Date
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Langue du job
      Compétences
        Fonctions
        1 sélectionné
          Secteur
            Région
              Ville
                Expérience
                  Type de contrat
                    Régime de travail

                      Jobs populaires

                      • Administration
                      • Néerlandais
                      • Français
                      • Communication
                      • MS Office Suite
                      • MS Excel
                      • Adjoint/e administratif/ve
                      • Adjoint/e de vente
                      • Adjoint du directeur
                      • Adjoint/e polyvalent
                      • Adjoint/e technique
                      • Classeur/se
                      • Administrateur/trice comptabilité
                      • Administrateur/trice de rayon
                      • Agent/e d'accueil

                      Afficher plus
                      Administration
                      Supprimer tous les filtres

                      Date

                      Nouveaux jobs dernières 24h
                      1


                      Temps de trajet

                      Compétences








                      Fonctions

                      Administration
                      19










                      18 résultats pour Adjoint E De Vente à Poelkapelle dans un rayon de 30 km

                      Administratief Bediende / Dienst Na-Verkoop

                      Grizo Nv
                      PITTEM
                      Solliciteer als één van de eersten - Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach.
                      Solliciteer als één van de eersten - Je beheert inkomende oproepen en e-mails, verwerkt orders en ondersteunt de commerciële werking van het bedrijf. Wanneer klanten vragen of problemen hebben na aankoop, behandel jij die professioneel en met de glimlach.
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Vlotte skills in MS Office (Word, Excel, …) en de bereidheid om ons ERP-systeem snel onder de knie te krijgen. • De flexibiliteit om zelfstandig te werken én vlot samen te werken in teamverband.
                      Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn gespecialiseerd in de productie van prefab betonproducten voor water- en infrastructuurwerken en prefab betoncabines. Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol bij de vlotte verwerking van documenten binnen de dienst verkoop. • Je ondersteunt de bij hun dagelijkse taken; • Je beheert de administratieve flow van opmaak van offertes tot doorboeken naar bestellingen; • Vlotte skills in MS Office (Word, Excel, …) en de bereidheid om ons ERP-systeem snel onder de knie te krijgen. • De flexibiliteit om zelfstandig te werken én vlot samen te werken in teamverband.
                      plus
                      Je weet de perfecte harmonie te vinden tussen enerzijds een brede administratieve ondersteuning en anderzijds het commercieel talent dat je inzet bij de opvolging van de klanten. Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                      Je weet de perfecte harmonie te vinden tussen enerzijds een brede administratieve ondersteuning en anderzijds het commercieel talent dat je inzet bij de opvolging van de klanten. Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Stad en OCMW Nieuwpoort gaat volop voor de verdere professionalisering van de stadsdiensten en is op zoek naar nieuwe werknemers die mee willen bouwen aan een stad in volle verandering en vernieuwing. Bent u geboeid door de werking van een openbaar bestuur, werkt u graag mee aan een optimale dienstverlening voor onze bewoners en bezoekers en staat u open om de beleidslijnen van onze kuststad mee uit te denken? Dan bent u de kandidaat die we zoeken! Als technisch assistent schoonmaak ben je verantwoordelijk voor het schoonmaken en onderhouden van de publieke gebouwen. Je staat in voor het voorbereiden van de poetsactiviteiten en het onderhouden van het poetsmateriaal. Daarnaast communiceer je ook me
                      Solliciteer als één van de eersten - Stad en OCMW Nieuwpoort gaat volop voor de verdere professionalisering van de stadsdiensten en is op zoek naar nieuwe werknemers die mee willen bouwen aan een stad in volle verandering en vernieuwing. Bent u geboeid door de werking van een openbaar bestuur, werkt u graag mee aan een optimale dienstverlening voor onze bewoners en bezoekers en staat u open om de beleidslijnen van onze kuststad mee uit te denken? Dan bent u de kandidaat die we zoeken! Als technisch assistent schoonmaak ben je verantwoordelijk voor het schoonmaken en onderhouden van de publieke gebouwen. Je staat in voor het voorbereiden van de poetsactiviteiten en het onderhouden van het poetsmateriaal. Daarnaast communiceer je ook me
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Dat betekent dat u inspringt volgens overleg met de in de afdeling waar een extra afdelingsverantwoordelijke (of Assistent) op dat moment noodzakelijk is. * U bent verantwoordelijk voor de organisatie en de werkverdeling in die betreffende afdeling van de dag. * In samenspraak met de productieleiding stelt u de planning op en realiseert deze. * U zorgt voor de begeleiding, opleiding en productieopvolging van de maatwerkers waarmee u samenwerkt. * U zorgt voor de nodige productie-output van de respectievelijke afdeling. * U beheerst de verschillende productievaardigheden nodig volgens de verschillen
                      Solliciteer als één van de eersten - Dat betekent dat u inspringt volgens overleg met de in de afdeling waar een extra afdelingsverantwoordelijke (of Assistent) op dat moment noodzakelijk is. * U bent verantwoordelijk voor de organisatie en de werkverdeling in die betreffende afdeling van de dag. * In samenspraak met de productieleiding stelt u de planning op en realiseert deze. * U zorgt voor de begeleiding, opleiding en productieopvolging van de maatwerkers waarmee u samenwerkt. * U zorgt voor de nodige productie-output van de respectievelijke afdeling. * U beheerst de verschillende productievaardigheden nodig volgens de verschillen
                      plus

                      Nous avons étendu votre recherche à plus de 12 offres d’emploi similaires.

                      Solliciteer als één van de eersten * Je ondersteunt de financiële administratie en zorgt voor een correcte verwerking volgens de interne procedures. * Je draagt bij aan een gestructureerde werking en ondersteunt de verdere groei van het bedrijf. * Interne opleidingen en begeleiding om de systemen (zoals Salesforce en Exact) te leren kennen. * De kans om mee te bouwen aan een succesvol groeiverhaal in een ambitieus en mensgericht bedrijf.
                      Solliciteer als één van de eersten * Je ondersteunt de financiële administratie en zorgt voor een correcte verwerking volgens de interne procedures. * Je draagt bij aan een gestructureerde werking en ondersteunt de verdere groei van het bedrijf. * Interne opleidingen en begeleiding om de systemen (zoals Salesforce en Exact) te leren kennen. * De kans om mee te bouwen aan een succesvol groeiverhaal in een ambitieus en mensgericht bedrijf.
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en plant afspraken in de agenda's van de projectmanagers. * Je zorgt ervoor dat de receptie en vergaderruimtes altijd ordelijk en professioneel ogen. * Je krijgt een uitgebreide training waarin alle aspecten van de job worden uitgelegd. * Je komt terecht in een groeiend bedrijf met een familiale sfeer , open bedrijfscultuur en
                      Solliciteer als één van de eersten * Je bent het eerste aanspreekpunt voor , klanten en , zowel telefonisch als aan de balie; * Je beheert de agenda's en ondersteunt administratief onze ; * Je bent verantwoordelijk voor de inkomende e-mails en post. * Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor een vlotte communicatie binnen het bedrijf. * Je belt de klanten proactief op en plant afspraken in de agenda's van de projectmanagers. * Je zorgt ervoor dat de receptie en vergaderruimtes altijd ordelijk en professioneel ogen. * Je krijgt een uitgebreide training waarin alle aspecten van de job worden uitgelegd. * Je komt terecht in een groeiend bedrijf met een familiale sfeer , open bedrijfscultuur en
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeurigeen afhandeling van alle administratieve taken. - Dankzij jouw organisatorische vaardigheden en oog voor detail , draag je ertoe bij dat onze projecten soepel verlopen en de calculatiedienst optimaal werkt.
                      Solliciteer als één van de eersten - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeurigeen afhandeling van alle administratieve taken. - Dankzij jouw organisatorische vaardigheden en oog voor detail , draag je ertoe bij dat onze projecten soepel verlopen en de calculatiedienst optimaal werkt.
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Wat houdt de functie in? Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen - We zoeken iemand die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen en graag meebouwt aan de toekomst van een jonge onderneming.
                      Solliciteer als één van de eersten - Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Wat houdt de functie in? Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen - We zoeken iemand die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen en graag meebouwt aan de toekomst van een jonge onderneming.
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten De functie - Je draagt bij aan de dagelijkse operationele processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, zowel intern als extern. Daarnaast beheer je de telefonie en ben je het vriendelijke gezicht en stem van BeliVert! * Je onderhoudt nauw contact met de van Planning, Projectbeheer en Naverkoop om alle gegevens correct te verwerken.
                      Solliciteer als één van de eersten De functie - Je draagt bij aan de dagelijkse operationele processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, zowel intern als extern. Daarnaast beheer je de telefonie en ben je het vriendelijke gezicht en stem van BeliVert! * Je onderhoudt nauw contact met de van Planning, Projectbeheer en Naverkoop om alle gegevens correct te verwerken.
                      plus
                      NOUVEAU
                      Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * De vertrouwenspersoon zijn voor alle betrokken partijen (naast de notaris). * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze
                      Christophe Mouriau de Meulenacker Notaris - Solliciteer als één van de eersten - Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheid, discretie en vertrouwen de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen in Torhout, waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. Wij zijn een persoonlijk en klantgericht notariskantoor, waar betrokkenheiddiscretie, e vertrouwenn de basis vormen van alles wat we doen. Ons kantoor is centraal gelegen i Torhoutn , waardoor het vlot bereikbaar is voor cliënten uit de regio en daarbuiten. * De vertrouwenspersoon zijn voor alle betrokken partijen (naast de notaris). * Een actieve rol spelen in de verbetering van onze
                      plus
                      Bouwkundig ingenieur (rechterhand van de ) Solliciteer als één van de eersten - Je berekent de stabiliteit. Je bereidt de dossiers voor met alle bijkomende detailengineering en documentatie. Wie komt in aanmerking voor de job?
                      Bouwkundig ingenieur (rechterhand van de ) Solliciteer als één van de eersten - Je berekent de stabiliteit. Je bereidt de dossiers voor met alle bijkomende detailengineering en documentatie. Wie komt in aanmerking voor de job?
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je sorteert de briefwisseling, organiseert afspraken en communiceert met de betrokken partijen
                      Solliciteer als één van de eersten - beantwoorden van e-mails en post en doorverwijzen van vragen naar de juiste persoon - invoeren en bijhouden van gegevens in administratieve systemen en verzorgen van de mondelingeen schriftelijke communicatie hierover - je verwerkt de ingave van correcte data, de actualisatie van relevante gegevens, documenten coderen, klasseren en archiveren, briefwisselingen afpunten en controleren - je signaleert proactief eventuele afwijkingen en werkt mee aan het verbeteren van de administratieve taken - je sorteert de briefwisseling, organiseert afspraken en communiceert met de betrokken partijen
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verwerkt inkomende facturen via het e-platform in samenwerking met de boekhouding. * Je verzorgt de volledige personeelsadministratie: opmaak van contracten, beheer van digitale personeelsdossiers en planning van medische onderzoeken. * Je beheert het prestatiebeheer en verwerkt de lonen voor arbeiders en bedienden, inclusief thematische verloven. * Je beheert de administratie en planning van opleidingen.
                      Solliciteer als één van de eersten - Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verwerkt inkomende facturen via het e-platform in samenwerking met de boekhouding. * Je verzorgt de volledige personeelsadministratie: opmaak van contracten, beheer van digitale personeelsdossiers en planning van medische onderzoeken. * Je beheert het prestatiebeheer en verwerkt de lonen voor arbeiders en bedienden, inclusief thematische verloven. * Je beheert de administratie en planning van opleidingen.
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Wil je werken bij een van de grootste spelers in zonne-energie in Vlaanderen? Dan hebben wij job voor jou!
                      Solliciteer als één van de eersten - Als Junior Office & Customer Support Coordinator ben jij de ruggengraat van ons kantoor in Zedelgem. Je werkt in een dynamische, groeiende sector en krijgt de kans om écht impact te maken in de wereld van groene energie. Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en orde, maar ook van een goede sfeer op de werkvloer. Wil je werken bij een van de grootste spelers in zonne-energie in Vlaanderen? Dan hebben wij job voor jou!
                      plus
                      Dossierbeheerder Patrimonium: de kracht achter nieuwe cabines Jobs Available at Fluvius in Ieper, . Solliciteer als één van de eersten - Bouw mee aan de netwerken voor morgen Niemand kan ernaast kijken: Vlaanderen zit volop in een energietransitie. Fluvius maakt de energietransitie mee mogelijk. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Kom jij meebouwen aan de netwerken voor morgen in een Great Place To Work ? Kom jij meewerken aan de netwerken voor morgen? Nieuwe elektriciteitscabines zijn cruciaal voor de netwerken voor morgen. En de job van dossierbeheerder patrimonium daarmee ook, want jij
                      Dossierbeheerder Patrimonium: de kracht achter nieuwe cabines Jobs Available at Fluvius in Ieper, . Solliciteer als één van de eersten - Bouw mee aan de netwerken voor morgen Niemand kan ernaast kijken: Vlaanderen zit volop in een energietransitie. Fluvius maakt de energietransitie mee mogelijk. Wij zijn hét Vlaamse multi-utility bedrijf dat bouwt aan de netwerken voor morgen: wij beheren 6,6 miljoen aansluitingen voor elektriciteit, gas, warmte en riolering. Kom jij meebouwen aan de netwerken voor morgen in een Great Place To Work ? Kom jij meewerken aan de netwerken voor morgen? Nieuwe elektriciteitscabines zijn cruciaal voor de netwerken voor morgen. En de job van dossierbeheerder patrimonium daarmee ook, want jij
                      plus
                      Solliciteer als één van de eersten - Met meer da 25 jaar ervaringn zorgen ze steeds voor een duurzame bouwoplossing op maat van de klant (B2B). Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Doordat op middellange termijn de huidige zaakvoerster haar professionele activiteiten zal stopzetten wegens pensionering, gaat de familie Raes op zoek naar een Accountant / Financiële rechterhand van de . Deze persoon zal een cruciale rol spelen in de generatiewissel en de opvolging door de zoon van de huidige zaakvoerders. Als Accountant / Financiële Rechterhand Zaakvoerder vervul je een sleutelpositie binnen de organisatieen bewaak je de financiële gezondheid van het bedrijf. Je zit mee rond de tafel bij het nemen van belangrijke financiële beslissingen.
                      Solliciteer als één van de eersten - Met meer da 25 jaar ervaringn zorgen ze steeds voor een duurzame bouwoplossing op maat van de klant (B2B). Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Doordat op middellange termijn de huidige zaakvoerster haar professionele activiteiten zal stopzetten wegens pensionering, gaat de familie Raes op zoek naar een Accountant / Financiële rechterhand van de . Deze persoon zal een cruciale rol spelen in de generatiewissel en de opvolging door de zoon van de huidige zaakvoerders. Als Accountant / Financiële Rechterhand Zaakvoerder vervul je een sleutelpositie binnen de organisatieen bewaak je de financiële gezondheid van het bedrijf. Je zit mee rond de tafel bij het nemen van belangrijke financiële beslissingen.
                      plus

                      Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                      Solliciteer als één van de eersten - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data.
                      Solliciteer als één van de eersten - Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data.
                      plus

                      Ces jobs pourraient également vous intéresser

                      Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de . Jouw takenpakket * Het ondersteunen van de en o
                      Vacature: Administratief Projectmedewerker (Roeselare) (m/v/x). Deze organisatie is op zoek naar een administratief projectmedewerker. * Robert Half * Roeselare * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je energiek, leergierig en hou je ervan om in een dynamisch team te werken? Wil je een rol waarin je administratieve ondersteuning biedt aan projecten met maatschappelijke impact? Over het team - Je komt terecht in een jong en dynamisch team binnen een grotere organisatie (ca. 60 collega's, opgesplitst in kleinere subteams). Samen maken jullie deel uit van het projectenteam dat zich voornamelijk richt op overheidsopdrachten. Je wordt begeleid en opgeleid door de project support manager en rapporteert aan de . Jouw takenpakket * Het ondersteunen van de en o
                      plus
                      NOUVEAU
                      Vandaag versterken ze het team met een Commercieel Binnendienst Medewerker. * Je communiceert helder en commercieel met klanten, chauffeurs, transportpartners, verkopers en interne diensten. * Je bent commercieel ingesteld, denkt mee met de klant en schakelt snel tussen taken. * Rock Recruitment * Lauwe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Deze snelgroeiende onderneming is één van de grootste distributeurs in de Benelux van premium dranken en healthy snacks. Wat ooit begon als een ambitieus project, groeide uit tot een bedrijf met meer dan 110 gedreven medewerkers en een sterk internationaal netwerk. Met hun focus op innovatie, kwaliteit, rentabiliteit, passie en doelgerichtheid, zetten ze elke dag stappen vooruit. Het is een omgeving waar tempo, teamspirit e
                      Vandaag versterken ze het team met een Commercieel Binnendienst Medewerker. * Je communiceert helder en commercieel met klanten, chauffeurs, transportpartners, verkopers en interne diensten. * Je bent commercieel ingesteld, denkt mee met de klant en schakelt snel tussen taken. * Rock Recruitment * Lauwe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Deze snelgroeiende onderneming is één van de grootste distributeurs in de Benelux van premium dranken en healthy snacks. Wat ooit begon als een ambitieus project, groeide uit tot een bedrijf met meer dan 110 gedreven medewerkers en een sterk internationaal netwerk. Met hun focus op innovatie, kwaliteit, rentabiliteit, passie en doelgerichtheid, zetten ze elke dag stappen vooruit. Het is een omgeving waar tempo, teamspirit e
                      plus
                      HR Flux * Poperinge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - YELBA NV ( ), opgericht in 1978, gelegen te Poperinge, is een familiaal productiebedrijf, met focus op de productie van keukens en kasten voor de B2B markt. Een hoge productieflexibiliteit en constante aandacht voor een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft ervoor gezorgd dat Yelba een vaste waarde is geworden in Vlaanderen. Op heden telt deze dynamische familiale KMO een 20-tal medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden - Het doel van deze functie is administratieve ondersteuning bieden als rechterhand van de sales. Nauwkeurige inbreng van gegevens en een klantgerichte opstelling staan hierbij centraal. * Assisteren met het uitrekenen van de offertes. * Offertes en dossiers opvolgen. o Hierbij heb je ook telefonisch klantencontact om te achterhalen wie h
                      HR Flux * Poperinge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - YELBA NV ( ), opgericht in 1978, gelegen te Poperinge, is een familiaal productiebedrijf, met focus op de productie van keukens en kasten voor de B2B markt. Een hoge productieflexibiliteit en constante aandacht voor een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft ervoor gezorgd dat Yelba een vaste waarde is geworden in Vlaanderen. Op heden telt deze dynamische familiale KMO een 20-tal medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden - Het doel van deze functie is administratieve ondersteuning bieden als rechterhand van de sales. Nauwkeurige inbreng van gegevens en een klantgerichte opstelling staan hierbij centraal. * Assisteren met het uitrekenen van de offertes. * Offertes en dossiers opvolgen. o Hierbij heb je ook telefonisch klantencontact om te achterhalen wie h
                      plus
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in West-Vlaanderen (Roeselare, Torhout, Waregem, Oostende en Menen etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame en naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw
                      Wij willen onze groei de komende 5 jaar aanzienlijk versnellen o.a. met een uitzendconsulent in West-Vlaanderen (Roeselare, Torhout, Waregem, Oostende en Menen etc.). De rol van Uitzendconsulent draait om één ding: het vinden van de juiste mensen voor de juiste banen. * JobFIXers * West-Vlaanderen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als de grootste dochteronderneming van de BOEMM family is JobFIXers het snelst groeiende matchingbedrijf binnen de HR services in België. JobFIXers is gespecialiseerd in het begeleiden van vakbekwame en naar een geschikte job. Met een netwerk van meer dan 70 kantoren in Vlaanderen wil JobFIXers de perfecte match vormen tussen menselijk talent en bedrijf. Ben jij klaar om écht impact te maken? In deze rol ben jij het gezicht van Jobfixers in jouw
                      plus
                      Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Werken als Dossierbeheerder? * HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot
                      Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Werken als Dossierbeheerder? * HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot
                      plus
                      NOUVEAU
                      Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                      Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                      plus
                      NOUVEAU

                      Jobs populaires


                      Afficher plus

                      Quel est le salaire moyen pour Adjoint E De Vente à Poelkapelle?

                      Salaire moyen par an
                      33.500 €

                      Le salaire moyen pour les emplois Adjoint E De Vente à Poelkapelle est de 33.500 €. Les salaires de Adjoint E De Vente à Poelkapelle vont de 27.000 € à 41.500 €.