Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Vente
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e de maintenance
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e en télémercatique
                          • Agent/e aux renseignements sur les voyages
                          • Agent/e technique
                          • Bachelier

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          48


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          109



                          IT
                          48



                          416 résultats pour Service client à Oosterzele dans un rayon de 30 km

                          Logistiek administratief medewerker

                          Fujirebio Europe NV
                          Gent
                          Dankzij jouw nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak garanderen we een vlekkeloze levering en een uitstekende service. Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker
                          Dankzij jouw nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak garanderen we een vlekkeloze levering en een uitstekende service. Trefwoorden: order administrator, order processing specialist, order coordinator, sales support administrator, sales order administrator, order entry specialist, customer order specialist, order management, order desk medewerker, logistiek medewerker, supply chain administrator, administratief medewerker, customer service medewerker, verkoopadministratie, backoffice medewerker, export administrator, logistiek coördinator, , medewerker
                          plus
                          TRIXXO * Sint-Martens-Latem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het i
                          TRIXXO * Sint-Martens-Latem * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Een TRIXXO Dienstenchequeconsulent(e) is een mini-ondernemer. Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Je bent een administratieve duizendpoot met een groei mindset die commercieel meedenkt. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Je zal ook regelmatig je team uitbreiden door zelf huishoudhulpen aan te werven. Klantenservice staat bij TRIXXO centraal. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het i
                          plus
                          NOUVEAU
                          Être le responsable final de l'exploitation de l'agence : développement commercial, management de l'équipe et qualité du service client. * Développement commercial (50%) : analyser le marché, définir des objectifs, prospecter, fidéliser et construire des relations durables avec nos clients. * Passion pour le service client et esprit entrepreneurial.
                          Être le responsable final de l'exploitation de l'agence : développement commercial, management de l'équipe et qualité du service client. * Développement commercial (50%) : analyser le marché, définir des objectifs, prospecter, fidéliser et construire des relations durables avec nos clients. * Passion pour le service client et esprit entrepreneurial.
                          plus
                          Forte orientation client et sens du service LHH Recruitment Solutions, cabinet de conseil en recrutement, travail temporaire spécialisé, gestion de transition et évaluation d'experts, cadres et dirigeants recherche pour son client Phytocontrol basé à Nîmes (Gard, France), un commercial terrain (h/f/x) en Belgique afin de développer le marché Belge et Néerlandais. Ce réseau permet d'assurer une proximité avec nos clients et de répondre rapidement à leurs besoins. * Développer et suivre le portefeuille clients du secteur commercial * Prospecter de nouveaux clients sur le segment commercial défini * Être l'appui commercial de notre service client dans la gestion des dossiers * Informer et conseiller les clients et prospects sur la règlem
                          Forte orientation client et sens du service LHH Recruitment Solutions, cabinet de conseil en recrutement, travail temporaire spécialisé, gestion de transition et évaluation d'experts, cadres et dirigeants recherche pour son client Phytocontrol basé à Nîmes (Gard, France), un commercial terrain (h/f/x) en Belgique afin de développer le marché Belge et Néerlandais. Ce réseau permet d'assurer une proximité avec nos clients et de répondre rapidement à leurs besoins. * Développer et suivre le portefeuille clients du secteur commercial * Prospecter de nouveaux clients sur le segment commercial défini * Être l'appui commercial de notre service client dans la gestion des dossiers * Informer et conseiller les clients et prospects sur la règlem
                          plus
                          BMW JOY'N US * Meerschman, Aalst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als Magazijnier bij BMW Meerschan Aalst? * Je wordt omringd door de auto-onderdelen en accessoires die jij opzoekt en bestelt. Je neemt de leveringen in ontvangst, controleert ze en zorgt voor de administratieve verwerking. * Als expert in jouw vak, geef je de klanten advies op maat. Je begrijpt exact wat ze nodig hebben en kan hen moeiteloos begeleiden richting hun ideale bestelling. * De werken in het atelier lopen op wieltjes, en dat is mede dankzij jou! Je ondersteunt jouw techniekers door de nodige onderdelen te voorzien in functie van de geplande werkzaamheden. * Door jouw gezonde dosis inzicht, oplossingsgerichtheid en initiatief kent het magazijn een rendabele werking.
                          BMW JOY'N US * Meerschman, Aalst * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als Magazijnier bij BMW Meerschan Aalst? * Je wordt omringd door de auto-onderdelen en accessoires die jij opzoekt en bestelt. Je neemt de leveringen in ontvangst, controleert ze en zorgt voor de administratieve verwerking. * Als expert in jouw vak, geef je de klanten advies op maat. Je begrijpt exact wat ze nodig hebben en kan hen moeiteloos begeleiden richting hun ideale bestelling. * De werken in het atelier lopen op wieltjes, en dat is mede dankzij jou! Je ondersteunt jouw techniekers door de nodige onderdelen te voorzien in functie van de geplande werkzaamheden. * Door jouw gezonde dosis inzicht, oplossingsgerichtheid en initiatief kent het magazijn een rendabele werking.
                          plus
                          KAVE HOME * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Kave Home is een groep die gespecialiseerd is in hoogwaardige meubels, met verscheidene winkels in Frankrijk, Italië en Spanje. Wij zijn een mediterraan designmerk voor meubels en decoratie met meer dan 40 jaar ervaring. We ontwerpen, produceren en verdelen een grote verscheidenheid aan kwaliteitsvolle stukken, waarbij wij het hele proces begeleiden en de nadruk leggen op de perfectie van elk detail. Jouw verantwoordelijkheden - Nu zetten we een heel bijzondere stap: we openen onze eerste winkel in België, in Gent. We zijn op zoek naar enthousiaste en getalenteerde mensen die zich bij dit project willen aansluiten en deel willen uitmaken van het team dat deze nieuwe fase mogelijk zal maken. * Onze klanten verwelkomen en op hun gemak stellen.
                          KAVE HOME * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Kave Home is een groep die gespecialiseerd is in hoogwaardige meubels, met verscheidene winkels in Frankrijk, Italië en Spanje. Wij zijn een mediterraan designmerk voor meubels en decoratie met meer dan 40 jaar ervaring. We ontwerpen, produceren en verdelen een grote verscheidenheid aan kwaliteitsvolle stukken, waarbij wij het hele proces begeleiden en de nadruk leggen op de perfectie van elk detail. Jouw verantwoordelijkheden - Nu zetten we een heel bijzondere stap: we openen onze eerste winkel in België, in Gent. We zijn op zoek naar enthousiaste en getalenteerde mensen die zich bij dit project willen aansluiten en deel willen uitmaken van het team dat deze nieuwe fase mogelijk zal maken. * Onze klanten verwelkomen en op hun gemak stellen.
                          plus
                          Door jouw technisch inzicht en initiatief verloopt de samenwerking tussen sales en engineering vlotter, en krijgen klanten de service die ze verwachten van een marktleider.
                          Door jouw technisch inzicht en initiatief verloopt de samenwerking tussen sales en engineering vlotter, en krijgen klanten de service die ze verwachten van een marktleider.
                          plus
                          Rock Recruitment * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dit familiebedrijf, gespecialiseerd in het produceren van etiketten, is een betrouwbare partner voor professionele klanten en leveranciers. Met een team van 40 gemotiveerde medewerkers leveren zij jaarlijks hoogwaardige producten aan de voedings- en drankenindustrie, retail, logistiek, chemie en farmacie in de Benelux en Frankrijk. Momenteel zijn ze op zoek naar een Internal Sales Medewerker voor de regio Waregem. Jouw verantwoordelijkheden * Je begeleidt het volledige orderproces, van offerte tot verzending naar de klant. * Je bent verantwoordelijk voor de calculatie- en productieworkflow van orders. * Je fungeert als het vaste aanspreekpunt voor klanten tijdens het volledige proces. * Je onderhoudt duidelijke communicatie tussen de klant, exter
                          Rock Recruitment * Waregem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dit familiebedrijf, gespecialiseerd in het produceren van etiketten, is een betrouwbare partner voor professionele klanten en leveranciers. Met een team van 40 gemotiveerde medewerkers leveren zij jaarlijks hoogwaardige producten aan de voedings- en drankenindustrie, retail, logistiek, chemie en farmacie in de Benelux en Frankrijk. Momenteel zijn ze op zoek naar een Internal Sales Medewerker voor de regio Waregem. Jouw verantwoordelijkheden * Je begeleidt het volledige orderproces, van offerte tot verzending naar de klant. * Je bent verantwoordelijk voor de calculatie- en productieworkflow van orders. * Je fungeert als het vaste aanspreekpunt voor klanten tijdens het volledige proces. * Je onderhoudt duidelijke communicatie tussen de klant, exter
                          plus
                          Teamontwikkeling: Je bent een coach voor 6 direct reports (customer service, forecast, masterdata en teamleader transport) en een tiental indirect reports.
                          Teamontwikkeling: Je bent een coach voor 6 direct reports (customer service, forecast, masterdata en teamleader transport) en een tiental indirect reports.
                          plus
                          Analyse, opbouw van supply chain data (bvb tekorten, overschotten, service level, schedule adherence, forecast accuracy) om verbeteringen te definieren - Als Supply Chain Project Analyst maak je deel uit van de Digital Supply Chain & Customer Service Team voor de Business Unit Fresh, en rapporteer je rechtstreeks aan de Digital &
                          Analyse, opbouw van supply chain data (bvb tekorten, overschotten, service level, schedule adherence, forecast accuracy) om verbeteringen te definieren - Als Supply Chain Project Analyst maak je deel uit van de Digital Supply Chain & Customer Service Team voor de Business Unit Fresh, en rapporteer je rechtstreeks aan de Digital &
                          plus
                          about our client Je krijgt ownership over jouw landen- of merkenportfolio en werkt nauw samen met in planning, customer service en replenishment.
                          about our client Je krijgt ownership over jouw landen- of merkenportfolio en werkt nauw samen met in planning, customer service en replenishment.
                          plus
                          Sodexo België * Drongen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden * Communicatie en klantenservice: Je bent samen met jouw , een , zijn jullie de contactpersoon voor de klant in Drongen bij evenementen zoals seminaries. Je zal werken op de site van onze klant, waar je dagelijks instaat voor het organiseren van evenementen met overnachting voor kleine groepen. Je bent een aanspreekpunt voor de klant die samen met jou deze events bespreekt, maar je zal ook contact hebben met de gasten die er zijn en komen eten en logeren.
                          Sodexo België * Drongen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden * Communicatie en klantenservice: Je bent samen met jouw , een , zijn jullie de contactpersoon voor de klant in Drongen bij evenementen zoals seminaries. Je zal werken op de site van onze klant, waar je dagelijks instaat voor het organiseren van evenementen met overnachting voor kleine groepen. Je bent een aanspreekpunt voor de klant die samen met jou deze events bespreekt, maar je zal ook contact hebben met de gasten die er zijn en komen eten en logeren.
                          plus
                          We are widely acknowledged as an international leader in research, technology, innovation and customer service. To support our Chemical Division in Ghent, Milliken is currently looking for a C ustomer Service Associate - As a customer service associate you are responsible for the order processing of a specific product group of our EMEA customers. * You preferably have a first experience in customer service or sales support.
                          We are widely acknowledged as an international leader in research, technology, innovation and customer service. To support our Chemical Division in Ghent, Milliken is currently looking for a C ustomer Service Associate - As a customer service associate you are responsible for the order processing of a specific product group of our EMEA customers. * You preferably have a first experience in customer service or sales support.
                          plus
                          Maak impact met jouw service skills! Ben jij een teamplayer die er energie van krijgt om een excellente service aan onze consumenten in de Benelux te bieden? Ben jij de spin in het web die service als een uitdaging ziet?
                          Maak impact met jouw service skills! Ben jij een teamplayer die er energie van krijgt om een excellente service aan onze consumenten in de Benelux te bieden? Ben jij de spin in het web die service als een uitdaging ziet?
                          plus
                          NOUVEAU
                          Voor een groothandel die actief is in HVAC, ben ik op zoek naar een customer service medewerker. Kernwoorden: klantendienst, orders, customer service, administratief medewerker, Business central, klantendienstmedewerker, customer care
                          Voor een groothandel die actief is in HVAC, ben ik op zoek naar een customer service medewerker. Kernwoorden: klantendienst, orders, customer service, administratief medewerker, Business central, klantendienstmedewerker, customer care
                          plus
                          klanten- en leverancierscontact & service: telefonische en schriftelijke contacten: opnemen van orders; duidelijke en correcte informatie geven over producten en bestellingen; oplossen van klachten en problemen; ontvangen van klanten en leveranciers en verwerken van afleverbons
                          klanten- en leverancierscontact & service: telefonische en schriftelijke contacten: opnemen van orders; duidelijke en correcte informatie geven over producten en bestellingen; oplossen van klachten en problemen; ontvangen van klanten en leveranciers en verwerken van afleverbons
                          plus
                          Dan ben jij misschien onze nieuwe Customer Service Specialist. * Je helpt met de training van de AI customer service & sales tools. * Je hebt een eerste relevante werkervaring (customer service, administratie of support)
                          Dan ben jij misschien onze nieuwe Customer Service Specialist. * Je helpt met de training van de AI customer service & sales tools. * Je hebt een eerste relevante werkervaring (customer service, administratie of support)
                          plus
                          Voor een bedrijf dat HVAC-materialen verkoopt in Gent zijn we op zoek naar een customer service medewerker! Customer Service medewerker: Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor de klanten als zij een prijsofferte willen voor een service na de die wij zoeken! • Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en aanmaken van service interventies
                          Voor een bedrijf dat HVAC-materialen verkoopt in Gent zijn we op zoek naar een customer service medewerker! Customer Service medewerker: Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor de klanten als zij een prijsofferte willen voor een service na de die wij zoeken! • Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en aanmaken van service interventies
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus