Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
            Secteur
              Expérience
                Type de contrat
                  Régime de travail

                    Jobs populaires

                    • Comptabilité
                    • Administration
                    • Audit
                    • Business
                    • Communication
                    • Consulting
                    • Agent/e payeur/euse
                    • Comptable fiscaliste Senior
                    • Employé/e comptable

                    Date

                    7 derniers jours
                    3

                    Temps de trajet

                    Compétences








                    Fonctions

                    Comptabilité
                    3


                    Aucun résultat n'a malheureusement été trouvé pour:
                    Impôt
                    Châtelet
                    Soyez informé lorsque de nouveaux jobs répondant à ces critères sont publiés

                    0 résultats pour Impôt à Châtelet dans un rayon de 30 km

                    Nous avons étendu votre recherche avec 3 offres d'emploi dans d'autres régions

                    Medewerker accounting

                    Azuro
                    Gent met 10 dagen thuiswerk per maand.
                    Télétravail possible
                    Azuro * Gent met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een medewerker boekhouding te Gent. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat aan de slag in een finance team dat bestaat uit een 7-tal personen. Als Medewerker Accounting ben je mee verantwoordelijk voor een vlot en betrouwbaar financieel beheer binnen de organisatie. Je functie omvat een brede mix van boekhoudkundige en administratieve taken, waarbij je nauwkeurig werkt en steeds oog hebt voor een correcte verwerking. Je behandelt dagelijkse boekhoudverrichtingen zoals het registreren van facturen, bank- en loonposten, en het verwerken van commissies. Je volgt inkomende en uitgaande betalingen op en zorgt dat herinneringen en afrekeningen tijdig worden verstuurd en opgevolgd.
                    Azuro * Gent met 10 dagen thuiswerk per maand. * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Azuro rekruteert een medewerker boekhouding te Gent. Jouw verantwoordelijkheden - Je gaat aan de slag in een finance team dat bestaat uit een 7-tal personen. Als Medewerker Accounting ben je mee verantwoordelijk voor een vlot en betrouwbaar financieel beheer binnen de organisatie. Je functie omvat een brede mix van boekhoudkundige en administratieve taken, waarbij je nauwkeurig werkt en steeds oog hebt voor een correcte verwerking. Je behandelt dagelijkse boekhoudverrichtingen zoals het registreren van facturen, bank- en loonposten, en het verwerken van commissies. Je volgt inkomende en uitgaande betalingen op en zorgt dat herinneringen en afrekeningen tijdig worden verstuurd en opgevolgd.
                    plus
                    KPMG * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - So the challenge faced by the Taxation team is to develop and implement commercial strategies that meet our clients' business objectives and have a positive impact on their tax positions. The Corporate Tax department provides advice and assistance on corporate taxation in various areas of specialization: banking, insurance, leasing, real estate, transfer pricing, mergers and acquisitions, due diligence and restructuring of companies. We are looking to hire an ambitious Senior Tax Adviser to contribute to the expansion of the activities of the Tax Management and Compliance Services (TMCS) Team, one of the fastest growth areas within the Corporate Tax department. Your tasks * You will assist and advise clients (including other KPMG practices) in connection with national and international tax issues.
                    KPMG * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - So the challenge faced by the Taxation team is to develop and implement commercial strategies that meet our clients' business objectives and have a positive impact on their tax positions. The Corporate Tax department provides advice and assistance on corporate taxation in various areas of specialization: banking, insurance, leasing, real estate, transfer pricing, mergers and acquisitions, due diligence and restructuring of companies. We are looking to hire an ambitious Senior Tax Adviser to contribute to the expansion of the activities of the Tax Management and Compliance Services (TMCS) Team, one of the fastest growth areas within the Corporate Tax department. Your tasks * You will assist and advise clients (including other KPMG practices) in connection with national and international tax issues.
                    plus
                    Vialto Partners Belgium BV * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Your tasks - Functiebeschrijving - Together with a team of senior associates, you will work on various client assignments related to the employment of staff in Belgium. You will assist clients to meet all their obligations while employing people in Belgium or seconding employees abroad. This not only concerns registration formalities, but also audit, immigration formalities, social security, etc. You will frequently be in contact with people of varying cultures and nationalities inside and outside our newly established organization. Your profile - Wie ben jij? * Master's/bachelor's degree in Legal Practice, Accounting/Taxation, Social Work, Human Resources, etc. * Graduating this academic year or have up to two years of experience in immigration compliance.
                    Vialto Partners Belgium BV * Belgium - Solliciteer als één van de eersten - Your tasks - Functiebeschrijving - Together with a team of senior associates, you will work on various client assignments related to the employment of staff in Belgium. You will assist clients to meet all their obligations while employing people in Belgium or seconding employees abroad. This not only concerns registration formalities, but also audit, immigration formalities, social security, etc. You will frequently be in contact with people of varying cultures and nationalities inside and outside our newly established organization. Your profile - Wie ben jij? * Master's/bachelor's degree in Legal Practice, Accounting/Taxation, Social Work, Human Resources, etc. * Graduating this academic year or have up to two years of experience in immigration compliance.
                    plus

                    Ces jobs pourraient également vous intéresser

                    En tant qu'équipe unie, tu agis et partages les meilleures pratiques et informations à travers les différentes équipes Life. * AXA Belgium * Belgium * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Qui sommes-nous? Bienvenue chez AXA, l'endroit où ta carrière atteint de nouveaux sommets et où ta soif d'apprendre t'ouvre des portes. Nous recherchons des talents motivés avec une forte capacité d'apprentissage et la volonté de développer en permanence de nouvelles compétences. Chez nous, ton potentiel est au centre de l'attention et grâce à notre programme de formation sur mesure, tu peux te transformer en spécialiste de l'assurance, quelle que soit ton expérience précédente. Es-tu prêt e à relever ce nouveau défi ensemble ? Alors, continue à lire ! Nous sommes plus de 3000 employés, travaillant dans nos bureaux modernes situés à Bruxelles, Anvers, Eupen et
                    En tant qu'équipe unie, tu agis et partages les meilleures pratiques et informations à travers les différentes équipes Life. * AXA Belgium * Belgium * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Qui sommes-nous? Bienvenue chez AXA, l'endroit où ta carrière atteint de nouveaux sommets et où ta soif d'apprendre t'ouvre des portes. Nous recherchons des talents motivés avec une forte capacité d'apprentissage et la volonté de développer en permanence de nouvelles compétences. Chez nous, ton potentiel est au centre de l'attention et grâce à notre programme de formation sur mesure, tu peux te transformer en spécialiste de l'assurance, quelle que soit ton expérience précédente. Es-tu prêt e à relever ce nouveau défi ensemble ? Alors, continue à lire ! Nous sommes plus de 3000 employés, travaillant dans nos bureaux modernes situés à Bruxelles, Anvers, Eupen et
                    plus
                    The senior Business Development & Partnership Manager is a key driver within the sales team. You operate within the sales and marketing department Benelux and this in close cooperation with various within AXA Partners. The Sales and Marketing Director, whom you will report to, will coach, and guide you in your function and strategic actions. * Drive business development through external visibility and lobbying, active prospecting of potential partners, new products (up-selling, cross-selling, bundled offers), new channel and, when possible, new geographies in order to achieve new business targets. * Accompany prospect
                    The senior Business Development & Partnership Manager is a key driver within the sales team. You operate within the sales and marketing department Benelux and this in close cooperation with various within AXA Partners. The Sales and Marketing Director, whom you will report to, will coach, and guide you in your function and strategic actions. * Drive business development through external visibility and lobbying, active prospecting of potential partners, new products (up-selling, cross-selling, bundled offers), new channel and, when possible, new geographies in order to achieve new business targets. * Accompany prospect
                    plus
                    The European Finance Manager role is a key finance leadership position within the Biotechnology Research sector, based in Hasselt. This is a career-defining opportunity for a European Finance Manager to make a meaningful impact on financial performance across Europe. This exciting opportunity combines hands-on financial management, strategic insight, and people leadership across multiple European entities. The position allows a finance professional to directly influence financial performance, support business decisions, and drive operational excellence while mentoring and developing local finance teams. * Identify inefficiencies and implement improvements in finance processes * Build trusted relationships with local l
                    The European Finance Manager role is a key finance leadership position within the Biotechnology Research sector, based in Hasselt. This is a career-defining opportunity for a European Finance Manager to make a meaningful impact on financial performance across Europe. This exciting opportunity combines hands-on financial management, strategic insight, and people leadership across multiple European entities. The position allows a finance professional to directly influence financial performance, support business decisions, and drive operational excellence while mentoring and developing local finance teams. * Identify inefficiencies and implement improvements in finance processes * Build trusted relationships with local l
                    plus
                    Alors ce rôle de Payroll Manager dans la région de Courtrai est votre prochaine étape de carrière, où vous pourrez réellement faire la différence. En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. Travailler comme Payroll Manager?Payroll & administration (70 %) • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? Souhaitez-vous travailler dans un environnement chaleureux et familial o
                    Alors ce rôle de Payroll Manager dans la région de Courtrai est votre prochaine étape de carrière, où vous pourrez réellement faire la différence. En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. Travailler comme Payroll Manager?Payroll & administration (70 %) • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? Souhaitez-vous travailler dans un environnement chaleureux et familial o
                    plus
                    ARBALETT SRL * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Soms heb je het gevoel dat je werk wat te veel op routine begint te lijken. Je doet je job goed, maar mist uitdaging, erkenning of een omgeving waar echt geluisterd wordt. Herkenbaar? Dan is dit misschien de stap die je zoekt. We zoeken een dossierbeheerder met minstens 2 jaar ervaring die zin heeft in een werkomgeving waar kwaliteit, menselijkheid en vertrouwen centraal staan. Iemand die houdt van A tot Z klantenbeheer, graag zelfstandig werkt maar tegelijk ook plezier haalt uit samenwerken in een hecht team. Jouw profiel * Een bachelor of graduaat Accountancy & Fiscaliteit * Minstens 2 jaar ervaring als dossierbeheerder * Kennis van Silverfin, Adsolut of Exact Online is een pluspunt * Een gezonde portie verantwoordelijkheidszin en goesting om klanten écht te helpen
                    ARBALETT SRL * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Soms heb je het gevoel dat je werk wat te veel op routine begint te lijken. Je doet je job goed, maar mist uitdaging, erkenning of een omgeving waar echt geluisterd wordt. Herkenbaar? Dan is dit misschien de stap die je zoekt. We zoeken een dossierbeheerder met minstens 2 jaar ervaring die zin heeft in een werkomgeving waar kwaliteit, menselijkheid en vertrouwen centraal staan. Iemand die houdt van A tot Z klantenbeheer, graag zelfstandig werkt maar tegelijk ook plezier haalt uit samenwerken in een hecht team. Jouw profiel * Een bachelor of graduaat Accountancy & Fiscaliteit * Minstens 2 jaar ervaring als dossierbeheerder * Kennis van Silverfin, Adsolut of Exact Online is een pluspunt * Een gezonde portie verantwoordelijkheidszin en goesting om klanten écht te helpen
                    plus
                    Onze partner, actief in meer dan 80 landen en met premium productie vanuit België, zoekt een Export Manager voor Oost-Europa, Scandinavië en de Balkan. Wil jij jouw commerciële talent internationaal inzetten binnen de wereld van high-end luxury consumer goods? * Ervaring in export is een must * Sales Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Reken op een bruto jaarloon tussen €48.720 en €69.600, aangevuld met bedrijfswagen, een flexibel uurrooster en tal van andere voordelen. Jouw verantwoordelijkheden * Onderhouden van duurzame relaties met bestaande distributeurs * Analyseren van markttrends & vertalen naar commerciële acties * Uitwerken van offertes, prijslijsten en raamcontracten + opvolging betalingen * Cross-departement samenwerken met Marketing, Customer Service, Productie, Finance & Aank
                    Onze partner, actief in meer dan 80 landen en met premium productie vanuit België, zoekt een Export Manager voor Oost-Europa, Scandinavië en de Balkan. Wil jij jouw commerciële talent internationaal inzetten binnen de wereld van high-end luxury consumer goods? * Ervaring in export is een must * Sales Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Reken op een bruto jaarloon tussen €48.720 en €69.600, aangevuld met bedrijfswagen, een flexibel uurrooster en tal van andere voordelen. Jouw verantwoordelijkheden * Onderhouden van duurzame relaties met bestaande distributeurs * Analyseren van markttrends & vertalen naar commerciële acties * Uitwerken van offertes, prijslijsten en raamcontracten + opvolging betalingen * Cross-departement samenwerken met Marketing, Customer Service, Productie, Finance & Aank
                    plus
                    Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                    Als Payroll Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alles wat met payroll en personeelsadministratie te maken heeft. * HR Talents * Zwevegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Haal jij energie uit nauwkeurige loonverwerking en denk jij tegelijkertijd ook graag mee over HR-processen en verbeteringen? Werk je graag in een warme, familiale omgeving waar authenticiteit centraal staat? Dan is deze rol als Payroll Verantwoordelijke in Kortrijk jouw volgende carrièrestap, waar jij mee het verschil kan maken. Jouw verantwoordelijkheden • Payroll & administratie (70%) – Voorbereiden en verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat – Beheer van afwezigheden en prestaties in Protime – Up-to-date houden van personeels- en contractgegevens – Beheren van wettelijke do
                    plus
                    Als Talent Acquisition Officer ben jij onze ambassadeur: je trekt nieuw talent aan, maakt hen warm voor de groeikansen en cultuur bij Intelect én begeleidt hen tijdens het sollicitatieproces. Solliciteer nu en zet jouw talent in onze spotlight! * Intelect HQ * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wil jij je passie voor mensen, interne rekrutering en employer branding omzetten in de praktijk? Bij Intelect krijg je de kans om écht je stempel te drukken op de groei van ons bedrijf. Je bouwt mee aan een ambitieuze, groeiende KMO binnen een informeel, energiek en enthousiast team. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, alle ruimte voor initiatief én de mogelijkheid om een directe impact te hebben op ons team door de juiste mensen aan boord te h
                    Als Talent Acquisition Officer ben jij onze ambassadeur: je trekt nieuw talent aan, maakt hen warm voor de groeikansen en cultuur bij Intelect én begeleidt hen tijdens het sollicitatieproces. Solliciteer nu en zet jouw talent in onze spotlight! * Intelect HQ * België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Wil jij je passie voor mensen, interne rekrutering en employer branding omzetten in de praktijk? Bij Intelect krijg je de kans om écht je stempel te drukken op de groei van ons bedrijf. Je bouwt mee aan een ambitieuze, groeiende KMO binnen een informeel, energiek en enthousiast team. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, alle ruimte voor initiatief én de mogelijkheid om een directe impact te hebben op ons team door de juiste mensen aan boord te h
                    plus
                    Alors, vous êtes peut-être le comptable bilingue que nous recherchons ! Als tweetalige Accountant A-Z kom je terecht bij een sterke speler waar jij een sleutelrol speelt in de financiële verwerking voor zowel de Belgische als Franse entiteiten binnen de groep. * Sander Antwerpen * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wordt u gemotiveerd door een rol met verantwoordelijkheid en impact? Samen met je binnen het financiële departement zorg je ervoor dat de administratie foutloos, tijdig en efficiënt verloopt, het fundament voor correcte rapportering en sterke beslissingen. Role - Je boekt bankuittreksels in, volgt transacties op en zorgt voor een sluitende reconciliatie. Leveranciersfacturen controleren en verwerken. Dossiers beheren en algemene administratieve taken binnen de boekhou
                    Alors, vous êtes peut-être le comptable bilingue que nous recherchons ! Als tweetalige Accountant A-Z kom je terecht bij een sterke speler waar jij een sleutelrol speelt in de financiële verwerking voor zowel de Belgische als Franse entiteiten binnen de groep. * Sander Antwerpen * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Wordt u gemotiveerd door een rol met verantwoordelijkheid en impact? Samen met je binnen het financiële departement zorg je ervoor dat de administratie foutloos, tijdig en efficiënt verloopt, het fundament voor correcte rapportering en sterke beslissingen. Role - Je boekt bankuittreksels in, volgt transacties op en zorgt voor een sluitende reconciliatie. Leveranciersfacturen controleren en verwerken. Dossiers beheren en algemene administratieve taken binnen de boekhou
                    plus
                    Voor een bedrijf actief in de Productiesector zijn we op zoek naar een Payroll Specialist om het team in Drogenbos te versterken. * Robert Walters * Drogenbos * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een expert in sociale wetgeving, discreet en nauwkeurig? Dan is deze vacature zeker iets voor jou! * Je verwerkt de lonen en bonussen * Je volgt de afwezigheden op en registreert deze * Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van * Je biedt ondersteuning bij nieuwe software implementatie en processverbeteringen * Je staat in voor het analyseren en opstellen van rapportages * Je volgt de wettelijke aangiftes en maandelijkse betalingen op * Je beschikt over een HR-gerelateerd diploma. * Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen loonsadministratie * Je spreekt vloeiend Nederlands, Fra
                    Voor een bedrijf actief in de Productiesector zijn we op zoek naar een Payroll Specialist om het team in Drogenbos te versterken. * Robert Walters * Drogenbos * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij een expert in sociale wetgeving, discreet en nauwkeurig? Dan is deze vacature zeker iets voor jou! * Je verwerkt de lonen en bonussen * Je volgt de afwezigheden op en registreert deze * Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van * Je biedt ondersteuning bij nieuwe software implementatie en processverbeteringen * Je staat in voor het analyseren en opstellen van rapportages * Je volgt de wettelijke aangiftes en maandelijkse betalingen op * Je beschikt over een HR-gerelateerd diploma. * Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen loonsadministratie * Je spreekt vloeiend Nederlands, Fra
                    plus
                    Pour soutenir son développement, ALIAS Consult recherche aujourd'hui un.e Business Developer & Consultant.e Soft HR avec un esprit entrepreneurial et, pourquoi pas, le souhait d'évoluer vers un poste de dirigeant / actionnaire puisque le dirigeant actuel envisage un départ progressif. Profile Group & ALIAS Consult vous offrent une opportunité unique de conjuguer vos talents de Business Developer et votre intérêt pour le conseil RH. Vous rejoignez une équipe de 4 collaborateurs permanents : Marc, associé et responsable formation, François, consultant Soft HR, Lydwine, assistante de direction et Alain, fondateur et dirigeant. Avec une fixe de 5 personnes et plus de 60 consultants externes, ALIAS Consult dispose d'une palette d'expertises large, tout en
                    Pour soutenir son développement, ALIAS Consult recherche aujourd'hui un.e Business Developer & Consultant.e Soft HR avec un esprit entrepreneurial et, pourquoi pas, le souhait d'évoluer vers un poste de dirigeant / actionnaire puisque le dirigeant actuel envisage un départ progressif. Profile Group & ALIAS Consult vous offrent une opportunité unique de conjuguer vos talents de Business Developer et votre intérêt pour le conseil RH. Vous rejoignez une équipe de 4 collaborateurs permanents : Marc, associé et responsable formation, François, consultant Soft HR, Lydwine, assistante de direction et Alain, fondateur et dirigeant. Avec une fixe de 5 personnes et plus de 60 consultants externes, ALIAS Consult dispose d'une palette d'expertises large, tout en
                    plus
                    Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Daarin ben jij de specialist voor een volledige en correcte loonadministratie, inclusief het indienen van wettelijke aangiftes en het afsluiten van de loonperiode. * Je hebt ervaring in payroll of HR-administratie en bent klaar om jouw expertise verder uit te bouwen. * Motmans & Partners * Beringen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Wat ooit begon als een lokaal dienstenchequebedrijf met een hart voor mensen, is vandaag uitgegroeid tot een toonaangevende bedrijvengroep met meer dan 16.000 medewerkers. Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid
                    Om het payrollteam te versterken, zijn ze op zoek naar een ervaren en gedreven Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de schakel tussen cijfers, mensen en wetgeving. Daarin ben jij de specialist voor een volledige en correcte loonadministratie, inclusief het indienen van wettelijke aangiftes en het afsluiten van de loonperiode. * Je hebt ervaring in payroll of HR-administratie en bent klaar om jouw expertise verder uit te bouwen. * Motmans & Partners * Beringen * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Introductie - Wat ooit begon als een lokaal dienstenchequebedrijf met een hart voor mensen, is vandaag uitgegroeid tot een toonaangevende bedrijvengroep met meer dan 16.000 medewerkers. Glowi is in volle ontwikkeling en bouwt aan een toekomst waarin mensgerichtheid
                    plus
                    ARBALETT SRL * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert je eigen klantenportefeuille (KMO's) van A tot Z. * Btw-aangiftes, jaarafsluit, fiscale aangiftes en advies. * Je communiceert helder met ondernemers en bewaakt deadlines. Jouw profiel * 2+ jaar ervaring in dossierbeheer. * Sterk in eigen verantwoordelijkheid en klantcontact. * Kennis van Exact Online / Yuki / Silverfin is een plus. ITAA (in opleiding) = troef. Ons aanbod * €3.200–€4.500 bruto, wagen mogelijk, bonussen, extralegale voordelen. * Hybride werken, modern kantoor Gent, parking. * Doorgroeipad + opleiding richting ITAA.
                    ARBALETT SRL * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden * Je beheert je eigen klantenportefeuille (KMO's) van A tot Z. * Btw-aangiftes, jaarafsluit, fiscale aangiftes en advies. * Je communiceert helder met ondernemers en bewaakt deadlines. Jouw profiel * 2+ jaar ervaring in dossierbeheer. * Sterk in eigen verantwoordelijkheid en klantcontact. * Kennis van Exact Online / Yuki / Silverfin is een plus. ITAA (in opleiding) = troef. Ons aanbod * €3.200–€4.500 bruto, wagen mogelijk, bonussen, extralegale voordelen. * Hybride werken, modern kantoor Gent, parking. * Doorgroeipad + opleiding richting ITAA.
                    plus
                    For our client, a leading company in oil& gas industry, we are looking for an Environmental Engineer-NL-FR. You will have the opportunity to play a key role in the environmental management of a large operational network and support strategic sustainability initiatives. * Ensuring full management of environmental permits and documentation. * Investigating environmental incidents and coordinating corrective actions. * Presenting the company in EU bodies about environmental issues. * Engineering degree with strong knowledge of environmental regulations. * An influential role at the heart of environmental challenges within an international group. * Robert Walters * Auderghem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten
                    For our client, a leading company in oil& gas industry, we are looking for an Environmental Engineer-NL-FR. You will have the opportunity to play a key role in the environmental management of a large operational network and support strategic sustainability initiatives. * Ensuring full management of environmental permits and documentation. * Investigating environmental incidents and coordinating corrective actions. * Presenting the company in EU bodies about environmental issues. * Engineering degree with strong knowledge of environmental regulations. * An influential role at the heart of environmental challenges within an international group. * Robert Walters * Auderghem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten
                    plus
                    Vous assurez une coordination efficace avec les différents acteurs du département RH et les Payroll Officers. * Vous êtes titulaire d'un diplôme en Ressources Humaines ou Administration ou disposez d'au moins 2 ans à 3 ans dans un rôle d'Assistant RH ou Assistant Payroll/Payroll Officer. En tant qu'Assistant.e RH Administration - Paie, vous savez effectuer une paie et êtes à l'aise avec la partie administrative RH, tout en restant proactif pour l'amélioration des processus. * Vous assurez la gestion administrative complète des documents HR relatifs à la paie, ce inclut la rédaction et le suivi rigoureux des contrats d
                    Vous assurez une coordination efficace avec les différents acteurs du département RH et les Payroll Officers. * Vous êtes titulaire d'un diplôme en Ressources Humaines ou Administration ou disposez d'au moins 2 ans à 3 ans dans un rôle d'Assistant RH ou Assistant Payroll/Payroll Officer. En tant qu'Assistant.e RH Administration - Paie, vous savez effectuer une paie et êtes à l'aise avec la partie administrative RH, tout en restant proactif pour l'amélioration des processus. * Vous assurez la gestion administrative complète des documents HR relatifs à la paie, ce inclut la rédaction et le suivi rigoureux des contrats d
                    plus
                    Austin Bright * Aarschot * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Aarschot - Werkweek: 40 uur - 32 vakantiedagen - Doorgroeimogelijkheden & opleidingen - Maaltijdcheques - Toffe teambuildings: BBQ's, familiedagen & meer - Flexibele uren - Ben jij een cijferheld met een hart voor ondernemers? Houd je van een gezellige, professionele werkomgeving waar je niet zomaar een 'nummer' bent? Dan hebben wij dé job voor jou! Wij zijn een groeiend accountantskantoor in Aarschot, waar we niet alleen voor onze klanten klaarstaan, maar ook voor elkaar. Ons team bestaat uit een mix van ervaren professionals en enthousiaste nieuwkomers, en we vinden het belangrijk dat iedereen zich hier goed voelt. Of je nu wilt doorgroeien tot volwaardig dossierbeheerder of rustig wilt groeien onder de hoede van een ervaren verantwoordelijke - wij be
                    Austin Bright * Aarschot * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Aarschot - Werkweek: 40 uur - 32 vakantiedagen - Doorgroeimogelijkheden & opleidingen - Maaltijdcheques - Toffe teambuildings: BBQ's, familiedagen & meer - Flexibele uren - Ben jij een cijferheld met een hart voor ondernemers? Houd je van een gezellige, professionele werkomgeving waar je niet zomaar een 'nummer' bent? Dan hebben wij dé job voor jou! Wij zijn een groeiend accountantskantoor in Aarschot, waar we niet alleen voor onze klanten klaarstaan, maar ook voor elkaar. Ons team bestaat uit een mix van ervaren professionals en enthousiaste nieuwkomers, en we vinden het belangrijk dat iedereen zich hier goed voelt. Of je nu wilt doorgroeien tot volwaardig dossierbeheerder of rustig wilt groeien onder de hoede van een ervaren verantwoordelijke - wij be
                    plus
                    Als HR Business Partner ben je de vertrouwenspersoon van het management en de drijvende kracht achter een sterke medewerkersbeleving. * vertalen van de HR-strategie naar concrete acties op de werkvloer * je hebt minstens 3 jaar ervaring in een brede HR-functie * je hebt kennis van de arbeidswetgeving en HR-processen * ruimte voor eigen ideeën en innovatieve HR-projecten * Stegmann Belgium (BVBA) * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Je koppelt een scherpe blik op beleid aan praktische oplossingen die echt het verschil maken. Jouw verantwoordelijkheden * adviseren van leidinggevenden over instroom, doorstroom en uitstroom * begeleiden van verandertrajecten en organisatieontwikkeling * meebouwen aan een sterk werkgeversmerk
                    Als HR Business Partner ben je de vertrouwenspersoon van het management en de drijvende kracht achter een sterke medewerkersbeleving. * vertalen van de HR-strategie naar concrete acties op de werkvloer * je hebt minstens 3 jaar ervaring in een brede HR-functie * je hebt kennis van de arbeidswetgeving en HR-processen * ruimte voor eigen ideeën en innovatieve HR-projecten * Stegmann Belgium (BVBA) * Dendermonde * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Je koppelt een scherpe blik op beleid aan praktische oplossingen die echt het verschil maken. Jouw verantwoordelijkheden * adviseren van leidinggevenden over instroom, doorstroom en uitstroom * begeleiden van verandertrajecten en organisatieontwikkeling * meebouwen aan een sterk werkgeversmerk
                    plus
                    ARBALETT SRL * Gent * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Tijdelijk werk, interim, projectbasis, Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil je aansluiten bij een modern en groeiend accountantskantoor met een team van 13 mensen? Met al verschillende getalenteerde junior collega's zoekt dit kantoor een Senior Dossierbeheerder die complexe dossiers zelfstandig kan beheren én tegelijkertijd de jongere collega's kan begeleiden en coachen. Jouw verantwoordelijkheden * Beheren van een dossierportefeuille van A tot Z (boekingen, btw-aangiften, afsluitingen, balansen). * Begeleiden en coachen van junior medewerkers om hun groei te ondersteunen. * Het technische aanspreekpunt zijn voor complexere dossiers. * Klanten adviseren en een vertrouwensrelatie opbouwen en onderhouden. Jouw
                    ARBALETT SRL * Gent * Freelance, Interimwerk met optie 'vast werk', Tijdelijk werk, interim, projectbasis, Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds, Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wil je aansluiten bij een modern en groeiend accountantskantoor met een team van 13 mensen? Met al verschillende getalenteerde junior collega's zoekt dit kantoor een Senior Dossierbeheerder die complexe dossiers zelfstandig kan beheren én tegelijkertijd de jongere collega's kan begeleiden en coachen. Jouw verantwoordelijkheden * Beheren van een dossierportefeuille van A tot Z (boekingen, btw-aangiften, afsluitingen, balansen). * Begeleiden en coachen van junior medewerkers om hun groei te ondersteunen. * Het technische aanspreekpunt zijn voor complexere dossiers. * Klanten adviseren en een vertrouwensrelatie opbouwen en onderhouden. Jouw
                    plus
                    Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                    Jouw passie voor sociale wetgeving en payroll komt helemaal van pas in deze job. * Acerta Career Center * Hasselt * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ontzorg klanten en voorzie een perfecte loonadministratie. Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? * Je kan multitasken en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor al hun loontechnische en sociaal-juridische vragen.
                    plus
                    Om deze transformatie te versnellen, zoekt PVG een ondernemende en charismatische Business Development Manager die het ritme van de Belgische zakelijke cultuur begrijpt en de capaciteiten van PVG Liquids weet te vertalen naar nieuwe kansen voor duurzame groei in non-fuel liquids in heel Europa. Business Development heeft voor jou weinig geheimen. * Je rapporteert aan de Plant Manager en hebt een dotted line naar de CEO. * HUDSON * 9000 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - PVG Liquids, gelegen in het havengebied van Gent, is gespecialiseerd in het blazen, afvullen en stockeren van een ruim assortiment kachelbrandstof en diverse vloeistoffen. Als onderdeel van de PVG Group zijn ze actief in verschillende Europese landen. De ambitie van PVG is d
                    Om deze transformatie te versnellen, zoekt PVG een ondernemende en charismatische Business Development Manager die het ritme van de Belgische zakelijke cultuur begrijpt en de capaciteiten van PVG Liquids weet te vertalen naar nieuwe kansen voor duurzame groei in non-fuel liquids in heel Europa. Business Development heeft voor jou weinig geheimen. * Je rapporteert aan de Plant Manager en hebt een dotted line naar de CEO. * HUDSON * 9000 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - PVG Liquids, gelegen in het havengebied van Gent, is gespecialiseerd in het blazen, afvullen en stockeren van een ruim assortiment kachelbrandstof en diverse vloeistoffen. Als onderdeel van de PVG Group zijn ze actief in verschillende Europese landen. De ambitie van PVG is d
                    plus
                    Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Werken als Dossierbeheerder? * HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot
                    Dan is deze rol als Dossierbeheerder in Aalst helemaal iets voor jou! Werken als Dossierbeheerder? * HR Talents * Kortrijk * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Ben jij op zoek naar een werkgever waar een warme werksfeer en persoonlijk contact écht centraal staan? Wil je deel uitmaken van een organisatie waar klanten jou bij naam kennen en waar je het verschil maakt door jouw expertise? Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - Als Payroll Consulent ben je de partner van je klanten en sta je in voor het volledig beheer van hun personeelsdossiers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en zorgt voor een correcte, tijdige en kwalitatieve loonverwerking. • Je verwerkt lonen en sociale documenten volgens de geldende sociale wetgeving. • Je beheert personeelsadministratie van A tot
                    plus
                    European Safety Maintenance SCRL * Ougrée * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introduction - European Safety Maintenance (ESM) SC agréée comme ES, est le partenaire de terrain pour la vente, la location et la maintenance de matériel de sécurité. Grâce à une équipe dynamique et professionnelle, nous répondons aux besoins des entreprises et proposons des solutions intégrées et évolutives. ESM met en place un nouvel ERP basé sur Odoo afin de soutenir ses activités et améliorer ses processus internes. Vos responsabilités * Participer à l'intégration et au déploiement du nouvel ERP Odoo au sein de l'organisation ainsi que dans les sociétés partenaires d'ESM membres du réseau ETICs (multi-société, gestion achats-ventes, maintenance sur site, stock, sociétés de formations,…) * Collaborer étroitement avec les autres membres de l'équipe IT, l'équipe qualité et les dé
                    European Safety Maintenance SCRL * Ougrée * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introduction - European Safety Maintenance (ESM) SC agréée comme ES, est le partenaire de terrain pour la vente, la location et la maintenance de matériel de sécurité. Grâce à une équipe dynamique et professionnelle, nous répondons aux besoins des entreprises et proposons des solutions intégrées et évolutives. ESM met en place un nouvel ERP basé sur Odoo afin de soutenir ses activités et améliorer ses processus internes. Vos responsabilités * Participer à l'intégration et au déploiement du nouvel ERP Odoo au sein de l'organisation ainsi que dans les sociétés partenaires d'ESM membres du réseau ETICs (multi-société, gestion achats-ventes, maintenance sur site, stock, sociétés de formations,…) * Collaborer étroitement avec les autres membres de l'équipe IT, l'équipe qualité et les dé
                    plus

                    Jobs populaires