Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Santé
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • DNA
                          • Service client
                          • Chargé/e de mission
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Account Executive
                          • Architecte de solutions de Cloud Computing
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au recrutement
                          • Adjoint/e aux personnes âgées
                          • Adjoint/e en soins de santé

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          7


                          Temps de trajet

                          Compétences





                          DNA
                          18



                          Fonctions

                          Santé
                          16


                          IT
                          11




                          50 résultats pour Agent E De Backoffice à Eupen dans un rayon de 30 km

                          Backoffice medewerker

                          BSO Security Solutions
                          MECHELEN
                          Als Backoffice Medewerker ben jij de spil tussen onze verschillende diensten (verkoop, aankoop, logistiek, service en boekhouding). * Ondersteuning van de backoffice in algemene administratie: offertes opstellen en aanvragen, facturatie, orderverwerking, bestellingen aanmaken en opvolgen,… Solliciteer als één van de eersten - Jij zorgt ervoor dat de administratieve processen vlot, correct en transparant verlopen. * Coördineren van de informatie-uitwisseling tussen verschillende afdelingen
                          Als Backoffice Medewerker ben jij de spil tussen onze verschillende diensten (verkoop, aankoop, logistiek, service en boekhouding). * Ondersteuning van de backoffice in algemene administratie: offertes opstellen en aanvragen, facturatie, orderverwerking, bestellingen aanmaken en opvolgen,… Solliciteer als één van de eersten - Jij zorgt ervoor dat de administratieve processen vlot, correct en transparant verlopen. * Coördineren van de informatie-uitwisseling tussen verschillende afdelingen
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 49 offres d’emploi similaires.

                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Zorgen voor een uitgebreide opleiding en geven je de kans om tijdens je inwerkstage de kneepjes van het vak te leren van je collega's
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - SO-LUTION, c'est plus de 15 ans de service client qui sort du cadre : du textile personnalisé aux écrans LED, en passant par la fourniture de bureau, les bâches, les affiches, les panneaux et les produits d'entretien, on accompagne les entreprises avec une offre compétitive, ultra réactive, all-in, et surtout différente. * Pour un cadre de travail responsabilisant, flexible et respectueux de ton équilibre. * Pour travailler avec une de 15 personnes où se mélangent expertises graphiques, commerciales et production. Pour accompagner cette dynamique et continuer à offrir un service de qualité, nous recherchons un e Responsable Commercial e pour notre entreprise implantée à Liège (fonction exercée sur
                          Solliciteer als één van de eersten - SO-LUTION, c'est plus de 15 ans de service client qui sort du cadre : du textile personnalisé aux écrans LED, en passant par la fourniture de bureau, les bâches, les affiches, les panneaux et les produits d'entretien, on accompagne les entreprises avec une offre compétitive, ultra réactive, all-in, et surtout différente. * Pour un cadre de travail responsabilisant, flexible et respectueux de ton équilibre. * Pour travailler avec une de 15 personnes où se mélangent expertises graphiques, commerciales et production. Pour accompagner cette dynamique et continuer à offrir un service de qualité, nous recherchons un e Responsable Commercial e pour notre entreprise implantée à Liège (fonction exercée sur
                          plus
                          Profile Group & ALIAS Consult vous offrent une opportunité unique de conjuguer vos talents de Business Developer et votre intérêt pour le conseil RH. ALIAS Consult est un cabinet de conseil en gestion des Ressources Humaines, situé à Herve, actif depuis plus de 25 ans en Belgique. Ses experts accompagnent les entreprises dans quatre domaines : conseil stratégique et RH, formation en soft skills, coaching et interim management de direction. Avec une fixe de 5 personnes et plus de 60 consultants externes, ALIAS Consult dispose d'une palette d'expertises large, tout en cultivant une approche sur mesure et profondément humaine. Convaincu que le management impulse la culture de l'organisation, ALIAS Consult place les relations humaines au
                          Profile Group & ALIAS Consult vous offrent une opportunité unique de conjuguer vos talents de Business Developer et votre intérêt pour le conseil RH. ALIAS Consult est un cabinet de conseil en gestion des Ressources Humaines, situé à Herve, actif depuis plus de 25 ans en Belgique. Ses experts accompagnent les entreprises dans quatre domaines : conseil stratégique et RH, formation en soft skills, coaching et interim management de direction. Avec une fixe de 5 personnes et plus de 60 consultants externes, ALIAS Consult dispose d'une palette d'expertises large, tout en cultivant une approche sur mesure et profondément humaine. Convaincu que le management impulse la culture de l'organisation, ALIAS Consult place les relations humaines au
                          plus
                          Collignon, filiale de Eiffage Energie Systèmes, est une entreprise spécialisée dans la conception, l'étude, la réalisation et la maintenance d'installations électriques, HVAC et industrielles. Faisant partie du Groupe Eiffage (plus de 70.000 collaborateurs), l'entreprise bénéficie de la puissance d'un grand groupe et offre ainsi de multiples opportunités de développement et de carrière à ses employés. Vous rejoignez une équipe payroll constituée de 3 collaborateurs et répondez en direct à la . * Vous assurez la gestion administrative complète des documents HR relatifs à la paie, ce inclut la rédaction et le suivi rigoureux des contrats de travail et des avenants et tout autre document RH. * Vous fournissez des réponses claires, précis
                          Collignon, filiale de Eiffage Energie Systèmes, est une entreprise spécialisée dans la conception, l'étude, la réalisation et la maintenance d'installations électriques, HVAC et industrielles. Faisant partie du Groupe Eiffage (plus de 70.000 collaborateurs), l'entreprise bénéficie de la puissance d'un grand groupe et offre ainsi de multiples opportunités de développement et de carrière à ses employés. Vous rejoignez une équipe payroll constituée de 3 collaborateurs et répondez en direct à la . * Vous assurez la gestion administrative complète des documents HR relatifs à la paie, ce inclut la rédaction et le suivi rigoureux des contrats de travail et des avenants et tout autre document RH. * Vous fournissez des réponses claires, précis
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - assures la disponibilité physique de tes produits (suivi des stocks) et leur présentation qualitative en rayon. * es à l'écoute de tes clients et tu leur donnes des conseils adaptés à leurs besoins. * vends physiquement et/ou digitalement tes produits et services, tout en fidélisant tes clients grâce à une relation de proximité. * traites efficacement, en équipe, la réception de la marchandise. * tu n'as pas peur de prendre des initiatives. Que peux-tu attendre de nous ? * Tu es disponible pour travailler de Février à Août. * Liberté de développer tes talents grâce aux conseils de ton leader, de ton équipe et des formateurs. * Possibilité de suivres des formations produits et de les tester. * Partage de moments collectifs et sportifs en tant qu'équipe pour renforcer les liens pendant les heures de travail.
                          Solliciteer als één van de eersten - assures la disponibilité physique de tes produits (suivi des stocks) et leur présentation qualitative en rayon. * es à l'écoute de tes clients et tu leur donnes des conseils adaptés à leurs besoins. * vends physiquement et/ou digitalement tes produits et services, tout en fidélisant tes clients grâce à une relation de proximité. * traites efficacement, en équipe, la réception de la marchandise. * tu n'as pas peur de prendre des initiatives. Que peux-tu attendre de nous ? * Tu es disponible pour travailler de Février à Août. * Liberté de développer tes talents grâce aux conseils de ton leader, de ton équipe et des formateurs. * Possibilité de suivres des formations produits et de les tester. * Partage de moments collectifs et sportifs en tant qu'équipe pour renforcer les liens pendant les heures de travail.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Ons Mechels financieel advieskantoor groeit door en schakelt naar de volgende versnelling. Je stapt in een teamstructuur met een vlakke communicatielijn waar strategische beslissers, dossier experten en ondersteunende backoffice-krachten nauw samenwerken. De werkomgeving is energiek, ondernemend en gebouwd op vertrouwen. * Het systematisch nazicht en de kwaliteitsbewaking van financiële inputstromen zoals facturen, betalingsregisters en diverse boekhoudbewegingen. * De regie, opmaak en wettelijke controle van btw-aangiften en jaarlijkse overzichten, met focus op precisie en afgesproken timing. * De volledige voorbereiding en finale oplevering van jaarafsluitingen en financiële verslagen. * De opste
                          Solliciteer als één van de eersten - Ons Mechels financieel advieskantoor groeit door en schakelt naar de volgende versnelling. Je stapt in een teamstructuur met een vlakke communicatielijn waar strategische beslissers, dossier experten en ondersteunende backoffice-krachten nauw samenwerken. De werkomgeving is energiek, ondernemend en gebouwd op vertrouwen. * Het systematisch nazicht en de kwaliteitsbewaking van financiële inputstromen zoals facturen, betalingsregisters en diverse boekhoudbewegingen. * De regie, opmaak en wettelijke controle van btw-aangiften en jaarlijkse overzichten, met focus op precisie en afgesproken timing. * De volledige voorbereiding en finale oplevering van jaarafsluitingen en financiële verslagen. * De opste
                          plus
                          NOUVEAU
                          Een wereldwijd netwerk van en zorgt voor de verkoop van hun kwalitatieve producten. Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je vertegenwoordigt Belven op een professionele en klantgerichte manier bij de Europese distributeurs en agenten. * Je volgt budgetten en verkoopvolumes op en signaleert evoluties in de markt. * Je zorgt ervoor dat distributeurs de Belven-producten actief meenemen in hun aanbod en ondersteunt hen met advies en technische informatie. * Je versterkt de naambekendheid van Belven in Europa, door actief op zoek te gaan naar nieuwe distributeurs en agenten in landen waar ze nog niet vertegenwoordigd zijn. * Je rapporteert aan de distributie/export. Ervaring in de wereld van afsluiters in een pluspunt.
                          Een wereldwijd netwerk van en zorgt voor de verkoop van hun kwalitatieve producten. Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. * Je vertegenwoordigt Belven op een professionele en klantgerichte manier bij de Europese distributeurs en agenten. * Je volgt budgetten en verkoopvolumes op en signaleert evoluties in de markt. * Je zorgt ervoor dat distributeurs de Belven-producten actief meenemen in hun aanbod en ondersteunt hen met advies en technische informatie. * Je versterkt de naambekendheid van Belven in Europa, door actief op zoek te gaan naar nieuwe distributeurs en agenten in landen waar ze nog niet vertegenwoordigd zijn. * Je rapporteert aan de distributie/export. Ervaring in de wereld van afsluiters in een pluspunt.
                          plus
                          Een wereldwijd netwerk van en zorgt voor de verkoop van hun kwalitatieve producten. Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. Na een grondige inwerkperiode groei je uit tot de interne productspecialist binnen dit domein en fungeer je als het aanspreekpunt binnen de wereld van watertoepassingen. Je neemt het volledige verkoopproces van A tot Z in handen: je analyseert aanvragen en projectinformatie, vertaalt deze naar de juiste productoplossingen binnen het Belven-gamma en stelt heldere offertes op. Je volgt deze offertes actief op, onderhoudt nauw contact met de klant en bouwt zo duurzame relaties uit. Je rapporteert aan de industrie. * Ervaring
                          Een wereldwijd netwerk van en zorgt voor de verkoop van hun kwalitatieve producten. Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. Na een grondige inwerkperiode groei je uit tot de interne productspecialist binnen dit domein en fungeer je als het aanspreekpunt binnen de wereld van watertoepassingen. Je neemt het volledige verkoopproces van A tot Z in handen: je analyseert aanvragen en projectinformatie, vertaalt deze naar de juiste productoplossingen binnen het Belven-gamma en stelt heldere offertes op. Je volgt deze offertes actief op, onderhoudt nauw contact met de klant en bouwt zo duurzame relaties uit. Je rapporteert aan de industrie. * Ervaring
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Notre partenaire est un bureau comptable qui accompagne des PME de tous secteurs dans un climat de confiance et de proximité. Avec une d'une dizaine de collaborateurs, ils offrent un cadre de travail agréable et flexible : open space ou bureau individuel, parking privé, et horaires souples. L'ambiance est détendue, et l'esprit d'équipe est au cœur de leur fonctionnement - les moments forts de l'année sont toujours célébrés ensemble ! Expérience récente en fiduciaire, avec une gestion de dossiers ISOC et IPP - Salaire attractif : à partir de 2600€, ajusté selon votre expérience - Possibilité d'une voiture de société - Un petit mot sur notre société
                          Solliciteer als één van de eersten - Notre partenaire est un bureau comptable qui accompagne des PME de tous secteurs dans un climat de confiance et de proximité. Avec une d'une dizaine de collaborateurs, ils offrent un cadre de travail agréable et flexible : open space ou bureau individuel, parking privé, et horaires souples. L'ambiance est détendue, et l'esprit d'équipe est au cœur de leur fonctionnement - les moments forts de l'année sont toujours célébrés ensemble ! Expérience récente en fiduciaire, avec une gestion de dossiers ISOC et IPP - Salaire attractif : à partir de 2600€, ajusté selon votre expérience - Possibilité d'une voiture de société - Un petit mot sur notre société
                          plus
                          Ben jij klaar om impact te maken in recruitment én mee te bouwen aan de toekomst van de telecom? Als RPO Recruiter werk je on-site bij een grote speler in de Belgische telecomsector. * Champion the customer: Je hebt een adviserende en ondersteunende rol voor de klant en leveranciers. Jouw peoplemindset en drive om resultaten te behalen, onderscheiden je van de rest! * De essentials zoals een bedrijfswagen met tankkaart, verzekeringen, flexibele werkuren & thuiswerk
                          Ben jij klaar om impact te maken in recruitment én mee te bouwen aan de toekomst van de telecom? Als RPO Recruiter werk je on-site bij een grote speler in de Belgische telecomsector. * Champion the customer: Je hebt een adviserende en ondersteunende rol voor de klant en leveranciers. Jouw peoplemindset en drive om resultaten te behalen, onderscheiden je van de rest! * De essentials zoals een bedrijfswagen met tankkaart, verzekeringen, flexibele werkuren & thuiswerk
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Grâce à des outils performants (Horus et Sage D-mat) et une gestion dématérialisée des documents, elle simplifie le travail de ses collaborateurs tout en optimisant l'expérience client. Facilement accessible en transport en commun et en voiture, elle dispose de places de parking gratuites, garantissant un confort optimal à son équipe. * La tenue complète de dossiers clients (PME et indépendants) * La collaboration avec l'équipe pour assurer un service client de qualité * Chèques-repas de 8€/jour * Frais nets de 150€ * 20 jours de congé + récupération des heures supplémentaires * Horaire de 38h/semaine avec fin de journée à 15h le vendredi * Possibi
                          Solliciteer als één van de eersten - Grâce à des outils performants (Horus et Sage D-mat) et une gestion dématérialisée des documents, elle simplifie le travail de ses collaborateurs tout en optimisant l'expérience client. Facilement accessible en transport en commun et en voiture, elle dispose de places de parking gratuites, garantissant un confort optimal à son équipe. * La tenue complète de dossiers clients (PME et indépendants) * La collaboration avec l'équipe pour assurer un service client de qualité * Chèques-repas de 8€/jour * Frais nets de 150€ * 20 jours de congé + récupération des heures supplémentaires * Horaire de 38h/semaine avec fin de journée à 15h le vendredi * Possibi
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een bedrijf in beweging met een constante blik op de toekomst. Als Assistent(e) van de technische dienst sben jij de spil tussen onze klanten, techniekers en de technische coördinator. Je zorgt ervoor dat de planning en communicatie vlot verlopen en ondersteunt onze technische dienst bij hun dagelijkse werking. * Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt tvan de technische dienst voor onze klanten. * Je ondersteunt de ebij het inplannen van interventies. * Je volgt de dagelijkse en wekelijkse planning evan onze techniekers op. * Je communiceert met klanten en interne afdelingen over de geplande interventies. * Je bereidt werkopdrachten evoor door
                          Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een bedrijf in beweging met een constante blik op de toekomst. Als Assistent(e) van de technische dienst sben jij de spil tussen onze klanten, techniekers en de technische coördinator. Je zorgt ervoor dat de planning en communicatie vlot verlopen en ondersteunt onze technische dienst bij hun dagelijkse werking. * Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt tvan de technische dienst voor onze klanten. * Je ondersteunt de ebij het inplannen van interventies. * Je volgt de dagelijkse en wekelijkse planning evan onze techniekers op. * Je communiceert met klanten en interne afdelingen over de geplande interventies. * Je bereidt werkopdrachten evoor door
                          plus
                          Nous accordons beaucoup d'importance tant à la qualité de nos services qu'à nos divers engagements, notamment écologiques. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. Pour notre client, spécialisé dans la conception de solutions personnalisées à l'international, nous recherchons un(e) International Operations Coordinator pour gérer la coordination opérationnelle entre la Belgique et ses partenaires chinois. * Rédaction des ordres de production (Excel) * Suivi quotidien de la production avec partenaires chinois * Préparation des documents de transport (FOB) Vous intégrez une entreprise internationale à taille hum
                          Nous accordons beaucoup d'importance tant à la qualité de nos services qu'à nos divers engagements, notamment écologiques. Partenaire incontournable de l'emploi en Belgique, Daoust t'accompagne à chaque étape de carrière, que ce soit grâce à l'Interim & Recruitment, le Home Services ou le Career Management. Pour notre client, spécialisé dans la conception de solutions personnalisées à l'international, nous recherchons un(e) International Operations Coordinator pour gérer la coordination opérationnelle entre la Belgique et ses partenaires chinois. * Rédaction des ordres de production (Excel) * Suivi quotidien de la production avec partenaires chinois * Préparation des documents de transport (FOB) Vous intégrez une entreprise internationale à taille hum
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent zowel strategisch als operationeel actief: je bouwt de visie, bepaalt prioriteiten en zet marketinginitiatieven om in concrete resultaten. Als Head of Marketing krijg je volledige verantwoordelijkheid over de marketingstrategie voor de Benelux. * Je ontwikkelt en implementeert een full-funnel marketingstrategie voor de Benelux. * Je bouwt de merkpositionering verder uit en versterkt storytelling en contentimpact. * Je bent creatief, vernieuwend en durft buiten de lijntjes kleuren. * Je werkt graag in een omgeving waar de snelheid hoog ligt en beslissingen snel genomen worden. * Je wil niet enkel strategie schrijven - je staat met je voeten mee in de modder.
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent zowel strategisch als operationeel actief: je bouwt de visie, bepaalt prioriteiten en zet marketinginitiatieven om in concrete resultaten. Als Head of Marketing krijg je volledige verantwoordelijkheid over de marketingstrategie voor de Benelux. * Je ontwikkelt en implementeert een full-funnel marketingstrategie voor de Benelux. * Je bouwt de merkpositionering verder uit en versterkt storytelling en contentimpact. * Je bent creatief, vernieuwend en durft buiten de lijntjes kleuren. * Je werkt graag in een omgeving waar de snelheid hoog ligt en beslissingen snel genomen worden. * Je wil niet enkel strategie schrijven - je staat met je voeten mee in de modder.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - In deze functie ben jij de verbindende schakel tussen bedrijven en hun marketingoplossingen. Je adviseert ondernemers, directieleden, marketingverantwoordelijken en andere beslissers over de juiste media-inzet om hun doelstellingen te versterken. - Samenwerken in team met collega's en de salesmanager, mét ruimte voor eigen initiatief. Je krijgt zo een brede kijk op de B2B-wereld én een uitstekende jobzekerheid. - Een warm team dat je vanaf dag één verwelkomt als deel van de “familie”.
                          Solliciteer als één van de eersten - In deze functie ben jij de verbindende schakel tussen bedrijven en hun marketingoplossingen. Je adviseert ondernemers, directieleden, marketingverantwoordelijken en andere beslissers over de juiste media-inzet om hun doelstellingen te versterken. - Samenwerken in team met collega's en de salesmanager, mét ruimte voor eigen initiatief. Je krijgt zo een brede kijk op de B2B-wereld én een uitstekende jobzekerheid. - Een warm team dat je vanaf dag één verwelkomt als deel van de “familie”.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant.
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Pour l'un de nos clients spécialisé dans les équipements de première intervention contre l'incendie, nous sommes à la recherche d'un(e) employé(e) administratif(ve) polyvalent(e) * Encodage de rapports internes et externes. * Recherche de coordonnées et de données clients dans notre système. * Saisie précise des informations et vérification de leur cohérence. * Mise à jour régulière de dossiers et préparation de nouveaux classeurs. * Respect strict des règles de confidentialité et de conservation interne. Préparation et suivi de dossiers * Constitution et mise à jour de dossiers complets selon les besoins du servic
                          Solliciteer als één van de eersten - Pour l'un de nos clients spécialisé dans les équipements de première intervention contre l'incendie, nous sommes à la recherche d'un(e) employé(e) administratif(ve) polyvalent(e) * Encodage de rapports internes et externes. * Recherche de coordonnées et de données clients dans notre système. * Saisie précise des informations et vérification de leur cohérence. * Mise à jour régulière de dossiers et préparation de nouveaux classeurs. * Respect strict des règles de confidentialité et de conservation interne. Préparation et suivi de dossiers * Constitution et mise à jour de dossiers complets selon les besoins du servic
                          plus
                          Word jij de ster van ons development team in onze HQ te Mechelen? We willen in de e-commerce logistiek dan ook altijd vooruitstrevend zijn. Zo ontwikkel je onder meer mee aan de integratie van een geautomatiseerde verpakkingsmachine met custom branded print per verzending ( Jivaro print) en de implementatie van een volautomatisch voorraad opslag en picking systeem vi AutoStorea . Hier zal je onder meer robots aansturen die vanuit onze e-WMS voorraad in de AutoStore opgraven en naar de picking stations brengen. De kans om te bouwen aan een ambitieus internationaal e-commerce logistiek bedrijf met oog voor innovatie en robotisatie. Het is een bedrijf dat is opgericht van uit een eigen webwinkel door gedreven webdevelopers en is inmiddels uitgegroeid tot
                          Word jij de ster van ons development team in onze HQ te Mechelen? We willen in de e-commerce logistiek dan ook altijd vooruitstrevend zijn. Zo ontwikkel je onder meer mee aan de integratie van een geautomatiseerde verpakkingsmachine met custom branded print per verzending ( Jivaro print) en de implementatie van een volautomatisch voorraad opslag en picking systeem vi AutoStorea . Hier zal je onder meer robots aansturen die vanuit onze e-WMS voorraad in de AutoStore opgraven en naar de picking stations brengen. De kans om te bouwen aan een ambitieus internationaal e-commerce logistiek bedrijf met oog voor innovatie en robotisatie. Het is een bedrijf dat is opgericht van uit een eigen webwinkel door gedreven webdevelopers en is inmiddels uitgegroeid tot
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Hier krijg je de ruimte om te werken in een dynamische omgeving waar kwaliteitsvolle zorg centraal staat, ondersteund door toptechnologie en een hecht team. We werken met adviesraden samengesteld uit actief in de directe patiëntenzorg. AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij AZ Sint-Maartenpatiënt. We zijn met die mee e de kracht 2.000 gemotiveerde collega's van onze organisatie bepalen. AZ Sint-Maarten maakt, samen met een twintigtal andere gezondheidszorg- en welzijnsinstellingen, d
                          Solliciteer als één van de eersten - Hier krijg je de ruimte om te werken in een dynamische omgeving waar kwaliteitsvolle zorg centraal staat, ondersteund door toptechnologie en een hecht team. We werken met adviesraden samengesteld uit actief in de directe patiëntenzorg. AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij AZ Sint-Maartenpatiënt. We zijn met die mee e de kracht 2.000 gemotiveerde collega's van onze organisatie bepalen. AZ Sint-Maarten maakt, samen met een twintigtal andere gezondheidszorg- en welzijnsinstellingen, d
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ordervalidatie: Zorgen voor de nauwkeurigheid en kwaliteit van de ingevoerde informatie voordat de bestelling wordt bevestigd. * Interne Samenwerking: Nauw samenwerken met de om uitstekende klantenservice te bieden. * Stimulerende werkomgeving : De kans om te werken in een dynamische en voortdurend evoluerende omgeving. * Voordelen: Maaltijdcheques (8€/werkdag), Groepsverzekering, Hospitalisatieverzekering, Eco-cheques, ADV-dagen (12/jaar), mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken na de integratieperiode, prestatiebonussen.
                          Ordervalidatie: Zorgen voor de nauwkeurigheid en kwaliteit van de ingevoerde informatie voordat de bestelling wordt bevestigd. * Interne Samenwerking: Nauw samenwerken met de om uitstekende klantenservice te bieden. * Stimulerende werkomgeving : De kans om te werken in een dynamische en voortdurend evoluerende omgeving. * Voordelen: Maaltijdcheques (8€/werkdag), Groepsverzekering, Hospitalisatieverzekering, Eco-cheques, ADV-dagen (12/jaar), mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken na de integratieperiode, prestatiebonussen.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - We staan in voor de opvang, diagnose en therapie voor kinderen jonger dan 15 jaar. Hier krijg je de ruimte om te werken in een dynamische omgeving waar kwaliteitsvolle zorg centraal staat, ondersteund door toptechnologie en een hecht team. AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij AZ Sint-Maartenpatiënt. We zijn met die mee e de kracht 2.000 gemotiveerde collega's van onze organisatie bepalen. AZ Sint-Maarten maakt, samen met een twintigtal andere gezondheidszorg- en welzijnsinstellinge
                          Solliciteer als één van de eersten - We staan in voor de opvang, diagnose en therapie voor kinderen jonger dan 15 jaar. Hier krijg je de ruimte om te werken in een dynamische omgeving waar kwaliteitsvolle zorg centraal staat, ondersteund door toptechnologie en een hecht team. AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij AZ Sint-Maartenpatiënt. We zijn met die mee e de kracht 2.000 gemotiveerde collega's van onze organisatie bepalen. AZ Sint-Maarten maakt, samen met een twintigtal andere gezondheidszorg- en welzijnsinstellinge
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarin je een directe impact kunt maken op de klantbeleving ? * Woonachtig in de regio Mechelen. * Flexibele werkuren; je werkt tussen 08:00 en 20:00, met 1x per week een late shift (11:30-20:00) en 1x per 5 à 6 weken een zaterdagvoormiddag (09:00-13:00), met een vrije dag in de week. * Een interimcontract met optie vast, zodat je de kans krijgt om jezelf te bewijzen.
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarin je een directe impact kunt maken op de klantbeleving ? * Woonachtig in de regio Mechelen. * Flexibele werkuren; je werkt tussen 08:00 en 20:00, met 1x per week een late shift (11:30-20:00) en 1x per 5 à 6 weken een zaterdagvoormiddag (09:00-13:00), met een vrije dag in de week. * Een interimcontract met optie vast, zodat je de kans krijgt om jezelf te bewijzen.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarin je een directe impact kunt maken op de klantbeleving ? * Woonachtig in de regio Mechelen. * Flexibele werkuren; je werkt tussen 08:00 en 20:00, met 1x per week een late shift (11:30-20:00) en 1x per 5 à 6 weken een zaterdagvoormiddag (09:00-13:00), met een vrije dag in de week. * Een interimcontract met optie vast, zodat je de kans krijgt om jezelf te bewijzen.
                          Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarin je een directe impact kunt maken op de klantbeleving ? * Woonachtig in de regio Mechelen. * Flexibele werkuren; je werkt tussen 08:00 en 20:00, met 1x per week een late shift (11:30-20:00) en 1x per 5 à 6 weken een zaterdagvoormiddag (09:00-13:00), met een vrije dag in de week. * Een interimcontract met optie vast, zodat je de kans krijgt om jezelf te bewijzen.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij AZ Sint-Maartenpatiënt. We zijn met die mee e de kracht 2.000 gemotiveerde collega's van onze organisatie bepalen. AZ Sint-Maarten maakt, samen met een twintigtal andere gezondheidszorg- en welzijnsinstellingen, deel uit van de .vzw Emmaus - Zorgjobs.beis gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, z
                          Solliciteer als één van de eersten - AZ Sint-Maartenis een toonaangevend algemeen ziekenhuis langs de R6 in Mechelen . Want de beste patiëntenzorg bieden aan de ruime regio Mechelen, dat is onze hoofdambitie. We geven dan ook dagelijks het beste van onszelf in het belang van de pa Jouw job bij AZ Sint-Maartenpatiënt. We zijn met die mee e de kracht 2.000 gemotiveerde collega's van onze organisatie bepalen. AZ Sint-Maarten maakt, samen met een twintigtal andere gezondheidszorg- en welzijnsinstellingen, deel uit van de .vzw Emmaus - Zorgjobs.beis gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, z
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E De Backoffice à Eupen?

                          Salaire moyen par an
                          32.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E De Backoffice à Eupen est de 32.400 €. Les salaires de Agent E De Backoffice à Eupen vont de 27.200 € à 41.400 €.