Candidature facile
15
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Communication
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Vente
                          • Management
                          • Assistant/e de vie
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Chargé/e de produit
                          • Chef
                          • Comptable en fiduciaire
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice des comptes clés

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          33


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          67






                          162 résultats pour Fidélisation client à Lierre dans un rayon de 30 km

                          Kantoorverantwoordelijke dienstencheques Leuven

                          XLG
                          Leuven
                          XLG * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Informatie over het bedrijf - Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. Funct
                          XLG * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Solliciteer als één van de eersten - Informatie over het bedrijf - Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. Funct
                          plus
                          AULI * 2030 Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Groep Kenis nv werd opgericht in 1963. Door de enorme expansie beschikt het familiebedrijf nu reeds over 4 strategische vestigingen: Turnhout, Geel, Herentals en Antwerpen. Met een team van competente medewerkers werd vorig boekjaar een omzet van een 200 miljoen bereikt. De focus ligt op het aanreiken van een totale mobiliteitsoplossing. De organisatie groeit steeds verder en verdeelt 5 verschillende merken (Renault, Dacia, Alpine, Nissan en BYD). Hun kernwaarden zijn het familiale karakter, customer centricity, pragmatisch ondernemerschap, kwaliteit, alertheid voor zakelijke opportuniteiten en innovatie. De Kenis-organisatie heeft nog heel wat groeimogelijkheden. Om deze te helpen realiseren zoeken we extra power voor onze vestiging te Antwerpen. Jouw verantwoordelijkhe
                          AULI * 2030 Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - earlyApplicant - Introductie - Groep Kenis nv werd opgericht in 1963. Door de enorme expansie beschikt het familiebedrijf nu reeds over 4 strategische vestigingen: Turnhout, Geel, Herentals en Antwerpen. Met een team van competente medewerkers werd vorig boekjaar een omzet van een 200 miljoen bereikt. De focus ligt op het aanreiken van een totale mobiliteitsoplossing. De organisatie groeit steeds verder en verdeelt 5 verschillende merken (Renault, Dacia, Alpine, Nissan en BYD). Hun kernwaarden zijn het familiale karakter, customer centricity, pragmatisch ondernemerschap, kwaliteit, alertheid voor zakelijke opportuniteiten en innovatie. De Kenis-organisatie heeft nog heel wat groeimogelijkheden. Om deze te helpen realiseren zoeken we extra power voor onze vestiging te Antwerpen. Jouw verantwoordelijkhe
                          plus
                          Austin Bright * Schilde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten 's-Gravenwezel | adviesgerichte rol | vaste klantenportefeuille - Als ondernemersbegeleider ben jij het vaste aanspreekpunt voor die nood hebben aan duidelijkheid, structuur en vooruitzicht. Je ondersteunt hen in hun dagelijkse werking en in hun strategische keuzes. Cijfers vormen daarbij je basis, maar relaties en vertrouwen maken het verschil. Je werkt in een professioneel accountantskantoor waar kwaliteit, betrokkenheid en duurzame groei centraal staan. Jouw takenpakket - Je combineert inhoudelijke expertise met een adviserende en relationele rol. * Begeleiden van als vaste vertrouwenspersoon * Inzetten op klantenbinding en gerichte uitbreiding van dossiers * Vertalen van financiële cijfers naar begrijpbare inzichten
                          Austin Bright * Schilde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten 's-Gravenwezel | adviesgerichte rol | vaste klantenportefeuille - Als ondernemersbegeleider ben jij het vaste aanspreekpunt voor die nood hebben aan duidelijkheid, structuur en vooruitzicht. Je ondersteunt hen in hun dagelijkse werking en in hun strategische keuzes. Cijfers vormen daarbij je basis, maar relaties en vertrouwen maken het verschil. Je werkt in een professioneel accountantskantoor waar kwaliteit, betrokkenheid en duurzame groei centraal staan. Jouw takenpakket - Je combineert inhoudelijke expertise met een adviserende en relationele rol. * Begeleiden van als vaste vertrouwenspersoon * Inzetten op klantenbinding en gerichte uitbreiding van dossiers * Vertalen van financiële cijfers naar begrijpbare inzichten
                          plus
                          Zabun NV * Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Zabun, dé digitale partner van de Vlaamse vastgoedsector, ontwikkelen we slimme websites en krachtige software voor makelaars en projectontwikkelaars. Vanuit ons kantoor in Waregem ondersteunen we dagelijks honderden professionals met tools die echt werken – van leadbeheer tot digitale marketing. Voor de verdere uitbouw van ons klantenbestand in regio Antwerpen , zoeken we een commerciële Account Manager die klantgerichtheid combineert met digitale interesse. Hoe ziet een dag van een Accountmanager bij Zabun eruit? Je volgt bestaande klanten op, zorgt voor een vlotte projectopvolging en gaat actief op zoek naar nieuwe opportuniteiten. Je werkt nauw samen met een team van en onze salesmanager, in een omgeving die open, ambitieus en resultaatgericht is.
                          Zabun NV * Antwerpen, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Zabun, dé digitale partner van de Vlaamse vastgoedsector, ontwikkelen we slimme websites en krachtige software voor makelaars en projectontwikkelaars. Vanuit ons kantoor in Waregem ondersteunen we dagelijks honderden professionals met tools die echt werken – van leadbeheer tot digitale marketing. Voor de verdere uitbouw van ons klantenbestand in regio Antwerpen , zoeken we een commerciële Account Manager die klantgerichtheid combineert met digitale interesse. Hoe ziet een dag van een Accountmanager bij Zabun eruit? Je volgt bestaande klanten op, zorgt voor een vlotte projectopvolging en gaat actief op zoek naar nieuwe opportuniteiten. Je werkt nauw samen met een team van en onze salesmanager, in een omgeving die open, ambitieus en resultaatgericht is.
                          plus
                          BANG & OLUFSEN BELGIUM nv * 3130 Begijnendijk, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij veel commerciële feeling? Krijg je ook een kick telkens wanneer je een goede verkoop afsluit? Praat je graag en ben je sociaal? Voor de verkoop van ons exclusieve merk Bang & Olufsen zijn wij op zoek naar commerciële talenten. We verdelen topmerken zoals McIntosh, Bang & Olufsen, Accuphase en Loewe . Onze klanten kunnen bij ons terecht voor alles van tv's tot high-end HiFi-oplossingen. Jouw taken * De verkoop kent voor jou geen geheimen. Het behalen van resultaten is een uitdaging. * Je volgt bestellingen en offertes op. * Je neemt deel aan events buitenshuis om prospects te scouten en klantenbinding te versterken. * De showroom steeds onderhouden op Bang & Olufsen niveau. Jouw profiel
                          BANG & OLUFSEN BELGIUM nv * 3130 Begijnendijk, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Heb jij veel commerciële feeling? Krijg je ook een kick telkens wanneer je een goede verkoop afsluit? Praat je graag en ben je sociaal? Voor de verkoop van ons exclusieve merk Bang & Olufsen zijn wij op zoek naar commerciële talenten. We verdelen topmerken zoals McIntosh, Bang & Olufsen, Accuphase en Loewe . Onze klanten kunnen bij ons terecht voor alles van tv's tot high-end HiFi-oplossingen. Jouw taken * De verkoop kent voor jou geen geheimen. Het behalen van resultaten is een uitdaging. * Je volgt bestellingen en offertes op. * Je neemt deel aan events buitenshuis om prospects te scouten en klantenbinding te versterken. * De showroom steeds onderhouden op Bang & Olufsen niveau. Jouw profiel
                          plus
                          Xandres * Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Voor onze Xandres store in Antwerpen zijn wij op zoek naar eenverkoopmedewerker (flexi-statuut, max 24u) Voor onze zijn wij op zoek naar eenXandres store in Antwerpenverkoopmedewerker(flexi-statuut, max 24u) Jouw verantwoordelijkheden - Verkoop * Je begeleidt de klanten actief bij hun aankopen en je bezorgt hen een top ervaring door het kleding- en styling advies dat je geeft en door de combinaties die je voorstelt. * Je zorgt voor een geweldige klantenservice en klantenbinding. * Je benadert proactief alle bezoekers van de winkel. Productkennis * Door je diepgaande kennis van de verschillende aspecten van elke collectie zal je de klanten professioneel bijstaan bij hun aankopen. Visual Merchandising * Je zal de visual merchandising guidelines actief toepassen om een merkgetrouw im
                          Xandres * Antwerpen, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Deeltijds - Introductie - Voor onze Xandres store in Antwerpen zijn wij op zoek naar eenverkoopmedewerker (flexi-statuut, max 24u) Voor onze zijn wij op zoek naar eenXandres store in Antwerpenverkoopmedewerker(flexi-statuut, max 24u) Jouw verantwoordelijkheden - Verkoop * Je begeleidt de klanten actief bij hun aankopen en je bezorgt hen een top ervaring door het kleding- en styling advies dat je geeft en door de combinaties die je voorstelt. * Je zorgt voor een geweldige klantenservice en klantenbinding. * Je benadert proactief alle bezoekers van de winkel. Productkennis * Door je diepgaande kennis van de verschillende aspecten van elke collectie zal je de klanten professioneel bijstaan bij hun aankopen. Visual Merchandising * Je zal de visual merchandising guidelines actief toepassen om een merkgetrouw im
                          plus
                          Betonfabriek Coeck * NIEL - Solliciteer als één van de eersten - Wat is jouw uitdaging? • Je onderhoudt het commercieel contact met de klanten teneinde de klantenbinding optimaal te houden en de verkoop van nieuwe producten te optimaliseren. • Je volgt de bestaande klanten nauwgezet op teneinde goede verkopen en blijvende contacten te garanderen. • Je probeert slapende klanten terug actief te maken en voert prospecties uit. • Je bezorgt onze bestaande klanten de nodige productinformatie, prijzen, leveringstermijnen en stockinformatie. • Je volgt de technische dossiers op en koppelt de gevraagde technische informatie naar de klant. • Je behandelt eventuele klachten en neemt hiervoor de nodige en juiste actie. Wie zoeken wij? • Opleiding: Je beschikt over een bachelor werk-denkniveau. • Ervaring: Je hebt aantoonbare commerciële ervaring, bij voorkeur in een technische o
                          Betonfabriek Coeck * NIEL - Solliciteer als één van de eersten - Wat is jouw uitdaging? • Je onderhoudt het commercieel contact met de klanten teneinde de klantenbinding optimaal te houden en de verkoop van nieuwe producten te optimaliseren. • Je volgt de bestaande klanten nauwgezet op teneinde goede verkopen en blijvende contacten te garanderen. • Je probeert slapende klanten terug actief te maken en voert prospecties uit. • Je bezorgt onze bestaande klanten de nodige productinformatie, prijzen, leveringstermijnen en stockinformatie. • Je volgt de technische dossiers op en koppelt de gevraagde technische informatie naar de klant. • Je behandelt eventuele klachten en neemt hiervoor de nodige en juiste actie. Wie zoeken wij? • Opleiding: Je beschikt over een bachelor werk-denkniveau. • Ervaring: Je hebt aantoonbare commerciële ervaring, bij voorkeur in een technische o
                          plus
                          Cebir nv * Zaventem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Cebir ontwikkelen we innovatieve psychometrische testoplossingen die bedrijven helpen om toptalent te identificeren en aan te werven. We zijn momenteel op zoek naar een gedreven, ondernemende Sales Manager die klaar is om zich te bewijzen en het commerciële groeiverhaal van Cebir mee vorm te geven. Dit is een unieke kans om een centrale rol te spelen in de transformatie van ons bedrijf en om samen met het managementteam de toekomst van Cebir uit te tekenen. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw impact - Je stapt in op een cruciaal moment. Cebir evolueert snel, en we willen de klant centraal zetten in alles wat we doen. * Onze commerciële processen kan herdenken en verbeteren * Het team kan verbinden en motiveren rond een sterke ambitie * Duurzame, lange termijn groei weet te realiseren
