Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Rapport
                          • MS Office Suite
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Administrateur/trice de haute direction
                          • Auditeur/trice
                          • Bachelier
                          • Consultant/e avant-vente
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle

                          Afficher plus

                          Emplacements

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          2


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          7






                          29 résultats pour Gestion de fichiers à Zwijndrecht dans un rayon de 30 km

                          Document Controller

                          Stadsbader NV
                          Antwerpen
                          STADSBADER CONTRACTORS nv behoort tot de belangrijkste Belgische aannemingsbedrijven op de Vlaamse en Brusselse markt en maakt deel uit van de STADSBADER Group. Dit maken we waar dankzij de realisatie van spoorwerken, wegenwerken, tunnels en bruggen die de veiligheid en mobiliteit van de weggebruiker verhogen, en industriële projecten die bijdragen aan de economische welvaart. Met deze expertises profileren we ons ook als uitgelezen partner in de realisatie van omvangrijke en complexe projecten. Je zou ingezet worden op een project in de regio Dessel. Je zorgt voor een vlotte structuur, correcte codering en bewaakt de kwaliteit van alle gegevens. * Controleren van aangeleverde docu
                          STADSBADER CONTRACTORS nv behoort tot de belangrijkste Belgische aannemingsbedrijven op de Vlaamse en Brusselse markt en maakt deel uit van de STADSBADER Group. Dit maken we waar dankzij de realisatie van spoorwerken, wegenwerken, tunnels en bruggen die de veiligheid en mobiliteit van de weggebruiker verhogen, en industriële projecten die bijdragen aan de economische welvaart. Met deze expertises profileren we ons ook als uitgelezen partner in de realisatie van omvangrijke en complexe projecten. Je zou ingezet worden op een project in de regio Dessel. Je zorgt voor een vlotte structuur, correcte codering en bewaakt de kwaliteit van alle gegevens. * Controleren van aangeleverde docu
                          plus
                          NOUVEAU
                          Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-administratie op
                          Binnen de Tijdelijke Maatschap van het Oosterweel VTTI-project vormt de Cel Administratie & Finance de ruggengraat van alle ondersteunende processen op de werf. Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je volgt de HR-administratie op
                          plus
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * contact met verzekeringsmaatschappijen: Je onderhoudt nauwe contacten met de bij de verzekeringsmaatschappijen. Je benut de opgebouwde relati
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * contact met verzekeringsmaatschappijen: Je onderhoudt nauwe contacten met de bij de verzekeringsmaatschappijen. Je benut de opgebouwde relati
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dit kantoor combineert de stabiliteit van een gevestigde groep met de snelheid en ondernemingszin van een jong, autonoom team. Ben jij accountant en klaar voor dossiers die verder gaan dan de klassieke KMO-boekhouding? Geen uitvoerende robotfunctie, maar een rol waarin je adviseert, meedenkt en meebouwt aan de verdere groei en digitalisatie van het kantoor. Hier krijg je ruimte, verantwoordelijkheid en de kans om door te groeien richting ITAA en meer.
                          Solliciteer als één van de eersten - Dit kantoor combineert de stabiliteit van een gevestigde groep met de snelheid en ondernemingszin van een jong, autonoom team. Ben jij accountant en klaar voor dossiers die verder gaan dan de klassieke KMO-boekhouding? Geen uitvoerende robotfunctie, maar een rol waarin je adviseert, meedenkt en meebouwt aan de verdere groei en digitalisatie van het kantoor. Hier krijg je ruimte, verantwoordelijkheid en de kans om door te groeien richting ITAA en meer.
                          plus

                          Sr boekhouder

                          Austin Bright
                          Sint-Katelijne-Waver
                          Télétravail possible
                          Solliciteer als één van de eersten De sfeer is open, luidop én positief: wie hier binnenstapt, merkt meteen dat feedback direct wordt gedeeld - zonder omwegen, maar altijd met respect.
                          Solliciteer als één van de eersten De sfeer is open, luidop én positief: wie hier binnenstapt, merkt meteen dat feedback direct wordt gedeeld - zonder omwegen, maar altijd met respect.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Senior dossierbeheerder krijg jij de kans om dossiers volledig te beheren, klanten te begeleiden en mee te denken over hoe ons kantoor nog slimmer kan werken. Je bent de rechterhand van onze klanten en ons team. * Af en toe bij klanten op bezoek voor adviesgesprekken, zodat je het verhaal achter de cijfers leert kennen.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Senior dossierbeheerder krijg jij de kans om dossiers volledig te beheren, klanten te begeleiden en mee te denken over hoe ons kantoor nog slimmer kan werken. Je bent de rechterhand van onze klanten en ons team. * Af en toe bij klanten op bezoek voor adviesgesprekken, zodat je het verhaal achter de cijfers leert kennen.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Ons Mechels financieel advieskantoor groeit door en schakelt naar de volgende versnelling. De werkomgeving is energiek, ondernemend en gebouwd op vertrouwen. * Het systematisch nazicht en de kwaliteitsbewaking van financiële inputstromen zoals facturen, betalingsregisters en diverse boekhoudbewegingen. * De regie, opmaak en wettelijke controle van btw-aangiften en jaarlijkse overzichten, met focus op precisie en afgesproken timing. * De volledige voorbereiding en finale oplevering van jaarafsluitingen en financiële verslagen. * De opstelling en opvolging van belastingdossiers voor particulieren en ondernemingen, met oog voor correctheid en regelgeving. * Je kent de fiscale domeinen (btw, personen-
                          Solliciteer als één van de eersten - Ons Mechels financieel advieskantoor groeit door en schakelt naar de volgende versnelling. De werkomgeving is energiek, ondernemend en gebouwd op vertrouwen. * Het systematisch nazicht en de kwaliteitsbewaking van financiële inputstromen zoals facturen, betalingsregisters en diverse boekhoudbewegingen. * De regie, opmaak en wettelijke controle van btw-aangiften en jaarlijkse overzichten, met focus op precisie en afgesproken timing. * De volledige voorbereiding en finale oplevering van jaarafsluitingen en financiële verslagen. * De opstelling en opvolging van belastingdossiers voor particulieren en ondernemingen, met oog voor correctheid en regelgeving. * Je kent de fiscale domeinen (btw, personen-
                          plus
                          De klanten variëren van ambitieuze kmo's tot grote overheidsinstellingen. We zijn op zoek naar een gedreven Business Developer die klaar is voor de volgende stap in een professionele, stabiele én mensgerichte werkomgeving. Iemand met commerciële flair, maturiteit en de drive om echt impact te maken! * Jij ontdekt en overtuigt nieuwe klanten – via warme en koude prospectie in België en net over de grens in Nederland. * Bonuspunten als je ervaring hebt in documentbeheer of een netwerk hebt in de KMO-wereld! Neem dan meteen contact op met Evi Raeymaekers van Sales Talents of solliciteer hieronder via de button.
                          De klanten variëren van ambitieuze kmo's tot grote overheidsinstellingen. We zijn op zoek naar een gedreven Business Developer die klaar is voor de volgende stap in een professionele, stabiele én mensgerichte werkomgeving. Iemand met commerciële flair, maturiteit en de drive om echt impact te maken! * Jij ontdekt en overtuigt nieuwe klanten – via warme en koude prospectie in België en net over de grens in Nederland. * Bonuspunten als je ervaring hebt in documentbeheer of een netwerk hebt in de KMO-wereld! Neem dan meteen contact op met Evi Raeymaekers van Sales Talents of solliciteer hieronder via de button.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Dankzij jouw coördinatie draag je rechtstreeks bij aan de levering van hoogtechnologische, "life-saving" chemieproducten wereldwijd. In deze veelzijdige rol ben jij de spil van het productieproces. * Het plannen en opstellen van de dagelijkse en wekelijkse productieactiviteiten. * Het tijdig informeren van de Team Leader en het escaleren van mogelijke knelpunten. * De kans om bij te dragen aan producten die wereldwijd het verschil maken voor een veiligere toekomst. Ben jij de Productie Planner die wij zoeken voor onze klant? Wij nemen snel contact met je op om de volgende stappen te bespreken.
                          Solliciteer als één van de eersten - Dankzij jouw coördinatie draag je rechtstreeks bij aan de levering van hoogtechnologische, "life-saving" chemieproducten wereldwijd. In deze veelzijdige rol ben jij de spil van het productieproces. * Het plannen en opstellen van de dagelijkse en wekelijkse productieactiviteiten. * Het tijdig informeren van de Team Leader en het escaleren van mogelijke knelpunten. * De kans om bij te dragen aan producten die wereldwijd het verschil maken voor een veiligere toekomst. Ben jij de Productie Planner die wij zoeken voor onze klant? Wij nemen snel contact met je op om de volgende stappen te bespreken.
                          plus

                          Executive assistant

                          Actemium
                          Kruibeke, 9150 Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht, België
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten * Als medewerker van het tekenbureau draag je bij aan een correct documentenbeheer binnen de kerncentrale van Doel; * Samen met de workflowmanagers sta je in voor de opvolging van het autocad tekenwerk. Daarbij heb je bijzondere aandacht voor de afgesproken termijnen en normen; * Je voert kwaliteitscontroles uit op het verwerkt tekenwerk met aandacht voor de gestelde normen en werkwijzen;
                          Solliciteer als één van de eersten * Als medewerker van het tekenbureau draag je bij aan een correct documentenbeheer binnen de kerncentrale van Doel; * Samen met de workflowmanagers sta je in voor de opvolging van het autocad tekenwerk. Daarbij heb je bijzondere aandacht voor de afgesproken termijnen en normen; * Je voert kwaliteitscontroles uit op het verwerkt tekenwerk met aandacht voor de gestelde normen en werkwijzen;
                          plus
                          De kleine vos VZW - Solliciteer als één van de eersten - observatie en ontwikkelingsstimulering van de kinderen, in het bijzonder van de toegewezen IB-kinderen - constructieve contacten onderhouden met de contextbegeleiding - actief samenwerken binnen de organisatie - bereid om te werken binnen de vastgestelde uren, ploegensysteem - bereid om te werken binnen de visie en missie van de vzw
                          De kleine vos VZW - Solliciteer als één van de eersten - observatie en ontwikkelingsstimulering van de kinderen, in het bijzonder van de toegewezen IB-kinderen - constructieve contacten onderhouden met de contextbegeleiding - actief samenwerken binnen de organisatie - bereid om te werken binnen de vastgestelde uren, ploegensysteem - bereid om te werken binnen de visie en missie van de vzw
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij staat in voor de voorbereiding, analyse en rapportage binnen het waarderingsproces. Je maakt deel uit van een team dat werkt rond één type vastgoed (logistiek, kantoren, retail, residentieel, leisure, zorg, …) en je werkt nauw samen met de andere leden van deze Business Unit. Je ondersteunt het team bij de dossierverdeling en het verder opstarten van dossiers. Je leert om prijsberekeningen te maken, en de aanvragen te beantwoorden met offertes, die je actief opvolgt. Voor grotere dossiers help je bij de voorbereidingen van pitches, grote offertes en raamwerkovereenkomsten - Je levert brede administratieve ondersteuning, ook voor interne projecten zoals studies en de ontwikkeling van apps.
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij staat in voor de voorbereiding, analyse en rapportage binnen het waarderingsproces. Je maakt deel uit van een team dat werkt rond één type vastgoed (logistiek, kantoren, retail, residentieel, leisure, zorg, …) en je werkt nauw samen met de andere leden van deze Business Unit. Je ondersteunt het team bij de dossierverdeling en het verder opstarten van dossiers. Je leert om prijsberekeningen te maken, en de aanvragen te beantwoorden met offertes, die je actief opvolgt. Voor grotere dossiers help je bij de voorbereidingen van pitches, grote offertes en raamwerkovereenkomsten - Je levert brede administratieve ondersteuning, ook voor interne projecten zoals studies en de ontwikkeling van apps.
                          plus
                          Als Customer Service Representative ga je aan de slag op ons hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Start je op bij ons, kom je terecht in één van de grootste teams van Tabaknatie waarin je verantwoordelijk bent voor het volledige dossierbeheer van onze klanten. Naast het beheren van deze dossiers sta je ook in voor de juiste communicatie naar andere afdelingen toe. * Je neemt klantenorders aan en verwerkt deze volgens de procedure. * Je zorgt voor een correcte input van de gegevens in ons Tabaknatie ERP pakket. * Je bent verantwoordelijk voor de algemene administratie en opvolging van de dossiers. * Je volgt deze dossiers van a tot z op voorziet in een effectieve en efficiënte service naar de klant. * Je stuurt de logistieke afdeling (operations) aan. * Je boekt transporten bij de afgesproken rederij of transporteur en volgt deze op.
                          Als Customer Service Representative ga je aan de slag op ons hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Start je op bij ons, kom je terecht in één van de grootste teams van Tabaknatie waarin je verantwoordelijk bent voor het volledige dossierbeheer van onze klanten. Naast het beheren van deze dossiers sta je ook in voor de juiste communicatie naar andere afdelingen toe. * Je neemt klantenorders aan en verwerkt deze volgens de procedure. * Je zorgt voor een correcte input van de gegevens in ons Tabaknatie ERP pakket. * Je bent verantwoordelijk voor de algemene administratie en opvolging van de dossiers. * Je volgt deze dossiers van a tot z op voorziet in een effectieve en efficiënte service naar de klant. * Je stuurt de logistieke afdeling (operations) aan. * Je boekt transporten bij de afgesproken rederij of transporteur en volgt deze op.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je zorgt ervoor dat de eigendommen optimaal worden onderhouden, commercieel renderen en voldoen aan alle wettelijke vereisten. * Regelmatige inspecties van de panden uitvoeren en technische problemen signaleren
                          Solliciteer als één van de eersten - Je zorgt ervoor dat de eigendommen optimaal worden onderhouden, commercieel renderen en voldoen aan alle wettelijke vereisten. * Regelmatige inspecties van de panden uitvoeren en technische problemen signaleren
                          plus
                          instaan voor de opvolging bij receptie van goederen en bestellingen - Wat als jij als administratieve expert met jouw oplossingsgerichtheid en flexibiliteit de efficiëntie binnen ons team naar een hoger niveau kon tillen? Jij bent de persoon die ons team ondersteunt met jouw administratieve expertise en unieke vaardigheden. * je kan je gemakkelijk aanpassen aan veranderende prioriteiten en nieuwe situaties, waardoor je efficiënt en effectief blijft werken, ongeacht de omstandigheden * met jouw brede blik op de organisatie en processen ben je in staat om de grotere context te begrijpen. Je kan verbanden leggen en prioriteiten stellen om optimaal bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen - Je begrijpt het belang van servicegerichtheid en stelt
                          instaan voor de opvolging bij receptie van goederen en bestellingen - Wat als jij als administratieve expert met jouw oplossingsgerichtheid en flexibiliteit de efficiëntie binnen ons team naar een hoger niveau kon tillen? Jij bent de persoon die ons team ondersteunt met jouw administratieve expertise en unieke vaardigheden. * je kan je gemakkelijk aanpassen aan veranderende prioriteiten en nieuwe situaties, waardoor je efficiënt en effectief blijft werken, ongeacht de omstandigheden * met jouw brede blik op de organisatie en processen ben je in staat om de grotere context te begrijpen. Je kan verbanden leggen en prioriteiten stellen om optimaal bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen - Je begrijpt het belang van servicegerichtheid en stelt
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van dossiers in de verschillende notariële vakgebieden. Je werkt zeer nauwkeurig en kijkt toe op alle formaliteiten voor het verlijden van de akte. Je kan zelfstandig cliëntenbehoeften analyseren en dossier gerelateerde vragen tot aan de ondertekening van de akte beantwoorden. Je reikt pragmatische oplossingen aan, neemt actief deel aan overlegvergaderingen en volgt de nieuwe ontwikkelingen op juridisch vlak. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. De mogelijkheden tot thuiswerk
                          Solliciteer als één van de eersten - Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van dossiers in de verschillende notariële vakgebieden. Je werkt zeer nauwkeurig en kijkt toe op alle formaliteiten voor het verlijden van de akte. Je kan zelfstandig cliëntenbehoeften analyseren en dossier gerelateerde vragen tot aan de ondertekening van de akte beantwoorden. Je reikt pragmatische oplossingen aan, neemt actief deel aan overlegvergaderingen en volgt de nieuwe ontwikkelingen op juridisch vlak. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. De mogelijkheden tot thuiswerk
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 8 offres d’emploi similaires.

                          Solliciteer als één van de eersten - Distributeur officiel du groupe Volvo (Volvo Construction, Equipement, Volvo Trucks, Volvo Bus & Volvo Penta), SMT Africa propose une large gamme de produits dans plus de vingt pays d'Afrique du Nord, de l'Ouest et Centrale. Nous exploitons un remarquable réseau de vente et de service en propre, avec une agilité opérationnelle et un esprit d'entreprise. Notre équipe d'experts en mécanique et en après-vente a construit, au cours des 10 dernières années, un niveau de qualité de service dont nous sommes tous fiers. Afin de renforcer notre département logistique avec une expertise supplémentaire, nous sommes actuellement à la recherche d'un "Senior Logistic Officer" pour notre bureau d
                          Solliciteer als één van de eersten - Distributeur officiel du groupe Volvo (Volvo Construction, Equipement, Volvo Trucks, Volvo Bus & Volvo Penta), SMT Africa propose une large gamme de produits dans plus de vingt pays d'Afrique du Nord, de l'Ouest et Centrale. Nous exploitons un remarquable réseau de vente et de service en propre, avec une agilité opérationnelle et un esprit d'entreprise. Notre équipe d'experts en mécanique et en après-vente a construit, au cours des 10 dernières années, un niveau de qualité de service dont nous sommes tous fiers. Afin de renforcer notre département logistique avec une expertise supplémentaire, nous sommes actuellement à la recherche d'un "Senior Logistic Officer" pour notre bureau d
                          plus
                          Dans la division Business Assurance, nous certifions les systèmes de qualité (comme la série ISO 9000), ainsi que les systèmes de gestion de la sécurité, les systèmes de protection de l'environnement et les systèmes HACCP opérationnels. * Vous auditerez les systèmes de gestion de la qualité, de la sécurité et de l'environnemen * Vous soutiendrez la poursuite du développement sur le marché de nos services dans le domaine de l'évaluation des systèmes de gestion QSE - Solliciteer als één van de eersten - Description de l'entreprise - SGS est une société internationale d'inspection,
                          Dans la division Business Assurance, nous certifions les systèmes de qualité (comme la série ISO 9000), ainsi que les systèmes de gestion de la sécurité, les systèmes de protection de l'environnement et les systèmes HACCP opérationnels. * Vous auditerez les systèmes de gestion de la qualité, de la sécurité et de l'environnemen * Vous soutiendrez la poursuite du développement sur le marché de nos services dans le domaine de l'évaluation des systèmes de gestion QSE - Solliciteer als één van de eersten - Description de l'entreprise - SGS est une société internationale d'inspection,
                          plus
                          Dans la division Business Assurance, nous certifions les systèmes de qualité (comme la série ISO 9000), ainsi que les systèmes de gestion de la sécurité, les systèmes de protection de l'environnement et les systèmes HACCP opérationnels. • Vous auditerez les systèmes de gestion de la qualité, de la sécurité et de l'environnement • Vous soutiendrez la poursuite du développement sur le marché de nos services dans le domaine de l'évaluation des systèmes de gestion QSE - Solliciteer als één van de eersten - SGS est une société internationale d'inspection, de vérification, de testing et de certification. • Vous coordonnerez les opérations dans le cadre de la certification • Vous contribuerez au développement et à la mise en œuvre de nos prescriptions pour les audits intégrés QSE * Vous avez au moins 5 ans d'expérience professionnelle pertinente dans un environnement de prod
                          Dans la division Business Assurance, nous certifions les systèmes de qualité (comme la série ISO 9000), ainsi que les systèmes de gestion de la sécurité, les systèmes de protection de l'environnement et les systèmes HACCP opérationnels. • Vous auditerez les systèmes de gestion de la qualité, de la sécurité et de l'environnement • Vous soutiendrez la poursuite du développement sur le marché de nos services dans le domaine de l'évaluation des systèmes de gestion QSE - Solliciteer als één van de eersten - SGS est une société internationale d'inspection, de vérification, de testing et de certification. • Vous coordonnerez les opérations dans le cadre de la certification • Vous contribuerez au développement et à la mise en œuvre de nos prescriptions pour les audits intégrés QSE * Vous avez au moins 5 ans d'expérience professionnelle pertinente dans un environnement de prod
                          plus
                          Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements * Gestion de la correspondance, des dossiers numériques et des archives - Solliciteer als één van de eersten - Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Préparation, mise en forme, relecture et traduction de documents
                          Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements * Gestion de la correspondance, des dossiers numériques et des archives - Solliciteer als één van de eersten - Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Préparation, mise en forme, relecture et traduction de documents
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus