Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Communication
                          • Comptabilité
                          • MS Excel
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Administrateur/trice comptabilité
                          • Assistant/e facturation
                          • Adjoint/e de vente
                          • Administrateur/trice commercial/e
                          • Administrateur/trice d'immeubles
                          • Agent/e d'accueil
                          • Ambassadeur/drice

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          5


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          14






                          48 résultats pour Facturation à Aalter dans un rayon de 30 km

                          CHARGÉ(E) D’ADMINISTRATION COMMERCIALE - SECTEUR NUMÉRIQUE

                          ARBALETT SRL
                          Gand
                          Télétravail possible
                          Maîtrise des processus administratifs liés aux ventes (contrats, devis, commandes, facturation, reporting), ainsi que des outils bureautiques et CRM
                          Maîtrise des processus administratifs liés aux ventes (contrats, devis, commandes, facturation, reporting), ainsi que des outils bureautiques et CRM
                          plus
                          TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                          TRIXXO * Waregem, West-Vlaanderen * Interimwerk met optie 'vast werk', Vast contract, bepaalde tijd * Voltijds - Introductie - Voor onze afdeling verkoopsadministratie zoeken we een enthousiast organisatietalent dat houdt van afwisseling. Je bent de onmisbare schakel tussen onze klanten, het verkoopteam en de administratie. Met jouw vlotte communicatie en nauwkeurige aanpak zorg je ervoor dat elke bestelling, offerte en levering tot in de puntjes wordt opgevolgd. Kortom: jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen perfect verloopt, zodat onze klanten tevreden blijven en het verkoopteam kan schitteren! Jouw verantwoordelijkheden * Je bestelt voertuigen correct bij de juiste leveranciers en volgt het bestelproces op. * Je maakt afleveringsplannen op en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingepland.
                          plus
                          Fujirebio Europe NV * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dankzij het enthousiasme en de betrokkenheid van onze medewerkers, leveren we bij Fujirebio Europe dagelijks innovatieve oplossingen aan de gezondheidszorg. Onze diagnostische tests worden ontwikkeld en geproduceerd op twee locaties: Gent en Tokio. Vervolgens worden ze wereldwijd verspreid door onze commerciële teams naar ziekenhuizen en klinische laboratoria. We maken deel uit van de internationale H.U. Group, met vestigingen en collega's verspreid over Azië, Europa en de Verenigde Staten. In de Europese hoofdzetel in Zwijnaarde werken momenteel 155 mensen. Onze Europese filialen tellen samen 50 medewerkers. Een kleine internationale familie dus, waar verschillende culturen samenkomen en het niet moeilijk is om elkaar te leren kennen! Wil je mee
                          Fujirebio Europe NV * Gent * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Dankzij het enthousiasme en de betrokkenheid van onze medewerkers, leveren we bij Fujirebio Europe dagelijks innovatieve oplossingen aan de gezondheidszorg. Onze diagnostische tests worden ontwikkeld en geproduceerd op twee locaties: Gent en Tokio. Vervolgens worden ze wereldwijd verspreid door onze commerciële teams naar ziekenhuizen en klinische laboratoria. We maken deel uit van de internationale H.U. Group, met vestigingen en collega's verspreid over Azië, Europa en de Verenigde Staten. In de Europese hoofdzetel in Zwijnaarde werken momenteel 155 mensen. Onze Europese filialen tellen samen 50 medewerkers. Een kleine internationale familie dus, waar verschillende culturen samenkomen en het niet moeilijk is om elkaar te leren kennen! Wil je mee
                          plus
                          BMW JOY'N US * Cocquyt, Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga jij doen als Service Advisor Back Office bij Cocquyt? * Je bent het aanspreekpunt op het vlak van administratie naverkoop voor de particuliere klanten en voor de leasingmaatschappijen. Je staat in voor de administratieve afhandeling van de klantendossiers (bv. facturatie). * Je beantwoordt de telefonische oproepen van klanten en bent verantwoordelijk voor de teleservice calls. * Je bent back-up voor je service advisors wat betreft het inplannen van afspraken, het uitwerken van werkkaarten,... Waarmee kan je ons team versterken? * Een administratieve topper die houdt van nauwkeurig werken. Geen enkel detail ontsnapt aan jouw kritische blik! * Iemand die de lat hoog legt op het vlak van klant- en servicegerichtheid. Er gaat niks boven een tevreden klant.
                          BMW JOY'N US * Cocquyt, Brugge * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Wat ga jij doen als Service Advisor Back Office bij Cocquyt? * Je bent het aanspreekpunt op het vlak van administratie naverkoop voor de particuliere klanten en voor de leasingmaatschappijen. Je staat in voor de administratieve afhandeling van de klantendossiers (bv. facturatie). * Je beantwoordt de telefonische oproepen van klanten en bent verantwoordelijk voor de teleservice calls. * Je bent back-up voor je service advisors wat betreft het inplannen van afspraken, het uitwerken van werkkaarten,... Waarmee kan je ons team versterken? * Een administratieve topper die houdt van nauwkeurig werken. Geen enkel detail ontsnapt aan jouw kritische blik! * Iemand die de lat hoog legt op het vlak van klant- en servicegerichtheid. Er gaat niks boven een tevreden klant.
                          plus
                          Axians Belgium * Merelbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Dit omvat zowel software als hardware. Onze oplossingen zijn altijd in co-creatie met onze klanten. We inspireren hen graag met innovatieve technologieën, net zoveel als wij er zelf door geïnspireerd worden. Axians is een merk van VINCI Energies. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ons gedecentraliseerd model stelt onze mensen in staat om innovatie op lokaal niveau te ontwikkelen, waardoor producten ontstaan die vervolgens op grotere schaal kunnen worden ingezet. Op zoek naar een nieuw administratief avontuur?
                          Axians Belgium * Merelbeke * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Dit omvat zowel software als hardware. Onze oplossingen zijn altijd in co-creatie met onze klanten. We inspireren hen graag met innovatieve technologieën, net zoveel als wij er zelf door geïnspireerd worden. Axians is een merk van VINCI Energies. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ons gedecentraliseerd model stelt onze mensen in staat om innovatie op lokaal niveau te ontwikkelen, waardoor producten ontstaan die vervolgens op grotere schaal kunnen worden ingezet. Op zoek naar een nieuw administratief avontuur?
                          plus
                          HUDSON * 9880 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Seyntex ( ) is een industrieel familiebedrijf dat actief is op de markt van militaire, humanitaire, civiele en industriële beschermkledij en -systemen. Het specifieke productgamma bestaat uit kledij, slaap- en draagsystemen, CBRN- en kogelwerende uitrusting. Vanuit de hoofdzetel in Aalter beheert het bedrijf 2 productie- en assemblagefaciliteiten (in Roemenië en Bangladesh). Het bedrijf beheert de wereldwijde sourcing van technisch textiel en uitrusting. Voor de productontwikkeling werkt Seyntex samen met zijn eigen R&D-centrum en met gebruikersteams uit de , civiele en industriële sector om de producten te specificeren en te verbeteren. Jouw verantwoordelijkheden - Zin om te werken binnen een familiale sfeer en een internationaal technisch uitdagende no-nons
                          HUDSON * 9880 * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Seyntex ( ) is een industrieel familiebedrijf dat actief is op de markt van militaire, humanitaire, civiele en industriële beschermkledij en -systemen. Het specifieke productgamma bestaat uit kledij, slaap- en draagsystemen, CBRN- en kogelwerende uitrusting. Vanuit de hoofdzetel in Aalter beheert het bedrijf 2 productie- en assemblagefaciliteiten (in Roemenië en Bangladesh). Het bedrijf beheert de wereldwijde sourcing van technisch textiel en uitrusting. Voor de productontwikkeling werkt Seyntex samen met zijn eigen R&D-centrum en met gebruikersteams uit de , civiele en industriële sector om de producten te specificeren en te verbeteren. Jouw verantwoordelijkheden - Zin om te werken binnen een familiale sfeer en een internationaal technisch uitdagende no-nons
                          plus
                          ARBALETT SRL * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We are actively seeking an experienced Sales Administration Executive to join an innovative international company specializing in cybersecurity. Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. You will play a key role in contract renewals, strengthening client relationships, and monitoring payments. Your responsibilities * Ensure contract renewals: anticipating deadlines, follow-ups, monitoring purchase orders, etc. * Maintain strong client relationships through rigorous follow-up of actions and related documentation. * Collaborate closely with Finance to ensure effective customer credit control, including payment monitoring, reminders, and collection actions.
                          ARBALETT SRL * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - We are actively seeking an experienced Sales Administration Executive to join an innovative international company specializing in cybersecurity. Based in Ghent, you will be responsible for the administrative and commercial follow-up of an existing client portfolio. You will play a key role in contract renewals, strengthening client relationships, and monitoring payments. Your responsibilities * Ensure contract renewals: anticipating deadlines, follow-ups, monitoring purchase orders, etc. * Maintain strong client relationships through rigorous follow-up of actions and related documentation. * Collaborate closely with Finance to ensure effective customer credit control, including payment monitoring, reminders, and collection actions.
                          plus
                          * ANDRESS CONSULTING * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Als Service Advisor ben je het aanspreekpunt voor klanten en de schakel met de werkplaats. * ontvangt klanten op een vriendelijke, persoonlijke manier * plant onderhouds- en herstellingsafspraken in * stemt werkzaamheden af met de werkplaat * volgt dossiers op en verzorgt een correcte facturatie Jouw profiel * Bachelor of gelijkwaardige ervaring * Ervaring in een klantgerichte functie of gemotiveerde starter * Sociaal, klantvriendelijk en empathisch * Gestructureerd, stressbestendig en communicatief * Kennis van Frans is een plus Ons aanbod * Moderne, aangename werkomgeving * Collegiale sfeer en ondersteuning * Voltijds contract met 12 ADV-dagen * Competitief loon in lijn met ervaring * Na 6 maanden: optie tot fietsleasing
                          * ANDRESS CONSULTING * Oudenaarde * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden Als Service Advisor ben je het aanspreekpunt voor klanten en de schakel met de werkplaats. * ontvangt klanten op een vriendelijke, persoonlijke manier * plant onderhouds- en herstellingsafspraken in * stemt werkzaamheden af met de werkplaat * volgt dossiers op en verzorgt een correcte facturatie Jouw profiel * Bachelor of gelijkwaardige ervaring * Ervaring in een klantgerichte functie of gemotiveerde starter * Sociaal, klantvriendelijk en empathisch * Gestructureerd, stressbestendig en communicatief * Kennis van Frans is een plus Ons aanbod * Moderne, aangename werkomgeving * Collegiale sfeer en ondersteuning * Voltijds contract met 12 ADV-dagen * Competitief loon in lijn met ervaring * Na 6 maanden: optie tot fietsleasing
                          plus
                          Austin Bright * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Een Belgische financiële speler in volle groei * Focus op opleiding en kennisontwikkeling * Combineer finance, audit en IT in één functie * Ruimte voor initiatief en persoonlijke groei - Heb jij een hart voor cijfers en een passie voor processen en digitalisering? Combineer jij graag finance, projectmanagement en analyse in één veelzijdige functie? Dan is deze rol als Finance Project Manager in de regio Gent iets voor jou. Over de organisatie - Deze Belgische financiële instelling is één van de grootste spelers van ons land. Hoe zou je hen nog kunnen omschrijven? Jong, ambitieus en volop in beweging. Dankzij sterke groei en continue investeringen in innovatie is dit een plek waar medewerkers écht kunnen groeien.
                          Austin Bright * Ghent * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten * Een Belgische financiële speler in volle groei * Focus op opleiding en kennisontwikkeling * Combineer finance, audit en IT in één functie * Ruimte voor initiatief en persoonlijke groei - Heb jij een hart voor cijfers en een passie voor processen en digitalisering? Combineer jij graag finance, projectmanagement en analyse in één veelzijdige functie? Dan is deze rol als Finance Project Manager in de regio Gent iets voor jou. Over de organisatie - Deze Belgische financiële instelling is één van de grootste spelers van ons land. Hoe zou je hen nog kunnen omschrijven? Jong, ambitieus en volop in beweging. Dankzij sterke groei en continue investeringen in innovatie is dit een plek waar medewerkers écht kunnen groeien.
                          plus
                          TopTalents * Gent * Freelance * Voltijds - Bouw mee aan jouw toekomst! Ben jij klaar om écht te groeien? Wil je de sprong maken naar zelfstandig werken, terwijl je blijft leren en je kennis verdiept? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou! Onze partner, boekhoudkantoor met meer dan 25 jaar ervaring en een stevige reputatie in diverse sectoren – zoekt een gedreven accountant/dossierbeheerder om ons team in Gent te versterken. Hier krijg je niet alleen vertrouwen, maar ook de ruimte om te blijven groeien: van brede verantwoordelijkheden tot de mogelijkheid om je ITAA-titel te behalen. Jouw verantwoordelijkheden * Jij beheert zelfstandig dossiers van A tot Z: inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, bankverrichtingen, diverse boekingen. * Je zorgt voor BTW-aangiftes, jaarrekeningen, balansen en verslagen. * Je stelt aangiftes vennootschaps- en personenbelasting op.
                          TopTalents * Gent * Freelance * Voltijds - Bouw mee aan jouw toekomst! Ben jij klaar om écht te groeien? Wil je de sprong maken naar zelfstandig werken, terwijl je blijft leren en je kennis verdiept? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou! Onze partner, boekhoudkantoor met meer dan 25 jaar ervaring en een stevige reputatie in diverse sectoren – zoekt een gedreven accountant/dossierbeheerder om ons team in Gent te versterken. Hier krijg je niet alleen vertrouwen, maar ook de ruimte om te blijven groeien: van brede verantwoordelijkheden tot de mogelijkheid om je ITAA-titel te behalen. Jouw verantwoordelijkheden * Jij beheert zelfstandig dossiers van A tot Z: inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, bankverrichtingen, diverse boekingen. * Je zorgt voor BTW-aangiftes, jaarrekeningen, balansen en verslagen. * Je stelt aangiftes vennootschaps- en personenbelasting op.
                          plus
                          Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                          Robert Half * Tielt, * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Voor een gezond en stabiel bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker. Dit betreft een voltijdse functie, met na de gekende uitzendperiode een vast contract. Het bedrijf is actief in de meubelsector en speelt al geruime tijd mee in deze wereld. Naast stabiliteit probeert het bedrijf ook in te zetten op de menselijke kant van de werknemers. Wat zijn de taken? * Je zorgt voor de ondersteunende administratieve taken van de commerciële binnendienst; * Je zorgt voor facturatie en het opmaken van creditnota's; * Je volgt dossiers op en communiceert met de klant inzake hun bestellingen en leveringen; * Je verwerkt de nodige gegevens in het systeem. Profiel * Je hebt een relevante administratieve ervaring; * Je spreekt vloeiend Nederlands en een goede tot zeer goede kennis van de
                          plus
                          * Phiba nv * KUURNE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden je plant de techniekers in, verwerkt facturen en administratie, helpt klanten telefonisch en zorgt dat alles intern vlot verloopt. Jouw profiel Een veelzijdige functie waarin je overal kan bijspringen. * Sterk in administratie en planning * Nauwkeurig, communicatief en klantgericht * Stressbestendig en oplossingsgericht * Leergierig en flexibel inzetbaar * Goede pc-vaardigheden
                          * Phiba nv * KUURNE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden je plant de techniekers in, verwerkt facturen en administratie, helpt klanten telefonisch en zorgt dat alles intern vlot verloopt. Jouw profiel Een veelzijdige functie waarin je overal kan bijspringen. * Sterk in administratie en planning * Nauwkeurig, communicatief en klantgericht * Stressbestendig en oplossingsgericht * Leergierig en flexibel inzetbaar * Goede pc-vaardigheden
                          plus
                          NOUVEAU
                          Winsol * AALTER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze productievestiging in Aalter zijn we op zoek naar een nieuwe collega binnen de afdeling Supply Chain. Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor voorraadbeheer en bestellingen. Je zal nauw samenwerken met de collega's op Aankoop, R&D en Productie. Je rapporteert aan de Plant Manager van de site. Over de rol - Voorraadbeheer: je bent de spilfiguur * Voorraad opvolgen * Het beheer van voorraadparameters in D365 * Maandelijkse stockcontrole beheren en organiseren in samenwerking met productie - Bestellingen: Het gaat zowel over stockbestellingen, order gerelateerde bestellingen als halffabrikaten. * Aanmaken en opvolgen van bestelbonnen * BOM Journal opmaken * Administratieve afhandeling in ERP van ontvangen goederen * Actieve controle van orderbevestigingen * Controle facturatie * 3-way ma
                          Winsol * AALTER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze productievestiging in Aalter zijn we op zoek naar een nieuwe collega binnen de afdeling Supply Chain. Jouw verantwoordelijkheden - Je staat in voor voorraadbeheer en bestellingen. Je zal nauw samenwerken met de collega's op Aankoop, R&D en Productie. Je rapporteert aan de Plant Manager van de site. Over de rol - Voorraadbeheer: je bent de spilfiguur * Voorraad opvolgen * Het beheer van voorraadparameters in D365 * Maandelijkse stockcontrole beheren en organiseren in samenwerking met productie - Bestellingen: Het gaat zowel over stockbestellingen, order gerelateerde bestellingen als halffabrikaten. * Aanmaken en opvolgen van bestelbonnen * BOM Journal opmaken * Administratieve afhandeling in ERP van ontvangen goederen * Actieve controle van orderbevestigingen * Controle facturatie * 3-way ma
                          plus
                          Manpower * RUISELEDE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Samen met onze klant zijn we zoek naar een enthousiaste en dynamische administratief bediende facturatie voor direct vaste aanwerving om hun team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor facturatie? Vind je het leuk om Excel-documenten te controleren en te corrigeren? Wil je een sleutelrol spelen in een dynamisch familiebedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? * Voorbereiden, opstellen en verzenden van facturen * Controleren van gewichten en massabalans * Verwerken van bestellingen in hun ERP-systeem
                          Manpower * RUISELEDE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Samen met onze klant zijn we zoek naar een enthousiaste en dynamische administratief bediende facturatie voor direct vaste aanwerving om hun team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor facturatie? Vind je het leuk om Excel-documenten te controleren en te corrigeren? Wil je een sleutelrol spelen in een dynamisch familiebedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? * Voorbereiden, opstellen en verzenden van facturen * Controleren van gewichten en massabalans * Verwerken van bestellingen in hun ERP-systeem
                          plus
                          Manpower * MERELBEKE-MELLE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Ben jij iemand die houdt van structuur en overzicht? Dan zit je hier goed! Dit bedrijf is een internationale speler die inzet op innovatie en duurzaamheid. Ze zoeken een administratief bediende facturatie die graag orde schept in cijfers en documenten. Je komt terecht in een moderne werkomgeving waar teamwork en collegialiteit centraal staan. Als administratief bediende facturatie ben je niet zomaar een nummer, maar een belangrijke schakel in het succes van het bedrijf. Hier krijg je de kans om jouw talenten te laten groeien en écht impact te maken. Jouw verantwoordelijkheden
                          Manpower * MERELBEKE-MELLE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Ben jij iemand die houdt van structuur en overzicht? Dan zit je hier goed! Dit bedrijf is een internationale speler die inzet op innovatie en duurzaamheid. Ze zoeken een administratief bediende facturatie die graag orde schept in cijfers en documenten. Je komt terecht in een moderne werkomgeving waar teamwork en collegialiteit centraal staan. Als administratief bediende facturatie ben je niet zomaar een nummer, maar een belangrijke schakel in het succes van het bedrijf. Hier krijg je de kans om jouw talenten te laten groeien en écht impact te maken. Jouw verantwoordelijkheden
                          plus
                          Manpower * BRUGGE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Ben jij op zoek naar een stabiele werkgever met een warme, familiale sfeer? Dan zit je hier goed! Dit bedrijf is al decennialang actief in de logistieke sector en staat bekend om zijn betrouwbare dienstverlening en sterke teamgeest. Als bediende facturatie kom je terecht in een organisatie die inzet op samenwerking en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden * In deze functie als bediende facturatie ben jij de spilfiguur in het facturatieproces. * Je zorgt ervoor dat alle verkoopfacturen correct en tijdig worden opgesteld en verzonden.
                          Manpower * BRUGGE * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER Office People is specialist in het rekruteren van bedienden. We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Welcome to a world of opportunity! Ben jij op zoek naar een stabiele werkgever met een warme, familiale sfeer? Dan zit je hier goed! Dit bedrijf is al decennialang actief in de logistieke sector en staat bekend om zijn betrouwbare dienstverlening en sterke teamgeest. Als bediende facturatie kom je terecht in een organisatie die inzet op samenwerking en persoonlijke groei. Jouw verantwoordelijkheden * In deze functie als bediende facturatie ben jij de spilfiguur in het facturatieproces. * Je zorgt ervoor dat alle verkoopfacturen correct en tijdig worden opgesteld en verzonden.
                          plus
                          Chaos Management Bv * INGELMUNSTER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zoek jij een uitvoerende rol in een groeiende organisatie waarin je na een grondige opleiding verantwoordelijkheid krijgt? Dan ligt hier jouw kans. * Uitvoeren en ondersteunen van de algemene administratieve taken (o.a.: bijwerken van het financieel dagboek, opvolging van de openstaande klantenfacturen, controle van aankoopfacturen (en oplossen bij afwijkingen), etc.) * Facturatie: inboeken van aankoopfacturen * Debiteurenbeheer * Signaleren en oplossen van afwijkingen bij aankoopfacturen en ingelezen documenten * Voorbereiding BTW-aangiftes en jaarafsluiten * Ad hoc administratieve en financiële taken * Je hebt een relevant diploma in accounting en/of je kan een mooi, succesvolle ervaring voorleggen * Uitstekende kennis van Nederlands; goede kennis Frans is een must * Goede beheer
                          Chaos Management Bv * INGELMUNSTER - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Zoek jij een uitvoerende rol in een groeiende organisatie waarin je na een grondige opleiding verantwoordelijkheid krijgt? Dan ligt hier jouw kans. * Uitvoeren en ondersteunen van de algemene administratieve taken (o.a.: bijwerken van het financieel dagboek, opvolging van de openstaande klantenfacturen, controle van aankoopfacturen (en oplossen bij afwijkingen), etc.) * Facturatie: inboeken van aankoopfacturen * Debiteurenbeheer * Signaleren en oplossen van afwijkingen bij aankoopfacturen en ingelezen documenten * Voorbereiding BTW-aangiftes en jaarafsluiten * Ad hoc administratieve en financiële taken * Je hebt een relevant diploma in accounting en/of je kan een mooi, succesvolle ervaring voorleggen * Uitstekende kennis van Nederlands; goede kennis Frans is een must * Goede beheer
                          plus
                          NOUVEAU
                          Belgian Cacao Bv * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. Jouw profiel * Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding. * Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                          Belgian Cacao Bv * ROESELARE - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden * Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de organisatie op vlak van verkoop: het opmaken en opvolgen van offertes, opvolgen van bestellingen, productie, leveringen en facturatie. * Naast deze administratieve taken ben je ook een aanspreekpunt voor de klant en zorg je vanuit een interne salesfunctie voor het binnenbrengen van business. * Je werkt hierbij nauw samen met de externe sales waarmee je een onmisbare schakel vormt voor de succesvolle afhandeling van de verkooptransacties. Jouw profiel * Je genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding. * Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. * Je beschikt over sterke administratieve en commerciële vaardigheden. * Je werkt vlot met de huidige communicatietools en MS toepassingen (Word, Excel).
                          plus
                          NOUVEAU
                          Willemot Bijzonder Verzekeringsbestuur NV * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Medewerker Accountancy zorg je voor een correcte en efficiënte financiële werking binnen OVB Willemot. Je combineert operationele boekhouding, facturatie en analytische taken met een scherp oog voor detail en kwaliteit. Je boekt bankverrichtingen, facturen, loonboekingen en commissies in. Je volgt betalingen en rappels op, zorgt voor verzending en opvolging van termijnkwijtingen. Je berekent de vennootschapsbelasting en BTW en zorgt voor de diverse aangiftes (ev met externe hulp). Je ondersteunt bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen. Daarnaast werk je mee aan rapporteringen en analyses, en beheer je samen met HR ons wagenpark en de bijhorende administratie. Een veelzijdige functie waarin je boekhoudkundige kennis, precisie en teamspirit inzet om
                          Willemot Bijzonder Verzekeringsbestuur NV * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als Medewerker Accountancy zorg je voor een correcte en efficiënte financiële werking binnen OVB Willemot. Je combineert operationele boekhouding, facturatie en analytische taken met een scherp oog voor detail en kwaliteit. Je boekt bankverrichtingen, facturen, loonboekingen en commissies in. Je volgt betalingen en rappels op, zorgt voor verzending en opvolging van termijnkwijtingen. Je berekent de vennootschapsbelasting en BTW en zorgt voor de diverse aangiftes (ev met externe hulp). Je ondersteunt bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen. Daarnaast werk je mee aan rapporteringen en analyses, en beheer je samen met HR ons wagenpark en de bijhorende administratie. Een veelzijdige functie waarin je boekhoudkundige kennis, precisie en teamspirit inzet om
                          plus
                          NOUVEAU
                          HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Als IT & ERP Support Specialist zorg jij dat onze digitale tools niet alleen werken, maar écht het verschil maken. Je bent hét aanspreekpunt voor ERP, IT en verdere digitalisering in de organisatie. Van het implementeren van nieuwe technologieën tot het trainen van collega's: jij zorgt ervoor dat onze digitale systemen nog slimmer en efficiënter gebruikt worden binnen alle teams. * ERP implementatie & beheer: ondersteunen bij de opstart, integratie en optimalisatie van ons ERP-systeem ( Plan De Campagne), inclusief modules voor CRM, offertes, aankoop, voorraadbeheer, productie en facturatie. * Gebruikerssupport & opleiding: fungeren als interne helpdesk, troubleshooter en trainer voor key-users en collega's in alle afdelingen.
                          HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Als IT & ERP Support Specialist zorg jij dat onze digitale tools niet alleen werken, maar écht het verschil maken. Je bent hét aanspreekpunt voor ERP, IT en verdere digitalisering in de organisatie. Van het implementeren van nieuwe technologieën tot het trainen van collega's: jij zorgt ervoor dat onze digitale systemen nog slimmer en efficiënter gebruikt worden binnen alle teams. * ERP implementatie & beheer: ondersteunen bij de opstart, integratie en optimalisatie van ons ERP-systeem ( Plan De Campagne), inclusief modules voor CRM, offertes, aankoop, voorraadbeheer, productie en facturatie. * Gebruikerssupport & opleiding: fungeren als interne helpdesk, troubleshooter en trainer voor key-users en collega's in alle afdelingen.
                          plus
                          Delino Nv * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - Word jij onze nieuwe smaakmaker in klantbeleving? Werken bij Délino, een smaakvol succes! Vanuit onze vestiging in Knokke-Heist maken we bij Délino al meer dan 40 jaar de lekkerste warme sauzen, koude sauzen en vinaigrettes. We werken steeds met topingrediënten én een flinke portie liefde voor ons vak. Als hecht familiebedrijf draait bij ons alles om samenwerken en het creëren van smaakmomenten die mensen verbinden. Bij Délino maken we het verschil met uitstekende service. Als klantgerichte en gedreven Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij helpt met vragen, problemen en bestellingen en zorgt dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Je zet graag problemen om in oplossingen en denkt actief mee over het verbeteren van onze processen.
                          Delino Nv * KNOKKE-HEIST - Solliciteer als één van de eersten - Word jij onze nieuwe smaakmaker in klantbeleving? Werken bij Délino, een smaakvol succes! Vanuit onze vestiging in Knokke-Heist maken we bij Délino al meer dan 40 jaar de lekkerste warme sauzen, koude sauzen en vinaigrettes. We werken steeds met topingrediënten én een flinke portie liefde voor ons vak. Als hecht familiebedrijf draait bij ons alles om samenwerken en het creëren van smaakmomenten die mensen verbinden. Bij Délino maken we het verschil met uitstekende service. Als klantgerichte en gedreven Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij helpt met vragen, problemen en bestellingen en zorgt dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Je zet graag problemen om in oplossingen en denkt actief mee over het verbeteren van onze processen.
                          plus
                          NOUVEAU
                          Eurofins Asbestos Testing Belgium nv * NAZARETH-DE PINTE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Eurofins is wereldleider in life-sciences en laboratoriumanalyses, met een diepe maatschappelijke missie: bijdragen aan een schonere en veiligere wereld. In onze milieudivisie voeren we chemische, fysieke en biologische analyses uit op water, bodem en meer, en leveren wij cruciale inzichten om milieu-uitdagingen proactief aan te pakken. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent gefascineerd door het optimaliseren van processen en het realiseren van efficiëntieverbeteringen. * Je hebt oog voor details én het grote plaatje: je begrijpt zowel operationele knelpunten als strategische impact. * Je wil leidinggeven én inspireren: je ziet jezelf niet alleen als manager, maar ook als mentor en coach. * Je zoekt een rol met impact: zowel op klanttevredenheid als op de inter
                          Eurofins Asbestos Testing Belgium nv * NAZARETH-DE PINTE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Eurofins is wereldleider in life-sciences en laboratoriumanalyses, met een diepe maatschappelijke missie: bijdragen aan een schonere en veiligere wereld. In onze milieudivisie voeren we chemische, fysieke en biologische analyses uit op water, bodem en meer, en leveren wij cruciale inzichten om milieu-uitdagingen proactief aan te pakken. Jouw verantwoordelijkheden * Je bent gefascineerd door het optimaliseren van processen en het realiseren van efficiëntieverbeteringen. * Je hebt oog voor details én het grote plaatje: je begrijpt zowel operationele knelpunten als strategische impact. * Je wil leidinggeven én inspireren: je ziet jezelf niet alleen als manager, maar ook als mentor en coach. * Je zoekt een rol met impact: zowel op klanttevredenheid als op de inter
                          plus
                          HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Je groeit in een eindverantwoordelijke rol voor finance & HR en neemt gaandeweg de taken over. * Digitalisering trekken – Je optimaliseert de financiële processen: automatisering van facturatie en betalingen, digitalisering van documenten, e-invoicing, en verbeterde rapportering in het ERP. Zo mag jij vanaf dag 1 meewerken aan de implementatie van een nieuw (boekhoud)pakket. * Boekhouding & rapportering – Je voert de boekhouding van onze entiteiten, beheert klanten/leveranciers, verwerkt bankverrichtingen en betalingen, boekt lonen en bewaakt de kaspositie. Je maakt maandelijkse resultaten en zorgt voor heldere rapportering aan de . * Facturatie & debiteuren – Je houdt projecten en data in het ERP up-to-date, factureert (deelfacturatie o.b.v. projectvoortgang), beheert openstaande post
                          HANDSAEME MACHINERY * IZEGEM - Solliciteer als één van de eersten - Wat ga je doen? Je groeit in een eindverantwoordelijke rol voor finance & HR en neemt gaandeweg de taken over. * Digitalisering trekken – Je optimaliseert de financiële processen: automatisering van facturatie en betalingen, digitalisering van documenten, e-invoicing, en verbeterde rapportering in het ERP. Zo mag jij vanaf dag 1 meewerken aan de implementatie van een nieuw (boekhoud)pakket. * Boekhouding & rapportering – Je voert de boekhouding van onze entiteiten, beheert klanten/leveranciers, verwerkt bankverrichtingen en betalingen, boekt lonen en bewaakt de kaspositie. Je maakt maandelijkse resultaten en zorgt voor heldere rapportering aan de . * Facturatie & debiteuren – Je houdt projecten en data in het ERP up-to-date, factureert (deelfacturatie o.b.v. projectvoortgang), beheert openstaande post
                          plus
                          Empress Development BVBA * WAREGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zoeken voor onmiddellijke indiensttreding voor ons kantoor in Waregem een pittige ' Translation Assistant' om onze verdere groeiprognoses kwalitatief te ondersteunen. Jouw verantwoordelijkheden * Als Translation Assistant volg je de vertaalprojecten nauwgezet op en zorg je mee voor een administratieve verwerking in samenspraak met de andere teamleden (opmaak – versturen én opvolgen van offertes – facturatie – opvolging van betalingen - …); * Je ontvangt alle binnenkomende mails en telefoons; * Je verzekert een efficiënt, doortastend contact met onze juristen/vertalers en native speakers (zowel telefonisch als per e-mail) voor wie je een eerste aanspreekpunt bent; * Je waakt over deadlines, bewaart het overzicht van documenten die uitgestuurd dienen te worden ( helicopterview);
                          Empress Development BVBA * WAREGEM - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Wij zoeken voor onmiddellijke indiensttreding voor ons kantoor in Waregem een pittige ' Translation Assistant' om onze verdere groeiprognoses kwalitatief te ondersteunen. Jouw verantwoordelijkheden * Als Translation Assistant volg je de vertaalprojecten nauwgezet op en zorg je mee voor een administratieve verwerking in samenspraak met de andere teamleden (opmaak – versturen én opvolgen van offertes – facturatie – opvolging van betalingen - …); * Je ontvangt alle binnenkomende mails en telefoons; * Je verzekert een efficiënt, doortastend contact met onze juristen/vertalers en native speakers (zowel telefonisch als per e-mail) voor wie je een eerste aanspreekpunt bent; * Je waakt over deadlines, bewaart het overzicht van documenten die uitgestuurd dienen te worden ( helicopterview);
                          plus
                          STEENHAUT BVBA * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. Werfleider - Jouw verantwoordelijkheden - Functie - Operationeel werfbeheer * Je organiseert de dagelijkse werkzaamheden op de werf en geeft duidelijke instructies aan de ploegchefs en de . * Je bewaakt de voortgang, kwaliteit én
                          STEENHAUT BVBA * 8540 Deerlijk, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - De onderneming Steenhaut is een toonaangevende speler in de groene sector met meer dan 50 jaar expertise in tuin- en landschapsaanleg. Hun ervaren team realiseert duurzame, esthetische en functionele buitenomgevingen voor zowel particuliere klanten als de publieke sector. Vanuit hun vestiging in Deerlijk biedt Steenhaut een breed aanbod aan: van ontwerp en aanleg van tuinen tot onderhoud, rioleringswerken, verhardingen en wegeniswerken. Hun aanpak is gestoeld op vakmanschap, innovatie en klantgerichtheid, met een sterke focus op kwaliteit en precisie. Werfleider - Jouw verantwoordelijkheden - Functie - Operationeel werfbeheer * Je organiseert de dagelijkse werkzaamheden op de werf en geeft duidelijke instructies aan de ploegchefs en de . * Je bewaakt de voortgang, kwaliteit én
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus