gérant à Louvain dans un rayon de 30 km

                          Assistent property manager

                          Aura Projects Bvba
                          Grimbergen
                          Aura Projects Bvba * Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Aura is een familiale investeerder en ontwikkelaar van residentieel en bedrijfsmatig vastgoed. We zijn een KMO waar een vlakke structuur en persoonlijk initiatief centraal staan. Aura onderscheidt zich door een kwalitatieve hoogstaande service met oog voor duurzaamheid & innovatie. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een nauwkeurige en veelzijdige duizendpoot met een passie voor vastgoed én finance? Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. Je speelt een sleutelrol in het administratieve, financiële en operationele beheer van onze vastgoedportefeuille. * Uitvoeren van huurindexaties. * Bijhouden van lasten en opstellen van lastenafrekeningen.
                          Aura Projects Bvba * Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Aura is een familiale investeerder en ontwikkelaar van residentieel en bedrijfsmatig vastgoed. We zijn een KMO waar een vlakke structuur en persoonlijk initiatief centraal staan. Aura onderscheidt zich door een kwalitatieve hoogstaande service met oog voor duurzaamheid & innovatie. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een nauwkeurige en veelzijdige duizendpoot met een passie voor vastgoed én finance? Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. Je speelt een sleutelrol in het administratieve, financiële en operationele beheer van onze vastgoedportefeuille. * Uitvoeren van huurindexaties. * Bijhouden van lasten en opstellen van lastenafrekeningen.
                          plus
                          Carrefour Belgium * Zemst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en sorteer je de goederen in de stockroom. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Je bent polyvalent samen met van andere afdelingen, want wij hechten veel waarde aan samenwerking.
                          Carrefour Belgium * Zemst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Als commercieel assistent.e in onze winkels, * Leidt en coördineert je de dagelijkse werking van het team. Als dirigent organiseer je de goederenstroom op de verkoopvloer en sorteer je de goederen in de stockroom. * Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen van de rekken en het weergeven van promoties, zodat onze klanten gemakkelijk kunnen winkelen. * Je bent polyvalent samen met van andere afdelingen, want wij hechten veel waarde aan samenwerking.
                          plus
                          Hydro Volta bvba * HEVERLEE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Wij zijn op zoek naar een dynamisch en georganiseerd individu om ons team te versterken als Marketing Assistent & Office Manager. Deze dubbelrol is van cruciaal belang om onze marketinginspanningen te ondersteunen en tegelijkertijd een vlotte kantoorwerking te garanderen. Jouw verantwoordelijkheden • Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, inclusief social media, e-mailmarketing en contentcreatie. • Beheren en updaten van de bedrijfswebsite en sociale media-accounts om de merkzichtbaarheid te vergroten. • Creëren van marketingmaterialen, presentaties en rapporten ter ondersteuning van verkoop- en promotieactiviteiten. • Helpen bij het organiseren van evenementen, beurzen en tentoonstellingen.
                          Hydro Volta bvba * HEVERLEE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Wij zijn op zoek naar een dynamisch en georganiseerd individu om ons team te versterken als Marketing Assistent & Office Manager. Deze dubbelrol is van cruciaal belang om onze marketinginspanningen te ondersteunen en tegelijkertijd een vlotte kantoorwerking te garanderen. Jouw verantwoordelijkheden • Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, inclusief social media, e-mailmarketing en contentcreatie. • Beheren en updaten van de bedrijfswebsite en sociale media-accounts om de merkzichtbaarheid te vergroten. • Creëren van marketingmaterialen, presentaties en rapporten ter ondersteuning van verkoop- en promotieactiviteiten. • Helpen bij het organiseren van evenementen, beurzen en tentoonstellingen.
                          plus
                          Maxi Zoo Belgium BVBA * Leuven, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. Daarom zoeken we nieuwe Maxi Zoölogen. Kent jouw interesse voor dieren geen grenzen? Wil je er als rasechte huisdierexpert alles aan doen om onze klanten te helpen? Dan pas jij perfect in ons beestige team. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. Da's onze habitat. Wat is jouw takenpakket? * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. Je vervangt de Store Manager tijdens afwezigheden.
                          Maxi Zoo Belgium BVBA * Leuven, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. Daarom zoeken we nieuwe Maxi Zoölogen. Kent jouw interesse voor dieren geen grenzen? Wil je er als rasechte huisdierexpert alles aan doen om onze klanten te helpen? Dan pas jij perfect in ons beestige team. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. Da's onze habitat. Wat is jouw takenpakket? * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. Je vervangt de Store Manager tijdens afwezigheden.
                          plus
                          Atomium ASBL * LAKEN (BRUSSEL-STAD) Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Hoofdtaak - Onder toezicht van de Shop Manager draagt de Assistent(e) Shop Manager actief bij aan het dagelijks beheer van de winkels van het Atomium en het Design Museum Brussels. Hij/zij zorgt voor de goede operationele werking van de winkels en de webshop, ziet toe op de kwaliteit van het voorraadbeheer en draagt bij aan de promotie van de producten, met respect voor de identiteit en waarden van beide instellingen. Belangrijkste verantwoordelijkheden - 1. Logistiek & coördinatie * Controleren en begeleiden van leveringen naar de plaats van bestemming. * Dagelijks samenwerken met de museumteams en externe . * Deelnemen aan de organisatie en opvolging van externe bestellingen (B2B, partnerinstellingen). 2. Voorraad- en orderbeheer
                          Atomium ASBL * LAKEN (BRUSSEL-STAD) Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Hoofdtaak - Onder toezicht van de Shop Manager draagt de Assistent(e) Shop Manager actief bij aan het dagelijks beheer van de winkels van het Atomium en het Design Museum Brussels. Hij/zij zorgt voor de goede operationele werking van de winkels en de webshop, ziet toe op de kwaliteit van het voorraadbeheer en draagt bij aan de promotie van de producten, met respect voor de identiteit en waarden van beide instellingen. Belangrijkste verantwoordelijkheden - 1. Logistiek & coördinatie * Controleren en begeleiden van leveringen naar de plaats van bestemming. * Dagelijks samenwerken met de museumteams en externe . * Deelnemen aan de organisatie en opvolging van externe bestellingen (B2B, partnerinstellingen). 2. Voorraad- en orderbeheer
                          plus
                          Pull & Bear * Leuven, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bedrijfsprofiel - Pull&Bear werd opgericht in 1991 met de bedoeling om kleding te maken voor geëngageerde, solidaire en sociale jongeren. Jongeren die zich informeel kleden, lak hebben aan stereotypes en zich comfortabel willen voelen. Voor hen is Pull&Bear voortdurend op zoek naar de laatste, internationale tendensen om ze te combineren met de trends die de straat en de modehuizen aangeven en ze om te vormen tot comfortabele stukken met een eigen stijl, altijd aan de laagste prijs. Pull&Bear evolueert mee met de klanten en volgt de nieuwe technologieën, de sociale bewegingen en de laatste artistieke of muzikale tendensen op de voet. Pull&Bear behoort tot de Inditex Groep, is aanwezig in meer dan 60 landen en beschikt over meer dan 750 winkels.
                          Pull & Bear * Leuven, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bedrijfsprofiel - Pull&Bear werd opgericht in 1991 met de bedoeling om kleding te maken voor geëngageerde, solidaire en sociale jongeren. Jongeren die zich informeel kleden, lak hebben aan stereotypes en zich comfortabel willen voelen. Voor hen is Pull&Bear voortdurend op zoek naar de laatste, internationale tendensen om ze te combineren met de trends die de straat en de modehuizen aangeven en ze om te vormen tot comfortabele stukken met een eigen stijl, altijd aan de laagste prijs. Pull&Bear evolueert mee met de klanten en volgt de nieuwe technologieën, de sociale bewegingen en de laatste artistieke of muzikale tendensen op de voet. Pull&Bear behoort tot de Inditex Groep, is aanwezig in meer dan 60 landen en beschikt over meer dan 750 winkels.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 8 offres d’emploi similaires.

                          Gérants indépendants

                          S.A. DERBY N.V.
                          Bruxelles, La Louvière, Charleroi, Spa, Malmedy et Arlon
                          Nous recherchons activement des gérants indépendants pour nos points de vente situés dans les régions de Bruxelles, La Louvière, Charleroi, Spa, Malmedy et Arlon.
                          Nous recherchons activement des gérants indépendants pour nos points de vente situés dans les régions de Bruxelles, La Louvière, Charleroi, Spa, Malmedy et Arlon.
                          plus
                          Als Chef Gerant bij Sodexo in Erps-Kwerps ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie en werking van een grote, veelzijdige locatie met een sterke focus op hospitality en events. Je zal ongeveer 80% van jouw werktijd doorbrengen in de keuken als chef gerant. Het merendeel van jouw werkdag zal je doorbrengen als meewerkend chef gerant in de keuken.
                          Als Chef Gerant bij Sodexo in Erps-Kwerps ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie en werking van een grote, veelzijdige locatie met een sterke focus op hospitality en events. Je zal ongeveer 80% van jouw werktijd doorbrengen in de keuken als chef gerant. Het merendeel van jouw werkdag zal je doorbrengen als meewerkend chef gerant in de keuken.
                          plus
                          NOUVEAU

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          IKEA Belgium * Zaventem, Brussels * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij IKEA geven we je graag de ruimte om je eigen ontwikkeling en groei in handen te nemen. Wij geloven in ondernemerschap en initiatief en willen het je gemakkelijk maken. In de eerste paar weken/maanden krijg je een ontwikkelingsplan in 5 stappen aangeboden om je op weg te helpen, met voldoende persoonlijke ruimte om de leermomenten te creëren die je nodig hebt. Wij bieden deze structuur en een ondersteunend netwerk van die ervoor zorgen dat je je in deze situatie op je gemak voelt en je de tijd krijgt om te leren, fouten te maken en je te ontwikkelen. - Eco Voucher - Eindejaarspremie, vakantiegeld en sector premies - Een toeslag woon-werk verkeer met een bijkomende toeslag indien je met de fiets komt - Private leasing van een elektrische fiets, we gev
                          IKEA Belgium * Zaventem, Brussels * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij IKEA geven we je graag de ruimte om je eigen ontwikkeling en groei in handen te nemen. Wij geloven in ondernemerschap en initiatief en willen het je gemakkelijk maken. In de eerste paar weken/maanden krijg je een ontwikkelingsplan in 5 stappen aangeboden om je op weg te helpen, met voldoende persoonlijke ruimte om de leermomenten te creëren die je nodig hebt. Wij bieden deze structuur en een ondersteunend netwerk van die ervoor zorgen dat je je in deze situatie op je gemak voelt en je de tijd krijgt om te leren, fouten te maken en je te ontwikkelen. - Eco Voucher - Eindejaarspremie, vakantiegeld en sector premies - Een toeslag woon-werk verkeer met een bijkomende toeslag indien je met de fiets komt - Private leasing van een elektrische fiets, we gev
                          plus
                          Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. * Carrefour Belgium * Vlaams Brabant * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel. Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en besliss
                          Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. * Carrefour Belgium * Vlaams Brabant * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Opdracht - Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel. Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en besliss
                          plus
                          Wij zijn actief op zoek naar een Tweetalige Showroomadviseur (FR/NL) om zich aan te sluiten bij een hoogwaardig merk dat gespecialiseerd is in luxueus meubilair en interieurdesign. * ARBALETT SRL * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Gebaseerd in Zaventem zult u een essentiële rol spelen in het onthaal, de begeleiding en de loyaliteit van een veeleisend cliënteel, bestaande uit , en exclusieve particuliere klanten. U maakt deel uit van een organisatie op mensenmaat, elegant en modern, die waarde hecht aan luisteren naar haar klanten, innovatie en personalisatie. Jouw verantwoordelijkheden * Klanten hartelijk ontvangen en hen professioneel adviseren in het Frans en Nederlands. * De behoeften van klanten identificeren en op maat gemaakte oplossingen aanbieden (meubilair, decoratie, materialen, kleu
                          Wij zijn actief op zoek naar een Tweetalige Showroomadviseur (FR/NL) om zich aan te sluiten bij een hoogwaardig merk dat gespecialiseerd is in luxueus meubilair en interieurdesign. * ARBALETT SRL * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Gebaseerd in Zaventem zult u een essentiële rol spelen in het onthaal, de begeleiding en de loyaliteit van een veeleisend cliënteel, bestaande uit , en exclusieve particuliere klanten. U maakt deel uit van een organisatie op mensenmaat, elegant en modern, die waarde hecht aan luisteren naar haar klanten, innovatie en personalisatie. Jouw verantwoordelijkheden * Klanten hartelijk ontvangen en hen professioneel adviseren in het Frans en Nederlands. * De behoeften van klanten identificeren en op maat gemaakte oplossingen aanbieden (meubilair, decoratie, materialen, kleu
                          plus

                          Conseiller commercial en assurances (CDD)

                          Yuzzu SA
                          Bruxelles
                          Candidature facile
                          Vous souhaitez investir votre énergie et votre talent dans une compagnie d'assurance en pleine croissance ? Grâce à une connaissance solide de nos produits d'assurances et de bonnes capacités de communication et de vente, vous serez capable de convaincre les clients d'opter pour Yuzzu. Yuzzu est le leader belge de l'assurance directe. Aussi chez Yuzzu, le télétravail fait partie intégrante de notre culture d'entreprise ! Après avoir suivi les formations relatives à votre fonction et démontré une maîtrise suffisante de celle-ci, vous conviendrez avec votre manager des modalités de télétravail et de présence au bureau, à certaines occasions (réunions d'équipe, événements, formations, ...) ainsi qu'à chaque fois que vous le souhaiterez.
                          Vous souhaitez investir votre énergie et votre talent dans une compagnie d'assurance en pleine croissance ? Grâce à une connaissance solide de nos produits d'assurances et de bonnes capacités de communication et de vente, vous serez capable de convaincre les clients d'opter pour Yuzzu. Yuzzu est le leader belge de l'assurance directe. Aussi chez Yuzzu, le télétravail fait partie intégrante de notre culture d'entreprise ! Après avoir suivi les formations relatives à votre fonction et démontré une maîtrise suffisante de celle-ci, vous conviendrez avec votre manager des modalités de télétravail et de présence au bureau, à certaines occasions (réunions d'équipe, événements, formations, ...) ainsi qu'à chaque fois que vous le souhaiterez.
                          plus
                          XLG * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Informatie over het bedrijf - Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. Funct
                          XLG * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Informatie over het bedrijf - Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. Funct
                          plus
                          Pour son client, Robert Half - Administrative & Customer Support est à la recherche d'un Collaborateur Administratif Chantier (H/F/X). Intéressé par cette fonction de Collaborateur Administratif Chantier (H/F/X)? o vous encodez les informations requises dans Walterre (mouvements de terres, zones sources, zones réceptrices), vérifiez la cohérence des données fournies par le chantier avant encodage et assurez le suivi administratif lié aux obligations de traçabilité des terres. * Robert Half * Beauvechain * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Il s'agit d'une mission d'intérim en vue d'engagement. Notre client est une société Liégeoise active dans le secteur de la construction. Le chantier est situé dans la région de Beauvechain. * Gestion des accès au chantier - o vous demandez et consolidez les informations
                          Pour son client, Robert Half - Administrative & Customer Support est à la recherche d'un Collaborateur Administratif Chantier (H/F/X). Intéressé par cette fonction de Collaborateur Administratif Chantier (H/F/X)? o vous encodez les informations requises dans Walterre (mouvements de terres, zones sources, zones réceptrices), vérifiez la cohérence des données fournies par le chantier avant encodage et assurez le suivi administratif lié aux obligations de traçabilité des terres. * Robert Half * Beauvechain * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Il s'agit d'une mission d'intérim en vue d'engagement. Notre client est une société Liégeoise active dans le secteur de la construction. Le chantier est situé dans la région de Beauvechain. * Gestion des accès au chantier - o vous demandez et consolidez les informations
                          plus
                          NOUVEAU
                          Nous recherchons activement un(e) Conseiller(ère) Showroom bilingue (FR/NL) pour rejoindre une enseigne haut de gamme spécialisée dans le mobilier de luxe et le design d'intérieur. * Accueillir chaleureusement des clients francophones et néerlandophones et les conseiller avec professionnalisme. * ARBALETT SRL * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Basé(e) à Zaventem, vous jouerez un rôle essentiel dans l'accueil, l'accompagnement et la fidélisation d'une clientèle exigeante, composée notamment d'architectes, de décorateurs et de particuliers exclusifs. Vous intégrerez une organisation à taille humaine, alliant élégance et modernité, et plaçant l'écoute, l'innovation et la personnalisation au cœur de son approche. Vos responsabilités * Identifier les besoins des clie
                          Nous recherchons activement un(e) Conseiller(ère) Showroom bilingue (FR/NL) pour rejoindre une enseigne haut de gamme spécialisée dans le mobilier de luxe et le design d'intérieur. * Accueillir chaleureusement des clients francophones et néerlandophones et les conseiller avec professionnalisme. * ARBALETT SRL * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Basé(e) à Zaventem, vous jouerez un rôle essentiel dans l'accueil, l'accompagnement et la fidélisation d'une clientèle exigeante, composée notamment d'architectes, de décorateurs et de particuliers exclusifs. Vous intégrerez une organisation à taille humaine, alliant élégance et modernité, et plaçant l'écoute, l'innovation et la personnalisation au cœur de son approche. Vos responsabilités * Identifier les besoins des clie
                          plus
                          Beheren en prioriteren van de product backlog voor alle reward-applicaties. * Ervaring met Agile werken en het beheren van een product backlog, bij voorkeur in een HR- of reward-context. * Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak impact op de toekomst van flexibel verlonen en loonkostoptimalisatie - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Bij Acerta zijn we fier op wat we samen bereik
                          Beheren en prioriteren van de product backlog voor alle reward-applicaties. * Ervaring met Agile werken en het beheren van een product backlog, bij voorkeur in een HR- of reward-context. * Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak impact op de toekomst van flexibel verlonen en loonkostoptimalisatie - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. Bij Acerta zijn we fier op wat we samen bereik
                          plus
                          NOUVEAU
                          Randstad * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je beheerst het Nederlands uitstekend. * Je hebt een uitgesproken interesse in de banksector en wil een langdurige carrière
                          Randstad * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Als Commercieel Adviseur word jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van een internationale grootbank. Tijdens een intensief opleidingstraject dompelen we je onder in de bankwereld: je leert onze producten en diensten kennen en ontdekt hoe je klanten op een professionele én warme manier te woord staat. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent een adviseur op afstand: je helpt klanten telefonisch. * Je luistert actief, ontdekt commerciële opportuniteiten en stelt oplossingen voor die perfect aansluiten bij de behoeften van de klant. * Je adviseert klanten over het gebruik van bank- en verzekeringsproducten. Jouw profiel * Je beschikt over een Bachelor- of Masterdiploma. * Je beheerst het Nederlands uitstekend. * Je hebt een uitgesproken interesse in de banksector en wil een langdurige carrière
                          plus
                          NOUVEAU
                          Werk je graag met cijfers, heb je een analytische mindset en wil je de wereld van sales ontdekken? Onze Sales-afdeling is op zoek naar een enthousiaste collega die ons wil versterken. * Administratieve ondersteuning bieden aan de en het volledige Sales-team. * Business support: voorbereiden en opmaken van rapporten voor klanten. * Een mooie kans om de wereld van sales te ontdekken of je kennis ervan verder uit te diepen * Daoust * Brussel * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Dan is deze functie precies wat je zoekt! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Ondersteunen bij het opmaken van dossiers voor tenders en RFP's (Request for Proposal). * Dagelijks beheer van de inkomende mails. Op termijn beheren en opvolgen van klantendossie
                          Werk je graag met cijfers, heb je een analytische mindset en wil je de wereld van sales ontdekken? Onze Sales-afdeling is op zoek naar een enthousiaste collega die ons wil versterken. * Administratieve ondersteuning bieden aan de en het volledige Sales-team. * Business support: voorbereiden en opmaken van rapporten voor klanten. * Een mooie kans om de wereld van sales te ontdekken of je kennis ervan verder uit te diepen * Daoust * Brussel * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Dan is deze functie precies wat je zoekt! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Ondersteunen bij het opmaken van dossiers voor tenders en RFP's (Request for Proposal). * Dagelijks beheer van de inkomende mails. Op termijn beheren en opvolgen van klantendossie
                          plus
                          En tant qu'Agent au centre de relation client, vos responsabilités incluront la gestion des appels entrants, la prise en charge de rendez-vous mécanique, tout en garantissant un service client de première qualité. Nous sommes actuellement à la recherche de profils : Agent CRC (H/F/X) Solliciteer als één van de eersten - Le Groupe Autosphere Belux est un acteur majeur dans le secteur de la distribution automobile en Belgique et au Grand-Duché de Luxembourg. En tant que branche retail du Groupe Emil Frey, leader européen dans l'automobile, nous bénéficions d'un savoir-faire et d'une expertise reconnue, cultivés depuis plus de 100 ans. Le Groupe Autosphere fort de ses pl
                          En tant qu'Agent au centre de relation client, vos responsabilités incluront la gestion des appels entrants, la prise en charge de rendez-vous mécanique, tout en garantissant un service client de première qualité. Nous sommes actuellement à la recherche de profils : Agent CRC (H/F/X) Solliciteer als één van de eersten - Le Groupe Autosphere Belux est un acteur majeur dans le secteur de la distribution automobile en Belgique et au Grand-Duché de Luxembourg. En tant que branche retail du Groupe Emil Frey, leader européen dans l'automobile, nous bénéficions d'un savoir-faire et d'une expertise reconnue, cultivés depuis plus de 100 ans. Le Groupe Autosphere fort de ses pl
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Aide gérant à Louvain?

                          Salaire moyen par an
                          34.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Aide gérant à Louvain est de 34.300 €. Les salaires de Aide gérant à Louvain vont de 28.800 € à 43.400 €.