Date
Options télétravail
Temps de trajet
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Administration
Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Langue du job
        Compétences
        1 sélectionné
          Fonctions
            Secteur
              Région
                Ville
                  Expérience
                    Type de contrat
                      Régime de travail

                        Jobs populaires

                        • Secteur de la vente
                        • Administration
                        • Néerlandais
                        • Français
                        • Communication
                        • Vente
                        • Adjoint/e de vente
                        • Adjoint/e administratif/ve
                        • Adjoint/e au service à la clientèle
                        • Agent de terrain
                        • Adjoint/e technique
                        • Chargé/e de mission
                        • Adjoint du directeur
                        • Adjoint/e au personnel
                        • Administrateur/trice comptabilité

                        Afficher plus
                        Administration
                        Supprimer tous les filtres

                        Date

                        Nouveaux jobs dernières 24h
                        3


                        Temps de trajet

                        Compétences


                        Administration
                        34






                        Fonctions

                        Secteur de la vente
                        13






                        27 résultats pour Chargé E De Clientèle Commercial à Meeuwen dans un rayon de 30 km

                        Customer Service Medewerker Textiel NL/FR/ENG

                        HAYS
                        Zonhoven
                        Over de organisatie - Het betreft een firma met wereldwijd bijna 200 medewerkers, actief in de sector van muurbekleding. * Advies geven aan klanten over de producten, levertermijnen, beschikbaarheid, prijzen, etc. * Zorgen voor een administratieve afhandeling van de facturen * Het ondersteunen van de De arbeidsvoorwaarden * Naast de 20 wettelijke, krijg je ook nog 9 extra vakantiedagen
                        Over de organisatie - Het betreft een firma met wereldwijd bijna 200 medewerkers, actief in de sector van muurbekleding. * Advies geven aan klanten over de producten, levertermijnen, beschikbaarheid, prijzen, etc. * Zorgen voor een administratieve afhandeling van de facturen * Het ondersteunen van de De arbeidsvoorwaarden * Naast de 20 wettelijke, krijg je ook nog 9 extra vakantiedagen
                        plus
                        Herken je jezelf in dit profiel als INSIDE SALES OFFICER? Interesse in deze uitdaging als INSIDE SALES OFFICER? Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! * Beheer en opvolging van de commerciële pipeline * Vloeiende kennis Nederlands en goede kennis van de Engelse taal
                        Herken je jezelf in dit profiel als INSIDE SALES OFFICER? Interesse in deze uitdaging als INSIDE SALES OFFICER? Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendeprofielen. Wij gaan steeds voor de 'perfecte match' tussen werkgever en sollicitant! * Beheer en opvolging van de commerciële pipeline * Vloeiende kennis Nederlands en goede kennis van de Engelse taal
                        plus
                        NOUVEAU
                        Als Sales Officer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Start een nieuwe uitdaging bij Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep. En het beste is, wij nemen de administratie voor onze rekening! * Het helpen van klanten en het delen van je kennis over de Viva+ app en de website. * Je bent het commerciële aanspreekpunt voor de klanten: zeggen wat je doet en doen wat je zegt is hét uitgangspunt voor een goede dienstverlening. * Door de handson-mentaliteit van jouw collega's ontwikkel je je snel tot een goede dienstverlener met uitgebreide kennis over wetgeving, contracten en digitale tools - Frais de déplacement
                        Als Sales Officer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Start een nieuwe uitdaging bij Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep. En het beste is, wij nemen de administratie voor onze rekening! * Het helpen van klanten en het delen van je kennis over de Viva+ app en de website. * Je bent het commerciële aanspreekpunt voor de klanten: zeggen wat je doet en doen wat je zegt is hét uitgangspunt voor een goede dienstverlening. * Door de handson-mentaliteit van jouw collega's ontwikkel je je snel tot een goede dienstverlener met uitgebreide kennis over wetgeving, contracten en digitale tools - Frais de déplacement
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - In 1994 werd Gema opgericht door Tony Hulsmans, verschillende jaren en generaties later is Gema nog steeds in handen van de familie Hulsmans-Schildermans en staat de nieuwe generatie ook klaar om het stuur over te nemen. * Je verkoopt ons breed gamma kwaliteitsvolle PVC producten en toebehoren en de PVC producten uit onze eigen productie. * Je fungeert als de directe contactpersoon voor je klanten en staat steeds tot hun dienst. * Je structureert de klantinformatie en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van je verkopen. * Als echte hunter streef je ernaar om de vooropgestelde verkoopresultaten te behalen. * Wekelijks pleeg je overleg en rapporteer je rechtstreeks aan de . * Je hebt
                        Solliciteer als één van de eersten - In 1994 werd Gema opgericht door Tony Hulsmans, verschillende jaren en generaties later is Gema nog steeds in handen van de familie Hulsmans-Schildermans en staat de nieuwe generatie ook klaar om het stuur over te nemen. * Je verkoopt ons breed gamma kwaliteitsvolle PVC producten en toebehoren en de PVC producten uit onze eigen productie. * Je fungeert als de directe contactpersoon voor je klanten en staat steeds tot hun dienst. * Je structureert de klantinformatie en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van je verkopen. * Als echte hunter streef je ernaar om de vooropgestelde verkoopresultaten te behalen. * Wekelijks pleeg je overleg en rapporteer je rechtstreeks aan de . * Je hebt
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Hasselt - Af en toe ook thuiswerk, maar dan mis je de gastvrijheid van het team - Wij zoeken een gedreven Call Agent die met charisma, structuur en een vleugje pit de agenda van het STERCK Sales Team laat vollopen. Jij bent de eerste stem die onze leads hoort én die meteen een blijvende indruk achterlaat. Met een belscript als houvast en je eigen flair als geheime wapen, plan jij waardevolle commerciële afspraken in die écht het verschil maken en bijdragen aan de vooropgestelde verkoopdoelstellingen. * Bouw samen aan de kwaliteitsmedia van morgen - Geniet van het bruisende campusleven op de Corda Campus. plek waar start-ups en technologiebedrijven je inspireren. Krijg de ruimte
                        Solliciteer als één van de eersten - Hasselt - Af en toe ook thuiswerk, maar dan mis je de gastvrijheid van het team - Wij zoeken een gedreven Call Agent die met charisma, structuur en een vleugje pit de agenda van het STERCK Sales Team laat vollopen. Jij bent de eerste stem die onze leads hoort én die meteen een blijvende indruk achterlaat. Met een belscript als houvast en je eigen flair als geheime wapen, plan jij waardevolle commerciële afspraken in die écht het verschil maken en bijdragen aan de vooropgestelde verkoopdoelstellingen. * Bouw samen aan de kwaliteitsmedia van morgen - Geniet van het bruisende campusleven op de Corda Campus. plek waar start-ups en technologiebedrijven je inspireren. Krijg de ruimte
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - Belgian Cycling Factory (BCF) is het kloppende hart van de Belgische fietsindustrie. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je een unieke “Factory of Dreams”, het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Dankzij jarenlange, gerichte investeringen verlegt BCF de grenzen van innovatie in de fietswereld. Om onze sterke groei in de komende jaren te ondersteunen, zetten we volop in op cultuur en organisatie. Daarnaast ondersteun je externe en zorg je voor een vlotte communicatie tussen de verschillende afdelingen.
                        Solliciteer als één van de eersten - Belgian Cycling Factory (BCF) is het kloppende hart van de Belgische fietsindustrie. In Belgian Bike Valley, thuisbasis van toonaangevende merken zoals Ridley, Eddy Merckx, Nukeproof en Aeres, vind je een unieke “Factory of Dreams”, het Aero Performance Lab met de ultramoderne windtunnel als uithangbord, en een 4000 m² groot Belgian Experience Center waar we onze fietsen, partners en eindklanten samenbrengen. Dankzij jarenlange, gerichte investeringen verlegt BCF de grenzen van innovatie in de fietswereld. Om onze sterke groei in de komende jaren te ondersteunen, zetten we volop in op cultuur en organisatie. Daarnaast ondersteun je externe en zorg je voor een vlotte communicatie tussen de verschillende afdelingen.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Doel van de functie - Technisch administratief medewerker is een functie waarin jij de kwaliteit en het wooncomfort van onze huurwoningen garandeert door continu te controleren, verbeteren en zorgen dat alles tiptop in orde is. Opvolging van de kwaliteit van onze woningen zodat elk huis een thuis wordt * Uitvoering van bezichtigingen, voorcontroles en plaatsbeschrijvingen van de woningen De muren die je optrekt * Controleren van de kwaliteit van uitgevoerde werken * Administratieve verwerking van de werkzaamheden voor een correct overzicht te bieden De vensters die je openzet - Jij bent de sleutel tot tevreden huurders en een sterke reputatie van de organisatie. * Je blijft op de hoogte van alle trends en evoluties * Je bachelor denkniveau stelt je in staat op een correcte duurzame manier de kwaliteit van de woningen hoog te houden
                        Solliciteer als één van de eersten - Doel van de functie - Technisch administratief medewerker is een functie waarin jij de kwaliteit en het wooncomfort van onze huurwoningen garandeert door continu te controleren, verbeteren en zorgen dat alles tiptop in orde is. Opvolging van de kwaliteit van onze woningen zodat elk huis een thuis wordt * Uitvoering van bezichtigingen, voorcontroles en plaatsbeschrijvingen van de woningen De muren die je optrekt * Controleren van de kwaliteit van uitgevoerde werken * Administratieve verwerking van de werkzaamheden voor een correct overzicht te bieden De vensters die je openzet - Jij bent de sleutel tot tevreden huurders en een sterke reputatie van de organisatie. * Je blijft op de hoogte van alle trends en evoluties * Je bachelor denkniveau stelt je in staat op een correcte duurzame manier de kwaliteit van de woningen hoog te houden
                        plus
                        NOUVEAU
                        Solliciteer als één van de eersten - In de zorg voor onze klanten & partners, de kwaliteit van onze plaatsingen, de sfeer op de werkvloer en de manier waarop we samenwerken. * Je begeleidt particuliere klanten bij renovaties en helpt hen de juiste keuzes te maken voor ramen en deuren. * Je bezoekt klanten aan huis voor een commerciële opmeting of planbespreking, waarbij je de aankoopredenen en behoeftes achterhaalt. * Je verzorgt permanentiedagen in de showroom, waar je ook je administratie beheert. * Je hebt ervaring in de particuliere verkoop, bij voorkeur in de bouw- of renovatiesector.
                        Solliciteer als één van de eersten - In de zorg voor onze klanten & partners, de kwaliteit van onze plaatsingen, de sfeer op de werkvloer en de manier waarop we samenwerken. * Je begeleidt particuliere klanten bij renovaties en helpt hen de juiste keuzes te maken voor ramen en deuren. * Je bezoekt klanten aan huis voor een commerciële opmeting of planbespreking, waarbij je de aankoopredenen en behoeftes achterhaalt. * Je verzorgt permanentiedagen in de showroom, waar je ook je administratie beheert. * Je hebt ervaring in de particuliere verkoop, bij voorkeur in de bouw- of renovatiesector.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Oniva+ BVBAis al jarenlang een begrip in de streek van Zonhoven – Diepenbeek. * Administratieve duizendpoot : kan vlug switchen tussen de verschillende jobs : verwerking van alle briefwisseling, correspondentietaken, telefonie, opmaak polissen, ….. * Diploma bachelor bank- en verzekeringswezen (of gelijkwaardig diploma) is een voordeel, ervaring in de verzekeringssector is een bijkomend pluspunt. * “Gewoon goeie service” geven is je met de paplepel ingegeven. * Je woont bij voorkeur in de regio Zonhoven – Diepenbeek. * Je komt terecht in een dynamisch verzekeringskantoor, één van de grootste DVV kantoren van Limburg.
                        Solliciteer als één van de eersten - Oniva+ BVBAis al jarenlang een begrip in de streek van Zonhoven – Diepenbeek. * Administratieve duizendpoot : kan vlug switchen tussen de verschillende jobs : verwerking van alle briefwisseling, correspondentietaken, telefonie, opmaak polissen, ….. * Diploma bachelor bank- en verzekeringswezen (of gelijkwaardig diploma) is een voordeel, ervaring in de verzekeringssector is een bijkomend pluspunt. * “Gewoon goeie service” geven is je met de paplepel ingegeven. * Je woont bij voorkeur in de regio Zonhoven – Diepenbeek. * Je komt terecht in een dynamisch verzekeringskantoor, één van de grootste DVV kantoren van Limburg.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Word jij de schakel die mensen en woningen verbindt? Doel van de functie - Je bent het centrale aanspreekpunt voor huurders, en en zorgt voor een vlot en correct verloop van het verhuur- en verkoopproces, volledig volgens de wetgeving. De muren die je bouwt * Je verzorgt de inschrijvingen en toewijzingen van kandidaat-huurders; * Je zorgt samen met je voor de huurprijsberekeningen en huursubsidies van huurders. De deuren die je opent * Je staat mee in voor de behandeling van diverse vragen van kandidaat-huurders aangaande hun dossier, zowel telefonisch als schriftelijk; * Je genereert rapporten en je structureert de data ter ondersteuning van het management. * Je b
                        Solliciteer als één van de eersten - Word jij de schakel die mensen en woningen verbindt? Doel van de functie - Je bent het centrale aanspreekpunt voor huurders, en en zorgt voor een vlot en correct verloop van het verhuur- en verkoopproces, volledig volgens de wetgeving. De muren die je bouwt * Je verzorgt de inschrijvingen en toewijzingen van kandidaat-huurders; * Je zorgt samen met je voor de huurprijsberekeningen en huursubsidies van huurders. De deuren die je opent * Je staat mee in voor de behandeling van diverse vragen van kandidaat-huurders aangaande hun dossier, zowel telefonisch als schriftelijk; * Je genereert rapporten en je structureert de data ter ondersteuning van het management. * Je b
                        plus
                        Salesmedewerker Internationale Offertes (m/v/x) Jobs Available at JEZET SEATING in Lommel, . Solliciteer als één van de eersten - Onze installaties staan wereldwijd, met een sterke groei in markten zoals de Verenigde Staten. - Af en toe werk je wat later op de dag – handig om af te stemmen met klanten in de VS.
                        Salesmedewerker Internationale Offertes (m/v/x) Jobs Available at JEZET SEATING in Lommel, . Solliciteer als één van de eersten - Onze installaties staan wereldwijd, met een sterke groei in markten zoals de Verenigde Staten. - Af en toe werk je wat later op de dag – handig om af te stemmen met klanten in de VS.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Doel van de functie - Opvolging van de kwaliteit van onze woningen zodat elk huis een thuis wordt * Uitvoering van bezichtigingen, voorcontroles en plaatsbeschrijvingen van de woningen De muren die je optrekt * Controleren van de kwaliteit van uitgevoerde werken * Administratieve verwerking van de werkzaamheden voor een correct overzicht te bieden De vensters die je openzet - Jij bent de sleutel tot tevreden huurders en een sterke reputatie van de organisatie. * Je blijft op de hoogte van alle trends en evoluties * Je bachelor denkniveau stelt je in staat op een correcte duurzame manier de kwaliteit van de woningen
                        Solliciteer als één van de eersten - Doel van de functie - Opvolging van de kwaliteit van onze woningen zodat elk huis een thuis wordt * Uitvoering van bezichtigingen, voorcontroles en plaatsbeschrijvingen van de woningen De muren die je optrekt * Controleren van de kwaliteit van uitgevoerde werken * Administratieve verwerking van de werkzaamheden voor een correct overzicht te bieden De vensters die je openzet - Jij bent de sleutel tot tevreden huurders en een sterke reputatie van de organisatie. * Je blijft op de hoogte van alle trends en evoluties * Je bachelor denkniveau stelt je in staat op een correcte duurzame manier de kwaliteit van de woningen
                        plus
                        We zijn op zoek een gedreven verkoper met commerciële flair voor de regio Tessenderlo. Solliciteer als één van de eersten - In de zorg voor onze klanten & partners, de kwaliteit van onze plaatsingen, de sfeer op de werkvloer en de manier waarop we samenwerken. * Je begeleidt particuliere klanten bij renovaties en helpt hen de juiste keuzes te maken voor ramen en deuren. * Je bezoekt klanten aan huis voor een commerciële opmeting of planbespreking, waarbij je de aankoopredenen en behoeftes achterhaalt. * Je verzorgt permanentiedagen in de showroom, waar je ook je administratie beheert. * Je hebt ervaring in de particuliere verkoop, bij voorkeur in de b
                        We zijn op zoek een gedreven verkoper met commerciële flair voor de regio Tessenderlo. Solliciteer als één van de eersten - In de zorg voor onze klanten & partners, de kwaliteit van onze plaatsingen, de sfeer op de werkvloer en de manier waarop we samenwerken. * Je begeleidt particuliere klanten bij renovaties en helpt hen de juiste keuzes te maken voor ramen en deuren. * Je bezoekt klanten aan huis voor een commerciële opmeting of planbespreking, waarbij je de aankoopredenen en behoeftes achterhaalt. * Je verzorgt permanentiedagen in de showroom, waar je ook je administratie beheert. * Je hebt ervaring in de particuliere verkoop, bij voorkeur in de b
                        plus
                        Wat ga je doen als Sales Advisor bij DI NITTO AUTOGROEP? Solliciteer als één van de eersten * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. * Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. Je haalt voldoening uit het sluiten van een goede deal en voelt als geen ander aan wat de klant zoekt en hoe die behandeld wenst te worden. * Je hebt een relevante opleiding gevolgd en enkele jaren ervaring als in de automotive sector. * Een sterke interesse hebben in de fiscale aspecten, zoals de verschillende financiële producten en diensten (leasing, onderhouds
                        Wat ga je doen als Sales Advisor bij DI NITTO AUTOGROEP? Solliciteer als één van de eersten * Dankzij jouw product- en mensenkennis slaag je erin dé droomwagen van de klant samen te stellen op basis van zijn/haar behoeften. * Je streeft commerciële targets na, enerzijds wat betreft de verkoop van wagens, anderzijds wat betreft de financiële producten en diensten. * Naast een commerciële flair verzeker je een correcte administratieve afhandeling en goede opvolging van het klantenbestand en de verkoopdossiers. Je haalt voldoening uit het sluiten van een goede deal en voelt als geen ander aan wat de klant zoekt en hoe die behandeld wenst te worden. * Je hebt een relevante opleiding gevolgd en enkele jaren ervaring als in de automotive sector. * Een sterke interesse hebben in de fiscale aspecten, zoals de verschillende financiële producten en diensten (leasing, onderhouds
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. In deze functie ben jij een belangrijke schakel in de financiële en administratieve opvolging van onze golfshop en horecazaak. * De dagelijkse financiële controle van shop en horeca * Het opvolgen van openstaande betalingen en contact met de betrokken partijen * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van
                        Solliciteer als één van de eersten - Bij Kempense Golf Club is geen enkele dag hetzelfde en dat maakt een job bij de Kempense Golf Club verbijsterend interessant en uitdagend. De Kempense Golf Club is gelegen in een groene rustgevende omgeving en is zeer makkelijk bereikbaar. Als voltijds medewerker bij de Kempense Golf Club heb je een job in een dynamische omgeving en een leuk team van collega's. In deze functie ben jij een belangrijke schakel in de financiële en administratieve opvolging van onze golfshop en horecazaak. * De dagelijkse financiële controle van shop en horeca * Het opvolgen van openstaande betalingen en contact met de betrokken partijen * Het bieden van administratieve ondersteuning aan de dagelijkse werking van
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als Sales Guide zorg jij ervoor dat onze klanten een vlotte, warme en professionele begeleiding krijgen vanaf de eerste contactname tot de overdracht van het project aan de planning. Je vormt samen met de external sales een sterke tandem en bent het eerste interne aanspreekpunt voor klanten. Inkomende mails opvolgt en de juiste info verzamelt zodat offertes, legplannen en klantendossiers volledig en correct kunnen worden afgehandeld. De administratieve flow van een project beheert daarbij zorgt voor een heldere, correcte en klantvriendelijke communicatie.
                        Solliciteer als één van de eersten - Als Sales Guide zorg jij ervoor dat onze klanten een vlotte, warme en professionele begeleiding krijgen vanaf de eerste contactname tot de overdracht van het project aan de planning. Je vormt samen met de external sales een sterke tandem en bent het eerste interne aanspreekpunt voor klanten. Inkomende mails opvolgt en de juiste info verzamelt zodat offertes, legplannen en klantendossiers volledig en correct kunnen worden afgehandeld. De administratieve flow van een project beheert daarbij zorgt voor een heldere, correcte en klantvriendelijke communicatie.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendenprofielen. Wij gaan steeds voor de perfecte match tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant te Zonhoven actief in de voedingssector zoeken wij een COMMERCIEEL ASSISTENT(E) om de commerciële binnendienst te versterken. Als Administratief Commercieel Assistent ben jij de essentiële schakel tussen de klanten en interne afdelingen. * Coördineren van de logistieke flow en zorgen voor tijdige leveringen * Beheren van de voorraadniveaus om continuïteit te waarborgen * Reeds een 5tal jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie bij voorkeur in de voedingssector of een andere productieomgevi
                        Solliciteer als één van de eersten - MANPOWER OFFICE PEOPLE is specialist in de rekrutering van bediendenprofielen. Wij gaan steeds voor de perfecte match tussen werkgever en sollicitant! Voor onze klant te Zonhoven actief in de voedingssector zoeken wij een COMMERCIEEL ASSISTENT(E) om de commerciële binnendienst te versterken. Als Administratief Commercieel Assistent ben jij de essentiële schakel tussen de klanten en interne afdelingen. * Coördineren van de logistieke flow en zorgen voor tijdige leveringen * Beheren van de voorraadniveaus om continuïteit te waarborgen * Reeds een 5tal jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie bij voorkeur in de voedingssector of een andere productieomgevi
                        plus

                        Nous avons étendu votre recherche à plus de 10 offres d’emploi similaires.

                        Solliciteer als één van de eersten - Je neemt een centrale rol op in het personeelsbeleid en draagt actief bij aan de strategische koers van de organisatie. Als lid van het lokale managementteam help je de organisatie vooruit te denken op vlak van mens en beleid. * Herkennen van knelpunten binnen de organisatie en deze vertalen naar gerichte acties of verbetertrajecten. * Uitwerken van initiatieven die de tevredenheid en retentie van medewerkers bevorderen, met oog voor kostenbeheersing. * In kaart brengen en rapporteren van HR-gegevens en trends aan de siteleiding en Europese . * Grondige kennis van de Belgische sociale en arbeidswetgeving en ervaring met sociaal overleg. Frais de déplacement
                        Solliciteer als één van de eersten - Je neemt een centrale rol op in het personeelsbeleid en draagt actief bij aan de strategische koers van de organisatie. Als lid van het lokale managementteam help je de organisatie vooruit te denken op vlak van mens en beleid. * Herkennen van knelpunten binnen de organisatie en deze vertalen naar gerichte acties of verbetertrajecten. * Uitwerken van initiatieven die de tevredenheid en retentie van medewerkers bevorderen, met oog voor kostenbeheersing. * In kaart brengen en rapporteren van HR-gegevens en trends aan de siteleiding en Europese . * Grondige kennis van de Belgische sociale en arbeidswetgeving en ervaring met sociaal overleg. Frais de déplacement
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Als familiebedrijf zijn wij een leverancier gespecialiseerd in afsluitingsmaterialen, dit voor de doe-het-zelver en de professionele hekwerkmonteurs. Als magazanier sta je in voor de vlotte en praktische opvolging van de in-en uitgaande orders. * klanten helpen met het laden van de materialen. Wij zoeken iemand met het juiste verantwoordelijkheidsgevoel, iemand die werk ziet en gemotiveerd is om de job correct uit te voeren. * Je beheerst de Nederlandse taal;
                        Solliciteer als één van de eersten - Als familiebedrijf zijn wij een leverancier gespecialiseerd in afsluitingsmaterialen, dit voor de doe-het-zelver en de professionele hekwerkmonteurs. Als magazanier sta je in voor de vlotte en praktische opvolging van de in-en uitgaande orders. * klanten helpen met het laden van de materialen. Wij zoeken iemand met het juiste verantwoordelijkheidsgevoel, iemand die werk ziet en gemotiveerd is om de job correct uit te voeren. * Je beheerst de Nederlandse taal;
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij begeleiden de verkoop van nieuwbouwprojecten en residentieel vastgoed, met een bijzondere focus op het hogere marktsegment. Klantgerichtheid, professionaliteit en teamwork vormen de kern van onze werking. Dit omvat onder meer het samenstellen van het verkoopdossiers, het opvragen van documenten bij eigenaars en officiële instanties, het opstellen van contracten en de opvolging van de facturatie. Verhuurdossiers: Je ondersteunt de administratieve afhandeling van verhuurdossiers, waaronder het opmaken van huurcontracten, het organiseren van plaatsbeschrijvingen, de registratie van contracten en de regeling van nutsvoorzieningen. Marketing: Je werkt mee aan de opmaak van verkoopbr
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij begeleiden de verkoop van nieuwbouwprojecten en residentieel vastgoed, met een bijzondere focus op het hogere marktsegment. Klantgerichtheid, professionaliteit en teamwork vormen de kern van onze werking. Dit omvat onder meer het samenstellen van het verkoopdossiers, het opvragen van documenten bij eigenaars en officiële instanties, het opstellen van contracten en de opvolging van de facturatie. Verhuurdossiers: Je ondersteunt de administratieve afhandeling van verhuurdossiers, waaronder het opmaken van huurcontracten, het organiseren van plaatsbeschrijvingen, de registratie van contracten en de regeling van nutsvoorzieningen. Marketing: Je werkt mee aan de opmaak van verkoopbr
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Ben jij de Luigi voor onze Mario, de Lilo voor onze Stitch, de controller voor onze PlayStation? * Je rapporteert aan de & Logistics. * De administratieve werking van het magazijn leid je volledig in goede banen; * Zorgvuldig verwerk je alle aanpassingen in de inventaris; Je kan sparren met
                        Solliciteer als één van de eersten - Voor het leukste team van het land, in het grootste speelgoedparadijs van de Benelux, zijn wij bij Nolmans Retail Support opzoek naar een administratief bediende voor de logistieke afdeling. Nolmans Retail Support is een snelgroeiend familiebedrijf dat logistieke en administratieve diensten verleent aan de 90 DreamLand speelgoedwinkels verspreid over België en Nederland. Ben jij de Luigi voor onze Mario, de Lilo voor onze Stitch, de controller voor onze PlayStation? * Je rapporteert aan de & Logistics. * De administratieve werking van het magazijn leid je volledig in goede banen; * Zorgvuldig verwerk je alle aanpassingen in de inventaris; Je kan sparren met
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verwerkt inkomende facturen via het e-platform in samenwerking met de boekhouding. * Je verzorgt de volledige personeelsadministratie: opmaak van contracten, beheer van digitale personeelsdossiers en planning van medische onderzoeken. * Je beheert het prestatiebeheer en verwerkt de lonen voor arbeiders en bedienden, inclusief thematische verloven. * Je beheert de administratie en planning van opleidingen.
                        Solliciteer als één van de eersten - Je bent een belangrijke schakel in het ondersteunen van de dagelijkse werking van onze organisatie, waarbij teamspirit, betrokkenheid en heldere communicatie centraal staan. * Je verzamelt en verwerkt kasstukken voor de boekhouding en kent de juiste kostenrekeningen toe. * Je stelt facturen op voor de verschillende afdelingen en bezorgt de gegevens voor buitenlandse btw-aangiftes aan onze externe partner. * Je verwerkt inkomende facturen via het e-platform in samenwerking met de boekhouding. * Je verzorgt de volledige personeelsadministratie: opmaak van contracten, beheer van digitale personeelsdossiers en planning van medische onderzoeken. * Je beheert het prestatiebeheer en verwerkt de lonen voor arbeiders en bedienden, inclusief thematische verloven. * Je beheert de administratie en planning van opleidingen.
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden dat verder gaat dan de conventionele wellness-normen, wat in Europa als bijzonder wordt beschouwd. Klantvriendelijkheid en de hoogste kwaliteit zijn onze prioriteit. * De functie zal voornamelijk bestaan uit het uitvoeren van administratieve taken bij de HR-Afdeling. * Je organiseert en beheert de HR-administratie: onderhouden van personeelsdossiers en databases in HR-software, opvolgen en verwerken van e-mails. * Je kan personeelsplanningen inzetten in het systeem: nauwkeurig invoeren van planningen van verschillende afdelingen, wijzigingen invoeren in het tijdsregistratiesysteem, ondersteuning bieden bij de opmaak van de planning van de verschillende afdelingen e.a. * GSM permanentie 1 keer om de 3 weken (+ vervanging collega tijdens de vakantieperiode) : 1 week avond ...
                        Solliciteer als één van de eersten - Wij streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden dat verder gaat dan de conventionele wellness-normen, wat in Europa als bijzonder wordt beschouwd. Klantvriendelijkheid en de hoogste kwaliteit zijn onze prioriteit. * De functie zal voornamelijk bestaan uit het uitvoeren van administratieve taken bij de HR-Afdeling. * Je organiseert en beheert de HR-administratie: onderhouden van personeelsdossiers en databases in HR-software, opvolgen en verwerken van e-mails. * Je kan personeelsplanningen inzetten in het systeem: nauwkeurig invoeren van planningen van verschillende afdelingen, wijzigingen invoeren in het tijdsregistratiesysteem, ondersteuning bieden bij de opmaak van de planning van de verschillende afdelingen e.a. * GSM permanentie 1 keer om de 3 weken (+ vervanging collega tijdens de vakantieperiode) : 1 week avond ...
                        plus
                        Solliciteer als één van de eersten * de juridische kant van media en reclame ; En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organisatorische Rots-In-De-Branding. Je maakt uitgaande facturen op, stuurt ze uit, en volgt de betaling ervan op. * Je vormt een tandem met het management team voor het beheren van al onze klantenprojecten in onze softwaretool Teamleader : je volgt de geplande, gepresteerde en gefactureerde uren op en zorgt dat alles up-to-date blijft. * Je zorgt ervoor dat het kantoor een aangename plek is waar je vlot kan werken , o.a. door het op peil houden van de stock kantoorbenodigdheden/drank/…, behandelen van ingaande en uitgaande post,
                        Solliciteer als één van de eersten * de juridische kant van media en reclame ; En als het even kan doen we nét dat ietsje meer dan de rest. And that's where you come in : Een groeiend en bruisend kantoor is niets zonder een organisatorische Rots-In-De-Branding. Je maakt uitgaande facturen op, stuurt ze uit, en volgt de betaling ervan op. * Je vormt een tandem met het management team voor het beheren van al onze klantenprojecten in onze softwaretool Teamleader : je volgt de geplande, gepresteerde en gefactureerde uren op en zorgt dat alles up-to-date blijft. * Je zorgt ervoor dat het kantoor een aangename plek is waar je vlot kan werken , o.a. door het op peil houden van de stock kantoorbenodigdheden/drank/…, behandelen van ingaande en uitgaande post,
                        plus

                        Jobs populaires


                        Afficher plus

                        Quel est le salaire moyen pour Chargé E De Clientèle Commercial à Meeuwen?

                        Salaire moyen par an
                        36.100 €

                        Le salaire moyen pour les emplois Chargé E De Clientèle Commercial à Meeuwen est de 36.100 €. Les salaires de Chargé E De Clientèle Commercial à Meeuwen vont de 29.200 € à 44.200 €.