Candidature facile
2
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Temps partiel
Le triDate
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail
                        1 sélectionné

                          Jobs populaires

                          • Santé
                          • Néerlandais
                          • Administration
                          • Communication
                          • Construction
                          • Français
                          • Adjoint/e en soins de santé
                          • Garde-Malade
                          • Chargé/e de mission
                          • Employé étudiant
                          • Apprenant/e
                          • Chasseur/se
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Chef/fe de pizzeria
                          • Accompagnant/e

                          Afficher plus
                          Temps partiel
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          17


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Santé
                          28






                          Régime de travail


                          Temps partiel
                          83

                          69 résultats pour Aarschot dans un rayon de 30 km

                          Customer Service Medewerker

                          ART of People
                          Mechelen
                          Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                          Deze nummer één speler is op zoek naar een Customer Care Medewerker (80%) te Mechelen. * Je hebt een eerste relevante ervaring in customer care, sales (support) of administratie binnen een industriële of B2B-context. * ART of People * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Novacel is een onderdeel van de Franse groep Chargeurs en staat wereldwijd bekend als marktleider in het ontwikkelen en het vervaardigen van zelfklevende folies voor oppervlaktebescherming. Deze ISO-gecertificeerde fabrikant beschikt over meer dan 55 jaar knowhow en is dé specialist binnen talrijke, vaak heel uiteenlopende industrieën. Zowel op het gebied van technologie, design als ecologie is Novacel bovendien voortdurend in evolutie. Jouw verantwoordelijkheden - Waar kom je terecht? Je komt terec
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ervaring in de automobielindustrie en/of als klantenadviseur is een plus, maar geen must * BMW JOY'N US * Kasterlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als BMW/MINI verdelers willen wij ons onderscheiden door excellente service aan te bieden. Een vlot en kwalitatief telefonisch onthaal is hiervoor cruciaal. Ben jij de stem van ons bedrijf die via een doorgedreven opleiding mee zal streven om meer dan 70% van de telefonische vragen effectief te kunnen beantwoorden? * In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten teneinde een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op een maximale klantentevredenheid. * Je adviseert en assisteert hen bij het maken van een afspraak, het opvolgen van de status van een herstelling, …. * Je verwerkt e
                          Ervaring in de automobielindustrie en/of als klantenadviseur is een plus, maar geen must * BMW JOY'N US * Kasterlee * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als BMW/MINI verdelers willen wij ons onderscheiden door excellente service aan te bieden. Een vlot en kwalitatief telefonisch onthaal is hiervoor cruciaal. Ben jij de stem van ons bedrijf die via een doorgedreven opleiding mee zal streven om meer dan 70% van de telefonische vragen effectief te kunnen beantwoorden? * In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten teneinde een efficiënte en klantgerichte service te bieden met het oog op een maximale klantentevredenheid. * Je adviseert en assisteert hen bij het maken van een afspraak, het opvolgen van de status van een herstelling, …. * Je verwerkt e
                          plus
                          Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. * BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringe
                          Voor onze carrosserie in Heist-op-den-Berg zoeken wij een Service Advisor Carrosserie om het team te versterken. * BMW JOY'N US * Patrick Smets Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij administratief sterk, klantgericht en op zoek naar een boeiende functie in de automotive sector? Dan is deze job iets voor jou! Jouw verantwoordelijkheden * Professioneel en vriendelijk onthalen van klanten. * Aanmaken en nauwkeurig opvolgen van klantendossiers. * Verzamelen en verwerken van klantgegevens, schadedocumenten, foto's en verzekeringsinformatie. * Actief opvolgen van goedkeuringen van verzekeringsmaatschappijen en bijhouden van alle communicatie. * Contact onderhouden met klanten, verzekeraars en andere partners over lopende schadedossiers. * Navragen en opvolgen van goedkeuringe
                          plus
                          Als zorgkundige bied je dagelijkse zorg en ondersteuning aan bewoners en werk je samen met het zorgteam om een hoge zorgkwaliteit te waarborgen. * Diploma zorgkundige. * Armonea NV * Wezemaal * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Introductie - Bij De Lelie - Wezemaal zijn medewerkers meer dan zorgverleners, ze zijn talenten die het verschil maken. Wij creëren een omgeving waar persoonlijke groei en betekenisvolle ontmoetingen centraal staan. * Volg je vitale parameters op, rapporteert aan en bespreekt symptomen met het team. * Begeleid je tijdens rondes en ondersteunt bewoners bij dagelijkse verzorging (wassen, aankleden, mondverzorging). * Waarborg je het comfort van bewoners, begeleid hen naar onderzoeken en behandelingen, en geef je medicatie volgens instructies. * Stimuleert sociale contacten, ondersteunt famili
                          Als zorgkundige bied je dagelijkse zorg en ondersteuning aan bewoners en werk je samen met het zorgteam om een hoge zorgkwaliteit te waarborgen. * Diploma zorgkundige. * Armonea NV * Wezemaal * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Introductie - Bij De Lelie - Wezemaal zijn medewerkers meer dan zorgverleners, ze zijn talenten die het verschil maken. Wij creëren een omgeving waar persoonlijke groei en betekenisvolle ontmoetingen centraal staan. * Volg je vitale parameters op, rapporteert aan en bespreekt symptomen met het team. * Begeleid je tijdens rondes en ondersteunt bewoners bij dagelijkse verzorging (wassen, aankleden, mondverzorging). * Waarborg je het comfort van bewoners, begeleid hen naar onderzoeken en behandelingen, en geef je medicatie volgens instructies. * Stimuleert sociale contacten, ondersteunt famili
                          plus
                          TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Sint-Katelijne-Waver * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          TRIXXO * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          In de functie van District Manager ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de commerciële strategie in de kantoren binnen jouw regio en het aansturen van de dienstenchequeconsulenten. * TRIXXO * Kempen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Concreet betekent dit dat je samen met de bekijkt hoe de omzet en het rendement per kantoor kan gemaximaliseerd worden. Je onderneemt hiervoor commerciële acties om de organische groei te stimuleren en detecteert opportuniteiten in de markt om nieuwe samenwerkingsverbanden op te zetten. Daarnaast stuur je het team enthousiast aan met het oog op het creëren van een grote zelfstandigheid in het beheer van hun kantoor. Je waakt hierbij over de werknemerstevredenheid en zorgt voor een succesvolle personeelsbezetting.
                          In de functie van District Manager ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de commerciële strategie in de kantoren binnen jouw regio en het aansturen van de dienstenchequeconsulenten. * TRIXXO * Kempen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Concreet betekent dit dat je samen met de bekijkt hoe de omzet en het rendement per kantoor kan gemaximaliseerd worden. Je onderneemt hiervoor commerciële acties om de organische groei te stimuleren en detecteert opportuniteiten in de markt om nieuwe samenwerkingsverbanden op te zetten. Daarnaast stuur je het team enthousiast aan met het oog op het creëren van een grote zelfstandigheid in het beheer van hun kantoor. Je waakt hierbij over de werknemerstevredenheid en zorgt voor een succesvolle personeelsbezetting.
                          plus
                          TRIXXO * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          TRIXXO * Heist-op-den-Berg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt samen met de andere consuleten het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal.
                          plus
                          XLG * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Informatie over het bedrijf - Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. Funct
                          XLG * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Informatie over het bedrijf - Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. Funct
                          plus
                          Je hebt een diploma waarmee je aan de slag kunt als maatschappelijk werker. Hier kies je voor een job die niet alleen maatschappelijk relevant is, maar krijg je ook de ruimte om jezelf te ontwikkelen. * Gemeente Zaventem * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Niveau: B1-B3 - Contract: voltijds of deeltijds contract van onbepaalde of bepaalde duur (aanleg werfreserve) Solliciteren: uiterlijk 8 januari 2026 - Jij wil écht een verschil maken voor onze inwoners en een dienstverlenende houding zit in jouw DNA? Jouw verantwoordelijkheden - Je wil bijdragen aan een samenleving waarin iedereen zich goed voelt en gewaardeerd wordt? Als maak jij een klein of groot verschil in het leven van veel burgers. Samen met 19 gemotiveerde en enthousiaste collega's van het OCM
                          Je hebt een diploma waarmee je aan de slag kunt als maatschappelijk werker. Hier kies je voor een job die niet alleen maatschappelijk relevant is, maar krijg je ook de ruimte om jezelf te ontwikkelen. * Gemeente Zaventem * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Niveau: B1-B3 - Contract: voltijds of deeltijds contract van onbepaalde of bepaalde duur (aanleg werfreserve) Solliciteren: uiterlijk 8 januari 2026 - Jij wil écht een verschil maken voor onze inwoners en een dienstverlenende houding zit in jouw DNA? Jouw verantwoordelijkheden - Je wil bijdragen aan een samenleving waarin iedereen zich goed voelt en gewaardeerd wordt? Als maak jij een klein of groot verschil in het leven van veel burgers. Samen met 19 gemotiveerde en enthousiaste collega's van het OCM
                          plus
                          Austin Bright * Grobbendonk * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag in een hecht team waar iedereen elkaar kent en kwaliteit voorop staat? In dit familiaal accountantskantoor (5 collega's) begeleiden ze lokale kmo's en ondernemers uit de streek. We groeien, behandelen veel dossiers en willen dat doen zonder aan kwaliteit in te boeten. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert je eigen kmo-dossiers van A tot Y/Z: inboeken, btw, tussentijdse cijfers, jaarafsluiting en fiscale aangiften. * Je bereidt klantenbesprekingen voor en schuift (stapsgewijs) mee aan tafel. * Je bewaakt kwaliteit & deadlines en denkt mee over slimme, digitale werkwijzen. * Je bent sparringpartner voor en pikt ad-hoc vragen van klanten snel op. Jouw profiel * Bachelor/Master Accountancy-Fiscaliteit. * Minstens 2 jaar kantoorervaring:
                          Austin Bright * Grobbendonk * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Werk je graag in een hecht team waar iedereen elkaar kent en kwaliteit voorop staat? In dit familiaal accountantskantoor (5 collega's) begeleiden ze lokale kmo's en ondernemers uit de streek. We groeien, behandelen veel dossiers en willen dat doen zonder aan kwaliteit in te boeten. Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert je eigen kmo-dossiers van A tot Y/Z: inboeken, btw, tussentijdse cijfers, jaarafsluiting en fiscale aangiften. * Je bereidt klantenbesprekingen voor en schuift (stapsgewijs) mee aan tafel. * Je bewaakt kwaliteit & deadlines en denkt mee over slimme, digitale werkwijzen. * Je bent sparringpartner voor en pikt ad-hoc vragen van klanten snel op. Jouw profiel * Bachelor/Master Accountancy-Fiscaliteit. * Minstens 2 jaar kantoorervaring:
                          plus
                          NOUVEAU
                          Dan is deze positie als Medior Accountant binnen deze groeiende investeringsgroep helemaal op jouw lijf geschreven. Interesse in deze functie als Medior Accountant? * Robert Walters * Sint-Truiden * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je klaar om de boekhoudkundige en administratieve van verschillende klanten onder jouw vleugels te houden? Hou je van een gevarieerd takenpakket, leer je graag bij en ben je klantgericht? Je komt terecht binnen een organisatie waar ze belang hechten aan persoonlijke groei, initiatief en een familiale sfeer! Klinkt als muziek in je oren? Solliciteer dan snel. Je verzorgt de interne boekhouding voor een 20-tal bedrijven die hun financiële administratie hebben uitbesteed. Deze bedrijven zijn actief in verschillende sectoren, o.a. horeca & vastgoed.
                          Dan is deze positie als Medior Accountant binnen deze groeiende investeringsgroep helemaal op jouw lijf geschreven. Interesse in deze functie als Medior Accountant? * Robert Walters * Sint-Truiden * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben je klaar om de boekhoudkundige en administratieve van verschillende klanten onder jouw vleugels te houden? Hou je van een gevarieerd takenpakket, leer je graag bij en ben je klantgericht? Je komt terecht binnen een organisatie waar ze belang hechten aan persoonlijke groei, initiatief en een familiale sfeer! Klinkt als muziek in je oren? Solliciteer dan snel. Je verzorgt de interne boekhouding voor een 20-tal bedrijven die hun financiële administratie hebben uitbesteed. Deze bedrijven zijn actief in verschillende sectoren, o.a. horeca & vastgoed.
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Zaventem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zoeken een nieuwe collega voor onze frituur in regio Zaventem (16u – 22u, maandag tot vrijdag) Ben jij op zoek naar een leuke job met vaste uren, fijne collega's en lekkere frietjes in de buurt? Dan hebben wij misschien wel dé job voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze gezellige familiezaak in regio Zaventem zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker. Je werkt van maandag tot vrijdag, telkens van 16u tot 22u. Perfect als je houdt van structuur én je avonden graag goed ingevuld ziet. Geen weekendwerk, dus je hebt nog alle tijd voor jezelf of je gezin. Je helpt mee in de frituur: bestellingen opnemen, frietjes bakken, broodjes maken, alles netjes houden én natuurlijk met de glimlach onze klanten bedienen. J
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Zaventem * Interimwerk met optie 'vast werk' * Deeltijds, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zoeken een nieuwe collega voor onze frituur in regio Zaventem (16u – 22u, maandag tot vrijdag) Ben jij op zoek naar een leuke job met vaste uren, fijne collega's en lekkere frietjes in de buurt? Dan hebben wij misschien wel dé job voor jou! Jouw verantwoordelijkheden - Voor onze gezellige familiezaak in regio Zaventem zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker. Je werkt van maandag tot vrijdag, telkens van 16u tot 22u. Perfect als je houdt van structuur én je avonden graag goed ingevuld ziet. Geen weekendwerk, dus je hebt nog alle tijd voor jezelf of je gezin. Je helpt mee in de frituur: bestellingen opnemen, frietjes bakken, broodjes maken, alles netjes houden én natuurlijk met de glimlach onze klanten bedienen. J
                          plus
                          We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook * ARCADIUS * Zaventem * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introductie
                          We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook * ARCADIUS * Zaventem * Freelance * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Introductie
                          plus
                          Om onze groei te ondersteunen, zoeken we een gedreven deeltijds HR Medewerker die vanuit Tienen mee bouwt aan een professioneel personeelsbeleid. We zoeken een HR Medewerker die oprecht begaan is met medewerkers en onze duurzame missie. Bouw mee aan een warm en duurzaam HR-beleid binnen een familiaal KMO-bedrijf - Ben jij klaar om onze HR-processen te stroomlijnen en medewerkers te ondersteunen met jouw expertise? * Draagt bij aan HR-projecten zoals onboarding, opleidingen en digitalisering (indien ruimte). * Bachelor in HR of gelijkwaardig door ervaring. * Minstens 1 jaar relevante HR-ervaring, bij voorkeur in een KMO. * Marma Bvba * Tienen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Wie zijn wij? Marma is een dynamisch familiebedrijf en een vaste
                          Om onze groei te ondersteunen, zoeken we een gedreven deeltijds HR Medewerker die vanuit Tienen mee bouwt aan een professioneel personeelsbeleid. We zoeken een HR Medewerker die oprecht begaan is met medewerkers en onze duurzame missie. Bouw mee aan een warm en duurzaam HR-beleid binnen een familiaal KMO-bedrijf - Ben jij klaar om onze HR-processen te stroomlijnen en medewerkers te ondersteunen met jouw expertise? * Draagt bij aan HR-projecten zoals onboarding, opleidingen en digitalisering (indien ruimte). * Bachelor in HR of gelijkwaardig door ervaring. * Minstens 1 jaar relevante HR-ervaring, bij voorkeur in een KMO. * Marma Bvba * Tienen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Wie zijn wij? Marma is een dynamisch familiebedrijf en een vaste
                          plus
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook * ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Intr
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook * ARCADIUS * Zaventem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Intr
                          plus
                          Freelance You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office. * ARCADIUS * hybrid * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Become part of our network of freelancers! Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. Vos responsabilités - You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financ
                          Freelance You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office. * ARCADIUS * hybrid * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Become part of our network of freelancers! Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. Vos responsabilités - You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financ
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een AP/AR boekhouder (4/5) (M/V/X) voor regio Mechelen. Door het vertrek van een collega eind december zoeken ze een nieuwe AP/AR Boekhouder die het financeteam komt versterken. * Minimaal 2-3 jaar relevante ervaring in AP, AR of algemene boekhouding. * Doorgroeien naar meer verantwoordelijkheden binnen AR/AP mogelijk. * Robert Half * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende internationale firma. Je komt terecht in een hecht en ondersteunend finance-team onder leiding van een ervaren . Er wordt voorzien in een goede inwerkperiode, maar er wordt wel enige zelfstandigheid verwacht. * Opvolgen van klantenbetalingen
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een AP/AR boekhouder (4/5) (M/V/X) voor regio Mechelen. Door het vertrek van een collega eind december zoeken ze een nieuwe AP/AR Boekhouder die het financeteam komt versterken. * Minimaal 2-3 jaar relevante ervaring in AP, AR of algemene boekhouding. * Doorgroeien naar meer verantwoordelijkheden binnen AR/AP mogelijk. * Robert Half * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een toonaangevende internationale firma. Je komt terecht in een hecht en ondersteunend finance-team onder leiding van een ervaren . Er wordt voorzien in een goede inwerkperiode, maar er wordt wel enige zelfstandigheid verwacht. * Opvolgen van klantenbetalingen
                          plus
                          Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, w
                          Als Allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in dit kleine team. Onze klant, een printshop in regio Mechelen, is op zoek naar een Allround medewerker. * Intelect Mechelen * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Onze klant is een printshop in regio Mechelen. Jouw verantwoordelijkheden - Ben je op zoek naar een deeltijdse job voor de volgende dagen: maandag, woensdag en vrijdag? Dit is jouw kans! Je beheert de dagelijkse acitiviteiten in de shop. Dit betekent dat je de bestellingen zal voorbereiden en de printopdrachten zal uitvoeren. Je biedt eveneens advies aan de klanten die langskomen in de shop. Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige verwerking van de bestellingen en zorg je dat de shop steeds opgeruimd is. Jouw profiel - Je bent op zoek naar een deeltijdse job: maandag, w
                          plus
                          Als Senior Accountant neem je verantwoordelijkheid over je eigen klantenportefeuille en krijg je de ruimte om je werk op een gestructureerde en efficiënte manier uit te voeren. Ben jij een accountant die van verantwoordelijkheid houdt én het fijn vindt om in een team te werken waar iedereen elkaar kent? * Austin Bright * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij ons kantoor in Bornem krijg je de kans om jouw ervaring te benutten in een warme, professionele omgeving. Hier werk je niet tussen anonieme collega's, maar bouw je mee aan een hecht team van 15 professionals. Ons kantoor is gevestigd in een karaktervolle villa met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Je start je werkdag ontspannen, zonder stress over parkeerproblemen of drukke kantooromgevin
                          Als Senior Accountant neem je verantwoordelijkheid over je eigen klantenportefeuille en krijg je de ruimte om je werk op een gestructureerde en efficiënte manier uit te voeren. Ben jij een accountant die van verantwoordelijkheid houdt én het fijn vindt om in een team te werken waar iedereen elkaar kent? * Austin Bright * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Bij ons kantoor in Bornem krijg je de kans om jouw ervaring te benutten in een warme, professionele omgeving. Hier werk je niet tussen anonieme collega's, maar bouw je mee aan een hecht team van 15 professionals. Ons kantoor is gevestigd in een karaktervolle villa met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Je start je werkdag ontspannen, zonder stress over parkeerproblemen of drukke kantooromgevin
                          plus
                          Herken jij jezelf in dit profiel als Assistant Accountant? Als Finance Assistant ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse financiële administratie en draag je bij aan een correcte en efficiënte boekhouding. * Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Ben jij een nauwkeurige en analytische financiële professional die graag werkt in een internationale omgeving? Voor een dynamisch bedrijf in de chemische sector, gelegen in de regio Mechelen, zijn we op zoek naar een Accounting Assistant om een leuk team te versterken. * Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande facturen en transacties * Beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie * Bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie * Verzorgen van betalingen * Ondersteunen bij BTW-rapportage * Op
                          Herken jij jezelf in dit profiel als Assistant Accountant? Als Finance Assistant ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse financiële administratie en draag je bij aan een correcte en efficiënte boekhouding. * Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Ben jij een nauwkeurige en analytische financiële professional die graag werkt in een internationale omgeving? Voor een dynamisch bedrijf in de chemische sector, gelegen in de regio Mechelen, zijn we op zoek naar een Accounting Assistant om een leuk team te versterken. * Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande facturen en transacties * Beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie * Bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie * Verzorgen van betalingen * Ondersteunen bij BTW-rapportage * Op
                          plus
                          Verleg grenzen als verpleegkundig specialist levertransplantatie 5 Je staat in voor het optimaliseren van specialistische verpleegkundige zorg met aandacht voor educatie, (digitale) opvolging en gerichte coaching van patiënten in een levertransplanttraject ongeacht de onderliggende oorzaak. Daarnaast behoort de verdere uitwerking van een gestructureerd zorgproces en traject voor deze patiënten zowel binnen als buiten UZ Leuven tot het takenpakke Het betreft een voltijdse aanstelling voor de periode van één jaar als verpleegkundig specialist met binnen deze functie twee onderdelen, nl. 50% VS H/L en 50% klinische inschakeling binnen hospitalisatie hepatologie of abdominale transplantatie. De verpleegkundig specialist in levertransplantatie biedt gespecialiseerde zorg die essentieel is voor het succes van de transplanta
                          Verleg grenzen als verpleegkundig specialist levertransplantatie 5 Je staat in voor het optimaliseren van specialistische verpleegkundige zorg met aandacht voor educatie, (digitale) opvolging en gerichte coaching van patiënten in een levertransplanttraject ongeacht de onderliggende oorzaak. Daarnaast behoort de verdere uitwerking van een gestructureerd zorgproces en traject voor deze patiënten zowel binnen als buiten UZ Leuven tot het takenpakke Het betreft een voltijdse aanstelling voor de periode van één jaar als verpleegkundig specialist met binnen deze functie twee onderdelen, nl. 50% VS H/L en 50% klinische inschakeling binnen hospitalisatie hepatologie of abdominale transplantatie. De verpleegkundig specialist in levertransplantatie biedt gespecialiseerde zorg die essentieel is voor het succes van de transplanta
                          plus
                          NOUVEAU
                          Wij zoeken een zorgkundige met het hart op de juiste plaats! Als zorgkundige speel je een belangrijke rol in het dagelijks welzijn van onze residenten. Je staat in voor de zorgkundige taken en helpt mee om de beste zorg- en dienstverlening te bieden. Je hebt een diploma en visum als zorgkundige. * Korian Belgium NV * Remy Alloingstraat 19, 3018 Leuven, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die met passie en een glimlach voor ouderen zorgt? Hou je van een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan ben jij de collega die we zoeken! Bedankt voor je medewerking! Werken bij Korian it! Werken bij Korian betekent veel meer dan werken in de zorg. Het is in de eerste plaats bijdragen aan het welbevinden en de levensk
                          Wij zoeken een zorgkundige met het hart op de juiste plaats! Als zorgkundige speel je een belangrijke rol in het dagelijks welzijn van onze residenten. Je staat in voor de zorgkundige taken en helpt mee om de beste zorg- en dienstverlening te bieden. Je hebt een diploma en visum als zorgkundige. * Korian Belgium NV * Remy Alloingstraat 19, 3018 Leuven, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben jij iemand die met passie en een glimlach voor ouderen zorgt? Hou je van een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan ben jij de collega die we zoeken! Bedankt voor je medewerking! Werken bij Korian it! Werken bij Korian betekent veel meer dan werken in de zorg. Het is in de eerste plaats bijdragen aan het welbevinden en de levensk
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus