Candidature facile
1
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Management
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
          1 sélectionné
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • Management
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Animateur/trice de distribution
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Agent de terrain
                          • Attaché/e à la direction financière
                          • Chargé/e de projet
                          • Directeur/trice financier/ière
                          • Acheteur/se
                          • Adjoint du directeur

                          Afficher plus
                          Management
                          Supprimer tous les filtres

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          9


                          Temps de trajet

                          Compétences


                          Management
                          116






                          Fonctions

                          IT
                          21






                          84 résultats pour Contact management à Maldegem dans un rayon de 30 km

                          Project Performance Manager

                          Iris - Ascot
                          Maldegem
                          Direct contact met management en instant beslissingen; werken in een dynamisch team van durvers en doeners. * Stakeholder management – identificeren, analyseren en actief beheren van de belangen en invloed van alle partijen die extern en intern betrokken zijn bij een bouwproject. (communicatie) * Time & cost management – je maakt de hoofdplanning op basis van interne templates en volgt op dat de korte‑termijnplanning (3 weken vooruit) tijdig wordt bijgestuurd door het bouwteam. * Conflict management - Je zal vertragingen detecteren en discussies oplossen, achterhaalt oorzaken, verzamelt bewijs en onderhandelt non-conformiteiten met aannemers/leveranciers. * HSE-management – je stuurt onze veiligheidsauditor op pad en organiseert het werk zo dat onmiddellijk actie onde
                          Direct contact met management en instant beslissingen; werken in een dynamisch team van durvers en doeners. * Stakeholder management – identificeren, analyseren en actief beheren van de belangen en invloed van alle partijen die extern en intern betrokken zijn bij een bouwproject. (communicatie) * Time & cost management – je maakt de hoofdplanning op basis van interne templates en volgt op dat de korte‑termijnplanning (3 weken vooruit) tijdig wordt bijgestuurd door het bouwteam. * Conflict management - Je zal vertragingen detecteren en discussies oplossen, achterhaalt oorzaken, verzamelt bewijs en onderhandelt non-conformiteiten met aannemers/leveranciers. * HSE-management – je stuurt onze veiligheidsauditor op pad en organiseert het werk zo dat onmiddellijk actie onde
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 83 offres d’emploi similaires.

                          People Management: Coachen, ontwikkelen en motiveren van het team met als doel het optimaal inzetten & ontwikkelen van de competenties, vaardigheden & know-how en het garanderen van een snelle & efficiënte opvolging van de activiteiten. * Technical Management: Als expert in jouw technisch expertise domein – Lifting – blijf je on top van alle nieuwe ontwikkelingen, school je jezelf hierin voortdurend bij en sta je klanten & collega's te woord met advies.
                          People Management: Coachen, ontwikkelen en motiveren van het team met als doel het optimaal inzetten & ontwikkelen van de competenties, vaardigheden & know-how en het garanderen van een snelle & efficiënte opvolging van de activiteiten. * Technical Management: Als expert in jouw technisch expertise domein – Lifting – blijf je on top van alle nieuwe ontwikkelingen, school je jezelf hierin voortdurend bij en sta je klanten & collega's te woord met advies.
                          plus

                          Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                          Azuro
                          Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                          Télétravail possible
                          Je geeft de persoon zelf de nodige toelichting en informatie of je brengt waar nodig de persoon in contact met de verschillende gespecialiseerde backoffice diensten. * Relevante eerdere ervaring is mooi meegenomen: als klantendienst of customer service adviseur, onthaalbediende of management assistent.
                          Je geeft de persoon zelf de nodige toelichting en informatie of je brengt waar nodig de persoon in contact met de verschillende gespecialiseerde backoffice diensten. * Relevante eerdere ervaring is mooi meegenomen: als klantendienst of customer service adviseur, onthaalbediende of management assistent.
                          plus
                          Je staat in voor het goed contact met de eindklanten bestuurt het project in al zijn fases:intake, data-conversie, parametrage, opleiding, opstart en nazorg. * Je rapporteert geregeld en duidelijk de status van de projecten aan management en projectleiders.
                          Je staat in voor het goed contact met de eindklanten bestuurt het project in al zijn fases:intake, data-conversie, parametrage, opleiding, opstart en nazorg. * Je rapporteert geregeld en duidelijk de status van de projecten aan management en projectleiders.
                          plus
                          NOUVEAU
                          SecuRoad NV * EVERGEM - Solliciteer als één van de eersten - Takenpakket - Je gaat actief op zoek naar nieuwe opportuniteiten bij steden, gemeenten, gewesten en politiezones om mobiliteitsoplossingen onder de aandacht te brengen. Je weet mobiliteitsbehoeften bij overheden scherp te analyseren en om te zetten in sterke commerciële voorstellen die aansluiten bij hun werking en noden. Je begeleidt verkooptrajecten die vaak complex en langdurig zijn, waarbij aanbestedingsprocedures en overlegmomenten een centrale rol spelen. Je brengt oplossingen op maat helder en overtuigend over en weet verschillende stakeholders mee te nemen in het verhaal. Je onderhoudt bestaande klantrelaties op een professionele manier en bouwt tegelijk actief nieuwe contacten uit tot duurzame samenwerkingen. Je stemt technische en administratieve ondersteuning vlot af in nauwe samenwerking met inte
                          SecuRoad NV * EVERGEM - Solliciteer als één van de eersten - Takenpakket - Je gaat actief op zoek naar nieuwe opportuniteiten bij steden, gemeenten, gewesten en politiezones om mobiliteitsoplossingen onder de aandacht te brengen. Je weet mobiliteitsbehoeften bij overheden scherp te analyseren en om te zetten in sterke commerciële voorstellen die aansluiten bij hun werking en noden. Je begeleidt verkooptrajecten die vaak complex en langdurig zijn, waarbij aanbestedingsprocedures en overlegmomenten een centrale rol spelen. Je brengt oplossingen op maat helder en overtuigend over en weet verschillende stakeholders mee te nemen in het verhaal. Je onderhoudt bestaande klantrelaties op een professionele manier en bouwt tegelijk actief nieuwe contacten uit tot duurzame samenwerkingen. Je stemt technische en administratieve ondersteuning vlot af in nauwe samenwerking met inte
                          plus
                          Als financieel directeur ben je verantwoordelijk voor het financieel management en je speelt ook een cruciale rol in het strategisch beleid van onze organisatie. Je hebt de nodige financiële kennis en know how op vlak van boekhouding, opstellen jaarrekeningen en begroting, doorgedreven financiële analyse, financiële rapportage en contact met de externe
                          Als financieel directeur ben je verantwoordelijk voor het financieel management en je speelt ook een cruciale rol in het strategisch beleid van onze organisatie. Je hebt de nodige financiële kennis en know how op vlak van boekhouding, opstellen jaarrekeningen en begroting, doorgedreven financiële analyse, financiële rapportage en contact met de externe
                          plus
                          Vlaamse Jeugdherbergen * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze jeugdherberg "De Draecke" te Gent, zijn we op zoek naar een inwonende beheerder/manager. Heb je een passie voor jeugd- & sociaal toerisme en andere culturen en is dit jouw droomjob, neem dan deze vacature even door en aarzel niet je kandidaat te stellen. Jouw verantwoordelijkheden - Als beheerder heb je het dagelijks beheer over de jeugdherberg in handen. * Je geeft leiding aan de . * Je onderhoudt contacten met de gasten, , stedelijke overheden en buurtbewoners. * Het aannemen en verwerken van reservaties, boekhouding, receptiewerk, personeelsadministratie e.a. behoren tot de administratieve taken. * Daarnaast spring je daar waar nodig bij. Zelf de handen uit de mouwen steken schrikt je dus niet af. * Je onderhoudt de contacten met de bestaande klanten en gaat actief op zoek
                          Vlaamse Jeugdherbergen * GENT - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze jeugdherberg "De Draecke" te Gent, zijn we op zoek naar een inwonende beheerder/manager. Heb je een passie voor jeugd- & sociaal toerisme en andere culturen en is dit jouw droomjob, neem dan deze vacature even door en aarzel niet je kandidaat te stellen. Jouw verantwoordelijkheden - Als beheerder heb je het dagelijks beheer over de jeugdherberg in handen. * Je geeft leiding aan de . * Je onderhoudt contacten met de gasten, , stedelijke overheden en buurtbewoners. * Het aannemen en verwerken van reservaties, boekhouding, receptiewerk, personeelsadministratie e.a. behoren tot de administratieve taken. * Daarnaast spring je daar waar nodig bij. Zelf de handen uit de mouwen steken schrikt je dus niet af. * Je onderhoudt de contacten met de bestaande klanten en gaat actief op zoek
                          plus
                          Je haalt energie uit communiceren en onderhoudt vlot contact met klanten en het administratie f team. * Je hebt ervaring met change management en verbetertrajecten.
                          Je haalt energie uit communiceren en onderhoudt vlot contact met klanten en het administratie f team. * Je hebt ervaring met change management en verbetertrajecten.
                          plus
                          Als logistiek bediende maak je deel uit van het administratief team en sta je nauw in contact met het sales -en productieteam. Je behoudt goede contact en communiceert onze projectplanning goed met meerdere partijen zoals onze leveranciers, transporteurs, productiepartners, magazijnen en klanten.
                          Als logistiek bediende maak je deel uit van het administratief team en sta je nauw in contact met het sales -en productieteam. Je behoudt goede contact en communiceert onze projectplanning goed met meerdere partijen zoals onze leveranciers, transporteurs, productiepartners, magazijnen en klanten.
                          plus
                          Je onderhoudt een intensief contact met klanten, rederijen, transporteurs, overzeese agenten en andere belanghebbenden om ervoor te zorgen dat zendingen volgens plan verlopen en eventuele problemen tijdig worden opgelost. * Bij voorkeur een bachelor diploma Logistiek Management of gelijkwaardig door ervaring * Een gedegen kennis van Office 365 en affiniteit met Transport Management Systemen
                          Je onderhoudt een intensief contact met klanten, rederijen, transporteurs, overzeese agenten en andere belanghebbenden om ervoor te zorgen dat zendingen volgens plan verlopen en eventuele problemen tijdig worden opgelost. * Bij voorkeur een bachelor diploma Logistiek Management of gelijkwaardig door ervaring * Een gedegen kennis van Office 365 en affiniteit met Transport Management Systemen
                          plus

