Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Secteur de la vente
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • Administration
                          • Vente
                          • Account Executive
                          • Adjoint/e de vente
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Conseiller en personnel
                          • Account Manager Junior
                          • Apprenti/e
                          • Automaticien/ne
                          • Chargé/e de projet
                          • Adjoint du directeur

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          27


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Secteur de la vente
                          29

                          IT
                          21





                          133 résultats pour Consultant E En Ressources Humaines Junior à Kuurne dans un rayon de 30 km

                          Jr. HR Generalist

                          Group Hugo Ceusters-SMCS N.V.
                          Berchem, 2600 Antwerpen, België
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          Je werkgever is Ceusters NV , een fijn familiebedrijf dat een brede waaier van diensten aan commercieel vastgoed in België aanbied, gaande van advies rond ontwikkeling tot exploitatie, marketing en het beheer ervan (). Ceusters is op de Belgische markt één van de grootste dienstverleners en dus een solide en sterke speler met langetermijnvisie. * Je beheert de vacatures van A tot Z. Dit gaat van de intake met de hiring manager tot het schrijven van de vacaturetekst en het kiezen van de juiste kanalen (o.a. via LinkedIn, social media, jobboards, …); * Je denkt mee na over onze employer branding en implementeert de besproken acties; * Je draag mee de verantwoordelijkheid over training en development; * Je bent mee verantwoordelijk voor het implementeren en coördineren van HR processen en -initiatieven; * Je identificeert proactief kansen voor de verbetering van HR-proce
                          plus
                          We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Dit bedrijf staat bekend om zijn stabiele werkomgeving en persoonlijke aanpak. Als bediende personeelsdienst ben je een belangrijke schakel in het HR-verhaal en draag je bij aan een positieve werkcultuur. Hier krijg je de kans om echt impact te maken en mee te groeien met een organisatie die haar medewerkers waardeert. * Je zorgt voor een correcte administratie van personeelsdossiers, volgt processen op en ondersteunt bij projecten. * Denk aan het beheren van documenten, het opvolgen van prestaties en het coördineren van sollicitatiegesprekken. * Daarnaast help je bij praktische zaken zoals wagenparkbeheer en fietsleasing. * Je bent dus niet alleen bezig met cijfers
                          We gaan telkens voluit voor de 'Perfect Match' tussen werkgever en sollicitant! Dit bedrijf staat bekend om zijn stabiele werkomgeving en persoonlijke aanpak. Als bediende personeelsdienst ben je een belangrijke schakel in het HR-verhaal en draag je bij aan een positieve werkcultuur. Hier krijg je de kans om echt impact te maken en mee te groeien met een organisatie die haar medewerkers waardeert. * Je zorgt voor een correcte administratie van personeelsdossiers, volgt processen op en ondersteunt bij projecten. * Denk aan het beheren van documenten, het opvolgen van prestaties en het coördineren van sollicitatiegesprekken. * Daarnaast help je bij praktische zaken zoals wagenparkbeheer en fietsleasing. * Je bent dus niet alleen bezig met cijfers
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 131 offres d’emploi similaires.

                          Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Roeselare ben jij de verbindende factor tussen bedrijven die op zoek zijn naar het juiste arbeidersprofiel en onze gespecialiseerde HR-diensten. Je adviseert, ondersteunt en begeleidt klanten bij hun personeelsuitdagingen en zorgt telkens voor de perfecte match. * Je analyseert de personeelsbehoefte van klanten en biedt gerichte, op maat gemaakte oplossingen voor arbeidersprofielen * Je adviseert klanten rond HR-beleid, arbeidsvoorwaarden en talentontwikkeling. * Je bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als kandidaten en streeft naar de ideale samenwerking. Je start de dag met een koffie en een gezellige teammeeting. Vervolgens werk je intensief samen met klanten en ga je ac
                          Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Roeselare ben jij de verbindende factor tussen bedrijven die op zoek zijn naar het juiste arbeidersprofiel en onze gespecialiseerde HR-diensten. Je adviseert, ondersteunt en begeleidt klanten bij hun personeelsuitdagingen en zorgt telkens voor de perfecte match. * Je analyseert de personeelsbehoefte van klanten en biedt gerichte, op maat gemaakte oplossingen voor arbeidersprofielen * Je adviseert klanten rond HR-beleid, arbeidsvoorwaarden en talentontwikkeling. * Je bouwt duurzame relaties op met zowel klanten als kandidaten en streeft naar de ideale samenwerking. Je start de dag met een koffie en een gezellige teammeeting. Vervolgens werk je intensief samen met klanten en ga je ac
                          plus
                          Ze maken deel uit van de Amerikaanse groep Carpenter met HQ EMEA & APAC in Brussel en productiesites in Wetteren en Roeselare. Bij Carpenter Roeselare voorzien ze al meer dan 50 jaar comfort als grootste producent van polyurethaanschuim en vele gerelateerde producten. Met een focus op innovatie, kwaliteit, comfort, technologie, milieuvriendelijkheid en service staan ze dicht bij hun klanten. Hun producten voldoen aan de ISO 9001 en OEKO-Tex normen. Over het hele continent, vertrouwen producenten van meubels, matrassen, automobiel toepassingen en verpakkings-producten op de polyurethaan-schuimproducten van Carpenter Belgium BV om hun producten comfortabeler en verkoopbaarder te maken. In Roeselare zijn ze groeiend en bieden ze werk aan
                          Ze maken deel uit van de Amerikaanse groep Carpenter met HQ EMEA & APAC in Brussel en productiesites in Wetteren en Roeselare. Bij Carpenter Roeselare voorzien ze al meer dan 50 jaar comfort als grootste producent van polyurethaanschuim en vele gerelateerde producten. Met een focus op innovatie, kwaliteit, comfort, technologie, milieuvriendelijkheid en service staan ze dicht bij hun klanten. Hun producten voldoen aan de ISO 9001 en OEKO-Tex normen. Over het hele continent, vertrouwen producenten van meubels, matrassen, automobiel toepassingen en verpakkings-producten op de polyurethaan-schuimproducten van Carpenter Belgium BV om hun producten comfortabeler en verkoopbaarder te maken. In Roeselare zijn ze groeiend en bieden ze werk aan
                          plus
                          NOUVEAU
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          Bij Willems Veranda's bouwen we al meer dan 40 jaar aan meer dan alleen veranda's, pergola's en buitenkamers — we bouwen aan comfort, kwaliteit en een thuisgevoel. Met meer dan 150 medewerkers in productie, montage, techniek en administratie zijn we een gevestigde waarde in België. Onze warme, no-nonsense bedrijfscultuur en focus op teamwork vormen het fundament van ons succes. Ben jij de ambitieuze medewerker die al een gedegen ervaring heeft in payroll/HR-administratie en nu wil doorgroeien naar een bredere rol met ook soft HR-taken? Als HR Advisor vorm je samen met je HR-collega een hecht en complementair HR-duo. Jullie dragen samen verantwoordelijkheid over de dagelijkse HR-werking en ondersteunen medewerkers en leidinggevenden op
                          plus
                          Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                          Voor onze klant Carpenter Belgium BV, marktleider in schuimproducten voor diverse industriële toepassingen, zijn we voor de productiesite in Roeselare op zoek naar een generalistische HR Business Partner op voltijdse basis die energie haalt uit zowel menselijk contact als payroll en HR-administratie. * Ben je voor de site in Roeselare het aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen en verantwoordelijk voor alle operationele HR-taken zoals payroll, tijdsregistratie, opvolging en administratie voor tijdelijke werknemers, ziekteverzuim, evaluaties & arbeidsongevallen. * Ga je samen met alle betrokkenen op zoek naar de juiste HR-oplossing om de lokale noden van de business op te vangen op vlak van rekrutering, ontwikkeling & opleiding en andere. * Ben je contactpersoon voor de sociale partners , lid va
                          plus
                          Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Roeselare ben jij het aanspreekpunt voor bedrijven en kandidaten. Je luistert naar de noden van je klanten, zoekt actief naar passende profielen en begeleidt het hele selectieproces. * Je begint je dag met een kop koffie of thee en een korte teammeeting. * Je bekijkt welke vacatures urgent zijn en welke kandidaten je wil contacteren. * Je schrijft heldere en aantrekkelijke vacatureteksten. * Je belt met klanten, voert selectiegesprekken en volgt alles netjes op. * Je bent graag in contact met mensen en weet hoe je gesprekken voert. * Je hebt een sterke interesse in arbeidersprofielen en verschillende sectoren. * Je denkt mee met klanten, durft advies te geven en ha
                          Als HR Consultant bij TRIXXO Jobs in Roeselare ben jij het aanspreekpunt voor bedrijven en kandidaten. Je luistert naar de noden van je klanten, zoekt actief naar passende profielen en begeleidt het hele selectieproces. * Je begint je dag met een kop koffie of thee en een korte teammeeting. * Je bekijkt welke vacatures urgent zijn en welke kandidaten je wil contacteren. * Je schrijft heldere en aantrekkelijke vacatureteksten. * Je belt met klanten, voert selectiegesprekken en volgt alles netjes op. * Je bent graag in contact met mensen en weet hoe je gesprekken voert. * Je hebt een sterke interesse in arbeidersprofielen en verschillende sectoren. * Je denkt mee met klanten, durft advies te geven en ha
                          plus
                          We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je integreert technieken zoals elektriciteit, verwarming, ventilatie en sanitair in het uitvoeringsplan zodat alles perfect klopt op de werf. * Kennis van ruwbouw, technieken en afwerking; inzicht in interieurdetails is een plus. * Vlot met CAD- en ontwerptools (AutoCAD, SketchUp, Revit of vergelijkbaar). *
                          We combineren technisch vakmanschap met een persoonlijke aanpak en korte communicatielijnen. Ben jij iemand met een passie voor bouwen én ontwerpen? Je combineert bouwkundig en technisch inzicht met oog voor detail, en zorgt ervoor dat onze werven tot in de puntjes voorbereid zijn. * Je werkt plannen uit op basis van architectuur- of opmetingsplannen en vertaalt ze naar uitvoeringsklare tekeningen in 2D en/of 3D. * Je integreert technieken zoals elektriciteit, verwarming, ventilatie en sanitair in het uitvoeringsplan zodat alles perfect klopt op de werf. * Kennis van ruwbouw, technieken en afwerking; inzicht in interieurdetails is een plus. * Vlot met CAD- en ontwerptools (AutoCAD, SketchUp, Revit of vergelijkbaar). *
                          plus
                          Heb je al een rijke ervaring achter de rug als Senior Java Developer en zoek jij een tof bedrijf waar je kan samenwerken met die dezelfde passie in IT & development delen in regio Roeselare? Hecht jij ook belang aan een goede work-life balance én de kans op verdere groei op professioneel vlak? Je hebt de kans om te werken bij een internationaal groeiend bedrijf, dit wil zeggen: dat je deel zal uitmaken van een innovatieve en dynamische werkomgeving; maar die de 'personal touch' blijft belangrijk vinden en een werkomgeving wenst te creëren waar dat zaken bespreekbaar zijn. Hier zal je als werknemer de kans krijgen om aan boeiende en uitdagende projecten te werken, waarbij technologische vernieuwing en experiment centraal staan. Er is een duidelijk en t
                          Heb je al een rijke ervaring achter de rug als Senior Java Developer en zoek jij een tof bedrijf waar je kan samenwerken met die dezelfde passie in IT & development delen in regio Roeselare? Hecht jij ook belang aan een goede work-life balance én de kans op verdere groei op professioneel vlak? Je hebt de kans om te werken bij een internationaal groeiend bedrijf, dit wil zeggen: dat je deel zal uitmaken van een innovatieve en dynamische werkomgeving; maar die de 'personal touch' blijft belangrijk vinden en een werkomgeving wenst te creëren waar dat zaken bespreekbaar zijn. Hier zal je als werknemer de kans krijgen om aan boeiende en uitdagende projecten te werken, waarbij technologische vernieuwing en experiment centraal staan. Er is een duidelijk en t
                          plus
                          Nos produits innovants – conçus à partir des besoins réels en pharmacie – aident les officines à se développer et à mieux servir leurs patients. En tant que Délégué(e) Pharmaceutique, vous jouez un rôle clé dans cette mission. * L'envie de performer et de vous améliorer en continu * Une ouverture au coaching et à la remise en question * Votre résidence en région Bruxelles ou Brabant Wallon (indispensable pour éviter les embouteillages
                          Nos produits innovants – conçus à partir des besoins réels en pharmacie – aident les officines à se développer et à mieux servir leurs patients. En tant que Délégué(e) Pharmaceutique, vous jouez un rôle clé dans cette mission. * L'envie de performer et de vous améliorer en continu * Une ouverture au coaching et à la remise en question * Votre résidence en région Bruxelles ou Brabant Wallon (indispensable pour éviter les embouteillages
                          plus
                          Depuis le siège d'Orelia Zorg, vous êtes soutenu dans les domaines de la finance, du droit, du marketing et des ressources humaines. Nous proposons à nos résidents et à leur famille de passer des années en or. Nous mettons également tout en œuvre pour offrir à nos collaborateurs un environnement de travail agréable. * Vous travaillez en permanence sur une optimisation de la politique qualité. * Vous rationalisez les di érents processus dans l'organisation en termes de soins, logistique, administration. * Vous disposez de solides compétences en gestion générale et d'une connaissance approfondie des di érents aspects commerciaux. * Vous avez une connaissance approfondie de la législation belge en matière de santé. * Une fonction variée
                          Depuis le siège d'Orelia Zorg, vous êtes soutenu dans les domaines de la finance, du droit, du marketing et des ressources humaines. Nous proposons à nos résidents et à leur famille de passer des années en or. Nous mettons également tout en œuvre pour offrir à nos collaborateurs un environnement de travail agréable. * Vous travaillez en permanence sur une optimisation de la politique qualité. * Vous rationalisez les di érents processus dans l'organisation en termes de soins, logistique, administration. * Vous disposez de solides compétences en gestion générale et d'une connaissance approfondie des di érents aspects commerciaux. * Vous avez une connaissance approfondie de la législation belge en matière de santé. * Une fonction variée
                          plus
                          NOUVEAU
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          Fais grandir ton équipe et la meilleure agence spécialisée en élévation sur Liège ! * Développer le chiffre d'affaires en renforçant la présence de LOXAM Access auprès des entreprises locales (BTP, industries, collectivités…). * Piloter et motiver ton équipe au quotidien, organiser les tâches, soutenir les et maintenir l'esprit humain qui caractérise LOXAM. * En collaboration avec l'équipe de Grace-Hollogne, Liège Acces est la plus grande agence d'élévation de la région, avec un site de stockage moderne et un atelier parfaitement équipé. * Un poste stimulant avec autonomie et responsabilités dans un groupe international aux valeurs humaines o Formations internes en management, vente et techniques liées aux machines d'élévation
                          plus
                          Active en Europe depuis plus de 20 ans, elle se distingue par son modèle unique de contractant général, offrant un accompagnement complet de la conception jusqu'au chantier. Dans ce rôle stratégique, vous intervenez au tout début du projet, en garantissant sa faisabilité technique, son optimisation économique et sa bonne préparation avant la phase d'exécution. En tant que Project Manager Design, vous analysez, optimisez et chiffrez les projets afin de proposer des solutions performantes et compétitives. Vous êtes diplômé(e) en ingénierie (civil ou construction), en architecture, ou équivalent par l'expérience, et vous disposez d'au moins 5 ans d'expérience dans une fonction similaire en conception, étude ou optimisation de projets de construction. Vous parlez néerland
                          Active en Europe depuis plus de 20 ans, elle se distingue par son modèle unique de contractant général, offrant un accompagnement complet de la conception jusqu'au chantier. Dans ce rôle stratégique, vous intervenez au tout début du projet, en garantissant sa faisabilité technique, son optimisation économique et sa bonne préparation avant la phase d'exécution. En tant que Project Manager Design, vous analysez, optimisez et chiffrez les projets afin de proposer des solutions performantes et compétitives. Vous êtes diplômé(e) en ingénierie (civil ou construction), en architecture, ou équivalent par l'expérience, et vous disposez d'au moins 5 ans d'expérience dans une fonction similaire en conception, étude ou optimisation de projets de construction. Vous parlez néerland
                          plus
                          NOUVEAU
                          ZOUTMAN is een Belgisch familiebedrijf, gespecialiseerd in de productie en verwerking van zeezout. Vanuit onze vestigingen in Roeselare en Gent verschepen we dagelijks duizenden tonnen zout naar meer dan 60 landen wereldwijd. Ons zeezout wordt gebruikt als voedingszout, maar ook als onthardingszout, strooizout, landbouwzout en zelfs als zout voor zwembaden. * Na een interne opleiding neem jij het roer in handen van een dynamische klantenportefeuille in Vlaanderen en Nederland. B2B-spelers in waterbehandeling, (agro)industrie, voedingsindustrie én winterdiensten. * Je bent verantwoordelijk voor het commerciële traject van A tot Z. Van gerichte prospectie en slimme marketingacties tot persoonlijk contact, offertes en orderopvolging. * Je voert de commer
                          ZOUTMAN is een Belgisch familiebedrijf, gespecialiseerd in de productie en verwerking van zeezout. Vanuit onze vestigingen in Roeselare en Gent verschepen we dagelijks duizenden tonnen zout naar meer dan 60 landen wereldwijd. Ons zeezout wordt gebruikt als voedingszout, maar ook als onthardingszout, strooizout, landbouwzout en zelfs als zout voor zwembaden. * Na een interne opleiding neem jij het roer in handen van een dynamische klantenportefeuille in Vlaanderen en Nederland. B2B-spelers in waterbehandeling, (agro)industrie, voedingsindustrie én winterdiensten. * Je bent verantwoordelijk voor het commerciële traject van A tot Z. Van gerichte prospectie en slimme marketingacties tot persoonlijk contact, offertes en orderopvolging. * Je voert de commer
                          plus
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          Tirez-vous de l'énergie d'un traitement précis des salaires et aimez-vous en même temps réfléchir aux processus RH et aux améliorations possibles ? En tant que Payroll Manager, vous êtes le point de contact central pour tout ce qui concerne la paie et l'administration du personnel. – Préparer et traiter les salaires en collaboration avec le secrétariat social • Vous avez de l'expérience en payroll et en administration du personnel, idéalement avec SD Worx (Eblox) et Protime. • Vous êtes authentique, orienté(e) vers l'humain et appréciez un environnement de travail familial. La possibilité de travailler en mode hybride (1 jour de télétravail).
                          plus
                          Vous êtes un leader naturel, vous vous épanouissez dans la relation humaine et la collaboration, et disposez de compétences en gestion d'équipe. Sa vision humaine de l'entreprise lui garantit un succès jamais démenti. Vous rejoignez l'équipe en tant que Financial Manager sous statut . * Vous veillez à l'optimisation des fonds propres pour maximiser le Return on Equity et en anticipant les impacts économiques et réglementaires. * Vous assurez l'Asset Liability Management pour une gestion des risques sous contrôle et vous supervisez la liquidité bancaire en veillant à la conformité réglementaire. * Vous supervisez en bonne proximité et en vous assurant du développement des compétences de vos collègues tout en encouragea
                          Vous êtes un leader naturel, vous vous épanouissez dans la relation humaine et la collaboration, et disposez de compétences en gestion d'équipe. Sa vision humaine de l'entreprise lui garantit un succès jamais démenti. Vous rejoignez l'équipe en tant que Financial Manager sous statut . * Vous veillez à l'optimisation des fonds propres pour maximiser le Return on Equity et en anticipant les impacts économiques et réglementaires. * Vous assurez l'Asset Liability Management pour une gestion des risques sous contrôle et vous supervisez la liquidité bancaire en veillant à la conformité réglementaire. * Vous supervisez en bonne proximité et en vous assurant du développement des compétences de vos collègues tout en encouragea
                          plus
                          Om senioren en hulpbehoevenden langer van hun vertrouwde omgeving te laten genieten helpt RusTThuiS vzw bij de zoektocht naar een ideale (zorg)assistent(e). RusTThuiS begeleidt zowel de zorgassistent als de familie en staat in voor alle administratie. De dienst is vergelijkbaar met een PAB persoonlijk assistent, maar dan voor senioren en logerend op de plaats van de zorg. Mevrouw is fysiek nog goed en wandelt vlot rond in huis met haar rollator. Ze woont in een mooi, warm huis waar ze zich thuis voelt en graag wil blijven wonen. Haar korte termijngeheugen is niet meer optimaal, maar verder is ze helder, opgewekt en geniet ze van de bezoekjes van haar kinderen en kleinkinderen. We zoeken iemand die haar ondersteunt bij de dagelijkse handelingen, het hu
                          Om senioren en hulpbehoevenden langer van hun vertrouwde omgeving te laten genieten helpt RusTThuiS vzw bij de zoektocht naar een ideale (zorg)assistent(e). RusTThuiS begeleidt zowel de zorgassistent als de familie en staat in voor alle administratie. De dienst is vergelijkbaar met een PAB persoonlijk assistent, maar dan voor senioren en logerend op de plaats van de zorg. Mevrouw is fysiek nog goed en wandelt vlot rond in huis met haar rollator. Ze woont in een mooi, warm huis waar ze zich thuis voelt en graag wil blijven wonen. Haar korte termijngeheugen is niet meer optimaal, maar verder is ze helder, opgewekt en geniet ze van de bezoekjes van haar kinderen en kleinkinderen. We zoeken iemand die haar ondersteunt bij de dagelijkse handelingen, het hu
                          plus
                          Bij Centrum BalanSS zijn we volop in ontwikkeling en daarom zoeken we een enthousiaste logopedist(e) die kinderen, jongeren én volwassenen met passie wil begeleiden. Of het nu gaat om taal- en spraakproblemen, leerstoornissen, neurologische vraagstukken of stemstoornissen, jij maakt het verschil! * Facturatie, opvolging van wanbetalers en communicatie met mutualiteiten nemen wij voor onze rekening, zodat jij je kunt concentreren op het belangrijkste: je cliënten. * Passie en gedrevenheid: Je haalt energie uit je werk en bent vastberaden om het beste uit elke cliënt te halen. Je hebt een hart voor je vak en streeft ernaar om met jouw expertise een echte impact te maken. * Zin om mee te bouwen aan ons centrum: Je denkt graag mee over de toekomst
                          Bij Centrum BalanSS zijn we volop in ontwikkeling en daarom zoeken we een enthousiaste logopedist(e) die kinderen, jongeren én volwassenen met passie wil begeleiden. Of het nu gaat om taal- en spraakproblemen, leerstoornissen, neurologische vraagstukken of stemstoornissen, jij maakt het verschil! * Facturatie, opvolging van wanbetalers en communicatie met mutualiteiten nemen wij voor onze rekening, zodat jij je kunt concentreren op het belangrijkste: je cliënten. * Passie en gedrevenheid: Je haalt energie uit je werk en bent vastberaden om het beste uit elke cliënt te halen. Je hebt een hart voor je vak en streeft ernaar om met jouw expertise een echte impact te maken. * Zin om mee te bouwen aan ons centrum: Je denkt graag mee over de toekomst
                          plus
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          Jij runt het kantoor en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Jij bent de onmisbare schakel tussen de TRIXXO en onze klanten. Een dienstenchequeconsulent(e) is een plantrekker en een krak in multi-tasken. Jij volgt je huishoudhulpen op van A tot Z. Dat betekent dat je hen onthaalt op kantoor, hun planning beheert, hun prestaties opvolgt en voor elke huishoudhulp de personeelsadministratie en loonverwerking voorbereidt. Jij bent het gezicht van TRIXXO en volgt de klant op, gaande van het intakegesprek tot het debiteurenbeheer. Dankzij je commercieel inzicht kan je goed inspelen op de noden van de klant en zorg je voor de perfecte match tussen huishoudhulp en klant. * Beheerst het Nederlands en hebt een degelijke basisk
                          plus
                          -Je kan vooral in eerste instantie luisteren naar hun wensen en kan je creativiteit kwijt in het ontwerpen van hun ideale winkelconcept. -Je staat in voor het opmaken van voorontwerpen tot uitvoeringsplannen en doet tussendoor het nodige overleg met onze klant in samenspraak met onze waarmee je ook nauw communiceert * Je hebt uitermate een passie voor interieur en beschikt over creatieve vaardigheden * Je denkt klant- en oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief * Je beschikt over de computervaardigheden, Vectorworks en MS-Office kent geen geheimen voor jou * Je kan goed communiceren en beheerst zowel de Nederlandse én Franse taal perfect * Je bent stipt en werkt accuraat de projecten tot in de puntjes af. * Je be
                          -Je kan vooral in eerste instantie luisteren naar hun wensen en kan je creativiteit kwijt in het ontwerpen van hun ideale winkelconcept. -Je staat in voor het opmaken van voorontwerpen tot uitvoeringsplannen en doet tussendoor het nodige overleg met onze klant in samenspraak met onze waarmee je ook nauw communiceert * Je hebt uitermate een passie voor interieur en beschikt over creatieve vaardigheden * Je denkt klant- en oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief * Je beschikt over de computervaardigheden, Vectorworks en MS-Office kent geen geheimen voor jou * Je kan goed communiceren en beheerst zowel de Nederlandse én Franse taal perfect * Je bent stipt en werkt accuraat de projecten tot in de puntjes af. * Je be
                          plus
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          Ben jij vlot in de omgang met collega's en patiënten? Je staat in nauw contact met de en jouw team van directe collega's. * Je bent verantwoordelijk voor het sensibiliseren en adviseren van je patiënten over mond- en tandhygiëne en het onderhoud van tandprothesen. * Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van het medisch-administratieve dossier van je patiënten. * Je bent verantwoordelijk voor het opruimen en schoonmaken van je werkruimte na een consultatie en het steriliseren van het gebruikte materiaal. * Je draagt bij tot de digitalisering en informatisering van de praktijkvoering en behandelplanning. * Je hebt bij voorkeur een eerste professionele ervaring als * Je hebt een positie
                          plus
                          Je verzorgt onderhoud- en herstellingswerkzaamheden aan alle modellen van BMW Motorrad. Dit volgens de werking en zin voor kwaliteit van het huis. * Je werkt in een team met ervaren motorfietstechniekers en je staat klaar voor elkaar. * Door een duidelijke communicatie tussen planning en atelier verloopt het werk vlot, correct en kwaliteitsvol. * Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klanttevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. * Je hebt een opleiding auto- en/of mototechnieken achter de rug. * Iemand met een passie voor motoren die elke dag klaar staat voor onze klanten en het team. * Je bent in het bezit van een motorrijbewijs en als plus ben je een actieve motorrijder. * Werkplezie
                          Je verzorgt onderhoud- en herstellingswerkzaamheden aan alle modellen van BMW Motorrad. Dit volgens de werking en zin voor kwaliteit van het huis. * Je werkt in een team met ervaren motorfietstechniekers en je staat klaar voor elkaar. * Door een duidelijke communicatie tussen planning en atelier verloopt het werk vlot, correct en kwaliteitsvol. * Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klanttevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. * Je hebt een opleiding auto- en/of mototechnieken achter de rug. * Iemand met een passie voor motoren die elke dag klaar staat voor onze klanten en het team. * Je bent in het bezit van een motorrijbewijs en als plus ben je een actieve motorrijder. * Werkplezie
                          plus
                          En tant que responsable de rayon en formation à Tournai, tu joues un rôle clé au sein de ton équipe. * Participer activement à la réflexion stratégique et à la mise en œuvre de notre projet collectif. * Offrir une expérience client fluide et inspirante : en ligne ou en magasin, garantir un service de qualité et une relation authentique. * Tu es mobile en Wallonie, prêt.e à accompagner nos projets là où ton impact sera le plus fort.
                          En tant que responsable de rayon en formation à Tournai, tu joues un rôle clé au sein de ton équipe. * Participer activement à la réflexion stratégique et à la mise en œuvre de notre projet collectif. * Offrir une expérience client fluide et inspirante : en ligne ou en magasin, garantir un service de qualité et une relation authentique. * Tu es mobile en Wallonie, prêt.e à accompagner nos projets là où ton impact sera le plus fort.
                          plus
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          L'acquisition, le stockage et l'approvisionnement en matériels leur coûtent en effet un temps précieux. Plus que jamais, nous croyons aujourd'hui en notre rôle d'inspirateur et de caisse de résonance. * Vous serez épaulé dans vos tâches par le service interne et votre chef de district avec qui vous travaillez en étroite collaboration - Que recevrez-vous en échange ? Postulez en ligne dès maintenant !
                          plus
                          Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en artikelbeheer. Bij drukte spring je af en toe bij aan de toonbank, maar dit is geen pure verkoopfunctie. * Opmaken en opvolgen van aankooporders bij leveranciers * Offertes opstellen en opvolgen * Bestell
                          Huis A. Suys in Lauwe (Menen) is een warme, familiale speciaalzaak met een sterk en uitgebreid assortiment aan ijzerwaren, elektrisch gereedschap, handgereedschap en bevestigingsmaterialen. Heb jij een passie voor techniek en gereedschappen? Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker met technische feeling en een administratieve focus. Je werkt nauw samen met de en bent een belangrijke schakel in de dagelijkse werking van de winkel. => De focus van deze functie ligt op administratie en artikelbeheer. Bij drukte spring je af en toe bij aan de toonbank, maar dit is geen pure verkoopfunctie. * Opmaken en opvolgen van aankooporders bij leveranciers * Offertes opstellen en opvolgen * Bestell
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Consultant E En Ressources Humaines Junior à Kuurne?

                          Salaire moyen par an
                          34.700 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Consultant E En Ressources Humaines Junior à Kuurne est de 34.700 €. Les salaires de Consultant E En Ressources Humaines Junior à Kuurne vont de 29.100 € à 43.800 €.