Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
          1 sélectionné
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Communication
                        • Français
                        • MS Excel
                        • MS Office Suite
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint du directeur
                        • Agent/e d'accueil
                        • Assistant/e administratif/ve polyvalent/e
                        • Adjoint/e logistique
                        • Adjoint/e polyvalent
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Agent/e commercial/e en assurances
                        • Agent/e de maîtrise administratif

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        20






                        Fonctions

                        Administration
                        20









                        15 résultats pour Agent E Des Services Techniques à Wingene dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 15 offres d’emploi similaires.

                        Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen

                        Vivendo
                        Brugge
                        Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6500 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen. Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begel
                        Vivendo * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. Als woonmaatschappij beheren we op vandaag meer dan 6500 woongelegenheden. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisatie zoeken wij voor onze vestiging(en) in Brugge een Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen. Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begel
                        plus
                        Advenso BVBA * Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. receptionist(e). Advenso is een bedrijf met sterke waarden waarin mensen met een open geest perfect passen. Mensen zoals jij. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. Je bent welkom in ons gloednieuw bedrijfsgebouw in Zedelgem (bij Brugge). Hieronder vind jij nog wat extra info. Hoe ziet jouw energieke dag eruit? * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post.
                        Advenso BVBA * Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. receptionist(e). Advenso is een bedrijf met sterke waarden waarin mensen met een open geest perfect passen. Mensen zoals jij. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. Je bent welkom in ons gloednieuw bedrijfsgebouw in Zedelgem (bij Brugge). Hieronder vind jij nog wat extra info. Hoe ziet jouw energieke dag eruit? * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post.
                        plus
                        ExecuJet MRO Services Belgium - Je bent het spilfiguur en het visitekaartje van ExecuJet MRO Services Belgium. * Een veelzijdige functie binnen een bedrijf met een internationaal karakter; ExecuJet MRO Services heeft vestigingen in Afrika, Azië, Europa en Midden-Oosten
                        ExecuJet MRO Services Belgium - Je bent het spilfiguur en het visitekaartje van ExecuJet MRO Services Belgium. * Een veelzijdige functie binnen een bedrijf met een internationaal karakter; ExecuJet MRO Services heeft vestigingen in Afrika, Azië, Europa en Midden-Oosten
                        plus
                        DeLaval Belgium * WINGENE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot met een neus voor structuur en organisatie? Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Dan zijn wij bij Melktechniek West-Vlaanderen (MTWV) op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Wat houdt de functie in? Als onze nieuwe office manager neem je een centrale rol op in het dagelijkse reilen en zeilen van ons kantoor. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Orderverwerking: opvolgen en verwerken van binnenkomende bestellingen * Kantoororganisatie: zorgen dat het kantoor vlot en efficiënt functioneert * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten
                        DeLaval Belgium * WINGENE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij een administratieve duizendpoot met een neus voor structuur en organisatie? Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Dan zijn wij bij Melktechniek West-Vlaanderen (MTWV) op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Wat houdt de functie in? Als onze nieuwe office manager neem je een centrale rol op in het dagelijkse reilen en zeilen van ons kantoor. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Orderverwerking: opvolgen en verwerken van binnenkomende bestellingen * Kantoororganisatie: zorgen dat het kantoor vlot en efficiënt functioneert * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten
                        plus
                        Holvoet Bvba * 8770 Ingelmunster, België - Solliciteer als één van de eersten - IngelmunsterSolliciterenFunctieomschrijving - Holvoet is een West-Vlaams bouwbedrijf gespecialiseerd in interieurafwerking. Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). Meesterlijke afwerking kenmerkt onze projecten! Functieomschrijving - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier.
                        Holvoet Bvba * 8770 Ingelmunster, België - Solliciteer als één van de eersten - IngelmunsterSolliciterenFunctieomschrijving - Holvoet is een West-Vlaams bouwbedrijf gespecialiseerd in interieurafwerking. Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). Meesterlijke afwerking kenmerkt onze projecten! Functieomschrijving - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier.
                        plus
                        Computer Checkpoint CVBA * SINT-DENIJS-WESTREM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Door onze groei, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor onze Frontoffice. De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Klanten informeren en adviseren over lopende promoties van Telecom, energie, IT,... * Technische vragen van klanten beantwoorden of doorgeven aan de technische dienst * Oplossingen voorstellen als antwoord op klachten van de klanten of dossier doorsturen naar
                        Computer Checkpoint CVBA * SINT-DENIJS-WESTREM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Door onze groei, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor onze Frontoffice. De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Klanten informeren en adviseren over lopende promoties van Telecom, energie, IT,... * Technische vragen van klanten beantwoorden of doorgeven aan de technische dienst * Oplossingen voorstellen als antwoord op klachten van de klanten of dossier doorsturen naar
                        plus
                        Belivert BVBA * ZEDELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Administratieve opvolging van salesorders * Verwerken van verkoopsadministratie * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling * Coördineren van verplaatsingen voor collega's - Wie zoeken we? Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloe
                        Belivert BVBA * ZEDELGEM - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Administratieve opvolging van salesorders * Verwerken van verkoopsadministratie * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling * Coördineren van verplaatsingen voor collega's - Wie zoeken we? Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloe
                        plus
                        Hansea NV * 8800 Roeselare, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. // Taken * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner.
                        Hansea NV * 8800 Roeselare, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. // Taken * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner.
                        plus
                        Korian Belgium NV * Koninklijke Baan 5, 8420 De Haan, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voo
                        Korian Belgium NV * Koninklijke Baan 5, 8420 De Haan, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voo
                        plus
                        Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris * 8820 Torhout, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijfsomschrijving - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Het zelfstandig beheren van courante dossiers verkopen: kredietenschenkingen, huwelijkscontracten , , .
                        Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris * 8820 Torhout, België - Solliciteer als één van de eersten - Bedrijfsomschrijving - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Wij begeleiden cliënten op een duidelijke en betrokken manier bij belangrijke juridische en notariële beslissingen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * Het zelfstandig beheren van courante dossiers verkopen: kredietenschenkingen, huwelijkscontracten , , .
                        plus
                        NOUVEAU
                        Belivert BVBA * Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor BeliVert in Zedelgem gaan we op zoek naar een . Bouw met hen mee aan groene energieoplossingen! BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Matchen van kandidaten met onze klanten is hetgeen dat ons drijft! Sinds 2010 heeft HR Mentor een breed klantenbestand uitgebouwd in regio West & Oost-Vlaanderen.
                        Belivert BVBA * Zedelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor BeliVert in Zedelgem gaan we op zoek naar een . Bouw met hen mee aan groene energieoplossingen! BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Matchen van kandidaten met onze klanten is hetgeen dat ons drijft! Sinds 2010 heeft HR Mentor een breed klantenbestand uitgebouwd in regio West & Oost-Vlaanderen.
                        plus
                        Raes Construct * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf - Raes Constructis een toonaangevende speler op vlak van industriebouw, bewaarloodsen en logistieke centra. Vanuit hun vestiging in Gullegem werken ze met hun team van 15 bedienden en 25 arbeiders nieuwbouwprojecten uit voor klanten in België en Frankrijk . Met meer da 25 jaar ervaringn zorgen ze steeds voor een duurzame bouwoplossing op maat van de klant (B2B). Raes Construct realiseert op vandaag 30 miljoen euro omzet en staat gekend om degelijke bedrijfsvoering en financiële stabiliteit. Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Doordat op middellange termijn de huidige zaakvoerster haar professionele activiteiten zal stopzetten wegens pensionering, gaat de familie Raes op zoek naa
                        Raes Construct * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf - Raes Constructis een toonaangevende speler op vlak van industriebouw, bewaarloodsen en logistieke centra. Vanuit hun vestiging in Gullegem werken ze met hun team van 15 bedienden en 25 arbeiders nieuwbouwprojecten uit voor klanten in België en Frankrijk . Met meer da 25 jaar ervaringn zorgen ze steeds voor een duurzame bouwoplossing op maat van de klant (B2B). Raes Construct realiseert op vandaag 30 miljoen euro omzet en staat gekend om degelijke bedrijfsvoering en financiële stabiliteit. Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Doordat op middellange termijn de huidige zaakvoerster haar professionele activiteiten zal stopzetten wegens pensionering, gaat de familie Raes op zoek naa
                        plus
                        Move * Koolskamp - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je van administratie? Krijg jij energie van processen die kloppen tot in de puntjes? Dan ben jij misschien wel de ontbrekende schakel in ons team! Jouw verantwoordelijkheden - Als medewerker voorraadbeheer speel jij een sleutelrol in de werking van onze supply chain. Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct verwerkt worden, zodat onze goederenstromen blijven lopen zoals het hoort. Je bent dé spil tussen ons ERP-systeem, de voorraad, en verschillende interne afdelingen. * Je zet interne bestellingen om naar inkooporders en stuurt deze door naar het lokale ERP-systeem. * Je controleert of er voldoende voorraad beschikbaar is en stemt af met planning en customer service als dat niet zo is. * Je volgt de volledige administratieve flow op in beide ERP
                        Move * Koolskamp - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij nauwkeurig, stressbestendig en hou je van administratie? Krijg jij energie van processen die kloppen tot in de puntjes? Dan ben jij misschien wel de ontbrekende schakel in ons team! Jouw verantwoordelijkheden - Als medewerker voorraadbeheer speel jij een sleutelrol in de werking van onze supply chain. Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct verwerkt worden, zodat onze goederenstromen blijven lopen zoals het hoort. Je bent dé spil tussen ons ERP-systeem, de voorraad, en verschillende interne afdelingen. * Je zet interne bestellingen om naar inkooporders en stuurt deze door naar het lokale ERP-systeem. * Je controleert of er voldoende voorraad beschikbaar is en stemt af met planning en customer service als dat niet zo is. * Je volgt de volledige administratieve flow op in beide ERP
                        plus
                        PPC Pools * Desselgem, Waregem, België - Solliciteer als één van de eersten - Over PPC Pools® Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Lees dan zeker verder. Wat ga je doen? Je wordt een sleutelfiguur in onze interne werking.
                        PPC Pools * Desselgem, Waregem, België - Solliciteer als één van de eersten - Over PPC Pools® Wij zijn PPC Pools® uit Desselgem, een jonge en snelgroeiende fabrikant van kwalitatieve polypropyleen zwembaden. Met een team van 7 ervaren kunststoflassers bouwen wij dagelijks duurzame maatwerk zwembaden voor professionele zwembadbouwers en tuinaannemers in binnen- en buitenland. Onze focus ligt op kwaliteit, vakmanschap en een vlotte service. We doen niet aan half werk – en dat geldt niet alleen voor onze producten, maar ook voor onze manier van samenwerken. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar een enthousiaste Management Assistent die de rechterhand wordt van onze enige collega op de bureau. Ben jij georganiseerd, communicatief én hou je van afwisseling? Lees dan zeker verder. Wat ga je doen? Je wordt een sleutelfiguur in onze interne werking.
                        plus
                        West-Deco NV * WAARDAMME - Solliciteer als één van de eersten - Welkom in ons familiebedrijf - Een pietje-precies met een warm hart voor klanten? Dan zoeken wij jou! Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. Wat ga je doen? * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen
                        West-Deco NV * WAARDAMME - Solliciteer als één van de eersten - Welkom in ons familiebedrijf - Een pietje-precies met een warm hart voor klanten? Dan zoeken wij jou! Bij ons stap je binnen in een hecht team waar iedereen elkaar écht kent en waar service één van onze sterkste waarden is. Geen logge structuren, wel korte lijnen, oprechte betrokkenheid en samen de schouders eronder. En nu zoeken we een nieuwe collega die met evenveel zorg en enthousiasme onze klanten en orders opvolgt. Wat ga je doen? * Orders opmaken, controleren en opvolgen – jij zorgt dat alles klopt tot in de puntjes * Telefonisch klantencontact – je staat klanten professioneel én warm te woord * Klachtverwerking – volgens een duidelijke procedure en met een oplossingsgerichte mindset * Meedenken en commercieel ondersteunen – jij ziet kansen en weet klanten verder te helpen
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 5 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Intelect Turnhout * Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Jouw verantwoordelijkheden - Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. Kortom een breed takenpakket waarbinnen verdere groei mogelijk is. Ben jij een generalist, niet voor één gat te vangen? laat ons snel iets weten en solliciteer! Jouw profiel - Wat zoeken we precies?
                        Intelect Turnhout * Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds - Een kleinschalige KMO die uitblinkt door service en kwaliteit, actief in de reinigingsbranche. Jouw verantwoordelijkheden - Voor een kleinschalige KMO zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot, iemand die voldoening haalt uit multitasken en van alle markten thuis is. Je staat hier in voor het onthaal, eerste lijnstelefonie en -mails. Je zorgt ervoor dat de professionele klanten terecht kunnen met hun vragen en tijdig geÔnformeerd worden over hun lopende orders. Daarnaast sta je in voor een stukje economaat, personeelsadministratie en eventueel ondersteuning voor de boekhouding. Kortom een breed takenpakket waarbinnen verdere groei mogelijk is. Ben jij een generalist, niet voor één gat te vangen? laat ons snel iets weten en solliciteer! Jouw profiel - Wat zoeken we precies?
                        plus

                        Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                        Azuro
                        Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                        Télétravail possible
                        Azuro * Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Heb jij interesse om je stap voor stap verder te verdiepen in de wereld van verzekeringen? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Jouw verantwoordelijkheden - Deze functie situeert zich bij een grote verzekeringsspeler met meer dan 80 werknemers in België. Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen, de verzekeringsmaatschappijen, …).
                        Azuro * Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Heb jij interesse om je stap voor stap verder te verdiepen in de wereld van verzekeringen? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Jouw verantwoordelijkheden - Deze functie situeert zich bij een grote verzekeringsspeler met meer dan 80 werknemers in België. Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen, de verzekeringsmaatschappijen, …).
                        plus
                        ISS Facility Services Je rapporteert rechtstreeks aan de van ISS Facility Services. ISS Facility Services Belgium & LuxembourgPubliée le 17 octobreDescription de l'offre
                        ISS Facility Services Je rapporteert rechtstreeks aan de van ISS Facility Services. ISS Facility Services Belgium & LuxembourgPubliée le 17 octobreDescription de l'offre
                        plus
                        Perpetum Energy BVBA * België - Solliciteer als één van de eersten - bedrijfsprofiel - Perpetum Energy is gespecialiseerd in hernieuwbare energie waaronder zonnepanelen. Perpetum biedt end-to-end elektrische decarbonisatie-oplossingen voor grootverbruikers, via een slimme combinatie van fotovoltaïsche energie, windenergie, EV-mobiliteitsoplossingen, energieopslag, .... De projecten kunnen zowel on-site als off-site worden uitgevoerd en kunnen via directe lijnen worden aangesloten. Voor de service afdeling die instaat voor het onderhoud van de installaties zoeken wij een administratief medewerker - Jouw verantwoordelijkheden - belangrijkste verantwoordelijkheden - Als Administratief medewerker versterk je het Service Departement binnen Perpetum. Je ontzorgt hen op vlak van administratie en dienst na verkoop naar de klanten toe.
                        Perpetum Energy BVBA * België - Solliciteer als één van de eersten - bedrijfsprofiel - Perpetum Energy is gespecialiseerd in hernieuwbare energie waaronder zonnepanelen. Perpetum biedt end-to-end elektrische decarbonisatie-oplossingen voor grootverbruikers, via een slimme combinatie van fotovoltaïsche energie, windenergie, EV-mobiliteitsoplossingen, energieopslag, .... De projecten kunnen zowel on-site als off-site worden uitgevoerd en kunnen via directe lijnen worden aangesloten. Voor de service afdeling die instaat voor het onderhoud van de installaties zoeken wij een administratief medewerker - Jouw verantwoordelijkheden - belangrijkste verantwoordelijkheden - Als Administratief medewerker versterk je het Service Departement binnen Perpetum. Je ontzorgt hen op vlak van administratie en dienst na verkoop naar de klanten toe.
                        plus
                        Diff * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Helpen bij het stroomlijnen van communicatie, zowel intern als naar klanten toe. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. Jouw profiel - Wie wij zoeken * Een basis tot goede kennis van boekhouding heeft. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels.
                        Diff * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Helpen bij het stroomlijnen van communicatie, zowel intern als naar klanten toe. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. Jouw profiel - Wie wij zoeken * Een basis tot goede kennis van boekhouding heeft. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels.
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. * Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalinge
                        Robert Half zoekt een Allround Boekhouder/Administratief Medewerker (m/v/x) - Wingene - Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. * Robert Half * Wingene * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wil jij werken in een innovatieve en groeiende onderneming actief in ramen, deuren en buitenschrijnwerk? Je komt terecht in een West-Vlaamse KMO met een familiale sfeer. De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Rol - o Cashflow beheren; o Facturatie van A-Z; o Credit control; o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalinge
                        plus
                        Huis A. Suys * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Al jarenlang zijn wij een vaste waarde voor zowel professionele vakmensen als enthousiaste doe-het-zelvers. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Jouw verantwoordelijkheden - Als (technisch) commercieel medewerker combineer je administratief werk met klantencontact. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en
                        Huis A. Suys * Menen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Al jarenlang zijn wij een vaste waarde voor zowel professionele vakmensen als enthousiaste doe-het-zelvers. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Jouw verantwoordelijkheden - Als (technisch) commercieel medewerker combineer je administratief werk met klantencontact. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en
                        plus
                        Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                        Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                        plus
                        Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. * HireUp * 8790 Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Denk jij dat werken bij een gerechtsdeurwaarderskantoor saai is? Think again. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je boekt facturen in. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je zorgt voor het rappelbeheer. * Je helpt mee met de voorbereidende boekhouding. * Je biedt allround ondersteuning aan jouw team.
                        Als cijfermatig sterke, administratief bediende versterk je het Finance-team. * HireUp * 8790 Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Denk jij dat werken bij een gerechtsdeurwaarderskantoor saai is? Think again. Bij dit kantoor (regio Waregem) zoeken we iemand die voldoening haalt uit perfect kloppende cijfers en die met een scherp oog elk detail ziet. Ben jij klaar om mee te draaien in een team waar nauwkeurigheid en vertrouwen het verschil maken? Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Je zorgt samen met je voor een vlotte, correcte en efficiënte financiële administratie. * Je boekt facturen in. * Je bereidt betalingen voor en volgt ze op. * Je zorgt voor het rappelbeheer. * Je helpt mee met de voorbereidende boekhouding. * Je biedt allround ondersteuning aan jouw team.
                        plus
                        Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket *
                        Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de business development director. Jouw takenpakket *
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Agent E Des Services Techniques à Wingene?

                        Salaire moyen par an
                        38.300 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Agent E Des Services Techniques à Wingene est de 38.300 €. Les salaires de Agent E Des Services Techniques à Wingene vont de 31.100 € à 45.500 €.