Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Administration
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Communication
                          • MS Excel
                          • Planification
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e technique
                          • Chargé/e de mission
                          • Adjoint/e logistique
                          • Administateur/trice d'e succession
                          • Administrateur comptable
                          • Administrateur/teuse logistique
                          • Administrateur/trice de données

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          5


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Administration
                          43






                          60 résultats pour Collaborateur Administratif à Poederlee dans un rayon de 30 km

                          Administratief Medewerker Antwerpen

                          Rasteli NV
                          Antwerpen
                          * Rasteli NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Groothandel – importeur in decoratieartikelen. Wij verkopen kaarsen, vazen, glas, aardewerk. Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Jouw verantwoordelijkheden Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. Jouw profiel De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Een basiskennis van het Frans is een plupunt. Ons aanbod Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne. Het startloon is volgens barema.
                          * Rasteli NV * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds Groothandel – importeur in decoratieartikelen. Wij verkopen kaarsen, vazen, glas, aardewerk. Onze klanten zijn decoratiewinkels, meubelzaken en tuincentra. Jouw verantwoordelijkheden Het takenpakket bestaat voornamelijk uit facturatie, coördinatie met de en klantencontact. Jouw profiel De belangrijkste markten zijn België en Frankrijk. Een basiskennis van het Frans is een plupunt. Ons aanbod Rasteli is een bedrijf met 12 medewerkers en gevestigd in een aangename locatie in Deurne. Het startloon is volgens barema.
                          plus
                          NOUVEAU
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Jouw verantwoordelijkheden - Jouw dag als polyvalent dossierbeheerder - Als Polyvalent Dossierbeheerder BOAR ben je flexibel inzetbaar voor onze verschillende kantoren om hen tijdelijk bij te staan op vlak van dossierbeheer. Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je doet dit hoofdzakelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen of vanuit je eigen thuiskantoor, met occasionele verplaatsingen naar de verschillende kantoren. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. Dankzij jouw inzet maken wij samen onze klanten nog meer tevreden! * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging.
                          plus
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          VANBREDA RISK & BENEFITS * Antwerpen * Franchise * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * In overleg met de relatie-of ga je soms mee op klantenbezoek.
                          plus
                          Le Groupe place l'humain au centre de ses préoccupations, tant ses collaborateurs que ses clients. Le Groupe P&V soutient une politique de diversité et d'inclusion lors du recrutement de ses collaborateurs.
                          Le Groupe place l'humain au centre de ses préoccupations, tant ses collaborateurs que ses clients. Le Groupe P&V soutient une politique de diversité et d'inclusion lors du recrutement de ses collaborateurs.
                          plus
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, op
                          Austin Bright * Berchem * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Locatie: Berchem - Sector: Accountancy - Tax - Legal - Team: 9 collega's | Hecht, warm en professioneel - Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen een boekhoudkantoor met een internationale blik? Voor onze vestiging in Berchem zoeken we een Associate Financiële Administratie die ons enthousiast team van 9 collega's komt versterken. Samen zorgen we voor een professionele en tegelijkertijd warme werkomgeving waar samenwerking centraal staat. Jouw verantwoordelijkheden - Jouw rol - In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze administratieve en financiële processen. Je houdt van structuur, nauwkeurigheid en hebt zin om mee te denken over hoe we als organisatie nóg beter kunnen worden. * Opstellen en opvolgen van offertes, op
                          plus
                          NOUVEAU
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dossierhebeerder. Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onboarding tot offboar
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Interimwerk met optie 'vast werk' * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Voor onze klant zijn wij op zoek naar een dossierhebeerder. Jouw verantwoordelijkheden - Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de verwerking, analyse en verificatie van klantgegevens. Wil jij bijdragen aan een veilige en integere bankomgeving? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Samen met je sta je in voor een kwalitatieve ondersteuning naar en het contactcenter voor wat betreft de verwerking van persoonsgegevens. Je beheert identificatiedossiers van A tot Z, inclusief het controleren van documenten, het opvolgen van ontbrekende gegevens en het waarborgen van compliance. Je bent het aanspreekpunt voor kantoorhouders, het contactcenter en interne collega's bij vragen over klantrelaties — van onboarding tot offboar
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Jouw profiel - Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving. Je bent snel weg met diverse systemen en online tools - Je communiceert vlot - Je kan zelfstandig werken. Je bent nauwkeurig en stressbestendig. Je bent integer en weet confidentieel om te gaan met persoonlijke gegevens. Je hebt een goede kennis Nederlands en kennis van Frans
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Antwerpen * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse operationele HR-taken, waaronder de voorbereiding van de payroll, het inplannen van medische onderzoeken, het fungeren als contactpersoon voor interimkantoren, het opmaken van contracten en de opvolging van de tijdsregistratie en het beantwoorden van allerlei HR-gerelateerde vragen van de medewerkers. Jouw profiel - Je hebt een 3-tal jaar ervaring in payroll en sociale wetgeving. Je bent snel weg met diverse systemen en online tools - Je communiceert vlot - Je kan zelfstandig werken. Je bent nauwkeurig en stressbestendig. Je bent integer en weet confidentieel om te gaan met persoonlijke gegevens. Je hebt een goede kennis Nederlands en kennis van Frans
                          plus
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          Stegmann Belgium (BVBA) * Wijnegem * Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. Jouw profiel - Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - behelpen in het Frans. - Grondige kennis van pc-applicaties (Microsoft Word, Excel, Outl
                          plus
                          Austin Bright * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Deze accountancy organisatie was al de grootste in regio Mechelen, tijd om uit te bereiden! Voor de gloednieuwe vestiging in het hart van Lier doet zich een ideale kans voor een Senior Dossierbeheerder die klaar is voor de volgende stap. Dit is een rol voor iemand die niet alleen dossiers beheert, maar klanten actief adviseert met kennis, inzicht en verantwoordelijkheid - en die enthousiast wordt van het mee vormgeven van een nieuwe locatie. In Lier werk je rechtstreeks samen met de , als volwaardige sparringpartner aan het roer van deze vestiging. De focus ligt op het ondersteunen van Lierse Kmo's, terwijl de vertrouwde werking, zoals het kantoor die al jaren succesvol toepast in de regio Mechelen, volledig wordt doorgetrokken.
                          Austin Bright * Lier * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Deze accountancy organisatie was al de grootste in regio Mechelen, tijd om uit te bereiden! Voor de gloednieuwe vestiging in het hart van Lier doet zich een ideale kans voor een Senior Dossierbeheerder die klaar is voor de volgende stap. Dit is een rol voor iemand die niet alleen dossiers beheert, maar klanten actief adviseert met kennis, inzicht en verantwoordelijkheid - en die enthousiast wordt van het mee vormgeven van een nieuwe locatie. In Lier werk je rechtstreeks samen met de , als volwaardige sparringpartner aan het roer van deze vestiging. De focus ligt op het ondersteunen van Lierse Kmo's, terwijl de vertrouwde werking, zoals het kantoor die al jaren succesvol toepast in de regio Mechelen, volledig wordt doorgetrokken.
                          plus
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Ervaren Finance & Administration Officer voor een project van 3 à 4 maanden. Voor een beursgenoteerd vastgoedbedrijf dat toonaangevende winkelpanden beheert zoeken we een Finance & Administration Officer. * Administratieve ondersteuning van de en beheerteam (huurders, panden, contracten);
                          Robert Half is momenteel op zoek naar een Ervaren Finance & Administration Officer voor een project van 3 à 4 maanden. Voor een beursgenoteerd vastgoedbedrijf dat toonaangevende winkelpanden beheert zoeken we een Finance & Administration Officer. * Administratieve ondersteuning van de en beheerteam (huurders, panden, contracten);
                          plus
                          * Eierveiling Poederlee * POEDERLEE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden ingangscontrole van eieren aankoopborderels maken pluimveehouders afleveringsbons en facturen maken voor de klanten inkomende post veerwerken leeggoed bijhouden vrachten samenstellen betalingen enz ..... Jouw profiel belangrijk: verantwoordelijkheidsgevoel hebben inzet en het willen aanleren en flexibel zijn is heel belangrijk voor taal - een beetje duist en frans is een meerwaarde maar geen vereiste
                          * Eierveiling Poederlee * POEDERLEE Solliciteer als één van de eersten Jouw verantwoordelijkheden ingangscontrole van eieren aankoopborderels maken pluimveehouders afleveringsbons en facturen maken voor de klanten inkomende post veerwerken leeggoed bijhouden vrachten samenstellen betalingen enz ..... Jouw profiel belangrijk: verantwoordelijkheidsgevoel hebben inzet en het willen aanleren en flexibel zijn is heel belangrijk voor taal - een beetje duist en frans is een meerwaarde maar geen vereiste
                          plus
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie
                          Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker financieel en administratief bediende. * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van de organisatie
                          plus
                          NOUVEAU
                          Byttebier Hout Nv * LIER - Solliciteer als één van de eersten * het opvolgen en controleren van bestellingen van klanten, dit vanaf het opmaken van het order tot en met de levering en facturatie * verkoopsondersteuning en nauwe samenwerking met de om de optimale klantenservice na te streven * intern voorraadbeheer * opmaken leveringsdocumenten * opmaken van facturen - Jouw profiel * In het bezit is van een Bachelor diploma, of gelijkwaardig door minimaal twee jaar werkervaring. * Buiten het Nederlands, zich ook goed kan uitdrukken in het Engels en Frans. * Vlot overweg kan met het MS Office pakket. * Je krijgt een drive van het nauwkeurig afwerken van administratieve dossiers. * Je werkt steeds klantgericht en probleemoplossend. * Je bent een echte teamspeler. * Je bent administratief sterk, ondernemend en punctueel.
                          Byttebier Hout Nv * LIER - Solliciteer als één van de eersten * het opvolgen en controleren van bestellingen van klanten, dit vanaf het opmaken van het order tot en met de levering en facturatie * verkoopsondersteuning en nauwe samenwerking met de om de optimale klantenservice na te streven * intern voorraadbeheer * opmaken leveringsdocumenten * opmaken van facturen - Jouw profiel * In het bezit is van een Bachelor diploma, of gelijkwaardig door minimaal twee jaar werkervaring. * Buiten het Nederlands, zich ook goed kan uitdrukken in het Engels en Frans. * Vlot overweg kan met het MS Office pakket. * Je krijgt een drive van het nauwkeurig afwerken van administratieve dossiers. * Je werkt steeds klantgericht en probleemoplossend. * Je bent een echte teamspeler. * Je bent administratief sterk, ondernemend en punctueel.
                          plus
                          * TeAM Connect * AARSCHOT Solliciteer als één van de eersten Jouw rol Cijfers zijn belangrijk zodoende ben jij van groot belang voor onze boekhouding en administratieve werking. * Je volgt de facturatie op, controleert binnenkomende en uitgaande facturen en zorgt voor correcte betalingen * Je helpt bij het voorbereiden van de jaarrekening * Je boekt aankoopfacturen en bankverrichtingen en controleert kassa-afsluitingen * Je houdt administratieve procedures up-to-date en ondersteunt het team bij allerhande administratieve taken Jouw profiel Je hebt een oog voor detail en werkt nauwkeurig Je hebt een (basis)kennis boekhouding
                          * TeAM Connect * AARSCHOT Solliciteer als één van de eersten Jouw rol Cijfers zijn belangrijk zodoende ben jij van groot belang voor onze boekhouding en administratieve werking. * Je volgt de facturatie op, controleert binnenkomende en uitgaande facturen en zorgt voor correcte betalingen * Je helpt bij het voorbereiden van de jaarrekening * Je boekt aankoopfacturen en bankverrichtingen en controleert kassa-afsluitingen * Je houdt administratieve procedures up-to-date en ondersteunt het team bij allerhande administratieve taken Jouw profiel Je hebt een oog voor detail en werkt nauwkeurig Je hebt een (basis)kennis boekhouding
                          plus
                          STG BVBA * 2200 Herentals, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Taken en verantwoordelijkheden - Jouw rol binnen onze organisatie - Ons Supply Chain team zet elke dag alles op alles om te zorgen voor een tijdige en correcte levering aan onze klanten. Onze Inbound afdeling speelt hierin een belangrijke rol. Door de inkomende goederen optimaal te beheren, draag jij bij aan een uitstekende klantenbeleving. * Je waakt over het correct en tijdig verwerken van inkomende vrachten en beheert en archiveert de nodige documenten. * Je ontvangt die komen leveren aan het loket en verwijst hen door naar de juiste loskade. * Je grijpt in bij problemen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt kan worden. * Je rapporteert aan de inbound bij veranderingen of wijzigingen van geplande leveringen.
                          STG BVBA * 2200 Herentals, België - Solliciteer als één van de eersten - Jouw verantwoordelijkheden - Taken en verantwoordelijkheden - Jouw rol binnen onze organisatie - Ons Supply Chain team zet elke dag alles op alles om te zorgen voor een tijdige en correcte levering aan onze klanten. Onze Inbound afdeling speelt hierin een belangrijke rol. Door de inkomende goederen optimaal te beheren, draag jij bij aan een uitstekende klantenbeleving. * Je waakt over het correct en tijdig verwerken van inkomende vrachten en beheert en archiveert de nodige documenten. * Je ontvangt die komen leveren aan het loket en verwijst hen door naar de juiste loskade. * Je grijpt in bij problemen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt kan worden. * Je rapporteert aan de inbound bij veranderingen of wijzigingen van geplande leveringen.
                          plus
                          Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratief bediende die houdt van structuur, klantencontact en mee wil draaien in een toffe KMO. Als Administratief Bediende ben je een centrale schakel binnen Alfa Line. Vacature: Administratief Bediende
                          Om onze verdere groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een administratief bediende die houdt van structuur, klantencontact en mee wil draaien in een toffe KMO. Als Administratief Bediende ben je een centrale schakel binnen Alfa Line. Vacature: Administratief Bediende
                          plus
                          IButler * KONTICH - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - POSGARD ondersteunt klanten bij het nog efficiënter runnen van de horecazaak of food shop. De food markten zijn in volle beweging. Nu zoeken wij nieuwe collega's voor ons tof team in sterke groei. De afdeling Customer success ondersteunt de klanten bij alle klantgerichte aspecten van de eenvoudig te gebruiken oplossingen. * Eenvoudig te bedienen kassa systeem en handheld modules * Gebruiksvriendelijke verkoop tools zoals website, webshop, tafelreservatie & klantenkaart modules voor de klanten * Gemakkelijk beheren van de zaak, producten, personeel en omzetcijfers - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief customer success medewerker - part-time of full-time - ben je verantwoordelijk voor het pro-actief opvolgen van de klanten van POSGARD vanuit het kantoor.
                          IButler * KONTICH - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - POSGARD ondersteunt klanten bij het nog efficiënter runnen van de horecazaak of food shop. De food markten zijn in volle beweging. Nu zoeken wij nieuwe collega's voor ons tof team in sterke groei. De afdeling Customer success ondersteunt de klanten bij alle klantgerichte aspecten van de eenvoudig te gebruiken oplossingen. * Eenvoudig te bedienen kassa systeem en handheld modules * Gebruiksvriendelijke verkoop tools zoals website, webshop, tafelreservatie & klantenkaart modules voor de klanten * Gemakkelijk beheren van de zaak, producten, personeel en omzetcijfers - Jouw verantwoordelijkheden - Als Administratief customer success medewerker - part-time of full-time - ben je verantwoordelijk voor het pro-actief opvolgen van de klanten van POSGARD vanuit het kantoor.
                          plus
                          Spot Group BVBA * PUTTE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Spot Group BV is een snelgroeiend bedrijf met verschillende takken binnen de IT-, Development en Marketing-sector. Bij IT Spot zijn we een echte Managed Service Provider met diensten zoals: Microsoft 365, security, monitoring, ... daarnaast kan je bij ons ook terecht voor aankopen, service en hardware-herstellingen van computers, tablets, smartphones, randapperatuur, multimedia, ... ondersteuning en installatie op locatie, opleidingen... niets is ons vreemd. Bij Development Spot en LHS by Spot Group kan je onze programmeurs terugvinden die zorgen voor vlotwerkende applicaties en prachtige websites/webshops. Hiermee gaat ons marketing team vervolgens aan de slag om ze tot bij de juiste doelgroepen te krijgen. Op de achtergrond kan je onze system engineers terugvinden, die zorgen dat alle serve
                          Spot Group BVBA * PUTTE - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Spot Group BV is een snelgroeiend bedrijf met verschillende takken binnen de IT-, Development en Marketing-sector. Bij IT Spot zijn we een echte Managed Service Provider met diensten zoals: Microsoft 365, security, monitoring, ... daarnaast kan je bij ons ook terecht voor aankopen, service en hardware-herstellingen van computers, tablets, smartphones, randapperatuur, multimedia, ... ondersteuning en installatie op locatie, opleidingen... niets is ons vreemd. Bij Development Spot en LHS by Spot Group kan je onze programmeurs terugvinden die zorgen voor vlotwerkende applicaties en prachtige websites/webshops. Hiermee gaat ons marketing team vervolgens aan de slag om ze tot bij de juiste doelgroepen te krijgen. Op de achtergrond kan je onze system engineers terugvinden, die zorgen dat alle serve
                          plus
                          Als administratief bediende op onze boekhoudkundige dienst ben je een essentiële schakel binnen ons team. * Algemene administratieve ondersteuning van de dienst boekhouding
                          Als administratief bediende op onze boekhoudkundige dienst ben je een essentiële schakel binnen ons team. * Algemene administratieve ondersteuning van de dienst boekhouding
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Collaborateur Administratif à Poederlee?

                          Salaire moyen par an
                          31.500 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Collaborateur Administratif à Poederlee est de 31.500 €. Les salaires de Collaborateur Administratif à Poederlee vont de 24.700 € à 38.700 €.