                          Cebir nv * Zaventem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Bij Cebir ontwikkelen we innovatieve psychometrische testoplossingen die bedrijven helpen om toptalent te identificeren en aan te werven. We zijn momenteel op zoek naar een gedreven, ondernemende Sales Manager die klaar is om zich te bewijzen en het commerciële groeiverhaal van Cebir mee vorm te geven. Dit is een unieke kans om een centrale rol te spelen in de transformatie van ons bedrijf en om samen met het managementteam de toekomst van Cebir uit te tekenen. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw impact - Je stapt in op een cruciaal moment. Cebir evolueert snel, en we willen de klant centraal zetten in alles wat we doen. * Onze commerciële processen kan herdenken en verbeteren * Het team kan verbinden en motiveren rond een sterke ambitie * Duurzame, lange termijn groei weet te realiseren
                          plus
                          Innovas BVBA * BRASSCHAAT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Sales: abonnementen en voeding. * Je fungeert als vertrouwenspersoon voor onze klanten en wordt het gezicht van de locatie. * Je onthaalt de klanten in de zaak en maakt een bodyanalyse. De opvolging van bewegingsschema's in onze gespecialiseerde infraroodtoestellen. * Je kan na interne opleiding schoonheidsbehandelingen uitvoeren en professioneel advies verlenen. * De voedingsschema's worden door jou toegelicht en volgt het afvalproces op door middel van weging en meting, na interne opleiding. Met andere woorden, u verleent professioneel advies. Ben jij onze nieuwe flexibele spontane, energieke en goedlachse collega en behaal je graag sales targets? Dan is 't Afslankhuys op zoek naar jou. Jouw profiel * Afslankhuys is op zoek naar een flexibel dynamisch persoon met commerciël
                          Innovas BVBA * BRASSCHAAT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Sales: abonnementen en voeding. * Je fungeert als vertrouwenspersoon voor onze klanten en wordt het gezicht van de locatie. * Je onthaalt de klanten in de zaak en maakt een bodyanalyse. De opvolging van bewegingsschema's in onze gespecialiseerde infraroodtoestellen. * Je kan na interne opleiding schoonheidsbehandelingen uitvoeren en professioneel advies verlenen. * De voedingsschema's worden door jou toegelicht en volgt het afvalproces op door middel van weging en meting, na interne opleiding. Met andere woorden, u verleent professioneel advies. Ben jij onze nieuwe flexibele spontane, energieke en goedlachse collega en behaal je graag sales targets? Dan is 't Afslankhuys op zoek naar jou. Jouw profiel * Afslankhuys is op zoek naar een flexibel dynamisch persoon met commerciël
                          plus
                          Xeikon Manufacturing NV * LIER - Solliciteer als één van de eersten - Job Overview - We are seeking a Print Demonstrator (Workflow & Colour Management) to join our team in Xeikon's Global Innovation Centre (GIC) in Lier, Belgium. Key Responsibilities - In this role, you will focus on demonstrating, testing, and validating Xeikon's full suite of print solutions, including printing engines, workflow software (e.g., Xeikon X-800, Caldera), and colour management systems. As a technical specialist, you will showcase the capabilities of Xeikon technology to customers, support workflow efficiency and colour accuracy, and provide expert insights to internal teams. The role combines technical expertise, customer-facing engagement, and a passion for driving high-quality print outcomes. * Deliver engaging live demonstrations at the GIC and at industry events such as trade shows.
                          Xeikon Manufacturing NV * LIER - Solliciteer als één van de eersten - Job Overview - We are seeking a Print Demonstrator (Workflow & Colour Management) to join our team in Xeikon's Global Innovation Centre (GIC) in Lier, Belgium. Key Responsibilities - In this role, you will focus on demonstrating, testing, and validating Xeikon's full suite of print solutions, including printing engines, workflow software (e.g., Xeikon X-800, Caldera), and colour management systems. As a technical specialist, you will showcase the capabilities of Xeikon technology to customers, support workflow efficiency and colour accuracy, and provide expert insights to internal teams. The role combines technical expertise, customer-facing engagement, and a passion for driving high-quality print outcomes. * Deliver engaging live demonstrations at the GIC and at industry events such as trade shows.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 151 offres d’emploi similaires.

                          Basé(e) à Zaventem, vous jouerez un rôle essentiel dans l'accueil, l'accompagnement et la fidélisation d'une clientèle exigeante, composée notamment d'architectes, de décorateurs et de particuliers exclusifs. * Accueillir chaleureusement des clients francophones et néerlandophones et les conseiller avec professionnalisme. * Identifier les besoins des clients et leur proposer des solutions sur mesure (mobilier, décoration, matériaux, couleurs, etc.).
                          Basé(e) à Zaventem, vous jouerez un rôle essentiel dans l'accueil, l'accompagnement et la fidélisation d'une clientèle exigeante, composée notamment d'architectes, de décorateurs et de particuliers exclusifs. * Accueillir chaleureusement des clients francophones et néerlandophones et les conseiller avec professionnalisme. * Identifier les besoins des clients et leur proposer des solutions sur mesure (mobilier, décoration, matériaux, couleurs, etc.).
                          plus
                          Austin Bright * Schilde * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een modern, mensgericht accountants- & advieskantoor met meerdere vestigingen. Door de groei van het kantoor in 's-Gravenwezel zoeken ze een cliëntadviseur die niet alleen sterk is in advies, maar ook goesting heeft om deze locatie verder mee uit te bouwen. Digitalisering, persoonlijke begeleiding en sterke klantrelaties vormen hier de rode draad. En ja, er wordt af en toe gelachen - zelfs tussen de balansen door. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol als Cliëntadviseur - Je wordt een vertrouwd aanspreekpunt voor een gevarieerde klantenportefeuille én een steunpilaar binnen het kantoor. * Je voert periodieke financiële analyses uit en vertaalt cijfers naar helder, praktisch advies.
                          Austin Bright * Schilde * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Je komt terecht in een modern, mensgericht accountants- & advieskantoor met meerdere vestigingen. Door de groei van het kantoor in 's-Gravenwezel zoeken ze een cliëntadviseur die niet alleen sterk is in advies, maar ook goesting heeft om deze locatie verder mee uit te bouwen. Digitalisering, persoonlijke begeleiding en sterke klantrelaties vormen hier de rode draad. En ja, er wordt af en toe gelachen - zelfs tussen de balansen door. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol als Cliëntadviseur - Je wordt een vertrouwd aanspreekpunt voor een gevarieerde klantenportefeuille én een steunpilaar binnen het kantoor. * Je voert periodieke financiële analyses uit en vertaalt cijfers naar helder, praktisch advies.
                          plus
                          Autonomie, flexibilité et exposition clients rythmeront votre quotidien : vous accompagnerez un portefeuille varié, multinationales, scale-ups technologiques, ONG, PME locales, au sein d'une équipe experte, accessible et orientée solutions. * Un cap stratégique affirmé : dès 2025, le conseil client devient la priorité absolue. En tant que référent pour vos clients, vous apportez des conseils précieux et participez aux diverses réunions stratégiques!
                          Autonomie, flexibilité et exposition clients rythmeront votre quotidien : vous accompagnerez un portefeuille varié, multinationales, scale-ups technologiques, ONG, PME locales, au sein d'une équipe experte, accessible et orientée solutions. * Un cap stratégique affirmé : dès 2025, le conseil client devient la priorité absolue. En tant que référent pour vos clients, vous apportez des conseils précieux et participez aux diverses réunions stratégiques!
                          plus
                          Vous supervisez et coordonnez le mouvement des marchandises ou des équipements, y compris les contrôles avant livraison, et tenez les clients informés de l'avancement des travaux ; * Résoudre les problèmes d'importation et d'exportation en étroite collaboration avec les clients et les équipes de vente ; * Définir le type de transport le plus rentable et négocier des accords avec les pour assurer l'expédition en temps voulu aux clients ; * Un cadre à dimension humaine et une culture d'entreprise dynamique, volontaire et ambitieuse, où l'esprit d'équipe, la satisfaction du client, la flexibilité et la qualité de ses services sont reconnus comme ses principales valeurs.
                          Vous supervisez et coordonnez le mouvement des marchandises ou des équipements, y compris les contrôles avant livraison, et tenez les clients informés de l'avancement des travaux ; * Résoudre les problèmes d'importation et d'exportation en étroite collaboration avec les clients et les équipes de vente ; * Définir le type de transport le plus rentable et négocier des accords avec les pour assurer l'expédition en temps voulu aux clients ; * Un cadre à dimension humaine et une culture d'entreprise dynamique, volontaire et ambitieuse, où l'esprit d'équipe, la satisfaction du client, la flexibilité et la qualité de ses services sont reconnus comme ses principales valeurs.
                          plus

                          Key Account Manager - clinical research

                          SGS Group Belgium
                          Mechelen
                          Candidature facile
                          As a Key Account Manager, you'll be the trusted partner for a select group of strategic clients. You'll drive growth, build long-term relationships, and act as the vital link between our clients and SGS's global Clinical Research Organization. * Be the go-to contact for key clients, building trust and delivering value. * Collaborate across departments to ensure seamless service delivery and an exceptional client experience. * Identify upselling and cross-selling opportunities to maximize client potential. * Provide timely, solution-oriented support to clients, ensuring their satisfaction and loyalty. * Proven experience in Key Account Management, sales, or client relationship roles—ideally within a CRO or Clinical Research setting. * A strategic minds
                          As a Key Account Manager, you'll be the trusted partner for a select group of strategic clients. You'll drive growth, build long-term relationships, and act as the vital link between our clients and SGS's global Clinical Research Organization. * Be the go-to contact for key clients, building trust and delivering value. * Collaborate across departments to ensure seamless service delivery and an exceptional client experience. * Identify upselling and cross-selling opportunities to maximize client potential. * Provide timely, solution-oriented support to clients, ensuring their satisfaction and loyalty. * Proven experience in Key Account Management, sales, or client relationship roles—ideally within a CRO or Clinical Research setting. * A strategic minds
                          plus
                          With over 2,000 employees, we support clients globally in meeting the highest standards in quality, safety, and compliance — from vehicle type approval to cutting-edge technologies in sustainability and cybersecurity. * Build trusted client relationships and provide guidance during audits and approvals * Coordinate with internal , , and to ensure technical consistency and accuracy * Strong communicator, with the ability to manage and clients in an international context
                          With over 2,000 employees, we support clients globally in meeting the highest standards in quality, safety, and compliance — from vehicle type approval to cutting-edge technologies in sustainability and cybersecurity. * Build trusted client relationships and provide guidance during audits and approvals * Coordinate with internal , , and to ensure technical consistency and accuracy * Strong communicator, with the ability to manage and clients in an international context
                          plus
                          ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements
                          ARCADIUS * Brussel * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introduction - Êtes‑vous un e organisateur trice né e, doté e d'un sens aigu du détail et d'un véritable feeling humain? Alors nous serions ravis d'accueillir votre talent dans notre réserve de talents pour Management Assistants. Nous recherchons des professionnels capables de combiner soutien administratif, discrétion, structure et proactivité. Votre role - En tant que Management Assistant, vous êtes le maillon indispensable au sein de l'équipe. Vous soutenez les et les sur les plans administratif, organisationnel et communicationnel. Grâce à votre sens de l'anticipation, votre précision et votre orientation service, tout se déroule de manière fluide et professionnelle. * Gestion d'agendas, coordination de réunions et déplacements
                          plus
                          Candidature facile
                          The role of the Digital Technology & Innovation Coordinator is to promote the profitable and sustainable growth of SGS Benelux by creating and contributing to digital & innovative solutions that add value to the client and that automate our operations. This role collaborates throughout the organization and aligns efforts towards the discovery of opportunities to improve productivity of operations, improve our customer experience and design new business models or new services of value for our clients. * Puts business strategy into practice, understands the business context, the client's needs, connect with trends and emerging technologies and market opportunities that can affect the business or generate innovation & digitalization opportunities.
                          The role of the Digital Technology & Innovation Coordinator is to promote the profitable and sustainable growth of SGS Benelux by creating and contributing to digital & innovative solutions that add value to the client and that automate our operations. This role collaborates throughout the organization and aligns efforts towards the discovery of opportunities to improve productivity of operations, improve our customer experience and design new business models or new services of value for our clients. * Puts business strategy into practice, understands the business context, the client's needs, connect with trends and emerging technologies and market opportunities that can affect the business or generate innovation & digitalization opportunities.
                          plus
                          Candidature facile
                          Lead Generation and Qualification: Generate leads through networking, industry events, and online research, focusing on potential clients in Belgium. * Collaboration: Work closely with internal client teams (e.g., sales execs, solution architects, delivery teams) to ensure successful customer onboarding and service delivery.
                          Lead Generation and Qualification: Generate leads through networking, industry events, and online research, focusing on potential clients in Belgium. * Collaboration: Work closely with internal client teams (e.g., sales execs, solution architects, delivery teams) to ensure successful customer onboarding and service delivery.
                          plus
                          Je hebt een algemene kennis van databases, programmeertalen, netwerken (routers, switches beheerssysteem, IP, WLAN), telefonie, servers (VM ware, virtuele omgevingen zoals Windows, mailbeheersysteem) en clients (laptops, desktop, operating systemen, computerbeheersoftware, drivers);
                          Je hebt een algemene kennis van databases, programmeertalen, netwerken (routers, switches beheerssysteem, IP, WLAN), telefonie, servers (VM ware, virtuele omgevingen zoals Windows, mailbeheersysteem) en clients (laptops, desktop, operating systemen, computerbeheersoftware, drivers);
                          plus
                          NOUVEAU
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, opdrachtbrieven en facturen
                          plus
                          NOUVEAU
                          Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          Project-manage auditing teams, as appropriate, to maximize efficiencies, enhance client satisfaction and ensure compliance with standards * At all times adopt a safe and professional behaviour by exercising due regard for the health and safety of yourself, colleagues and clients, in line with the Company's policies and procedures * Excellent interpersonal and communication skills with the ability to sell SGS services to clients.
                          plus
                          Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance. Nous aidons ainsi nos clients à développer leurs activités de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. En tant que Team Lead Customer Care, vous êtes le « ciment organisationnel » entre les services à la clientèle, les ventes, les opérations, la planification et nos clients. * Organisation et planification : superviser, développer et contrôler des processus efficaces, assurer le suivi de l'équipe et l'organisation des activités afin de garantir au maximum la satisfaction des clients et l'efficacité des collaborateurs. o Vous étab
                          Nos spécialistes sectoriels comprennent mieux que quiconque les besoins de nos clients et les accompagnent tout au long du cycle de vie de leurs installations : de la conception et l'installation à la mise hors service, en passant par l'exploitation et la maintenance. Nous aidons ainsi nos clients à développer leurs activités de manière sûre, efficace et tournée vers l'avenir. En tant que Team Lead Customer Care, vous êtes le « ciment organisationnel » entre les services à la clientèle, les ventes, les opérations, la planification et nos clients. * Organisation et planification : superviser, développer et contrôler des processus efficaces, assurer le suivi de l'équipe et l'organisation des activités afin de garantir au maximum la satisfaction des clients et l'efficacité des collaborateurs. o Vous étab
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus