Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Français
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Comptabilité
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Rapport
                          • Développement
                          • Comptable en fiduciaire
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Collaborateur comptable confirmé
                          • Chef
                          • Classeur/se
                          • Expert/e fiduciaire
                          • Adjoint du directeur
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Administrateur/teuse d'unité de production

                          Afficher plus
                          Français
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          18


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Français
                          118






                          Fonctions

                          Comptabilité
                          28

                          IT
                          21





                          117 résultats pour Gestion de fichiers à Willebroek dans un rayon de 30 km

                          Dossierbeheerder audit

                          Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders
                          Sint-Gillis
                          Solliciteer als één van de eersten De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep (op vlak van administratieve en juridische ondersteuning, IT, communicatie en opleiding), controleert ze de goede werking van haar leden en behartigt ze hun belangen. Wij zijn een betrouwbare en transparante partner die verantwoordelijkheid neemt, eerlijke relaties opbouwt en samenwerkt aan oplossingen die aansluiten op de behoeften van de maatschappij. De auditdienst staat in voor een breed spectr
                          Solliciteer als één van de eersten De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. Samen met haar juridisch maatschappelijk kenniscentrum (SAM-TES) en het Solidariteitsfonds (SoFo) garandeert zij een kwaliteitsvolle dienstverlening aan het beroep (op vlak van administratieve en juridische ondersteuning, IT, communicatie en opleiding), controleert ze de goede werking van haar leden en behartigt ze hun belangen. Wij zijn een betrouwbare en transparante partner die verantwoordelijkheid neemt, eerlijke relaties opbouwt en samenwerkt aan oplossingen die aansluiten op de behoeften van de maatschappij. De auditdienst staat in voor een breed spectr
                          plus
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * contact met verzekeringsmaatschappijen: Je onderhoudt nauwe contacten met de bij de verzekeringsmaatschappijen. Je benut de opgebouwde relati
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * contact met verzekeringsmaatschappijen: Je onderhoudt nauwe contacten met de bij de verzekeringsmaatschappijen. Je benut de opgebouwde relati
                          plus
                          De klanten variëren van ambitieuze kmo's tot grote overheidsinstellingen. We zijn op zoek naar een gedreven Business Developer die klaar is voor de volgende stap in een professionele, stabiele én mensgerichte werkomgeving. Iemand met commerciële flair, maturiteit en de drive om echt impact te maken! * Jij ontdekt en overtuigt nieuwe klanten – via warme en koude prospectie in België en net over de grens in Nederland. * Bonuspunten als je ervaring hebt in documentbeheer of een netwerk hebt in de KMO-wereld! Neem dan meteen contact op met Evi Raeymaekers van Sales Talents of solliciteer hieronder via de button.
                          De klanten variëren van ambitieuze kmo's tot grote overheidsinstellingen. We zijn op zoek naar een gedreven Business Developer die klaar is voor de volgende stap in een professionele, stabiele én mensgerichte werkomgeving. Iemand met commerciële flair, maturiteit en de drive om echt impact te maken! * Jij ontdekt en overtuigt nieuwe klanten – via warme en koude prospectie in België en net over de grens in Nederland. * Bonuspunten als je ervaring hebt in documentbeheer of een netwerk hebt in de KMO-wereld! Neem dan meteen contact op met Evi Raeymaekers van Sales Talents of solliciteer hieronder via de button.
                          plus
                          Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie!
                          Hun missie is het creëren van een eerlijke en transparante markt waarin de consument optimaal beschermd wordt. Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie!
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          plus
                          NOUVEAU
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          Solliciteer als één van de eersten - TUC RAIL zet volop in op de verdere uitbouw van een uniforme en strategisch onderbouwde aanpak voor kennisbeheer. Ons kantoor bevindt zich aan de overkant van het station Brussel-Zuid. Doe zoals je toekomstige collega's en kies voor het gemak: kom met de trein naar het werk en toon dat je voorstander bent van duurzame mobiliteit. Te meer stoppen de bussen en de trams juist voor onze deur. Voor een verplaatsing naar één van onze werven of naar onze klant, zijn er fietsen, plooifietsen en steps ter beschikking aan de receptie. In de lounge kan je eveneens je lunchpakket op te eten met je collega's. Supermarkten en snackbars in overvloed in de nabije omgeving. Een Bringme Box is ter b
                          plus
                          NOUVEAU

                          Executive assistant

                          Actemium
                          Kruibeke, 9150 Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht, België
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij staat in voor de voorbereiding, analyse en rapportage binnen het waarderingsproces. Je maakt deel uit van een team dat werkt rond één type vastgoed (logistiek, kantoren, retail, residentieel, leisure, zorg, …) en je werkt nauw samen met de andere leden van deze Business Unit. Je ondersteunt het team bij de dossierverdeling en het verder opstarten van dossiers. Je leert om prijsberekeningen te maken, en de aanvragen te beantwoorden met offertes, die je actief opvolgt. Voor grotere dossiers help je bij de voorbereidingen van pitches, grote offertes en raamwerkovereenkomsten - Je levert brede administratieve ondersteuning, ook voor interne projecten zoals studies en de ontwikkeling van apps.
                          Solliciteer als één van de eersten - Jij staat in voor de voorbereiding, analyse en rapportage binnen het waarderingsproces. Je maakt deel uit van een team dat werkt rond één type vastgoed (logistiek, kantoren, retail, residentieel, leisure, zorg, …) en je werkt nauw samen met de andere leden van deze Business Unit. Je ondersteunt het team bij de dossierverdeling en het verder opstarten van dossiers. Je leert om prijsberekeningen te maken, en de aanvragen te beantwoorden met offertes, die je actief opvolgt. Voor grotere dossiers help je bij de voorbereidingen van pitches, grote offertes en raamwerkovereenkomsten - Je levert brede administratieve ondersteuning, ook voor interne projecten zoals studies en de ontwikkeling van apps.
                          plus
                          Als Customer Service Representative ga je aan de slag op ons hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Start je op bij ons, kom je terecht in één van de grootste teams van Tabaknatie waarin je verantwoordelijk bent voor het volledige dossierbeheer van onze klanten. Naast het beheren van deze dossiers sta je ook in voor de juiste communicatie naar andere afdelingen toe. * Je neemt klantenorders aan en verwerkt deze volgens de procedure. * Je zorgt voor een correcte input van de gegevens in ons Tabaknatie ERP pakket. * Je bent verantwoordelijk voor de algemene administratie en opvolging van de dossiers. * Je volgt deze dossiers van a tot z op voorziet in een effectieve en efficiënte service naar de klant. * Je stuurt de logistieke afdeling (operations) aan. * Je boekt transporten bij de afgesproken rederij of transporteur en volgt deze op.
                          Als Customer Service Representative ga je aan de slag op ons hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Start je op bij ons, kom je terecht in één van de grootste teams van Tabaknatie waarin je verantwoordelijk bent voor het volledige dossierbeheer van onze klanten. Naast het beheren van deze dossiers sta je ook in voor de juiste communicatie naar andere afdelingen toe. * Je neemt klantenorders aan en verwerkt deze volgens de procedure. * Je zorgt voor een correcte input van de gegevens in ons Tabaknatie ERP pakket. * Je bent verantwoordelijk voor de algemene administratie en opvolging van de dossiers. * Je volgt deze dossiers van a tot z op voorziet in een effectieve en efficiënte service naar de klant. * Je stuurt de logistieke afdeling (operations) aan. * Je boekt transporten bij de afgesproken rederij of transporteur en volgt deze op.
                          plus
                          instaan voor de opvolging bij receptie van goederen en bestellingen - Wat als jij als administratieve expert met jouw oplossingsgerichtheid en flexibiliteit de efficiëntie binnen ons team naar een hoger niveau kon tillen? Jij bent de persoon die ons team ondersteunt met jouw administratieve expertise en unieke vaardigheden. * je kan je gemakkelijk aanpassen aan veranderende prioriteiten en nieuwe situaties, waardoor je efficiënt en effectief blijft werken, ongeacht de omstandigheden * met jouw brede blik op de organisatie en processen ben je in staat om de grotere context te begrijpen. Je kan verbanden leggen en prioriteiten stellen om optimaal bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen - Je begrijpt het belang van servicegerichtheid en stelt
                          instaan voor de opvolging bij receptie van goederen en bestellingen - Wat als jij als administratieve expert met jouw oplossingsgerichtheid en flexibiliteit de efficiëntie binnen ons team naar een hoger niveau kon tillen? Jij bent de persoon die ons team ondersteunt met jouw administratieve expertise en unieke vaardigheden. * je kan je gemakkelijk aanpassen aan veranderende prioriteiten en nieuwe situaties, waardoor je efficiënt en effectief blijft werken, ongeacht de omstandigheden * met jouw brede blik op de organisatie en processen ben je in staat om de grotere context te begrijpen. Je kan verbanden leggen en prioriteiten stellen om optimaal bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen - Je begrijpt het belang van servicegerichtheid en stelt
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          Solliciteer als één van de eersten - Als Digital Transformation Presales Consultant ben jij de expert op het gebied van softwareoplossingen binnen de Ricoh Office Printing omgevingen. Je bent het inhoudelijke aanspreekpunt voor zowel klanten als , en vormt de brug tussen klantbehoeften en onze technologische oplossingen. * Bij Ricoh krijg je de kans om mee te bouwen aan de digitale toekomst van directe klanten, partners (indirecte klanten) én internationale accounts.
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          Solliciteer als één van de eersten - Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie en draagt bij aan een vlotte werkstroom, duidelijke communicatie en optimale planning. Je krijgt een bedienden contract van onbepaalde duur, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen bovenop je brutoloon, zoals: een bedrijfswagen met tankkaart en carwashkaart,een dertiende maand, maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een CAO90-bonussysteem, een smartphone en laptop, mogelijkheid tot fietsleasing, 12 ADV dagen bovenop de wettelijke vakantiedagen en de mogelijkheid om je in te schrijven op een voordelig aandelenplan binnen de organisatie. We organiseren geregeld sportieve, culturele en familiale activiteiten om de verbondenheid tussen collega's te verst
                          plus
                          MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor een internationale speler in logistieke dienstverlening te Zellik, vlakbij Brussel, zoeken ze tijdelijk versterking in de vorm van een Administratief Medewerker. * Vlotte bereikbaarheid in Zellik, met parking op de site - Stuur dan als de bliksem je CV of solliciteer online!
                          MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! Voor een internationale speler in logistieke dienstverlening te Zellik, vlakbij Brussel, zoeken ze tijdelijk versterking in de vorm van een Administratief Medewerker. * Vlotte bereikbaarheid in Zellik, met parking op de site - Stuur dan als de bliksem je CV of solliciteer online!
                          plus
                          NOUVEAU

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 100 offres d’emploi similaires.

                          Notre client, acteur reconnu dans le secteur des loisirs et de la restauration, recherche un(e) Comptable de gestion afin de renforcer son département Finance & Contrôle. Sous la supervision directe du Responsable du Contrôle de gestion, vous serez d'abord impliqué(e) dans les opérations comptables courantes, avant de prendre progressivement part à des missions d'analyse, de reporting et d'audit interne. * Cadre de travail : Management évolutif & humain, équipe soudée et dynamique , projets concrets, interactions multi-départements, réelles perspectives d'évolution vers un rôle de Contrôleur de gestion junior ! Vous intégrerez une structure en croissance, à l'environn
                          Notre client, acteur reconnu dans le secteur des loisirs et de la restauration, recherche un(e) Comptable de gestion afin de renforcer son département Finance & Contrôle. Sous la supervision directe du Responsable du Contrôle de gestion, vous serez d'abord impliqué(e) dans les opérations comptables courantes, avant de prendre progressivement part à des missions d'analyse, de reporting et d'audit interne. * Cadre de travail : Management évolutif & humain, équipe soudée et dynamique , projets concrets, interactions multi-départements, réelles perspectives d'évolution vers un rôle de Contrôleur de gestion junior ! Vous intégrerez une structure en croissance, à l'environn
                          plus
                          Afin de supporter ses activités, l'Etude Leroy & Partners est activement à la recherche d'un(e) Contrôleur de gestion. * Gestion des risques, de l'efficacité des procédures et de la fiabilité des données et rapports financiers. Solliciteer als één van de eersten - Située à Ixelles, l'Etude d'huissiers de justice Leroy & Partners comprend une centaine de collaborateurs. L'étude, assure, d'une part, les missions assignées à la profession (citation en justice, exécution de décisions judiciaires…) et, d'autre part, l'ensemble du processus de recouvrement de créances, de la phase amiable à judiciaire. Notre politique de recrutement est axé
                          Afin de supporter ses activités, l'Etude Leroy & Partners est activement à la recherche d'un(e) Contrôleur de gestion. * Gestion des risques, de l'efficacité des procédures et de la fiabilité des données et rapports financiers. Solliciteer als één van de eersten - Située à Ixelles, l'Etude d'huissiers de justice Leroy & Partners comprend une centaine de collaborateurs. L'étude, assure, d'une part, les missions assignées à la profession (citation en justice, exécution de décisions judiciaires…) et, d'autre part, l'ensemble du processus de recouvrement de créances, de la phase amiable à judiciaire. Notre politique de recrutement est axé
                          plus
                          • Travailler via des outils méthodologiques et des systèmes liés à la gestion de projets. • Contribuer à la gestion de certaines tâches opérationnelles. • Une découverte de nouveaux outils et un accompagnement afin de gérer différents outils concrets de gestion de projets tels que Jira, un business case, et plus. • Une occasion d'acquérir des compétences clés en gestion de projets. Solliciteer als één van de eersten - La MC participe au bien-être et à la santé de plus de 4,7 millions d'affiliés. Chaque emploi à la MC a un impact positif sur la vie de millions de Belges. C'est ce qui nous donne
                          • Travailler via des outils méthodologiques et des systèmes liés à la gestion de projets. • Contribuer à la gestion de certaines tâches opérationnelles. • Une découverte de nouveaux outils et un accompagnement afin de gérer différents outils concrets de gestion de projets tels que Jira, un business case, et plus. • Une occasion d'acquérir des compétences clés en gestion de projets. Solliciteer als één van de eersten - La MC participe au bien-être et à la santé de plus de 4,7 millions d'affiliés. Chaque emploi à la MC a un impact positif sur la vie de millions de Belges. C'est ce qui nous donne
                          plus

                          Stage en contrôle de gestion

                          Christelijke Mutualiteiten - Mutualités Chrétiennes
                          SCHAERBEEK
                          Vous travaillez dans l'équipe Controlling qui est composée de 5 contrôleurs de gestion, et vous collaborez étroitement avec le et le service comptable. En tant que stagiaire, vous n'êtes pas un simple spectateur, vous participez activement à la vie de notre organisation : vous contribuez à l'élaboration et la gestion budgétaire, à l'analyse des performances et au pilotage de nos indicateurs clés. • Vous contribuez à l'élaboration de reportings financiers: préparation des rapports de gestion, tableaux de bord et autres outils de suivi. • Optimisation des processus: vous proposez des pistes pour améliorer l'efficacité des processus de contrôle de
                          Vous travaillez dans l'équipe Controlling qui est composée de 5 contrôleurs de gestion, et vous collaborez étroitement avec le et le service comptable. En tant que stagiaire, vous n'êtes pas un simple spectateur, vous participez activement à la vie de notre organisation : vous contribuez à l'élaboration et la gestion budgétaire, à l'analyse des performances et au pilotage de nos indicateurs clés. • Vous contribuez à l'élaboration de reportings financiers: préparation des rapports de gestion, tableaux de bord et autres outils de suivi. • Optimisation des processus: vous proposez des pistes pour améliorer l'efficacité des processus de contrôle de
                          plus
                          Solliciteer als één van de eersten - Smals réalise des projets ICT innovants dans l'e-gouvernement et l'e-santé pour les institutions de la sécurité sociale et des soins de santé. Smals contribue au portail de la sécurité sociale et à la plateforme eHealth. En tant que Test Coordinator, vous faites partie de l'une des 10 équipes de développement Agile (Scrum). Vous êtes responsable de l'organisation et du suivi des activités de test afin de fournir des logiciels de haute qualité qui répondent aux exigences et aux attentes du business. Vous travaillez au sein d'une équipe de développement agile et coordonnez les plans de test avec les testeurs, les développeurs, les an
                          Solliciteer als één van de eersten - Smals réalise des projets ICT innovants dans l'e-gouvernement et l'e-santé pour les institutions de la sécurité sociale et des soins de santé. Smals contribue au portail de la sécurité sociale et à la plateforme eHealth. En tant que Test Coordinator, vous faites partie de l'une des 10 équipes de développement Agile (Scrum). Vous êtes responsable de l'organisation et du suivi des activités de test afin de fournir des logiciels de haute qualité qui répondent aux exigences et aux attentes du business. Vous travaillez au sein d'une équipe de développement agile et coordonnez les plans de test avec les testeurs, les développeurs, les an
                          plus
                          Gestion des KPI : contribuer aux objectifs organisationnels fixés en identifiant et en suivant de près les KPI et en apportant des ajustements si nécessaire. * Gestion du changement : contribuer à la définition et à la mise en œuvre de nouveaux systèmes et processus, sans perdre de vue les leçons tirées du passé. * Diplôme : licence ou master en gestion administrative, logistique, sciences de la communication, comptabilité, etc. Solliciteer als één van de eersten - En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1 500 experts, no
                          Gestion des KPI : contribuer aux objectifs organisationnels fixés en identifiant et en suivant de près les KPI et en apportant des ajustements si nécessaire. * Gestion du changement : contribuer à la définition et à la mise en œuvre de nouveaux systèmes et processus, sans perdre de vue les leçons tirées du passé. * Diplôme : licence ou master en gestion administrative, logistique, sciences de la communication, comptabilité, etc. Solliciteer als één van de eersten - En tant que leader du Benelux, nous aidons les organisations – des multinationales aux PME en passant par les indépendants et les particuliers – à travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1 500 experts, no
                          plus
                          NOUVEAU
                          Diplôme en Finance, Economie ou Sciences de Gestion * Au moins une première expérience en Audit ou Contrôle de Gestion/Financier - Solliciteer als één van de eersten - Nous sommes à la recherche d'un Business Controller pour l'un de nos clients actifs dans le secteur de l'ingénierie et basé aux abords de Bruxelles. L'innovation et l'expertise de cette entreprise lui ont permis de gravir les échelons et de s'imposer comme le leader de son marché depuis maintenant plus de 150 ans. Connue pour sa réputation sans pareille, cette entreprise ne cesse d'améliorer ses services et ses techniques pour fournir un travail de qualité à ses nombreu
                          Diplôme en Finance, Economie ou Sciences de Gestion * Au moins une première expérience en Audit ou Contrôle de Gestion/Financier - Solliciteer als één van de eersten - Nous sommes à la recherche d'un Business Controller pour l'un de nos clients actifs dans le secteur de l'ingénierie et basé aux abords de Bruxelles. L'innovation et l'expertise de cette entreprise lui ont permis de gravir les échelons et de s'imposer comme le leader de son marché depuis maintenant plus de 150 ans. Connue pour sa réputation sans pareille, cette entreprise ne cesse d'améliorer ses services et ses techniques pour fournir un travail de qualité à ses nombreu
                          plus
                          Gestion des KPI : contribuer aux objectifs organisationnels fixés en identifiant et en suivant de près les KPI, et en apportant les ajustements nécessaires le cas échéant. o Expérience démontrable dans la gestion d'équipe ou la coordination de projets. o Vous possédez de solides compétences en leadership et en gestion des personnes. En tant que leader du marché au Benelux, nous accompagnons les organisations – des multinationales et PME aux indépendants et particuliers – afin de travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1.500 experts, nous proposons des services objectifs et de conseil dans les domaines de l'inspection, de la certific
                          Gestion des KPI : contribuer aux objectifs organisationnels fixés en identifiant et en suivant de près les KPI, et en apportant les ajustements nécessaires le cas échéant. o Expérience démontrable dans la gestion d'équipe ou la coordination de projets. o Vous possédez de solides compétences en leadership et en gestion des personnes. En tant que leader du marché au Benelux, nous accompagnons les organisations – des multinationales et PME aux indépendants et particuliers – afin de travailler de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. Avec plus de 1.500 experts, nous proposons des services objectifs et de conseil dans les domaines de l'inspection, de la certific
                          plus
                          NOUVEAU

                          Jobs populaires


                          Afficher plus