Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Vente
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e technique
                          • Adjoint/e logistique
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de mission

                          Afficher plus
                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          4


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          68











                          67 résultats pour Agent E De Maîtrise Administratif à Maldegem dans un rayon de 30 km

                          Administratief medewerker Kandidaten & Toewijzingen

                          Vivendo
                          Brugge
                          Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders bij hun vragen omtrent de ligging van onze woningen, de wachttijd, e.a. Solliciteer als één van de eersten - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisa
                          Je staat in voor de inschrijving en opvolging van de kandidaat huurders in het Centraal Inschrijvingsregister en begeleidt de kandidaat-huurders bij hun vragen omtrent de ligging van onze woningen, de wachttijd, e.a. Solliciteer als één van de eersten - Vivendo is één van de 41 woonmaatschappijen in Vlaanderen, met focus op Noord West-Vlaanderen (Beernem, Brugge, Damme, Jabbeke, Oostkamp en Zedelgem). Wij hebben als doel de woonvoorwaarden van de meest behoeftige gezinnen en alleenstaanden te verbeteren door te zorgen voor een voldoende aanbod aan betaalbare, kwaliteitsvolle en duurzame sociale huur- en koopwoningen. In het kader van de verdere professionele uitbouw van onze organisa
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben je toe aan de volgende stap in je carrière binnen accountancy? Dan hebben wij uitdaging voor jou. Doorheen het jaar organiseren we verschillende activiteiten zoals een jaarlijkse nieuwjaarsreceptie, samen genieten van de Gentse Feesten en leuke teambuildings. * Je biedt ondersteuning aan de kantoormanager en stuurt een klein team van juniors aan. * Je neemt graag de eindverantwoordelijkheid over dossiers. Je kunt ook een e-mail sturen met je cv naar We staan klaar om je verder te helpen in je zoektocht naar een nieuwe uitdaging.
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben je toe aan de volgende stap in je carrière binnen accountancy? Dan hebben wij uitdaging voor jou. Doorheen het jaar organiseren we verschillende activiteiten zoals een jaarlijkse nieuwjaarsreceptie, samen genieten van de Gentse Feesten en leuke teambuildings. * Je biedt ondersteuning aan de kantoormanager en stuurt een klein team van juniors aan. * Je neemt graag de eindverantwoordelijkheid over dossiers. Je kunt ook een e-mail sturen met je cv naar We staan klaar om je verder te helpen in je zoektocht naar een nieuwe uitdaging.
                          plus
                          Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. Solliciteer als één van de eersten - receptionist(e). * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en plant afspraken in de agenda's van de projectmanagers. * Je verwerkt inkomende en uitgaande post en e-mails. * Je zorgt ervoor dat de receptie en vergaderruimtes altijd ordelijk en professioneel ogen. * Je krijgt een uitgebreide training waarin alle aspecten van de job worden uitgelegd. * Je komt terecht in een groeiend bedrijf met een familiale sfeer , open bedrijfscultuur en de typische positivo-teamspirit.
                          Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. Solliciteer als één van de eersten - receptionist(e). * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en plant afspraken in de agenda's van de projectmanagers. * Je verwerkt inkomende en uitgaande post en e-mails. * Je zorgt ervoor dat de receptie en vergaderruimtes altijd ordelijk en professioneel ogen. * Je krijgt een uitgebreide training waarin alle aspecten van de job worden uitgelegd. * Je komt terecht in een groeiend bedrijf met een familiale sfeer , open bedrijfscultuur en de typische positivo-teamspirit.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. * : Bij Willemen Infra krijg je de kans om te werken aan ambitieuze en innovatieve projecten. * : Wij geloven in de kracht van samenwerking en streven naar een werkomgeving waar open communicatie, respect en teamgeest centraal staan. * : Werk aan belangrijke projecten die bijdragen aan de Belgische economie, zoals in de haven- en petrochemiesector. * : We zetten ons in voor de hoogste kwaliteit en veil
                          Solliciteer als één van de eersten - beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. Om onze teams te versterken, zijn wij op zoek naar eendirectieassistent(e) /administratief medewerker voor ons kantoor in Drongen. * : Bij Willemen Infra krijg je de kans om te werken aan ambitieuze en innovatieve projecten. * : Wij geloven in de kracht van samenwerking en streven naar een werkomgeving waar open communicatie, respect en teamgeest centraal staan. * : Werk aan belangrijke projecten die bijdragen aan de Belgische economie, zoals in de haven- en petrochemiesector. * : We zetten ons in voor de hoogste kwaliteit en veil
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Wil je werken bij een van de grootste spelers in zonne-energie in Vlaanderen? Dan hebben wij job voor jou!
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Wil je werken bij een van de grootste spelers in zonne-energie in Vlaanderen? Dan hebben wij job voor jou!
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Het hotel ligt vlakbij de levendige stad Knokke-Heist en is ideaal voor een verblijf aan de Kust. - Reservaties aanmaken en de verblijven tot in de puntjes voorbereiden. - Je helpt bij het ontbijt en de bar indien nodig.
                          Solliciteer als één van de eersten - Het hotel ligt vlakbij de levendige stad Knokke-Heist en is ideaal voor een verblijf aan de Kust. - Reservaties aanmaken en de verblijven tot in de puntjes voorbereiden. - Je helpt bij het ontbijt en de bar indien nodig.
                          plus
                          Je werkt van maandag t.e.m. zaterdag met een vrije dag in de week. Solliciteer als één van de eersten De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Technische vragen van klanten beantwoorden of doorgeven aan de technische dienst * Oplossingen voorstellen als antwoord op klachten van de klanten of dossier doorsturen naar de juiste dienst. * Sales opportuniteiten detecteren en afsluiten volgens de behoefte van de klant * Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring binnen een administra
                          Je werkt van maandag t.e.m. zaterdag met een vrije dag in de week. Solliciteer als één van de eersten De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Technische vragen van klanten beantwoorden of doorgeven aan de technische dienst * Oplossingen voorstellen als antwoord op klachten van de klanten of dossier doorsturen naar de juiste dienst. * Sales opportuniteiten detecteren en afsluiten volgens de behoefte van de klant * Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring binnen een administra
                          plus
                          Vlot bereikbaar via de E-17 - Solliciteer als één van de eersten - Al bijna 40 jaar is Nestor Company de toonaangevende specialist in kwalitatieve en hoogtechnologische producten voor toegangsautomatisering (intercom, parkingsystemen, CCTV), elektronische beveiliging, automatische toegangssystemen en branddetectie. * Als product Manager vertaal je productspecificaties naar duidelijke USP's voor de sales en marketing. * Het opmaken van offertes en de opvolging van bestellingen * Ons dynamisch team zorgt voor de nodige opleidingen
                          Vlot bereikbaar via de E-17 - Solliciteer als één van de eersten - Al bijna 40 jaar is Nestor Company de toonaangevende specialist in kwalitatieve en hoogtechnologische producten voor toegangsautomatisering (intercom, parkingsystemen, CCTV), elektronische beveiliging, automatische toegangssystemen en branddetectie. * Als product Manager vertaal je productspecificaties naar duidelijke USP's voor de sales en marketing. * Het opmaken van offertes en de opvolging van bestellingen * Ons dynamisch team zorgt voor de nodige opleidingen
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je luistert, vat samen en stelt alleen voor wat past bij de vraag van de patiënt.
                          Solliciteer als één van de eersten * Je bent het kalme, professionele aanspreekpunt via onthaal, telefonie en e-mail. * Je informeert en adviseert transparant: opties uitleggen, verwachtingen managen, en de volgende stap helder voorstellen — verkopen door te informeren, nooit pushen. * Je luistert, vat samen en stelt alleen voor wat past bij de vraag van de patiënt.
                          plus
                          Koninklijke Baan 5, 8420 De Haan, België - Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woon
                          Koninklijke Baan 5, 8420 De Haan, België - Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Elke dag staan 10.000 medewerkers in voor de zorg van meer dan 13.000 bewoners in 116 voorzieningen verspreid over gans België. Daarnaast werken er nog 600 medewerkers in de thuiszorg, waaronder een 150-tal zelfstandige verpleegkundigen in de thuisverpleging. Zorgjobs.beis gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woon
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot, correct en duidelijk verloopt, zodat ons team zich volop kan focussen op vakmanschap en klantenservice. * E-mails opvolgen en beantwoorden in een warme en professionele stijl * Kleine ad-hoc taken die spontaan opduiken doorheen de dag - Je functie is afwisselend, praktisch en heeft directe impact op de dagelijkse werking van onze zaak.
                          Solliciteer als één van de eersten - Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot, correct en duidelijk verloopt, zodat ons team zich volop kan focussen op vakmanschap en klantenservice. * E-mails opvolgen en beantwoorden in een warme en professionele stijl * Kleine ad-hoc taken die spontaan opduiken doorheen de dag - Je functie is afwisselend, praktisch en heeft directe impact op de dagelijkse werking van onze zaak.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dit doen we door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te motiveren om vegan alternatieven uit te proberen en tegelijkertijd ook de aanbodzijde te beïnvloeden. Je werkt samen met vier andere geëngageerde aan projecten als Try Vegan , Vegan Summer Fest en de Belgian Vegan Awards . Bouw jij mee aan de toekomst van BE Vegan? Omschrijving van de vacature * – Je verwerkt facturen en volgt de begroting van BE Vegan nauwgezet op. * – Je verwerkt de lonen en HR-administratie - voor Vegan Summer Fest), vraagt offertes op, doet bestellingen en volgt de samenwerking op. * – Je beheert de kantoorvoorraad en zorgt voor een gestructureerde administratie. Er heerst een open werksfeer waar
                          Solliciteer als één van de eersten - Dit doen we door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te motiveren om vegan alternatieven uit te proberen en tegelijkertijd ook de aanbodzijde te beïnvloeden. Je werkt samen met vier andere geëngageerde aan projecten als Try Vegan , Vegan Summer Fest en de Belgian Vegan Awards . Bouw jij mee aan de toekomst van BE Vegan? Omschrijving van de vacature * – Je verwerkt facturen en volgt de begroting van BE Vegan nauwgezet op. * – Je verwerkt de lonen en HR-administratie - voor Vegan Summer Fest), vraagt offertes op, doet bestellingen en volgt de samenwerking op. * – Je beheert de kantoorvoorraad en zorgt voor een gestructureerde administratie. Er heerst een open werksfeer waar
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Af en toe een gezellige BBQ tijdens de middagpauze (ja, echt waar!).
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Af en toe een gezellige BBQ tijdens de middagpauze (ja, echt waar!).
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan kan dit job - Dan ben jij misschien de Internal Sales Medewerker Office programma's. * Je behandelt de nodige administratie - Customer Service medewerker: Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor
                          Solliciteer als één van de eersten - Dan kan dit job - Dan ben jij misschien de Internal Sales Medewerker Office programma's. * Je behandelt de nodige administratie - Customer Service medewerker: Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Administratieve ondersteuning van de winkel * Beantwoorden van e-mails en telefoongesprekken * Ervaring in de retail of administratie is een plus, maar niet vereist
                          Solliciteer als één van de eersten * Administratieve ondersteuning van de winkel * Beantwoorden van e-mails en telefoongesprekken * Ervaring in de retail of administratie is een plus, maar niet vereist
                          plus
                          Je hebt kennis van procedures en rechtsregels, heb je kennis van de praktijk van een gerechtsdeurwaarder of ervaring in het beheren van dossiers dan is dit een pluspunt * Je beschikt over een gezonde portie assertiviteit, weet het overzicht te bewaren en de prioriteiten te onderscheiden. * Bovendien geven we je alle kansen om je verder te ontplooien en bieden we de mogelijkheid tot het volgen van bijkomende juridische of taalopleidingen. * Veel variatie in je werk, met een functie die je op basis van je interesses en sterktes verder kan invullen in de richting die je zelf wenst. * Gratis bedrijfsfitness (om de schade van vrijdag weer weg te werken)!
                          Je hebt kennis van procedures en rechtsregels, heb je kennis van de praktijk van een gerechtsdeurwaarder of ervaring in het beheren van dossiers dan is dit een pluspunt * Je beschikt over een gezonde portie assertiviteit, weet het overzicht te bewaren en de prioriteiten te onderscheiden. * Bovendien geven we je alle kansen om je verder te ontplooien en bieden we de mogelijkheid tot het volgen van bijkomende juridische of taalopleidingen. * Veel variatie in je werk, met een functie die je op basis van je interesses en sterktes verder kan invullen in de richting die je zelf wenst. * Gratis bedrijfsfitness (om de schade van vrijdag weer weg te werken)!
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Wat houdt de functie in? Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten - We zoeken iemand die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen en graag meebouwt aan de toekomst van een jonge onderneming.
                          Solliciteer als één van de eersten - Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Wat houdt de functie in? Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten - We zoeken iemand die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen en graag meebouwt aan de toekomst van een jonge onderneming.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten De functie - Je draagt bij aan de dagelijkse operationele processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, zowel intern als extern. Daarnaast beheer je de telefonie en ben je het vriendelijke gezicht en stem van BeliVert! * Verzorgen van e-mailcorrespondentie en postverwerking. * Je onderhoudt nauw contact met de van Planning, Projectbeheer en Naverkoop om alle gegevens correct te verwerken.
                          Solliciteer als één van de eersten De functie - Je draagt bij aan de dagelijkse operationele processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, zowel intern als extern. Daarnaast beheer je de telefonie en ben je het vriendelijke gezicht en stem van BeliVert! * Verzorgen van e-mailcorrespondentie en postverwerking. * Je onderhoudt nauw contact met de van Planning, Projectbeheer en Naverkoop om alle gegevens correct te verwerken.
                          plus
                          Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. * Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * De vertrouwenspersoon zijn voor alle betrokken partijen (naast de notaris). * Een actieve rol spelen in de ve
                          Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. * Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * De vertrouwenspersoon zijn voor alle betrokken partijen (naast de notaris). * Een actieve rol spelen in de ve
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Description Wij zoeken een collega voor de afdeling ''. Als Service ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in het bieden van de service waar wij als organisatie trots op zijn. Farys gezocht bij De Stroomlijn! Sluit je aan bij ons team als bij De Stroomlijn en maak een verschil in de wereld van watervoorziening! Over Farys: Farys is een toonaangevend in de watervoorziening, bekend om zijn uitzonderlijke service. Als speel jij een cruciale rol in hetklantenservicemedewerkerbedrijfklantenservicemedewerker Description Onze klant is een nieuwe site die sinds 2022 instaat voor de en het verwerken van plantaardige en dierlijke oliën en vetten. Door de groei van onze organisatie wensen wij het team te versterken met een gemotiveerde service . Description Wij zijn op zoek naar een collega voor de afd
                          Solliciteer als één van de eersten - Description Wij zoeken een collega voor de afdeling ''. Als Service ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in het bieden van de service waar wij als organisatie trots op zijn. Farys gezocht bij De Stroomlijn! Sluit je aan bij ons team als bij De Stroomlijn en maak een verschil in de wereld van watervoorziening! Over Farys: Farys is een toonaangevend in de watervoorziening, bekend om zijn uitzonderlijke service. Als speel jij een cruciale rol in hetklantenservicemedewerkerbedrijfklantenservicemedewerker Description Onze klant is een nieuwe site die sinds 2022 instaat voor de en het verwerken van plantaardige en dierlijke oliën en vetten. Door de groei van onze organisatie wensen wij het team te versterken met een gemotiveerde service . Description Wij zijn op zoek naar een collega voor de afd
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 47 offres d’emploi similaires.

                          Solliciteer als één van de eersten De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o Mailboxbeheer: aanvragen verwerken in het CRM-systeem ter ondersteuning van de commerciële binnendienst; o Intensieve samenwerking met de en het sales team. * Je hebt reeds een eerste relevante ervaring achter de rug; * Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; * Fulltime of 4/5de met de mogelijkheid om direct op te start
                          Solliciteer als één van de eersten De organisatie is actief op de professionele en particuliere markt en staat bekend om haar kwalitatieve aanpak en nauwe samenwerking. Als Allround Boekhouder/Administratief Medewerker ben je zowel verantwoordelijk voor de boekhouding als bijhorende administratieve taken. o Betaallijsten opstellen in samenwerking met de en betalingen uitvoeren; o Mailboxbeheer: aanvragen verwerken in het CRM-systeem ter ondersteuning van de commerciële binnendienst; o Intensieve samenwerking met de en het sales team. * Je hebt reeds een eerste relevante ervaring achter de rug; * Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; * Fulltime of 4/5de met de mogelijkheid om direct op te start
                          plus
                          In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Een plekje in een financieel gezond, stabiel en sterk groeiend bedrijf in de distributiesector. Ben jij klaar om een cruciale rol op te nemen binnen een groeiende organisatie in de distributiesector?
                          In deze functie werk je in een dynamische omgeving binnen de distributiesector en draag je bij aan een vlotte en correcte administratieve werking. * Je controleert de werkbonnen van en boekt de prestaties correct in volgens de geldende afspraken. * Een plekje in een financieel gezond, stabiel en sterk groeiend bedrijf in de distributiesector. Ben jij klaar om een cruciale rol op te nemen binnen een groeiende organisatie in de distributiesector?
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Dossierbeheerder Groepsverzekeringen kom je terecht bij een toonaangevende verzekeringsmaatschappij, waar je rapporteert aan de Leven. * Je bent leergierig, blijft graag op de hoogte van evoluties in het vak en staat open voor continue bijscholing. Azuro staat hierbij in voor de search & selectie van kandidaten. * Veel flexibiliteit: Minstens 1 dag per week in Gent en na een inwerkperiode krijg je de mogelijkheid om meerdere dagen per week te werken vanuit een kantoor dichter bij huis.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Dossierbeheerder Groepsverzekeringen kom je terecht bij een toonaangevende verzekeringsmaatschappij, waar je rapporteert aan de Leven. * Je bent leergierig, blijft graag op de hoogte van evoluties in het vak en staat open voor continue bijscholing. Azuro staat hierbij in voor de search & selectie van kandidaten. * Veel flexibiliteit: Minstens 1 dag per week in Gent en na een inwerkperiode krijg je de mogelijkheid om meerdere dagen per week te werken vanuit een kantoor dichter bij huis.
                          plus

                          Dossierbeheerder

                          DEKRA Belgium NV
                          Antwerpen, Gent, Roeselare
                          Télétravail possible
                          Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, makelaars, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Indien nodig zal je de nodige acties ondernemen bij complexe en/of problematische dossiers * Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes * Je zal instaan voor de verwerking van de inkomende correspondentie - Natuurlijk krijg je ook erkenning voor jouw waarden en talenten én krijg je de kans om je expertise in te zetten in de praktijk. Je hebt ook zelf de keuze om jou uurrooster te bepalen (38/39/40u) waardoor je extra ADV-dagen kan bekomen. Na een oplei
                          Wij investeren in de toekomst en dat ben jij. * Je bent een aanspreekpunt voor alle betrokken partijen (de opdrachtgevers, experten, makelaars, etc.) en zal tevens met hen onderhandelen * Indien nodig zal je de nodige acties ondernemen bij complexe en/of problematische dossiers * Verder zal je de experten ondersteuning bieden door in te staan voor hun agendabeheer en het plannen van hun expertise-routes * Je zal instaan voor de verwerking van de inkomende correspondentie - Natuurlijk krijg je ook erkenning voor jouw waarden en talenten én krijg je de kans om je expertise in te zetten in de praktijk. Je hebt ook zelf de keuze om jou uurrooster te bepalen (38/39/40u) waardoor je extra ADV-dagen kan bekomen. Na een oplei
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E De Maîtrise Administratif à Maldegem?

                          Salaire moyen par an
                          35.900 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E De Maîtrise Administratif à Maldegem est de 35.900 €. Les salaires de Agent E De Maîtrise Administratif à Maldegem vont de 29.800 € à 44.800 €.