Date
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Temps de trajet
    Méthode de candidature
      Langue du job
        Compétences
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Service client
                        • Administration
                        • Français
                        • Néerlandais
                        • Planification
                        • Communication
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Conseiller de service
                        • Administrateur/trice comptabilité
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Adjoint/e de vente
                        • Agent/e de maintenance
                        • Chargé/e de mission
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e en télémercatique

                        Afficher plus

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        7


                        Temps de trajet

                        Compétences








                        Fonctions

                        Service client
                        10






                        35 résultats pour Facturation à Deerlijk dans un rayon de 30 km

                        Medewerker verkoopsadministratie

                        TRIXXO
                        Waregem, West-Vlaanderen
                        TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                        TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                        plus
                        HUDSON * 9880 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Seyntex ( ) is een industrieel familiebedrijf dat actief is op de markt van militaire, humanitaire, civiele en industriële beschermkledij en -systemen. Het specifieke productgamma bestaat uit kledij, slaap- en draagsystemen, CBRN- en kogelwerende uitrusting. Vanuit de hoofdzetel in Aalter beheert het bedrijf 2 productie- en assemblagefaciliteiten (in Roemenië en Bangladesh). Het bedrijf beheert de wereldwijde sourcing van technisch textiel en uitrusting. Voor de productontwikkeling werkt Seyntex samen met zijn eigen R&D-centrum en met gebruikersteams uit de , civiele en industriële sector om de producten te specificeren en te verbeteren. Jouw verantwoordelijkheden - Zin om te werken binnen een familiale sfeer en een internationaal technisch uitdagende no-nons
                        HUDSON * 9880 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Seyntex ( ) is een industrieel familiebedrijf dat actief is op de markt van militaire, humanitaire, civiele en industriële beschermkledij en -systemen. Het specifieke productgamma bestaat uit kledij, slaap- en draagsystemen, CBRN- en kogelwerende uitrusting. Vanuit de hoofdzetel in Aalter beheert het bedrijf 2 productie- en assemblagefaciliteiten (in Roemenië en Bangladesh). Het bedrijf beheert de wereldwijde sourcing van technisch textiel en uitrusting. Voor de productontwikkeling werkt Seyntex samen met zijn eigen R&D-centrum en met gebruikersteams uit de , civiele en industriële sector om de producten te specificeren en te verbeteren. Jouw verantwoordelijkheden - Zin om te werken binnen een familiale sfeer en een internationaal technisch uitdagende no-nons
                        plus
                        * ANDRESS CONSULTING * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Als Service Advisor ben je het aanspreekpunt voor klanten en de schakel met de werkplaats. * ontvangt klanten op een vriendelijke, persoonlijke manier * plant onderhouds- en herstellingsafspraken in * stemt werkzaamheden af met de werkplaat * volgt dossiers op en verzorgt een correcte facturatie Jouw profiel * Bachelor of gelijkwaardige ervaring * Ervaring in een klantgerichte functie of gemotiveerde starter * Sociaal, klantvriendelijk en empathisch * Gestructureerd, stressbestendig en communicatief * Kennis van Frans is een plus Ons aanbod * Moderne, aangename werkomgeving * Collegiale sfeer en ondersteuning * Voltijds contract met 12 ADV-dagen * Competitief loon in lijn met ervaring * Na 6 maanden: optie tot fietsleasing
                        * ANDRESS CONSULTING * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Als Service Advisor ben je het aanspreekpunt voor klanten en de schakel met de werkplaats. * ontvangt klanten op een vriendelijke, persoonlijke manier * plant onderhouds- en herstellingsafspraken in * stemt werkzaamheden af met de werkplaat * volgt dossiers op en verzorgt een correcte facturatie Jouw profiel * Bachelor of gelijkwaardige ervaring * Ervaring in een klantgerichte functie of gemotiveerde starter * Sociaal, klantvriendelijk en empathisch * Gestructureerd, stressbestendig en communicatief * Kennis van Frans is een plus Ons aanbod * Moderne, aangename werkomgeving * Collegiale sfeer en ondersteuning * Voltijds contract met 12 ADV-dagen * Competitief loon in lijn met ervaring * Na 6 maanden: optie tot fietsleasing
                        plus
                        Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                        Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                        plus
                        * Phiba nv * KUURNE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden je plant de techniekers in, verwerkt facturen en administratie, helpt klanten telefonisch en zorgt dat alles intern vlot verloopt. Jouw profiel Een veelzijdige functie waarin je overal kan bijspringen. * Sterk in administratie en planning * Nauwkeurig, communicatief en klantgericht * Stressbestendig en oplossingsgericht * Leergierig en flexibel inzetbaar * Goede pc-vaardigheden
                        * Phiba nv * KUURNE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden je plant de techniekers in, verwerkt facturen en administratie, helpt klanten telefonisch en zorgt dat alles intern vlot verloopt. Jouw profiel Een veelzijdige functie waarin je overal kan bijspringen. * Sterk in administratie en planning * Nauwkeurig, communicatief en klantgericht * Stressbestendig en oplossingsgericht * Leergierig en flexibel inzetbaar * Goede pc-vaardigheden
                        plus
                        NOUVEAU
                        STEENHAUT BVBA * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. Werfleider - Jouw verantwoordelijkheden - Functie - Operationeel werfbeheer * Je organiseert de dagelijkse werkzaamheden op de werf en geeft duidelijke instructies aan de ploegchefs en de . * Je bewaakt de voortgang, kwaliteit én
                        STEENHAUT BVBA * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. Werfleider - Jouw verantwoordelijkheden - Functie - Operationeel werfbeheer * Je organiseert de dagelijkse werkzaamheden op de werf en geeft duidelijke instructies aan de ploegchefs en de . * Je bewaakt de voortgang, kwaliteit én
                        plus
                        Manpower * RUISELEDE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Samen met onze klant zijn we zoek naar een enthousiaste en dynamische administratief bediende facturatie voor direct vaste aanwerving om hun team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor facturatie? Vind je het leuk om Excel-documenten te controleren en te corrigeren? Wil je een sleutelrol spelen in een dynamisch familiebedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? * Voorbereiden, opstellen en verzenden van facturen * Controleren van gewichten en massabalans * Verwerken van bestellingen in hun ERP-systeem
                        Manpower * RUISELEDE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Samen met onze klant zijn we zoek naar een enthousiaste en dynamische administratief bediende facturatie voor direct vaste aanwerving om hun team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor facturatie? Vind je het leuk om Excel-documenten te controleren en te corrigeren? Wil je een sleutelrol spelen in een dynamisch familiebedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? * Voorbereiden, opstellen en verzenden van facturen * Controleren van gewichten en massabalans * Verwerken van bestellingen in hun ERP-systeem
                        plus
                        CLIMAWEST NV * ZWEVEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Climawest is een installatiebedrijf, gespecialiseerd in HVAC toepassingen voor bedrijven, kantoren, industrie, retail en privébouw. Climawest maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Duurzaamheid is de belangrijkste pijler binnen onze organisatie. Je komt terecht in een stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren. Wegens sterke groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een - Voor onze dienst na-verkoop zijn we op zoek naar een service technieker. Jouw verantwoordelijkheden - Als service technieker heb je een zeer ruim takenpakket, en zorg je voor preventief en correct onderhoud en herstellingen van onze airco installaties.
                        CLIMAWEST NV * ZWEVEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Climawest is een installatiebedrijf, gespecialiseerd in HVAC toepassingen voor bedrijven, kantoren, industrie, retail en privébouw. Climawest maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Duurzaamheid is de belangrijkste pijler binnen onze organisatie. Je komt terecht in een stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren. Wegens sterke groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een - Voor onze dienst na-verkoop zijn we op zoek naar een service technieker. Jouw verantwoordelijkheden - Als service technieker heb je een zeer ruim takenpakket, en zorg je voor preventief en correct onderhoud en herstellingen van onze airco installaties.
                        plus
                        NOUVEAU
                        Chaos Management Bv * INGELMUNSTER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zoek jij een uitvoerende rol in een groeiende organisatie waarin je na een grondige opleiding verantwoordelijkheid krijgt? Dan ligt hier jouw kans. * Uitvoeren en ondersteunen van de algemene administratieve taken (o.a.: bijwerken van het financieel dagboek, opvolging van de openstaande klantenfacturen, controle van aankoopfacturen (en oplossen bij afwijkingen), etc.) * Facturatie: inboeken van aankoopfacturen * Debiteurenbeheer * Signaleren en oplossen van afwijkingen bij aankoopfacturen en ingelezen documenten * Voorbereiding BTW-aangiftes en jaarafsluiten * Ad hoc administratieve en financiële taken * Je hebt een relevant diploma in accounting en/of je kan een mooi, succesvolle ervaring voorleggen * Uitstekende kennis van Nederlands; goede kennis Frans is een must * Goede beheer
                        Chaos Management Bv * INGELMUNSTER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zoek jij een uitvoerende rol in een groeiende organisatie waarin je na een grondige opleiding verantwoordelijkheid krijgt? Dan ligt hier jouw kans. * Uitvoeren en ondersteunen van de algemene administratieve taken (o.a.: bijwerken van het financieel dagboek, opvolging van de openstaande klantenfacturen, controle van aankoopfacturen (en oplossen bij afwijkingen), etc.) * Facturatie: inboeken van aankoopfacturen * Debiteurenbeheer * Signaleren en oplossen van afwijkingen bij aankoopfacturen en ingelezen documenten * Voorbereiding BTW-aangiftes en jaarafsluiten * Ad hoc administratieve en financiële taken * Je hebt een relevant diploma in accounting en/of je kan een mooi, succesvolle ervaring voorleggen * Uitstekende kennis van Nederlands; goede kennis Frans is een must * Goede beheer
                        plus
                        NOUVEAU
                        Belgian Cacao Bv * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. Jouw profiel * Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding. * Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                        Belgian Cacao Bv * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. Jouw profiel * Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding. * Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                        plus
                        NOUVEAU
                        CLIMAWEST NV * ZWEVEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Climawest is een installatiebedrijf, gespecialiseerd in HVAC toepassingen voor bedrijven, kantoren, industrie, retail en privébouw. Climawest maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Duurzaamheid is de belangrijkste pijler binnen onze organisatie. Je komt terecht in een stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren. Wegens sterke groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een - Voor onze dienst na-verkoop zijn we op zoek naar een service technieker. Jouw verantwoordelijkheden - Als service technieker heb je een zeer ruim takenpakket, en zorg je voor preventief en correct onderhoud en herstellingen van onze installaties.
                        CLIMAWEST NV * ZWEVEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Climawest is een installatiebedrijf, gespecialiseerd in HVAC toepassingen voor bedrijven, kantoren, industrie, retail en privébouw. Climawest maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Duurzaamheid is de belangrijkste pijler binnen onze organisatie. Je komt terecht in een stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren. Wegens sterke groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een - Voor onze dienst na-verkoop zijn we op zoek naar een service technieker. Jouw verantwoordelijkheden - Als service technieker heb je een zeer ruim takenpakket, en zorg je voor preventief en correct onderhoud en herstellingen van onze installaties.
                        plus
                        NOUVEAU
                        HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Als IT & ERP Support Specialist zorg jij dat onze digitale tools niet alleen werken, maar écht het verschil maken. Je bent hét aanspreekpunt voor ERP, IT en verdere digitalisering in de organisatie. Van het implementeren van nieuwe technologieën tot het trainen van collega's: jij zorgt ervoor dat onze digitale systemen nog slimmer en efficiënter gebruikt worden binnen alle teams. * ERP implementatie & beheer: ondersteunen bij de opstart, integratie en optimalisatie van ons ERP-systeem ( Plan De Campagne), inclusief modules voor CRM, offertes, aankoop, voorraadbeheer, productie en facturatie. * Gebruikerssupport & opleiding: fungeren als interne helpdesk, troubleshooter en trainer voor key-users en collega's in alle afdelingen.
                        HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Als IT & ERP Support Specialist zorg jij dat onze digitale tools niet alleen werken, maar écht het verschil maken. Je bent hét aanspreekpunt voor ERP, IT en verdere digitalisering in de organisatie. Van het implementeren van nieuwe technologieën tot het trainen van collega's: jij zorgt ervoor dat onze digitale systemen nog slimmer en efficiënter gebruikt worden binnen alle teams. * ERP implementatie & beheer: ondersteunen bij de opstart, integratie en optimalisatie van ons ERP-systeem ( Plan De Campagne), inclusief modules voor CRM, offertes, aankoop, voorraadbeheer, productie en facturatie. * Gebruikerssupport & opleiding: fungeren als interne helpdesk, troubleshooter en trainer voor key-users en collega's in alle afdelingen.
                        plus
                        Cnockaert BVBA * Wervik * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Cnockaert is een familiale bouwonderneming in volle ontwikkeling, gespecialiseerd in beton- en wegenwerken. Cnockaert investeert doelgericht in de toekomst, en we blijven ons toeleggen op openbare en industriële projecten met oog voor duurzaamheid. Om deze visie te kunnen blijven verderzetten, kijken wij uit naar een onthaalbediende om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Taken - Cnockaert gaat op zoek naar een nieuwe kracht om onze klanten met een glimlach te ontvangen! * Beheren en bedienen van de weegbrug (opmaak weegbonnen, afrekenen, contact met klanten, visuele controle van vrachtwagens die grondstoffen aanleveren,...). * Correcte doorgave naar facturatie. * Correcte input van gegevens (Wegingen, centralebonnen, dagrapporten chauffeurs).
                        Cnockaert BVBA * Wervik * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Cnockaert is een familiale bouwonderneming in volle ontwikkeling, gespecialiseerd in beton- en wegenwerken. Cnockaert investeert doelgericht in de toekomst, en we blijven ons toeleggen op openbare en industriële projecten met oog voor duurzaamheid. Om deze visie te kunnen blijven verderzetten, kijken wij uit naar een onthaalbediende om ons team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Taken - Cnockaert gaat op zoek naar een nieuwe kracht om onze klanten met een glimlach te ontvangen! * Beheren en bedienen van de weegbrug (opmaak weegbonnen, afrekenen, contact met klanten, visuele controle van vrachtwagens die grondstoffen aanleveren,...). * Correcte doorgave naar facturatie. * Correcte input van gegevens (Wegingen, centralebonnen, dagrapporten chauffeurs).
                        plus
                        NOUVEAU
                        CLIMAWEST NV * ZWEVEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Climawest is een installatiebedrijf, gespecialiseerd in HVAC toepassingen voor bedrijven, kantoren, industrie, retail en privébouw. Climawest maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Duurzaamheid is de belangrijkste pijler binnen onze organisatie. Je komt terecht in een stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren. Wegens sterke groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een - Voor onze dienst na-verkoop zijn we op zoek naar een service technieker. Jouw verantwoordelijkheden - Als service technieker heb je een zeer ruim takenpakket, en zorg je voor preventief en correct onderhoud en herstellingen van onze installaties.
                        CLIMAWEST NV * ZWEVEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Climawest is een installatiebedrijf, gespecialiseerd in HVAC toepassingen voor bedrijven, kantoren, industrie, retail en privébouw. Climawest maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Duurzaamheid is de belangrijkste pijler binnen onze organisatie. Je komt terecht in een stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren. Wegens sterke groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een - Voor onze dienst na-verkoop zijn we op zoek naar een service technieker. Jouw verantwoordelijkheden - Als service technieker heb je een zeer ruim takenpakket, en zorg je voor preventief en correct onderhoud en herstellingen van onze installaties.
                        plus
                        NOUVEAU
                        VDC Car Bv * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - U vindt ons in Kortrijk, Wevelgem, Doornik, Ath, Péruwelz, Moeskroen en Doornik Bastions. Wij staan garant voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van tweedehandswagens van alle merken. Group Vandecasteele - Jouw verantwoordelijkheden - Als Service Advisor bij VDC Car in Wevelgem bent u het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt u voor een warm onthaal. U bent de schakel tussen de klant en de werkplaats en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt. Benieuwd naar jouw taken? * Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en registreren van klantvragen over onderhoud, herstellingen en technische controles. * Inplannen van werkzaamheden voor reparaties, onderhoud en carrosserie. * Opstellen en opvolgen van dossiers: werkfiches aanmaken, bestekken opmaken, on
                        VDC Car Bv * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - U vindt ons in Kortrijk, Wevelgem, Doornik, Ath, Péruwelz, Moeskroen en Doornik Bastions. Wij staan garant voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van tweedehandswagens van alle merken. Group Vandecasteele - Jouw verantwoordelijkheden - Als Service Advisor bij VDC Car in Wevelgem bent u het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt u voor een warm onthaal. U bent de schakel tussen de klant en de werkplaats en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt. Benieuwd naar jouw taken? * Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en registreren van klantvragen over onderhoud, herstellingen en technische controles. * Inplannen van werkzaamheden voor reparaties, onderhoud en carrosserie. * Opstellen en opvolgen van dossiers: werkfiches aanmaken, bestekken opmaken, on
                        plus
                        VDC Car Bv * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - U vindt ons in Kortrijk, Wevelgem, Doornik, Ath, Péruwelz, Moeskroen en Doornik Bastions. Wij staan garant voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van tweedehandswagens van alle merken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Service Advisor bij VDC Car in Wevelgem bent u het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt u voor een warm onthaal. U bent de schakel tussen de klant en de werkplaats en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt. Benieuwd naar jouw taken? Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en registreren van klantvragen over onderhoud, herstellingen en technische controles. Inplannen van werkzaamheden voor reparaties, onderhoud en carrosserie. Opstellen en opvolgen van dossiers: werkfiches aanmaken, bestekken opmaken, onderdelen zoeken en facturati
                        VDC Car Bv * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - U vindt ons in Kortrijk, Wevelgem, Doornik, Ath, Péruwelz, Moeskroen en Doornik Bastions. Wij staan garant voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van tweedehandswagens van alle merken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Service Advisor bij VDC Car in Wevelgem bent u het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt u voor een warm onthaal. U bent de schakel tussen de klant en de werkplaats en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt. Benieuwd naar jouw taken? Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en registreren van klantvragen over onderhoud, herstellingen en technische controles. Inplannen van werkzaamheden voor reparaties, onderhoud en carrosserie. Opstellen en opvolgen van dossiers: werkfiches aanmaken, bestekken opmaken, onderdelen zoeken en facturati
                        plus
                        Eurofins Asbestos Testing Belgium nv * NAZARETH-DE PINTE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Eurofins is wereldleider in life-sciences en laboratoriumanalyses, met een diepe maatschappelijke missie: bijdragen aan een schonere en veiligere wereld. In onze milieudivisie voeren we chemische, fysieke en biologische analyses uit op water, bodem en meer, en leveren wij cruciale inzichten om milieu-uitdagingen proactief aan te pakken. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent gefascineerd door het optimaliseren van processen en het realiseren van efficiëntieverbeteringen. * Je hebt oog voor details én het grote plaatje: je begrijpt zowel operationele knelpunten als strategische impact. * Je wil leidinggeven én inspireren: je ziet jezelf niet alleen als manager, maar ook als mentor en coach. * Je zoekt een rol met impact: zowel op klanttevredenheid als op de inter
                        Eurofins Asbestos Testing Belgium nv * NAZARETH-DE PINTE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Eurofins is wereldleider in life-sciences en laboratoriumanalyses, met een diepe maatschappelijke missie: bijdragen aan een schonere en veiligere wereld. In onze milieudivisie voeren we chemische, fysieke en biologische analyses uit op water, bodem en meer, en leveren wij cruciale inzichten om milieu-uitdagingen proactief aan te pakken. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent gefascineerd door het optimaliseren van processen en het realiseren van efficiëntieverbeteringen. * Je hebt oog voor details én het grote plaatje: je begrijpt zowel operationele knelpunten als strategische impact. * Je wil leidinggeven én inspireren: je ziet jezelf niet alleen als manager, maar ook als mentor en coach. * Je zoekt een rol met impact: zowel op klanttevredenheid als op de inter
                        plus
                        HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Je groeit in een eindverantwoordelijke rol voor finance & HR en neemt gaandeweg de taken over. * Digitalisering trekken – Je optimaliseert de financiële processen: automatisering van facturatie en betalingen, digitalisering van documenten, e-invoicing, en verbeterde rapportering in het ERP. Zo mag jij vanaf dag 1 meewerken aan de implementatie van een nieuw (boekhoud)pakket. * Boekhouding & rapportering – Je voert de boekhouding van onze entiteiten, beheert klanten/leveranciers, verwerkt bankverrichtingen en betalingen, boekt lonen en bewaakt de kaspositie. Je maakt maandelijkse resultaten en zorgt voor heldere rapportering aan de . * Facturatie & debiteuren – Je houdt projecten en data in het ERP up-to-date, factureert (deelfacturatie o.b.v. projectvoortgang), beheert openstaande post
                        HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Je groeit in een eindverantwoordelijke rol voor finance & HR en neemt gaandeweg de taken over. * Digitalisering trekken – Je optimaliseert de financiële processen: automatisering van facturatie en betalingen, digitalisering van documenten, e-invoicing, en verbeterde rapportering in het ERP. Zo mag jij vanaf dag 1 meewerken aan de implementatie van een nieuw (boekhoud)pakket. * Boekhouding & rapportering – Je voert de boekhouding van onze entiteiten, beheert klanten/leveranciers, verwerkt bankverrichtingen en betalingen, boekt lonen en bewaakt de kaspositie. Je maakt maandelijkse resultaten en zorgt voor heldere rapportering aan de . * Facturatie & debiteuren – Je houdt projecten en data in het ERP up-to-date, factureert (deelfacturatie o.b.v. projectvoortgang), beheert openstaande post
                        plus
                        VDC Car Bv * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - U vindt ons in Kortrijk, Wevelgem, Doornik, Ath, Péruwelz, Moeskroen en Doornik Bastions. Wij staan garant voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van tweedehandswagens van alle merken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Service Advisor bij VDC Car in Wevelgem bent u het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt u voor een warm onthaal. U bent de schakel tussen de klant en de werkplaats en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt. Benieuwd naar jouw taken? Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en registreren van klantvragen over onderhoud, herstellingen en technische controles. Inplannen van werkzaamheden voor reparaties, onderhoud en carrosserie. Opstellen en opvolgen van dossiers: werkfiches aanmaken, bestekken opmaken, onderdelen zoeken en facturati
                        VDC Car Bv * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - U vindt ons in Kortrijk, Wevelgem, Doornik, Ath, Péruwelz, Moeskroen en Doornik Bastions. Wij staan garant voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van tweedehandswagens van alle merken. Jouw verantwoordelijkheden - Als Service Advisor bij VDC Car in Wevelgem bent u het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt u voor een warm onthaal. U bent de schakel tussen de klant en de werkplaats en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt. Benieuwd naar jouw taken? Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en registreren van klantvragen over onderhoud, herstellingen en technische controles. Inplannen van werkzaamheden voor reparaties, onderhoud en carrosserie. Opstellen en opvolgen van dossiers: werkfiches aanmaken, bestekken opmaken, onderdelen zoeken en facturati
                        plus
                        Empress Development BVBA * WAREGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zoeken voor onmiddellijke indiensttreding voor ons kantoor in Waregem een pittige ' Translation Assistant' om onze verdere groeiprognoses kwalitatief te ondersteunen. Jouw verantwoordelijkheden * Als Translation Assistant volg je de vertaalprojecten nauwgezet op en zorg je mee voor een administratieve verwerking in samenspraak met de andere teamleden (opmaak – versturen én opvolgen van offertes – facturatie – opvolging van betalingen - …); * Je ontvangt alle binnenkomende mails en telefoons; * Je verzekert een efficiënt, doortastend contact met onze juristen/vertalers en native speakers (zowel telefonisch als per e-mail) voor wie je een eerste aanspreekpunt bent; * Je waakt over deadlines, bewaart het overzicht van documenten die uitgestuurd dienen te worden ( helicopterview);
                        Empress Development BVBA * WAREGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zoeken voor onmiddellijke indiensttreding voor ons kantoor in Waregem een pittige ' Translation Assistant' om onze verdere groeiprognoses kwalitatief te ondersteunen. Jouw verantwoordelijkheden * Als Translation Assistant volg je de vertaalprojecten nauwgezet op en zorg je mee voor een administratieve verwerking in samenspraak met de andere teamleden (opmaak – versturen én opvolgen van offertes – facturatie – opvolging van betalingen - …); * Je ontvangt alle binnenkomende mails en telefoons; * Je verzekert een efficiënt, doortastend contact met onze juristen/vertalers en native speakers (zowel telefonisch als per e-mail) voor wie je een eerste aanspreekpunt bent; * Je waakt over deadlines, bewaart het overzicht van documenten die uitgestuurd dienen te worden ( helicopterview);
                        plus
                        Philippe Hoornaert BVBA * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving: Als commercieel bediende ben jij de spil in ons kantoor. Je hebt een veelzijdige rol waarbij je verantwoordelijk bent voor diverse administratieve taken die essentieel zijn voor het soepel laten verlopen van onze dagelijkse operaties. Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Efficiënt beheren van factureringsprocessen: Je zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van de facturatie, van het aanmaken van facturen tot het opvolgen van betalingen, om zo een stabiele cashflow te garanderen.
                        Philippe Hoornaert BVBA * STADEN - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Functieomschrijving: Als commercieel bediende ben jij de spil in ons kantoor. Je hebt een veelzijdige rol waarbij je verantwoordelijk bent voor diverse administratieve taken die essentieel zijn voor het soepel laten verlopen van onze dagelijkse operaties. Jouw precisie en efficiëntie zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt, van offerte tot levering. * Opstellen van nauwkeurige offertes: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en controleren van offertes, waarbij je zorgt dat deze volledig en correct zijn voordat ze naar de klant gaan. * Efficiënt beheren van factureringsprocessen: Je zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van de facturatie, van het aanmaken van facturen tot het opvolgen van betalingen, om zo een stabiele cashflow te garanderen.
                        plus
                        Raes Construct * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf - Raes Constructis een toonaangevende speler op vlak van industriebouw, bewaarloodsen en logistieke centra. Vanuit hun vestiging in Gullegem werken ze met hun team van 15 bedienden en 25 arbeiders nieuwbouwprojecten uit voor klanten in België en Frankrijk . Met meer da 25 jaar ervaringn zorgen ze steeds voor een duurzame bouwoplossing op maat van de klant (B2B). Raes Construct realiseert op vandaag 30 miljoen euro omzet en staat gekend om degelijke bedrijfsvoering en financiële stabiliteit. Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Doordat op middellange termijn de huidige zaakvoerster haar professionele activiteiten zal stopzetten wegens pensionering, gaat de familie Raes op zoek naa
                        Raes Construct * 8560 Wevelgem, België - Solliciteer als één van de eersten - Het bedrijf - Raes Constructis een toonaangevende speler op vlak van industriebouw, bewaarloodsen en logistieke centra. Vanuit hun vestiging in Gullegem werken ze met hun team van 15 bedienden en 25 arbeiders nieuwbouwprojecten uit voor klanten in België en Frankrijk . Met meer da 25 jaar ervaringn zorgen ze steeds voor een duurzame bouwoplossing op maat van de klant (B2B). Raes Construct realiseert op vandaag 30 miljoen euro omzet en staat gekend om degelijke bedrijfsvoering en financiële stabiliteit. Met focus op kwaliteit en duurzame relaties met klanten streven ze ernaar om hun positie in de bouwsector te bestendigen en te versterken. Doordat op middellange termijn de huidige zaakvoerster haar professionele activiteiten zal stopzetten wegens pensionering, gaat de familie Raes op zoek naa
                        plus
                        Triplaco * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * het verwerken, bevestigen en opvolgen van klanten- en stalenorders. * de dagelijkse contacten met zowel klanten als rond status van hun bestellingen, voorraadniveaus en prijzen waarbij je zowel met onze eigen productievestigingen afstemt als met onze externe leveranciers. * de technische ondersteuning naar klanten toe, het opmaken en opvolgen van offertes. * het verwerken van voorraadcorrecties. * het beheer van de Webshop, Weborders en * het opmaken van de productie- en transportplanning. * het verrichten van de facturatie. Jouw profiel * Je hebt minimaal een Bachelorsdiploma en affiniteit met de houtsector; * Je bent punctueel, werkt secuur en ERP en CRM systemen zijn echt jouw ding; * Je bent proactief, enthousiast en commercieel ingesteld;
                        Triplaco * HARELBEKE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * het verwerken, bevestigen en opvolgen van klanten- en stalenorders. * de dagelijkse contacten met zowel klanten als rond status van hun bestellingen, voorraadniveaus en prijzen waarbij je zowel met onze eigen productievestigingen afstemt als met onze externe leveranciers. * de technische ondersteuning naar klanten toe, het opmaken en opvolgen van offertes. * het verwerken van voorraadcorrecties. * het beheer van de Webshop, Weborders en * het opmaken van de productie- en transportplanning. * het verrichten van de facturatie. Jouw profiel * Je hebt minimaal een Bachelorsdiploma en affiniteit met de houtsector; * Je bent punctueel, werkt secuur en ERP en CRM systemen zijn echt jouw ding; * Je bent proactief, enthousiast en commercieel ingesteld;
                        plus
                        Bakkerij Ranson-Canniere * TIELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je op zoek naar de geknipte job? Die vind je vast en zeker bij ons! Wij kijken naar jou uit. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het aanspreekpunt van de klant en verwerkt dagelijks de bestellingen, zowel de telefonische bestellingen als de online bestellingen. * Je staat de klanten te woord bij eventuele vragen aangaande hun bestellingen, leveringen of facturatie. Na een opleidingsperiode ben je in staat om de bakkerij- en patisserieproducten aan de klant voor te stellen en toe te lichten. * Je bent betrokken bij commerciële acties naar klanten of prospecten. * Je finaliseert dagelijks tegen deadline alle bestellingen in productiebonnen en leveringsbonnen. * Je doet diverse ondersteunende taken bij de administratie en boekhouding.
                        Bakkerij Ranson-Canniere * TIELT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Ben je op zoek naar de geknipte job? Die vind je vast en zeker bij ons! Wij kijken naar jou uit. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent het aanspreekpunt van de klant en verwerkt dagelijks de bestellingen, zowel de telefonische bestellingen als de online bestellingen. * Je staat de klanten te woord bij eventuele vragen aangaande hun bestellingen, leveringen of facturatie. Na een opleidingsperiode ben je in staat om de bakkerij- en patisserieproducten aan de klant voor te stellen en toe te lichten. * Je bent betrokken bij commerciële acties naar klanten of prospecten. * Je finaliseert dagelijks tegen deadline alle bestellingen in productiebonnen en leveringsbonnen. * Je doet diverse ondersteunende taken bij de administratie en boekhouding.
                        plus
                        Banden Peeters BVBA * DE PINTE - Solliciteer als één van de eersten - Als Commercieel administratief bediende ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten in onze Bandencentrale te De Pinte. * Klanten opvolgen van contactopname tot facturatie. * Advies verstrekken aan klanten betreffende banden, velgen en aanverwante producten. * Opstellen van reservaties, offertes en werkbonnen voor het werkatelier. * Verschillende administratieve taken in een hiervoor speciaal ontwikkeld programma (Tyrestream) gaande van het inboeken van artikelen, aanmaken van nieuwe klanten,verwerken van stockoverdrachten en leveringsnota's, etc. * Uiteindelijk verzeker je ook de commerciële uitstraling van ons filiaal. * Je bent vlot in omgang, klantvriendelijk met een commerciële feeling. * Je hebt een dynamische uitstraling en je maakt een goede eerste indruk bij klanten.
                        Banden Peeters BVBA * DE PINTE - Solliciteer als één van de eersten - Als Commercieel administratief bediende ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten in onze Bandencentrale te De Pinte. * Klanten opvolgen van contactopname tot facturatie. * Advies verstrekken aan klanten betreffende banden, velgen en aanverwante producten. * Opstellen van reservaties, offertes en werkbonnen voor het werkatelier. * Verschillende administratieve taken in een hiervoor speciaal ontwikkeld programma (Tyrestream) gaande van het inboeken van artikelen, aanmaken van nieuwe klanten,verwerken van stockoverdrachten en leveringsnota's, etc. * Uiteindelijk verzeker je ook de commerciële uitstraling van ons filiaal. * Je bent vlot in omgang, klantvriendelijk met een commerciële feeling. * Je hebt een dynamische uitstraling en je maakt een goede eerste indruk bij klanten.
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus