Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • MS Excel
                        • Planification
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e de vente
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Agent/e d'accueil
                        • Agent/e de conduite
                        • Bachelier
                        • Camionneur/se
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e au Directeur de Magasin

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        9


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        34






                        Fonctions

                        Administration
                        11






                        30 résultats pour Agent E Commercial E En Assurances à Oudenburg dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 30 offres d’emploi similaires.

                        Dienstenchequeconsulent(e) Knokke

                        TRIXXO
                        Knokke
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        plus
                        Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                        Advenso is een betrouwbare installateur die iedereen in Vlaanderen helpt aan slimme en duurzame energieoplossingen. Ons bedrijf en haar waarden worden uitgelegd in een filmpje. Als jij graag mee wilt bouwen aan een bedrijf dat duurzaam is en slimme energieoplossingen aanbiedt, aarzel dan zeker niet. * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je ontvangt klanten, en met een glimlach en helpt hen verder. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en pl
                        plus
                        NOUVEAU
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                        plus
                        Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen die tot kwaliteitsverbeteringsprojecten leiden. * Als Quality Assurance Manager behaalde je een technische Bachelor- of Masterdiploma en koppelt dit aan enkele jaren ervaring binnen kwaliteit. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toele
                        Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen die tot kwaliteitsverbeteringsprojecten leiden. * Als Quality Assurance Manager behaalde je een technische Bachelor- of Masterdiploma en koppelt dit aan enkele jaren ervaring binnen kwaliteit. Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toele
                        plus
                        Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                        Korian België is sinds 2005 actief in de residentiële zorg voor ouderen en kwetsbaren, alsook in de thuiszorg, thuisverpleging en thuiszorgwinkels. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Ondersteunen bij logistieke taken, zoals hulp in de keuken, onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes en kleine praktische opdrachten. Verzorgen van administratieve taken: klassement
                        plus
                        TransWest, onderdeel van de Stef Group, is een toonaangevend logistiek bedrijf met een sterke focus op transport en warehousing. Binnen het internationale planningsteam zorg je als retourplanner - dispatcher voor een efficiënte organisatie van het wagenpark en een vlotte terugkeer van onze wagens naar de basis. Je werkt in een moderne, stabiele onderneming die voortdurend investeert in mens, middelen en technologie. Als Retourplanner - Dispatcher Internationaal ben je verantwoordelijk voor een optimale bezetting van het wagenpark en een doordachte planning van de retourvrachten. Je houdt rekening met diverse parameters zoals laad- en losadressen, chauffeurs, beschikbare voertuigen en volumes. Je bent het operationele aanspreekpunt voor , klanten en .
                        TransWest, onderdeel van de Stef Group, is een toonaangevend logistiek bedrijf met een sterke focus op transport en warehousing. Binnen het internationale planningsteam zorg je als retourplanner - dispatcher voor een efficiënte organisatie van het wagenpark en een vlotte terugkeer van onze wagens naar de basis. Je werkt in een moderne, stabiele onderneming die voortdurend investeert in mens, middelen en technologie. Als Retourplanner - Dispatcher Internationaal ben je verantwoordelijk voor een optimale bezetting van het wagenpark en een doordachte planning van de retourvrachten. Je houdt rekening met diverse parameters zoals laad- en losadressen, chauffeurs, beschikbare voertuigen en volumes. Je bent het operationele aanspreekpunt voor , klanten en .
                        plus
                        NOUVEAU
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE voor uitzonderlijk vervoern . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhed
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE voor uitzonderlijk vervoern . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhed
                        plus
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE met laadkraann . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhedenark. •
                        In het bezit van een rijbewijs CE en op zoek naar een nieuwe en uitdagende job als chauffeur? Voor onze vestigingen in Brugge en Pittem zijn wij op zoek naar ee chauffeur CE met laadkraann . • Naast het vervoer sta je ook zelf in voorladen en lossenhet van de ladi ng. • Het schrikt je niet af om meer uren te presteren om de job tot een goed en veilig einde te bre ngen. • Je bent in het bezit van een rijbewijs CE en code 95. • Enthousiasme, resultaatgerichtheid en flexi biliteit. • Je hebt aan veiligheiddacht voor en draagt zorg voor je vr achtwagen. • Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket en extralegale voordelen. • Een modern en goed onderhouden wagen p Opleidingsmogelijkhedenark. •
                        plus
                        Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past de procedures netjes toe en controleert of
                        Maxi Zoo is de grootste dierenwinkelketen in Europa en blijft groeien. We leggen niet alleen dieren en hun baasjes in de watten, maar ook onze collega's. Een open cultuur met respect voor alle karakters, waar we openstaan voor feedback en verantwoordelijkheid opnemen. * Samen met de en ondersteund door de ben je de eindverantwoordelijke in het toegewezen filiaal. * Als rechterhand van de help je met administratieve en taken. * Een team delegeren, ondersteunen, motiveren en coachen om uitstekende resultaten te behalen? * Als een geoliede machine zorgen jij en het team samen voor een nette winkel, waar onze klanten zich thuis voelen én naar willen blijven terugkomen. * Je past de procedures netjes toe en controleert of
                        plus
                        Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), met administratie
                        Ben jij gepassioneerd door schoenen en mode? Ralet is een familiebedrijf , waar een voorliefde voor schoenen en mensen samengaan. Wij verkopen modieuze en kwalitatieve schoenen. • Je staat in voor een tijdige en goed personeelsplanninge die evenwichtig is. • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • JeKPI'svolgt de van de winkel van nabij op en neemt de nodige initiatieven om deze te ver beteren. • actief Je neemt shopmanagers meetings deel aan en gee feedbackft actief & input aan het management en aankoop. Klantenstaan voor jou centraal maar daarnaast heb je ook veel andere contacten : met jouw eigen team (vaste medewerkers, flexi's en jobstudenten), met administratie
                        plus
                        NOUVEAU
                        We zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die op onze campussen Rumbeke en Torhout aan de slag gaat. * Je stelt logopedische diagnoses bij patiënten met taal- en spraakproblemen. * Je behandelt patiënten en volgt hun evolutie op. * Je werkt mee in de stemkliniek en werkt met volwassen patiënten met neurologische aandoeningen en geriatrische patiënten. * Je staat in voor de administratieve opvolging van de uitgevoerde behandeling (registratie behandelingen, opmaak van onderzoeks- en evaluatieverslagen,…). * Adviezen formuleren en beslissingen nemen is iets wat je vlot doet. * Je toont inlevingsvermogen en kan je vlot aanpassen aan een grote diversiteit aan patiënten. * Klantgericht denken en handele
                        We zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die op onze campussen Rumbeke en Torhout aan de slag gaat. * Je stelt logopedische diagnoses bij patiënten met taal- en spraakproblemen. * Je behandelt patiënten en volgt hun evolutie op. * Je werkt mee in de stemkliniek en werkt met volwassen patiënten met neurologische aandoeningen en geriatrische patiënten. * Je staat in voor de administratieve opvolging van de uitgevoerde behandeling (registratie behandelingen, opmaak van onderzoeks- en evaluatieverslagen,…). * Adviezen formuleren en beslissingen nemen is iets wat je vlot doet. * Je toont inlevingsvermogen en kan je vlot aanpassen aan een grote diversiteit aan patiënten. * Klantgericht denken en handele
                        plus
                        Als Administratief Bediende / Medewerker Dienst Na-Verkoop bij Grizo ben jij het centrale aanspreekpunt voor klanten en . Je combineert administratieve taken met klantgericht telefonisch contact en zorgt voor een vlotte opvolging van bestellingen en naverkoopdossiers. Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach. Dankzij jouw nauwkeurigheid en talenkennis zorg je ervoor dat onze klanten steeds snel en correct geholpen worden. * Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, mondeling én schriftelijk. * Computerkennis: Vlot
                        Als Administratief Bediende / Medewerker Dienst Na-Verkoop bij Grizo ben jij het centrale aanspreekpunt voor klanten en . Je combineert administratieve taken met klantgericht telefonisch contact en zorgt voor een vlotte opvolging van bestellingen en naverkoopdossiers. Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach. Dankzij jouw nauwkeurigheid en talenkennis zorg je ervoor dat onze klanten steeds snel en correct geholpen worden. * Talenkennis: Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, mondeling én schriftelijk. * Computerkennis: Vlot
                        plus
                        NOUVEAU
                        DE OESTERBANK vzw is als industrieel maatwerkbedrijf actief sedert 1966 en gekend als een sociale werkgever met innovatieve, technologische arbeidsprocessen. * Je controleert de werktijden en je waarborgt het administratieve beheer van afwezigheden, inclusief de opvolging hiervan. * Je staat in voor een tijdige en nauwkeurige loonafsluiting voor de arbeiders. * Met jouw kennis en knowhow beantwoord je op een correcte manier de vragen m.b.t. loonberekeningen, simulaties, vakantiegeld, einde loopbaan... * Je beheert payroll gerelateerde dossiers en je bent verantwoordelijk voor het opstellen of invullen van de nodige documenten en attesten aan overheids- of andere instanties * Je verdiept je in loonprogramma's (e-blox) en tijdsregistraties zodat het hui
                        DE OESTERBANK vzw is als industrieel maatwerkbedrijf actief sedert 1966 en gekend als een sociale werkgever met innovatieve, technologische arbeidsprocessen. * Je controleert de werktijden en je waarborgt het administratieve beheer van afwezigheden, inclusief de opvolging hiervan. * Je staat in voor een tijdige en nauwkeurige loonafsluiting voor de arbeiders. * Met jouw kennis en knowhow beantwoord je op een correcte manier de vragen m.b.t. loonberekeningen, simulaties, vakantiegeld, einde loopbaan... * Je beheert payroll gerelateerde dossiers en je bent verantwoordelijk voor het opstellen of invullen van de nodige documenten en attesten aan overheids- of andere instanties * Je verdiept je in loonprogramma's (e-blox) en tijdsregistraties zodat het hui
                        plus
                        NOUVEAU
                        Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Coördineren en plannen van projecten: Je ondersteunt het projectteam door de coördinatie en planning van verschillende projecten op je te nemen, waardoor deadlines gehaald worden en projecten soepel verlopen. * Opvolgen van bestellingen en leveringen: Je bewaakt het gehele traject van bestelling tot levering, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak verloopt. * Beantwoorden van mails en telefonie: Je bent het
                        Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Coördineren en plannen van projecten: Je ondersteunt het projectteam door de coördinatie en planning van verschillende projecten op je te nemen, waardoor deadlines gehaald worden en projecten soepel verlopen. * Opvolgen van bestellingen en leveringen: Je bewaakt het gehele traject van bestelling tot levering, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak verloopt. * Beantwoorden van mails en telefonie: Je bent het
                        plus
                        Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 7-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Je ondersteunt zowel klanten als en zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele processen vlot en nauwkeurig verlopen. Je bent communicatief sterk, organisatorisch ingesteld en je houdt ervan om mensen correct en vriendelijk te helpen. Verwerken en opvolgen van klachten op een klantvriendelijke mani
                        Ben jij op zoek naar een boeiende job met menselijk contact, afwisseling én een goede work-life balans? Als officiële partner van ENGIE-Electrabel én verdeler van Telenet en BASE, staan we elke dag paraat voor onze klanten in een netwerk van een 7-tal kantoren. Wij zijn een dynamische en groeiende organisatie die inzet op service, kwaliteit, klantgerichtheid en professionaliteit. Je ondersteunt zowel klanten als en zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele processen vlot en nauwkeurig verlopen. Je bent communicatief sterk, organisatorisch ingesteld en je houdt ervan om mensen correct en vriendelijk te helpen. Verwerken en opvolgen van klachten op een klantvriendelijke mani
                        plus
                        NOUVEAU
                        Verwerken, controleren en valideren van digitale aankoop- en verkoopfacturen (e-invoicing / Peppol). * Afpunten en controleren van banktransacties via digitale bankkoppelingen. * Opvolgen van klanten- en leveranciersrekeningen. * Voorbereiden van btw-aangiftes en tussentijdse rapporteringen (onder begeleiding). * Nauwkeurig, gestructureerd en cijfermatig ingesteld. * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands. * Fiscale specialisatie is niet vereist – motivatie en leergierigheid wél. * Interesse in digitale boekhouding en e-invoicing is een pluspunt.
                        Verwerken, controleren en valideren van digitale aankoop- en verkoopfacturen (e-invoicing / Peppol). * Afpunten en controleren van banktransacties via digitale bankkoppelingen. * Opvolgen van klanten- en leveranciersrekeningen. * Voorbereiden van btw-aangiftes en tussentijdse rapporteringen (onder begeleiding). * Nauwkeurig, gestructureerd en cijfermatig ingesteld. * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands. * Fiscale specialisatie is niet vereist – motivatie en leergierigheid wél. * Interesse in digitale boekhouding en e-invoicing is een pluspunt.
                        plus
                        Domein Rietvelde verhuurt vakantiewoningen in Oostduinkerke en zoekt een dynamische commercieel bediende. Je werkt aan de zijde van de zaakvoerder en zorgt voor de promotie op sociale media. Je plaatst posts op de website en zet berichten op facebook. * Je bent marketinggericht en commercieel, klantvriendelijk
                        Domein Rietvelde verhuurt vakantiewoningen in Oostduinkerke en zoekt een dynamische commercieel bediende. Je werkt aan de zijde van de zaakvoerder en zorgt voor de promotie op sociale media. Je plaatst posts op de website en zet berichten op facebook. * Je bent marketinggericht en commercieel, klantvriendelijk
                        plus
                        Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                        Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                        plus
                        Wil je graag een bloeiende en groeiende reisorganisatie naar een higher level helpen tillen? Hou je zelf van reizen en sta je te popelen om anderen onze pareltjes van bestemmingen te laten ontdekken? Ok, dan ben je er bijn a. Nog e online zettenven en vermarkten. En dan… genieten van de binnenlopende boekingen. – je bent enthousiast en gedreven met een sterke commerciële feeling – je hebt geen schrik van deadlines en bent stressbestendig – je denkt steeds mee hoe we nog verder kunnen groeien – je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (want je wilt absoluut dat die reis veel geboekt wordt) – je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, kennis van andere europese talen is een plusplunt – je kunt zelfstandig werken en sch
                        Wil je graag een bloeiende en groeiende reisorganisatie naar een higher level helpen tillen? Hou je zelf van reizen en sta je te popelen om anderen onze pareltjes van bestemmingen te laten ontdekken? Ok, dan ben je er bijn a. Nog e online zettenven en vermarkten. En dan… genieten van de binnenlopende boekingen. – je bent enthousiast en gedreven met een sterke commerciële feeling – je hebt geen schrik van deadlines en bent stressbestendig – je denkt steeds mee hoe we nog verder kunnen groeien – je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (want je wilt absoluut dat die reis veel geboekt wordt) – je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, kennis van andere europese talen is een plusplunt – je kunt zelfstandig werken en sch
                        plus
                        NOUVEAU
                        Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                        Je zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt en helpt klanten met een vlotte service na verkoop. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. * Antwoorden op klantenvragen en zorgen voor een topservice * Beheer en archivering van dossiers * Organiseren van afspraken en meetings * Sorteren van mails en briefwisseling - Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Je werkt nauwkeurig, denkt in oplossingen en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Ben jij een administratieve krak die houdt van structuur én graag deel uitmaakt van een tof team? * Je spreekt
                        plus
                        Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                        Als Administratief Medewerker bij Hansea maak je deel uit van een enthousiast team dat dagelijks streeft naar een vlotte service voor onze klanten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen correct en tijdig verlopen, met een belangrijke focus op maandafsluitingen, loonverwerking en personeelsadministratie. Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verzorgt de vo
                        plus
                        Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Coördineren en plannen van projecten: Je ondersteunt het projectteam door de coördinatie en planning van verschillende projecten op je te nemen, waardoor deadlines gehaald worden en projecten soepel verlopen. * Opvolgen van bestellingen en leveringen: Je bewaakt het gehele traject van bestelling tot levering, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak verloopt. * Beantwoorden van mails en telefonie: Je bent het
                        Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Coördineren en plannen van projecten: Je ondersteunt het projectteam door de coördinatie en planning van verschillende projecten op je te nemen, waardoor deadlines gehaald worden en projecten soepel verlopen. * Opvolgen van bestellingen en leveringen: Je bewaakt het gehele traject van bestelling tot levering, waarbij je ervoor zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak verloopt. * Beantwoorden van mails en telefonie: Je bent het
                        plus
                        Ben je een ervaren heftruckchauffeur en wil je jouw vaardigheden inzetten in ons magazijn in Ardooie? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende diensten
                        Ben je een ervaren heftruckchauffeur en wil je jouw vaardigheden inzetten in ons magazijn in Ardooie? Trots zijn op meer dan 20 jaar werk in een internationaal en ambitieus bedrijf. “En dat Sioen zo dicht bij mijn deur ligt, is nog zo'n groot voordeel. “Werken bij Sioen is heel fijn: er is altijd ambiance en iedereen staat steeds klaar om elkaar te helpen. Het geeft me een gevoel van zelfstandigheid en dat motiveert!” Hands-on met veel afwisseling en interactie“Ik heb zowel contact met productie als met het kantoor, die interactie is top!” Zelfs in een groot bedrijf als Sioen staan Nick en zijn collega's dicht genoeg om vlot te communiceren. Sioen en Nick, da's een perfect match! Ik hou van de dynamiek tussen de verschillende diensten
                        plus
                        Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                        Om onze interne SHEQ-dienst in Roeselare verder te versterken, zoeken we een HSE/SHEQ Coördinator met e hands-on aanpaken en e passie voor duurzame processene n . Ben jij iemand die graag pragmatische bruggen slaat tussen beleid en praktijk, tussen analyse en actie? DESOTEC is een internationaal milieudienstenbedrijf dat helpt de planeet te beschermen met duurzame mobiele filtratieoplossingen voor vloeistoffen en gassen. Onze doelstelling en missie? Je draagt bij aan de implementatie en verdere uitbouw van het kwaliteits-, veiligheids- en milieubeleid , en vertaalt dit naar duidelijke en haalbare acties op de werkvloer. Je ondersteunt alle op de sites in Roeselare en Izegem om steeds met de hoogste aa
                        plus
                        BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Je draagt bij aan de dagelijkse operatione
                        BeliVert, gevestigd in Zedelgem, is een groeiend bedrijf dat totaaloplossingen aanbiedt voor groene energie: zonnepanelen, laadpalen, batterijopslag en meer. Ze werken uitsluitend met premium merken en leveren topkwaliteit dankzij hun vakmensen. Ze ontzorgen hun klanten volledig en zetten in op efficiëntie, duurzaamheid en sterke service. \\\"HR Mentor, selectiekantoor in Maldegem, is het resultaat van een jarenlange ervaring in het zoeken, selecteren en ontwikkelen van menselijk kapitaal. Wij trachten steeds te werken op lange - termijn en hanteren een persoonlijke aanpak.\\\" Als Allround Administratief Medewerker ben je het hart van het kantoor en het eerste aanspreekpunt voor klanten en . Je draagt bij aan de dagelijkse operatione
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Agent E Commercial E En Assurances à Oudenburg?

                        Salaire moyen par an
                        35.700 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Agent E Commercial E En Assurances à Oudenburg est de 35.700 €. Les salaires de Agent E Commercial E En Assurances à Oudenburg vont de 29.000 € à 44.000 €.