Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Secteur de la vente
                        • Français
                        • Néerlandais
                        • Communication
                        • Business
                        • MS Office Suite
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Account Manager Senior
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Agent de terrain
                        • Agent/e d'expansion des entreprises
                        • Architecte de solutions de Cloud Computing
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e logistique
                        • Administrateur/trice de chantier

                        Afficher plus

                        Emplacements

                        • Gembloux
                        • Philippeville
                        • Province de Namur

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        6


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        8






                        2 résultats pour Administration à Province De Namur dans un rayon de 30 km

                        Responsable achats-secteur industriel

                        Sales Talents
                        Gembloux
                        Bachelier en Supply Chain Management, Business Administration, Ingénierie ou domaine connexe.
                        Bachelier en Supply Chain Management, Business Administration, Ingénierie ou domaine connexe.
                        Aura Projects Bvba * Romeinsesteenweg 566, Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Jouw rol - Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en beheer je digitale documenten en verzorg je de verzending ervan. Wat ga je doen? * Coördineren en praktisch organiseren van interne events, meetings en teambuildings. * Opvolgen sociale media, mar
                        Aura Projects Bvba * Romeinsesteenweg 566, Grimbergen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Hou je van afwisseling en zorg jij graag dat alles op rolletjes loopt? Voor ons kantoor zoeken we een Allround Admin Support die instaat voor een vlotte werking van het dagelijkse reilen en zeilen. Jouw rol - Als Allround Admin Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor en externen. Je ondersteunt onze interne werking, coördineert events, sociale media en teambuildings, en zorgt ervoor dat ons kantoor tiptop in orde blijft. Daarnaast bied je basis IT- en telefoniesupport en beheer je digitale documenten en verzorg je de verzending ervan. Wat ga je doen? * Coördineren en praktisch organiseren van interne events, meetings en teambuildings. * Opvolgen sociale media, mar
                        plus
                        NOUVEAU

                        Nous avons étendu votre recherche avec 29 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 4+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting * Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 8+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting
                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 4+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting * Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field AND 8+ years experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting
                        plus
                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, Information Security, Technical or Life Science Discipline or related field AND proven enterprise level hospital solutions sales experience * Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, Healthcare Administration, or related field AND proven enterprise level healthcare SaaS sales experience * Master's Degree in Business Administration (i.e., MBA), Information Technology, Information Security, or related field AND proven enterprise level hospital solutions sales experience - OR Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, Information Security, or related field AND significant experience in of enterprise level hospi
                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, Information Security, Technical or Life Science Discipline or related field AND proven enterprise level hospital solutions sales experience * Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, Healthcare Administration, or related field AND proven enterprise level healthcare SaaS sales experience * Master's Degree in Business Administration (i.e., MBA), Information Technology, Information Security, or related field AND proven enterprise level hospital solutions sales experience - OR Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Business Administration, Information Security, or related field AND significant experience in of enterprise level hospi
                        plus
                        ARBALETT SRL * Hainaut * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Un acteur majeur de la construction publique recherche un Gestionnaire de chantiers pour renforcer sa structure opérationnelle entre Flobecq et Namur. Dans un contexte d'activité soutenue et d'expansion continue, ce rôle consiste à superviser plusieurs projets publics de classe 7 et 8, nécessitant une rigueur administrative élevée, une coordination précise et une forte autonomie. Le poste s'adresse à un professionnel expérimenté, capable de piloter simultanément plusieurs chantiers techniquement exigeants. Vos responsabilités * Gérer simultanément un portefeuille de 3 à 5 chantiers publics de classe 7/8. * Assurer une présence terrain régulière (1 à 2 fois par semaine par site) pour suivre l'avancement et contrôler la conformité technique.
                        ARBALETT SRL * Hainaut * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Un acteur majeur de la construction publique recherche un Gestionnaire de chantiers pour renforcer sa structure opérationnelle entre Flobecq et Namur. Dans un contexte d'activité soutenue et d'expansion continue, ce rôle consiste à superviser plusieurs projets publics de classe 7 et 8, nécessitant une rigueur administrative élevée, une coordination précise et une forte autonomie. Le poste s'adresse à un professionnel expérimenté, capable de piloter simultanément plusieurs chantiers techniquement exigeants. Vos responsabilités * Gérer simultanément un portefeuille de 3 à 5 chantiers publics de classe 7/8. * Assurer une présence terrain régulière (1 à 2 fois par semaine par site) pour suivre l'avancement et contrôler la conformité technique.
                        plus
                        Vous participerez activement au bon fonctionnement du département Finance & Administration, tout en évoluant au sein d'une équipe soudée, proactive et engagée.
                        Vous participerez activement au bon fonctionnement du département Finance & Administration, tout en évoluant au sein d'une équipe soudée, proactive et engagée.
                        plus
                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field and relevant recent experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting
                        Bachelor's Degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, Business, or related field and relevant recent experience in cloud/infrastructure technologies, information technology (IT) consulting/support, systems administration, network operations, software development/support, technology solutions, practice development, architecture, and/or consulting
                        plus

                        Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                        Azuro
                        Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                        Télétravail possible
                        Azuro * Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Heb jij interesse om je stap voor stap verder te verdiepen in de wereld van verzekeringen? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Jouw verantwoordelijkheden - Deze functie situeert zich bij een grote verzekeringsspeler met meer dan 80 werknemers in België. Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen,
                        Azuro * Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Heb jij interesse om je stap voor stap verder te verdiepen in de wereld van verzekeringen? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Jouw verantwoordelijkheden - Deze functie situeert zich bij een grote verzekeringsspeler met meer dan 80 werknemers in België. Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen,
                        plus
                        Azuro * Brussel met 2 dagen thuiswerk per week. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Azuro kijkt uit naar een schadebeheerder voor de dienst lichamelijke schade van een verzekeraar. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat aan de slag in een expert team dat alle lichamelijke schades beheert binnen de verzekeringsmaatschappij. Binnen dit team zal jij de zwaarste nationale dossiers in letselschade behandelen (overlijdens, ongevallen met een permanente arbeidsongeschiktheid, arbeidsongeschiktheden hoger dan x procent,....). * Je behandelt schadegevallen met letselschade end-to-end. * Je legt contacten met verschillende partijen (tegenpartij, verzekeringsmaatschappij, rechtsbijstandsverzekeraar, de verzekerde, artsen, advocaten,….). * Je verzamelt de nodige informatie en je onderzoekt de aanleiding, oorzaak e
                        Azuro * Brussel met 2 dagen thuiswerk per week. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Azuro kijkt uit naar een schadebeheerder voor de dienst lichamelijke schade van een verzekeraar. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat aan de slag in een expert team dat alle lichamelijke schades beheert binnen de verzekeringsmaatschappij. Binnen dit team zal jij de zwaarste nationale dossiers in letselschade behandelen (overlijdens, ongevallen met een permanente arbeidsongeschiktheid, arbeidsongeschiktheden hoger dan x procent,....). * Je behandelt schadegevallen met letselschade end-to-end. * Je legt contacten met verschillende partijen (tegenpartij, verzekeringsmaatschappij, rechtsbijstandsverzekeraar, de verzekerde, artsen, advocaten,….). * Je verzamelt de nodige informatie en je onderzoekt de aanleiding, oorzaak e
                        plus

                        Medewerker accounting

                        Azuro
                        Gent met 10 dagen thuiswerk per maand.
                        Télétravail possible
                        Azuro * Gent met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een medewerker boekhouding te Gent. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat aan de slag in een finance team dat bestaat uit een 7-tal personen. Als Medewerker Accounting ben je mee verantwoordelijk voor een vlot en betrouwbaar financieel beheer binnen de organisatie. Je functie omvat een brede mix van boekhoudkundige en administratieve taken, waarbij je nauwkeurig werkt en steeds oog hebt voor een correcte verwerking. Je behandelt dagelijkse boekhoudverrichtingen zoals het registreren van facturen, bank- en loonposten, en het verwerken van commissies. Je volgt inkomende en uitgaande betalingen op en zorgt dat herinneringen en afrekeningen tijdig worden verstuurd en opgevolgd.
                        Azuro * Gent met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een medewerker boekhouding te Gent. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat aan de slag in een finance team dat bestaat uit een 7-tal personen. Als Medewerker Accounting ben je mee verantwoordelijk voor een vlot en betrouwbaar financieel beheer binnen de organisatie. Je functie omvat een brede mix van boekhoudkundige en administratieve taken, waarbij je nauwkeurig werkt en steeds oog hebt voor een correcte verwerking. Je behandelt dagelijkse boekhoudverrichtingen zoals het registreren van facturen, bank- en loonposten, en het verwerken van commissies. Je volgt inkomende en uitgaande betalingen op en zorgt dat herinneringen en afrekeningen tijdig worden verstuurd en opgevolgd.
                        plus
                        Intelect HQ * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wil jij je passie voor mensen, interne rekrutering en employer branding omzetten in de praktijk? Bij Intelect krijg je de kans om écht je stempel te drukken op de groei van ons bedrijf. Je bouwt mee aan een ambitieuze, groeiende KMO binnen een informeel, energiek en enthousiast team. Als Talent Acquisition Officer ben jij onze ambassadeur: je trekt nieuw talent aan, maakt hen warm voor de groeikansen en cultuur bij Intelect én begeleidt hen tijdens het sollicitatieproces. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, alle ruimte voor initiatief én de mogelijkheid om een directe impact te hebben op ons team door de juiste mensen aan boord te halen. - Vacatures & sourcing: Je plaatst vacatures online op onze website en jobkanalen, zoekt actief naar
                        Intelect HQ * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wil jij je passie voor mensen, interne rekrutering en employer branding omzetten in de praktijk? Bij Intelect krijg je de kans om écht je stempel te drukken op de groei van ons bedrijf. Je bouwt mee aan een ambitieuze, groeiende KMO binnen een informeel, energiek en enthousiast team. Als Talent Acquisition Officer ben jij onze ambassadeur: je trekt nieuw talent aan, maakt hen warm voor de groeikansen en cultuur bij Intelect én begeleidt hen tijdens het sollicitatieproces. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, alle ruimte voor initiatief én de mogelijkheid om een directe impact te hebben op ons team door de juiste mensen aan boord te halen. - Vacatures & sourcing: Je plaatst vacatures online op onze website en jobkanalen, zoekt actief naar
                        plus
                        Arémis Vzw * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Kom jij ons versterken als nieuwe Business Developer? Aremis Belgium is op zoek naar een dynamische, autonome en klantgerichte Business Developer met commerciële flair. AREMIS in enkele woorden… Met een 140tal specialisten in 4 landen en meer dan 25 jaar ervaring, begeleidt AREMIS ondernemingen in het beheer van vastgoed, de werkomgeving en diensten voor gebruikers en gebouwen. De helft van deze medewerkers behoren tot AREMIS Belgium. De huidige uitdagingen - De evolutie in de manieren van werken is erg versneld sinds een drietal jaren naar meer en meer hybride. Dit heeft projecten gegenereerd in verband met de creatie en inrichting van de geschikte werkomgeving, de aan medewerkers aangeboden 'experience', de verdere digitalisering van het beheer van de
                        Arémis Vzw * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Kom jij ons versterken als nieuwe Business Developer? Aremis Belgium is op zoek naar een dynamische, autonome en klantgerichte Business Developer met commerciële flair. AREMIS in enkele woorden… Met een 140tal specialisten in 4 landen en meer dan 25 jaar ervaring, begeleidt AREMIS ondernemingen in het beheer van vastgoed, de werkomgeving en diensten voor gebruikers en gebouwen. De helft van deze medewerkers behoren tot AREMIS Belgium. De huidige uitdagingen - De evolutie in de manieren van werken is erg versneld sinds een drietal jaren naar meer en meer hybride. Dit heeft projecten gegenereerd in verband met de creatie en inrichting van de geschikte werkomgeving, de aan medewerkers aangeboden 'experience', de verdere digitalisering van het beheer van de
                        plus
                        NOUVEAU
                        Autohandel Didier Nv * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Autohandel Didierj , sin 1993ds zijn wij gespecialiseerd in de aan- en verkoop v schadewagensan . Daarnaast verkopen wijtweedehands auto-onderdelenook . Hoewel ons bedrijf de laatste jaren sterk gegroeid is, behouden wij nog steeds het familiaal karakter en is er een aangename werksfeer met open communicatie. We hechten veel belang aan het welzijn van de medewerkers en je kan genieten van leuke personeelsfeestjes . Jouw verantwoordelijkheden - Je taken bestaan onder andere uit: - Het ophalen & laden van schadewagens bij garages in België - Het uitvoeren van korte administratieve controles, zoals het checken van sleutels en boorddocumenten van de wagens - Probleemoplossend handelen bij onverwachte situaties. - Zorgdragen voor een veilige en efficiënte rit naar ons depot.
                        Autohandel Didier Nv * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Autohandel Didierj , sin 1993ds zijn wij gespecialiseerd in de aan- en verkoop v schadewagensan . Daarnaast verkopen wijtweedehands auto-onderdelenook . Hoewel ons bedrijf de laatste jaren sterk gegroeid is, behouden wij nog steeds het familiaal karakter en is er een aangename werksfeer met open communicatie. We hechten veel belang aan het welzijn van de medewerkers en je kan genieten van leuke personeelsfeestjes . Jouw verantwoordelijkheden - Je taken bestaan onder andere uit: - Het ophalen & laden van schadewagens bij garages in België - Het uitvoeren van korte administratieve controles, zoals het checken van sleutels en boorddocumenten van de wagens - Probleemoplossend handelen bij onverwachte situaties. - Zorgdragen voor een veilige en efficiënte rit naar ons depot.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Bodecor NV * Vlaams Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bodecor zoekt een commercieel vertegenwoordiger (m/v) voor Vlaanderen en Brussel. Bodecor, gevestigd te Marke (Kortrijk) is gespecialiseerd in de productie en verdeling van exclusieve raamdecoratie. Het assortiment omvat o.a. rolgordijnen, vouwgordijnen, verticale lamellen, horizontale jaloezieën en paneelgordijnen. De producten van Bodecor worden verkocht via een selectief netwerk van interieurspecialisten (interieurwinkels en interieurarchitecten) in België en Luxemburg. * U bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de bestaande klantenportefeuille. * U gaat actief op zoek naar nieuwe klanten, wat zich vertaalt in een solide netwerk van zakenrelaties, groei van het klantenbestand en het zakencijfer. * U maakt zelfstandig uw planning, bezoekt op geregelde tijdstippen klanten en
                        Bodecor NV * Vlaams Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bodecor zoekt een commercieel vertegenwoordiger (m/v) voor Vlaanderen en Brussel. Bodecor, gevestigd te Marke (Kortrijk) is gespecialiseerd in de productie en verdeling van exclusieve raamdecoratie. Het assortiment omvat o.a. rolgordijnen, vouwgordijnen, verticale lamellen, horizontale jaloezieën en paneelgordijnen. De producten van Bodecor worden verkocht via een selectief netwerk van interieurspecialisten (interieurwinkels en interieurarchitecten) in België en Luxemburg. * U bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de bestaande klantenportefeuille. * U gaat actief op zoek naar nieuwe klanten, wat zich vertaalt in een solide netwerk van zakenrelaties, groei van het klantenbestand en het zakencijfer. * U maakt zelfstandig uw planning, bezoekt op geregelde tijdstippen klanten en
                        plus
                        NOUVEAU
                        Bodecor NV * Vlaams Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Désolé, cet article est seulement disponible en Néerlandais . Pour le confort de l'utilisateur, le contenu est affiché ci-dessous dans une autre langue. Vous pouvez cliquer le lien pour changer de langue active. Bodecor zoekt een commercieel vertegenwoordiger (m/v) voor Vlaanderen en Brussel. Bodecor, gevestigd te Marke (Kortrijk) is gespecialiseerd in de productie en verdeling van exclusieve raamdecoratie. Het assortiment omvat o.a. rolgordijnen, vouwgordijnen, verticale lamellen, horizontale jaloezieën en paneelgordijnen. De producten van Bodecor worden verkocht via een selectief netwerk van interieurspecialisten (interieurwinkels en interieurarchitecten) in België en Luxemburg. * U bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de bestaande klantenportefeuille.
                        Bodecor NV * Vlaams Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Désolé, cet article est seulement disponible en Néerlandais . Pour le confort de l'utilisateur, le contenu est affiché ci-dessous dans une autre langue. Vous pouvez cliquer le lien pour changer de langue active. Bodecor zoekt een commercieel vertegenwoordiger (m/v) voor Vlaanderen en Brussel. Bodecor, gevestigd te Marke (Kortrijk) is gespecialiseerd in de productie en verdeling van exclusieve raamdecoratie. Het assortiment omvat o.a. rolgordijnen, vouwgordijnen, verticale lamellen, horizontale jaloezieën en paneelgordijnen. De producten van Bodecor worden verkocht via een selectief netwerk van interieurspecialisten (interieurwinkels en interieurarchitecten) in België en Luxemburg. * U bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de bestaande klantenportefeuille.
                        plus
                        NOUVEAU
                        RSK Benelux * Waals Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving * De projectmanagers ondersteunen bij hun administratieve taken. * Verzoeken indienen bij overheidsinstanties via de juiste platforms. * Historische aanvragen indien voor milieuvergunningen. * Op administratief gebied de back-up verzorgen voor één van onze grootste klanten. Profiel * Een basiskennis van het Engels is ook noodzakelijk gezien het internationale karakter van onze organisatie. Kennis van het Nederlands is zeker een troef. * Je hebt een bachelordiploma in een administratieve richting met een sterke belangstelling voor de milieusector (of gelijkwaardig door ervaring). Een eerste werkervaring is een pluspunt. * Communicatie en flexibiliteit zijn je sterke punten. * Je bent een teamplayer en bezit het vermogen om oplossingen te vinden in complexe situaties.
                        RSK Benelux * Waals Gewest, België - Solliciteer als één van de eersten - Jobomschrijving * De projectmanagers ondersteunen bij hun administratieve taken. * Verzoeken indienen bij overheidsinstanties via de juiste platforms. * Historische aanvragen indien voor milieuvergunningen. * Op administratief gebied de back-up verzorgen voor één van onze grootste klanten. Profiel * Een basiskennis van het Engels is ook noodzakelijk gezien het internationale karakter van onze organisatie. Kennis van het Nederlands is zeker een troef. * Je hebt een bachelordiploma in een administratieve richting met een sterke belangstelling voor de milieusector (of gelijkwaardig door ervaring). Een eerste werkervaring is een pluspunt. * Communicatie en flexibiliteit zijn je sterke punten. * Je bent een teamplayer en bezit het vermogen om oplossingen te vinden in complexe situaties.
                        plus
                        Dyka Plastics * Pelt, België - Solliciteer als één van de eersten - Company - Dyka Group, deel van de Tessenderlo Group, is meer dan alleen maar een producent van kunststof leidingsystemen. Door water, lucht en andere energiebronnen op een betrouwbare, efficiënte en duurzame manier te transporteren, dragen wij elke dag ons steentje bij tot een betere planeet. Bovendien doen we dit met gerecycleerd of recycleerbare materialen. Wij kunnen dan ook met trots zeggen dat we “Nature's Network” zijn. Internationaal zijn wij vertegenwoordigd in België, Nederland, Frankrijk, UK, Duitsland, Polen, Tsjechië, Hongarije Slovenië en Roemenië. Dyka Plastics in Overpelt is onze productiesite in België. Daarnaast hebben we in België ook 8 regionale filialen die zorgen voor een servicegerichte toelevering van handelaars, aannemingsbedrijven, professionele installateurs, openbare besture
                        Dyka Plastics * Pelt, België - Solliciteer als één van de eersten - Company - Dyka Group, deel van de Tessenderlo Group, is meer dan alleen maar een producent van kunststof leidingsystemen. Door water, lucht en andere energiebronnen op een betrouwbare, efficiënte en duurzame manier te transporteren, dragen wij elke dag ons steentje bij tot een betere planeet. Bovendien doen we dit met gerecycleerd of recycleerbare materialen. Wij kunnen dan ook met trots zeggen dat we “Nature's Network” zijn. Internationaal zijn wij vertegenwoordigd in België, Nederland, Frankrijk, UK, Duitsland, Polen, Tsjechië, Hongarije Slovenië en Roemenië. Dyka Plastics in Overpelt is onze productiesite in België. Daarnaast hebben we in België ook 8 regionale filialen die zorgen voor een servicegerichte toelevering van handelaars, aannemingsbedrijven, professionele installateurs, openbare besture
                        plus
                        Reporting to the of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network.
                        Reporting to the of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network.
                        plus
                        Farm Frites Belgium * België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de nieuwe operator van Farm Frites, met ervaring in een soortgelijke functie en wil je graag werken voor een snelgroeiend internationaal familiebedrijf in de agri-food sector? Lees dan snel verder! Operator inpak - Farm Frites is in 1971 opgericht als familiebedrijf en is er trots op dit in de toekomst nog verder uit te bouwen. Farm Frites is een bedrijf gebouwd op sterke fundamenten als puurheid, authenticiteit en landbouwkennis, met uitgangspunten die leiden tot een nadruk op mens en milieu, tot het centraal stellen van klanten, consumenten, telers en werknemers. Farm Frites bouwt voort op deze eenduidige visie. * Bedient de machines met het oog op de inpak van aardappelproducten op een correcte kwantitatieve en kwalitatieve manier op basis van instructies van de Meewerkend Voo
                        Farm Frites Belgium * België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de nieuwe operator van Farm Frites, met ervaring in een soortgelijke functie en wil je graag werken voor een snelgroeiend internationaal familiebedrijf in de agri-food sector? Lees dan snel verder! Operator inpak - Farm Frites is in 1971 opgericht als familiebedrijf en is er trots op dit in de toekomst nog verder uit te bouwen. Farm Frites is een bedrijf gebouwd op sterke fundamenten als puurheid, authenticiteit en landbouwkennis, met uitgangspunten die leiden tot een nadruk op mens en milieu, tot het centraal stellen van klanten, consumenten, telers en werknemers. Farm Frites bouwt voort op deze eenduidige visie. * Bedient de machines met het oog op de inpak van aardappelproducten op een correcte kwantitatieve en kwalitatieve manier op basis van instructies van de Meewerkend Voo
                        plus
                        GB Foods Belgium * België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - GBfoods Belgium maakt deel uit van de GBfoods-groep. Bij GBfoods bieden we culinaire oplossingen in verschillende landen in Europa en Afrika met prestigieuze toonaangevende lokale merken, waaronder D&L, Lacroix, Imperial, Blå Band, Royco, Aïki, Liebig, Gallina Blanca, Erasco, Bama en Grand'Italia. Ons doel, \\\"Celebrating local flavours\\\", is om elke lokale gemeenschap waar we deel van uitmaken te versterken en te koesteren, en om hun authentieke smaken te vieren en naar voren te brengen. Onze lokale merken zijn al meer dan een eeuw aanwezig in de keukens van onze consumenten en hebben zich gevestigd als authentiek geliefde merken, diepgeworteld in de lokale cultuur. Vandaag zijn we met een omzet van ongeveer 1,2 miljard euro en een team van meer dan 3.300 mensen het voorkeursmer
                        GB Foods Belgium * België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - GBfoods Belgium maakt deel uit van de GBfoods-groep. Bij GBfoods bieden we culinaire oplossingen in verschillende landen in Europa en Afrika met prestigieuze toonaangevende lokale merken, waaronder D&L, Lacroix, Imperial, Blå Band, Royco, Aïki, Liebig, Gallina Blanca, Erasco, Bama en Grand'Italia. Ons doel, \\\"Celebrating local flavours\\\", is om elke lokale gemeenschap waar we deel van uitmaken te versterken en te koesteren, en om hun authentieke smaken te vieren en naar voren te brengen. Onze lokale merken zijn al meer dan een eeuw aanwezig in de keukens van onze consumenten en hebben zich gevestigd als authentiek geliefde merken, diepgeworteld in de lokale cultuur. Vandaag zijn we met een omzet van ongeveer 1,2 miljard euro en een team van meer dan 3.300 mensen het voorkeursmer
                        plus
                        Perpetum Energy BVBA * België - Solliciteer als één van de eersten - bedrijfsprofiel - Perpetum Energy is gespecialiseerd in hernieuwbare energie waaronder zonnepanelen. Perpetum biedt end-to-end elektrische decarbonisatie-oplossingen voor grootverbruikers, via een slimme combinatie van fotovoltaïsche energie, windenergie, EV-mobiliteitsoplossingen, energieopslag, .... De projecten kunnen zowel on-site als off-site worden uitgevoerd en kunnen via directe lijnen worden aangesloten. Voor de service afdeling die instaat voor het onderhoud van de installaties zoeken wij een administratief medewerker - Jouw verantwoordelijkheden - belangrijkste verantwoordelijkheden - Als Administratief medewerker versterk je het Service Departement binnen Perpetum. Je ontzorgt hen op vlak van administratie en dienst na verkoop naar de klanten toe.
                        Perpetum Energy BVBA * België - Solliciteer als één van de eersten - bedrijfsprofiel - Perpetum Energy is gespecialiseerd in hernieuwbare energie waaronder zonnepanelen. Perpetum biedt end-to-end elektrische decarbonisatie-oplossingen voor grootverbruikers, via een slimme combinatie van fotovoltaïsche energie, windenergie, EV-mobiliteitsoplossingen, energieopslag, .... De projecten kunnen zowel on-site als off-site worden uitgevoerd en kunnen via directe lijnen worden aangesloten. Voor de service afdeling die instaat voor het onderhoud van de installaties zoeken wij een administratief medewerker - Jouw verantwoordelijkheden - belangrijkste verantwoordelijkheden - Als Administratief medewerker versterk je het Service Departement binnen Perpetum. Je ontzorgt hen op vlak van administratie en dienst na verkoop naar de klanten toe.
                        plus
                        Adviserend arts Jobs Available at CM in België, . * C.M. * België - Solliciteer als één van de eersten - Job Description - CM helpt niet dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen: Bij ons leeft het. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving Dit zoeken we: Jouw job als adviserend arts bij CM Als adviserend arts ben je in de eerste plaats arts.
                        Adviserend arts Jobs Available at CM in België, . * C.M. * België - Solliciteer als één van de eersten - Job Description - CM helpt niet dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen: Bij ons leeft het. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving Dit zoeken we: Jouw job als adviserend arts bij CM Als adviserend arts ben je in de eerste plaats arts.
                        plus
                        Meditech Bvba * België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat voor de eerstelijnsopvang van de telefoons van onze klanten. * Je luistert naar de vragen of problemen van de klant en je helpt waar kan met de problemen op te lossen van op afstand. * Je neemt contact op met onze klanten voor het plannen van het onderhoud, interventies, opleidingen en opstarten van onze robots. * Het opvolgen van werktaken van de externe partners. * Veel administratief en bel werk. * FR en NL is een must! * Je werkt nauw samen met onze Customer Care Manager. Jouw profiel * Je hebt een secundair of hoger diploma richting administratie; enige technische kennis is een plus * Je bent administratief sterk onderlegd. * Je hebt een luisterend oor voor onze klanten. * Je neemt initiatief in het organiseren en uitvoeren van je werk
                        Meditech Bvba * België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat voor de eerstelijnsopvang van de telefoons van onze klanten. * Je luistert naar de vragen of problemen van de klant en je helpt waar kan met de problemen op te lossen van op afstand. * Je neemt contact op met onze klanten voor het plannen van het onderhoud, interventies, opleidingen en opstarten van onze robots. * Het opvolgen van werktaken van de externe partners. * Veel administratief en bel werk. * FR en NL is een must! * Je werkt nauw samen met onze Customer Care Manager. Jouw profiel * Je hebt een secundair of hoger diploma richting administratie; enige technische kennis is een plus * Je bent administratief sterk onderlegd. * Je hebt een luisterend oor voor onze klanten. * Je neemt initiatief in het organiseren en uitvoeren van je werk
                        plus
                        Hans Anders BVBA * België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Wil je als eerste op de hoogte zijn van nieuwe zorgjobs ? Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Jobomschrijving * Voert gehoortesten uit * Adviseert klanten over hoortoestellen alsof je hun persoonlijke gehoor-stylist bent * Regelt alles van A tot Z: van aanmeting tot administratie
                        Hans Anders BVBA * België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zorgjobs.beis dé gratis jobsite voor werkzoekenden in de zorgsector. Vind dagelijks duizenden jobs in de zorg voor verpleegkundigen, artsen, apothekers, kinesitherapeuten, zorgkundigen, zorgmanagers en andere zorgprofessionals . Solliciteer rechtstreeks bij ziekenhuizen, woonzorgcentra, thuisverpleging en zorgbedrijven met actuel zorgvacaturese voor vast of deeltijds werk in de gezondheidszorg. Wil je als eerste op de hoogte zijn van nieuwe zorgjobs ? Stel ee jobalertn in en ontvang dagelijks automatisch de meest relevant zorgvacaturese in je mailbox — volledig gratis. Jobomschrijving * Voert gehoortesten uit * Adviseert klanten over hoortoestellen alsof je hun persoonlijke gehoor-stylist bent * Regelt alles van A tot Z: van aanmeting tot administratie
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus