Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail
                        1 sélectionné

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Communication
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Management
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent/e d'accueil
                          • Coordinateur/rice de bureau
                          • Freelance Manager
                          • Manager cluster
                          • Étudiant/e en apprentissage

                          Afficher plus

                          Emplacements

                          Administration
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          7 derniers jours
                          7

                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          8




                          Régime de travail



                          8 résultats pour Ingénieur E Essai Contrôle Qualité à Bertem dans un rayon de 30 km

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 8 offres d’emploi similaires.

                          Kantoorverantwoordelijke dienstencheques Leuven

                          XLG
                          Leuven
                          Je hebt controle over alle aspecten en zorgt ervoor dat ze worden uitgevoerd.
                          Je hebt controle over alle aspecten en zorgt ervoor dat ze worden uitgevoerd.

                          Deeltijdse onthaalbediende - Brussel / Op te starten op 15 december

                          Randstad
                          Brussel
                          Candidature facile
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          plus
                          ARCADIUS * Zaventem * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process. * Events & Travel: You plan and co-organize company events (team buil
                          ARCADIUS * Zaventem * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process. * Events & Travel: You plan and co-organize company events (team buil
                          plus
                          De administratieve dienst staat, met 13 medewerkers, in voor een divers takenpakket: gaande van de opvolging van de stages van de stagiair-deurwaarders, het beheer van de controles op de derdenrekeningen en de klachten, tot vertalingen en het agendabeheer en verschillende administratieve opzoekingen en briefwisselingen.
                          De administratieve dienst staat, met 13 medewerkers, in voor een divers takenpakket: gaande van de opvolging van de stages van de stagiair-deurwaarders, het beheer van de controles op de derdenrekeningen en de klachten, tot vertalingen en het agendabeheer en verschillende administratieve opzoekingen en briefwisselingen.
                          plus
                          ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process.
                          ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. Vos responsabilités * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * Administration & Contracts: You prepare and follow up contracts ( and clients), handle purchase orders and timesheets, and support the invoicing and billing process.
                          plus
                          Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
                          Randstad * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Bij Randstad Professional staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant in Berchem zijn we op zoek naar een gemotiveerde receptionist(e). Je zal van maandag tem donderdag werken. Op maandag, dinsdag en donderdag werk je van 14u15 tot 17u30 ; op woensdag van 13u15 tot 17u30 - Wil jij deel uitmaken van ons dynamisch team? Aarzel dan zeker niet om met ons contact op te nemen. * Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en onze klant en vertegenwoordigt onze waarden & normen in the field * Je zorgt voor het aannemen en doorverbinden van de inkomende telefoongesprekken
                          plus
                          ARCADIUS * hybrid * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Become part of our network of freelancers! Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. Vos responsabilités - You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc. Projects can range from 1 month to 12 mont
                          ARCADIUS * hybrid * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Become part of our network of freelancers! Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. Vos responsabilités - You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc. Projects can range from 1 month to 12 mont
                          plus
                          Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank
                          Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in de databank
                          plus

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. * Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en bezit relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de . * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de voorwaarden is om recht te hebben op
                          De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie Brussel zoekt een gemotiveerde onthaal- en administratief bediende om het team van het Bureau voor Juridische Bijstand te versterken. * Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en bezit relevante werkervaring in een soortgelijke administratieve functie. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - In deze functie vervul je een belangrijke rol in de juridische dienstverlening, waarbij je zowel rechtzoekenden als advocaten ondersteunt en coördineert. Jouw verantwoordelijkheden * Je wordt het eerste aanspreekpunt voor de . * Personen onthalen en hun vraag identificeren. Informatie geven over de benodigde documenten om na te gaan of de rechtzoekende al dan niet in de voorwaarden is om recht te hebben op
                          plus
                          NOUVEAU
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. * ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réu
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. * ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réu
                          plus
                          Als Dossierbeheerder sta je in nauw contact met verschillende klanten en eindgebruikers. * Intelect Zaventem * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je komt terecht in een KMO die fungeert als controle-instantie. Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij administratief sterk en heb je graag contact met klanten? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Het kritisch bestuderen van binnenkomende gegevens - Het controleren en grondig analyseren van informatie - Het opsporen van inconsistenties in formulieren - Het doorgeven van noodzakelijke correcties - Het ondersteunen van klanten bij vragen over het aanleveren van gegevens - Jouw profiel - Je spreekt zeer goed Nederlands én Frans - Je beschikt over een kritische en analyti
                          Als Dossierbeheerder sta je in nauw contact met verschillende klanten en eindgebruikers. * Intelect Zaventem * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Je komt terecht in een KMO die fungeert als controle-instantie. Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij administratief sterk en heb je graag contact met klanten? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! Het kritisch bestuderen van binnenkomende gegevens - Het controleren en grondig analyseren van informatie - Het opsporen van inconsistenties in formulieren - Het doorgeven van noodzakelijke correcties - Het ondersteunen van klanten bij vragen over het aanleveren van gegevens - Jouw profiel - Je spreekt zeer goed Nederlands én Frans - Je beschikt over een kritische en analyti
                          plus
                          Exeprience as an Office Assistant or Management Assistant Are you open to working afternoon/evening? Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, , sales and marketing assistants, , customer service, digital marketing officers, etc. For one of our clients, a law firm located in Brussels, we are currently looking for an evening (11.30am until 8pm) . * Excellent knowledge of Microsoft Office tools * Supervise office facilities and manage office supply orders. * EXCEL CAREERS * Bruxelles * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Sollici
                          Exeprience as an Office Assistant or Management Assistant Are you open to working afternoon/evening? Excel Careers and Excel Interim is a Recruitment Consultancy specialized in administrative support profiles such as receptionists, management assistants, executive / personal assistants, , sales and marketing assistants, , customer service, digital marketing officers, etc. For one of our clients, a law firm located in Brussels, we are currently looking for an evening (11.30am until 8pm) . * Excellent knowledge of Microsoft Office tools * Supervise office facilities and manage office supply orders. * EXCEL CAREERS * Bruxelles * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Sollici
                          plus
                          Robert Half is op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X) Voor een gespecialiseerde divisie binnen een groot internationaal bedrijf is Robert Half op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X). * Je beschikt over een bachelor denkniveau - een diploma is geen must, maar ervaring in finance is essentieel (bijvoorbeeld vanuit een bank- of verzekeringsomgeving). * Robert Half * Asse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Asse - voltijds of 4/5e - Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eer
                          Robert Half is op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X) Voor een gespecialiseerde divisie binnen een groot internationaal bedrijf is Robert Half op zoek naar een Backoffice Medewerker Finance (M/V/X). * Je beschikt over een bachelor denkniveau - een diploma is geen must, maar ervaring in finance is essentieel (bijvoorbeeld vanuit een bank- of verzekeringsomgeving). * Robert Half * Asse * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Asse - voltijds of 4/5e - Je komt terecht in een team dat dagelijks klanten ondersteunt rond financieringen, leasing en verzekeringen, voornamelijk voor vrachtwagens. * Je ondersteunt de sales en je vanuit het hoofdkantoor in Asse met een correcte en efficiënte backofficewerking. * Je bent het eer
                          plus
                          En tant que Senior Database Administrator Oracle, vous serez un acteur clé dans la gestion, l'optimisation et l'évolution de notre parc de bases de données Oracle. Vous avez une excellente maîtrise d'Oracle Database (versions récentes, RAC, ASM, Data Guard, RMAN, pluggable DB). - Assurer l'administration, le support et l'optimisation des bases de données Oracle (installation, configuration, mise à jour, sauvegarde, restauration, tuning, sécurité) suivant les standards Smals. - Assurer une veille technologique sur les nouvelles versions Oracle et les solutions d'automatisation. Vous êtes titulaire d'un diplôme de Bachelier ou de Master en informatique et vous disposez d'une expérience confirmée (minimum 7 ans) en tant que DBA Oracle, idéalement dans de
                          En tant que Senior Database Administrator Oracle, vous serez un acteur clé dans la gestion, l'optimisation et l'évolution de notre parc de bases de données Oracle. Vous avez une excellente maîtrise d'Oracle Database (versions récentes, RAC, ASM, Data Guard, RMAN, pluggable DB). - Assurer l'administration, le support et l'optimisation des bases de données Oracle (installation, configuration, mise à jour, sauvegarde, restauration, tuning, sécurité) suivant les standards Smals. - Assurer une veille technologique sur les nouvelles versions Oracle et les solutions d'automatisation. Vous êtes titulaire d'un diplôme de Bachelier ou de Master en informatique et vous disposez d'une expérience confirmée (minimum 7 ans) en tant que DBA Oracle, idéalement dans de
                          plus
                          Un(e) Secrétaire Pour Les Cycles Maternel et Primaire. * ECOLE EUROPEENNE DE BRUXELLES II * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Temps plein (37h30 heures/semaine). Contrat de remplacement à durée déterminée. Les Ecoles européennes sont une organisation intergouvernementale, offrant une éducation multilingue, multiculturelle et multinationale. Le titulaire du poste assiste la Direction dans les tâches administratives, assure le fonctionnement de l'école maternelle-primaire et représente le point de contact entre le , les élèves, les parents et la Direction. Description de la fonction et tâches principales * Préparation des réunions (invitations, réservations, constitution des dossiers). * Gestion de l'agenda de la Direction. * Communication des informations pédagogiques aux , paren
                          Un(e) Secrétaire Pour Les Cycles Maternel et Primaire. * ECOLE EUROPEENNE DE BRUXELLES II * Bruxelles * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Temps plein (37h30 heures/semaine). Contrat de remplacement à durée déterminée. Les Ecoles européennes sont une organisation intergouvernementale, offrant une éducation multilingue, multiculturelle et multinationale. Le titulaire du poste assiste la Direction dans les tâches administratives, assure le fonctionnement de l'école maternelle-primaire et représente le point de contact entre le , les élèves, les parents et la Direction. Description de la fonction et tâches principales * Préparation des réunions (invitations, réservations, constitution des dossiers). * Gestion de l'agenda de la Direction. * Communication des informations pédagogiques aux , paren
                          plus
                          Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? * Robert Walters * Vilvoorde * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je vraagt nummerplaten aan. * Je z
                          Een toonaangevend bedrijf in de automotive sector in Vilvoorde is op zoek naar een gedreven Sales Administrator die een sleutelrol wil spelen in het administratieve proces van de organisatie. Interesse in deze functie als Sales Administrator? * Robert Walters * Vilvoorde * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - De organisatie staat bekend om haar professionele dienstverlening, klantgerichtheid en dynamische werkomgeving. Ter versterking van het commerciële team zoeken zij iemand die nauwkeurig werkt, vlot communiceert en energie haalt uit een combinatie van administratie, planning en klantencontact. * Je doet de voorbereiding van dossiers: je ontvangt de dossiers van , bestelt de wagens, kijkt na of er ombouw nodig is en bestelt eventueel de accessoires. * Je vraagt nummerplaten aan. * Je z
                          plus
                          Werk je graag met cijfers, heb je een analytische mindset en wil je de wereld van sales ontdekken? Onze Sales-afdeling is op zoek naar een enthousiaste collega die ons wil versterken. * Administratieve ondersteuning bieden aan de en het volledige Sales-team. * Business support: voorbereiden en opmaken van rapporten voor klanten. * Een mooie kans om de wereld van sales te ontdekken of je kennis ervan verder uit te diepen * Daoust * Brussel * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Dan is deze functie precies wat je zoekt! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Ondersteunen bij het opmaken van dossiers voor tenders en RFP's (Request for Proposal). * Dagelijks beheer van de inkomende mails. Op termijn beheren en opvolgen van klantendossie
                          Werk je graag met cijfers, heb je een analytische mindset en wil je de wereld van sales ontdekken? Onze Sales-afdeling is op zoek naar een enthousiaste collega die ons wil versterken. * Administratieve ondersteuning bieden aan de en het volledige Sales-team. * Business support: voorbereiden en opmaken van rapporten voor klanten. * Een mooie kans om de wereld van sales te ontdekken of je kennis ervan verder uit te diepen * Daoust * Brussel * Tijdelijk werk, interim, projectbasis * Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Dan is deze functie precies wat je zoekt! Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? * Ondersteunen bij het opmaken van dossiers voor tenders en RFP's (Request for Proposal). * Dagelijks beheer van de inkomende mails. Op termijn beheren en opvolgen van klantendossie
                          plus
                          De Orde van Advocaten in Brussel zoekt een nauwkeurige, communicatieve en verantwoordelijke administratief medewerker om het team van de stafhouder te versterken. Als administratief medewerker binnen het team van de Stafhouder ben je een essentieel aanspreekpunt voor diverse dossiers en zorg je voor een correcte en tijdige opvolging. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - In deze functie werk je zelfstandig aan je eigen dossiers, terwijl je ook actief meewerkt aan gedeelde administratieve taken binnen het team. Wat ga je doen? * Verzoeningskamer Ereloongeschillen: je bereidt dossiers voor, ondersteunt de werking van de verzoeningskamer en onderhoudt de communicatie met en cliënten. * Ereloonadviezen voor rechtbanken: je verwerkt aanvragen, verzamel
                          De Orde van Advocaten in Brussel zoekt een nauwkeurige, communicatieve en verantwoordelijke administratief medewerker om het team van de stafhouder te versterken. Als administratief medewerker binnen het team van de Stafhouder ben je een essentieel aanspreekpunt voor diverse dossiers en zorg je voor een correcte en tijdige opvolging. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - In deze functie werk je zelfstandig aan je eigen dossiers, terwijl je ook actief meewerkt aan gedeelde administratieve taken binnen het team. Wat ga je doen? * Verzoeningskamer Ereloongeschillen: je bereidt dossiers voor, ondersteunt de werking van de verzoeningskamer en onderhoudt de communicatie met en cliënten. * Ereloonadviezen voor rechtbanken: je verwerkt aanvragen, verzamel
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer snel voor de functie als Administratieve HR Medewerker. In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. Zoek jij een administratieve HR-rol waarin je écht het verschil maakt en kan meegroeien met de organisatie? Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? * Je staat in voor de administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken. * Robert Walters * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Interesse? * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt a
                          Solliciteer snel voor de functie als Administratieve HR Medewerker. In deze functie speel je een centrale rol in de administratieve opvolging van HR-processen en ondersteun je zowel rekrutering als personeelsadministratie. Zoek jij een administratieve HR-rol waarin je écht het verschil maakt en kan meegroeien met de organisatie? Ben jij administratief sterk, gestructureerd en werk je graag ondersteunend binnen HR? * Je staat in voor de administratieve verwerking van personeelsgerelateerde zaken. * Robert Walters * Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Interesse? * Je volgt online rekruteringscampagnes administratief op, telefonisch en via e-mail. * Je verwerkt a
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Sales Assistant (m/v/x). Interesse in deze uitdaging als Sales Assistant (m/v/x)? * Proactief beheren van de agenda's van het sales team en support bij het plannen van afspraken. * Opvolgen van deadlines en zorgen voor tijdige acties vanuit het sales team. * Ondersteuning voor twee en zes sales . * Dynamisch en ondersteunend team van sales collega's en managers. * Robert Half * Brussel * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf is gevestigd in Brussel centrum en het betreft een 40-uren positie in een commerciële omgeving. * Administratieve opvolging en verwerking van offertes, contracten en salesdocumenten. * Data input en rapportering via de interne platformen. * Bachelor
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Sales Assistant (m/v/x). Interesse in deze uitdaging als Sales Assistant (m/v/x)? * Proactief beheren van de agenda's van het sales team en support bij het plannen van afspraken. * Opvolgen van deadlines en zorgen voor tijdige acties vanuit het sales team. * Ondersteuning voor twee en zes sales . * Dynamisch en ondersteunend team van sales collega's en managers. * Robert Half * Brussel * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf is gevestigd in Brussel centrum en het betreft een 40-uren positie in een commerciële omgeving. * Administratieve opvolging en verwerking van offertes, contracten en salesdocumenten. * Data input en rapportering via de interne platformen. * Bachelor
                          plus
                          Robert Half * Diegem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Sales Coördinator (m/v/x) voor een firma gelegen in Diegem. Het betreft een voltijdse opdracht met zicht naar een vast contract na een positieve interimperiode. * Het beantwoorden en opvolgen van alle inkomende vragen van de klant, sales en interne afdelingen; * Uitzetten van acties en verantwoordelijkheid nemen voor tijdige terugkoppeling en opvolging; * Het verwerken van klantvragen en kunnen omzetten in oplossingen; * Bij ondertekende offertes: het verwerken, coördineren en monitoren van het gehele proces van ondertekening offerte tot aan implementatie en facturatie aan de klant; * Je legt (afwijkende) contractcondities vast en zorgt voor kennis/informatieoverdracht binnen en buiten de organisatie;
                          Robert Half * Diegem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Robert Half is op zoek naar een Sales Coördinator (m/v/x) voor een firma gelegen in Diegem. Het betreft een voltijdse opdracht met zicht naar een vast contract na een positieve interimperiode. * Het beantwoorden en opvolgen van alle inkomende vragen van de klant, sales en interne afdelingen; * Uitzetten van acties en verantwoordelijkheid nemen voor tijdige terugkoppeling en opvolging; * Het verwerken van klantvragen en kunnen omzetten in oplossingen; * Bij ondertekende offertes: het verwerken, coördineren en monitoren van het gehele proces van ondertekening offerte tot aan implementatie en facturatie aan de klant; * Je legt (afwijkende) contractcondities vast en zorgt voor kennis/informatieoverdracht binnen en buiten de organisatie;
                          plus
                          Je beschikt over een diploma boekhouding of gelijkwaardige ervaring. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. In deze sleutelrol ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Het opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen; * Het controleren, boeken en klasseren van financiële documenten; * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de financiën en externe ; * Het nakijken en opvolgen van vennootschapsakten van ; * En het uitvoeren van alle aanverwante administratieve taken in ruime zin. Jouw profiel * Je hebt een go
                          Je beschikt over een diploma boekhouding of gelijkwaardige ervaring. * Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - De Nederlandse Orde van Advocaten bij de balie te Brussel zoekt een gemotiveerde boekhoudverantwoordelijke om haar team te versterken. In deze sleutelrol ben jij verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Het opvolgen en verwerken van inkomende en uitgaande facturen; * Het controleren, boeken en klasseren van financiële documenten; * Het ondersteunen bij de opmaak van budgetten en jaarrekeningen in samenwerking met de financiën en externe ; * Het nakijken en opvolgen van vennootschapsakten van ; * En het uitvoeren van alle aanverwante administratieve taken in ruime zin. Jouw profiel * Je hebt een go
                          plus
                          NOUVEAU
                          Een groeiend boekhoudkantoor in Blanden is op zoek naar zijn 7e collega, die de ambitie heeft om door te groeien tot een volwaardig dossierbeheerder. * Een gezellige, familiale omgeving die jou helpt groeien tot een volwaardig dossierbeheerder * Austin Bright * Oud-Heverlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit kantoor staat bekend om zijn open sfeer, warme teamdynamiek en een aanpak waarbij iedereen het vertrouwen krijgt om echte verantwoordelijkheid op te nemen. Waarom dit kantoor uniek is? Hier geen klassieke hiërarchie of schotten tussen collega's, maar een hecht team, met collega's van alle leeftijden die elkaar op een natuurlijke manier ondersteunen. Je krijgt eigen dossiers toegewezen en werkt zelfstandig tot waar je zelf geraakt. Wanneer je een nieuw of complex vraagstuk tegenko
                          Een groeiend boekhoudkantoor in Blanden is op zoek naar zijn 7e collega, die de ambitie heeft om door te groeien tot een volwaardig dossierbeheerder. * Een gezellige, familiale omgeving die jou helpt groeien tot een volwaardig dossierbeheerder * Austin Bright * Oud-Heverlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Dit kantoor staat bekend om zijn open sfeer, warme teamdynamiek en een aanpak waarbij iedereen het vertrouwen krijgt om echte verantwoordelijkheid op te nemen. Waarom dit kantoor uniek is? Hier geen klassieke hiërarchie of schotten tussen collega's, maar een hecht team, met collega's van alle leeftijden die elkaar op een natuurlijke manier ondersteunen. Je krijgt eigen dossiers toegewezen en werkt zelfstandig tot waar je zelf geraakt. Wanneer je een nieuw of complex vraagstuk tegenko
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als medewerker van het Operations team verzorg je dienstverlening voor alle klanten van Acerta. * Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bouw mee aan een vlekkeloze dienstverlening - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je werkt in een backoffice omgeving en zorgt voor een correcte afhandeling van de processen binnen het team re
                          Als medewerker van het Operations team verzorg je dienstverlening voor alle klanten van Acerta. * Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bouw mee aan een vlekkeloze dienstverlening - Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je werkt in een backoffice omgeving en zorgt voor een correcte afhandeling van de processen binnen het team re
                          plus
                          Ter ondersteuning van de interne zijn we momenteel op zoek naar een dossierbeheerder die ervoor zorgt dat de audits administratief en organisatorisch vlot verlopen. * Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze Organisatie - De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep (op vlak van administratieve en juridische ondersteuning, IT, communicatie en opleiding), controleert ze de goede werking van haar leden en behartigt ze hun belangen. Wij zijn een betrouwbare en tr
                          Ter ondersteuning van de interne zijn we momenteel op zoek naar een dossierbeheerder die ervoor zorgt dat de audits administratief en organisatorisch vlot verlopen. * Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders * Sint-Gillis * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze Organisatie - De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep (op vlak van administratieve en juridische ondersteuning, IT, communicatie en opleiding), controleert ze de goede werking van haar leden en behartigt ze hun belangen. Wij zijn een betrouwbare en tr
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Ingénieur E Essai Contrôle Qualité à Bertem?

                          Salaire moyen par an
                          44.600 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Ingénieur E Essai Contrôle Qualité à Bertem est de 44.600 €. Les salaires de Ingénieur E Essai Contrôle Qualité à Bertem vont de 37.600 € à 54.300 €.