Candidature facile
8
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • MS Office Suite
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Adjoint/e de vente
                          • Bachelier
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Chargé/e de mission
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Account Executive
                          • Agent/e de backoffice

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          40


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          80


                          IT
                          40




                          405 résultats pour Office Manager à Heist Op Den Berg dans un rayon de 30 km

                          Office Manager Herentals

                          TRIXXO
                          Herentals
                          Herentals * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elk
                          Herentals * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elk
                          plus
                          TRIXXO * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je net
                          TRIXXO * Mechelen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je net
                          plus
                          You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office.
                          You will work on site at our clients in the larger Brussels area or in your home office, according to the needs of the moment and you will integrate a team or work on an autonomous basis. You have a very good level in English, Dutch and French, and are proficient in MS Office.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          Als Office Manager ben jij dé organisator achter de schermen van het kantoor. • MS Office kent geen geheimen voor jou; kennis van Navision is een troef.
                          plus
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          We are looking for a mature and autonomous Office Manager who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. * You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. In this role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          plus
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          Austin Bright * Antwerp * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ons kantoor is een groeiende en betrouwbare partner binnen de boekhoudkundige dienstverlening. We hebben een sterke reputatie opgebouwd dankzij onze combinatie van jarenlange expertise, innovatieve aanpak en oprechte betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ons team bestaat uit een tiental gedreven , een evenwichtige mix van nieuwe talenten en ervaren krachten. Samen zetten we in op een toekomstgerichte, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening. Wat ons onderscheidt, is onze open en transparante communicatiestijl,aangevuld met een cultuur van vertrouwen en flexibiliteit. Deze waarden zorgen ervoor dat medewerkers zich gewaardeerd voelen en klanten kunnen rekenen op een persoonlijke en consequente opvolging.
                          plus
                          Management Competence Center Nv * MECHELEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jouw verantwoordelijkheden - Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag.
                          Management Competence Center Nv * MECHELEN - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jouw verantwoordelijkheden - Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk elke dag.
                          plus
                          As a Talent & Office Manager, you play a key supporting role across HR, recruitment, and office administration. * Manage onboarding and offboarding processes Office & Administrative Support * Prepare and manage contracts, subsidies, and confidential documents * Handle incoming documents, supplier administration, and office facilities * Bachelor's degree (Office Management, HRM, Business Management, or equivalent)
                          As a Talent & Office Manager, you play a key supporting role across HR, recruitment, and office administration. * Manage onboarding and offboarding processes Office & Administrative Support * Prepare and manage contracts, subsidies, and confidential documents * Handle incoming documents, supplier administration, and office facilities * Bachelor's degree (Office Management, HRM, Business Management, or equivalent)
                          plus
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          De Office Manager is verantwoordelijk voor de volledige administratie van ons kantoor, met een sterke focus op kwaliteitsbeheer en interne audits. Je maakt deel uit van een hecht team van drie facility/office collega's. * Goede algemene kennis van MS Office 365.
                          plus
                          You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          You have experience in a similar role as Office Manager, Management Assistant, PA or EA. * Office & Facilities Management: You manage and vendors, office supplies and marketing materials, facilities and maintenance, gifts, and the company car fleet. We are looking for a mature and autonomous Office Coordinator who enjoys being closely involved in the business and takes initiative with confidence. In this freelance role, you will support the day-to-day operations of a fast-growing, international HR group with office in Zaventem and help ensure everything runs smoothly behind the scenes. * You are comfortable working with MS Office, especially Outlook
                          plus
                          Vinçotte * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Chez Vinçotte, la sécurité est notre priorité absolue. En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1 500 experts, nous offrons des services objectifs et consultatifs dans les domaines de l'inspection, de la certification, de l'évaluation de la conformité et de la formation. Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance.
                          Vinçotte * Vilvoorde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Chez Vinçotte, la sécurité est notre priorité absolue. En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1 500 experts, nous offrons des services objectifs et consultatifs dans les domaines de l'inspection, de la certification, de l'évaluation de la conformité et de la formation. Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance.
                          plus
                          NOUVEAU
                          We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. Our client is a well‑established Belgian family office in Brussels with a strong focus on long‑term value creation. * Managing administrative workflows and acting as the operational backbone of the office * Ensuring the office is organized, efficient and welcoming at all times * You bring 2–7 years of relevant experience in Office Management, Executive Assistance or a similar role
                          We are looking for a dynamic Office Manager / Executive Assistant, who thrives in a refined, fast-moving and highly professional environment. Our client is a well‑established Belgian family office in Brussels with a strong focus on long‑term value creation. * Managing administrative workflows and acting as the operational backbone of the office * Ensuring the office is organized, efficient and welcoming at all times * You bring 2–7 years of relevant experience in Office Management, Executive Assistance or a similar role
                          plus
                          We zoeken iemand die mee ons kantoor verder wil uitbouwen, met het oog op een toekomstige rol als kantoorverantwoordelijke en de kans om op termijn een team te leiden.
                          We zoeken iemand die mee ons kantoor verder wil uitbouwen, met het oog op een toekomstige rol als kantoorverantwoordelijke en de kans om op termijn een team te leiden.
                          plus
                          Je hebt een Bachelor diploma in een administratieve richting/Office Management/Management Assistant/HR & Sales of gelijkwaardig door ervaring; * MS Office kent geen geheimen voor jou;
                          Je hebt een Bachelor diploma in een administratieve richting/Office Management/Management Assistant/HR & Sales of gelijkwaardig door ervaring; * MS Office kent geen geheimen voor jou;
                          plus
                          Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van hetcustomerservicebedrijf
                          Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van hetcustomerservicebedrijf
                          plus
                          Office management-Commercieel manager (hybride work Vlaanderen) Office management-Commercieel manager (hybride work - TurnhoutVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office Turnhout zoekt een Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacommunicatie /elektro Belangrijk: technische kennis/scholing/ervaring met elektriciteit - Coaching nieuwe collega's/ producttraining Office Construction Full-time Temporary, with - op beurzen, netwerkevents Office Construction Full-time Temporary, with - sales support/ commerciële dossierbeheerders Office Financial Full-time Temporary, with option of permanent contract
                          Office management-Commercieel manager (hybride work Vlaanderen) Office management-Commercieel manager (hybride work - TurnhoutVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office zoekt ....... Turnhout, BelgiëVivaldis Office Turnhout zoekt een Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacommunicatie /elektro Belangrijk: technische kennis/scholing/ervaring met elektriciteit - Coaching nieuwe collega's/ producttraining Office Construction Full-time Temporary, with - op beurzen, netwerkevents Office Construction Full-time Temporary, with - sales support/ commerciële dossierbeheerders Office Financial Full-time Temporary, with option of permanent contract
                          plus
                          DiplomaProfes :sionele Bachelor in Office Management, Logistiek, Marketing, … of gelijkwaardig door ervaring. * Kennis van CRM-systemen en Microsoft Office is een must!
                          DiplomaProfes :sionele Bachelor in Office Management, Logistiek, Marketing, … of gelijkwaardig door ervaring. * Kennis van CRM-systemen en Microsoft Office is een must!
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 382 offres d’emploi similaires.

                          Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. * uitgebreide ervaring met Microsoft Office, met name gevorderde Excel-vaardigheden.
                          Wij zoeken een Assistent property manager die ons team komt versterken en zowel het property management als de financiële administratie ervan ondersteunt. * uitgebreide ervaring met Microsoft Office, met name gevorderde Excel-vaardigheden.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Office Manager à Heist Op Den Berg?

                          Salaire moyen par an
                          39.400 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Office Manager à Heist Op Den Berg est de 39.400 €. Les salaires de Office Manager à Heist Op Den Berg vont de 32.700 € à 48.400 €.