Date
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Méthode de candidature
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
          1 sélectionné
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • MS Excel
                        • Facturation
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Agent/e d'accueil
                        • Adjoint du directeur
                        • Chargé/e de mission
                        • Chef/fe de Bureau
                        • Classeur/se
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Adjoint/e de cabinet juridique
                        • Adjoint/e de réception

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        1


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Administration
                        21











                        20 résultats pour Ingénieur E En Tuyauterie à De Pinte dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 20 offres d’emploi similaires.

                        JUNIOR FINANCE & ADMINISTRATION ANALYST rechterhand van de CFO

                        Culinor Food Group NV
                        Destelbergen
                        CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Bij CULINOR Food Group is de CFO niet enkel verantwoordelijk voor het puur
                        CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Bij CULINOR Food Group is de CFO niet enkel verantwoordelijk voor het puur
                        plus
                        Bij Centrum BalanSS zijn we volop in ontwikkeling en daarom zoeken we een enthousiaste logopedist(e) die kinderen, jongeren én volwassenen met passie wil begeleiden. Of het nu gaat om taal- en spraakproblemen, leerstoornissen, neurologische vraagstukken of stemstoornissen, jij maakt het verschil! * Facturatie, opvolging van wanbetalers en communicatie met mutualiteiten nemen wij voor onze rekening, zodat jij je kunt concentreren op het belangrijkste: je cliënten. * Passie en gedrevenheid: Je haalt energie uit je werk en bent vastberaden om het beste uit elke cliënt te halen. Je hebt een hart voor je vak en streeft ernaar om met jouw expertise een echte impact te maken. * Zin om mee te bouwen aan ons centrum: Je denkt graag mee over de toekomst
                        Bij Centrum BalanSS zijn we volop in ontwikkeling en daarom zoeken we een enthousiaste logopedist(e) die kinderen, jongeren én volwassenen met passie wil begeleiden. Of het nu gaat om taal- en spraakproblemen, leerstoornissen, neurologische vraagstukken of stemstoornissen, jij maakt het verschil! * Facturatie, opvolging van wanbetalers en communicatie met mutualiteiten nemen wij voor onze rekening, zodat jij je kunt concentreren op het belangrijkste: je cliënten. * Passie en gedrevenheid: Je haalt energie uit je werk en bent vastberaden om het beste uit elke cliënt te halen. Je hebt een hart voor je vak en streeft ernaar om met jouw expertise een echte impact te maken. * Zin om mee te bouwen aan ons centrum: Je denkt graag mee over de toekomst
                        plus
                        Draps Entertainment verzorgt boekingen en management van nationale en internationale artiesten voor openbare en corporate events, festivals en lokale organisaties. Je bouwt actief nieuwe klantrelaties uit: je gaat proactief op zoek naar kansen, volgt warme leads op en vertaalt die naar concrete boekingen. * Je onderhoudt de contacten met klanten, en en streeft naar lange termijn samenwerkingen. * Je maakt offertes op die overtuigen en je volgt het volledige traject op tot en met contract en facturatie. * Je volgt de communicatie, website en social media op van het boekingskantoor en artiesten. * Je hebt een natuurlijke commerciële flair: je voelt opportuniteiten aan,
                        Draps Entertainment verzorgt boekingen en management van nationale en internationale artiesten voor openbare en corporate events, festivals en lokale organisaties. Je bouwt actief nieuwe klantrelaties uit: je gaat proactief op zoek naar kansen, volgt warme leads op en vertaalt die naar concrete boekingen. * Je onderhoudt de contacten met klanten, en en streeft naar lange termijn samenwerkingen. * Je maakt offertes op die overtuigen en je volgt het volledige traject op tot en met contract en facturatie. * Je volgt de communicatie, website en social media op van het boekingskantoor en artiesten. * Je hebt een natuurlijke commerciële flair: je voelt opportuniteiten aan,
                        plus
                        Voor ons kantoor in Eeklo, gevestigd in een modern en lichtrijk gebouw met ruime werkplekken, zoeken we een ervaren Senior Dossierbeheerder. Onze kantoren zijn ingericht met oog voor comfort en welzijn: douches, ruime werkplekken en een gezellige chillruimte waar collegialiteit centraal staat - denk aan ontspanning, gezelschapsspelletjes en informele momenten samen. Dankzij onze gestructureerde en efficiënte werkwijze blijven overuren uitzonderlijk, zelfs tijdens drukkere periodes. We hechten veel belang aan persoonlijke begeleiding, continue opleiding en een positieve teamsfeer. Doorheen het jaar organiseren we verschillende activiteiten zoals een jaarlijkse nieuwjaarsreceptie, samen genieten van de Gentse Feesten en leuke teambuildings. Daarnaast is
                        Voor ons kantoor in Eeklo, gevestigd in een modern en lichtrijk gebouw met ruime werkplekken, zoeken we een ervaren Senior Dossierbeheerder. Onze kantoren zijn ingericht met oog voor comfort en welzijn: douches, ruime werkplekken en een gezellige chillruimte waar collegialiteit centraal staat - denk aan ontspanning, gezelschapsspelletjes en informele momenten samen. Dankzij onze gestructureerde en efficiënte werkwijze blijven overuren uitzonderlijk, zelfs tijdens drukkere periodes. We hechten veel belang aan persoonlijke begeleiding, continue opleiding en een positieve teamsfeer. Doorheen het jaar organiseren we verschillende activiteiten zoals een jaarlijkse nieuwjaarsreceptie, samen genieten van de Gentse Feesten en leuke teambuildings. Daarnaast is
                        plus
                        beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans * Je werkt nauwkeurig en correct * Wij geloven in een duurzame toekomst en zetten ons dagelijks in om een positieve
                        beheert als toonaangevend wegenbouwer alle aspecten van de wegenbouw en is lid van Willemen Groep, één van de grootste familiale bouwbedrijven in België. We bieden alles onder één dak: van wegenwerken tot asfalt- en betonproductie, van laboratoria tot signalisatie- en onderhoudsdiensten. Je taken en verantwoordelijkheden * Opstellen en uitschrijven van verschillende documenten, vaak met juridische insteek; * Voorbereiden directievergaderingen en managementvergaderingen; * Briefwisseling opvolgen en opmaken; * Je leest en schrijft perfect Nederlands, vlot Engels en Frans * Je werkt nauwkeurig en correct * Wij geloven in een duurzame toekomst en zetten ons dagelijks in om een positieve
                        plus
                        Dit gaat van de planningen opmaken, bestek door en door kennen, materiaal – materieellijsten opstellen,… - Het aansturen op de werf van eigen arbeiders en ploegbazen, onderaannemers,… Je zorgt in dit segment ook voor de opvolging van de onderaannemers en eventuele bijsturingen waar nodig. - Naar medewerkers toe volg je de ziekte en eventuele arbeidsongevallen op, je signaleert tijdige problemen en bewaakt de positieve werksfeer - Het enthousiast deelnemen aan werfvergaderingen - Zoeken naar oplossingen, alternatieve werkmethodes, nieuwe technieken en innovaties - Correct budgetbeheer: je bent verantwoordelijk voor het financieel resultaat van de toegewezen werven - Voor deze functie zoeken wij enthousiaste schoolverlaters Ingenieurs of Bachelors Bouw.
                        Dit gaat van de planningen opmaken, bestek door en door kennen, materiaal – materieellijsten opstellen,… - Het aansturen op de werf van eigen arbeiders en ploegbazen, onderaannemers,… Je zorgt in dit segment ook voor de opvolging van de onderaannemers en eventuele bijsturingen waar nodig. - Naar medewerkers toe volg je de ziekte en eventuele arbeidsongevallen op, je signaleert tijdige problemen en bewaakt de positieve werksfeer - Het enthousiast deelnemen aan werfvergaderingen - Zoeken naar oplossingen, alternatieve werkmethodes, nieuwe technieken en innovaties - Correct budgetbeheer: je bent verantwoordelijk voor het financieel resultaat van de toegewezen werven - Voor deze functie zoeken wij enthousiaste schoolverlaters Ingenieurs of Bachelors Bouw.
                        plus
                        Al bijna 40 jaar is Nestor Company de toonaangevende specialist in kwalitatieve en hoogtechnologische producten voor toegangsautomatisering (intercom, parkingsystemen, CCTV), elektronische beveiliging, automatische toegangssystemen en branddetectie. Wij bieden een totaalaanpak voor professionele installateurs, project- en studiebureaus in België en Nederland. Onze klantenservice is uitstekend, onze expertise sterk, en onze visie toekomstgericht. * Beheer van prijzen, inkoop en voorraad * Als product Manager vertaal je productspecificaties naar duidelijke USP's voor de sales en marketing. * Samen met het team bespreek je voorstellen voor productwijzigingen en nieuwe producten * Het opmaken van offertes en de opvolging
                        Al bijna 40 jaar is Nestor Company de toonaangevende specialist in kwalitatieve en hoogtechnologische producten voor toegangsautomatisering (intercom, parkingsystemen, CCTV), elektronische beveiliging, automatische toegangssystemen en branddetectie. Wij bieden een totaalaanpak voor professionele installateurs, project- en studiebureaus in België en Nederland. Onze klantenservice is uitstekend, onze expertise sterk, en onze visie toekomstgericht. * Beheer van prijzen, inkoop en voorraad * Als product Manager vertaal je productspecificaties naar duidelijke USP's voor de sales en marketing. * Samen met het team bespreek je voorstellen voor productwijzigingen en nieuwe producten * Het opmaken van offertes en de opvolging
                        plus
                        NOUVEAU
                        De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Klanten informeren en adviseren over lopende promoties van Telecom, energie, IT,... * Sales opportuniteiten detecteren en afsluiten volgens de behoefte van de klant * Leads opbellen en overtuigen met krachtige argumenten * Je hebt een aangename telefoonstem en spreekt vloeiend Nederlands. * Je kan vlot
                        De Frontoffice van Computer Checkpoint, is de schakel tussen onze klanten (particulieren en zakelijke klanten) van onze 7 winkels. Met je zachtaardige stem luister je naar de vragen en wensen van onze klanten, activeer je samen met hen nieuwe telecompakketten of doe je wijzigingen aan hun bestaande diensten en noteer je eventuele klachten. Je streeft naar een maximale klantentevredenheid en werkt ook mee aan de algemene administratie. * Klanten informeren en adviseren over lopende promoties van Telecom, energie, IT,... * Sales opportuniteiten detecteren en afsluiten volgens de behoefte van de klant * Leads opbellen en overtuigen met krachtige argumenten * Je hebt een aangename telefoonstem en spreekt vloeiend Nederlands. * Je kan vlot
                        plus
                        Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                        Ons team focust op 2 segmenten: totaalprojecten (volledig interieur) en binnenschrijnwerk (technische deuren en vast meubilair). - Als Administratief Medewerker Calculatie ondersteun je de calculatiedienst door prijsaanvragen op te maken en uit te sturen, en inkomende offertes te verwerken en te vergelijken met het lastenboek . - Je zorgt ervoor dat alle gegevens correct in het calculatieprogramma worden ingevoerd en biedt administratieve ondersteuning bij de opstart van nieuwe werven. - Daarnaast analyseer/controleer je meetstaten en lastenboeken op een nauwkeurige en consistente manier. - Je speelt een cruciale rol in het administratieve proces van de calculatieafdeling, waarbij je zorgt voor e efficiënte en nauwkeu
                        plus
                        Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je draagt bij aan een verzorgde omgeving: je houdt een oogje in het zeil dat de kleedhokjes netjes blijven en grijpt waar nodig even in – bijvoorbeeld met een snelle swifferbeurt – zodat bezoekers zich altijd welkom voelen in een propere ruimte. * Je maakt huidscans en detailopnames van de huid van onze bezoekers. We voorzien daarvoor voldoende tijd en begeleiding. * Je hebt een hart voor de zorg en wil graag een impact maken
                        Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je draagt bij aan een verzorgde omgeving: je houdt een oogje in het zeil dat de kleedhokjes netjes blijven en grijpt waar nodig even in – bijvoorbeeld met een snelle swifferbeurt – zodat bezoekers zich altijd welkom voelen in een propere ruimte. * Je maakt huidscans en detailopnames van de huid van onze bezoekers. We voorzien daarvoor voldoende tijd en begeleiding. * Je hebt een hart voor de zorg en wil graag een impact maken
                        plus
                        Vakbouw is een kwaliteitsgericht en duurzaam bouwbedrijf dat zich richt op totaalprojecten met een sterke focus op vakmanschap, betrouwbaarheid en langetermijnrelaties. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en gemotiveerde administratief bediende die ons kantoor vlot en professioneel mee ondersteunt. * Bouw gerelateerde administratieve taken en opvolging (keuringen aanvragen, etc.) * Beheer van inkomende en uitgaande e-mails en telefonie * Opstellen, opvolgen en archiveren van documenten * Verwerken van facturen en administratieve voorbereiding voor de boekhouding * Bestellingen en administratieve opvolging van leveranciers * Agendabeheer en praktische org
                        Vakbouw is een kwaliteitsgericht en duurzaam bouwbedrijf dat zich richt op totaalprojecten met een sterke focus op vakmanschap, betrouwbaarheid en langetermijnrelaties. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en gemotiveerde administratief bediende die ons kantoor vlot en professioneel mee ondersteunt. * Bouw gerelateerde administratieve taken en opvolging (keuringen aanvragen, etc.) * Beheer van inkomende en uitgaande e-mails en telefonie * Opstellen, opvolgen en archiveren van documenten * Verwerken van facturen en administratieve voorbereiding voor de boekhouding * Bestellingen en administratieve opvolging van leveranciers * Agendabeheer en praktische org
                        plus
                        Opvolgen van facturatie en betalingen * Voorraadbeheer en administratie * Beantwoorden van e-mails en telefoongesprekken * Bijhouden van social media accounts en ondersteunen bij marketingactiviteiten * Algemene kantoor- en administratieve taken * Alarmeren en labelen van kledingstukken * Je bent handig met computers en software (MS Office, excel) * Je hebt social media skills en weet hoe je deze kan inzetten voor promotie * Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en organisatorisch sterk
                        Opvolgen van facturatie en betalingen * Voorraadbeheer en administratie * Beantwoorden van e-mails en telefoongesprekken * Bijhouden van social media accounts en ondersteunen bij marketingactiviteiten * Algemene kantoor- en administratieve taken * Alarmeren en labelen van kledingstukken * Je bent handig met computers en software (MS Office, excel) * Je hebt social media skills en weet hoe je deze kan inzetten voor promotie * Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en organisatorisch sterk
                        plus
                        Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je draagt bij aan een verzorgde omgeving: je houdt een oogje in het zeil dat de kleedhokjes netjes blijven en grijpt waar nodig even in – bijvoorbeeld met een snelle swifferbeurt – zodat bezoekers zich altijd welkom voelen in een propere ruimte. * Je maakt huidscans en detailopnames van de huid van onze bezoekers. We voorzien daarvoor voldoende tijd en begeleiding. * Je hebt een hart voor de zorg en wil graag een impact maken
                        Je maakt en beheert afspraken. * Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails, en je geeft informatie aan bezoekers, artsen en andere betrokkenen. * Je onthaalt mensen, geeft hen uitleg en je beantwoordt hun vragen. * Je verwerkt dossiers en werkt informatie in ons systeem bij. * Je draagt bij aan een verzorgde omgeving: je houdt een oogje in het zeil dat de kleedhokjes netjes blijven en grijpt waar nodig even in – bijvoorbeeld met een snelle swifferbeurt – zodat bezoekers zich altijd welkom voelen in een propere ruimte. * Je maakt huidscans en detailopnames van de huid van onze bezoekers. We voorzien daarvoor voldoende tijd en begeleiding. * Je hebt een hart voor de zorg en wil graag een impact maken
                        plus
                        Ben jij een administratieve duizendpoot met een neus voor structuur en organisatie? Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Als onze nieuwe office manager neem je een centrale rol op in het dagelijkse reilen en zeilen van ons kantoor. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Orderverwerking: opvolgen en verwerken van binnenkomende bestellingen * Kantoororganisatie: zorgen dat het kantoor vlot en efficiënt functioneert * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten * Ontvangst en verwerking van leveringen: bonnen beher
                        Ben jij een administratieve duizendpoot met een neus voor structuur en organisatie? Heb je zin om de touwtjes in handen te nemen in een jonge en dynamische omgeving? Als onze nieuwe office manager neem je een centrale rol op in het dagelijkse reilen en zeilen van ons kantoor. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en gestructureerd verloopt. * Orderverwerking: opvolgen en verwerken van binnenkomende bestellingen * Kantoororganisatie: zorgen dat het kantoor vlot en efficiënt functioneert * Controle van de facturatie: nakijken van binnenkomende en uitgaande facturen * Post- en e-mailverwerking: behandelen van inkomende post en documenten * Ontvangst en verwerking van leveringen: bonnen beher
                        plus
                        Je werkt nauw samen met en ondersteunt hem in alle administratieve processen van onze twee winkels. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot, correct en duidelijk verloopt, zodat ons team zich volop kan focussen op vakmanschap en klantenservice. We zetten steeds meer in op digitalisering en het efficiënter maken van onze administratieve processen, en jij speelt daarin een grote rol. Je werkt met toepassingen zoals Yuki (en andere boekhoudsoftware), MS Office, Canva, Payroller, Securex, Wix en onze interne tools. * Facturen opmaken en administratieve documenten nauwkeurig opvolgen * E-mails opvolgen en beantwoorden in een warme en professionele stijl * Prijzen beheren en bijho
                        Je werkt nauw samen met en ondersteunt hem in alle administratieve processen van onze twee winkels. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot, correct en duidelijk verloopt, zodat ons team zich volop kan focussen op vakmanschap en klantenservice. We zetten steeds meer in op digitalisering en het efficiënter maken van onze administratieve processen, en jij speelt daarin een grote rol. Je werkt met toepassingen zoals Yuki (en andere boekhoudsoftware), MS Office, Canva, Payroller, Securex, Wix en onze interne tools. * Facturen opmaken en administratieve documenten nauwkeurig opvolgen * E-mails opvolgen en beantwoorden in een warme en professionele stijl * Prijzen beheren en bijho
                        plus
                        Je doet de aankoop van materialen en benodigdheden voor onze projecten. Je berekent kleinere offertes en ondersteunt bij prijsaanvragen. Je boekt aankoopfacturen in en volgt deze administratief op. Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal: vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Je beheert en beantwoordt e-mails en telefoons van klanten, leveranciers en collega's. Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig. Je hebt affiniteit met cijfers én techniek. Je bent klantgericht, stressbestendig en communicatief. Je spreekt en schrijft vlot Nederlands (Frans is een pluspunt).
                        Je doet de aankoop van materialen en benodigdheden voor onze projecten. Je berekent kleinere offertes en ondersteunt bij prijsaanvragen. Je boekt aankoopfacturen in en volgt deze administratief op. Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal: vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Je beheert en beantwoordt e-mails en telefoons van klanten, leveranciers en collega's. Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig. Je hebt affiniteit met cijfers én techniek. Je bent klantgericht, stressbestendig en communicatief. Je spreekt en schrijft vlot Nederlands (Frans is een pluspunt).
                        plus
                        Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Je werkt vlot samen met je en draagt bij aan een positieve teamsfeer. Je neemt initiatief en denkt proactief mee over efficiëntere werkwijzen. Een administratief talent met een hands-on mentaliteit en een zelfstandige werkhouding. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans. Je bent een echte teamplayer en houdt van een goede samenwerking. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en eff
                        Bij Astranova Project Furniture hebben we een plekje vrij voor iemand die met plezier de administratie regelt én het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten en leveranciers. Als jij energie krijgt van telefonische contacten, graag de touwtjes in handen neemt en zowel in het Nederlands als Frans uitblinkt, dan zijn wij op zoek naar jou! Je verzorgt de administratieve taken met precisie en oog voor detail. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en , zowel telefonisch als per e-mail. Je werkt vlot samen met je en draagt bij aan een positieve teamsfeer. Je neemt initiatief en denkt proactief mee over efficiëntere werkwijzen. Een administratief talent met een hands-on mentaliteit en een zelfstandige werkhouding. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans. Je bent een echte teamplayer en houdt van een goede samenwerking. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en eff
                        plus
                        Dit doen we door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te motiveren om vegan alternatieven uit te proberen en tegelijkertijd ook de aanbodzijde te beïnvloeden. Je werkt samen met vier andere geëngageerde aan projecten als Try Vegan , Vegan Summer Fest en de Belgian Vegan Awards . Lees hier meer over onze projecten en activiteiten. * – Je verwerkt facturen en volgt de begroting van BE Vegan nauwgezet op. * – Je woont (kwartaal)vergaderingen bij en maakt duidelijke verslagen op. * – Je verwerkt de lonen en HR-administratie * – Je interpreteert cijfers en vertaalt ze naar evaluaties of verslagen. voor Vegan Summer Fest), vraagt offertes op, doet bestellingen en volgt de samenwerking op. * – Je beheert de kantoorvoorraa
                        Dit doen we door zoveel mogelijk mensen te inspireren en te motiveren om vegan alternatieven uit te proberen en tegelijkertijd ook de aanbodzijde te beïnvloeden. Je werkt samen met vier andere geëngageerde aan projecten als Try Vegan , Vegan Summer Fest en de Belgian Vegan Awards . Lees hier meer over onze projecten en activiteiten. * – Je verwerkt facturen en volgt de begroting van BE Vegan nauwgezet op. * – Je woont (kwartaal)vergaderingen bij en maakt duidelijke verslagen op. * – Je verwerkt de lonen en HR-administratie * – Je interpreteert cijfers en vertaalt ze naar evaluaties of verslagen. voor Vegan Summer Fest), vraagt offertes op, doet bestellingen en volgt de samenwerking op. * – Je beheert de kantoorvoorraa
                        plus
                        GDW-Gent is een b(l)oeiend gerechtsdeurwaarderskantoor met een jong en energiek team. We zijn volop aan het groeien en kijken ernaar uit om jou in ons team te verwelkomen! * Je luistert naar het verhaal van opdrachtgevers en rechtsonderhorigen en doet er alles aan om te bemiddelen en een oplossing te zoeken. * Jij ziet oplossingen in plaats van problemen en staat samen met je klaar om zowel klanten als rechtzoekenden in menselijke taal en op een menselijke manier te helpen en wegwijs te maken in het juridische vakjargon. Enthousiasme en collegialiteit zijn daarbij doorslaggevend. * Je hebt kennis van procedures en rechtsregels, heb je kennis van de praktijk van een gerechtsdeurwaarder of ervaring in h
                        GDW-Gent is een b(l)oeiend gerechtsdeurwaarderskantoor met een jong en energiek team. We zijn volop aan het groeien en kijken ernaar uit om jou in ons team te verwelkomen! * Je luistert naar het verhaal van opdrachtgevers en rechtsonderhorigen en doet er alles aan om te bemiddelen en een oplossing te zoeken. * Jij ziet oplossingen in plaats van problemen en staat samen met je klaar om zowel klanten als rechtzoekenden in menselijke taal en op een menselijke manier te helpen en wegwijs te maken in het juridische vakjargon. Enthousiasme en collegialiteit zijn daarbij doorslaggevend. * Je hebt kennis van procedures en rechtsregels, heb je kennis van de praktijk van een gerechtsdeurwaarder of ervaring in h
                        plus
                        Als Service ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in het bieden van de service waar wij als organisatie trots op zijn. Description Ben jij een geboren multitasker , empathisch en krijg je energie van het helpen van anderen? Sluit je aan bij ons team als bij De Stroomlijn en maak een verschil in de wereld van watervoorziening! Als speel jij een cruciale rol in hetklantenservicemedewerkerbedrijfklantenservicemedewerker Description Onze klant is een nieuwe site die sinds 2022 instaat voor de en het verwerken van plantaardige en dierlijke oliën en vetten. Ben jij iemand die uitblinkt in nauwkeurigheid en graag verantwoordelijkheid neemt? Blijf je steeds vriendelijk en nauwkeurig? Omschrijving: Heb
                        Als Service ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in het bieden van de service waar wij als organisatie trots op zijn. Description Ben jij een geboren multitasker , empathisch en krijg je energie van het helpen van anderen? Sluit je aan bij ons team als bij De Stroomlijn en maak een verschil in de wereld van watervoorziening! Als speel jij een cruciale rol in hetklantenservicemedewerkerbedrijfklantenservicemedewerker Description Onze klant is een nieuwe site die sinds 2022 instaat voor de en het verwerken van plantaardige en dierlijke oliën en vetten. Ben jij iemand die uitblinkt in nauwkeurigheid en graag verantwoordelijkheid neemt? Blijf je steeds vriendelijk en nauwkeurig? Omschrijving: Heb
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche avec 1 offres d'emploi dans d'autres régions

                        Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                        Als onze management assistent ben je de spin in het web voor ons team en je bouwt mee aan het fundament van onze organisatie. We beloven je nu al dat je niet vast zal roesten, want je takenpakket is heel divers en uitdagend. * Ondersteunen van administratieve en processen. * Verzorgen van de lay-out van documenten, invoeren en beheren van data. * Beantwoorden van telefonische oproepen en het ontvangen van klanten. * Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie, waaronder e-mails en post. * Ervaring heeft met tools zoals Exact Online en Excel. * Vloeiend Nederlands spreekt, en een goede basis heeft in Frans en Engels. * Proactief, zelfstandig en zorgvuldig werkt. * Dynamisch is
                        plus

                        Ces jobs pourraient également vous intéresser

                        TRIXXO * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk
                        TRIXXO * Gent * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Bij TRIXXO geloven we dat werk mensen sterker maakt. Jij verbindt bedrijven met de juiste talenten waarbij de focus ligt op arbeidersprofielen en helpt zo zowel onze klanten als je eigen kantoor groeien. Jij bent het commerciële gezicht van TRIXXO in jouw regio en bouwt elke dag mee aan ons succesverhaal * Je bouwt actief mee aan de groei van je kantoor door onze klantenportefeuille uit te breiden. * Met je commerciële flair overtuig je bedrijven om hun vacatures bij ons uit te zetten en een duurzame samenwerking op te starten. * Je verdiept je in de noden van je klanten en helpt hen om de juiste mensen te vinden. * Je legt waardevolle contacten in de regio en versterkt je netwerk
                        plus
                        NOUVEAU
                        Robert Walters * Erembodegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - earlyApplicant - In deze rol als Key Account Medewerker combineer je administratieve nauwkeurigheid met klantgerichtheid en bouw je duurzame relaties uit met belangrijke klanten. Ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie? Solliciteer dan nu! * Je bent het administratieve aanspreekpunt voor een aantal toegewezen key accounts en beheert deze administratief van A tot Z. * Je verwerkt dossiers van order tot facturatie. * Je maakt klantenfiches aan en houdt deze up-to-date. * Je stelt offertes op en volgt deze verder op. * Je verwerkt bestellingen en volgt deze administratief op. * Je staat in voor facturatie en de administratieve opvolging ervan. * Je plant en woont meetings bij met klanten. * Je werkt nauw samen met en interne diensten. * Je beschikt over een bachelor
                        Robert Walters * Erembodegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - earlyApplicant - In deze rol als Key Account Medewerker combineer je administratieve nauwkeurigheid met klantgerichtheid en bouw je duurzame relaties uit met belangrijke klanten. Ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie? Solliciteer dan nu! * Je bent het administratieve aanspreekpunt voor een aantal toegewezen key accounts en beheert deze administratief van A tot Z. * Je verwerkt dossiers van order tot facturatie. * Je maakt klantenfiches aan en houdt deze up-to-date. * Je stelt offertes op en volgt deze verder op. * Je verwerkt bestellingen en volgt deze administratief op. * Je staat in voor facturatie en de administratieve opvolging ervan. * Je plant en woont meetings bij met klanten. * Je werkt nauw samen met en interne diensten. * Je beschikt over een bachelor
                        plus
                        Voor de vestiging in de regio Evergem is Hays Bank & Verzekeringen momenteel voor hen op zoek naar een Productiebeheerder of Commercieel Medewerker Verzekeringen. Regio Evergem | Medewerker Verzekeringen | Ervaring vereist | Commercieel/administratief | Insurance | 1110779 - Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Medewerker Verzekeringen in dit warme en groeiende verzekeringskantoor in regio Evergem? * Bachelor in Financiën & Verzekeringen of gelijkwaardig door ervaring * HAYS * Evergem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een zelfstandig bank- en verzekeringskantoor en is actief vanuit meerdere vestigingen. Samen met een hecht team van 15 collega's werk je in een fijne, collegiale sfeer aan de groei van het kantoor. Dankzij
                        Voor de vestiging in de regio Evergem is Hays Bank & Verzekeringen momenteel voor hen op zoek naar een Productiebeheerder of Commercieel Medewerker Verzekeringen. Regio Evergem | Medewerker Verzekeringen | Ervaring vereist | Commercieel/administratief | Insurance | 1110779 - Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Medewerker Verzekeringen in dit warme en groeiende verzekeringskantoor in regio Evergem? * Bachelor in Financiën & Verzekeringen of gelijkwaardig door ervaring * HAYS * Evergem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Onze klant is een zelfstandig bank- en verzekeringskantoor en is actief vanuit meerdere vestigingen. Samen met een hecht team van 15 collega's werk je in een fijne, collegiale sfeer aan de groei van het kantoor. Dankzij
                        plus
                        Als Talent Partner neem je de kantoren van hun vestigingen in Oost-Vlaanderen onder jouw vleugels. Een Talent Partner die van aanpakken weet, met een duidelijk passie voor recruitment, creatief denkend, graag met een vleugje humor - Als Talent Partner krijg je kansen om te groeien binnen een ondernemende en warme organisatie in volle expansie. Onze klant is in eerste instantie op zoek naar een handson, collegiale en mature collega. * HR Talents Wat een mooi bedrijf waar HR Talents voor rekruteert. * Je denkt actief mee over nieuwe manieren hoe je jong talent aantrekt en senior profielen kan overtuigen. * Daarnaast fungeer je als HR BP voor de stagiairs in het kader van opvolging en talent attraction. * Gent * Vast contract, onbepaalde
                        Als Talent Partner neem je de kantoren van hun vestigingen in Oost-Vlaanderen onder jouw vleugels. Een Talent Partner die van aanpakken weet, met een duidelijk passie voor recruitment, creatief denkend, graag met een vleugje humor - Als Talent Partner krijg je kansen om te groeien binnen een ondernemende en warme organisatie in volle expansie. Onze klant is in eerste instantie op zoek naar een handson, collegiale en mature collega. * HR Talents Wat een mooi bedrijf waar HR Talents voor rekruteert. * Je denkt actief mee over nieuwe manieren hoe je jong talent aantrekt en senior profielen kan overtuigen. * Daarnaast fungeer je als HR BP voor de stagiairs in het kader van opvolging en talent attraction. * Gent * Vast contract, onbepaalde
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Ingénieur E En Tuyauterie à De Pinte?

                        Salaire moyen par an
                        43.100 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Ingénieur E En Tuyauterie à De Pinte est de 43.100 €. Les salaires de Ingénieur E En Tuyauterie à De Pinte vont de 35.700 € à 52.100 €.