Candidature facile
6
Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • IT
                          • MS Office Suite
                          • Communication
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Adjoint/e au service à la clientèle
                          • Agent/e d'accueil
                          • Bachelier
                          • Chef/fe de Bureau
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e payeur/euse
                          • Consultant/e
                          • Agent/e d'expansion des entreprises

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          36


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          IT
                          60






                          314 résultats pour Back Office à Beauvechain dans un rayon de 30 km

                          Assistent manager back office Zemst

                          Carrefour Belgium
                          Zemst
                          Je werkt samen met jouw van de Front Office Assistant binnen jouw universum.
                          Je werkt samen met jouw van de Front Office Assistant binnen jouw universum.
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak het verschil in Payroll Services! Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze backoffice van Payroll Services. Je ontwikkelt een diepgaande kennis van fiscale vrijstellingen en RSZ-verminderingen en zet die in om klanten en collega's optimaal te ondersteunen.
                          Acerta Career Center * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Maak het verschil in Payroll Services! Wie zijn wij? Acerta is een toonaangevende hr-dienstengroep in België met meer dan 1.550 collega's – verdeeld over 26 kantoren in Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Met onze kracht van mensen ontzorgen we de starters, zelfstandigen, werkgevers en boekhouders. Wat we belangrijk vinden? Respect voor de diversiteit en eigenheid van mensen, initiatief durven nemen en uitdagingen als één team aanpakken. We zijn fier op wat we samen bereiken. Wat ga je doen? In deze functie ben je een belangrijke schakel binnen onze backoffice van Payroll Services. Je ontwikkelt een diepgaande kennis van fiscale vrijstellingen en RSZ-verminderingen en zet die in om klanten en collega's optimaal te ondersteunen.
                          plus
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel - Ervaring in administratie is geen must, maar ze
                          Intelect Leuven * Leuven * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Een verkoper van additieven in de voedingssector. Dit bedrijf is een distributeur en heeft zelf geen productie-omgeving. Jouw verantwoordelijkheden - Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol waarbij je de spil bent in het proces van orderverwerking en klantenservice? Dan is deze functie als Backoffice Support iets voor jou! - Het efficiënt verwerken van binnenkomende bestellingen. - Stockbeheer: beschikbaarheid van het product controleren of bijbestellen. - Leverbonnen opmaken voor het magazijn. - Vragen van klanten rond kwaliteit beantwoorden. - Facturen opmaken en controleren - Debiteurenbeheer. Klinkt deze administratieve klantgerichte job als de nieuwe uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu via - Jouw profiel - Ervaring in administratie is geen must, maar ze
                          plus
                          Ayming Belgium Bvba * Machelen - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - As a professional services company, Ayming partners with businesses and institutions around the world to unlock lasting value. With a team of over 1,500 experts in Innovation, HR, and Taxes across 14 countries; our three delivery modes are: consulting services, digital services and managed services. Jouw verantwoordelijkheden - Vacatureomschrijving - Binnen onze afdeling Innovation Performance speel je een sleutelrol in het begeleiden én realiseren van financieringstrajecten voor de innovatieve projecten van onze klanten. * Het beheren van matrices en uitvoeren van data-analyses * Het analyseren van diploma's en ondersteunende documentatie * Het ondersteunen bij fiscale controleprocessen (uploaden en beheren van documentatie) * Het behandelen van payroll-gerelateerde documenten
                          Ayming Belgium Bvba * Machelen - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - As a professional services company, Ayming partners with businesses and institutions around the world to unlock lasting value. With a team of over 1,500 experts in Innovation, HR, and Taxes across 14 countries; our three delivery modes are: consulting services, digital services and managed services. Jouw verantwoordelijkheden - Vacatureomschrijving - Binnen onze afdeling Innovation Performance speel je een sleutelrol in het begeleiden én realiseren van financieringstrajecten voor de innovatieve projecten van onze klanten. * Het beheren van matrices en uitvoeren van data-analyses * Het analyseren van diploma's en ondersteunende documentatie * Het ondersteunen bij fiscale controleprocessen (uploaden en beheren van documentatie) * Het behandelen van payroll-gerelateerde documenten
                          plus
                          Happy Hours Market Srl * Brussel, België * Stage, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Happy Hours Market strijdt tegen voedselverspilling door onverkochte voeding uit de Belgische retail een nieuwe bestemming te geven. Via onze app en e-commercesite stellen we consumenten in staat om producten voor de helft van de prijs te kopen en tegelijkertijd een positieve impact op het milieu te hebben. Naarmate we groeien, zijn we op zoek naar gemotiveerd talent om ons te helpen ons digitale platform te optimaliseren en ons verkoopsysteem een boost te geven. Welkom bij Happy Hours Market! Principes van verantwoordelijkheid - 1. E-commerce: optimalisatie van het platform - Werk samen met onze om de productinzameling te organiseren en te volgen - Volg aankomsten en controleer voorraadupdates
                          Happy Hours Market Srl * Brussel, België * Stage, Vast contract, onbepaalde tijd * Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Happy Hours Market strijdt tegen voedselverspilling door onverkochte voeding uit de Belgische retail een nieuwe bestemming te geven. Via onze app en e-commercesite stellen we consumenten in staat om producten voor de helft van de prijs te kopen en tegelijkertijd een positieve impact op het milieu te hebben. Naarmate we groeien, zijn we op zoek naar gemotiveerd talent om ons te helpen ons digitale platform te optimaliseren en ons verkoopsysteem een boost te geven. Welkom bij Happy Hours Market! Principes van verantwoordelijkheid - 1. E-commerce: optimalisatie van het platform - Werk samen met onze om de productinzameling te organiseren en te volgen - Volg aankomsten en controleer voorraadupdates
                          plus
                          Helan * Vilvoorde, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Klantenadviseur voor ons Helan-kantoor in Vilvoorde maak je met je enthousiasme, klantgerichtheid en commerciële durf elke dag het verschil voor onze Helan-klanten. In ruil kan je rekenen op een werkgever die inzet op open dialoog en een echte leercultuur. Groei, autonomie en teamwork? Bij Helan haal je het beste uit jezelf én uit elkaar! Jouw verantwoordelijkheden - Klanten kunnen met al hun vragen over het ziekenfonds bij jou terecht. Dit kan zowel via afspraak op kantoor, via video-afspraak, telefonisch of via e-mail. Die verschillende contactmogelijkheden zijn niet alleen fijn voor onze klanten, maar zorgen ook voor veel variatie in jouw werkweek. Voor onze klanten kan je als klantenadviseur oprecht het verschil maken
                          Helan * Vilvoorde, België * Vast contract, onbepaalde tijd * Thuiswerken mogelijk, Voltijds - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Als Klantenadviseur voor ons Helan-kantoor in Vilvoorde maak je met je enthousiasme, klantgerichtheid en commerciële durf elke dag het verschil voor onze Helan-klanten. In ruil kan je rekenen op een werkgever die inzet op open dialoog en een echte leercultuur. Groei, autonomie en teamwork? Bij Helan haal je het beste uit jezelf én uit elkaar! Jouw verantwoordelijkheden - Klanten kunnen met al hun vragen over het ziekenfonds bij jou terecht. Dit kan zowel via afspraak op kantoor, via video-afspraak, telefonisch of via e-mail. Die verschillende contactmogelijkheden zijn niet alleen fijn voor onze klanten, maar zorgen ook voor veel variatie in jouw werkweek. Voor onze klanten kan je als klantenadviseur oprecht het verschil maken
                          plus
                          Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van hetcustomerservicebedrijf
                          Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van hetcustomerservicebedrijf
                          plus
                          Encoder les missions, organiser les dossiers et assurer le back-office. * Vous avez une affinité avec les chiffres et les nouvelles technologies et maitrisez parfaitement toute la suite Office ainsi qu'Outlook, OneDrive et SharePoint ; * Sterke affiniteit met cijfers en digitale tools, met een uitstekende beheersing van Office, Outlook, OneDrive en SharePoint.
                          Encoder les missions, organiser les dossiers et assurer le back-office. * Vous avez une affinité avec les chiffres et les nouvelles technologies et maitrisez parfaitement toute la suite Office ainsi qu'Outlook, OneDrive et SharePoint ; * Sterke affiniteit met cijfers en digitale tools, met een uitstekende beheersing van Office, Outlook, OneDrive en SharePoint.
                          plus
                          Samen met je team (een , 3 en 3 ) sta je in voor de dagelijkse organisatie van een professioneel en patiëntgericht onthaal (front en back office) en de ondersteuning van de zorgverleners. Je hebt kennis van het Office pakket en kan je snel inwerken in nieuwe software.
                          Samen met je team (een , 3 en 3 ) sta je in voor de dagelijkse organisatie van een professioneel en patiëntgericht onthaal (front en back office) en de ondersteuning van de zorgverleners. Je hebt kennis van het Office pakket en kan je snel inwerken in nieuwe software.
                          plus
                          I.F.A.C. Service BVBA * Tervuren, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Droom je van een carrière in vastgoed? Dan krijg je bij Ifac Service de kans om te groeien in een ervaren en dynamisch team. Het kantoor in Tervuren is momenteel op zoek naar een Stagiair-Vastgoedmakelaar (BIV) die zich wil verdiepen in verkoop, verhuur én vastgoedbeheer. Jouw verantwoordelijkheden - Als stagiair draai je volop mee in de commerciële werking van het kantoor. Je bezoekt panden, begeleidt en kandidaat-kopers of huurders, en werkt actief mee aan het uitbreiden van de vastgoedportefeuille. Daarbij word je ondersteund door een ervaren team, een goed draaiende backoffice én sterke marketingcampagnes. Jouw profiel “We zoeken iemand met een passie voor vastgoed en een ondernemende ingesteldheid, die op termijn wil uitgroeien tot een echte vastgoedexpert,” klinkt het b
                          I.F.A.C. Service BVBA * Tervuren, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Droom je van een carrière in vastgoed? Dan krijg je bij Ifac Service de kans om te groeien in een ervaren en dynamisch team. Het kantoor in Tervuren is momenteel op zoek naar een Stagiair-Vastgoedmakelaar (BIV) die zich wil verdiepen in verkoop, verhuur én vastgoedbeheer. Jouw verantwoordelijkheden - Als stagiair draai je volop mee in de commerciële werking van het kantoor. Je bezoekt panden, begeleidt en kandidaat-kopers of huurders, en werkt actief mee aan het uitbreiden van de vastgoedportefeuille. Daarbij word je ondersteund door een ervaren team, een goed draaiende backoffice én sterke marketingcampagnes. Jouw profiel “We zoeken iemand met een passie voor vastgoed en een ondernemende ingesteldheid, die op termijn wil uitgroeien tot een echte vastgoedexpert,” klinkt het b
                          plus
                          CKS BVBA * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij zorgt ervoor dat onze wholesale klanten altijd de beste service krijgen! Word B2B Support Medewerker en maak het verschil met jouw communicatieve en oplossingsgerichte aanpak. Jij zorgt voor structuur, service én stijl. Bij bruisen we al meer dan 45 jaar van modepassie. Met sterke merken zoals en kleuren we het Belgische retaillandschap. In onze 165 winkels, verspreid over België en Luxemburg, én via onze webshop, brengen we fashion dichter bij de mensen – altijd met een stevige portie goesting. Claes Retail Group (CRG)JBC, CKSMayerline - Onze collega's? Dat zijn stuk voor stuk enthousiastelingen die elke dag het verschil maken. Want onze missie is simpel: klanten laten stralen in onze collecties. Hou jij van mode, klantencontact en organiseren?
                          CKS BVBA * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij zorgt ervoor dat onze wholesale klanten altijd de beste service krijgen! Word B2B Support Medewerker en maak het verschil met jouw communicatieve en oplossingsgerichte aanpak. Jij zorgt voor structuur, service én stijl. Bij bruisen we al meer dan 45 jaar van modepassie. Met sterke merken zoals en kleuren we het Belgische retaillandschap. In onze 165 winkels, verspreid over België en Luxemburg, én via onze webshop, brengen we fashion dichter bij de mensen – altijd met een stevige portie goesting. Claes Retail Group (CRG)JBC, CKSMayerline - Onze collega's? Dat zijn stuk voor stuk enthousiastelingen die elke dag het verschil maken. Want onze missie is simpel: klanten laten stralen in onze collecties. Hou jij van mode, klantencontact en organiseren?
                          plus
                          CKS BVBA * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij zorgt voor structuur, service én stijl. Bij Claes Retail Group (CRG) bruisen we al meer dan 45 jaar van modepassie. Met sterke merken zoals JBC, CKS en Mayerline kleuren we het Belgische retaillandschap. In onze 165 winkels, verspreid over België en Luxemburg, én via onze webshop, brengen we fashion dichter bij de mensen – altijd met een stevige portie goesting. Onze collega's? Dat zijn stuk voor stuk enthousiastelingen die elke dag het verschil maken. Want onze missie is simpel: klanten laten stralen in onze collecties. Hou jij van mode, klantencontact en organiseren? Mooi zo, want wij zoeken bij CKS (in Vilvoorde) een energieke backofficeheld(in) voor onze Wholesale afdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Je wordt hét aanspreekpunt voor onze wholesale klanten en agen
                          CKS BVBA * Vilvoorde, België - Solliciteer als één van de eersten - Introductie - Jij zorgt voor structuur, service én stijl. Bij Claes Retail Group (CRG) bruisen we al meer dan 45 jaar van modepassie. Met sterke merken zoals JBC, CKS en Mayerline kleuren we het Belgische retaillandschap. In onze 165 winkels, verspreid over België en Luxemburg, én via onze webshop, brengen we fashion dichter bij de mensen – altijd met een stevige portie goesting. Onze collega's? Dat zijn stuk voor stuk enthousiastelingen die elke dag het verschil maken. Want onze missie is simpel: klanten laten stralen in onze collecties. Hou jij van mode, klantencontact en organiseren? Mooi zo, want wij zoeken bij CKS (in Vilvoorde) een energieke backofficeheld(in) voor onze Wholesale afdeling. Jouw verantwoordelijkheden - Wat ga je doen? Je wordt hét aanspreekpunt voor onze wholesale klanten en agen
                          plus
                          As ADMINISTRATIVE ASSISTANT OPERATIONS, you will provide essential back-office support to ensure smooth daily operations. * (First) Experience in administration, back-office, or operations support (FMCG, retail, or consumer electronics background preferred) MANPOWER OFFICE PEOPLE specializes in the recruitment of white-collar profiles.
                          As ADMINISTRATIVE ASSISTANT OPERATIONS, you will provide essential back-office support to ensure smooth daily operations. * (First) Experience in administration, back-office, or operations support (FMCG, retail, or consumer electronics background preferred) MANPOWER OFFICE PEOPLE specializes in the recruitment of white-collar profiles.
                          plus

                          Nous avons étendu votre recherche à plus de 293 offres d’emploi similaires.

                          Business IT project manager – CSV

                          SGS Group Belgium
                          Wavre
                          Candidature facile
                          Work with the of the site to define the super users – and back ups
                          Work with the of the site to define the super users – and back ups
                          NOUVEAU
                          Vous vérifiez et résolvez les problématiques liées aux back-ups. * Vous avez une très bonne connaissance des logiciels bureautiques et de leurs différentes versions (dont MS Office).
                          Vous vérifiez et résolvez les problématiques liées aux back-ups. * Vous avez une très bonne connaissance des logiciels bureautiques et de leurs différentes versions (dont MS Office).
                          plus
                          Dans le cadre d'une activité de direction en pleine structuration, une organisation privée dans le secteur alimentaire recherche un(e) Office Manager / Executive Assistant pour assurer un soutien administratif, organisationnel et exécutif de haut niveau. Vos responsabilités en tant qu'Office Manager / Executive Assistant - Votre profil en tant qu'Office Manager / Executive Assistant * 5 à 10 ans d'expérience dans une fonction similaire (Office Manager, Executive Assistant, coordination de direction).
                          Dans le cadre d'une activité de direction en pleine structuration, une organisation privée dans le secteur alimentaire recherche un(e) Office Manager / Executive Assistant pour assurer un soutien administratif, organisationnel et exécutif de haut niveau. Vos responsabilités en tant qu'Office Manager / Executive Assistant - Votre profil en tant qu'Office Manager / Executive Assistant * 5 à 10 ans d'expérience dans une fonction similaire (Office Manager, Executive Assistant, coordination de direction).
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus