Candidature facile
4
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Business
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Chef d'exploitation
                          • Adjoint/e marketing
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Agent/e de fabrication
                          • Category manager
                          • Chef/fe de Bureau

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          20


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          47






                          201 résultats pour Management à Westmeerbeek dans un rayon de 30 km

                          Teamleader Project Management

                          Acerta Career Center
                          Leuven
                          Télétravail possible
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ga de uitdaging aan, inspireer je team, bouw klantrelaties en zet nieuwe standaarden in leiderschap. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Organiseer, plan, coach en stuur een team van Business Consultants/Projectleiders en Senior Technical Consultants aan.
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ga de uitdaging aan, inspireer je team, bouw klantrelaties en zet nieuwe standaarden in leiderschap. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Organiseer, plan, coach en stuur een team van Business Consultants/Projectleiders en Senior Technical Consultants aan.
                          plus

                          Head of Clinical Project Management

                          SGS Group Belgium
                          Mechelen
                          Candidature facile
                          We're expanding—and we're looking for a visionary Head of Clinical Project Management (HCPM) to lead our dynamic team of . As HCPM, you'll be the driving force behind our clinical project management team. * Strategic Resource Management: Evaluate workloads, recruit new talent, and assign the right people to the right projects. * 10+ years in clinical research (pharma, biotech, or CRO), with 6+ years in project management
                          We're expanding—and we're looking for a visionary Head of Clinical Project Management (HCPM) to lead our dynamic team of . As HCPM, you'll be the driving force behind our clinical project management team. * Strategic Resource Management: Evaluate workloads, recruit new talent, and assign the right people to the right projects. * 10+ years in clinical research (pharma, biotech, or CRO), with 6+ years in project management
                          plus
                          Communicatie is key aangezien jij de vertaler bent van de visie van het management naar jouw team.
                          Communicatie is key aangezien jij de vertaler bent van de visie van het management naar jouw team.
                          NOUVEAU
                          Je zorgt ervoor dat het bedrijf voldoet aan alle wettelijke veiligheidsvoorschriften en -normen, en je ondersteunt zowel het management als de medewerkers in het bevorderen van een veilige en gezonde werkomgeving. * Je neemt ownership, werkt autonoom en blijft tegelijk een sterke sparringpartner voor en management.
                          Je zorgt ervoor dat het bedrijf voldoet aan alle wettelijke veiligheidsvoorschriften en -normen, en je ondersteunt zowel het management als de medewerkers in het bevorderen van een veilige en gezonde werkomgeving. * Je neemt ownership, werkt autonoom en blijft tegelijk een sterke sparringpartner voor en management.
                          plus
                          NOUVEAU
                          In this role, you will also develop budgets and be responsible for costs control management, governance and compliance, loss elimination and workforce planning, including recruitment, retention, development, succession planning, and the identification of high potential .
                          In this role, you will also develop budgets and be responsible for costs control management, governance and compliance, loss elimination and workforce planning, including recruitment, retention, development, succession planning, and the identification of high potential .
                          plus
                          NOUVEAU
                          Hubermont NV * Vlaams Brabant, Limburg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Hubermont is een unieke plek in de Ardennen waar bedrijven, teams en families samenkomen om te ontwikkelen, te verbinden en te ontspannen. Van inspirerende Learning & Development-programma's tot teambuildings en weekends weg — wij creëren ruimte voor groei en beleving. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt grotendeels van thuis uit en bent de coördinator van het commerciële en administratieve proces. Je verwerkt aanvragen, maakt offertes op, belt klanten vlot op voor afstemming en zorgt dat elk dossier correct doorstroomt naar het team in Hubermont. * Je zorgt voor een vlotte overdracht naar de operationele verantwoordelijke: catering, activiteiten, trainers, logistiek. * Je beheert de en boekingsplatformen.
                          Hubermont NV * Vlaams Brabant, Limburg * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk - Solliciteer als één van de eersten - Hubermont is een unieke plek in de Ardennen waar bedrijven, teams en families samenkomen om te ontwikkelen, te verbinden en te ontspannen. Van inspirerende Learning & Development-programma's tot teambuildings en weekends weg — wij creëren ruimte voor groei en beleving. Jouw verantwoordelijkheden - Je werkt grotendeels van thuis uit en bent de coördinator van het commerciële en administratieve proces. Je verwerkt aanvragen, maakt offertes op, belt klanten vlot op voor afstemming en zorgt dat elk dossier correct doorstroomt naar het team in Hubermont. * Je zorgt voor een vlotte overdracht naar de operationele verantwoordelijke: catering, activiteiten, trainers, logistiek. * Je beheert de en boekingsplatformen.
                          plus
                          Als boekhoudkundig expert sta je, samen met twee en in nauw contact met het management, in voor het beheren en organiseren van de financiële werking binnen het Fonds. * Management rapportering (budgetten, forecasts, beleggings rapport, cash-flow…);
                          Als boekhoudkundig expert sta je, samen met twee en in nauw contact met het management, in voor het beheren en organiseren van de financiële werking binnen het Fonds. * Management rapportering (budgetten, forecasts, beleggings rapport, cash-flow…);
                          plus
                          BMW JOY'N US * Steenokkerzeel Tanghe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als aftersales manager bij BMW? * Je coördineert de dagelijkse werking van de naverkoop (werkplaats, magazijn, receptie en carrosserie) en ondersteunt de in deze afdelingen. * Je enthousiasmeert de collega's en helpt hen bij het behalen van doelstellingen. Je staat borg voor een positieve werkomgeving waarin je samen met de voor een uitstekende 'Customer Experience' zorgt. * Je volgt de nodige KPI's op, kijkt nauwkeurig toe op rendement, productiviteit en efficiëntie en stuurt bij waar nodig. * Je werkt zeer nauw samen met de directie en rapporteert aan hen over de resultaten in de naverkoop. Hiervoor bewaak jij het naleven van alle procedures. Wanneer nodig bied je zelf versterking aan de receptie. Waarmee kan je ons team versterken?
                          BMW JOY'N US * Steenokkerzeel Tanghe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als aftersales manager bij BMW? * Je coördineert de dagelijkse werking van de naverkoop (werkplaats, magazijn, receptie en carrosserie) en ondersteunt de in deze afdelingen. * Je enthousiasmeert de collega's en helpt hen bij het behalen van doelstellingen. Je staat borg voor een positieve werkomgeving waarin je samen met de voor een uitstekende 'Customer Experience' zorgt. * Je volgt de nodige KPI's op, kijkt nauwkeurig toe op rendement, productiviteit en efficiëntie en stuurt bij waar nodig. * Je werkt zeer nauw samen met de directie en rapporteert aan hen over de resultaten in de naverkoop. Hiervoor bewaak jij het naleven van alle procedures. Wanneer nodig bied je zelf versterking aan de receptie. Waarmee kan je ons team versterken?
                          plus
                          Als Management assistant / Customer succes manager bij POSGARD ben je verantwoordelijk voor het aansturen en succesvol laten functioneren van de Support & Administratie - in het geheel van de onboarding, planning, de oplevering van de projecten en de opvolging van de klant feedback en ervaringen - waarbij je op het juiste moment zelf weet in te springen indien noodzakelijk. Heb je ervaring met CXM (Customer Experience Management) of CSS (Customer Success Software)?
                          Als Management assistant / Customer succes manager bij POSGARD ben je verantwoordelijk voor het aansturen en succesvol laten functioneren van de Support & Administratie - in het geheel van de onboarding, planning, de oplevering van de projecten en de opvolging van de klant feedback en ervaringen - waarbij je op het juiste moment zelf weet in te springen indien noodzakelijk. Heb je ervaring met CXM (Customer Experience Management) of CSS (Customer Success Software)?
                          plus
                          Vanuit je expertise borg je de kwaliteit van producten, processen en samenwerking, en zorg je voor een feilloze supply chain die beantwoordt aan de verwachtingen van internationale klanten en het Europees management. * Je werkt nauw samen met de , de European en de , en rapporteert regelmatig aan het Europees management over voortgang, prestaties en verbeterinitiatieven binnen jouw domein.
                          Vanuit je expertise borg je de kwaliteit van producten, processen en samenwerking, en zorg je voor een feilloze supply chain die beantwoordt aan de verwachtingen van internationale klanten en het Europees management. * Je werkt nauw samen met de , de European en de , en rapporteert regelmatig aan het Europees management over voortgang, prestaties en verbeterinitiatieven binnen jouw domein.
                          plus
                          BMW JOY'N US * Ottevaere, Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als aftersales manager bij BMW? * Je coördineert de dagelijkse werking van de naverkoop (werkplaats, magazijn) en ondersteunt de in deze afdelingen. * Je enthousiasmeert de collega's en helpt hen bij het behalen van doelstellingen. Je staat borg voor een positieve werkomgeving waarin je samen met de voor een uitstekende 'Customer Experience' zorgt. * Je volgt de nodige KPI's op, kijkt nauwkeurig toe op rendement, productiviteit en efficiëntie en stuurt bij waar nodig. * Je werkt zeer nauw samen met de directie en rapporteert aan hen over de resultaten in de naverkoop. Hiervoor bewaak jij het naleven van alle procedures. * Wanneer nodig bied je zelf versterking aan de receptie. Waarmee kan je ons team versterken?
                          BMW JOY'N US * Ottevaere, Boortmeerbeek * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als aftersales manager bij BMW? * Je coördineert de dagelijkse werking van de naverkoop (werkplaats, magazijn) en ondersteunt de in deze afdelingen. * Je enthousiasmeert de collega's en helpt hen bij het behalen van doelstellingen. Je staat borg voor een positieve werkomgeving waarin je samen met de voor een uitstekende 'Customer Experience' zorgt. * Je volgt de nodige KPI's op, kijkt nauwkeurig toe op rendement, productiviteit en efficiëntie en stuurt bij waar nodig. * Je werkt zeer nauw samen met de directie en rapporteert aan hen over de resultaten in de naverkoop. Hiervoor bewaak jij het naleven van alle procedures. * Wanneer nodig bied je zelf versterking aan de receptie. Waarmee kan je ons team versterken?
                          plus
                          Een nieuw en energiek plant management team bouwt aan een toekomstgerichte organisatie, waarbij kwaliteit organisatorisch sterk wordt verankerd en een absolute strategische prioriteit vormt. Je maakt deel uit van het Plant Management Team en leidt het lokale QA-team (4 medewerkers).
                          Een nieuw en energiek plant management team bouwt aan een toekomstgerichte organisatie, waarbij kwaliteit organisatorisch sterk wordt verankerd en een absolute strategische prioriteit vormt. Je maakt deel uit van het Plant Management Team en leidt het lokale QA-team (4 medewerkers).
                          plus
                          Enerzijds bied je directe ondersteuning aan het management door de agenda en mailbox proactief te beheren, afspraken te coördineren en deadlines nauwgezet te bewaken.
                          Enerzijds bied je directe ondersteuning aan het management door de agenda en mailbox proactief te beheren, afspraken te coördineren en deadlines nauwgezet te bewaken.
                          plus

                          Controller

                          Motmans & Partners
                          Grobbendonk
                          Télétravail possible
                          Je combineert operationele rapportering met strategisch financieel inzicht en fungeert als een echte sparringpartner voor het management. * Je analyseert financiële resultaten en vertaalt deze naar concrete, bruikbare inzichten voor het management, waarmee je actief bijdraagt aan strategische beslissingen.
                          Je combineert operationele rapportering met strategisch financieel inzicht en fungeert als een echte sparringpartner voor het management. * Je analyseert financiële resultaten en vertaalt deze naar concrete, bruikbare inzichten voor het management, waarmee je actief bijdraagt aan strategische beslissingen.
                          plus
                          HUDSON * 2110 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Avantgarden is al meer dan 45 jaar dé specialist in high-end tuin- en landschapsarchitectuur. De werking van Avantgarden is tweeledig: enerzijds een studiebureau voor tuin- en landschapsarchitectuur, anderzijds een aannemer voor de realisatie van particuliere tuinen en (semi)publieke landschapsprojecten. Hun projecten – van villatuinen en kasteeldomeinen tot publieke parken – worden benaderd als architectuur in de buitenruimte, met een doordachte groeninrichting als kern. Als onderdeel van een sterke groep richten zij zich op groei, maar behouden zij daarnaast hun branding én KMO-autonomie waarbij ze zich richten op high-end projecten in de Benelux. Jouw verantwoordelijkheden - Om hun verder groei te realiseren kijkt Hudson voor hen uit naar een (m/v/x): Oper
                          HUDSON * 2110 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Avantgarden is al meer dan 45 jaar dé specialist in high-end tuin- en landschapsarchitectuur. De werking van Avantgarden is tweeledig: enerzijds een studiebureau voor tuin- en landschapsarchitectuur, anderzijds een aannemer voor de realisatie van particuliere tuinen en (semi)publieke landschapsprojecten. Hun projecten – van villatuinen en kasteeldomeinen tot publieke parken – worden benaderd als architectuur in de buitenruimte, met een doordachte groeninrichting als kern. Als onderdeel van een sterke groep richten zij zich op groei, maar behouden zij daarnaast hun branding én KMO-autonomie waarbij ze zich richten op high-end projecten in de Benelux. Jouw verantwoordelijkheden - Om hun verder groei te realiseren kijkt Hudson voor hen uit naar een (m/v/x): Oper
                          plus
                          Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij (POM) Vlaams-Brabant zet zich in voor de creatie van ruimte voor bedrijvigheid en een sterke, duurzame en innovatieve economie in de provincie. We ontwikkelen bedrijventerreinen – van nieuwe zones tot herontwikkeling van verouderde sites – en ondersteunen ondernemerschap in al zijn vormen. We zetten in op duurzame bedrijventerreinen, circulaire economie, innovatieve samenwerkingen en toekomstgerichte ondersteuning van ondernemerschap. Onze kracht? Een klein, hecht team met veel goesting, expertise en een hands-on mentaliteit. Jouw verantwoordelijkheden - Als Clusterverantwoordelijke Ontwikkeling Bedrijventerreinen ben jij de motor achter onze projecten rond economische ruimte.
                          Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij (POM) Vlaams-Brabant zet zich in voor de creatie van ruimte voor bedrijvigheid en een sterke, duurzame en innovatieve economie in de provincie. We ontwikkelen bedrijventerreinen – van nieuwe zones tot herontwikkeling van verouderde sites – en ondersteunen ondernemerschap in al zijn vormen. We zetten in op duurzame bedrijventerreinen, circulaire economie, innovatieve samenwerkingen en toekomstgerichte ondersteuning van ondernemerschap. Onze kracht? Een klein, hecht team met veel goesting, expertise en een hands-on mentaliteit. Jouw verantwoordelijkheden - Als Clusterverantwoordelijke Ontwikkeling Bedrijventerreinen ben jij de motor achter onze projecten rond economische ruimte.
                          plus
                          Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatietalent met een passie voor cijfers én mensen? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou! Voor een internationaal actief familiebedrijf in regio Willebroek zoeken we een gedreven professional die zowel de boekhouding als personeelsadministratie op zich neemt. In deze veelzijdige rol ben je een onmisbare schakel binnen het bedrijf en werk je nauw samen met de . Personeelsadministratie * Beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers en contractgegevens. * Correcte verwerking van lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat. * Toezien op naleving van sociale en fiscale wetgeving. * Fungeren als aanspreekpunt voor en externe instanties. Boekhouding * Inboeken van facturen en opvolgen van betalingen (inkomend en uitgaand).
                          Robert Walters * Mechelen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een organisatietalent met een passie voor cijfers én mensen? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou! Voor een internationaal actief familiebedrijf in regio Willebroek zoeken we een gedreven professional die zowel de boekhouding als personeelsadministratie op zich neemt. In deze veelzijdige rol ben je een onmisbare schakel binnen het bedrijf en werk je nauw samen met de . Personeelsadministratie * Beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers en contractgegevens. * Correcte verwerking van lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat. * Toezien op naleving van sociale en fiscale wetgeving. * Fungeren als aanspreekpunt voor en externe instanties. Boekhouding * Inboeken van facturen en opvolgen van betalingen (inkomend en uitgaand).
                          plus
                          The Jr Business Analyst drives the Business Insights & Management KPI process to unlock actionable insights. He/She facilitates the adoption of Data Tools & Dashboards and implements the necessary change management process. * Accountable for providing timely & accurate the Management Business Monitor reports as well as the KPI tracking to drive Business Growth.. * Master's degree in a relevant domain (economics, data management, ...)
                          The Jr Business Analyst drives the Business Insights & Management KPI process to unlock actionable insights. He/She facilitates the adoption of Data Tools & Dashboards and implements the necessary change management process. * Accountable for providing timely & accurate the Management Business Monitor reports as well as the KPI tracking to drive Business Growth.. * Master's degree in a relevant domain (economics, data management, ...)
                          plus
                          Sander Antwerpen * Mol * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - klantbesprekingen, bouw aan groei kantoor, adviesverlening, begeleiden van team, vertrouwenspersoon, managementteam - Voor wie klaar is om het verschil te maken, is dit de kans. Onze partner in Mol is een vooruitstrevend accountantskantoor met een sterke focus op groei. Ze combineren een warme, mensgerichte aanpak met diepgaande expertise en een toekomstgerichte visie. Momenteel zoeken zij een gedreven ITAA Accountant die meer wil dan enkel cijfers verwerken — iemand die mee de lijnen wil uitzetten, het managementteam wil versterken en mee zijn of haar schouders wil zetten onder de verdere uitbouw van het kantoor. In deze rol fungeer je als vertegenwoordiger van het kantoor, bouw je duurzame klantrelaties op en draag je actief bij aan de groei en strategie van het team. Role
                          Sander Antwerpen * Mol * Freelance * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - klantbesprekingen, bouw aan groei kantoor, adviesverlening, begeleiden van team, vertrouwenspersoon, managementteam - Voor wie klaar is om het verschil te maken, is dit de kans. Onze partner in Mol is een vooruitstrevend accountantskantoor met een sterke focus op groei. Ze combineren een warme, mensgerichte aanpak met diepgaande expertise en een toekomstgerichte visie. Momenteel zoeken zij een gedreven ITAA Accountant die meer wil dan enkel cijfers verwerken — iemand die mee de lijnen wil uitzetten, het managementteam wil versterken en mee zijn of haar schouders wil zetten onder de verdere uitbouw van het kantoor. In deze rol fungeer je als vertegenwoordiger van het kantoor, bouw je duurzame klantrelaties op en draag je actief bij aan de groei en strategie van het team. Role
                          plus
                          Establish and oversee a safety management system, ensuring workplace hazards are proactively identified and controlled. * 5+ years of experience in HSE management
                          Establish and oversee a safety management system, ensuring workplace hazards are proactively identified and controlled. * 5+ years of experience in HSE management
                          plus
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze Managing Director zijn wij op zoek naar een discrete, goed georganiseerde en proactieve Personal Assistant. Iemand die niet alleen sterk is in administratie, maar ook mee denkt, vooruit plant en zorgt voor structuur in de snel bewegende sector van groenten en fruit. Ben jij die proactieve, discrete en servicegerichte professional met een passie voor organiseren en ontzorgen op topniveau? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Als Personal Assistant ondersteun je de (MD) in de breedste zin van het woord. Jij zorgt ervoor dat zijn dag vlekkeloos verloopt, zodat de MD zich volledig kan richten op de strategische en operationele leiding van het bedrijf. * Beheren van de complexe agenda, waarbij je snel schakelt en continu vooruitdenkt.
                          Prima Mundo * SINT-KATELIJNE-WAVER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze Managing Director zijn wij op zoek naar een discrete, goed georganiseerde en proactieve Personal Assistant. Iemand die niet alleen sterk is in administratie, maar ook mee denkt, vooruit plant en zorgt voor structuur in de snel bewegende sector van groenten en fruit. Ben jij die proactieve, discrete en servicegerichte professional met een passie voor organiseren en ontzorgen op topniveau? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw verantwoordelijkheden - Als Personal Assistant ondersteun je de (MD) in de breedste zin van het woord. Jij zorgt ervoor dat zijn dag vlekkeloos verloopt, zodat de MD zich volledig kan richten op de strategische en operationele leiding van het bedrijf. * Beheren van de complexe agenda, waarbij je snel schakelt en continu vooruitdenkt.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Management à Westmeerbeek?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Management à Westmeerbeek est de 50.100 €. Les salaires de Management à Westmeerbeek vont de 42.900 € à 60.600 €.