Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Planification
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e polyvalent
                          • Bachelier
                          • Garde-Malade
                          • Acheteur/se
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e de magasinage
                          • Agent/e payeur/euse

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          10


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          32






                          117 résultats pour Administration à Riemst dans un rayon de 30 km

                          Administrative Employee (ENG/PL)

                          Intelect Mechelen
                          Mechelen
                          Télétravail possible
                          -A first experience in administration or equivalent by diploma.
                          -A first experience in administration or equivalent by diploma.
                          Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijd
                          Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijd
                          plus
                          Strong in administration to handle all necessary administrative tasks related to car sales, have eye for deadlines and work accurately.
                          Strong in administration to handle all necessary administrative tasks related to car sales, have eye for deadlines and work accurately.
                          plus
                          vous rédigez les documents à destination du Conseil d'Administration et de l'Assemblée Générale ; * vous assurez les contacts avec les externes (banques, administration fiscale, auditeurs, etc.).
                          vous rédigez les documents à destination du Conseil d'Administration et de l'Assemblée Générale ; * vous assurez les contacts avec les externes (banques, administration fiscale, auditeurs, etc.).
                          plus
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus

                          Retail District Manager Belgique FR/NL

                          Habeas
                          Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles
                          Habeas * Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Société - Levi Strauss & Co. fait partie des plus grandes entreprises mondiales du secteur de l'habillement. C'est avec Levis Strauss que l'histoire du jeans a débuté et perdure depuis plus de 150 ans en tant que marque emblématique aujourd'hui. Les projets et partenariats de la marque reposent sur trois axes majeurs : climat, consommation et communauté. Levis est depuis longtemps défenseur de la durabilité et ses ambitions actuelles sont encore plus audacieuses. Levi Strauss possède près de 500 boutiques à travers le monde et vend ses produits dans plus de 100 pays. Mission - En tant que District Manager Belgique, vous pilotez et coordonnez l'ensemble des opérations quotidiennes des 6 points de vente situés en B
                          Habeas * Tournai, Charleroi, Louvain-la-Neuve, Rocourt, Liège et Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Société - Levi Strauss & Co. fait partie des plus grandes entreprises mondiales du secteur de l'habillement. C'est avec Levis Strauss que l'histoire du jeans a débuté et perdure depuis plus de 150 ans en tant que marque emblématique aujourd'hui. Les projets et partenariats de la marque reposent sur trois axes majeurs : climat, consommation et communauté. Levis est depuis longtemps défenseur de la durabilité et ses ambitions actuelles sont encore plus audacieuses. Levi Strauss possède près de 500 boutiques à travers le monde et vend ses produits dans plus de 100 pays. Mission - En tant que District Manager Belgique, vous pilotez et coordonnez l'ensemble des opérations quotidiennes des 6 points de vente situés en B
                          plus
                          BMW JOY'N US * DaVo Tongeren by A&M, Tongeren * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving * U bent het lokaal aanspreekpunt van de site mbt sales. Zowel voor de klanten als voor de medewerkers. * U zet elke opportuniteit om in acties om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en resultaten continu te verbeteren. Op basis van de vooropgestelde doelstellingen werkt u doelgerichte actieplannen uit. U initieert en implementeert deze acties. U volgt deze ook op van A tot Z en stuurt bij indien nodig. * U bent verantwoordelijk voor het managen en coachen van het verkoopsteam in uw site. U geeft rechtstreeks leiding aan de '', 'Ambassadors' en 'Administratie nieuwe wagens' van uw site. U begeleidt, stimuleert en coacht hen in alle facetten van de 'Customer Journey', systemen en processen.
                          BMW JOY'N US * DaVo Tongeren by A&M, Tongeren * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving * U bent het lokaal aanspreekpunt van de site mbt sales. Zowel voor de klanten als voor de medewerkers. * U zet elke opportuniteit om in acties om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en resultaten continu te verbeteren. Op basis van de vooropgestelde doelstellingen werkt u doelgerichte actieplannen uit. U initieert en implementeert deze acties. U volgt deze ook op van A tot Z en stuurt bij indien nodig. * U bent verantwoordelijk voor het managen en coachen van het verkoopsteam in uw site. U geeft rechtstreeks leiding aan de '', 'Ambassadors' en 'Administratie nieuwe wagens' van uw site. U begeleidt, stimuleert en coacht hen in alle facetten van de 'Customer Journey', systemen en processen.
                          plus
                          Carrefour Belgium * 3500 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Ben je net afgestudeerd of heb je minder dan twee jaar werkervaring? Heb je altijd al een winkel onder jouw hoede willen hebben, teams willen leiden en belangrijke beslissingen willen nemen? Dan hebben we goed nieuws voor jou: Carrefour is op zoek naar een gemotiveerde Young Graduate die woonachtig is in de Provincie Limburg. Waar gaat het over? Het is een programma van 2 jaar waarmee jonge afgestudeerden een ontdekkingsreis door verschillende functies in
                          Carrefour Belgium * 3500 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen! Jouw verantwoordelijkheden - Ben je net afgestudeerd of heb je minder dan twee jaar werkervaring? Heb je altijd al een winkel onder jouw hoede willen hebben, teams willen leiden en belangrijke beslissingen willen nemen? Dan hebben we goed nieuws voor jou: Carrefour is op zoek naar een gemotiveerde Young Graduate die woonachtig is in de Provincie Limburg. Waar gaat het over? Het is een programma van 2 jaar waarmee jonge afgestudeerden een ontdekkingsreis door verschillende functies in
                          plus
                          Sander Antwerpen * Maasmechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - aankoopfacturen, meerdere vennootschappen, ondersteunen a-z , intercompany, administratieve taken - Onze partner, een gevestigde waarde in de luxe markt, zoekt een nauwkeurige hulpboekhouder voor het kantoor in Maasmechelen. Als organisatie met meer dan veertig jaar ervaring, een warme bedrijfscultuur en een bijzonder divers financieel landschap, krijg je hier de kans om echt mee te draaien in het hart van een groeiende KMO. Je werkt in een nichemarkt waar klantenservice, flexibiliteit en kwaliteit centraal staan — en waar jouw bijdrage meteen voelbaar is. Role * Verwerken van aankoopfacturen en financiële verrichtingen voor meerdere vennootschappen * Ondersteunen van de bestaande A–Z-boekhouder in het dagelijks boekhoudkundig beheer
                          Sander Antwerpen * Maasmechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - aankoopfacturen, meerdere vennootschappen, ondersteunen a-z , intercompany, administratieve taken - Onze partner, een gevestigde waarde in de luxe markt, zoekt een nauwkeurige hulpboekhouder voor het kantoor in Maasmechelen. Als organisatie met meer dan veertig jaar ervaring, een warme bedrijfscultuur en een bijzonder divers financieel landschap, krijg je hier de kans om echt mee te draaien in het hart van een groeiende KMO. Je werkt in een nichemarkt waar klantenservice, flexibiliteit en kwaliteit centraal staan — en waar jouw bijdrage meteen voelbaar is. Role * Verwerken van aankoopfacturen en financiële verrichtingen voor meerdere vennootschappen * Ondersteunen van de bestaande A–Z-boekhouder in het dagelijks boekhoudkundig beheer
                          plus
                          Robert Walters * Liège * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Vous êtes organisé(e), à l'aise avec les outils informatiques et aimez le contact client ? Une entreprise située à Liège et active dans le secteur animalier recherche un(e) Assistant(e) Administratif(ve) pour renforcer son équipe dans un contexte de croissance continue. Vous rejoindrez une structure à taille humaine, conviviale et en pleine évolution, où votre polyvalence et votre rigueur feront la différence. Vos responsabilités en tant qu'assistante administrative * Gestion des dossiers clients et mise à jour des bases de données * Traitement des emails, des appels et suivi des demandes * Contacts réguliers avec les clients pour les informer ou les assister * Création et suivi de documents administratifs via MS Office * Utilisation d'Excel pour analyser, classer ou structurer les informations
                          Robert Walters * Liège * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Vous êtes organisé(e), à l'aise avec les outils informatiques et aimez le contact client ? Une entreprise située à Liège et active dans le secteur animalier recherche un(e) Assistant(e) Administratif(ve) pour renforcer son équipe dans un contexte de croissance continue. Vous rejoindrez une structure à taille humaine, conviviale et en pleine évolution, où votre polyvalence et votre rigueur feront la différence. Vos responsabilités en tant qu'assistante administrative * Gestion des dossiers clients et mise à jour des bases de données * Traitement des emails, des appels et suivi des demandes * Contacts réguliers avec les clients pour les informer ou les assister * Création et suivi de documents administratifs via MS Office * Utilisation d'Excel pour analyser, classer ou structurer les informations
                          plus

                          Inspecteur Hefwerktuigen - Regio Antwerpen/Limburg

                          SGS Group Belgium
                          Mechelen
                          Candidature facile
                          SGS Group Belgium * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Bedrijfsomschrijving - SGS is wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. SGS staat bekend als de global benchmark voor kwaliteit en integriteit. SGS onderhoudt wereldwijd een netwerk van ca. 2000 kantoren en laboratoria met meer dan 95.000 werknemers. SGS Statutory Services Belgium vzw is binnen de SGS Groep Belgium actief in de sector van de statutaire inspecties, en dit voornamelijk in het domein van indienststellingen en keuringen van bouwkranen, graafmachines, hoogwerkers en andere werftoestellen, liften, elektrische installaties, opslagtanks, leidingen, drukapparatuur, enz. Daarnaast omvat het dienstenpakket ook veiligheidscoördinatie, expertise of audits met betrekking tot o.a. machine –en brandveiligheid, constructies, groene energie
                          SGS Group Belgium * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Snel solliciteren - Bedrijfsomschrijving - SGS is wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. SGS staat bekend als de global benchmark voor kwaliteit en integriteit. SGS onderhoudt wereldwijd een netwerk van ca. 2000 kantoren en laboratoria met meer dan 95.000 werknemers. SGS Statutory Services Belgium vzw is binnen de SGS Groep Belgium actief in de sector van de statutaire inspecties, en dit voornamelijk in het domein van indienststellingen en keuringen van bouwkranen, graafmachines, hoogwerkers en andere werftoestellen, liften, elektrische installaties, opslagtanks, leidingen, drukapparatuur, enz. Daarnaast omvat het dienstenpakket ook veiligheidscoördinatie, expertise of audits met betrekking tot o.a. machine –en brandveiligheid, constructies, groene energie
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Voor onze klant, een toonaangevende internationale onderneming, zijn wij op zoek naar een Office Administrator. In deze functie sta je in voor de administratieve ondersteuning aan het admin- en marketingteam. Jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt voor het tijdig samenstellen, inpakken en verzenden van beursmateriaal. Daarnaast regel je de nodige logistiek zoals hotelreserveringen en andere praktische afspraken rond de deelname aan (vak)beurzen. - Je verwerkt de contactgegevens en informatie van geïnteresseerden verzameld op beurzen en zorgt voor een correcte invoer in het CRM-systeem. - Je staat in voor het nauwkeurig registreren van inkomende leads en zorgt voor een gestructureerde opvolging. - Je ondersteunt het marketingteam met administratieve en organisatorische take
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Introductie - Voor onze klant, een toonaangevende internationale onderneming, zijn wij op zoek naar een Office Administrator. In deze functie sta je in voor de administratieve ondersteuning aan het admin- en marketingteam. Jouw verantwoordelijkheden - Je zorgt voor het tijdig samenstellen, inpakken en verzenden van beursmateriaal. Daarnaast regel je de nodige logistiek zoals hotelreserveringen en andere praktische afspraken rond de deelname aan (vak)beurzen. - Je verwerkt de contactgegevens en informatie van geïnteresseerden verzameld op beurzen en zorgt voor een correcte invoer in het CRM-systeem. - Je staat in voor het nauwkeurig registreren van inkomende leads en zorgt voor een gestructureerde opvolging. - Je ondersteunt het marketingteam met administratieve en organisatorische take
                          plus
                          Motmans & Partners * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - House of Finance begeleidt , (para)medici en vrije beroepen met fiscaal advies, vermogens- en pensioenplanning, successieplanning en vastgoedadvies. Als objectieve gids combineren ze kennis, coaching en maatwerkoplossingen in trajecten zoals Financial Mentoring. Bij House of Finance draait alles om één ding: vermogens optimaal laten groeien zodat hun cliënten onbezorgd kunnen leven. Zij integreren enerzijds fiscaliteit, investeringen, successie, vastgoed én anderzijds ambities en lifestyle in één holistisch plan. Korte lijnen, hoge betrokkenheid, minder bureaucratie, méér impact. Jouw verantwoordelijkheden - Als Vermogensbeheerder vervul je een cruciale rol in het opvolgen, onderhouden en behartigen van een cliëntenportefeuille.
                          Motmans & Partners * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - House of Finance begeleidt , (para)medici en vrije beroepen met fiscaal advies, vermogens- en pensioenplanning, successieplanning en vastgoedadvies. Als objectieve gids combineren ze kennis, coaching en maatwerkoplossingen in trajecten zoals Financial Mentoring. Bij House of Finance draait alles om één ding: vermogens optimaal laten groeien zodat hun cliënten onbezorgd kunnen leven. Zij integreren enerzijds fiscaliteit, investeringen, successie, vastgoed én anderzijds ambities en lifestyle in één holistisch plan. Korte lijnen, hoge betrokkenheid, minder bureaucratie, méér impact. Jouw verantwoordelijkheden - Als Vermogensbeheerder vervul je een cruciale rol in het opvolgen, onderhouden en behartigen van een cliëntenportefeuille.
                          plus
                          Sales Talents * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een toonaangevend bedrijf in archiefbeheer, digitale documentverwerking en veilige opslag van waardevolle goederen. De klanten variëren van ambitieuze kmo's tot grote overheidsinstellingen. We zijn op zoek naar een gedreven Business Developer die klaar is voor de volgende stap in een professionele, stabiele én mensgerichte werkomgeving. Iemand met commerciële flair, maturiteit en de drive om echt impact te maken! Jouw verantwoordelijkheden - Als Business Developer ben jij het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten. * Jij ontdekt en overtuigt nieuwe klanten – via warme en koude prospectie in België en net over de grens in Nederland. * Je bouwt bestaande relaties verder uit – door in te zetten op cross-selling e
                          Sales Talents * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze partner is een toonaangevend bedrijf in archiefbeheer, digitale documentverwerking en veilige opslag van waardevolle goederen. De klanten variëren van ambitieuze kmo's tot grote overheidsinstellingen. We zijn op zoek naar een gedreven Business Developer die klaar is voor de volgende stap in een professionele, stabiele én mensgerichte werkomgeving. Iemand met commerciële flair, maturiteit en de drive om echt impact te maken! Jouw verantwoordelijkheden - Als Business Developer ben jij het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten. * Jij ontdekt en overtuigt nieuwe klanten – via warme en koude prospectie in België en net over de grens in Nederland. * Je bouwt bestaande relaties verder uit – door in te zetten op cross-selling e
                          plus
                          Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een nauwkeurige en analytische financiële professional die graag werkt in een internationale omgeving? Voor een dynamisch bedrijf in de chemische sector, gelegen in de regio Mechelen, zijn we op zoek naar een Accounting Assistant om een leuk team te versterken. Als Finance Assistant ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse financiële administratie en draag je bij aan een correcte en efficiënte boekhouding. * Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande facturen en transacties * Beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie * Bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie * Verzorgen van betalingen * Ondersteunen bij BTW-rapportage * Opstellen van financiële rapportages zoals aging- en cashflo
                          Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een nauwkeurige en analytische financiële professional die graag werkt in een internationale omgeving? Voor een dynamisch bedrijf in de chemische sector, gelegen in de regio Mechelen, zijn we op zoek naar een Accounting Assistant om een leuk team te versterken. Als Finance Assistant ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse financiële administratie en draag je bij aan een correcte en efficiënte boekhouding. * Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande facturen en transacties * Beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie * Bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie * Verzorgen van betalingen * Ondersteunen bij BTW-rapportage * Opstellen van financiële rapportages zoals aging- en cashflo
                          plus
                          Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aanpak, zijn ze voor veel klanten een vaste waarde en vertrouwenspartner. Het kantoor koppelt professioneel advies aan snelheid, betrouwbaarheid en een sterk georganiseerde werking. Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Een leidinggevende met stevige inhoudelijke bagage en een sterk gevoel voor organisatie, die zowel mensen als processen naar een hoger nivea
                          Motmans & Partners * Stevoort * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Organisatie - Nagels & Cuypers, gevestigd in Stevoort-Hasselt, is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar die ondernemers en KMO's begeleidt met doordachte en op gemaakte oplossingen. Dankzij hun diepgaande expertise in zowel schade- als levensverzekeringen en hun efficiënte, klantgerichte aanpak, zijn ze voor veel klanten een vaste waarde en vertrouwenspartner. Het kantoor koppelt professioneel advies aan snelheid, betrouwbaarheid en een sterk georganiseerde werking. Om hun backoffice-team verder te versterken en de groei van het kantoor duurzaam te ondersteunen, zoeken ze een ervaren Manager Backoffice Verzekeringen. Een leidinggevende met stevige inhoudelijke bagage en een sterk gevoel voor organisatie, die zowel mensen als processen naar een hoger nivea
                          plus
                          Robert Half * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Robert Half is momenteel op zoek naar een boekhouder (m/v/x). Onze klant is een dynamisch productiebedrijf. Het hoofdkantoor bevindt zich in Mechelen, en af en toe werk je op locatie. Het bedrijf biedt een sociale werkomgeving waar flexibiliteit en samenwerking centraal staan. * Verwerking van inkomende facturen, onkostennota's, bonnetjes en VISA-afrekeningen * Beheer en opvolging van de accountancy mailbox * Voorbereiden, opvolgen en uitvoeren van betalingen * Verwerking van bankverrichtingen via CODA-bestanden * Algemene administratieve en financiële ondersteuning * Nauwe samenwerking met de productieteams voor budgetopvolging en afrekeningen * Een relevante studieachtergrond en ervaring in accountancy; * Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
                          Robert Half * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Robert Half is momenteel op zoek naar een boekhouder (m/v/x). Onze klant is een dynamisch productiebedrijf. Het hoofdkantoor bevindt zich in Mechelen, en af en toe werk je op locatie. Het bedrijf biedt een sociale werkomgeving waar flexibiliteit en samenwerking centraal staan. * Verwerking van inkomende facturen, onkostennota's, bonnetjes en VISA-afrekeningen * Beheer en opvolging van de accountancy mailbox * Voorbereiden, opvolgen en uitvoeren van betalingen * Verwerking van bankverrichtingen via CODA-bestanden * Algemene administratieve en financiële ondersteuning * Nauwe samenwerking met de productieteams voor budgetopvolging en afrekeningen * Een relevante studieachtergrond en ervaring in accountancy; * Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
                          plus
                          HeadCount * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Voor een internationale speler kijken wij uit naar een Sales Engineer. Waar kom je terecht? Deze Duitse grootspeler die al meer dan 100 jaar bestaat, levert en produceert kwaliteitsvolle meet- en regelapparatuur voor alle industrieën waar dat van belang voor is. Van High Tech, Food & Beverage, Chemistry & Petro Chemistry en Pharma tot ondersteuning van Energietranistie. Ze werken voor grote, toonaangevende bedrijven en voor innovatieve projecten: als er op het gebied van procesbeheersing een uitdaging is, dan zijn zij de partner bij uitstek: en dat wereldwijd. Je komt terecht bij de verkoop- en serviceafdeling voor de markt van België en Luxemburg met een kantoor in Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Het team bestaat uit een 20-tal personen en zij staan klaar om jou te ontvangen en
                          HeadCount * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Voor een internationale speler kijken wij uit naar een Sales Engineer. Waar kom je terecht? Deze Duitse grootspeler die al meer dan 100 jaar bestaat, levert en produceert kwaliteitsvolle meet- en regelapparatuur voor alle industrieën waar dat van belang voor is. Van High Tech, Food & Beverage, Chemistry & Petro Chemistry en Pharma tot ondersteuning van Energietranistie. Ze werken voor grote, toonaangevende bedrijven en voor innovatieve projecten: als er op het gebied van procesbeheersing een uitdaging is, dan zijn zij de partner bij uitstek: en dat wereldwijd. Je komt terecht bij de verkoop- en serviceafdeling voor de markt van België en Luxemburg met een kantoor in Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Het team bestaat uit een 20-tal personen en zij staan klaar om jou te ontvangen en
                          plus
                          Monitor HR Consulting * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Belven nv is een ambitieuze en bruisende KMO opgericht in 1974, met hun hoofdzetel gevestigd in Mechelen. Als producent én leverancier van hoogwaardige industriële afsluiters zijn ze specialist in hun vakgebied. Dankzij technische expertise en een klantgerichte aanpak bieden ze duurzame en op maat gemaakte oplossingen voor diverse klanten. Een wereldwijd netwerk van en zorgt voor de verkoop van hun kwalitatieve producten. Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. Jouw functie * Je vertegenwoordigt Belven op een professionele en klantgerichte manier bij de Europese distributeurs en agenten.
                          Monitor HR Consulting * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Belven nv is een ambitieuze en bruisende KMO opgericht in 1974, met hun hoofdzetel gevestigd in Mechelen. Als producent én leverancier van hoogwaardige industriële afsluiters zijn ze specialist in hun vakgebied. Dankzij technische expertise en een klantgerichte aanpak bieden ze duurzame en op maat gemaakte oplossingen voor diverse klanten. Een wereldwijd netwerk van en zorgt voor de verkoop van hun kwalitatieve producten. Dankzij hun top team van ingenieurs, verkopers en back office medewerkers zijn ze de toonaangevende partner in de industriële markt. Jouw functie * Je vertegenwoordigt Belven op een professionele en klantgerichte manier bij de Europese distributeurs en agenten.
                          plus
                          HAYS * Zonhoven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Zonhoven | Klantencontact & Administratie | Moderne speler - Over de organisatie - Voor een goede klant gelegen in Zonhoven, kijkt Hays uit naar een collega om het customer service team te versterken. Het betreft een firma met wereldwijd bijna 200 medewerkers, actief in de sector van muurbekleding. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw nieuwe functie * Het opvolgen van aanvragen van klanten * Het correct verwerken van bestellingen/orders * Advies geven aan klanten over de producten, levertermijnen, beschikbaarheid, prijzen, etc. * Zorgen voor een administratieve afhandeling van de facturen * Het ondersteunen van de - Jouw profiel * Ervaring binnen een commerciële binnendienst (customer service, inside sales, sales support) * Bachelorsdiploma is niet nodig, bachelor denknivea
                          HAYS * Zonhoven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Zonhoven | Klantencontact & Administratie | Moderne speler - Over de organisatie - Voor een goede klant gelegen in Zonhoven, kijkt Hays uit naar een collega om het customer service team te versterken. Het betreft een firma met wereldwijd bijna 200 medewerkers, actief in de sector van muurbekleding. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw nieuwe functie * Het opvolgen van aanvragen van klanten * Het correct verwerken van bestellingen/orders * Advies geven aan klanten over de producten, levertermijnen, beschikbaarheid, prijzen, etc. * Zorgen voor een administratieve afhandeling van de facturen * Het ondersteunen van de - Jouw profiel * Ervaring binnen een commerciële binnendienst (customer service, inside sales, sales support) * Bachelorsdiploma is niet nodig, bachelor denknivea
                          plus
                          Daoust * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden
                          Daoust * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou! Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management. Welcome to the Family ! Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          Vivaldis Interim * Genk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Functie - Start een nieuwe uitdaging bij Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep. We zijn zo succesvol dat we op zoek zijn naar een nieuwe teamgenoot om met ons mee te doen! Vivaldis Payroll is een efficiënt self service platform voor flexibele payrollcontracten. Het is een innovatieve digitale tool die bedrijven helpt bij het eenvoudig opstellen en verlengen van flexibele (interim)contracten en dat 24/7! En het beste is, wij nemen de administratie voor onze rekening! Als Sales Officer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Je gaat actief prospecteren naar nieuwe klanten en je bouwt aan een lange termijnrelatie met je klant. Je geeft advies en deelt je kennis over onze applicatie contract tool en het Vivaldis Payroll platform. * Actieve klantenwerving en klantenbeheer.
                          Vivaldis Interim * Genk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Functie - Start een nieuwe uitdaging bij Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep. We zijn zo succesvol dat we op zoek zijn naar een nieuwe teamgenoot om met ons mee te doen! Vivaldis Payroll is een efficiënt self service platform voor flexibele payrollcontracten. Het is een innovatieve digitale tool die bedrijven helpt bij het eenvoudig opstellen en verlengen van flexibele (interim)contracten en dat 24/7! En het beste is, wij nemen de administratie voor onze rekening! Als Sales Officer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Je gaat actief prospecteren naar nieuwe klanten en je bouwt aan een lange termijnrelatie met je klant. Je geeft advies en deelt je kennis over onze applicatie contract tool en het Vivaldis Payroll platform. * Actieve klantenwerving en klantenbeheer.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus