Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Télétravail possible
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
    1 sélectionné
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Comptabilité
                          • Néerlandais
                          • MS Office Suite
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Administrateur/trice d'équipe
                          • Adjoint/e au responsable comptable
                          • Administrateur/rice des ventes
                          • Administrateur/trice des comptes clés
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e d'accueil
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Analyste cybersécurité

                          Afficher plus

                          Emplacements

                          Télétravail possible
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          4


                          Options télétravail

                          Télétravail possible
                          26


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Comptabilité
                          9






                          21 résultats pour Office Manager à Malle dans un rayon de 30 km

                          Accountant - kantoorverantwoordelijke - flexibiliteit

                          Austin Bright
                          Antwerp
                          Télétravail possible
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                          Je bent handig met IT-tools zoals MS Office en interne dossierverwerkingssystemen.
                          Je bent handig met IT-tools zoals MS Office en interne dossierverwerkingssystemen.
                          NOUVEAU
                          Bij STILL zoeken we een Manager Technical Support & Engineering die zijn technische expertise inzet om zijn team te inspireren, te coachen en te ondersteunen. * Flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office Als Manager Technical Support & Engineering ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van een team van een 6-tal Technical Support medewerkers & Engineers én ondersteun je de Service op het terrein en in de werkplaats. Vervolgens volgt het 1ste gesprek bij STILL met de HR Manager Daarna ontmoet je de Service Manager Benelux
                          Bij STILL zoeken we een Manager Technical Support & Engineering die zijn technische expertise inzet om zijn team te inspireren, te coachen en te ondersteunen. * Flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office Als Manager Technical Support & Engineering ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van een team van een 6-tal Technical Support medewerkers & Engineers én ondersteun je de Service op het terrein en in de werkplaats. Vervolgens volgt het 1ste gesprek bij STILL met de HR Manager Daarna ontmoet je de Service Manager Benelux
                          plus
                          Commercial Manager Jobs Available at Profile Group in Wijnegem, . Dan is dit jouw kans om impact te maken als Manager van onze afdeling Rental & Used bij STILL in Wijnegem. Als Commercial Manager Used & Rental ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse werking en strategische groei van onze afdeling tweedehandsverkoop en verhuur van intern transportmaterieel. Goede kennis van MS Office en ERP-systemen . Facturering, Voorraadbeheer, Duits, Administratie, taxatie, Management, Stressbestendigheid, Verkoop, Communicatie, Engelse taal, Frans, MS Office Suite, Nederlands, Coaching
                          Commercial Manager Jobs Available at Profile Group in Wijnegem, . Dan is dit jouw kans om impact te maken als Manager van onze afdeling Rental & Used bij STILL in Wijnegem. Als Commercial Manager Used & Rental ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse werking en strategische groei van onze afdeling tweedehandsverkoop en verhuur van intern transportmaterieel. Goede kennis van MS Office en ERP-systemen . Facturering, Voorraadbeheer, Duits, Administratie, taxatie, Management, Stressbestendigheid, Verkoop, Communicatie, Engelse taal, Frans, MS Office Suite, Nederlands, Coaching
                          plus
                          Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. • Je hebt een grondig kennis van MS office en het aanleren van nieuwe programma's gaat vlot
                          Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. • Je hebt een grondig kennis van MS office en het aanleren van nieuwe programma's gaat vlot
                          plus
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Waaróm je deze functie wil ontdekken… * Groeiende organisatie waar mensen graag en lang blijven * Rol als AP / Accounts Payable Accountant met duidelijke, stabiele verantwoordelijkheden * Een hecht team van 8 collega's in hartje Antwerpen * Flexibiliteit, thuiswerk, extralegale voordelen en warme teamcultuur - AP Accountant - Antwerpen - Begrafenissen zijn nooit leuk, maar het is wél een geruststelling wanneer families in een moeilijke periode niet ook nog eens alle administratie moeten dragen. Daarom bundelden verschillende zelfstandige begrafenisondernemers hun krachten. Vanuit een stevige backoffice in Antwerpen ondersteunen zij collega's in heel België en zelfs daarbuiten. Ben jij iemand die houdt van boekhouden, structuur en het secuur verwerken van cijfers?
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Waaróm je deze functie wil ontdekken… * Groeiende organisatie waar mensen graag en lang blijven * Rol als AP / Accounts Payable Accountant met duidelijke, stabiele verantwoordelijkheden * Een hecht team van 8 collega's in hartje Antwerpen * Flexibiliteit, thuiswerk, extralegale voordelen en warme teamcultuur - AP Accountant - Antwerpen - Begrafenissen zijn nooit leuk, maar het is wél een geruststelling wanneer families in een moeilijke periode niet ook nog eens alle administratie moeten dragen. Daarom bundelden verschillende zelfstandige begrafenisondernemers hun krachten. Vanuit een stevige backoffice in Antwerpen ondersteunen zij collega's in heel België en zelfs daarbuiten. Ben jij iemand die houdt van boekhouden, structuur en het secuur verwerken van cijfers?
                          plus
                          Als Jurist Sociale Wetgeving & Beleid maak je deel uit van het MD's Office en rapporteer je aan de Affairs van Cepa. * Vaardig in MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
                          Als Jurist Sociale Wetgeving & Beleid maak je deel uit van het MD's Office en rapporteer je aan de Affairs van Cepa. * Vaardig in MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
                          plus
                          • Kennis van de volgende technologieën is een grote plus: kabelberekeningen, selectie van elektrische componenten, kennis van de wettelijke normen en richtlijnen zoals AREI, EN60204.1, etc., MS Office
                          • Kennis van de volgende technologieën is een grote plus: kabelberekeningen, selectie van elektrische componenten, kennis van de wettelijke normen en richtlijnen zoals AREI, EN60204.1, etc., MS Office
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 5 offres d'emploi dans d'autres régions

                          Voor Vlaanderen zoekt DeLaval een Area Dealer Manager Aftermarket: een sleutelrol waarin coaching, relatiebeheer en hands-on ondersteuning centraal staan. Als Area Dealer Manager Aftermarket ben jij hun sparringpartner, motivator én rechterhand. Je rapporteert aan Marielies, Regional Sales Manager. o Home office based
                          Voor Vlaanderen zoekt DeLaval een Area Dealer Manager Aftermarket: een sleutelrol waarin coaching, relatiebeheer en hands-on ondersteuning centraal staan. Als Area Dealer Manager Aftermarket ben jij hun sparringpartner, motivator én rechterhand. Je rapporteert aan Marielies, Regional Sales Manager. o Home office based
                          plus
                          NOUVEAU
                          You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. Microsoft Defender for Office 365
                          You will position and deliver solutions that drive Security product usage as well as develop opportunities to drive Customer Success business results & help Customers get value from their Microsoft investments in alignment with the Customer Success Account Manager or other Account Team members. Microsoft Defender for Office 365
                          plus

                          Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                          Azuro
                          Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                          Télétravail possible
                          Daarnaast beschik je ook over goede algemene administratieve vaardigheden en je hebt kennis van de standaard office toepassingen (word, powerpoint, excel…).
                          Daarnaast beschik je ook over goede algemene administratieve vaardigheden en je hebt kennis van de standaard office toepassingen (word, powerpoint, excel…).
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Office Manager à Malle?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Office Manager à Malle est de 39.400 €. Les salaires de Office Manager à Malle vont de 32.700 € à 48.400 €.