Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Management
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
            1 sélectionné
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Budget
                          • Business
                          • Agent/e d'expansion des entreprises
                          • Cadre
                          • Chargé/e d'amélioration continue
                          • Chargé/e de projet
                          • Chef de projet IT
                          • Chef de projet commerce
                          • Chef de projet technique
                          • Chef/fe régional/e
                          • Contrôleur/se Business Unit

                          Afficher plus

                          Emplacements

                          Management
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          2


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Management
                          19












                          9 résultats pour Management à Ollignies dans un rayon de 30 km

                          Directeur Patiëntenzorg

                          AZ Sint-Maria
                          Halle
                          Master in Management & Beleid van de Gezondheidszorg of gelijkgesteld
                          Master in Management & Beleid van de Gezondheidszorg of gelijkgesteld
                          Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. * Inventory and Supplies Management: Monitor and manage sanitation supplies and chemicals inventory to ensure adequate stock levels and proper usage.
                          Sanitation Program Management: Develop, implement, and oversee sanitation programs and cleaning schedules for all areas of the facility, including production, packaging, storage, and common areas. * Inventory and Supplies Management: Monitor and manage sanitation supplies and chemicals inventory to ensure adequate stock levels and proper usage.
                          plus
                          European Forestry Management BVBA
                          European Forestry Management BVBA
                          NOUVEAU
                          Optimal Parking Control * HALLE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je geeft leiding aan het team van onthaalbedienden, administratief medewerkers en parkeerwachters in jouw regio. Je maakt de werkplanning op en houdt de personeelsadministratie up to date. * Je bent verantwoordelijk voor het aanwerven, opleiden en evalueren van jouw team. * Je werkt nauw samen met onze . * Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze en klanten. * Je waakt over de orde en netheid van de parkeershop en de parkings, beheert de materiaalstock en plaatst bestellingen. * Je biedt waar nodig polyvalente ondersteuning bij de dagdagelijkse taken van jouw team. Jouw profiel * Je bent een echter teamplayer en beschikt over de juiste managementvaardigheden om alles in goede banen te leiden. * 'Plan- en organisatievermogen', twee woorden op jouw lijf geschreven.
                          Optimal Parking Control * HALLE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je geeft leiding aan het team van onthaalbedienden, administratief medewerkers en parkeerwachters in jouw regio. Je maakt de werkplanning op en houdt de personeelsadministratie up to date. * Je bent verantwoordelijk voor het aanwerven, opleiden en evalueren van jouw team. * Je werkt nauw samen met onze . * Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze en klanten. * Je waakt over de orde en netheid van de parkeershop en de parkings, beheert de materiaalstock en plaatst bestellingen. * Je biedt waar nodig polyvalente ondersteuning bij de dagdagelijkse taken van jouw team. Jouw profiel * Je bent een echter teamplayer en beschikt over de juiste managementvaardigheden om alles in goede banen te leiden. * 'Plan- en organisatievermogen', twee woorden op jouw lijf geschreven.
                          plus
                          Financieel en operationeel management Beheren van het budget en behalen van KPI's. * People management Coachen en ontwikkelen van teamcoaches. * Opleiding & ervaring Master-denkniveau in bedrijfskunde of minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol met succes in operationeel management en ervaring in D2D verkoop.
                          Financieel en operationeel management Beheren van het budget en behalen van KPI's. * People management Coachen en ontwikkelen van teamcoaches. * Opleiding & ervaring Master-denkniveau in bedrijfskunde of minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol met succes in operationeel management en ervaring in D2D verkoop.
                          plus
                          Leopold Hotel * 9700 Oudenaarde, België - Solliciteer als één van de eersten - Je takenpakket - Als stagiair Duty Manager krijg je de unieke kans om samen te werken met de van het hotel. Je zult assisteren bij de dagelijkse opdrachten zoals bijvoorbeeld het begeleiden en coördineren van personeel, beheren van boekhouding en budgetten en onderhandelen met . * Personeel begeleiden en coördineren; * Kwaliteit waarborgen van de dienstverlening; * Assisteren bij het beheer van de boekhouding en budgetten; * Onderhandelen met ; * Administratieve taken opvolgen; * Kwaliteitscontrole uitvoeren; * Ondersteunend meewerken met de hotel teams. Gezocht profiel en vaardigheden * Je zit in je laatste jaar Hotelmanagement; * Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels, een extra taal is een troef; * Je bent commercieel en klantgericht ingesteld;
                          Leopold Hotel * 9700 Oudenaarde, België - Solliciteer als één van de eersten - Je takenpakket - Als stagiair Duty Manager krijg je de unieke kans om samen te werken met de van het hotel. Je zult assisteren bij de dagelijkse opdrachten zoals bijvoorbeeld het begeleiden en coördineren van personeel, beheren van boekhouding en budgetten en onderhandelen met . * Personeel begeleiden en coördineren; * Kwaliteit waarborgen van de dienstverlening; * Assisteren bij het beheer van de boekhouding en budgetten; * Onderhandelen met ; * Administratieve taken opvolgen; * Kwaliteitscontrole uitvoeren; * Ondersteunend meewerken met de hotel teams. Gezocht profiel en vaardigheden * Je zit in je laatste jaar Hotelmanagement; * Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels, een extra taal is een troef; * Je bent commercieel en klantgericht ingesteld;
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche avec 10 offres d'emploi dans d'autres régions

                          In addition, you collaborate with various other teams in the organization (Underwriting, Finance, Legal, Project management teams ...). Build links between internal departments. (May support international deals and strategic key account management plans). * Understanding of the legal & compliance, finance, deployment and risk management environment
                          In addition, you collaborate with various other teams in the organization (Underwriting, Finance, Legal, Project management teams ...). Build links between internal departments. (May support international deals and strategic key account management plans). * Understanding of the legal & compliance, finance, deployment and risk management environment
                          plus
                          AGRER's main areas of activity include agriculture and rural development, environment and natural resources, climate change, institutional support, governance and public finance, logistics and administrative support, economic and management consulting services, civil building and infrastructure, and framework contracts. * Cost management and budget monitoring * Minimum of 3 years of project management and budget monitoring experience
                          AGRER's main areas of activity include agriculture and rural development, environment and natural resources, climate change, institutional support, governance and public finance, logistics and administrative support, economic and management consulting services, civil building and infrastructure, and framework contracts. * Cost management and budget monitoring * Minimum of 3 years of project management and budget monitoring experience
                          plus
                          NOUVEAU
                          Reporting to the of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network. CANDIDATE PROFILE: Qualifications and Experience: A qualification in Transport and Logistics, with work experience of between 2-
                          Reporting to the of the branch where he/she is based, the Trainee Branch Manager will undergo training for a maximum period of two years, during which time the incumbent will assist with all Management Functions, including but not limited to: – Administration (Staff Management, Payroll, Accounting, Debt Recovery and Control); – Sales (Client visits, Business Development, Representation of the Company, Quotations); – Technical (Fleet Management, Import and Export Management, Inventory, Planning & Scheduling) The candidate will, during the training period, be requested and will be expected to perform one or more replacement assignments in countries across the European network. CANDIDATE PROFILE: Qualifications and Experience: A qualification in Transport and Logistics, with work experience of between 2-
                          plus
                          People Management Finance Management * Afgestudeerd met een Master in Business, Economie, Management, Engineering of Wetenschappen * Georganiseerd en nauwkeurig, je bent net zo goed een bron van voorstellen op het gebied van commercieel management als op het gebied van algemeen management
                          People Management Finance Management * Afgestudeerd met een Master in Business, Economie, Management, Engineering of Wetenschappen * Georganiseerd en nauwkeurig, je bent net zo goed een bron van voorstellen op het gebied van commercieel management als op het gebied van algemeen management
                          plus
                          Als Business Controller ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en adviseren van het management en de salesafdeling met inzichtelijke analyses en rapportages.
                          Als Business Controller ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en adviseren van het management en de salesafdeling met inzichtelijke analyses en rapportages.
                          plus

                          Ces jobs pourraient également vous intéresser

                          Om deze transformatie te versnellen, zoekt PVG een ondernemende en charismatische Business Development Manager die het ritme van de Belgische zakelijke cultuur begrijpt en de capaciteiten van PVG Liquids weet te vertalen naar nieuwe kansen voor duurzame groei in non-fuel liquids in heel Europa. Business Development heeft voor jou weinig geheimen. * HUDSON * 9000 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - PVG Liquids, gelegen in het havengebied van Gent, is gespecialiseerd in het blazen, afvullen en stockeren van een ruim assortiment kachelbrandstof en diverse vloeistoffen. Als onderdeel van de PVG Group zijn ze actief in verschillende Europese landen. De ambitie van PVG is duidelijk: verbreden naar nieuwe vloeibare categorieën zoals smeermiddelen, AdBlue, ethanol e
                          Om deze transformatie te versnellen, zoekt PVG een ondernemende en charismatische Business Development Manager die het ritme van de Belgische zakelijke cultuur begrijpt en de capaciteiten van PVG Liquids weet te vertalen naar nieuwe kansen voor duurzame groei in non-fuel liquids in heel Europa. Business Development heeft voor jou weinig geheimen. * HUDSON * 9000 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - PVG Liquids, gelegen in het havengebied van Gent, is gespecialiseerd in het blazen, afvullen en stockeren van een ruim assortiment kachelbrandstof en diverse vloeistoffen. Als onderdeel van de PVG Group zijn ze actief in verschillende Europese landen. De ambitie van PVG is duidelijk: verbreden naar nieuwe vloeibare categorieën zoals smeermiddelen, AdBlue, ethanol e
                          plus
                          Samen met de Manager bouw je tegelijkertijd de toekomstige sales & approach strategieën voor jouw segment: ERP (business central), High Code (.NET) & Low Code (Mendix), Atlassian Software en Data Analyse. * Wees verantwoordelijk voor business development binnen jouw segment * Axians Belgium * Merelbeke-Melle * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Dit omvat zowel software als hardware. Onze oplossingen zijn altijd in co-creatie met onze klanten. We inspireren hen graag met innovatieve technologieën, net zoveel als wij er zelf door geïnspireerd worden. Axians is een merk van VINCI Energies. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep
                          Samen met de Manager bouw je tegelijkertijd de toekomstige sales & approach strategieën voor jouw segment: ERP (business central), High Code (.NET) & Low Code (Mendix), Atlassian Software en Data Analyse. * Wees verantwoordelijk voor business development binnen jouw segment * Axians Belgium * Merelbeke-Melle * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Dit omvat zowel software als hardware. Onze oplossingen zijn altijd in co-creatie met onze klanten. We inspireren hen graag met innovatieve technologieën, net zoveel als wij er zelf door geïnspireerd worden. Axians is een merk van VINCI Energies. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep
                          plus
                          En tant que Directeur.rice Commercial.e, vous faites partie de notre équipe de direction, vous encadrez un département de 9 collaborateurs et vous êtes responsable d'un large éventail de tâches stratégiques, opérationnelles et managériales. * HUDSON * 1780 Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Valipac, située à Wemmel, est une organisation créée par l'industrie dont le but principal est de réaliser les objectifs de recyclage pour ses 6 000 clients affiliés. Valipac accompagne également ses clients dans la transition vers une économie circulaire pour les emballages industriels. Avec 40 et en partenariat avec 200 collecteurs de déchets, nous incitons nos clients ainsi que de nombreuses autres entreprises à la collecte sélective de leurs déchets professionnels. Vos responsabilités
                          En tant que Directeur.rice Commercial.e, vous faites partie de notre équipe de direction, vous encadrez un département de 9 collaborateurs et vous êtes responsable d'un large éventail de tâches stratégiques, opérationnelles et managériales. * HUDSON * 1780 Wemmel * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Valipac, située à Wemmel, est une organisation créée par l'industrie dont le but principal est de réaliser les objectifs de recyclage pour ses 6 000 clients affiliés. Valipac accompagne également ses clients dans la transition vers une économie circulaire pour les emballages industriels. Avec 40 et en partenariat avec 200 collecteurs de déchets, nous incitons nos clients ainsi que de nombreuses autres entreprises à la collecte sélective de leurs déchets professionnels. Vos responsabilités
                          plus
                          We're looking for an Account Executive to provide an excellent experience for our new business customers. o Building and managing your own pipeline, from prospecting to closing and account management, maximising adoption and upsell/cross-sell opportunities - o Becoming a product expert on Revolut Business, its market positioning, and the solutions it offers, backed by relevant, compelling case studies - o A degree in finance or a business-related subject * REVOLUT LTD * Remote * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - o Office: Dublin London Paris - o Remote: France Ireland Spain UK - People deserve more from their money. More visibility, more control, and more freedom. Sinc
                          We're looking for an Account Executive to provide an excellent experience for our new business customers. o Building and managing your own pipeline, from prospecting to closing and account management, maximising adoption and upsell/cross-sell opportunities - o Becoming a product expert on Revolut Business, its market positioning, and the solutions it offers, backed by relevant, compelling case studies - o A degree in finance or a business-related subject * REVOLUT LTD * Remote * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - o Office: Dublin London Paris - o Remote: France Ireland Spain UK - People deserve more from their money. More visibility, more control, and more freedom. Sinc
                          plus
                          NOUVEAU

                          Export Manager

                          Ceres Recruitment
                          Zwijnaarde (Gent, Belgium)
                          Télétravail possible
                          Daarom is er ruimte voor een ondernemende Export Manager die samen met het team in Gent het internationale potentieel verder helpt realiseren. * Je rapporteert aan de of Export. * Ceres Recruitment * Zwijnaarde (Gent, Belgium) * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb je een passie voor handel, landbouw en duurzame groei? Combineer je jouw commerciële flair met een internationale mindset? Dit is jouw kans om een actieve rol te spelen in het verder uitbouwen van Triferto's exportverhaal! Solliciteer vandaag en draag zo bij aan een duurzamere voedselproductie wereldwijd. Triferto is een toonaangevende internationale speler in minerale meststoffen en maakt deel uit van de Koninklijke Brokking Groep, een familiebedrijf met meer dan 125 jaar ervaring in de agr
                          Daarom is er ruimte voor een ondernemende Export Manager die samen met het team in Gent het internationale potentieel verder helpt realiseren. * Je rapporteert aan de of Export. * Ceres Recruitment * Zwijnaarde (Gent, Belgium) * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb je een passie voor handel, landbouw en duurzame groei? Combineer je jouw commerciële flair met een internationale mindset? Dit is jouw kans om een actieve rol te spelen in het verder uitbouwen van Triferto's exportverhaal! Solliciteer vandaag en draag zo bij aan een duurzamere voedselproductie wereldwijd. Triferto is een toonaangevende internationale speler in minerale meststoffen en maakt deel uit van de Koninklijke Brokking Groep, een familiebedrijf met meer dan 125 jaar ervaring in de agr
                          plus
                          Momenteel gaan zij op zoek naar een Business Development Manager. * Rock Recruitment * Kruisem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dit Amerikaanse bedrijf is marktleider in de sector van verlichting voor evenementen, concertzalen, enz. Ze gingen van start met een 5-tal medewerkers maar groeiden al uit op heden tot 45 medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het voornaamste contact voor klanten in de verhuur- en productiesector en bouwt aan duurzame relaties. * Je identificeert en benadert actief nieuwe opportuniteiten en klanten in Vlaanderen. * Je plant en voert systematische klantbezoeken uit bij bestaande en nieuwe contacten. * Je biedt klanten een expertadvies en bent het aanspreekpunt voor al hun vragen. * Je analyseert verkoopresultaten, stelt nieuwe strategieën voor en voert
                          Momenteel gaan zij op zoek naar een Business Development Manager. * Rock Recruitment * Kruisem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dit Amerikaanse bedrijf is marktleider in de sector van verlichting voor evenementen, concertzalen, enz. Ze gingen van start met een 5-tal medewerkers maar groeiden al uit op heden tot 45 medewerkers. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het voornaamste contact voor klanten in de verhuur- en productiesector en bouwt aan duurzame relaties. * Je identificeert en benadert actief nieuwe opportuniteiten en klanten in Vlaanderen. * Je plant en voert systematische klantbezoeken uit bij bestaande en nieuwe contacten. * Je biedt klanten een expertadvies en bent het aanspreekpunt voor al hun vragen. * Je analyseert verkoopresultaten, stelt nieuwe strategieën voor en voert
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Management à Ollignies?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Management à Ollignies est de 50.100 €. Les salaires de Management à Ollignies vont de 42.900 € à 60.600 €.