Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • Service client
                        • Comptabilité
                        • Agent/e d'accueil
                        • Adjoint/e
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Adjoint/e de vente
                        • Adjoint/e au Directeur de Magasin
                        • Chef/fe de Bureau
                        • Opticien/ne
                        • Adjoint/e de réception

                        Afficher plus

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        3


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        16






                        42 résultats pour Réception à Oedelem dans un rayon de 30 km

                        Quality Controller

                        Manitou Interface and Logistics Europe SA
                        Zeebrugge
                        Manitou Interface and Logistics Europe SA * Zeebrugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - You are responsible for checking the conformity of machines and accessories upon arrival, as well as performing a final check before they are shipped to the customer. Additionally, you will monitor KPIs. Manitou Interface Logistics Europe (MILE), part of the Manitou Group, imports compact machines, articulated loaders, and skid steer loaders from our factories in the USA for distribution to our dealer network across Europe. Your responsibilities * Verify machine conformity against the order. * Perform a visual inspection of the machine (appearance, paintwork, decals). * Update and report anomalies to the factory. * Enter data into the IAuditor program. * Inspect the machine when it is ready for departure.
                        Manitou Interface and Logistics Europe SA * Zeebrugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - You are responsible for checking the conformity of machines and accessories upon arrival, as well as performing a final check before they are shipped to the customer. Additionally, you will monitor KPIs. Manitou Interface Logistics Europe (MILE), part of the Manitou Group, imports compact machines, articulated loaders, and skid steer loaders from our factories in the USA for distribution to our dealer network across Europe. Your responsibilities * Verify machine conformity against the order. * Perform a visual inspection of the machine (appearance, paintwork, decals). * Update and report anomalies to the factory. * Enter data into the IAuditor program. * Inspect the machine when it is ready for departure.
                        plus
                        Sodexo België * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden - Wij zoeken bij Sodexo momenteel een zaalverantwoordelijke voor een business school in Gent. * People management: Je werkt samen in een team met twee collega zaalmedewerkers en ons keukenteam dat uit drie chefs en een afwasser bestaat. Je bent meewerkend verantwoordelijke. * Klantgerichtheid: Je fungeert als contactpersoon tussen de coördinatoren van de groepen die bij ons geboekt staan voor het restaurant.
                        Sodexo België * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - It all starts with the everyday! Als marktleider in België van catering en facilitaire diensten dragen we met onze kernwaarden team spirit, dienstverlening en vooruitgang bij aan een duurzame toekomst, een positieve impact op het milieu en een veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden - Wij zoeken bij Sodexo momenteel een zaalverantwoordelijke voor een business school in Gent. * People management: Je werkt samen in een team met twee collega zaalmedewerkers en ons keukenteam dat uit drie chefs en een afwasser bestaat. Je bent meewerkend verantwoordelijke. * Klantgerichtheid: Je fungeert als contactpersoon tussen de coördinatoren van de groepen die bij ons geboekt staan voor het restaurant.
                        plus
                        Eureka Pharma * Brugge, Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wordt het gezicht van Eureka Pharma in jouw regio - Waarom werken bij Eureka Pharma? Bij Eureka Pharma maken we elke dag het verschil in de wereld van de apotheek. Onze innovatieve producten – stuk voor stuk ontstaan vanuit de apotheek – helpen apotheken groeien en hun klanten beter bedienen. Als Farmaceutisch Afgevaardigde speel jij een sleutelrol in dit proces. Met enthousiasme, oprechte interesse en commerciële flair overtuig je apothekers van onze meerwaarde. Wat houdt jouw job in? * Geniet dagelijks van je job (want dat vinden we belangrijk!). * Bezoekt actief apotheken in jouw regio en presenteert onze producten met overtuiging. * Neemt bestellingen op én zorgt voor een sterke omzetgroei. * Inspireert en traint apotheekteams zodat zij echte ambassadeur
                        Eureka Pharma * Brugge, Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wordt het gezicht van Eureka Pharma in jouw regio - Waarom werken bij Eureka Pharma? Bij Eureka Pharma maken we elke dag het verschil in de wereld van de apotheek. Onze innovatieve producten – stuk voor stuk ontstaan vanuit de apotheek – helpen apotheken groeien en hun klanten beter bedienen. Als Farmaceutisch Afgevaardigde speel jij een sleutelrol in dit proces. Met enthousiasme, oprechte interesse en commerciële flair overtuig je apothekers van onze meerwaarde. Wat houdt jouw job in? * Geniet dagelijks van je job (want dat vinden we belangrijk!). * Bezoekt actief apotheken in jouw regio en presenteert onze producten met overtuiging. * Neemt bestellingen op én zorgt voor een sterke omzetgroei. * Inspireert en traint apotheekteams zodat zij echte ambassadeur
                        plus

                        Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                        Azuro
                        Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                        Télétravail possible
                        Azuro * Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Heb jij interesse om je stap voor stap verder te verdiepen in de wereld van verzekeringen? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Jouw verantwoordelijkheden - Deze functie situeert zich bij een grote verzekeringsspeler met meer dan 80 werknemers in België. Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen,
                        Azuro * Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Heb jij interesse om je stap voor stap verder te verdiepen in de wereld van verzekeringen? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Jouw verantwoordelijkheden - Deze functie situeert zich bij een grote verzekeringsspeler met meer dan 80 werknemers in België. Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen,
                        plus
                        * Chaos Management Bv * TORHOUT Solliciteer als één van de eersten Introductie Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Ad hoc administratieve taken * Je kan reeds een mooie, succesvolle administratieve ervaring voorleggen. * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                        * Chaos Management Bv * TORHOUT Solliciteer als één van de eersten Introductie Dit bedrijf zoekt een extra team member ter ondersteuning van het onthaal en de administratie. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent verantwoordelijk voor alle data entry van de dienst aan- af- en doorvoer. * Algemene administratieve taken: Orders invoeren, pakbonnen controleren en klasseren, aankoopbordellen verwerken, invoeren gegevens vd weegbrug,... * Daarnaast sta je in voor het onthaal en telefonie * Ad hoc administratieve taken * Je kan reeds een mooie, succesvolle administratieve ervaring voorleggen. * Je bent uitermate stressbestendig gezien je snel moet kunnen schakelen en je prioriteiten moet kunnen stellen doorheen de dag/week. * Je hebt er geen probleem mee om je uit te drukken in het Engels en Frans.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Hoorcentrum Aerts BVBA * Brugge, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. Taken - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? * je staat in voor het klantenonthaal * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je beheert de agenda van de * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je staat in voor de kassa administratie * je reinigt hoorapparaten * je neemt documenten / pakketten aan * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa - Jouw profiel - Profiel - Wie ben jij?
                        Hoorcentrum Aerts BVBA * Brugge, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst op verschillende locaties. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe. Taken - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? * je staat in voor het klantenonthaal * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je beheert de agenda van de * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je staat in voor de kassa administratie * je reinigt hoorapparaten * je neemt documenten / pakketten aan * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa - Jouw profiel - Profiel - Wie ben jij?
                        plus
                        * Mazout Expres Company Nv * OOSTKAMP Solliciteer als één van de eersten Introductie Houd jij van afwisseling tussen cijfers en klantencontact? – Bankverwerkingen & aankoopfacturen inboeken – Leveranciersbetalingen opvolgen – Telefonie: bestellingen en eerste aanspreekpunt – Facturatie & administratie – Ervaring of opleiding in boekhouding – Klantvriendelijk, communicatief en nauwkeurig – Vlot Nederlands – Zin om op termijn meer verantwoordelijkheid op te nemen * Je bent vlot in communicatie en klantvriendelijk * Je hebt affiniteit met cijfers en administratie * Je bent leergierig en wil op termijn de verantwoordelijkheid van de administratie opnemen – Een warme KMO-sfeer, iedereen kent elkaar – Flexibel werkritme (voltijds of 4/5de) – Moderne kantoren in Oostkamp – Stabiel bedrijf met fijne klanten
                        * Mazout Expres Company Nv * OOSTKAMP Solliciteer als één van de eersten Introductie Houd jij van afwisseling tussen cijfers en klantencontact? – Bankverwerkingen & aankoopfacturen inboeken – Leveranciersbetalingen opvolgen – Telefonie: bestellingen en eerste aanspreekpunt – Facturatie & administratie – Ervaring of opleiding in boekhouding – Klantvriendelijk, communicatief en nauwkeurig – Vlot Nederlands – Zin om op termijn meer verantwoordelijkheid op te nemen * Je bent vlot in communicatie en klantvriendelijk * Je hebt affiniteit met cijfers en administratie * Je bent leergierig en wil op termijn de verantwoordelijkheid van de administratie opnemen – Een warme KMO-sfeer, iedereen kent elkaar – Flexibel werkritme (voltijds of 4/5de) – Moderne kantoren in Oostkamp – Stabiel bedrijf met fijne klanten
                        plus
                        Hoorcentrum Aerts BVBA * Gentbrugge, 9050 Gent, België - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe in onze te Laarne, Gentbrugge & Zomergem. Taken - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? * je staat in voor het klantenonthaal * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je beheert de agenda van de * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je staat in voor de kassa administratie * je reinigt hoorapparaten * je neemt documenten / pakketten aan * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa - Jouw profiel - Profiel - Wie ben jij?
                        Hoorcentrum Aerts BVBA * Gentbrugge, 9050 Gent, België - Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor een professioneel en gastvrij ontvangst. Daarnaast bied je administratieve en logistieke ondersteuning naar klanten en toe in onze te Laarne, Gentbrugge & Zomergem. Taken - Wat zijn jouw verantwoordelijkheden? * je staat in voor het klantenonthaal * je verstrekt algemene informatie over hoorapparaten, hulpmiddelen en terugbetalingsbeleid aan de klant, volgt op en verwijst indien nodig door naar de * je beheert informatie / documentatie en houdt deze up to date vb. klantendossiers * je beheert de agenda van de * je doet het voorraadbeheer en plaatst bestellingen * je staat in voor de kassa administratie * je reinigt hoorapparaten * je neemt documenten / pakketten aan * je zorgt voor orde en netheid in het filiaa - Jouw profiel - Profiel - Wie ben jij?
                        plus
                        Assistent Winkelmanager Okay Oedelem Jobs Available at Colruyt Group in Beernem, . * Okay * Oedelem, 8730 Beernem, België - Solliciteer als één van de eersten - Job Description - Jij gaat aan de slag bij Okay, de buurtsupermarkt van Colruyt Group. Bij Okay winkel je snel, goedkoop en makkelijk en dat kan enkel dankzij onze medewerkers! Of je nu in onze winkels werkt als winkelmedewerker, assistent of winkelmanager, of in onze ondersteunende afdelingen zoals marketing, iedereen draagt zijn steentje bij om onze klanten de best mogelijke ervaring te bezorgen. Colruyt Group gelooft in de kracht van diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie. Iedereen is welkom om te solliciteren bij Colruyt Group en we bieden iedereen gelijke kansen. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving Als assistent winkelmanager ga je aan de slag bij Okay in Oedelem.
                        Assistent Winkelmanager Okay Oedelem Jobs Available at Colruyt Group in Beernem, . * Okay * Oedelem, 8730 Beernem, België - Solliciteer als één van de eersten - Job Description - Jij gaat aan de slag bij Okay, de buurtsupermarkt van Colruyt Group. Bij Okay winkel je snel, goedkoop en makkelijk en dat kan enkel dankzij onze medewerkers! Of je nu in onze winkels werkt als winkelmedewerker, assistent of winkelmanager, of in onze ondersteunende afdelingen zoals marketing, iedereen draagt zijn steentje bij om onze klanten de best mogelijke ervaring te bezorgen. Colruyt Group gelooft in de kracht van diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie. Iedereen is welkom om te solliciteren bij Colruyt Group en we bieden iedereen gelijke kansen. Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving Als assistent winkelmanager ga je aan de slag bij Okay in Oedelem.
                        plus
                        Delino Nv * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - Word jij onze nieuwe smaakmaker in klantbeleving? Werken bij Délino, een smaakvol succes! Vanuit onze vestiging in Knokke-Heist maken we bij Délino al meer dan 40 jaar de lekkerste warme sauzen, koude sauzen en vinaigrettes. We werken steeds met topingrediënten én een flinke portie liefde voor ons vak. Als hecht familiebedrijf draait bij ons alles om samenwerken en het creëren van smaakmomenten die mensen verbinden. Bij Délino maken we het verschil met uitstekende service. Als klantgerichte en gedreven Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij helpt met vragen, problemen en bestellingen en zorgt dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Je zet graag problemen om in oplossingen en denkt actief mee over het verbeteren van onze processen.
                        Delino Nv * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - Word jij onze nieuwe smaakmaker in klantbeleving? Werken bij Délino, een smaakvol succes! Vanuit onze vestiging in Knokke-Heist maken we bij Délino al meer dan 40 jaar de lekkerste warme sauzen, koude sauzen en vinaigrettes. We werken steeds met topingrediënten én een flinke portie liefde voor ons vak. Als hecht familiebedrijf draait bij ons alles om samenwerken en het creëren van smaakmomenten die mensen verbinden. Bij Délino maken we het verschil met uitstekende service. Als klantgerichte en gedreven Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij helpt met vragen, problemen en bestellingen en zorgt dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Je zet graag problemen om in oplossingen en denkt actief mee over het verbeteren van onze processen.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Dienstbetoon VZW * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Samen met de verzorg je het telefonisch onthaal van het ABVV West-Vlaanderen - Je behandelt de telefoons en schakelt door naar de bevoegde diensten - Je verstrekt basisinformatie m.b.t de diverse diensten/centrales en hun dienstverlening - Je verwerkt de binnenkomende en uitgaande post - Je doet de reservatie en het beheer van de vergaderzalen - Je ontvangt, controleert en verwerkt diverse documenten - Je voert diverse administratieve taken uit in opdracht van de - Je vervangt in een beurtrol een afwezige collega aan het fysiek onthaal in één van de hoofdkantoren van het ABVV West-Vlaanderen (Brugge, Kortrijk, Oostende, Roeselare) Jouw profiel - Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs - Je communiceert op een klantvriendelijke manier, zowel mondeling als schriftelijk
                        Dienstbetoon VZW * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Samen met de verzorg je het telefonisch onthaal van het ABVV West-Vlaanderen - Je behandelt de telefoons en schakelt door naar de bevoegde diensten - Je verstrekt basisinformatie m.b.t de diverse diensten/centrales en hun dienstverlening - Je verwerkt de binnenkomende en uitgaande post - Je doet de reservatie en het beheer van de vergaderzalen - Je ontvangt, controleert en verwerkt diverse documenten - Je voert diverse administratieve taken uit in opdracht van de - Je vervangt in een beurtrol een afwezige collega aan het fysiek onthaal in één van de hoofdkantoren van het ABVV West-Vlaanderen (Brugge, Kortrijk, Oostende, Roeselare) Jouw profiel - Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs - Je communiceert op een klantvriendelijke manier, zowel mondeling als schriftelijk
                        plus
                        NOUVEAU
                        Accountants Fibam B.V. BVBA * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Accountants Fibam zoeken we een office manager die zorgt voor een warme ontvangst, vlotte administratie en een extra portie sfeer en gezelligheid. Blink jij uit in organiseren en ben je graag de lijm in een dynamische organisatie? Laat dan snel van je horen. Wat zijn je taken? - Je verwelkomt onze klanten én partners met een brede smile aan het onthaal. Je stelt ze op hun gemak en serveert de koffie warm en zonder morsen. Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt van onze IT-partner. - Je leest identiteitskaarten in, maakt opdrachtbrieven en volmachten aan en beheert de klantendatabase via AdminPulse. Zo hou je onze klantenadministratie up-to-date. Niet dat het vaak gebeurt, maar klanten die te laat betalen, stuur jij een herinnering: zacht maar dwingend.
                        Accountants Fibam B.V. BVBA * GISTEL - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Accountants Fibam zoeken we een office manager die zorgt voor een warme ontvangst, vlotte administratie en een extra portie sfeer en gezelligheid. Blink jij uit in organiseren en ben je graag de lijm in een dynamische organisatie? Laat dan snel van je horen. Wat zijn je taken? - Je verwelkomt onze klanten én partners met een brede smile aan het onthaal. Je stelt ze op hun gemak en serveert de koffie warm en zonder morsen. Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt van onze IT-partner. - Je leest identiteitskaarten in, maakt opdrachtbrieven en volmachten aan en beheert de klantendatabase via AdminPulse. Zo hou je onze klantenadministratie up-to-date. Niet dat het vaak gebeurt, maar klanten die te laat betalen, stuur jij een herinnering: zacht maar dwingend.
                        plus
                        Gadus * 8460 Oudenburg, België - Solliciteer als één van de eersten * In samenwerking met een internationale organisatie in regio Wielsbeke is Robert Half op zoek naar een HR Officer. * De organisatie behoort tot een financieel sterke groep die actief is in productie en bekend staat om zijn veerkracht en innovatie. Waardering staat hoog in het vaandel, en dit vertaalt zich in interne mobiliteitskansen waarbij alle medewerkers toegang hebben tot interne vacatures. Naast een hybride werkmodel is er toegang tot opleidingen op maat, zoals Excel-trainingen en taalopleidingen, waarnaast ook toegang is tot een breed aanbod aan boeken en podcasts voor zowel professionele als persoonlijke groei. * Robert Half is als exclusieve partner ingeschakeld bij de zoektocht naar een HR Generalist voor de firma Van Huele Gebroeders te Oostende.
                        Gadus * 8460 Oudenburg, België - Solliciteer als één van de eersten * In samenwerking met een internationale organisatie in regio Wielsbeke is Robert Half op zoek naar een HR Officer. * De organisatie behoort tot een financieel sterke groep die actief is in productie en bekend staat om zijn veerkracht en innovatie. Waardering staat hoog in het vaandel, en dit vertaalt zich in interne mobiliteitskansen waarbij alle medewerkers toegang hebben tot interne vacatures. Naast een hybride werkmodel is er toegang tot opleidingen op maat, zoals Excel-trainingen en taalopleidingen, waarnaast ook toegang is tot een breed aanbod aan boeken en podcasts voor zowel professionele als persoonlijke groei. * Robert Half is als exclusieve partner ingeschakeld bij de zoektocht naar een HR Generalist voor de firma Van Huele Gebroeders te Oostende.
                        plus
                        Vacature Schoonmaakmedewerker deeltijds bij YES! Talents in Zwijnaarde * Yes! Belgium BVBA * Zwijnaarde, 9052 Gent, België - Solliciteer als één van de eersten - Omschrijving - Wil jij meewerken aan een nette en frisse werkomgeving in Zwijnaarde? * Schoonmaken van kantoren, labo's, onthaal, sanitair en vergaderzalen * Zorgen voor een nette werkplek voor medewerkers en bezoekers * Werken volgens de geldende kwaliteits- en hygiënestandaarden - Sector - Domein - Jouw profiel - Vereisten - Profiel * Goede kennis van het Nederlands om vlot te communiceren en instructies te begrijpen * Gemotiveerd met een flexibele werkhouding en oog voor detail * Blanco strafregister * Eigen vervoer, de site is niet bereikbaar met het openbaar vervoer - Ervaring - Studies * 0. Geen - Ons aanbod - Aanbod * Deeltijdse job met werkuren op maandag, woensdag en donderdag van 17u00 tot 20u00 en
                        Vacature Schoonmaakmedewerker deeltijds bij YES! Talents in Zwijnaarde * Yes! Belgium BVBA * Zwijnaarde, 9052 Gent, België - Solliciteer als één van de eersten - Omschrijving - Wil jij meewerken aan een nette en frisse werkomgeving in Zwijnaarde? * Schoonmaken van kantoren, labo's, onthaal, sanitair en vergaderzalen * Zorgen voor een nette werkplek voor medewerkers en bezoekers * Werken volgens de geldende kwaliteits- en hygiënestandaarden - Sector - Domein - Jouw profiel - Vereisten - Profiel * Goede kennis van het Nederlands om vlot te communiceren en instructies te begrijpen * Gemotiveerd met een flexibele werkhouding en oog voor detail * Blanco strafregister * Eigen vervoer, de site is niet bereikbaar met het openbaar vervoer - Ervaring - Studies * 0. Geen - Ons aanbod - Aanbod * Deeltijdse job met werkuren op maandag, woensdag en donderdag van 17u00 tot 20u00 en
                        plus
                        Mezennestje Vzw * TORHOUT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Als kindbegeleider sta je in voor het dagelijks onthaal en opvang van kinderen tussen 0 en 3 jaar. Samen met je , biedt je een optimaal pedagogisch klimaat aan, aangepast aan de ontwikkelingsnoden van het kind. * Je creërt een basisklimaat dat veiligheid, zekerheid en geborgenheid biedt. * Je observeert de ontwikkeling van de kinderen en hebt oog voor de evolutie en de specifieke noden van elk kindje. * Dagelijkse verzorging is een basistaak, waar je in staat voor de verzorging (verluiering, zindelijkheidstraining, signalen mbt ziekte..), het begeleiden van de eetsituatie en het organiseren van de rustmomenten. * Je staat in voor de begeleiding van spelmomenten (zowel binnen als buiten) en biedt daarnaast gerichte activiteiten aan. * Dagelijks heb je contacten met ouders.
                        Mezennestje Vzw * TORHOUT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Als kindbegeleider sta je in voor het dagelijks onthaal en opvang van kinderen tussen 0 en 3 jaar. Samen met je , biedt je een optimaal pedagogisch klimaat aan, aangepast aan de ontwikkelingsnoden van het kind. * Je creërt een basisklimaat dat veiligheid, zekerheid en geborgenheid biedt. * Je observeert de ontwikkeling van de kinderen en hebt oog voor de evolutie en de specifieke noden van elk kindje. * Dagelijkse verzorging is een basistaak, waar je in staat voor de verzorging (verluiering, zindelijkheidstraining, signalen mbt ziekte..), het begeleiden van de eetsituatie en het organiseren van de rustmomenten. * Je staat in voor de begeleiding van spelmomenten (zowel binnen als buiten) en biedt daarnaast gerichte activiteiten aan. * Dagelijks heb je contacten met ouders.
                        plus
                        Gadus * 8820 Torhout, België - Solliciteer als één van de eersten * Voor een groeiende organisatie in regio Kortrijk zijn wij op zoek naar een HR Business Partner. * Je komt terecht in een uitgebreid HR team en een organisatie met een familiale sfeer, leuke activiteiten en mogelijkheid tot professionele groei. In deze functie krijg je de kans om naar verschillende vestigingen te gaan. * Ben jij een gedreven HR-professional met een passie voor mensen en het vermogen om het verschil te maken binnen een dynamische en uitdagende onderneming? Dan zijn wij op zoek naar jou! * Samen met Gadus NV is Robert Half op zoek naar een Sourcing Manager, een nieuwe rol binnen deze groeiende organisatie. * Gadus NV is een toonaangevend IJslands bedrijf gespecialiseerd in de productie en distributie van hoogwaardige visproducten.
                        Gadus * 8820 Torhout, België - Solliciteer als één van de eersten * Voor een groeiende organisatie in regio Kortrijk zijn wij op zoek naar een HR Business Partner. * Je komt terecht in een uitgebreid HR team en een organisatie met een familiale sfeer, leuke activiteiten en mogelijkheid tot professionele groei. In deze functie krijg je de kans om naar verschillende vestigingen te gaan. * Ben jij een gedreven HR-professional met een passie voor mensen en het vermogen om het verschil te maken binnen een dynamische en uitdagende onderneming? Dan zijn wij op zoek naar jou! * Samen met Gadus NV is Robert Half op zoek naar een Sourcing Manager, een nieuwe rol binnen deze groeiende organisatie. * Gadus NV is een toonaangevend IJslands bedrijf gespecialiseerd in de productie en distributie van hoogwaardige visproducten.
                        plus
                        Belfius Bank NV * BREDENE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Belfius is de enige 100 % Belgische geïntegreerde bankverzekeraar. Belfius helpt 4 miljoen particulieren, zelfstandigen, vrije beroepers en kmo's. Belfius is de nummer 1 in de publieke en sociale sector en een vooraanstaand partner van grote ondernemingen. En Belfius speelt op de verzekeringsmarkt een essentiële rol langs diverse kanalen en met diverse merken. Als warme bankverzekeraar wil Belfius ook de motor zijn van de samenleving en van tevreden klanten. De Belfius-medewerkers vormen de olie en de brandstof die die motor moeten doen draaien. Daarom zet Belfius volop in op geëngageerde medewerkers, medewerkers die graag een extra inspanning doen, zich betrokken voelen bij de organisatie en mee de kar willen trekken. Je biedt klanten producten en diensten aan die nauw aansluiten bij hun b
                        Belfius Bank NV * BREDENE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Belfius is de enige 100 % Belgische geïntegreerde bankverzekeraar. Belfius helpt 4 miljoen particulieren, zelfstandigen, vrije beroepers en kmo's. Belfius is de nummer 1 in de publieke en sociale sector en een vooraanstaand partner van grote ondernemingen. En Belfius speelt op de verzekeringsmarkt een essentiële rol langs diverse kanalen en met diverse merken. Als warme bankverzekeraar wil Belfius ook de motor zijn van de samenleving en van tevreden klanten. De Belfius-medewerkers vormen de olie en de brandstof die die motor moeten doen draaien. Daarom zet Belfius volop in op geëngageerde medewerkers, medewerkers die graag een extra inspanning doen, zich betrokken voelen bij de organisatie en mee de kar willen trekken. Je biedt klanten producten en diensten aan die nauw aansluiten bij hun b
                        plus
                        MG Real Estate * DEINZE - Solliciteer als één van de eersten - Als Office Manager zal je binnen MG Real Estate verantwoordelijk zijn voor het onthaal en de receptie. Jij bent het visitekaartje van het bedrijf en maakt deel uit van het administratief backoffice team. * Klanten verwelkomen, ontvangen en inschrijven, ook leveranciers verder helpen; * IT-kennis is een must: je beheert het CRM-systeem en zal bijstaan met computer gerelateerde vragen; * Je bent verantwoordelijk voor de telefonie, bestellen van marketing- & kantoorbenodigdheden, relatiegeschenken, … * Allerhande administratieve en organisatorische taken zodat zaken op kantoor vlot verlopen en alle collega's ondersteund worden waar nodig; * Bestel- & facturatiebonnen opmaken ter ondersteuning van de boekhouding; * Je staat de bij: het organiseren van events, uitsturen van uitnodigingen, opvolgen van registrat
                        MG Real Estate * DEINZE - Solliciteer als één van de eersten - Als Office Manager zal je binnen MG Real Estate verantwoordelijk zijn voor het onthaal en de receptie. Jij bent het visitekaartje van het bedrijf en maakt deel uit van het administratief backoffice team. * Klanten verwelkomen, ontvangen en inschrijven, ook leveranciers verder helpen; * IT-kennis is een must: je beheert het CRM-systeem en zal bijstaan met computer gerelateerde vragen; * Je bent verantwoordelijk voor de telefonie, bestellen van marketing- & kantoorbenodigdheden, relatiegeschenken, … * Allerhande administratieve en organisatorische taken zodat zaken op kantoor vlot verlopen en alle collega's ondersteund worden waar nodig; * Bestel- & facturatiebonnen opmaken ter ondersteuning van de boekhouding; * Je staat de bij: het organiseren van events, uitsturen van uitnodigingen, opvolgen van registrat
                        plus
                        MiramirO vzw * gent - Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Miramiro is een creatieve werkplaats voor hedendaags circus in hartje Gent. We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Hoogtepunt van het jaar? Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Jouw verantwoordelijkheden - over de functie - Als stagiair eventmanagement draai je mee in een klein, enthousiast team dat het festival van A tot Z voorbereidt. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Contact met (inter)nationale artiesten: foto's, teksten, verblijven, technische info, … opvragen * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correc
                        MiramirO vzw * gent - Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Miramiro is een creatieve werkplaats voor hedendaags circus in hartje Gent. We ondersteunen artiesten, tonen nieuw werk en brengen het publiek samen tijdens unieke voorstellingen op verrassende plekken. Hoogtepunt van het jaar? Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. Jouw verantwoordelijkheden - over de functie - Als stagiair eventmanagement draai je mee in een klein, enthousiast team dat het festival van A tot Z voorbereidt. Je krijgt een gevarieerde mix van productie-, organisatie- en communicatietaken. * Contact met (inter)nationale artiesten: foto's, teksten, verblijven, technische info, … opvragen * Meewerken aan communicatie via website en sociale media. * Opvolgen van grafisch werk en correc
                        plus
                        Belfius Bank NV * DEINZE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je biedt klanten producten en diensten aan die nauw aansluiten bij hun behoeftes. Je stimuleert klanten om de digitale Belfius-kanalen (internetbankieren, mobile app) te gebruiken en ondersteunt hen daarbij. Je detecteert beleggingsmogelijkheden en op belangrijke momenten in het leven van de klanten, begeleid je hen om hun projecten te verwezenlijken. Binnen het kantoor vervul jij een cruciale rol: wanneer jij belangrijke signalen detecteert, verwijs jij klanten immers door naar je collega's voor gespecialiseerd advies. Een typische werkdag is dus heel gevarieerd. Met één constante: je draagt bij tot de commerciële resultaten van Belfius en een grotere klanttevredenheid. Je krijgt de kans om de bank grondig te leren kennen, een op maat aangepaste opleiding te volgen en zo een
                        Belfius Bank NV * DEINZE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je biedt klanten producten en diensten aan die nauw aansluiten bij hun behoeftes. Je stimuleert klanten om de digitale Belfius-kanalen (internetbankieren, mobile app) te gebruiken en ondersteunt hen daarbij. Je detecteert beleggingsmogelijkheden en op belangrijke momenten in het leven van de klanten, begeleid je hen om hun projecten te verwezenlijken. Binnen het kantoor vervul jij een cruciale rol: wanneer jij belangrijke signalen detecteert, verwijs jij klanten immers door naar je collega's voor gespecialiseerd advies. Een typische werkdag is dus heel gevarieerd. Met één constante: je draagt bij tot de commerciële resultaten van Belfius en een grotere klanttevredenheid. Je krijgt de kans om de bank grondig te leren kennen, een op maat aangepaste opleiding te volgen en zo een
                        plus
                        Belfius Bank NV * AALTER - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je biedt klanten producten en diensten aan die nauw aansluiten bij hun behoeftes. Je stimuleert klanten om de digitale Belfius-kanalen (internetbankieren, mobile app) te gebruiken en ondersteunt hen daarbij. Je detecteert beleggingsmogelijkheden en op belangrijke momenten in het leven van de klanten, begeleid je hen om hun projecten te verwezenlijken. Binnen het kantoor vervul jij een cruciale rol: wanneer jij belangrijke signalen detecteert, verwijs jij klanten immers door naar je collega's voor gespecialiseerd advies. Een typische werkdag is dus heel gevarieerd. Met één constante: je draagt bij tot de commerciële resultaten van Belfius en een grotere klanttevredenheid. Je krijgt de kans om de bank grondig te leren kennen, een op maat aangepaste opleiding te volgen en zo een
                        Belfius Bank NV * AALTER - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je biedt klanten producten en diensten aan die nauw aansluiten bij hun behoeftes. Je stimuleert klanten om de digitale Belfius-kanalen (internetbankieren, mobile app) te gebruiken en ondersteunt hen daarbij. Je detecteert beleggingsmogelijkheden en op belangrijke momenten in het leven van de klanten, begeleid je hen om hun projecten te verwezenlijken. Binnen het kantoor vervul jij een cruciale rol: wanneer jij belangrijke signalen detecteert, verwijs jij klanten immers door naar je collega's voor gespecialiseerd advies. Een typische werkdag is dus heel gevarieerd. Met één constante: je draagt bij tot de commerciële resultaten van Belfius en een grotere klanttevredenheid. Je krijgt de kans om de bank grondig te leren kennen, een op maat aangepaste opleiding te volgen en zo een
                        plus
                        Hotel Britannia BVBA * Elizabetlaan 85, 8300 Knokke-Heist, België - Solliciteer als één van de eersten - De omgeving - Ben jij een echte duizendpoot als het komt op het coördineren van projecten en taken en werk je graag in een luxueuze omgeving? Dan staat ons team klaar om je hartelijk te verwelkomen als nieuwe Assistant Hotel Manager in Hotel Britannia Knokke. Je komt terecht in een dynamisch team dat instaat om de klanten van het boetiekhotel Britannia in Knokke een hospitality-beleving te bieden. Met 26 ruime en luxueuze kamers, een prachtig salon met high-tea en bediening alsook een ruim terras, is het hotel de ideale plaats voor een kort of lang verblijf voor onze gasten. Voor de B2B klanten beschikken we over een ruime business-venue waar seminaries, recepties en evenementen georganiseerd worden voor diverse doelgroepen. De taken van een assistent-hotel manager
                        Hotel Britannia BVBA * Elizabetlaan 85, 8300 Knokke-Heist, België - Solliciteer als één van de eersten - De omgeving - Ben jij een echte duizendpoot als het komt op het coördineren van projecten en taken en werk je graag in een luxueuze omgeving? Dan staat ons team klaar om je hartelijk te verwelkomen als nieuwe Assistant Hotel Manager in Hotel Britannia Knokke. Je komt terecht in een dynamisch team dat instaat om de klanten van het boetiekhotel Britannia in Knokke een hospitality-beleving te bieden. Met 26 ruime en luxueuze kamers, een prachtig salon met high-tea en bediening alsook een ruim terras, is het hotel de ideale plaats voor een kort of lang verblijf voor onze gasten. Voor de B2B klanten beschikken we over een ruime business-venue waar seminaries, recepties en evenementen georganiseerd worden voor diverse doelgroepen. De taken van een assistent-hotel manager
                        plus
                        Brico Plan-it * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bijdragen aan de voldoening van de klant en de verkoop ontwikkelen doorheen de kwaliteit van het onthaal en de adviesverlening. Concretiseren van de verkoop. Zorgen voor gevulde, bebakende en aantrekkelijke rayons. Luisteren naar klanten en hun behoeften omzetten ter verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening). - onthaal van de klanten - adviseren en informeren van de klanten - peilen naar de noden van de klanten - aanbod voorstellen en opstellen - voorraadbeheer - opvolgen bestekken - Jouw profiel - Verkoop produkten: Elektriciteit, Loodgieterij, Gereedschappen, ... - affiniteit met doe-het-zelf - Dienstvaardigheid - Open voor anderen zelf, luistervaardigheid - Teamgeest - Levendig, dynamisch - Door de resultaten en de prestatie gemotiveerd - Serieus, zin vo
                        Brico Plan-it * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bijdragen aan de voldoening van de klant en de verkoop ontwikkelen doorheen de kwaliteit van het onthaal en de adviesverlening. Concretiseren van de verkoop. Zorgen voor gevulde, bebakende en aantrekkelijke rayons. Luisteren naar klanten en hun behoeften omzetten ter verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening). - onthaal van de klanten - adviseren en informeren van de klanten - peilen naar de noden van de klanten - aanbod voorstellen en opstellen - voorraadbeheer - opvolgen bestekken - Jouw profiel - Verkoop produkten: Elektriciteit, Loodgieterij, Gereedschappen, ... - affiniteit met doe-het-zelf - Dienstvaardigheid - Open voor anderen zelf, luistervaardigheid - Teamgeest - Levendig, dynamisch - Door de resultaten en de prestatie gemotiveerd - Serieus, zin vo
                        plus
                        Bodo BVBA * SINT-DENIJS-WESTREM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij een passie voor optiek en een oog voor stijl? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij geloven dat mensen laten zien onze missie is, en zoeken een enthousiaste verkoper / verkoopster om ons team te versterken. Wat ga je doen? * Klanten begeleiden bij het kiezen van de perfecte bril die zowel esthetisch als functioneel aansluit. * Onthaal en administratie. * Kleine reparaties uitvoeren aan brillen, zoals het aanpassen van monturen en het vervangen van onderdelen. * Problemen met zicht herkennen en samen met de klant naar passende oplossingen zoeken. * Via interne opleidingen doorgroeien naar een gediplomeerde opticien. Jouw profiel - Wie ben jij? * Gevoel voor kleur en stijl: Je helpt klanten bij het kiezen van een bril die past bij hun gezichtsvorm en persoonlijkheid.
                        Bodo BVBA * SINT-DENIJS-WESTREM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij een passie voor optiek en een oog voor stijl? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij geloven dat mensen laten zien onze missie is, en zoeken een enthousiaste verkoper / verkoopster om ons team te versterken. Wat ga je doen? * Klanten begeleiden bij het kiezen van de perfecte bril die zowel esthetisch als functioneel aansluit. * Onthaal en administratie. * Kleine reparaties uitvoeren aan brillen, zoals het aanpassen van monturen en het vervangen van onderdelen. * Problemen met zicht herkennen en samen met de klant naar passende oplossingen zoeken. * Via interne opleidingen doorgroeien naar een gediplomeerde opticien. Jouw profiel - Wie ben jij? * Gevoel voor kleur en stijl: Je helpt klanten bij het kiezen van een bril die past bij hun gezichtsvorm en persoonlijkheid.
                        plus
                        RAADHUIS B&F Bvba * SINT-ANDRIES - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Raadhuis, met kantoren in Brugge, Torhout, Knokke-Heist, Oostende, Kortrijk en Jabbeke, is de gemeenschappelijke naam van een groep onafhankelijke bedrijven. Onder één dak wordt een waaier aan complementaire diensten aangeboden zoals accountancy, bank & verzekeringen en vastgoed. Ter versterking van ons team kijken wij actief uit naar een administratief onthaalbediende. Zoek jij een job met afwisseling, warme collega's en een plek waar je als mens en medewerker wordt gewaardeerd? Dan is deze functie misschien wel jouw volgende uitdaging! Jobomschrijving * Als gezicht van Raadhuis sta jij in voor het onthaal van klanten, zowel op kantoor als telefonisch. * Je ondersteunt onze en door administratieve taken in een klantendossier voor je rekening te nemen (bv.KBO-inschrijving, publicatie
                        RAADHUIS B&F Bvba * SINT-ANDRIES - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Raadhuis, met kantoren in Brugge, Torhout, Knokke-Heist, Oostende, Kortrijk en Jabbeke, is de gemeenschappelijke naam van een groep onafhankelijke bedrijven. Onder één dak wordt een waaier aan complementaire diensten aangeboden zoals accountancy, bank & verzekeringen en vastgoed. Ter versterking van ons team kijken wij actief uit naar een administratief onthaalbediende. Zoek jij een job met afwisseling, warme collega's en een plek waar je als mens en medewerker wordt gewaardeerd? Dan is deze functie misschien wel jouw volgende uitdaging! Jobomschrijving * Als gezicht van Raadhuis sta jij in voor het onthaal van klanten, zowel op kantoor als telefonisch. * Je ondersteunt onze en door administratieve taken in een klantendossier voor je rekening te nemen (bv.KBO-inschrijving, publicatie
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Réception à Oedelem?

                        Salaire moyen par an
                        29.500 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Réception à Oedelem est de 29.500 €. Les salaires de Réception à Oedelem vont de 23.800 € à 34.900 €.