Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Temps partiel
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail
                        1 sélectionné

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Service client
                          • Communication
                          • Adjoint/e de vente
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Garde-Malade
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e en soins de santé
                          • Agent/e d'accueil
                          • Adjoint/e
                          • Adjoint/e en télémercatique

                          Afficher plus
                          Temps partiel
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          16


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          19






                          Régime de travail


                          Temps partiel
                          86

                          86 résultats pour Agent E Des Services Techniques

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 86 offres d’emploi similaires.

                          Dienstenchequeconsulent(e) Essen

                          TRIXXO
                          Essen
                          TRIXXO * Essen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Essen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          NOUVEAU
                          CNUDDE BV * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Groep Cnudde is een familiaal bouwbedrijf dat totaalprojecten realiseert van ruwbouw tot interieurafwerking. We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Bij Groep Cnudde vertaal je architecturale plannen naar praktische, uitvoerbare tekeningen voor zowel ruwbouw als interieurafwerking. Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je voert opmetingen uit op de werf om bestaande situaties correct in kaa
                          CNUDDE BV * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Groep Cnudde is een familiaal bouwbedrijf dat totaalprojecten realiseert van ruwbouw tot interieurafwerking. We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Bij Groep Cnudde vertaal je architecturale plannen naar praktische, uitvoerbare tekeningen voor zowel ruwbouw als interieurafwerking. Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je voert opmetingen uit op de werf om bestaande situaties correct in kaa
                          plus
                          ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. Waar kom je terecht? Je komt terecht in een omgeving waar precisie en persoonlijke service samenkomen. Het Belgische team is hecht en gedreven. Samen staan jullie in voor een feilloze service aan klan
                          ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. Waar kom je terecht? Je komt terecht in een omgeving waar precisie en persoonlijke service samenkomen. Het Belgische team is hecht en gedreven. Samen staan jullie in voor een feilloze service aan klan
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringen en afspraken.
                          BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringen en afspraken.
                          plus
                          L'Association Pharmaceutique Belge représente les pharmaciens titulaires d'officine indépendants et développe une expertise unique dans le domaine des médicaments et des services pharmaceutiques. Nos solutions innovantes font une réelle différence pour nos pharmaciens membres et leurs patients, ainsi que pour nos partenaires et clients dans le secteur des soins de santé. Notre service Communication garantit une identité de marque forte et des messages clairs, qui renforcent la confiance de nos membres, de nos stakeholders et du grand public. En collaboration étroite avec notre service Marketing (Solutions by APB), il contribue également à positionner nos solutions et services de manière impactante sur le marché. * Elaborer et mettre en œuvre des plans
                          L'Association Pharmaceutique Belge représente les pharmaciens titulaires d'officine indépendants et développe une expertise unique dans le domaine des médicaments et des services pharmaceutiques. Nos solutions innovantes font une réelle différence pour nos pharmaciens membres et leurs patients, ainsi que pour nos partenaires et clients dans le secteur des soins de santé. Notre service Communication garantit une identité de marque forte et des messages clairs, qui renforcent la confiance de nos membres, de nos stakeholders et du grand public. En collaboration étroite avec notre service Marketing (Solutions by APB), il contribue également à positionner nos solutions et services de manière impactante sur le marché. * Elaborer et mettre en œuvre des plans
                          plus
                          Être à l'écoute de tes clients et leur fournir des conseils adaptés en fonction de leurs besoins. * Vendre physiquement et/ou digitalement l'ensemble de tes produits et services tout en fidélisant tes clients par une relation de proximité. * Assurer la disponibilité physique (suivi des stocks) et une présentation qualitative de tes produits. Tu n'as pas peur de prendre des initiatives et avec ton équipe tu apprécies de faire la différence, accomplir des tâches concrètes et atteindre tes objectifs.
                          Être à l'écoute de tes clients et leur fournir des conseils adaptés en fonction de leurs besoins. * Vendre physiquement et/ou digitalement l'ensemble de tes produits et services tout en fidélisant tes clients par une relation de proximité. * Assurer la disponibilité physique (suivi des stocks) et une présentation qualitative de tes produits. Tu n'as pas peur de prendre des initiatives et avec ton équipe tu apprécies de faire la différence, accomplir des tâches concrètes et atteindre tes objectifs.
                          plus
                          assures la disponibilité physique de tes produits (suivi des stocks) et leur présentation qualitative en rayon. * es à l'écoute de tes clients et tu leur donnes des conseils adaptés à leurs besoins. * vends physiquement et/ou digitalement tes produits et services, tout en fidélisant tes clients grâce à une relation de proximité. * tu n'as pas peur de prendre des initiatives. * avec ton équipe, tu apprécies faire la différence, accomplir des tâches concrètes et atteindre tes objectifs. * Liberté de développer tes talents grâce aux conseils de ton leader, de ton équipe et des formateurs. * Possibilité de suivres des formations produits et de les tester.
                          assures la disponibilité physique de tes produits (suivi des stocks) et leur présentation qualitative en rayon. * es à l'écoute de tes clients et tu leur donnes des conseils adaptés à leurs besoins. * vends physiquement et/ou digitalement tes produits et services, tout en fidélisant tes clients grâce à une relation de proximité. * tu n'as pas peur de prendre des initiatives. * avec ton équipe, tu apprécies faire la différence, accomplir des tâches concrètes et atteindre tes objectifs. * Liberté de développer tes talents grâce aux conseils de ton leader, de ton équipe et des formateurs. * Possibilité de suivres des formations produits et de les tester.
                          plus
                          Si tu es un.e leader qui voit des solutions là où d'autres voient des problèmes, et qui a l'énergie de développer une équipe technique et commerciale sur le terrain, ton aventure commence à Wavre ! Tu es passionné.e par le cyclisme, la mobilité urbaine et tu rêves de transformer le rayon vélo en un véritable centre d'expertise et de services ? * Travailler à temps plein (soit 36h/semaine) et être activement présent.e sur le terrain, en tant que membre de l'équipe, en lien avec tes clients et ton offre de produits et services. * Faire des choix stratégiques pour atteindre des objectifs collectifs tels que la satisfaction des clients et la croissance durable. Tu es autonome, prêt.e à prendre des initiatives et à prendre
                          Si tu es un.e leader qui voit des solutions là où d'autres voient des problèmes, et qui a l'énergie de développer une équipe technique et commerciale sur le terrain, ton aventure commence à Wavre ! Tu es passionné.e par le cyclisme, la mobilité urbaine et tu rêves de transformer le rayon vélo en un véritable centre d'expertise et de services ? * Travailler à temps plein (soit 36h/semaine) et être activement présent.e sur le terrain, en tant que membre de l'équipe, en lien avec tes clients et ton offre de produits et services. * Faire des choix stratégiques pour atteindre des objectifs collectifs tels que la satisfaction des clients et la croissance durable. Tu es autonome, prêt.e à prendre des initiatives et à prendre
                          plus
                          Hyphen Legal Staffing * Vlaanderen, Brussel * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Hyphen legal staffing is gespecialiseerd in het leveren van tijdelijke juridische ondersteuning aan een breed scala aan klanten in verschillende sectoren. We hebben een uitgebreid netwerk van klanten in Vlaanderen en Brussel, variërend van KMO's tot multinationals, werkzaam in diverse industrieën zoals FMCG, banking, aviation, medical, pharmaceutical, logistics, maritime en meer. We bieden projecten binnen verschillende rechtsgebieden zoals o.a. handelsrecht, vennootschapsrecht, arbeidsrecht, sociaal recht, vastgoedrecht, privacyrecht, publiek- en milieurecht. Omschrijving - Als Legal Interim Manager bij Hyphen legal staffing maak je deel uit van onze community van ervaren professionals die zich inzetten voor het bieden van hoogwaardige juridische ondersteuning aan on
                          Hyphen Legal Staffing * Vlaanderen, Brussel * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Hyphen legal staffing is gespecialiseerd in het leveren van tijdelijke juridische ondersteuning aan een breed scala aan klanten in verschillende sectoren. We hebben een uitgebreid netwerk van klanten in Vlaanderen en Brussel, variërend van KMO's tot multinationals, werkzaam in diverse industrieën zoals FMCG, banking, aviation, medical, pharmaceutical, logistics, maritime en meer. We bieden projecten binnen verschillende rechtsgebieden zoals o.a. handelsrecht, vennootschapsrecht, arbeidsrecht, sociaal recht, vastgoedrecht, privacyrecht, publiek- en milieurecht. Omschrijving - Als Legal Interim Manager bij Hyphen legal staffing maak je deel uit van onze community van ervaren professionals die zich inzetten voor het bieden van hoogwaardige juridische ondersteuning aan on
                          plus

                          Freelance Paralegal

                          Hyphen Legal Staffing
                          Vlaanderen, Brussel
                          Télétravail possible
                          Candidature facile
                          Hyphen Legal Staffing * Vlaanderen, Brussel * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Snel solliciteren - Legal Interim Management - Freelance Paralegal - Hyphen Legal Staffing is gespecialiseerd in het leveren van tijdelijke juridische ondersteuning aan een breed scala aan klanten in verschillende sectoren. We hebben een uitgebreid netwerk van klanten in Vlaanderen en Brussel, variërend van KMO's tot multinationals, werkzaam in diverse industrieën zoals FMCG, banking, aviation, medical, pharmaceutical, logistics, maritime en meer. We bieden projecten binnen verschillende rechtsgebieden zoals o.a. handelsrecht, vennootschapsrecht, arbeidsrecht, sociaal recht, vastgoedrecht en privacyrecht. Omschrijving - Als freelance Paralegal bij Hyphen Legal Staffing maak je deel uit van onze community van ervaren professionals die zich inzetten voor het bieden van
                          Hyphen Legal Staffing * Vlaanderen, Brussel * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Snel solliciteren - Legal Interim Management - Freelance Paralegal - Hyphen Legal Staffing is gespecialiseerd in het leveren van tijdelijke juridische ondersteuning aan een breed scala aan klanten in verschillende sectoren. We hebben een uitgebreid netwerk van klanten in Vlaanderen en Brussel, variërend van KMO's tot multinationals, werkzaam in diverse industrieën zoals FMCG, banking, aviation, medical, pharmaceutical, logistics, maritime en meer. We bieden projecten binnen verschillende rechtsgebieden zoals o.a. handelsrecht, vennootschapsrecht, arbeidsrecht, sociaal recht, vastgoedrecht en privacyrecht. Omschrijving - Als freelance Paralegal bij Hyphen Legal Staffing maak je deel uit van onze community van ervaren professionals die zich inzetten voor het bieden van
                          plus
                          ARBALETT SRL * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over Jonghof Acccountants - Onze klant Jonghof Accountants is een groeiend en dynamisch accountantskantoor, gevestigd in het hart van Brugge. Met klanten verspreid over heel Vlaanderen bieden we een uitgebreide en persoonlijke dienstverlening. Onze focus ligt op klanttevredenheid, innovatie, discretie en kwaliteit. Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste dossierbeheerder. Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben je -op termijn- verantwoordelijk voor het beheer van je eigen klantenportefeuille. Je begeleidt je klanten doorheen het volledige proces, van het digitaal verwerken van de boekhouding tot het indienen van de fiscale aangifte. * Het verzorgen van btw-aangiftes. * Het opstellen van jaarr
                          ARBALETT SRL * Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Over Jonghof Acccountants - Onze klant Jonghof Accountants is een groeiend en dynamisch accountantskantoor, gevestigd in het hart van Brugge. Met klanten verspreid over heel Vlaanderen bieden we een uitgebreide en persoonlijke dienstverlening. Onze focus ligt op klanttevredenheid, innovatie, discretie en kwaliteit. Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste dossierbeheerder. Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben je -op termijn- verantwoordelijk voor het beheer van je eigen klantenportefeuille. Je begeleidt je klanten doorheen het volledige proces, van het digitaal verwerken van de boekhouding tot het indienen van de fiscale aangifte. * Het verzorgen van btw-aangiftes. * Het opstellen van jaarr
                          plus
                          Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijdag. - Je spreekt vlot Nederlands
                          Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, woensdag en vrijdag. - Je spreekt vlot Nederlands
                          plus
                          Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, marketingverantwoordelijke en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan collega's binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in
                          Obelisk NV * Haasrode, 3053 Oud-Heverlee, België * Stage * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Introductie - Obelisk is een HR-consultancy organisatie die mensen en organisaties versterkt in hun leer- en ontwikkeltrajecten. We organiseren opleidingen, coachings en verandertrajecten op maat. Als student ondersteun je onze projectcoördinatoren, marketingverantwoordelijke en salescollega's bij de praktische en administratieve organisatie van deze trajecten. Wat doe je? Je werkt ondersteunend aan collega's binnen projectwerking, marketing en sales. Projectwerking • je helpt bij de administratieve voorbereiding van opleidingen (materiaal klaarzetten, aanwezigheidslijsten verzamelen, intakes uitsturen via Google Forms…) planningen • je stelt brieven op en bevestigt afspraken • Je volgt aanwezigheden van deelnemers op, vraagt afwezigheidsattesten op en beheert de prestaties in
                          plus
                          JC Invest Vof * VILVOORDE * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ter uitbreiding van onze activiteiten is Medidental Hair CLINIC, gevestigd in Vilvoorde, op zoek naar een technisch medewerker gespecialiseerd in haartransplantaties om ons dynamische en gepassioneerde team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Voorbereiden van de patiënt en het materiaal vóór de ingreep * Assisteren van de arts tijdens haartransplantatieprocedures (FUE, DHI, enz.) * Nauwkeurig en zorgvuldig uitvoeren van extractie en implantatie van grafts * Basis nazorg en het geven van adviezen aan patiënten * Ervaring binnen het domein van haartransplantatie is een pluspunt, maar gemotiveerde beginners zijn eveneens welkom * Opleiding in schoonheidszorg, verpleegkunde of paramedische richting is een troef
                          JC Invest Vof * VILVOORDE * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ter uitbreiding van onze activiteiten is Medidental Hair CLINIC, gevestigd in Vilvoorde, op zoek naar een technisch medewerker gespecialiseerd in haartransplantaties om ons dynamische en gepassioneerde team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden * Voorbereiden van de patiënt en het materiaal vóór de ingreep * Assisteren van de arts tijdens haartransplantatieprocedures (FUE, DHI, enz.) * Nauwkeurig en zorgvuldig uitvoeren van extractie en implantatie van grafts * Basis nazorg en het geven van adviezen aan patiënten * Ervaring binnen het domein van haartransplantatie is een pluspunt, maar gemotiveerde beginners zijn eveneens welkom * Opleiding in schoonheidszorg, verpleegkunde of paramedische richting is een troef
                          plus
                          Vis & Dis bvba * Hansbrug 2, 3140 Keerbergen, België * Studentenbaan / seizoenswerk * Deeltijds - Omschrijving - Vis & Dis is een kwaliteitsvolle viswinkel met gastronomisch restaurant te Keerbergen. Om ons jong en gedreven team te versterken, zijn wij op zoek naar een gepassioneerde student met talent voor organisatie en klantvriendelijkheid. Jouw verantwoordelijkheden * Je bedient de klanten met een grote glimlach * Je adviseert de klanten en helpt hen bij hun aankoop (vis bewerken, verpakken); je bezorgt hen een aangename ervaring in de winkel * Je zet bestellingen klaar, volgt bestellingen op en overhandigt ze aan de klant * Je voorziet mee de mis-en-place en het bereiden/afwerken van de gerechten voor de winkel * Tussendoor behoud je de orde en netheid van de gehele winkel/werkplek en de uitrusting - Door je positieve en vrolijke karakter pas je perfect in ons to
                          Vis & Dis bvba * Hansbrug 2, 3140 Keerbergen, België * Studentenbaan / seizoenswerk * Deeltijds - Omschrijving - Vis & Dis is een kwaliteitsvolle viswinkel met gastronomisch restaurant te Keerbergen. Om ons jong en gedreven team te versterken, zijn wij op zoek naar een gepassioneerde student met talent voor organisatie en klantvriendelijkheid. Jouw verantwoordelijkheden * Je bedient de klanten met een grote glimlach * Je adviseert de klanten en helpt hen bij hun aankoop (vis bewerken, verpakken); je bezorgt hen een aangename ervaring in de winkel * Je zet bestellingen klaar, volgt bestellingen op en overhandigt ze aan de klant * Je voorziet mee de mis-en-place en het bereiden/afwerken van de gerechten voor de winkel * Tussendoor behoud je de orde en netheid van de gehele winkel/werkplek en de uitrusting - Door je positieve en vrolijke karakter pas je perfect in ons to
                          plus
                          Candidature facile
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          Randstad * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Snel solliciteren - Introductie - Bij Randstad Professionals staan we voor een total front desk management. Een sterke planning en een performant back-upsysteem garanderen continuïteit aan het onthaal van onze klanten – voor receptie en telefonie. Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze klant gevestigd in Brussel, zijn we op zoek naar een gemotiveerde, 3-talige receptionist(e). * week 1 : 8u-12u45 * week 2 : 13u30 - 18u15 - 23,75 uur/week - Het verzorgen van een gastvrije ontvangst, waardoor bezoekers zich direct op hun gemak voelen. - Het beheren van de receptie, vergaderzalen en andere gemeenschappelijke ruimtes om een nette en professionele uitstraling te behouden. - Het efficiënt beheren van inkomende en uitgaande communicatie, waaronder telefoongesprekken, post en koeriersdiensten.
                          plus
                          Leur mission : offrir un suivi rigoureux des dossiers, une transparence totale et une relation de confiance avec chaque client. Le respect des personnes et la sérénité au travail sont des valeurs fondamentales. * Des outils modernes : numérisation complète, PC récents et performants, volonté d'intégrer les nouvelles technologies telles que l'intelligence artificielle. * Des bureaux confortables, récemment modernisés. En tant que Secrétaire Juridique, vous êtes le pilier administratif du cabinet : votre rôle est essentiel pour assurer la fluidité des dossiers et le bon fonctionnement quotidien du bureau. * Dactylographier des documents audios tels que des comptes rendus, des courriels... * Préparer et suivre les dépôts
                          Leur mission : offrir un suivi rigoureux des dossiers, une transparence totale et une relation de confiance avec chaque client. Le respect des personnes et la sérénité au travail sont des valeurs fondamentales. * Des outils modernes : numérisation complète, PC récents et performants, volonté d'intégrer les nouvelles technologies telles que l'intelligence artificielle. * Des bureaux confortables, récemment modernisés. En tant que Secrétaire Juridique, vous êtes le pilier administratif du cabinet : votre rôle est essentiel pour assurer la fluidité des dossiers et le bon fonctionnement quotidien du bureau. * Dactylographier des documents audios tels que des comptes rendus, des courriels... * Préparer et suivre les dépôts
                          plus
                          L'accueil des visiteurs ; * La gestion des demandes d'intervention liées à l'immeuble ; * Le bon suivi des procédures. * Des avantages extra-légaux (indemnités repas, frais de transport) ;
                          L'accueil des visiteurs ; * La gestion des demandes d'intervention liées à l'immeuble ; * Le bon suivi des procédures. * Des avantages extra-légaux (indemnités repas, frais de transport) ;
                          plus
                          Être à l'écoute de tes clients et leur fournir des conseils adaptés en fonction de leurs besoins. * Vendre physiquement et/ou digitalement l'ensemble de tes produits et services tout en fidélisant tes clients par une relation de proximité. * Assurer la disponibilité physique (suivi des stocks) et une présentation qualitative de tes produits. Tu n'as pas peur de prendre des initiatives et avec ton équipe tu apprécies de faire la différence, accomplir des tâches concrètes et atteindre tes objectifs.
                          Être à l'écoute de tes clients et leur fournir des conseils adaptés en fonction de leurs besoins. * Vendre physiquement et/ou digitalement l'ensemble de tes produits et services tout en fidélisant tes clients par une relation de proximité. * Assurer la disponibilité physique (suivi des stocks) et une présentation qualitative de tes produits. Tu n'as pas peur de prendre des initiatives et avec ton équipe tu apprécies de faire la différence, accomplir des tâches concrètes et atteindre tes objectifs.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Agent E Des Services Techniques?

                          Salaire moyen par an
                          38.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Agent E Des Services Techniques est de 38.300 €. Les salaires de Agent E Des Services Techniques vont de 31.100 € à 45.500 €.