Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Office Suite
                          • Vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Chargé/e de mission
                          • Employé/e comptable
                          • Acheteur/se
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Agent/e de magasinage

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          13


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          27






                          89 résultats pour Administration à Hoogstraten dans un rayon de 30 km

                          Administratief commercieel medewerker

                          Stegmann Belgium (BVBA)
                          Wijnegem
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een internationale maar tegelijk familiale onderneming met een sterke maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een Administratief Commercieel Bediende. Jouw verantwoordelijkheden - Beheren en verwerken van klantenorders voor de regio's Azië, Noord-Amerika en de Benelux. - Communiceren met interne en externe , waaronder klanten, productie en sales, om een correcte en tijdige informatiedoorstroom te verzekeren. - Organiseren en opvolgen van transporten voor internationale zendingen. - Facturatie van orders en nauwkeurige administratieve opvolging van verzendingen. - Bewaken van betalingen en tijdige opvolging richting klanten. - Opmaken van inpaklijsten en overige relevante documenten.
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor een internationale maar tegelijk familiale onderneming met een sterke maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een Administratief Commercieel Bediende. Jouw verantwoordelijkheden - Beheren en verwerken van klantenorders voor de regio's Azië, Noord-Amerika en de Benelux. - Communiceren met interne en externe , waaronder klanten, productie en sales, om een correcte en tijdige informatiedoorstroom te verzekeren. - Organiseren en opvolgen van transporten voor internationale zendingen. - Facturatie van orders en nauwkeurige administratieve opvolging van verzendingen. - Bewaken van betalingen en tijdige opvolging richting klanten. - Opmaken van inpaklijsten en overige relevante documenten.
                          plus
                          Intelect Turnhout * Hoogstraten * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Onze partner is een fijne, gezellige KMO die reeds twintig jaar bedrijven ondersteunt inzake import en export. Je werkt in een open ruimte samen met je ervaren . Jouw verantwoordelijkheden - Altijd gedroomd van een uitdagende carrière in de logistieke sector? Lees dan snel verder, wij kijken namelijk uit naar een logistiek administratieve kracht die volledig klaar is voor om te groeien in de rol van customs specialist. Als douanedeclarant sta je klaar om de vragen en opdrachten van klanten nauwkeurig te behandelen en voorzie je hiervoor de nodige documentatie voor de import en export. Hier start je op met de eenvoudigere aanvragen en ontwikkel je stap voor stap de nodige skills om de specifiekere en complexere aanvragen af te handelen.
                          Intelect Turnhout * Hoogstraten * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Onze partner is een fijne, gezellige KMO die reeds twintig jaar bedrijven ondersteunt inzake import en export. Je werkt in een open ruimte samen met je ervaren . Jouw verantwoordelijkheden - Altijd gedroomd van een uitdagende carrière in de logistieke sector? Lees dan snel verder, wij kijken namelijk uit naar een logistiek administratieve kracht die volledig klaar is voor om te groeien in de rol van customs specialist. Als douanedeclarant sta je klaar om de vragen en opdrachten van klanten nauwkeurig te behandelen en voorzie je hiervoor de nodige documentatie voor de import en export. Hier start je op met de eenvoudigere aanvragen en ontwikkel je stap voor stap de nodige skills om de specifiekere en complexere aanvragen af te handelen.
                          plus
                          Poolstok * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Pidpa/Team - Pidpa is niet zomaar een waterbedrijf. We zijn een integraal waterbedrijf met duurzame water-oplossingen op maat voor de uitdagingen van morgen. Alles wat Pidpa onderneemt, ademt 'duurzaamheid' en 'innovatie'. Werken bij Pidpa is je verantwoordelijkheid nemen voor onze klanten, werken in team en jezelf ontwikkelen. Ons aankoopteam bestaat uit 10 dynamische , zowel op tactisch als operationeel vlak en administratieve specialisten die de aankopers ondersteunen. We zijn op zoek naar een tactische aankoper die streeft naar professionaliteit en klantgerichte dienstverlening. Je zal instaan voor een brede waaier (leveringen, diensten en werken) van duurzame aanbestedingen en dit van behoeftebepaling tot gunning.
                          Poolstok * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Pidpa/Team - Pidpa is niet zomaar een waterbedrijf. We zijn een integraal waterbedrijf met duurzame water-oplossingen op maat voor de uitdagingen van morgen. Alles wat Pidpa onderneemt, ademt 'duurzaamheid' en 'innovatie'. Werken bij Pidpa is je verantwoordelijkheid nemen voor onze klanten, werken in team en jezelf ontwikkelen. Ons aankoopteam bestaat uit 10 dynamische , zowel op tactisch als operationeel vlak en administratieve specialisten die de aankopers ondersteunen. We zijn op zoek naar een tactische aankoper die streeft naar professionaliteit en klantgerichte dienstverlening. Je zal instaan voor een brede waaier (leveringen, diensten en werken) van duurzame aanbestedingen en dit van behoeftebepaling tot gunning.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Poolstok * Antwe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Pidpa/Team - Pidpa is meer dan een waterbedrijf! We zijn een integraal waterbedrijf met duurzame water-oplossingen op maat voor de uitdagingen van morgen. Alles wat Pidpa onderneemt, ademt 'duurzaamheid' en 'innovatie'. Werken bij Pidpa is je verantwoordelijkheid nemen voor onze klanten, werken in team en jezelf ontwikkelen. Als ontwerpingenieur en relatiebeheerder begeleid je verschillende riolerings- en drinkwaterprojecten in de ontwerpfase. Je onderhoudt hierbij het contact met gemeenten, studiebureaus en andere stakeholders. Tevens speel je een cruciale rol in het verkrijgen van subsidies, het aanvragen van vergunningen en het waarborgen van de naleving van wet- en regelgeving. Daarnaast denk je actief mee over de blauw-groene inrichting van het openbaar domein en s
                          Poolstok * Antwe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Pidpa/Team - Pidpa is meer dan een waterbedrijf! We zijn een integraal waterbedrijf met duurzame water-oplossingen op maat voor de uitdagingen van morgen. Alles wat Pidpa onderneemt, ademt 'duurzaamheid' en 'innovatie'. Werken bij Pidpa is je verantwoordelijkheid nemen voor onze klanten, werken in team en jezelf ontwikkelen. Als ontwerpingenieur en relatiebeheerder begeleid je verschillende riolerings- en drinkwaterprojecten in de ontwerpfase. Je onderhoudt hierbij het contact met gemeenten, studiebureaus en andere stakeholders. Tevens speel je een cruciale rol in het verkrijgen van subsidies, het aanvragen van vergunningen en het waarborgen van de naleving van wet- en regelgeving. Daarnaast denk je actief mee over de blauw-groene inrichting van het openbaar domein en s
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Essen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Essen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          Monitor HR Consulting * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Na een eerste administratieve ervaring, kijk jij uit naar een nieuwe uitdaging waar het verwerken en opvolgen van binnekomende orders je voornaamste taken zijn. Neem een kijkje wat Intronics in Herentals je te bieden heeft! Intronics, gelegen te Herentals, is een vooraanstaande en innovatieve leverancier van connectivity, netwerk, audio/video en industriële oplossingen. Dit door een breed productaanbod te bundelen tot een creatief oplossingsgericht deel- of totaaloplossing voor de ICT-, retail-, broadcast- en industriële markt. De mix van knowhow, logistic excellence en added value zorgen ervoor dat Intronics een ideale partner is voor haar klanten. Om hun marktpositie te verstevigen, zijn zij op zoek naar een gedreven Sales Support Medewerker.
                          Monitor HR Consulting * Herentals * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Na een eerste administratieve ervaring, kijk jij uit naar een nieuwe uitdaging waar het verwerken en opvolgen van binnekomende orders je voornaamste taken zijn. Neem een kijkje wat Intronics in Herentals je te bieden heeft! Intronics, gelegen te Herentals, is een vooraanstaande en innovatieve leverancier van connectivity, netwerk, audio/video en industriële oplossingen. Dit door een breed productaanbod te bundelen tot een creatief oplossingsgericht deel- of totaaloplossing voor de ICT-, retail-, broadcast- en industriële markt. De mix van knowhow, logistic excellence en added value zorgen ervoor dat Intronics een ideale partner is voor haar klanten. Om hun marktpositie te verstevigen, zijn zij op zoek naar een gedreven Sales Support Medewerker.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Turnhout * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker regio Turnhout. In deze rol ben jij de onmisbare schakel tussen onze klanten, onze accountmanagers en ons bedrijf. Met jouw nauwkeurigheid, communicatievaardigheden en commerciële aanpak zorg jij ervoor dat onze klanten op en top verder geholpen worden. Jouw verantwoordelijkheden * Je ontvangt klantenbestellingen en geeft deze tijdig, correct en volledig in ons ERP-systeem in. * Je handelt de openstaande orders af en stuurt een bevestiging naar onze klanten. * Als belangrijke schakel tussen klant en kantoor, volg je jouw klantendossiers, klantvragen en orders op. * Administratie? No problemo! Je doet aan orderverwerking én helpt je waar nodig.
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Turnhout * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker regio Turnhout. In deze rol ben jij de onmisbare schakel tussen onze klanten, onze accountmanagers en ons bedrijf. Met jouw nauwkeurigheid, communicatievaardigheden en commerciële aanpak zorg jij ervoor dat onze klanten op en top verder geholpen worden. Jouw verantwoordelijkheden * Je ontvangt klantenbestellingen en geeft deze tijdig, correct en volledig in ons ERP-systeem in. * Je handelt de openstaande orders af en stuurt een bevestiging naar onze klanten. * Als belangrijke schakel tussen klant en kantoor, volg je jouw klantendossiers, klantvragen en orders op. * Administratie? No problemo! Je doet aan orderverwerking én helpt je waar nodig.
                          plus
                          Calculator Prefab * Stadsbader NV * Grobbendonk - Kallo * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - The family company Stadsbader was founded in 1946 in Harelbeke. In the meanwhile, the company is directed by third generation Dominique Valcke. The acquisitions of Deckx AO and Deckx EM in Dessel (2009), Van Maercke Prefab in Kluisbergen (2014) and BAM Contractors (2022) were a strong expansion of the specialisation segments and a reinforcement of the market position. Today the group is daily active in about 250 construction sites in Belgian and the neighbouring countries. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als calculator binnen Stadsbader ben je verantwoordelijk voor het analyseren en voorbereiden van Prefabprojecten, zowel op administratief als technisch vlak. * Je zal prijsaanvragen opstellen en uitsturen naar mogelijke onderaannemers,
                          Calculator Prefab * Stadsbader NV * Grobbendonk - Kallo * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - The family company Stadsbader was founded in 1946 in Harelbeke. In the meanwhile, the company is directed by third generation Dominique Valcke. The acquisitions of Deckx AO and Deckx EM in Dessel (2009), Van Maercke Prefab in Kluisbergen (2014) and BAM Contractors (2022) were a strong expansion of the specialisation segments and a reinforcement of the market position. Today the group is daily active in about 250 construction sites in Belgian and the neighbouring countries. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving - Als calculator binnen Stadsbader ben je verantwoordelijk voor het analyseren en voorbereiden van Prefabprojecten, zowel op administratief als technisch vlak. * Je zal prijsaanvragen opstellen en uitsturen naar mogelijke onderaannemers,
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          plus
                          Hans Anders Opticiens België bvba * Schoten * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de gediplomeerde audioloog die we zoeken? Bij Hans Anders zijn we niet alleen experts in optiek, maar ook specialisten in audiologie. In steeds meer van onze vestigingen vind je een audioloog, en om onze klanten optimaal te bedienen, zoeken we enthousiaste en gedreven collega's! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als audioloog bij Hans Anders ben je een specialist, adviseur en betrokken collega. Jij bent degene die deskundig en passend advies geeft aan onze klanten. Met jouw praktische ervaring en theoretische kennis verleen je altijd optimale service bij het volledige aanmeet- en verkoopproces van hoortoestellen en bijbehorende producten. Je voert gehoor- en audiometrische testen uit en zorgt ervoor dat elke kl
                          Hans Anders Opticiens België bvba * Schoten * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de gediplomeerde audioloog die we zoeken? Bij Hans Anders zijn we niet alleen experts in optiek, maar ook specialisten in audiologie. In steeds meer van onze vestigingen vind je een audioloog, en om onze klanten optimaal te bedienen, zoeken we enthousiaste en gedreven collega's! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Als audioloog bij Hans Anders ben je een specialist, adviseur en betrokken collega. Jij bent degene die deskundig en passend advies geeft aan onze klanten. Met jouw praktische ervaring en theoretische kennis verleen je altijd optimale service bij het volledige aanmeet- en verkoopproces van hoortoestellen en bijbehorende producten. Je voert gehoor- en audiometrische testen uit en zorgt ervoor dat elke kl
                          plus
                          Robert Walters * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een toonaangevend bedrijf in de bouwsector in Antwerpen zijn we op zoek naar een enthousiaste HR Administrator. Ben jij dynamisch, hands-on en snel inzetbaar? Dan is deze uitdaging echt iets voor jou! * Je bent verantwoordelijk voor de correcte loonadministratie van zo'n 100 medewerkers. * Je volgt het tijdsregistratiesysteem nauwkeurig op en verzorgt de administratie rond tijdelijke werkloosheid en andere HR-gerelateerde formaliteiten. * Je beheert de volledige personeelsadministratie van in- tot uitdiensttreding, waaronder aan- en afmeldingen voor groepsverzekering, Dimona, toegangsbadges, … * Je ontvangt nieuwe en zorgt voor een warm en gestructureerd onthaal. * Je fungeert als contactpersoon voor uitzendkantoren en coördineert het rekruteringsproces, in
                          Robert Walters * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Voor een toonaangevend bedrijf in de bouwsector in Antwerpen zijn we op zoek naar een enthousiaste HR Administrator. Ben jij dynamisch, hands-on en snel inzetbaar? Dan is deze uitdaging echt iets voor jou! * Je bent verantwoordelijk voor de correcte loonadministratie van zo'n 100 medewerkers. * Je volgt het tijdsregistratiesysteem nauwkeurig op en verzorgt de administratie rond tijdelijke werkloosheid en andere HR-gerelateerde formaliteiten. * Je beheert de volledige personeelsadministratie van in- tot uitdiensttreding, waaronder aan- en afmeldingen voor groepsverzekering, Dimona, toegangsbadges, … * Je ontvangt nieuwe en zorgt voor een warm en gestructureerd onthaal. * Je fungeert als contactpersoon voor uitzendkantoren en coördineert het rekruteringsproces, in
                          plus
                          Omexom * Lille * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De wereldwijde energiesector verandert voortdurend. Omexom werkt samen met klanten om de energietransitie te realiseren. We helpen klanten om hun doelstellingen te bereiken. We ontwikkelen oplossingen voor alle spelers die elektriciteit opwekken, transformeren en distribueren. Voor zowel professionele als lokale overheden. Zo helpt Omexom energieproducenten en bij het vervullen van hun opdrachten en tegelijkertijd bij het navigeren door het evoluerende landschap. De expertise van Omexom stelt ons in staat om te anticiperen op de impact van hernieuwbare energieën. Als systeemintegrator beoordelen we de individuele behoeften van elke klant, voordat we de beste oplossing specifiek voor hen selecteren. Omexom blijft volledig onafhankelijk als het gaat om de integratie van tec
                          Omexom * Lille * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De wereldwijde energiesector verandert voortdurend. Omexom werkt samen met klanten om de energietransitie te realiseren. We helpen klanten om hun doelstellingen te bereiken. We ontwikkelen oplossingen voor alle spelers die elektriciteit opwekken, transformeren en distribueren. Voor zowel professionele als lokale overheden. Zo helpt Omexom energieproducenten en bij het vervullen van hun opdrachten en tegelijkertijd bij het navigeren door het evoluerende landschap. De expertise van Omexom stelt ons in staat om te anticiperen op de impact van hernieuwbare energieën. Als systeemintegrator beoordelen we de individuele behoeften van elke klant, voordat we de beste oplossing specifiek voor hen selecteren. Omexom blijft volledig onafhankelijk als het gaat om de integratie van tec
                          plus
                          Atrius Advocaten B.V. CVBA * HERENTALS - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de als het cliënteel. Je bent verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte verwerking van de dagdagelijkse administratie, het efficïënt afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie; * algemene administratieve ondersteuning (postbehandeling, e-mailverkeer, agenderen, klassement, archiveren, bestellingen,...); * voorbereiding van juridische documenten; * dossierbeheer waarbij je actief betrokken bent om op zo efficiënt mogelijke wijze de cliënt en betrokken advocaat te kunnen informeren; Jouw profiel * Je bent betrouwbaar, discreet, nauwkeurig en verantwoordelijkheid. * Je houdt ervan pro-actief te zijn, probleemoplossend te denken en initiatief te nemen.
                          Atrius Advocaten B.V. CVBA * HERENTALS - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de als het cliënteel. Je bent verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte verwerking van de dagdagelijkse administratie, het efficïënt afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie; * algemene administratieve ondersteuning (postbehandeling, e-mailverkeer, agenderen, klassement, archiveren, bestellingen,...); * voorbereiding van juridische documenten; * dossierbeheer waarbij je actief betrokken bent om op zo efficiënt mogelijke wijze de cliënt en betrokken advocaat te kunnen informeren; Jouw profiel * Je bent betrouwbaar, discreet, nauwkeurig en verantwoordelijkheid. * Je houdt ervan pro-actief te zijn, probleemoplossend te denken en initiatief te nemen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Janssen Pharmaceutica * 2340 Beerse, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Wat als je jouw administratieve skills kon inzetten op diverse en boeiende energieprojecten? Dan is Equans misschien wel het bedrijf voor jou! Wij zoeken gemotiveerde, dynamische en creatieve mensen om onze technische en administratieve teams te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Bediende werk je nauw samen met de technische teams en het projectmanagement. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve processen die nodig zijn voor het beheer van meerdere contracten, zoals het aanvragen van offertes, het zoeken en bestellen van materialen en leveranciers. Je maakt deel uit van een team van 6 mensen dat de Service Desk ondersteunt, verantwoordelijk is voor het onthalen van de klanten en het registreren van werkorders. Jouw werklocatie
                          Janssen Pharmaceutica * 2340 Beerse, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Wat als je jouw administratieve skills kon inzetten op diverse en boeiende energieprojecten? Dan is Equans misschien wel het bedrijf voor jou! Wij zoeken gemotiveerde, dynamische en creatieve mensen om onze technische en administratieve teams te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief Bediende werk je nauw samen met de technische teams en het projectmanagement. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve processen die nodig zijn voor het beheer van meerdere contracten, zoals het aanvragen van offertes, het zoeken en bestellen van materialen en leveranciers. Je maakt deel uit van een team van 6 mensen dat de Service Desk ondersteunt, verantwoordelijk is voor het onthalen van de klanten en het registreren van werkorders. Jouw werklocatie
                          plus
                          NOUVEAU
                          * Dynamic Cars Bvba * ESSEN Solliciteer als één van de eersten Introductie Wij zijn op zoek naar een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en en staat in voor de verwerking van verkoop. Je komt terecht in een team dat elkaar helpt en versterkt. * Briefwisseling sorteren * Documenten klasseren * Telefonische oproepen aannemen en doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners * Verkoop van een wagen adminstratief verwerken en opvolgen * Personen onthalen en hun vraag identificeren Jouw profiel * Samenwerken * Plannen en organiseren * Zelfstandigheid * Resultaatgerichtheid * Communiceren * Klantgerichtheid * Stressbestendigheid * Betrouwbaarheid
                          * Dynamic Cars Bvba * ESSEN Solliciteer als één van de eersten Introductie Wij zijn op zoek naar een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en en staat in voor de verwerking van verkoop. Je komt terecht in een team dat elkaar helpt en versterkt. * Briefwisseling sorteren * Documenten klasseren * Telefonische oproepen aannemen en doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners * Verkoop van een wagen adminstratief verwerken en opvolgen * Personen onthalen en hun vraag identificeren Jouw profiel * Samenwerken * Plannen en organiseren * Zelfstandigheid * Resultaatgerichtheid * Communiceren * Klantgerichtheid * Stressbestendigheid * Betrouwbaarheid
                          plus
                          NOUVEAU
                          Alfa Line * 2340 Beerse, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Alfa Line - Alfa Line is gespecialiseerd in wegmarkeringen en signalisatie. Vanuit Beerse ondersteunen we onze klanten met duidelijke, veilige en duurzame markeringen. Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratief bediende die houdt van structuur, klantencontact en mee wil draaien in een toffe KMO. Jouw functie - Als Administratief Bediende ben je een centrale schakel binnen Alfa Line. Je zorgt ervoor dat de administratie op wieltjes loopt en ondersteunt zowel de als de op kantoor en op de baan. * Opvolgen van de algemene mailbox * Binnenkomende berichten sorteren en doorspelen naar de juiste collega * Eenvoudige vragen zelf beantwoorden * Ontvangen en doorverbinden van telefoons * Klanten te woord staan op een vriendelijke, professionele manier
                          Alfa Line * 2340 Beerse, België - Solliciteer als één van de eersten - Over Alfa Line - Alfa Line is gespecialiseerd in wegmarkeringen en signalisatie. Vanuit Beerse ondersteunen we onze klanten met duidelijke, veilige en duurzame markeringen. Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratief bediende die houdt van structuur, klantencontact en mee wil draaien in een toffe KMO. Jouw functie - Als Administratief Bediende ben je een centrale schakel binnen Alfa Line. Je zorgt ervoor dat de administratie op wieltjes loopt en ondersteunt zowel de als de op kantoor en op de baan. * Opvolgen van de algemene mailbox * Binnenkomende berichten sorteren en doorspelen naar de juiste collega * Eenvoudige vragen zelf beantwoorden * Ontvangen en doorverbinden van telefoons * Klanten te woord staan op een vriendelijke, professionele manier
                          plus
                          Colas Noord NV * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Hoofdverantwoordelijkheden - Als logistiek administratief bediende ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, controleren, waarderen en bevestigen van de uitgaven voor de prestaties van externe transporteurs. Je waarborgt de naleving van de financiële en contractuele afspraken met onze leveranciers en ondersteunt zo een georganiseerd en kostenefficiënt logistiek proces. Op korte termijn wordt je als back-up transportplanner opgeleid voor de planning van ons en extern transport voor onze werven. Je kan dan, bij afwezigheid van onze planner, deze taken overnemen. * Je zorgt ervoor dat de kaderovereenkomsten met leveranciers worden nageleefd. * Je verzamelt en controleert de juistheid en samenhang van de geleverde prestaties. * Je waardeert de facturen en bonnen in overeenstemming met de afspraken uit de
                          Colas Noord NV * WIJNEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Hoofdverantwoordelijkheden - Als logistiek administratief bediende ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, controleren, waarderen en bevestigen van de uitgaven voor de prestaties van externe transporteurs. Je waarborgt de naleving van de financiële en contractuele afspraken met onze leveranciers en ondersteunt zo een georganiseerd en kostenefficiënt logistiek proces. Op korte termijn wordt je als back-up transportplanner opgeleid voor de planning van ons en extern transport voor onze werven. Je kan dan, bij afwezigheid van onze planner, deze taken overnemen. * Je zorgt ervoor dat de kaderovereenkomsten met leveranciers worden nageleefd. * Je verzamelt en controleert de juistheid en samenhang van de geleverde prestaties. * Je waardeert de facturen en bonnen in overeenstemming met de afspraken uit de
                          plus
                          Bouwtoon BVBA * BRASSCHAAT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken? Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol binnen ons familiebedrijf waar geen dag hetzelfde is. In deze functie ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en operationele taken ter ondersteuning van interne en externe diensten. Je fungeert als aanspreekpunt voor onze op de werven en klanten met betrekking tot administratie, wat jouw communicatieve vaardigheden goed van pas zal laten komen. Verder sta je in voor het verwerken van in- en uitgaande post en het afwerken van diverse administratieve documenten en het inplannen van afspraken. Ons kantoor is gevestigd in Brasschaat, hier zal je dus ook tewerkgesteld worden. * Heb je een administratieve opleiding genoten, of heb je reeds aa
                          Bouwtoon BVBA * BRASSCHAAT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken? Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol binnen ons familiebedrijf waar geen dag hetzelfde is. In deze functie ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en operationele taken ter ondersteuning van interne en externe diensten. Je fungeert als aanspreekpunt voor onze op de werven en klanten met betrekking tot administratie, wat jouw communicatieve vaardigheden goed van pas zal laten komen. Verder sta je in voor het verwerken van in- en uitgaande post en het afwerken van diverse administratieve documenten en het inplannen van afspraken. Ons kantoor is gevestigd in Brasschaat, hier zal je dus ook tewerkgesteld worden. * Heb je een administratieve opleiding genoten, of heb je reeds aa
                          plus
                          Evlier * SCHOTEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratieve Kwaliteitsmedewerker QA ben jij een belangrijke schakel binnen het kwaliteitsteam. * Opvragen, controleren en archiveren van kwaliteitsdocumenten (certificaten, productspecificaties, recepturen, productiedocumenten, analysecertificaten, enz.) * Uitsturen en opvolgen van leveranciersenquêtes * Ondersteuning bij leveranciersbeoordelingen en audits * Registratie, opvolging en rapportering van klachten ( en extern) * Administratieve ondersteuning bij het onderhoud van het kwaliteitssysteem (FSSC22000 + HACCP) * Initiëren en opvolgen van interne controles en verbeteringsacties * Ervaring in een QA-omgeving of binnen de voedingssector is een troef * Een professionele Bachelor is een pluspunt, maar gelijkwaardige ervaring telt evenzeer.
                          Evlier * SCHOTEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratieve Kwaliteitsmedewerker QA ben jij een belangrijke schakel binnen het kwaliteitsteam. * Opvragen, controleren en archiveren van kwaliteitsdocumenten (certificaten, productspecificaties, recepturen, productiedocumenten, analysecertificaten, enz.) * Uitsturen en opvolgen van leveranciersenquêtes * Ondersteuning bij leveranciersbeoordelingen en audits * Registratie, opvolging en rapportering van klachten ( en extern) * Administratieve ondersteuning bij het onderhoud van het kwaliteitssysteem (FSSC22000 + HACCP) * Initiëren en opvolgen van interne controles en verbeteringsacties * Ervaring in een QA-omgeving of binnen de voedingssector is een troef * Een professionele Bachelor is een pluspunt, maar gelijkwaardige ervaring telt evenzeer.
                          plus
                          Heylen Vastgoed BVBA * 2930 Brasschaat, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je klaar voor een uitdagende en veelzijdige functie binnen een gedreven en dynamisch team? Bij Heylen Vastgoed bieden we je de kans om je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen in een stimulerende werkomgeving waar geen enkele dag hetzelfde is. Als Administratief Medewerker Vastgoed krijg je de mogelijkheid om een belangrijke rol te spelen binnen ons groeiende bedrijf. Of het nu gaat om het verwerken van administratieve taken, ondersteunen van ons verkoop of verhuurteam of het onderhouden van klantcontacten, je krijgt bij ons de kans om je veelzijdigheid te tonen. We zijn op zoek naar iemand die graag de handen uit de mouwen steekt, oog heeft voor detail en plezier haalt uit het werken in een hecht team.
                          Heylen Vastgoed BVBA * 2930 Brasschaat, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je klaar voor een uitdagende en veelzijdige functie binnen een gedreven en dynamisch team? Bij Heylen Vastgoed bieden we je de kans om je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen in een stimulerende werkomgeving waar geen enkele dag hetzelfde is. Als Administratief Medewerker Vastgoed krijg je de mogelijkheid om een belangrijke rol te spelen binnen ons groeiende bedrijf. Of het nu gaat om het verwerken van administratieve taken, ondersteunen van ons verkoop of verhuurteam of het onderhouden van klantcontacten, je krijgt bij ons de kans om je veelzijdigheid te tonen. We zijn op zoek naar iemand die graag de handen uit de mouwen steekt, oog heeft voor detail en plezier haalt uit het werken in een hecht team.
                          plus
                          Clima & Partners NV * Wijnegem, België - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie - Clima & Partners (Onderdeel van Building Technology), totaalleverancier van HVAC-S met hoofdzetel in Wijnegem, werd opgericht in 2007 en heeft een toonaangevende reputatie in zowel commerciële, industriële als residentiële projecten. Na een grondige studie bieden we onze klanten steeds de beste technische oplossing aan. Vervolgens brengen we, in combinatie met een perfecte coördinatie en opvolging, de meest complexe projecten tot een goed einde en binnen de vooropgestelde planning! Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker op de offerte afdeling ben jij bij Clima & Partners de spil tussen onze accountmanagers, leveranciers en interne teams. Je zorgt ervoor dat administratieve processen soepel verlopen, ondersteunt bij het opstellen van offertes en draagt bij
                          Clima & Partners NV * Wijnegem, België - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie - Clima & Partners (Onderdeel van Building Technology), totaalleverancier van HVAC-S met hoofdzetel in Wijnegem, werd opgericht in 2007 en heeft een toonaangevende reputatie in zowel commerciële, industriële als residentiële projecten. Na een grondige studie bieden we onze klanten steeds de beste technische oplossing aan. Vervolgens brengen we, in combinatie met een perfecte coördinatie en opvolging, de meest complexe projecten tot een goed einde en binnen de vooropgestelde planning! Jouw verantwoordelijkheden - Als administratief medewerker op de offerte afdeling ben jij bij Clima & Partners de spil tussen onze accountmanagers, leveranciers en interne teams. Je zorgt ervoor dat administratieve processen soepel verlopen, ondersteunt bij het opstellen van offertes en draagt bij
                          plus
                          Derigran NV * Zandhoven, België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - Wereldeconomie saai? Valutamarkten saai? Agrarische grondstoffen saai? Niet bij Derigran! Al 40 jaar zijn we als dynamisch bedrijf actief op de markt van de agrarische grondstoffen. Ben je ambitieus, klantgericht en punctueel? Ben je helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! * Bij Derigran NVstabiel en dynamisch bedrijf. * Je werkt in onze vestiging in Zandhoven, nabij Antwerpen. Dit allemaal binnen een gedreven team waar zowel persoonlijke successen als die van het team regelmatig gevierd worden. Profielomschrijving * Als Logistiek & Administratief MedewerkerEuropese markt. * Je verzorgt de administratieve verwerking van onze contractbevestigingen . * Je stelt samen met onze klanten een planning op voor leveringen en ladingen. * Klanten zet je s
                          Derigran NV * Zandhoven, België - Solliciteer als één van de eersten - Functieomschrijving - Wereldeconomie saai? Valutamarkten saai? Agrarische grondstoffen saai? Niet bij Derigran! Al 40 jaar zijn we als dynamisch bedrijf actief op de markt van de agrarische grondstoffen. Ben je ambitieus, klantgericht en punctueel? Ben je helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! * Bij Derigran NVstabiel en dynamisch bedrijf. * Je werkt in onze vestiging in Zandhoven, nabij Antwerpen. Dit allemaal binnen een gedreven team waar zowel persoonlijke successen als die van het team regelmatig gevierd worden. Profielomschrijving * Als Logistiek & Administratief MedewerkerEuropese markt. * Je verzorgt de administratieve verwerking van onze contractbevestigingen . * Je stelt samen met onze klanten een planning op voor leveringen en ladingen. * Klanten zet je s
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus