Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Comptabilité
                          • Communication
                          • Business
                          • Impôt
                          • Néerlandais
                          • Rapport
                          • Chargé/e de mission
                          • Comptable fiscaliste
                          • Gestionnaire d'impôts indirects
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/rice des ventes
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Administrateur/trice de haute direction
                          • Agent/e
                          • Agent/e d'entretien d'ascenseurs

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          8


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Comptabilité
                          17






                          42 résultats pour Personal Tax Consultant à Waasmunster dans un rayon de 30 km

                          Personal Tax Consultant

                          Human Capital Services bvba
                          Dendermonde
                          The department is looking for a Personal Tax Consultant for the Belgian office. The personal tax department offers appropriate solutions to multinational and local organizations concerning personal income tax, taxation of non-residents, salary splits and expatriate tax concessions. * Specialization in Personal income tax for expats or salary split, * In-house training and coaching to increase knowledge and skills in Personal Tax field, Clients receive professional consultancy services in the areas of tax compliance, international employment services, HR Support, payroll services and compensation and benefits enabling the company to reach its full potential. * Human Capital Services is
                          The department is looking for a Personal Tax Consultant for the Belgian office. The personal tax department offers appropriate solutions to multinational and local organizations concerning personal income tax, taxation of non-residents, salary splits and expatriate tax concessions. * Specialization in Personal income tax for expats or salary split, * In-house training and coaching to increase knowledge and skills in Personal Tax field, Clients receive professional consultancy services in the areas of tax compliance, international employment services, HR Support, payroll services and compensation and benefits enabling the company to reach its full potential. * Human Capital Services is
                          plus
                          NOUVEAU

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 41 offres d’emploi similaires.

                          We zijn vandaag op zoek naar een Tax Specialist om hun Finance team te versterken. In deze rol ben je dé tax expert en aanspreekpunt voor alle fiscale vraagstukken en verplichtingen binnen een 15tal Belgische entiteiten. o Corporate tax o Algemene tax compliance (direct en indirect tax) * Je beheert de contacten met externe stakeholders zoals de externe consultant (PwC) en advocatenkantoren. * Je werkt samen met de Group Tax Manager en stemt regelmatig af met accounting, controlling en de externe adviseurs. * Je kan rekenen op 4 à 10 jaar relevante ervaring binnen corporate tax, idealiter opgebouwd binnen bv. een Big4-omgeving, eventueel aangevuld met eerste in-house ervaring (groot pluspunt). * Je hebt grondige kennis van vennootscha
                          We zijn vandaag op zoek naar een Tax Specialist om hun Finance team te versterken. In deze rol ben je dé tax expert en aanspreekpunt voor alle fiscale vraagstukken en verplichtingen binnen een 15tal Belgische entiteiten. o Corporate tax o Algemene tax compliance (direct en indirect tax) * Je beheert de contacten met externe stakeholders zoals de externe consultant (PwC) en advocatenkantoren. * Je werkt samen met de Group Tax Manager en stemt regelmatig af met accounting, controlling en de externe adviseurs. * Je kan rekenen op 4 à 10 jaar relevante ervaring binnen corporate tax, idealiter opgebouwd binnen bv. een Big4-omgeving, eventueel aangevuld met eerste in-house ervaring (groot pluspunt). * Je hebt grondige kennis van vennootscha
                          plus
                          Als Tax Specialist binnen de Environmental Services-sector in Mechelen werk je in een dynamische, internationale omgeving die inzet op duurzaamheid, innovatie en circulaire waardecreatie. * Je hebt minstens 3 jaar ervaring in corporate tax Ben jij die gedreven Tax Specialist die energie krijgt van fiscale uitdagingen en duurzaamheid wil verbinden met expertise?
                          Als Tax Specialist binnen de Environmental Services-sector in Mechelen werk je in een dynamische, internationale omgeving die inzet op duurzaamheid, innovatie en circulaire waardecreatie. * Je hebt minstens 3 jaar ervaring in corporate tax Ben jij die gedreven Tax Specialist die energie krijgt van fiscale uitdagingen en duurzaamheid wil verbinden met expertise?
                          plus
                          To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will be responsible for providing guidance on Value Added Tax (VAT) matters to clients or internal stakeholders. Responsibilities include analyzing VAT implications for new business ventures and systems, liaising with tax authorities, ensuring compliance, and managing projects to optimize VAT outcomes. * Coordinate other Indirect Tax teams on VAT rules and implications. Advise on potential tax planning opport
                          To strength the EMEA Indirect Tax Department and accommodate the further roll-out of the strategic plan, we are looking for a EMEA VAT Advisory Manager based in the European Headquarters in Brussels (Belgium) or Global Business Center in Wroclaw (Poland). As a EMEA VAT Advisory Manager, you will become part of a professional, enthusiastic and driven tax team. You will be responsible for providing guidance on Value Added Tax (VAT) matters to clients or internal stakeholders. Responsibilities include analyzing VAT implications for new business ventures and systems, liaising with tax authorities, ensuring compliance, and managing projects to optimize VAT outcomes. * Coordinate other Indirect Tax teams on VAT rules and implications. Advise on potential tax planning opport
                          plus
                          NOUVEAU
                          Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * Undertake personal professional development and ensure appropriate training records and personal logs are updated and submitted to maintain relevant auditor registrations and competency codes and relevant industry knowledge * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised
                          Manage personal schedule to work efficiently and to meet target changeability requirements as defined by the Operations Manager * Undertake personal professional development and ensure appropriate training records and personal logs are updated and submitted to maintain relevant auditor registrations and competency codes and relevant industry knowledge * To manage personal expenditure required to fulfil the role aligned with local SGS policies in order that customer relations and profitability of the business are not compromised
                          plus
                          Voor onze klant, een internationaal advieskantoor zijn wij op zoek naar een Corporate Tax Manager (m/v/x), met 4 tot 9 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Als Tax Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten, voor alle aspecten van vennootschapsbelasting.
                          Voor onze klant, een internationaal advieskantoor zijn wij op zoek naar een Corporate Tax Manager (m/v/x), met 4 tot 9 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Als Tax Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten, voor alle aspecten van vennootschapsbelasting.
                          plus

                          Medewerker accounting

                          Azuro
                          Gent met 10 dagen thuiswerk per maand.
                          Télétravail possible
                          opzetten en uitwerken van rapporteringen, meewerken aan de boekhoudkundige consolidatie op internationaal groepsniveau, tax projecten,....).
                          opzetten en uitwerken van rapporteringen, meewerken aan de boekhoudkundige consolidatie op internationaal groepsniveau, tax projecten,....).
                          plus
                          NOUVEAU
                          Onze dienstverlening gaat verder dan pure accountancy: ook tax & legal, marketing, IT, optimalisaties en strategisch advies maken deel uit van ons totaalpakket.
                          Onze dienstverlening gaat verder dan pure accountancy: ook tax & legal, marketing, IT, optimalisaties en strategisch advies maken deel uit van ons totaalpakket.
                          plus
                          Belfius Bank NV * LOKEREN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je detecteert de behoeften van de klant en geeft gepast advies over beleggingsopportuniteiten. In die hoedanigheid ben je proactief, zowel naar bestaande klanten als prospecten toe. Je werkt proactief samen met de segmenten Business Banking en Daily voor de acquisitie, upgrade en uitrusting van onze klanten. Je verwijst klanten door voor kredieten, BOAR en Beats. Je bouwt permanent relaties op en uit in functie van het globale bancaire aanbod. Jouw profiel * Je hebt een bachelor-diploma, bij voorkeur met een economische oriëntatie, of je hebt ervaring in de sector. * Je hebt een grote interesse in financiële producten. * Je bent dynamisch en hebt een commerciële geest. * Je werkt graag op basis van doelstellingen, te bereiken als een team. Bedrijfsvoordelen - Pensioenplan - F
                          Belfius Bank NV * LOKEREN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je detecteert de behoeften van de klant en geeft gepast advies over beleggingsopportuniteiten. In die hoedanigheid ben je proactief, zowel naar bestaande klanten als prospecten toe. Je werkt proactief samen met de segmenten Business Banking en Daily voor de acquisitie, upgrade en uitrusting van onze klanten. Je verwijst klanten door voor kredieten, BOAR en Beats. Je bouwt permanent relaties op en uit in functie van het globale bancaire aanbod. Jouw profiel * Je hebt een bachelor-diploma, bij voorkeur met een economische oriëntatie, of je hebt ervaring in de sector. * Je hebt een grote interesse in financiële producten. * Je bent dynamisch en hebt een commerciële geest. * Je werkt graag op basis van doelstellingen, te bereiken als een team. Bedrijfsvoordelen - Pensioenplan - F
                          plus
                          Belfius Bank NV * AALST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Belfius is de enige 100 % Belgische geïntegreerde bankverzekeraar. Belfius helpt 4 miljoen particulieren, zelfstandigen, vrije beroepers en kmo's. Belfius is de nummer 1 in de publieke en sociale sector en een vooraanstaand partner van grote ondernemingen. En Belfius speelt op de verzekeringsmarkt een essentiële rol langs diverse kanalen en met diverse merken. Als warme bankverzekeraar wil Belfius ook de motor zijn van de samenleving en van tevreden klanten. De Belfius-medewerkers vormen de olie en de brandstof die die motor moeten doen draaien. Daarom zet Belfius volop in op geëngageerde medewerkers, medewerkers die graag een extra inspanning doen, zich betrokken voelen bij de organisatie en mee de kar willen trekken. Je detecteert de behoeften van de klant en geeft gepast advies over ...
                          Belfius Bank NV * AALST - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Belfius is de enige 100 % Belgische geïntegreerde bankverzekeraar. Belfius helpt 4 miljoen particulieren, zelfstandigen, vrije beroepers en kmo's. Belfius is de nummer 1 in de publieke en sociale sector en een vooraanstaand partner van grote ondernemingen. En Belfius speelt op de verzekeringsmarkt een essentiële rol langs diverse kanalen en met diverse merken. Als warme bankverzekeraar wil Belfius ook de motor zijn van de samenleving en van tevreden klanten. De Belfius-medewerkers vormen de olie en de brandstof die die motor moeten doen draaien. Daarom zet Belfius volop in op geëngageerde medewerkers, medewerkers die graag een extra inspanning doen, zich betrokken voelen bij de organisatie en mee de kar willen trekken. Je detecteert de behoeften van de klant en geeft gepast advies over ...
                          plus
                          Belfius Bank NV * SINT-NIKLAAS - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je detecteert de behoeften van de klant en geeft gepast advies over beleggingsopportuniteiten. In die hoedanigheid ben je proactief, zowel naar bestaande klanten als prospecten toe. Je werkt proactief samen met de segmenten Business Banking en Daily voor de acquisitie, upgrade en uitrusting van onze klanten. Je verwijst klanten door voor kredieten, BOAR en Beats. Je bouwt permanent relaties op en uit in functie van het globale bancaire aanbod. Jouw profiel * Je hebt een bachelor-diploma, bij voorkeur met een economische oriëntatie, of je hebt ervaring in de sector. * Je hebt een grote interesse in financiële producten. * Je bent dynamisch en hebt een commerciële geest. * Je werkt graag op basis van doelstellingen, te bereiken als een team. Bedrijfsvoordelen - Pensioenpla
                          Belfius Bank NV * SINT-NIKLAAS - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Je detecteert de behoeften van de klant en geeft gepast advies over beleggingsopportuniteiten. In die hoedanigheid ben je proactief, zowel naar bestaande klanten als prospecten toe. Je werkt proactief samen met de segmenten Business Banking en Daily voor de acquisitie, upgrade en uitrusting van onze klanten. Je verwijst klanten door voor kredieten, BOAR en Beats. Je bouwt permanent relaties op en uit in functie van het globale bancaire aanbod. Jouw profiel * Je hebt een bachelor-diploma, bij voorkeur met een economische oriëntatie, of je hebt ervaring in de sector. * Je hebt een grote interesse in financiële producten. * Je bent dynamisch en hebt een commerciële geest. * Je werkt graag op basis van doelstellingen, te bereiken als een team. Bedrijfsvoordelen - Pensioenpla
                          plus
                          You join a passionate finance team where collaboration, autonomy and personal development are truly valued. * VAT & corporate tax: acting as the central point of contact for all VAT-related questions, monitoring legal updates, preparing and reviewing VAT declarations and supporting corporate tax matters. * Experience: Minimum 2 years in GL accounting (international and tax experience is a plus). * A varied role combining accounting, tax and operational responsibility.
                          You join a passionate finance team where collaboration, autonomy and personal development are truly valued. * VAT & corporate tax: acting as the central point of contact for all VAT-related questions, monitoring legal updates, preparing and reviewing VAT declarations and supporting corporate tax matters. * Experience: Minimum 2 years in GL accounting (international and tax experience is a plus). * A varied role combining accounting, tax and operational responsibility.
                          plus
                          Responsibility to review critically the report from the agency or consultant, preparing for the meeting with plant manager Frequency: 2 times a year Stakeholders: SHE Manager, Plant Manager, Site Management Team, external environmental consultants The Environment specialist will be responsible for reviewing the report from the external agency, defining a list of projects to close the gaps with permits and legislation compliance. Personal Traits and Behavioral Competencies * Continuous Improvement Mindset: The candidate should have a strong focus on continuous improvement, both in terms of personal development and operational performance.
                          Responsibility to review critically the report from the agency or consultant, preparing for the meeting with plant manager Frequency: 2 times a year Stakeholders: SHE Manager, Plant Manager, Site Management Team, external environmental consultants The Environment specialist will be responsible for reviewing the report from the external agency, defining a list of projects to close the gaps with permits and legislation compliance. Personal Traits and Behavioral Competencies * Continuous Improvement Mindset: The candidate should have a strong focus on continuous improvement, both in terms of personal development and operational performance.
                          plus
                          Time and resources to grow and develop, including a personal development budget and paid leave for learning days, as well as paid access to e-learning resources such as O'Reilly and LinkedIn Learning.
                          Time and resources to grow and develop, including a personal development budget and paid leave for learning days, as well as paid access to e-learning resources such as O'Reilly and LinkedIn Learning.
                          plus
                          Your Impact As an Accounting, Tax & Compliance Officer at Deliverect, you will play a pivotal role in the finance team of a fast-growing B2B SaaS company. You'll manage end-to-end accounting, tax accounting, & compliance and optimise bank & Treasury compliance processes. * Tax, treasury and reporting * Manage Deliverect's different monthly tax positions in the accounts of our different affiliates (income tax, US sales tax, VAT/GST, Transfer Pricing, withholding taxes) * Preparation of the recurring income tax returns for all Deliverect's entities in cooperation with local ; * Follow-up and calculation of income tax prepayments; * Support during tax audits; * Work together on international tax projects
                          Your Impact As an Accounting, Tax & Compliance Officer at Deliverect, you will play a pivotal role in the finance team of a fast-growing B2B SaaS company. You'll manage end-to-end accounting, tax accounting, & compliance and optimise bank & Treasury compliance processes. * Tax, treasury and reporting * Manage Deliverect's different monthly tax positions in the accounts of our different affiliates (income tax, US sales tax, VAT/GST, Transfer Pricing, withholding taxes) * Preparation of the recurring income tax returns for all Deliverect's entities in cooperation with local ; * Follow-up and calculation of income tax prepayments; * Support during tax audits; * Work together on international tax projects
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Personal Tax Consultant à Waasmunster?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Personal Tax Consultant à Waasmunster est de 39.400 €. Les salaires de Personal Tax Consultant à Waasmunster vont de 33.200 € à 48.900 €.