                          Senior Consultant M&A

                          Business Solutions bv
                          Merelbeke, 9820 Merelbeke-Melle, België
                          Zo vindt onze CEO Nikolas Vandelanotte het belangrijk om een persoonlijk contact te hebben met alle collega's in de verschillende kantoren. Binnen onze Corporate Finance-praktijk adviseer je en bedrijven tijdens strategische sleutelmomenten zoals overnames, fusies, kapitaalrondes en management buy-outs.
                          Zo vindt onze CEO Nikolas Vandelanotte het belangrijk om een persoonlijk contact te hebben met alle collega's in de verschillende kantoren. Binnen onze Corporate Finance-praktijk adviseer je en bedrijven tijdens strategische sleutelmomenten zoals overnames, fusies, kapitaalrondes en management buy-outs.
                          plus
                          Je werkt nauw samen met de en helpt hen met hun juridische en fiscale vragen (management fees, bestuursvergoedingen…) * Je doet werk achter de schermen, maar hebt ook direct contact met onze cliënten om hen met raad en daad bij te staan.
                          Je werkt nauw samen met de en helpt hen met hun juridische en fiscale vragen (management fees, bestuursvergoedingen…) * Je doet werk achter de schermen, maar hebt ook direct contact met onze cliënten om hen met raad en daad bij te staan.
                          plus
                          Je staat in direct contact met After-Sales Service, Engineering, Productie en QA. * Uitstekende project management skills: uitwerken planning, opvolgen van activiteiten en issues/risico's tijdig escaleren
                          Je staat in direct contact met After-Sales Service, Engineering, Productie en QA. * Uitstekende project management skills: uitwerken planning, opvolgen van activiteiten en issues/risico's tijdig escaleren
                          plus
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          Daarom is het ons doel om onze teams verder uit te breiden met een MANAGEMENT TRAINEE aan wie we uitdagingen en kansen bieden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je hebt een bachelor of masteropleiding (supply chain management, TEW, logistiek management, ind.
                          plus
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          plus
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          Senior Homes Bvba * Deinze, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Sales en Marketing Manager - Deinze - Verantwoordelijkheden * Je staat zelf mee in voor de verhuur en verkoop van assistentiewoningen, van A tot Z, inclusief de nodige administratie. Daarnaast neem je ook de lead in de verkopen naar en in de herverkoop bij potentiële klanten. Je staat mee in voor een vlotte overdracht van een dossier naar de woonassistenten. Je beheerst de nodige skills om onze commerciële boodschap steeds op de juiste manier in de kijker te zetten en werkt hiervoor nauw samen met onze en onze externe marketingpartner. Vanuit deze hands-on functie breiden we jouw verantwoordelijkheden stapsgewijs uit. Waar we steeds de focus leggen op het resultaatgericht rapporteren naar onze en het opnemen van een coachende rol naar jouw team.
                          plus
                          You lead commercial negotiations in line with the company's pricing policy, ensuring smooth contract management and rigorous follow-up of all commitments. * Excellent negotiation and commercial relationship management skills.
                          You lead commercial negotiations in line with the company's pricing policy, ensuring smooth contract management and rigorous follow-up of all commitments. * Excellent negotiation and commercial relationship management skills.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Contact management à Maldegem?

                          Salaire moyen par an
                          50.100 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Contact management à Maldegem est de 50.100 €. Les salaires de Contact management à Maldegem vont de 42.900 € à 60.600 €.