Candidature facile
3
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Français
                          • Business
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Chef d'exploitation
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Bachelier
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Chargé/e de produit

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          44


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Management
                          59

                          IT
                          54





                          225 résultats pour Management à Westmeerbeek dans un rayon de 30 km

                          Management Assistant (FR/NDL/ENG)

                          ARCADIUS
                          Brussel
                          Télétravail possible
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe.
                          Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe.
                          plus
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Ga de uitdaging aan, inspireer je team, bouw klantrelaties en zet nieuwe standaarden in leiderschap. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Organiseer, plan, coach en stuur een team van Business Consultants/Projectleiders en Senior Technical Consultants aan. * Bewaak de productiviteit, rentabiliteit, kwaliteit en conformiteit van het team.
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Ga de uitdaging aan, inspireer je team, bouw klantrelaties en zet nieuwe standaarden in leiderschap. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Organiseer, plan, coach en stuur een team van Business Consultants/Projectleiders en Senior Technical Consultants aan. * Bewaak de productiviteit, rentabiliteit, kwaliteit en conformiteit van het team.
                          plus
                          Analyseren van resultaten, marges, kostprijzen en cashflow, en variaties toelichten aan het management. * Optreden als sparringpartner voor management en afdelingen, met focus op duidelijke en toepasbare inzichten. * Sterke leercurve en nauwe samenwerking met het management.
                          Analyseren van resultaten, marges, kostprijzen en cashflow, en variaties toelichten aan het management. * Optreden als sparringpartner voor management en afdelingen, met focus op duidelijke en toepasbare inzichten. * Sterke leercurve en nauwe samenwerking met het management.
                          plus
                          Als Senior Business Controller ben jij de financiële sparringpartner van directie en management. * Strategische ondersteuning aan management &
                          Als Senior Business Controller ben jij de financiële sparringpartner van directie en management. * Strategische ondersteuning aan management &
                          plus
                          NOUVEAU
                          Poolstok * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Pidpa/Team - Pidpa is niet zomaar een waterbedrijf. We zijn een integraal waterbedrijf met duurzame water-oplossingen op maat voor de uitdagingen van morgen. Alles wat Pidpa onderneemt, ademt 'duurzaamheid' en 'innovatie'. Werken bij Pidpa is je verantwoordelijkheid nemen voor onze klanten, werken in team en jezelf ontwikkelen. Ons aankoopteam bestaat uit 10 dynamische , zowel op tactisch als operationeel vlak en administratieve specialisten die de aankopers ondersteunen. We zijn op zoek naar een tactische aankoper die streeft naar professionaliteit en klantgerichte dienstverlening. Je zal instaan voor een brede waaier (leveringen, diensten en werken) van duurzame aanbestedingen en dit van behoeftebepaling tot gunning.
                          Poolstok * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Pidpa/Team - Pidpa is niet zomaar een waterbedrijf. We zijn een integraal waterbedrijf met duurzame water-oplossingen op maat voor de uitdagingen van morgen. Alles wat Pidpa onderneemt, ademt 'duurzaamheid' en 'innovatie'. Werken bij Pidpa is je verantwoordelijkheid nemen voor onze klanten, werken in team en jezelf ontwikkelen. Ons aankoopteam bestaat uit 10 dynamische , zowel op tactisch als operationeel vlak en administratieve specialisten die de aankopers ondersteunen. We zijn op zoek naar een tactische aankoper die streeft naar professionaliteit en klantgerichte dienstverlening. Je zal instaan voor een brede waaier (leveringen, diensten en werken) van duurzame aanbestedingen en dit van behoeftebepaling tot gunning.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. * Bachelor- of masterdiploma in management, marketing, communicatie, personeelszaken, public relations of een vergelijkbaar terrein
                          Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. * Bachelor- of masterdiploma in management, marketing, communicatie, personeelszaken, public relations of een vergelijkbaar terrein
                          plus
                          Management rapportage - Als Senior Business Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële werking van de organisatie (ondersteunen management en raad van bestuur). * Aanspreekpunt management voor relaties banken, verzekeringen & andere externe stakeholders
                          Management rapportage - Als Senior Business Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële werking van de organisatie (ondersteunen management en raad van bestuur). * Aanspreekpunt management voor relaties banken, verzekeringen & andere externe stakeholders
                          plus
                          Je treedt op als financiële businesspartner voor het management en de operationele teams. * Je communiceert vlot met zowel management als operationele teams. * De kans om nauw samen te werken met het management en de financiële richting van het bedrijf mee vorm te geven.
                          Je treedt op als financiële businesspartner voor het management en de operationele teams. * Je communiceert vlot met zowel management als operationele teams. * De kans om nauw samen te werken met het management en de financiële richting van het bedrijf mee vorm te geven.
                          plus
                          Rapportage management Als Finance Manager ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële werking van de organisatie en fungeer je als sparringpartner voor het management en de raad van bestuur. * Aanspreekpunt management voor relaties banken, verzekeringen & andere externe stakeholders
                          Rapportage management Als Finance Manager ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële werking van de organisatie en fungeer je als sparringpartner voor het management en de raad van bestuur. * Aanspreekpunt management voor relaties banken, verzekeringen & andere externe stakeholders
                          plus
                          HUDSON * 1820 Steenokkerzeel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Le GFG (Fonds de Garantie Voyages / Garantiefonds Reizen) est une association d'assurance mutuelle (A.A.M.) spécialisée qui a reçu l'autorisation légale en Belgique et au Luxembourg pour assurer les organisateurs de voyages contre l'insolvabilité. Notre mission est de protéger les consommateurs contre les risques financiers liés à la faillite des entreprises de voyages affiliées. Nous sommes une organisation petite, flexible et dévouée, où chaque collaborateur est essentiel à la stabilité du secteur. Vos responsabilités - Le Business Advisor joue un rôle central au sein de l'équipe. Il/Elle est responsable de l'évaluation proactive des risques et de la viabilité financière de notre portefeuille d'assurés, et assure le respect des exigences str
                          HUDSON * 1820 Steenokkerzeel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Le GFG (Fonds de Garantie Voyages / Garantiefonds Reizen) est une association d'assurance mutuelle (A.A.M.) spécialisée qui a reçu l'autorisation légale en Belgique et au Luxembourg pour assurer les organisateurs de voyages contre l'insolvabilité. Notre mission est de protéger les consommateurs contre les risques financiers liés à la faillite des entreprises de voyages affiliées. Nous sommes une organisation petite, flexible et dévouée, où chaque collaborateur est essentiel à la stabilité du secteur. Vos responsabilités - Le Business Advisor joue un rôle central au sein de l'équipe. Il/Elle est responsable de l'évaluation proactive des risques et de la viabilité financière de notre portefeuille d'assurés, et assure le respect des exigences str
                          plus
                          NOUVEAU
                          BMW JOY'N US * Meeusen, Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Marketing Manager bij BMW? * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Identificeren van relevante trends, klantbehoeften en groeikansen. * Organiseren van lokale campagnes, events en acties (bv. lancering nieuwe modellen, opendeurdagen). * Coördineren van offlinecommunicatie: brochures, flyers, POS-materiaal en lokale pers. * Branding & klantbeleving. * Zorgen voor een consistente toepassing van BMW-huisstijl en merkidentiteit. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Leidinggeven aan en coachen van een team.
                          BMW JOY'N US * Meeusen, Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen als Marketing Manager bij BMW? * Je geeft de langetermijnmarketingstrategie en merkpositionering vorm. Hiervoor ontwikkel je een jaarlijks marketing- en communicatieplan dat in lijn ligt met de BMW-merkstrategie. * Identificeren van relevante trends, klantbehoeften en groeikansen. * Organiseren van lokale campagnes, events en acties (bv. lancering nieuwe modellen, opendeurdagen). * Coördineren van offlinecommunicatie: brochures, flyers, POS-materiaal en lokale pers. * Branding & klantbeleving. * Zorgen voor een consistente toepassing van BMW-huisstijl en merkidentiteit. * Waarborgen dat marketingactiviteiten aansluiten op de overkoepelende bedrijfsstrategie. * Leidinggeven aan en coachen van een team.
                          plus
                          BMW JOY'N US * Steenokkerzeel Tanghe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als aftersales manager bij BMW? * Je coördineert de dagelijkse werking van de naverkoop (werkplaats, magazijn, receptie en carrosserie) en ondersteunt de in deze afdelingen. * Je enthousiasmeert de collega's en helpt hen bij het behalen van doelstellingen. Je staat borg voor een positieve werkomgeving waarin je samen met de voor een uitstekende 'Customer Experience' zorgt. * Je volgt de nodige KPI's op, kijkt nauwkeurig toe op rendement, productiviteit en efficiëntie en stuurt bij waar nodig. * Je werkt zeer nauw samen met de directie en rapporteert aan hen over de resultaten in de naverkoop. Hiervoor bewaak jij het naleven van alle procedures. Wanneer nodig bied je zelf versterking aan de receptie. Waarmee kan je ons team versterken?
                          BMW JOY'N US * Steenokkerzeel Tanghe * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga jij doen als aftersales manager bij BMW? * Je coördineert de dagelijkse werking van de naverkoop (werkplaats, magazijn, receptie en carrosserie) en ondersteunt de in deze afdelingen. * Je enthousiasmeert de collega's en helpt hen bij het behalen van doelstellingen. Je staat borg voor een positieve werkomgeving waarin je samen met de voor een uitstekende 'Customer Experience' zorgt. * Je volgt de nodige KPI's op, kijkt nauwkeurig toe op rendement, productiviteit en efficiëntie en stuurt bij waar nodig. * Je werkt zeer nauw samen met de directie en rapporteert aan hen over de resultaten in de naverkoop. Hiervoor bewaak jij het naleven van alle procedures. Wanneer nodig bied je zelf versterking aan de receptie. Waarmee kan je ons team versterken?
                          plus
                          You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc.
                          You will be asked to take care of all types of administrative support duties and responsibilities: agenda management, travel organisation, expense notes, event organisation, budget management, financial administration, support to projects (e.g. marketing), typical management assistant tasks, etc.
                          plus
                          Met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens en business informatie, adviseer je de service , het management en directie. * Je maakt management rapporteringen en voorziet het management van input en advies;
                          Met gerichte analyses en rapporten van financiële gegevens en business informatie, adviseer je de service , het management en directie. * Je maakt management rapporteringen en voorziet het management van input en advies;
                          plus
                          Ontwikkelen van rapporteringsdashboards en optreden als sparringpartner voor het management * Je communiceert helder en fungeert als echte business partner voor het management
                          Ontwikkelen van rapporteringsdashboards en optreden als sparringpartner voor het management * Je communiceert helder en fungeert als echte business partner voor het management
                          plus
                          HUDSON * 2110 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Avantgarden is al meer dan 45 jaar dé specialist in high-end tuin- en landschapsarchitectuur. De werking van Avantgarden is tweeledig: enerzijds een studiebureau voor tuin- en landschapsarchitectuur, anderzijds een aannemer voor de realisatie van particuliere tuinen en (semi)publieke landschapsprojecten. Hun projecten – van villatuinen en kasteeldomeinen tot publieke parken – worden benaderd als architectuur in de buitenruimte, met een doordachte groeninrichting als kern. Als onderdeel van een sterke groep richten zij zich op groei, maar behouden zij daarnaast hun branding én KMO-autonomie waarbij ze zich richten op high-end projecten in de Benelux. Jouw verantwoordelijkheden - Om hun verder groei te realiseren kijkt Hudson voor hen uit naar een (m/v/x): Oper
                          HUDSON * 2110 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Avantgarden is al meer dan 45 jaar dé specialist in high-end tuin- en landschapsarchitectuur. De werking van Avantgarden is tweeledig: enerzijds een studiebureau voor tuin- en landschapsarchitectuur, anderzijds een aannemer voor de realisatie van particuliere tuinen en (semi)publieke landschapsprojecten. Hun projecten – van villatuinen en kasteeldomeinen tot publieke parken – worden benaderd als architectuur in de buitenruimte, met een doordachte groeninrichting als kern. Als onderdeel van een sterke groep richten zij zich op groei, maar behouden zij daarnaast hun branding én KMO-autonomie waarbij ze zich richten op high-end projecten in de Benelux. Jouw verantwoordelijkheden - Om hun verder groei te realiseren kijkt Hudson voor hen uit naar een (m/v/x): Oper
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          plus
                          Together with J&J Corporate, the GTSC fulfills the role of in-house bank and handles the financing as well as the cash and risk management of the J&J affiliates. The Exposure Management department is responsible for the J&J worldwide currency position and intercompany netting position and settlements. The Exposure Management team proactively business partners, together with our Treasury Services Centers, to provide outstanding foreign exchange solutions in line with our worldwide policy. Besides the day-to-day support on the foreign risk management activities, you will enrich the team by applying your strong analytical skills to the new challenges put into the exposure management environment. * Act as a representing Exposure Management in ongoing and upcoming projects
                          Together with J&J Corporate, the GTSC fulfills the role of in-house bank and handles the financing as well as the cash and risk management of the J&J affiliates. The Exposure Management department is responsible for the J&J worldwide currency position and intercompany netting position and settlements. The Exposure Management team proactively business partners, together with our Treasury Services Centers, to provide outstanding foreign exchange solutions in line with our worldwide policy. Besides the day-to-day support on the foreign risk management activities, you will enrich the team by applying your strong analytical skills to the new challenges put into the exposure management environment. * Act as a representing Exposure Management in ongoing and upcoming projects
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Management à Westmeerbeek?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Management à Westmeerbeek est de 50.100 €. Les salaires de Management à Westmeerbeek vont de 42.900 € à 60.600 €.