Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Assurance
                          • Français
                          • Néerlandais
                          • Administration
                          • Communication
                          • Vente
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e préposé/e aux réclamations
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de clientèle assurance
                          • Classeur/se
                          • Adjoint/e administratif/ve
                          • Chargé/e de mission
                          • Expert/e en assurance

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          15


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Assurance
                          34






                          109 résultats pour Assurance Vie à Waasmunster dans un rayon de 30 km

                          Dossierbeheerder verzekeringen BOAR

                          VANBREDA RISK & BENEFITS
                          Antwerpen
                          Télétravail possible
                          Je werkt voornamelijk met zelfstandigen en kleine ondernemingen. * klantcontact en aanspreekpunt: Je bent de contactpersoon van jouw klanten voor verschillende BOAR-verzekeringstakken, zoals oa auto, brand, aansprakelijkheid en arbeidsongevallen. Je bouwt een langetermijnrelatie op met jouw klanten door hen te adviseren over hun verzekeringen en te helpen met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          Je werkt voornamelijk met zelfstandigen en kleine ondernemingen. * klantcontact en aanspreekpunt: Je bent de contactpersoon van jouw klanten voor verschillende BOAR-verzekeringstakken, zoals oa auto, brand, aansprakelijkheid en arbeidsongevallen. Je bouwt een langetermijnrelatie op met jouw klanten door hen te adviseren over hun verzekeringen en te helpen met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Insurance Broker Corporate & International in ons niet-leven segment, ben je de belangrijkste partner van onze klanten. * Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. * Via onderhandelingen op een hoog niveau speel je in op de behoeften van klanten en prospecten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers. * Je bekijkt kritisch en op permanente basis de kwaliteit van de dienstverlening en de rentabiliteit van je portefeuille. * Je weet prospecten t
                          Als Insurance Broker Corporate & International in ons niet-leven segment, ben je de belangrijkste partner van onze klanten. * Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. * Via onderhandelingen op een hoog niveau speel je in op de behoeften van klanten en prospecten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers. * Je bekijkt kritisch en op permanente basis de kwaliteit van de dienstverlening en de rentabiliteit van je portefeuille. * Je weet prospecten t
                          plus
                          NOUVEAU
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder Property sta je in voor het volledige beheer van A to Z inzake brandverzekeringsdossiers van middelgrote en grote ondernemingen. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing. * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens van onze klanten op punt staan in onze systemen. * Je adviseert en informeert je klanten in de verdere opvolging van hun verzekeringsdossiers. * Je analyseert de bestaande verzekeringsport
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder Property sta je in voor het volledige beheer van A to Z inzake brandverzekeringsdossiers van middelgrote en grote ondernemingen. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing. * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens van onze klanten op punt staan in onze systemen. * Je adviseert en informeert je klanten in de verdere opvolging van hun verzekeringsdossiers. * Je analyseert de bestaande verzekeringsport
                          plus
                          NOUVEAU
                          Bij Vanbreda Risk & Benefits, de grootste onafhankelijke verzekeringsmakelaar en consultant in de Benelux, zetten we onze expertise in om bedrijven in de bouwsector vooruit te helpen. Voor onze gespecialiseerde afdeling Construction & Engineering zoeken we een juridisch-commercieel talent dat onze passie voor bouw en duurzame energie deelt. Als Insurance Broker Construction & Engineering ben je dé belangrijkste partner en adviseur van onze klanten in de bouwsector. * Je analyseert het risicoprofiel van je klanten en geeft juridisch-/verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. (contractreading, clausules uitwerken ea) * Je werkt verzekeringsoplossingen uit voor projecten en aanbestedingen met de best mogelijke voorwaarden voor de klant. * Je ben
                          Bij Vanbreda Risk & Benefits, de grootste onafhankelijke verzekeringsmakelaar en consultant in de Benelux, zetten we onze expertise in om bedrijven in de bouwsector vooruit te helpen. Voor onze gespecialiseerde afdeling Construction & Engineering zoeken we een juridisch-commercieel talent dat onze passie voor bouw en duurzame energie deelt. Als Insurance Broker Construction & Engineering ben je dé belangrijkste partner en adviseur van onze klanten in de bouwsector. * Je analyseert het risicoprofiel van je klanten en geeft juridisch-/verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. (contractreading, clausules uitwerken ea) * Je werkt verzekeringsoplossingen uit voor projecten en aanbestedingen met de best mogelijke voorwaarden voor de klant. * Je ben
                          plus
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klanten portefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de bouwsector (architecten, studiebureau's, aannemers, projectontwikkelaars, infrastructuurprojecten, hernieuwbare energie,…). * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing en dit binnen diverse verzekeringstakken (aansprakelijkheid, ABR, tienjarige aansprakelijkheid, ...); * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers op punt; * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de doss
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klanten portefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de bouwsector (architecten, studiebureau's, aannemers, projectontwikkelaars, infrastructuurprojecten, hernieuwbare energie,…). * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing en dit binnen diverse verzekeringstakken (aansprakelijkheid, ABR, tienjarige aansprakelijkheid, ...); * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers op punt; * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de doss
                          plus
                          Als Corporate Insurance Broker Property (brand- en bedrijfschadeverzekeringen) voor grote ondernemingen met een zekere complexiteit en internationale programma's, zorg je voor een professionele opvolging. Je beheert en maximaliseert de bestaande klantenrelaties en je bouwt deze verder uit via actieve prospectie. * Je biedt de bestaande klantenportefeuille een uitstekende service en je werkt aan een lange termijn relatie. * Je analyseert de risico's bij klanten en geeft verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. * Je onderhandelt met verzekeraars voor de best mogelijke voorwaarden en tarieven voor de klant. * Je bent de spilfiguur voor je eigen klantendossiers en communiceert i
                          Als Corporate Insurance Broker Property (brand- en bedrijfschadeverzekeringen) voor grote ondernemingen met een zekere complexiteit en internationale programma's, zorg je voor een professionele opvolging. Je beheert en maximaliseert de bestaande klantenrelaties en je bouwt deze verder uit via actieve prospectie. * Je biedt de bestaande klantenportefeuille een uitstekende service en je werkt aan een lange termijn relatie. * Je analyseert de risico's bij klanten en geeft verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. * Je onderhandelt met verzekeraars voor de best mogelijke voorwaarden en tarieven voor de klant. * Je bent de spilfiguur voor je eigen klantendossiers en communiceert i
                          plus
                          De focus hierbij ligt op dossiers van grote nationale en internationale bedrijven. * Je bent het eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon van je eigen klanten voor de verschillende BOAR-verzekeringstakken. Je bouwt een lange termijnrelatie me hen uit en geeft advies waar kan. * Je staat in voor de volledige polis administratie van je dossiers en zorgt daarbij voor een tijdige en efficiënte opvolging. * Je werkt samen met het sales team en de risk solution managers waarbij je hen de nodige ondersteuning geeft en hen attent maakt op belangrijke signalen en opportuniteiten. Samen zorgen jullie ervoor dat de klant tevreden is en optimaal geholpen wordt. Je bent sterk in het autonoom opvolgen van adminis
                          De focus hierbij ligt op dossiers van grote nationale en internationale bedrijven. * Je bent het eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon van je eigen klanten voor de verschillende BOAR-verzekeringstakken. Je bouwt een lange termijnrelatie me hen uit en geeft advies waar kan. * Je staat in voor de volledige polis administratie van je dossiers en zorgt daarbij voor een tijdige en efficiënte opvolging. * Je werkt samen met het sales team en de risk solution managers waarbij je hen de nodige ondersteuning geeft en hen attent maakt op belangrijke signalen en opportuniteiten. Samen zorgen jullie ervoor dat de klant tevreden is en optimaal geholpen wordt. Je bent sterk in het autonoom opvolgen van adminis
                          plus
                          Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. * Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je eigen klantenportefeuille. * Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers en controleert daarbij nauwkeurig de administratieve stukken en dossiers van je klanten. * Je zorgt ervoor dat polissen op maat uitgewerkt, aangepast en opgevolgd worden. * Je ondersteunt de door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen. Staan klant- en servicegerichtheid voor jou centraal én ben jij een administratief talent die dossiers pro-actief weet op te volgen voor je klanten? * Je klant- en servicegerichte
                          Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. * Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je eigen klantenportefeuille. * Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers en controleert daarbij nauwkeurig de administratieve stukken en dossiers van je klanten. * Je zorgt ervoor dat polissen op maat uitgewerkt, aangepast en opgevolgd worden. * Je ondersteunt de door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen. Staan klant- en servicegerichtheid voor jou centraal én ben jij een administratief talent die dossiers pro-actief weet op te volgen voor je klanten? * Je klant- en servicegerichte
                          plus
                          Je bent de interne gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, enz.). * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers up-to-date. * Je voert alle bijbehorende taken correct, efficiënt en tijdig uit. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en adviseert hen over hun verzekeringsdossier. * Je onderzoekt en analyseert de polisvoorwaarden, tarieven en dekkingen van diverse verzekeringsmaatschappijen. * Je informeert de over belangrijke signalen, evoluties en opportuniteiten. Ben je op zoek naar een gevarieerd takenpakket waar je klantencontact, administratie en marktanalyses kunt combineren? *
                          Je bent de interne gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, enz.). * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers up-to-date. * Je voert alle bijbehorende taken correct, efficiënt en tijdig uit. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en adviseert hen over hun verzekeringsdossier. * Je onderzoekt en analyseert de polisvoorwaarden, tarieven en dekkingen van diverse verzekeringsmaatschappijen. * Je informeert de over belangrijke signalen, evoluties en opportuniteiten. Ben je op zoek naar een gevarieerd takenpakket waar je klantencontact, administratie en marktanalyses kunt combineren? *
                          plus

                          Onthaalbediende en adviseur verzekeringen

                          Azuro
                          Gent-centrum met 10 dagen thuiswerk per maand.
                          Télétravail possible
                          Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen, de verzekeringsmaatschappijen, …). * Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch en fysiek onthaal op kantoor. * Tijdens je contacten breng je door middel van vraag en antwoord de behoeften van de klant of partner in kaart. * Je geeft de persoon zelf de nodige toelichting en informatie of je brengt waar nodig de persoon in contact met de verschillende gespecialiseerde backoffice dienste
                          Azuro rekruteert een administratief en commercieel medewerker voor een verzekeringsmakelaar in Gent. Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je ook administratief sterk? Je gaat aan de slag in een team dat de organisatie in brede zin ondersteunt op administratief en commercieel gebied. * Je bent het eerstelijns aanspreekpunt van alle mogelijke klanten (particulieren, zelfstandigen, ondernemingen) én partners waarmee het bedrijf samenwerkt (commerciële tussenpersonen, de verzekeringsmaatschappijen, …). * Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch en fysiek onthaal op kantoor. * Tijdens je contacten breng je door middel van vraag en antwoord de behoeften van de klant of partner in kaart. * Je geeft de persoon zelf de nodige toelichting en informatie of je brengt waar nodig de persoon in contact met de verschillende gespecialiseerde backoffice dienste
                          plus
                          Onze klant is een zelfstandig bank- en verzekeringskantoor en is actief vanuit meerdere vestigingen. Als Productiebeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van een toegewezen verzekeringsportefeuille voor particulieren en kleine ondernemingen. Je fungeert als de dagelijkse adviseur van jouw klanten en begeleidt hen naar de meest geschikte verzekeringsoplossingen. Je takenpakket omvat onder meer het opstellen van offertes, het verwerken van wijzigingen in polissen en dekkingen, en het controleren van polisdocumenten en bijvoegsels. Daarnaast bouw je duurzame relaties op met jouw klanten én met contactpersonen bij verzekeringsmaatschappijen, waarbij je ook onderhandelingen voert. Ben je commercieel ingesteld en
                          Onze klant is een zelfstandig bank- en verzekeringskantoor en is actief vanuit meerdere vestigingen. Als Productiebeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van een toegewezen verzekeringsportefeuille voor particulieren en kleine ondernemingen. Je fungeert als de dagelijkse adviseur van jouw klanten en begeleidt hen naar de meest geschikte verzekeringsoplossingen. Je takenpakket omvat onder meer het opstellen van offertes, het verwerken van wijzigingen in polissen en dekkingen, en het controleren van polisdocumenten en bijvoegsels. Daarnaast bouw je duurzame relaties op met jouw klanten én met contactpersonen bij verzekeringsmaatschappijen, waarbij je ook onderhandelingen voert. Ben je commercieel ingesteld en
                          plus
                          Un poste varié et passionnant au sein d'une entreprise familiale, dynamique et en pleine croissance. Brussels Kart, situé à Grand-Bigard, est un site événementiel et d'exposition qui comprend des salles polyvalentes, une brasserie, un karting, des vols en hélicoptère et des halls d'exposition avec un grand parking. En vue de renforcer notre département comptabilité, nous sommes à la recherche d'un(e) Aide comptable. En tant qu'Aide comptable votre mission est de réaliser les opérations comptables et extra-comptables sous la supervision du . * Gérer les assurances. * Vous êtes titulaire d'un diplôme en comptabilité ou équivalent par expérience. * Un package salarial en fonction de vos compétences.
                          Un poste varié et passionnant au sein d'une entreprise familiale, dynamique et en pleine croissance. Brussels Kart, situé à Grand-Bigard, est un site événementiel et d'exposition qui comprend des salles polyvalentes, une brasserie, un karting, des vols en hélicoptère et des halls d'exposition avec un grand parking. En vue de renforcer notre département comptabilité, nous sommes à la recherche d'un(e) Aide comptable. En tant qu'Aide comptable votre mission est de réaliser les opérations comptables et extra-comptables sous la supervision du . * Gérer les assurances. * Vous êtes titulaire d'un diplôme en comptabilité ou équivalent par expérience. * Un package salarial en fonction de vos compétences.
                          plus
                          Om dit team te versterken zoeken we een dossierbeheerder die graag contact onderhoudt met onze klanten, hen verder helpt met hun vragen en hun dossiers administratief op punt houdt. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de transportsector. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, CMR). * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en ad
                          Om dit team te versterken zoeken we een dossierbeheerder die graag contact onderhoudt met onze klanten, hen verder helpt met hun vragen en hun dossiers administratief op punt houdt. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de transportsector. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, CMR). * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en ad
                          plus
                          NOUVEAU
                          Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. Om onze groeiambities waar te maken zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent en streven we ook naar een werkomgeving waar onze medewerkers gelukkig en vooral volledig zichzelf kunnen zijn. Onze IT afdeling is in volle groei en heeft een belangrijke rol in de innovatie, groei én in de successen van onze organisatie. Omwille van deze cruciale rol investeert Vanbreda Risk & Benefits sterk in IT en in de verdere groei van het team. Ben jij een gedreven IT Business Analyst die graag een strategische schakel vormt tussen business en IT? Je analyseert processen, adviseert stakeholders
                          Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. Om onze groeiambities waar te maken zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent en streven we ook naar een werkomgeving waar onze medewerkers gelukkig en vooral volledig zichzelf kunnen zijn. Onze IT afdeling is in volle groei en heeft een belangrijke rol in de innovatie, groei én in de successen van onze organisatie. Omwille van deze cruciale rol investeert Vanbreda Risk & Benefits sterk in IT en in de verdere groei van het team. Ben jij een gedreven IT Business Analyst die graag een strategische schakel vormt tussen business en IT? Je analyseert processen, adviseert stakeholders
                          plus
                          NOUVEAU
                          Ben jij iemand die energie haalt uit samenwerken, graag verantwoordelijkheid neemt en het verschil wil maken voor klanten? Daarom zoeken we een collega die goed in ons team past, graag het verschil maakt voor de klant en in het team en impact wil maken in de maritieme wereld. Als Schade Expert Marine ben jij het aanspreekpunt voor schadedossiers in casco verzekeringen en maritieme aansprakelijkheden van scheepseigenaars, bevrachters en zeevervoerders. Jij zorgt ervoor dat onze klanten kunnen rekenen op professioneel advies en een vlotte afhandeling van hun dossiers. * Je beheert zelfstandig schadedossiers en onderhandelt met verzekeraars en . * Je geeft advies op maat en bouwt duurzame relaties op met klanten en verzekeraars. * Je werkt nauw samen met senior claims executives, brokers en administratieve collega's.
                          Ben jij iemand die energie haalt uit samenwerken, graag verantwoordelijkheid neemt en het verschil wil maken voor klanten? Daarom zoeken we een collega die goed in ons team past, graag het verschil maakt voor de klant en in het team en impact wil maken in de maritieme wereld. Als Schade Expert Marine ben jij het aanspreekpunt voor schadedossiers in casco verzekeringen en maritieme aansprakelijkheden van scheepseigenaars, bevrachters en zeevervoerders. Jij zorgt ervoor dat onze klanten kunnen rekenen op professioneel advies en een vlotte afhandeling van hun dossiers. * Je beheert zelfstandig schadedossiers en onderhandelt met verzekeraars en . * Je geeft advies op maat en bouwt duurzame relaties op met klanten en verzekeraars. * Je werkt nauw samen met senior claims executives, brokers en administratieve collega's.
                          plus
                          Vanbreda Dekerf is een vaste waarde in Ternat en omstreken. Ondernemingen, zelfstandigen en particulieren kunnen er terecht voor een breed gamma aan bedrijfs- en privéverzekeringen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op, je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer en de uitbreiding van hun verzekeringsportefeuille. * Je bent de interne gesprekspartner, adviseur en vertrouwenspersoon van jouw klanten. * Je volgt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd de volledige polisadministratie op voor jouw verzekeringstakken. Je kent de polisvoorwaarden en maakt polissen op maat. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken tijdig en correct uit. * Je onderhoudt en legt
                          Vanbreda Dekerf is een vaste waarde in Ternat en omstreken. Ondernemingen, zelfstandigen en particulieren kunnen er terecht voor een breed gamma aan bedrijfs- en privéverzekeringen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op, je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer en de uitbreiding van hun verzekeringsportefeuille. * Je bent de interne gesprekspartner, adviseur en vertrouwenspersoon van jouw klanten. * Je volgt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd de volledige polisadministratie op voor jouw verzekeringstakken. Je kent de polisvoorwaarden en maakt polissen op maat. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken tijdig en correct uit. * Je onderhoudt en legt
                          plus
                          CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Bij CULINOR Food Group is de CFO niet enkel verantwoordelijk voor het puur
                          CULINOR Food Group, met hoofdkantoor te Destelbergen (regio Gent), is de belangrijkste producent van verse kant-en-klaarmaaltijden in de Benelux. Het bedrijf is opgestart in 1989 en kende als succesvolle familiale KMO – oa mede dankzij relevante overnames van sectorgenoten en entrepreneurship – een exponentiële groei met als resultaat een jaaromzet van ruim €100M of 150.000 maaltijden per dag en een 400-tal medewerkers. CULINOR Food Group heeft in België 4 productievestigingen waaronder een centraal warehouse en ontwikkelt, produceert en vermarkt haar producten in de voedingsretail, de foodservice en - via haar aan-huis kanaal “Home Cuisine” - ook rechtstreeks aan consumenten. Bij CULINOR Food Group is de CFO niet enkel verantwoordelijk voor het puur
                          plus
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je zorgt voor een heldere rapportering naar het TM-management en Lantis, inclusief maandelijkse balansen, KPI's en financiële opvolging. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je beheert processen in Clockwise, Cost Control en documentbeheer. * Je organiseert het s
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je zorgt voor een heldere rapportering naar het TM-management en Lantis, inclusief maandelijkse balansen, KPI's en financiële opvolging. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je beheert processen in Clockwise, Cost Control en documentbeheer. * Je organiseert het s
                          plus
                          Our client is an international, fast-growing organisation in the travel & services sector and is looking for a GL Accountant to strengthen the finance team. The company is an international service firm active across several European markets, known for its people-oriented culture, dynamic environment and strong focus on quality. You will play a key role within the finance team and take full ownership of several international entities. * Experience: Minimum 2 years in GL accounting (international and tax experience is a plus). * Full ownership of several international entities with real impact on the organisation. * Growth opportunities within an international context.
                          Our client is an international, fast-growing organisation in the travel & services sector and is looking for a GL Accountant to strengthen the finance team. The company is an international service firm active across several European markets, known for its people-oriented culture, dynamic environment and strong focus on quality. You will play a key role within the finance team and take full ownership of several international entities. * Experience: Minimum 2 years in GL accounting (international and tax experience is a plus). * Full ownership of several international entities with real impact on the organisation. * Growth opportunities within an international context.
                          plus
                          Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je beheert een eigen portefeuille aan dossiers en klantenvragen van A tot Z. * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies, interpreteert deze om zo de positie en een passend advies te bepalen. * Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, makelaars
                          Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je beheert een eigen portefeuille aan dossiers en klantenvragen van A tot Z. * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies, interpreteert deze om zo de positie en een passend advies te bepalen. * Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, makelaars
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je leert stap voor stap bij, op basis van jouw ervaring, interesses en ambitie. * Inboeken van bankverrichtingen, inkomende facturen, loonboekingen en commissies * Opvolgen van betalingen en rappels * Verzenden en opvolgen van termijnkwijtingen * Ondersteunen bij btw-aangiftes, vennootschapsbelasting en diverse aangiftes * Meewerken aan maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen * Assisteren bij financiële rapporteringen en analyses * Je werkt vlot met ERP/boekhoudsoftware en Excel * Je bent een analytisch, nauwkeurig en leergierig persoon * Een veelzijdige functie met begeleiding, opleiding en doorgroeimogelijkheden * Een team dat jou ondersteunt en je ontwikkeling stimuleert * Een stabie
                          Je leert stap voor stap bij, op basis van jouw ervaring, interesses en ambitie. * Inboeken van bankverrichtingen, inkomende facturen, loonboekingen en commissies * Opvolgen van betalingen en rappels * Verzenden en opvolgen van termijnkwijtingen * Ondersteunen bij btw-aangiftes, vennootschapsbelasting en diverse aangiftes * Meewerken aan maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen * Assisteren bij financiële rapporteringen en analyses * Je werkt vlot met ERP/boekhoudsoftware en Excel * Je bent een analytisch, nauwkeurig en leergierig persoon * Een veelzijdige functie met begeleiding, opleiding en doorgroeimogelijkheden * Een team dat jou ondersteunt en je ontwikkeling stimuleert * Een stabie
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * Je kijkt kritisch naar de verschillende interne processen over de kantoren heen en kan verbetervoorstellen formuleren. Klantencontact en de nauwgezette opvolging van het bijhorend
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * Je kijkt kritisch naar de verschillende interne processen over de kantoren heen en kan verbetervoorstellen formuleren. Klantencontact en de nauwgezette opvolging van het bijhorend
                          plus
                          Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * Ervaring met verzekeringen en meer specifiek in auto of BA is een pluspunt, interesse is e
                          Als schadebeheerder ben je het intern en extern aanspreekpunt voor de autoschade dossiers bij jouw klanten. Deze klanten bestaan uit middelgrote en grote bedrijven uit allerhande sectoren. * Je zorgt voor een juiste interpretatie van de schade aangiftes en een correcte, snelle en efficiënte regeling van de schade. * Je voert alle daarmee samenhangende administratieve taken correct en tijdig uit. * Je zorgt voor een professionele en degelijke communicatie in de schadedossiers met klanten, verzekeraars, , ,… * Je levert feedback aan de commerciële afdeling over de schaderegeling door verzekeraars en de kwaliteit van de polissen van jouw klanten. * Ervaring met verzekeringen en meer specifiek in auto of BA is een pluspunt, interesse is e
                          plus

                          Schadebeheerder Auto

                          Le Groupe P&V - De P&V Groep
                          Antwerpen
                          Télétravail possible
                          Ben jij een gedreven en klantgerichte professional met een passie voor schadebeheer? Heb je een scherp oog voor detail en ben je in staat om complexe dossiers tot een goed einde te brengen? Als spil in het proces van het afhandelen van schadedossiers met materiële schade, speel je een cruciale rol in het beoordelen, analyseren en beheren van deze dossiers * Je communiceert en overlegt vlot met alle betrokken partijen (makelaars, accountmanagers, experten, garages, advocaten en tegenpartijen). * Je draagt bij aan de continue verbetering van onze werking om efficiëntie en kwaliteit te waarborgen. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een degelijke kennis van het Frans en Engels. * Je bent empathisch, handelt mensgericht,
                          Ben jij een gedreven en klantgerichte professional met een passie voor schadebeheer? Heb je een scherp oog voor detail en ben je in staat om complexe dossiers tot een goed einde te brengen? Als spil in het proces van het afhandelen van schadedossiers met materiële schade, speel je een cruciale rol in het beoordelen, analyseren en beheren van deze dossiers * Je communiceert en overlegt vlot met alle betrokken partijen (makelaars, accountmanagers, experten, garages, advocaten en tegenpartijen). * Je draagt bij aan de continue verbetering van onze werking om efficiëntie en kwaliteit te waarborgen. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een degelijke kennis van het Frans en Engels. * Je bent empathisch, handelt mensgericht,
                          plus
                          We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ben jij een student met een passie voor technologie, AI en slimme workflows? Denk aan , offertes, projecten, facturen… en maak het mogelijk om via chat met deze agent te communiceren. Ontwerp een systeem dat data klaarmaakt voor AI-tools: relevant, veilig en bruikbaar. o Ontwikkel een tool die inzicht geeft in Atlassian-gebruik: logins, updates, rapportages… en help organisaties hun governance te verbeteren. Daarnaast werk je uiteraard mee aan de lopende Atlassian proje
                          We ontwerpen en implementeren ICT, telecom en audiovisuele oplossingen. Als Groep hebben we de mogelijkheid om creatieve oplossingen te ontwerpen en slimme aanbiedingen te ontwikkelen, waarbij we een beroep kunnen doen op de expertise van andere merken van VINCI Energies wanneer nodig. Ben jij een student met een passie voor technologie, AI en slimme workflows? Denk aan , offertes, projecten, facturen… en maak het mogelijk om via chat met deze agent te communiceren. Ontwerp een systeem dat data klaarmaakt voor AI-tools: relevant, veilig en bruikbaar. o Ontwikkel een tool die inzicht geeft in Atlassian-gebruik: logins, updates, rapportages… en help organisaties hun governance te verbeteren. Daarnaast werk je uiteraard mee aan de lopende Atlassian proje
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assurance Vie à Waasmunster?

                          Salaire moyen par an
                          34.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assurance Vie à Waasmunster est de 34.300 €. Les salaires de Assurance Vie à Waasmunster vont de 27.700 € à 42.400 €.