Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Communication
                        • Français
                        • Management
                        • Planification
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Administrateur/trice de magasin
                        • Administrateur/trice de chantier
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e en télémercatique
                        • Administrateur/trice d'immeubles
                        • Ambassadeur/drice
                        • Attaché/e à la direction financière

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        6


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        68






                        Fonctions

                        Administration
                        13






                        65 résultats pour Gérant E De Programme à Eeklo dans un rayon de 30 km

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 65 offres d’emploi similaires.

                        Chef gerant - 38u

                        Sodexo België
                        Drongen
                        Solliciteer als één van de eersten * Communicatie en klantenservice: Je bent samen met jouw , een , zijn jullie de contactpersoon voor de klant in Drongen bij evenementen zoals seminaries. Je zal werken op de site van onze klant, waar je dagelijks instaat voor het organiseren van evenementen met overnachting voor kleine groepen. Je bent een aanspreekpunt voor de klant die samen met jou deze events bespreekt, maar je zal ook contact hebben met de gasten die er zijn en komen eten en logeren. Je bent ook de verantwoordelijke manager voor de chef de partie on site en hebt ook veel contact met personeel van de klant. * Administratief en financieel beheer: Je bent van de locatie. Dit houdt
                        Solliciteer als één van de eersten * Communicatie en klantenservice: Je bent samen met jouw , een , zijn jullie de contactpersoon voor de klant in Drongen bij evenementen zoals seminaries. Je zal werken op de site van onze klant, waar je dagelijks instaat voor het organiseren van evenementen met overnachting voor kleine groepen. Je bent een aanspreekpunt voor de klant die samen met jou deze events bespreekt, maar je zal ook contact hebben met de gasten die er zijn en komen eten en logeren. Je bent ook de verantwoordelijke manager voor de chef de partie on site en hebt ook veel contact met personeel van de klant. * Administratief en financieel beheer: Je bent van de locatie. Dit houdt
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Gerenommeerde nationale en Europese bedrijven behoren tot de klantenportefeuille van onze opdrachtgever. De hoofdzetel, de kantoren alsook de ultra moderne showroom zijn gevestigd in Deinze/Nazareth. Voor de verdere groei van hun bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, veelzijdige Assistant Warehouse Manager & Productieleider. In deze dubbele rol sta je in voor de ondersteuning van zowel de (40%) als productieleider (60%). * Je ondersteunt mee de aankoop van de stockmaterialen, arbeidsmiddelen, PBM's en CBM's. Hierbij verwerkt je ook de administratieve workflow. In samenwerking met de IT bekijk je welke logistieke processen
                        Solliciteer als één van de eersten - Gerenommeerde nationale en Europese bedrijven behoren tot de klantenportefeuille van onze opdrachtgever. De hoofdzetel, de kantoren alsook de ultra moderne showroom zijn gevestigd in Deinze/Nazareth. Voor de verdere groei van hun bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, veelzijdige Assistant Warehouse Manager & Productieleider. In deze dubbele rol sta je in voor de ondersteuning van zowel de (40%) als productieleider (60%). * Je ondersteunt mee de aankoop van de stockmaterialen, arbeidsmiddelen, PBM's en CBM's. Hierbij verwerkt je ook de administratieve workflow. In samenwerking met de IT bekijk je welke logistieke processen
                        plus
                        Nous recherchons activement un(e) Chargé(e) d'administration commerciale pour intégrer une entreprise internationale innovante, spécialisée dans le domaine de la cybersécurité. Basé(e) à Gand, vous serez responsable du suivi administratif et commercial d'un portefeuille de clients existants. Vous jouerez un rôle clé dans le renouvellement des contrats, le renforcement de la relation client et le suivi des paiements. * Assurer le renouvellement des contrats : anticipation des échéances, relances, suivi des bons de commande, etc. * Documenter précisément chaque étape du cycle de vente et fluidifier les process internes. * Diplôme de niveau universitaire en gestion, commerce ou communication * Très bonne maîtrise du français et de l'anglais (niveau C1 au
                        Nous recherchons activement un(e) Chargé(e) d'administration commerciale pour intégrer une entreprise internationale innovante, spécialisée dans le domaine de la cybersécurité. Basé(e) à Gand, vous serez responsable du suivi administratif et commercial d'un portefeuille de clients existants. Vous jouerez un rôle clé dans le renouvellement des contrats, le renforcement de la relation client et le suivi des paiements. * Assurer le renouvellement des contrats : anticipation des échéances, relances, suivi des bons de commande, etc. * Documenter précisément chaque étape du cycle de vente et fluidifier les process internes. * Diplôme de niveau universitaire en gestion, commerce ou communication * Très bonne maîtrise du français et de l'anglais (niveau C1 au
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Situering van de functie - We zijn een werkgever in de publieke sector met medewerkers in verschillende statuten. Samen met hen verzorg je een kwalitatieve en tijdige afhandeling van personeelsvragen, dossiers en de uitbetaling van de lonen. Met jouw gevoel voor structuur en overzicht zorg je ervoor dat de planning helder blijft, taken op het juiste moment worden opgevolgd en de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft. Je combineert dit coördinerende overzicht met een actieve rol binnen het team: je werkt mee aan de dossiers, ondersteunt je waar nodig en draagt zo bij aan een efficiënte werking en sterke resultaten. Concreet: - Vanuit jouw zicht op de (jaar-)planning
                        Solliciteer als één van de eersten - Situering van de functie - We zijn een werkgever in de publieke sector met medewerkers in verschillende statuten. Samen met hen verzorg je een kwalitatieve en tijdige afhandeling van personeelsvragen, dossiers en de uitbetaling van de lonen. Met jouw gevoel voor structuur en overzicht zorg je ervoor dat de planning helder blijft, taken op het juiste moment worden opgevolgd en de kwaliteit van onze dienstverlening gewaarborgd blijft. Je combineert dit coördinerende overzicht met een actieve rol binnen het team: je werkt mee aan de dossiers, ondersteunt je waar nodig en draagt zo bij aan een efficiënte werking en sterke resultaten. Concreet: - Vanuit jouw zicht op de (jaar-)planning
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Actief in de vastgoedsector, is Emeria Benelux een groeiende groep die particulieren en bedrijven bedient. Intussen telt Syncura 165 medewerkers die instaan voor het dagdagelijks beheer van de gemeenschappelijke delen van residenties, assistentiewoningen en bedrijfsvastgoed. Vandaag de dag heeft Syncura 44.000 kavels in het beheer en 14 , verspreid over Vlaanderen en Brussel. Onze ambities blijven groot en ook de komende jaren voorzien wij verdere groei. * Elke dag is uniek bij Syncura, als Property Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen in de gemeenschappelijke delen van jouw gebouwen, voornamelijk residentiële appartementen * Je bent de 'CEO' en eindverantwoordelijke van jouw eigen po
                        Solliciteer als één van de eersten - Actief in de vastgoedsector, is Emeria Benelux een groeiende groep die particulieren en bedrijven bedient. Intussen telt Syncura 165 medewerkers die instaan voor het dagdagelijks beheer van de gemeenschappelijke delen van residenties, assistentiewoningen en bedrijfsvastgoed. Vandaag de dag heeft Syncura 44.000 kavels in het beheer en 14 , verspreid over Vlaanderen en Brussel. Onze ambities blijven groot en ook de komende jaren voorzien wij verdere groei. * Elke dag is uniek bij Syncura, als Property Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen in de gemeenschappelijke delen van jouw gebouwen, voornamelijk residentiële appartementen * Je bent de 'CEO' en eindverantwoordelijke van jouw eigen po
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Actief in de vastgoedsector, is Emeria Benelux een groeiende groep die particulieren en bedrijven bedient. Intussen telt Syncura 165 medewerkers die instaan voor het dagdagelijks beheer van de gemeenschappelijke delen van residenties, assistentiewoningen en bedrijfsvastgoed. Vandaag de dag heeft Syncura 44.000 kavels in het beheer en 14 , verspreid over Vlaanderen en Brussel. Onze ambities blijven groot en ook de komende jaren voorzien wij verdere groei. * Elke dag is uniek bij Syncura, als Property Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen in de gemeenschappelijke delen van jouw gebouwen, voornamelijk assistentiewoningen. * Je bent de 'CEO' en eindverantwoordelijke van jouw eigen portefeu
                        Solliciteer als één van de eersten - Actief in de vastgoedsector, is Emeria Benelux een groeiende groep die particulieren en bedrijven bedient. Intussen telt Syncura 165 medewerkers die instaan voor het dagdagelijks beheer van de gemeenschappelijke delen van residenties, assistentiewoningen en bedrijfsvastgoed. Vandaag de dag heeft Syncura 44.000 kavels in het beheer en 14 , verspreid over Vlaanderen en Brussel. Onze ambities blijven groot en ook de komende jaren voorzien wij verdere groei. * Elke dag is uniek bij Syncura, als Property Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen in de gemeenschappelijke delen van jouw gebouwen, voornamelijk assistentiewoningen. * Je bent de 'CEO' en eindverantwoordelijke van jouw eigen portefeu
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Om onze verdere groei te ondersteunen, zoeken wij een ervaren Hoofd van de Administratie die structuur brengt, overzicht houdt en graag meebouwt aan de toekomst van ons bedrijf. Jouw rol Als Hoofd van de Administratie ben jij de spilfiguur die ervoor zorgt dat onze interne organisatie vlot draait. Je neemt de leiding over alle administratieve processen en werkt nauw samen met de zaakvoerder en het operationele team. * Boekhouding & rapportering: opvolgen van de financiële administratie, voorbereiding van de maand- en jaarafsluitingen, opmaak van rapporten en ondersteuning van de externe accountant. * Je hebt relevante ervaring in een administratieve of financiële f
                        Solliciteer als één van de eersten - Om onze verdere groei te ondersteunen, zoeken wij een ervaren Hoofd van de Administratie die structuur brengt, overzicht houdt en graag meebouwt aan de toekomst van ons bedrijf. Jouw rol Als Hoofd van de Administratie ben jij de spilfiguur die ervoor zorgt dat onze interne organisatie vlot draait. Je neemt de leiding over alle administratieve processen en werkt nauw samen met de zaakvoerder en het operationele team. * Boekhouding & rapportering: opvolgen van de financiële administratie, voorbereiding van de maand- en jaarafsluitingen, opmaak van rapporten en ondersteuning van de externe accountant. * Je hebt relevante ervaring in een administratieve of financiële f
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Heb jij bovendien affiniteit met de logistieke en groensector? De functie van een werfleider - Als werfleider fungeer je als de spilfiguur die onze organisatie draaiende houdt. Je bent de lijm tussen onze klanten, arbeiders, ploegverantwoordelijken, regiomanagers en alle andere personen die aan jouw mouw komen trekken. * Je bent de enthousiasteling die met plezier onze medewerkers aanleert wat men jou ooit aanleerde. * Jij kent jouw werven door en door, net zoals de talenten van onze medewerkers. * Je zorgt niet alleen dat de werven kwaliteitsvol en tijdig worden afgewerkt, maar je kan dit ook administratief verwerken. * Jij bent de persoon die initiatief neemt om te vernieuwen tij
                        Solliciteer als één van de eersten - Heb jij bovendien affiniteit met de logistieke en groensector? De functie van een werfleider - Als werfleider fungeer je als de spilfiguur die onze organisatie draaiende houdt. Je bent de lijm tussen onze klanten, arbeiders, ploegverantwoordelijken, regiomanagers en alle andere personen die aan jouw mouw komen trekken. * Je bent de enthousiasteling die met plezier onze medewerkers aanleert wat men jou ooit aanleerde. * Jij kent jouw werven door en door, net zoals de talenten van onze medewerkers. * Je zorgt niet alleen dat de werven kwaliteitsvol en tijdig worden afgewerkt, maar je kan dit ook administratief verwerken. * Jij bent de persoon die initiatief neemt om te vernieuwen tij
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Wil je meebouwen aan de toekomst van een internationale topspeler in de logistieke sector? Dit doe je door: Operaties w. o Je krijgt energie van snel te moeten schakelen en stemt vlot af met andere managers over de personeelsbezetti ng. o Je streeft steeds naar orde en netheid in zowel het magazijn als op de parkings. o Je bent administratief sterk en zorgt voor een heldere opvolging van de wekelijkse magazijnrapportering samen met de For emen. o Je houdt de KPI's scherp in het oog en stuurt bij waar nodig. o Je zorgt voor een duidelijke en transparante ervaring met alle relevante stakeholder s. o Je voert evaluaties uit en stelt de bijhorende documenten en matrixenop. o Je onderst
                        Solliciteer als één van de eersten - Wil je meebouwen aan de toekomst van een internationale topspeler in de logistieke sector? Dit doe je door: Operaties w. o Je krijgt energie van snel te moeten schakelen en stemt vlot af met andere managers over de personeelsbezetti ng. o Je streeft steeds naar orde en netheid in zowel het magazijn als op de parkings. o Je bent administratief sterk en zorgt voor een heldere opvolging van de wekelijkse magazijnrapportering samen met de For emen. o Je houdt de KPI's scherp in het oog en stuurt bij waar nodig. o Je zorgt voor een duidelijke en transparante ervaring met alle relevante stakeholder s. o Je voert evaluaties uit en stelt de bijhorende documenten en matrixenop. o Je onderst
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij de shopmanager die wij zoeken voor één van de Ralet-winkels in Knokke! • Je zorgt voor een goede taakverdeling van de dagelijkse taken door het houden van een degelijks 10 minutes teamoverleg (opening, sluiting, schoonmaak, plannen pauzes, …). Je doet ook de nodig personeelsadministratiee . • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • Je zorgt voo dagelijkse organisatier de van de winkel, denk aan administratie, netheid van de winkel, gebouwenbeheer (defecten of verbeteringen aan het gebouw), je verzorgt de etalage, … • JeKPI'svolgt de van de winkel van na
                        Solliciteer als één van de eersten - Dan ben jij de shopmanager die wij zoeken voor één van de Ralet-winkels in Knokke! • Je zorgt voor een goede taakverdeling van de dagelijkse taken door het houden van een degelijks 10 minutes teamoverleg (opening, sluiting, schoonmaak, plannen pauzes, …). Je doet ook de nodig personeelsadministratiee . • Je ge leidingeft aan de verkoopmedewerkers coacht en hen om de prestaties te verbeteren. • Je zorgt voo dagelijkse organisatier de van de winkel, denk aan administratie, netheid van de winkel, gebouwenbeheer (defecten of verbeteringen aan het gebouw), je verzorgt de etalage, … • JeKPI'svolgt de van de winkel van na
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - In tegenstelling tot reguliere bedrijven zoeken wij niet de juiste mensen voor het werk, maar het juiste werk voor onze mensen. We helpen hen groeien, ontwikkelen en – waar mogelijk – doorstromen naar de reguliere arbeidsmarkt. Tegelijk willen we onze klanten dezelfde kwaliteit bieden als de reguliere aannemers, voor een gelijkwaardige prijs. * Je bent een echte ondernemer, die samen met zijn/haar team de juiste jobs weet te vinden om een meerwaarde te creëren voor zowel onze doelgroepmedewerkers als de externe klanten. In Gent zijn we voornamelijk actief in groenonderhoud en doen we ook een aantal logistieke opdrachten, zoals glasbollenwas en de verdeling van folders. * Je maakt de begroting en gl
                        Solliciteer als één van de eersten - In tegenstelling tot reguliere bedrijven zoeken wij niet de juiste mensen voor het werk, maar het juiste werk voor onze mensen. We helpen hen groeien, ontwikkelen en – waar mogelijk – doorstromen naar de reguliere arbeidsmarkt. Tegelijk willen we onze klanten dezelfde kwaliteit bieden als de reguliere aannemers, voor een gelijkwaardige prijs. * Je bent een echte ondernemer, die samen met zijn/haar team de juiste jobs weet te vinden om een meerwaarde te creëren voor zowel onze doelgroepmedewerkers als de externe klanten. In Gent zijn we voornamelijk actief in groenonderhoud en doen we ook een aantal logistieke opdrachten, zoals glasbollenwas en de verdeling van folders. * Je maakt de begroting en gl
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Onze divisie Product & Marketing maakt mee het verschil en heeft daarbij grote ambities: we willen groeien in aantal winkels en assortiment, én tegelijk ook de klantentevredenheid blijven verbeteren. De job van een visual communications manager * Je denkt actief mee over hoe visuele concepten (ontwerp, fotografie, video) de impact van onze marketingcampagnes kunnen versterken. * Je staat in voor de planning van het visual communications team, je bewaakt de voortgang van projecten en stuurt bij waar nodig. En we zijn goed bezig: met meer dan 170 winkelpunten van Buurtslagers of Bon'Ap en meer dan 1.300 medewerkers zijn we één van de grootste voedingsbedrijven in Vlaanderen.
                        Solliciteer als één van de eersten - Onze divisie Product & Marketing maakt mee het verschil en heeft daarbij grote ambities: we willen groeien in aantal winkels en assortiment, én tegelijk ook de klantentevredenheid blijven verbeteren. De job van een visual communications manager * Je denkt actief mee over hoe visuele concepten (ontwerp, fotografie, video) de impact van onze marketingcampagnes kunnen versterken. * Je staat in voor de planning van het visual communications team, je bewaakt de voortgang van projecten en stuurt bij waar nodig. En we zijn goed bezig: met meer dan 170 winkelpunten van Buurtslagers of Bon'Ap en meer dan 1.300 medewerkers zijn we één van de grootste voedingsbedrijven in Vlaanderen.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - We vertrekken vanuit de krachten en gaan in dialoog op weg naar verbondenheid met zichzelf en de samenleving. Wij geloven in kansen, in groei en in de kracht van verbinding. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en opvolging van het financieel beleid van vzw aPart - Je maakt deel uit van het directieteam en rapporteert en adviseert het directieteam, (de Algemeen directeur-Personeelsdirecteur) het Bestuur, de Algemene vergadering over financiële strategie - Je voorziet de Algemene Vergadering, Raad van Bestuur en Directie van de nodige financiële cijfers, rapporten en analyses - Je neemt de nodige initiatieven en contacten met subsidiërende en
                        Solliciteer als één van de eersten - We vertrekken vanuit de krachten en gaan in dialoog op weg naar verbondenheid met zichzelf en de samenleving. Wij geloven in kansen, in groei en in de kracht van verbinding. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en opvolging van het financieel beleid van vzw aPart - Je maakt deel uit van het directieteam en rapporteert en adviseert het directieteam, (de Algemeen directeur-Personeelsdirecteur) het Bestuur, de Algemene vergadering over financiële strategie - Je voorziet de Algemene Vergadering, Raad van Bestuur en Directie van de nodige financiële cijfers, rapporten en analyses - Je neemt de nodige initiatieven en contacten met subsidiërende en
                        plus

                        Diensthoofd schoonmaak

                        Sint-Andriesziekenhuis
                        Bruggestraat 84, 8700 Tielt, België
                        Solliciteer als één van de eersten - Als diensthoofd schoonmaak ben je verantwoordelijk voor het leiden en organiseren van de schoonmaakdienst, transportdienst en linnendienst. * Opstellen en implementeren van het beleidsplan van de dienst in aansluiting met het beleidsplan van het departement facility; * Organiseren en leiden van de diensten schoonmaak, transport en linnen; * Opstellen en implementeren van een communicatieplan van en naar de eigen diensten en andere diensten; * Beleidsinformatie verstrekken aan de directie met betrekking tot de werking en organisatie van de dienst/verbruiken/verbetersuggesties, etc.; * Opvolgen en bijsturen van de verbruiken/stockbeheer; * Uitvoeren van de administra
                        Solliciteer als één van de eersten - Als diensthoofd schoonmaak ben je verantwoordelijk voor het leiden en organiseren van de schoonmaakdienst, transportdienst en linnendienst. * Opstellen en implementeren van het beleidsplan van de dienst in aansluiting met het beleidsplan van het departement facility; * Organiseren en leiden van de diensten schoonmaak, transport en linnen; * Opstellen en implementeren van een communicatieplan van en naar de eigen diensten en andere diensten; * Beleidsinformatie verstrekken aan de directie met betrekking tot de werking en organisatie van de dienst/verbruiken/verbetersuggesties, etc.; * Opvolgen en bijsturen van de verbruiken/stockbeheer; * Uitvoeren van de administra
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de dagdagelijkse organisatie van het volledige logistieke proces en alle hieraan verbonden activiteiten: grondstoffenmagazijn, orderpicking, goederen controleren en verpakken, laden/lossen, etc. * Een optimale communicatie met alle interne gerelateerde afdelingen en klanten, onder andere de verkoop- en productieafdeling voor de voorraad van de grondstoffen, de planning voor het beheren van het logistieke proces en de productieafdeling voor het beheren van de afvalstromen. * Je organiseert en draagt ook zelf bij aan de orde en de netheid van het magazijn, de parking, de laadkade en de afvalplaats, d
                        Solliciteer als één van de eersten * Je staat in voor de dagdagelijkse organisatie van het volledige logistieke proces en alle hieraan verbonden activiteiten: grondstoffenmagazijn, orderpicking, goederen controleren en verpakken, laden/lossen, etc. * Een optimale communicatie met alle interne gerelateerde afdelingen en klanten, onder andere de verkoop- en productieafdeling voor de voorraad van de grondstoffen, de planning voor het beheren van het logistieke proces en de productieafdeling voor het beheren van de afvalstromen. * Je organiseert en draagt ook zelf bij aan de orde en de netheid van het magazijn, de parking, de laadkade en de afvalplaats, d
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Hou je van wa onderhandelingt om de mooiste deals voor onze klanten in de wacht te slepen ? En dan… genieten van de binnenlopende boekingen. Een ervaring als erbovenop, dan lig je in de bovenste lade. – je bent enthousiast en gedreven met een sterke commerciële feeling – je hebt geen schrik van deadlines en bent stressbestendig – je denkt steeds mee hoe we nog verder kunnen groeien – je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (want je wilt absoluut dat die reis veel geboekt wordt) – je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, kennis van andere europese talen is een plusplunt – je kunt zelfstandig werken en schrikt niet terug voor de administratieve kant van de job - Knikte je bij de
                        Solliciteer als één van de eersten - Hou je van wa onderhandelingt om de mooiste deals voor onze klanten in de wacht te slepen ? En dan… genieten van de binnenlopende boekingen. Een ervaring als erbovenop, dan lig je in de bovenste lade. – je bent enthousiast en gedreven met een sterke commerciële feeling – je hebt geen schrik van deadlines en bent stressbestendig – je denkt steeds mee hoe we nog verder kunnen groeien – je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (want je wilt absoluut dat die reis veel geboekt wordt) – je hebt een goede kennis van het Frans en het Engels, kennis van andere europese talen is een plusplunt – je kunt zelfstandig werken en schrikt niet terug voor de administratieve kant van de job - Knikte je bij de
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toeleveringsmarkt van plaatbewerking, buisbewerking, draai-freeswerk, las en lakwerken van metaal. Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen die tot kwaliteitsverbeteringsprojecten leiden. * Je monitort het klachtenmanagement en ontwikkelt methodes om de
                        Solliciteer als één van de eersten - Met 110 medewerkers in Brugge en 80 In Skopje, (Noord-Macedonië) is Slabinck een competitieve speler op de toeleveringsmarkt van plaatbewerking, buisbewerking, draai-freeswerk, las en lakwerken van metaal. Om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een dynamische (m/v/o) Quality Assurance Manager * Als Quality Assurance Manager zorg je voor de verdere uitbouw van het ISO9001 kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) doorheen ons bedrijf Je bewaakt het systeem en stuurt bij waar nodig om continue verbetering te waarborgen, je durft kritisch te kijken naar het kwaliteitsmanagement en initieert verbeteringen die tot kwaliteitsverbeteringsprojecten leiden. * Je monitort het klachtenmanagement en ontwikkelt methodes om de
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als CFO stuur je de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital aan en speel je samen met het directiecomité een sleutelrol in het realiseren van onze groeiplannen. Bij Vandenbussche, de ambitieuze en innovatieve aannemer uit Aalter, zijn we op zoek naar een Chief Financial Officer (CFO). Als CFO neem je de leiding over de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital en werk je samen met het directiecomité aan het uitzetten van de strategie. * Je leidt de reeds performante afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital naar een hoger niveau, in lijn met de strategische groeidoelstellingen. * Je helpt groeikansen identificeren om duurzame winstgevendheid te garanderen en werkt nauw samen met
                        Solliciteer als één van de eersten - Als CFO stuur je de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital aan en speel je samen met het directiecomité een sleutelrol in het realiseren van onze groeiplannen. Bij Vandenbussche, de ambitieuze en innovatieve aannemer uit Aalter, zijn we op zoek naar een Chief Financial Officer (CFO). Als CFO neem je de leiding over de afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital en werk je samen met het directiecomité aan het uitzetten van de strategie. * Je leidt de reeds performante afdelingen Finance & Legal, IT en Human Capital naar een hoger niveau, in lijn met de strategische groeidoelstellingen. * Je helpt groeikansen identificeren om duurzame winstgevendheid te garanderen en werkt nauw samen met
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten De Als Assistant Store Manager bij O'Neill ben je de rechterhand van de en mede verantwoordelijk voor het dagelijkse succes. Je stuurt het team aan, zorgt voor een inspirerende winkelervaring en zet samen met je alles op alles om de verkoopdoelen te behalen - Actief bijdragen aan het behalen van de omzetdoelen - Implementeren van de O'Neill richtlijnen voor winkelinrichting en productdisplay - Passie voor boardsports en de O'Neill lifestyle
                        Solliciteer als één van de eersten De Als Assistant Store Manager bij O'Neill ben je de rechterhand van de en mede verantwoordelijk voor het dagelijkse succes. Je stuurt het team aan, zorgt voor een inspirerende winkelervaring en zet samen met je alles op alles om de verkoopdoelen te behalen - Actief bijdragen aan het behalen van de omzetdoelen - Implementeren van de O'Neill richtlijnen voor winkelinrichting en productdisplay - Passie voor boardsports en de O'Neill lifestyle
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. over de functie * Enthousiasme en goesting om de handen uit de mouwen te steken! * Een intense, leerrijke festivalperiode in aanloop naar en tijdens de Gentse Feesten. Minimaal 2 dagen per week tijdens de voorbereidingen, en bijna voltijds in de laatste weken voor het festival. De stage loopt van maart tot juli 2026. We geven de voorkeur aan een stagiair die de volledige periode beschikbaar is, maar een kortere periode van minimaal 5 weken is ook mogelijk.
                        Solliciteer als één van de eersten - over de organisatie - Ons vierdaags circusfestival tijdens de Gentse Feesten in juli, met voorstellingen op binnen- én buitenlocaties in en rond de stad. over de functie * Enthousiasme en goesting om de handen uit de mouwen te steken! * Een intense, leerrijke festivalperiode in aanloop naar en tijdens de Gentse Feesten. Minimaal 2 dagen per week tijdens de voorbereidingen, en bijna voltijds in de laatste weken voor het festival. De stage loopt van maart tot juli 2026. We geven de voorkeur aan een stagiair die de volledige periode beschikbaar is, maar een kortere periode van minimaal 5 weken is ook mogelijk.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als serviceverantwoordelijke zorg je voor de dagdagelijkse goede werking van de onze dienst na verkoop. Je beschikt over een team van techniekers met elk hun eigen servicewagen waarvan jij hun dagdagelijkse planning verzorgt en de herstellingen in werkplaats en interventies op verplaatsing coördineert. Supervisie en ondersteuning van de , administratie en facturatie van de service afdeling. Je hebt affiniteit met de machinewereld en bouwsector. Werk in een leuke/ontspannen sfeer – samen met de en een super team.
                        Solliciteer als één van de eersten - Als serviceverantwoordelijke zorg je voor de dagdagelijkse goede werking van de onze dienst na verkoop. Je beschikt over een team van techniekers met elk hun eigen servicewagen waarvan jij hun dagdagelijkse planning verzorgt en de herstellingen in werkplaats en interventies op verplaatsing coördineert. Supervisie en ondersteuning van de , administratie en facturatie van de service afdeling. Je hebt affiniteit met de machinewereld en bouwsector. Werk in een leuke/ontspannen sfeer – samen met de en een super team.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een trots Kempisch familiebedrijf en de grootste franchisepartner van Albert Heijn in België. Voor onze nieuwe winkel in Ruiselede zijn we op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega voor de functie van Teamleader. Wat houdt de job in? * Je organiseert de verschillende taken van het team, maar je werkt zelf ook mee waar nodig. * Je bouwt een persoonlijk contact op met de klanten, jij bent hun eerste aanspreekpunt. Als Teamleader van het Team Verkoopklaar sta je in voor de ontvangst en het aanvullen van de goederen. De goederen worden aangeleverd op rollend materiaal en de winkel wordt altijd meteen aangevuld, er is geen magazijn. * Je moet niet
                        Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een trots Kempisch familiebedrijf en de grootste franchisepartner van Albert Heijn in België. Voor onze nieuwe winkel in Ruiselede zijn we op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega voor de functie van Teamleader. Wat houdt de job in? * Je organiseert de verschillende taken van het team, maar je werkt zelf ook mee waar nodig. * Je bouwt een persoonlijk contact op met de klanten, jij bent hun eerste aanspreekpunt. Als Teamleader van het Team Verkoopklaar sta je in voor de ontvangst en het aanvullen van de goederen. De goederen worden aangeleverd op rollend materiaal en de winkel wordt altijd meteen aangevuld, er is geen magazijn. * Je moet niet
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten * Je organiseert en coördineert de dagelijkse werking van de winkel. * Je zorgt dat de winkel er altijd tiptop uitziet. * Je springt mee in op de vloer en aan de kassa wanneer nodig. * Je volgt de administratie en cijfers van je winkel op en stuurt bij waar nodig. * Je hebt minstens 5 jaar ervaring in de retail, bij voorkeur in de mode. * De kans om zelfstandig te werken én een team aan te sturen.
                        Solliciteer als één van de eersten * Je organiseert en coördineert de dagelijkse werking van de winkel. * Je zorgt dat de winkel er altijd tiptop uitziet. * Je springt mee in op de vloer en aan de kassa wanneer nodig. * Je volgt de administratie en cijfers van je winkel op en stuurt bij waar nodig. * Je hebt minstens 5 jaar ervaring in de retail, bij voorkeur in de mode. * De kans om zelfstandig te werken én een team aan te sturen.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een enthousiast team en je maakt deel uit van de Blancquaert groep, een dynamisch en groeiend familiebedrijf met een sterke reputatie, reeds drie generaties lang. Dankzij je passie voor verzekeringen ben je precies op de hoogte van wat er leeft en vertaal je de geschikte oplossing op een vlotte manier aan je klanten. Daarnaast hou je contact met de maatschappijen en bouw je een goede relatie op met hen. Tenslotte werk je mee aan de commerciële ontwikkeling van het kantoor door toekomstgericht mee te denken zowel in functie van de klant als in functie van het kantoor. * Je bent communicatief sterk en hebt de nodige commerciële feeling. * Je hebt een bachelordiploma en bij voorkeur
                        Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een enthousiast team en je maakt deel uit van de Blancquaert groep, een dynamisch en groeiend familiebedrijf met een sterke reputatie, reeds drie generaties lang. Dankzij je passie voor verzekeringen ben je precies op de hoogte van wat er leeft en vertaal je de geschikte oplossing op een vlotte manier aan je klanten. Daarnaast hou je contact met de maatschappijen en bouw je een goede relatie op met hen. Tenslotte werk je mee aan de commerciële ontwikkeling van het kantoor door toekomstgericht mee te denken zowel in functie van de klant als in functie van het kantoor. * Je bent communicatief sterk en hebt de nodige commerciële feeling. * Je hebt een bachelordiploma en bij voorkeur
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als Werfleider bij internationale ontwikkelaar MG Real Estate bevind je je aan de andere kant van de tafel waar je toezicht houdt over onze aannemers maar geen arbeiders aanstuurt. * Je beheert en bewaakt de werf en zorgt dat alle wekelijkse afspraken worden nageleefd, dagelijkse opstart en afsluit van de werf; * Bewaken van het project zodat het wordt uitgevoerd volgens de vastgelegde technische specificaties en het ontwerp; * Je houdt toezicht op de voortgang van het project en de kwaliteit van de uitgevoerde werken door de aannemers en onderaannemers, zonder verantwoordelijkheid voor het aansturen van teams en , noch sta je in voor de opvolging
                        Solliciteer als één van de eersten - Als Werfleider bij internationale ontwikkelaar MG Real Estate bevind je je aan de andere kant van de tafel waar je toezicht houdt over onze aannemers maar geen arbeiders aanstuurt. * Je beheert en bewaakt de werf en zorgt dat alle wekelijkse afspraken worden nageleefd, dagelijkse opstart en afsluit van de werf; * Bewaken van het project zodat het wordt uitgevoerd volgens de vastgelegde technische specificaties en het ontwerp; * Je houdt toezicht op de voortgang van het project en de kwaliteit van de uitgevoerde werken door de aannemers en onderaannemers, zonder verantwoordelijkheid voor het aansturen van teams en , noch sta je in voor de opvolging
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Gérant E De Programme à Eeklo?

                        Salaire moyen par an
                        66.500 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Gérant E De Programme à Eeklo est de 66.500 €. Les salaires de Gérant E De Programme à Eeklo vont de 57.400 € à 77.800 €.