Date
Options télétravail
Temps de trajet
Méthode de candidature
Langue du job
Compétences
Fonctions
Secteur
Région
Ville
Expérience
Type de contrat
Régime de travail

Critères

Le triPertinence
Date
    Options télétravail
      Temps de trajet
      Méthode de candidature
        Langue du job
          Compétences
            Fonctions
              Secteur
                Région
                  Ville
                    Expérience
                      Type de contrat
                        Régime de travail

                          Jobs populaires

                          • Assurance
                          • Néerlandais
                          • Français
                          • Administration
                          • Communication
                          • Vente
                          • Adjoint/e de vente
                          • Agent/e préposé/e aux réclamations
                          • Bachelier
                          • Chargé/e de clientèle assurance
                          • Classeur/se
                          • Agent/e commercial/e en assurances
                          • Agent/e d'assurance
                          • Auditeur/trice
                          • Avocat/e plaidant/e

                          Afficher plus

                          Date

                          Nouveaux jobs dernières 24h
                          10


                          Temps de trajet

                          Compétences








                          Fonctions

                          Assurance
                          18






                          59 résultats pour Assurance Vie à Kalmthout dans un rayon de 30 km

                          Commercieel dossierbeheerder Property verzekeringen

                          VANBREDA RISK & BENEFITS
                          Antwerpen
                          Télétravail possible
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder Property sta je in voor het volledige beheer van A to Z inzake brandverzekeringsdossiers van middelgrote en grote ondernemingen. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing. * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens van onze klanten op punt staan in onze systemen. * Je adviseert en informeert je klanten in de verdere opvolging van hun verzekeringsdossiers. * Je analyseert de bestaande verzekeringsport
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder Property sta je in voor het volledige beheer van A to Z inzake brandverzekeringsdossiers van middelgrote en grote ondernemingen. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing. * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je zorgt ervoor dat alle informatie en gegevens van onze klanten op punt staan in onze systemen. * Je adviseert en informeert je klanten in de verdere opvolging van hun verzekeringsdossiers. * Je analyseert de bestaande verzekeringsport
                          plus
                          NOUVEAU
                          Je werkt voornamelijk met zelfstandigen en kleine ondernemingen. * klantcontact en aanspreekpunt: Je bent de contactpersoon van jouw klanten voor verschillende BOAR-verzekeringstakken, zoals oa auto, brand, aansprakelijkheid en arbeidsongevallen. Je bouwt een langetermijnrelatie op met jouw klanten door hen te adviseren over hun verzekeringen en te helpen met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          Je werkt voornamelijk met zelfstandigen en kleine ondernemingen. * klantcontact en aanspreekpunt: Je bent de contactpersoon van jouw klanten voor verschillende BOAR-verzekeringstakken, zoals oa auto, brand, aansprakelijkheid en arbeidsongevallen. Je bouwt een langetermijnrelatie op met jouw klanten door hen te adviseren over hun verzekeringen en te helpen met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en
                          plus
                          NOUVEAU
                          Als Insurance Broker Corporate & International in ons niet-leven segment, ben je de belangrijkste partner van onze klanten. * Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. * Via onderhandelingen op een hoog niveau speel je in op de behoeften van klanten en prospecten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers. * Je bekijkt kritisch en op permanente basis de kwaliteit van de dienstverlening en de rentabiliteit van je portefeuille. * Je weet prospecten t
                          Als Insurance Broker Corporate & International in ons niet-leven segment, ben je de belangrijkste partner van onze klanten. * Je bent de spilfiguur voor je klantenportefeuille en hecht veel waarde aan een goede informatieuitwisseling met alle betrokken partijen zoals klanten en prospecten en intern Client Managers, Risk Solutions Consultants en collega Brokers van andere diensten. * Via onderhandelingen op een hoog niveau speel je in op de behoeften van klanten en prospecten. Je gesprekspartners zijn o.a. Risk Managers, CEO's, CFO's, bedrijfsjuristen, inkopers en HR Managers. * Je bekijkt kritisch en op permanente basis de kwaliteit van de dienstverlening en de rentabiliteit van je portefeuille. * Je weet prospecten t
                          plus
                          NOUVEAU
                          Welkom bij AN-VERZ KBC Verzekeringen, een jong en dynamisch verzekeringsagentschap in hartje Antwerpen-Zuid. We zijn volop in groei en zetten sterk in op zelfstandige ondernemers, al zijn particulieren uiteraard ook van harte welkom. * Je detecteert commerciële opportuniteiten en speelt hier proactief op in. * Je zet actief in op prospectie en leadwerking om nieuwe klanten aan te trekken. * Je voert transparante communicatie en bouwt duurzame relaties op. * Je hebt aantoonbare ervaring met commerciële klantenbenadering: je weet hoe je commerciële kansen identificeert, benut en omzet in resultaat. Je hebt eerder gewerkt in een rol waarin commercialiteit en klantgerichtheid centraal stonden. Meer dan ervaring of diploma's zoeken we iemand met zinergie <
                          Welkom bij AN-VERZ KBC Verzekeringen, een jong en dynamisch verzekeringsagentschap in hartje Antwerpen-Zuid. We zijn volop in groei en zetten sterk in op zelfstandige ondernemers, al zijn particulieren uiteraard ook van harte welkom. * Je detecteert commerciële opportuniteiten en speelt hier proactief op in. * Je zet actief in op prospectie en leadwerking om nieuwe klanten aan te trekken. * Je voert transparante communicatie en bouwt duurzame relaties op. * Je hebt aantoonbare ervaring met commerciële klantenbenadering: je weet hoe je commerciële kansen identificeert, benut en omzet in resultaat. Je hebt eerder gewerkt in een rol waarin commercialiteit en klantgerichtheid centraal stonden. Meer dan ervaring of diploma's zoeken we iemand met zinergie <
                          plus
                          Bij Vanbreda Risk & Benefits, de grootste onafhankelijke verzekeringsmakelaar en consultant in de Benelux, zetten we onze expertise in om bedrijven in de bouwsector vooruit te helpen. Voor onze gespecialiseerde afdeling Construction & Engineering zoeken we een juridisch-commercieel talent dat onze passie voor bouw en duurzame energie deelt. Als Insurance Broker Construction & Engineering ben je dé belangrijkste partner en adviseur van onze klanten in de bouwsector. * Je analyseert het risicoprofiel van je klanten en geeft juridisch-/verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. (contractreading, clausules uitwerken ea) * Je werkt verzekeringsoplossingen uit voor projecten en aanbestedingen met de best mogelijke voorwaarden voor de klant. * Je ben
                          Bij Vanbreda Risk & Benefits, de grootste onafhankelijke verzekeringsmakelaar en consultant in de Benelux, zetten we onze expertise in om bedrijven in de bouwsector vooruit te helpen. Voor onze gespecialiseerde afdeling Construction & Engineering zoeken we een juridisch-commercieel talent dat onze passie voor bouw en duurzame energie deelt. Als Insurance Broker Construction & Engineering ben je dé belangrijkste partner en adviseur van onze klanten in de bouwsector. * Je analyseert het risicoprofiel van je klanten en geeft juridisch-/verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. (contractreading, clausules uitwerken ea) * Je werkt verzekeringsoplossingen uit voor projecten en aanbestedingen met de best mogelijke voorwaarden voor de klant. * Je ben
                          plus
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klanten portefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de bouwsector (architecten, studiebureau's, aannemers, projectontwikkelaars, infrastructuurprojecten, hernieuwbare energie,…). * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing en dit binnen diverse verzekeringstakken (aansprakelijkheid, ABR, tienjarige aansprakelijkheid, ...); * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers op punt; * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de doss
                          We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en daarvoor hebben we betrokken professionals nodig zoals jij. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klanten portefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de bouwsector (architecten, studiebureau's, aannemers, projectontwikkelaars, infrastructuurprojecten, hernieuwbare energie,…). * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing en dit binnen diverse verzekeringstakken (aansprakelijkheid, ABR, tienjarige aansprakelijkheid, ...); * Je maakt polissen op maat van je klanten en houdt hun dossiers op punt; * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de doss
                          plus
                          Als dossierbeheerder binnen de afdeling Social Profit en Public (= ziekenhuizen, overheden, onderwijsinstellingen en woonzorgcentra's) ben jij de spil in het beheer van verzekeringsdossiers voor jouw eigen klantenportefeuille. * Je beantwoordt vragen van klanten, zowel telefonisch als schriftelijk, en volgt hun verzekeringsdossiers proactief en oplossingsgericht op. * Je voert administratieve taken rondom jouw dossiers nauwkeurig, effectief en tijdig uit. * Je bereidt klantenbezoeken en overzichten voor en informeert de over belangrijke signalen, ontwikkelingen en kansen. * Dagelijks sta je in contact met verzekeringsmaatschappijen en klanten, en bouw je sterke relaties op. * Je hebt een bachelordiplo
                          Als dossierbeheerder binnen de afdeling Social Profit en Public (= ziekenhuizen, overheden, onderwijsinstellingen en woonzorgcentra's) ben jij de spil in het beheer van verzekeringsdossiers voor jouw eigen klantenportefeuille. * Je beantwoordt vragen van klanten, zowel telefonisch als schriftelijk, en volgt hun verzekeringsdossiers proactief en oplossingsgericht op. * Je voert administratieve taken rondom jouw dossiers nauwkeurig, effectief en tijdig uit. * Je bereidt klantenbezoeken en overzichten voor en informeert de over belangrijke signalen, ontwikkelingen en kansen. * Dagelijks sta je in contact met verzekeringsmaatschappijen en klanten, en bouw je sterke relaties op. * Je hebt een bachelordiplo
                          plus
                          Als Corporate Insurance Broker Property (brand- en bedrijfschadeverzekeringen) voor grote ondernemingen met een zekere complexiteit en internationale programma's, zorg je voor een professionele opvolging. Je beheert en maximaliseert de bestaande klantenrelaties en je bouwt deze verder uit via actieve prospectie. * Je biedt de bestaande klantenportefeuille een uitstekende service en je werkt aan een lange termijn relatie. * Je analyseert de risico's bij klanten en geeft verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. * Je onderhandelt met verzekeraars voor de best mogelijke voorwaarden en tarieven voor de klant. * Je bent de spilfiguur voor je eigen klantendossiers en communiceert i
                          Als Corporate Insurance Broker Property (brand- en bedrijfschadeverzekeringen) voor grote ondernemingen met een zekere complexiteit en internationale programma's, zorg je voor een professionele opvolging. Je beheert en maximaliseert de bestaande klantenrelaties en je bouwt deze verder uit via actieve prospectie. * Je biedt de bestaande klantenportefeuille een uitstekende service en je werkt aan een lange termijn relatie. * Je analyseert de risico's bij klanten en geeft verzekeringsadvies op maat in de rol van makelaar en/of consultant. * Je onderhandelt met verzekeraars voor de best mogelijke voorwaarden en tarieven voor de klant. * Je bent de spilfiguur voor je eigen klantendossiers en communiceert i
                          plus
                          De focus hierbij ligt op dossiers van grote nationale en internationale bedrijven. * Je bent het eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon van je eigen klanten voor de verschillende BOAR-verzekeringstakken. Je bouwt een lange termijnrelatie me hen uit en geeft advies waar kan. * Je staat in voor de volledige polis administratie van je dossiers en zorgt daarbij voor een tijdige en efficiënte opvolging. * Je werkt samen met het sales team en de risk solution managers waarbij je hen de nodige ondersteuning geeft en hen attent maakt op belangrijke signalen en opportuniteiten. Samen zorgen jullie ervoor dat de klant tevreden is en optimaal geholpen wordt. Je bent sterk in het autonoom opvolgen van adminis
                          De focus hierbij ligt op dossiers van grote nationale en internationale bedrijven. * Je bent het eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon van je eigen klanten voor de verschillende BOAR-verzekeringstakken. Je bouwt een lange termijnrelatie me hen uit en geeft advies waar kan. * Je staat in voor de volledige polis administratie van je dossiers en zorgt daarbij voor een tijdige en efficiënte opvolging. * Je werkt samen met het sales team en de risk solution managers waarbij je hen de nodige ondersteuning geeft en hen attent maakt op belangrijke signalen en opportuniteiten. Samen zorgen jullie ervoor dat de klant tevreden is en optimaal geholpen wordt. Je bent sterk in het autonoom opvolgen van adminis
                          plus
                          Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. Om onze groeiambities waar te maken zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent en streven we ook naar een werkomgeving waar onze medewerkers gelukkig en vooral volledig zichzelf kunnen zijn. Onze IT afdeling is in volle groei en heeft een belangrijke rol in de innovatie, groei én in de successen van onze organisatie. Omwille van deze cruciale rol investeert Vanbreda Risk & Benefits sterk in IT en in de verdere groei van het team. Ben jij een gedreven IT Business Analyst die graag een strategische schakel vormt tussen business en IT? Je analyseert processen, adviseert en realiseert verbeteringen die écht impact maken. Projectleiding met visie en verantwoordelijkheid
                          Vanbreda Risk & Benefits is de grootste Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant met meer dan 780 medewerkers en een duidelijke groeistrategie. Om onze groeiambities waar te maken zijn wij voortdurend op zoek naar nieuw talent en streven we ook naar een werkomgeving waar onze medewerkers gelukkig en vooral volledig zichzelf kunnen zijn. Onze IT afdeling is in volle groei en heeft een belangrijke rol in de innovatie, groei én in de successen van onze organisatie. Omwille van deze cruciale rol investeert Vanbreda Risk & Benefits sterk in IT en in de verdere groei van het team. Ben jij een gedreven IT Business Analyst die graag een strategische schakel vormt tussen business en IT? Je analyseert processen, adviseert en realiseert verbeteringen die écht impact maken. Projectleiding met visie en verantwoordelijkheid
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je zorgt voor een heldere rapportering naar het TM-management en Lantis, inclusief maandelijkse balansen, KPI's en financiële opvolging. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je beheert processen in Clockwise, Cost Control en documentbeheer. * Je organiseert het secretariaat: kla
                          Om de groeiende operationele complexiteit te beheren, zoeken we een Administratief Manager die het team aanstuurt én actief bijdraagt aan de uitvoering van kritische processen. Je rapporteert rechtstreeks aan de en speelt een sleutelrol in het succes van dit grootschalige infrastructuurproject. * Je geeft leiding aan een team dat actief is binnen de domeinen social compliance, HR, HQSE en werforganisatie. * Je zorgt voor een heldere rapportering naar het TM-management en Lantis, inclusief maandelijkse balansen, KPI's en financiële opvolging. * Je bewaakt de naleving van procedures rond Limosa/RSZ, vergunningen, aanwezigheid en interne controles. * Je beheert processen in Clockwise, Cost Control en documentbeheer. * Je organiseert het secretariaat: kla
                          plus
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * Je kijkt kritisch naar de verschillende interne processen over de kantoren heen en kan verbetervoorstellen formuleren. Klantencontact en de nauwgezette opvolging van het bijhorend
                          Je werkt op de verschillende niet-leven takken (BOAR) voor particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen. Je adviseert hen over hun verzekeringen en helpt met hun specifieke vragen. * verzekeringsdossiers en administratie: Je verwerkt de verzekeringsdossiers op een correcte manier en zorgt voor een efficiënte en tijdige opvolging. Dit omvat het onderzoeken en beantwoorden van klantenvragen. Door het analyseren van de polisvoorwaarden bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen bied je de klant de beste tarieven en dekkingen aan. * Je kijkt kritisch naar de verschillende interne processen over de kantoren heen en kan verbetervoorstellen formuleren. Klantencontact en de nauwgezette opvolging van het bijhorend
                          plus

                          Schadebeheerder Auto

                          Le Groupe P&V - De P&V Groep
                          Antwerpen
                          Télétravail possible
                          Ben jij een gedreven en klantgerichte professional met een passie voor schadebeheer? Heb je een scherp oog voor detail en ben je in staat om complexe dossiers tot een goed einde te brengen? Als spil in het proces van het afhandelen van schadedossiers met materiële schade, speel je een cruciale rol in het beoordelen, analyseren en beheren van deze dossiers * Je communiceert en overlegt vlot met alle betrokken partijen (makelaars, accountmanagers, experten, garages, advocaten en tegenpartijen). * Je draagt bij aan de continue verbetering van onze werking om efficiëntie en kwaliteit te waarborgen. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een degelijke kennis van het Frans en Engels. * Je bent empathisch, handelt mensgericht,
                          Ben jij een gedreven en klantgerichte professional met een passie voor schadebeheer? Heb je een scherp oog voor detail en ben je in staat om complexe dossiers tot een goed einde te brengen? Als spil in het proces van het afhandelen van schadedossiers met materiële schade, speel je een cruciale rol in het beoordelen, analyseren en beheren van deze dossiers * Je communiceert en overlegt vlot met alle betrokken partijen (makelaars, accountmanagers, experten, garages, advocaten en tegenpartijen). * Je draagt bij aan de continue verbetering van onze werking om efficiëntie en kwaliteit te waarborgen. * Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een degelijke kennis van het Frans en Engels. * Je bent empathisch, handelt mensgericht,
                          plus
                          Hou je van mensen én van actie? Je helpt kandidaten aan een job die bij hen past, je begeleidt bedrijven in hun zoektocht naar talent én je werkt samen met een hecht team dat elkaar vooruit duwt. Gosia en Lisa van het kantoor Antwerpen Office zoeken een leuke en gedreven collega met ervaring in de sector! Alles wat je leuk vindt: mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven blij maken én je kantoor zien groeien – letterlijk en figuurlijk. * Je zoekt actief naar kandidaten en voert verdiepende gesprekken. * Je matcht niet enkel op cv, maar ook op drive, cultuur en potentieel. * Je leert je klanten door en door kennen: hun business, hun team, hun noden * Je stelt de juiste profielen voor en denkt
                          Hou je van mensen én van actie? Je helpt kandidaten aan een job die bij hen past, je begeleidt bedrijven in hun zoektocht naar talent én je werkt samen met een hecht team dat elkaar vooruit duwt. Gosia en Lisa van het kantoor Antwerpen Office zoeken een leuke en gedreven collega met ervaring in de sector! Alles wat je leuk vindt: mensen begeleiden, kandidaten rekruteren, bedrijven blij maken én je kantoor zien groeien – letterlijk en figuurlijk. * Je zoekt actief naar kandidaten en voert verdiepende gesprekken. * Je matcht niet enkel op cv, maar ook op drive, cultuur en potentieel. * Je leert je klanten door en door kennen: hun business, hun team, hun noden * Je stelt de juiste profielen voor en denkt
                          plus
                          NOUVEAU
                          Om dit team te versterken zoeken we een dossierbeheerder die graag contact onderhoudt met onze klanten, hen verder helpt met hun vragen en hun dossiers administratief op punt houdt. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de transportsector. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, CMR). * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en ad
                          Om dit team te versterken zoeken we een dossierbeheerder die graag contact onderhoudt met onze klanten, hen verder helpt met hun vragen en hun dossiers administratief op punt houdt. Als dossierbeheerder sta je in voor het beheer van de verzekeringsdossiers van een eigen klantenportefeuille bestaande uit middelgrote en grote ondernemingen actief in de transportsector. * Je verzamelt de nodige informatie, vergelijkt en gaat op zoek naar de beste oplossing binnen diverse verzekeringstakken (auto/vloot, aansprakelijkheid, arbeidsongevallen, CMR). * Je onderhoudt goede contacten en onderhandelt met verzekeraars. * Je houdt de dossiers administratief op punt en volgt aanpassingen nauwkeurig op. * Je helpt klanten telefonisch of schriftelijk met hun vragen of problemen en ad
                          plus
                          Voor het Oosterweelknooppunt-project in Antwerpen zoeken we een Finance Manager die de financiële stromen, rapportering en strategische aansturing binnen de projectorganisatie mee vorm geeft en opvolgt. Je helpt een dynamisch en maatschappelijk relevant project mee aansturen met impact op mobiliteit en infrastructuur in Vlaanderen. Je bent de eindverantwoordelijke voor een correcte en stipte rapportering. * Je zit de Financiële Commissie voor en bereidt deze voor per kwartaal. * Je neemt actief deel aan het wekelijks Management Team overleg en het tweewekelijks Strategisch Overleg Finance (SOFI). * Je bereidt maandelijkse CA-taskforce meetings en financiële slides voor de Raad van Toezicht voor. * Je coacht en evaluee
                          Voor het Oosterweelknooppunt-project in Antwerpen zoeken we een Finance Manager die de financiële stromen, rapportering en strategische aansturing binnen de projectorganisatie mee vorm geeft en opvolgt. Je helpt een dynamisch en maatschappelijk relevant project mee aansturen met impact op mobiliteit en infrastructuur in Vlaanderen. Je bent de eindverantwoordelijke voor een correcte en stipte rapportering. * Je zit de Financiële Commissie voor en bereidt deze voor per kwartaal. * Je neemt actief deel aan het wekelijks Management Team overleg en het tweewekelijks Strategisch Overleg Finance (SOFI). * Je bereidt maandelijkse CA-taskforce meetings en financiële slides voor de Raad van Toezicht voor. * Je coacht en evaluee
                          plus
                          NOUVEAU
                          Het FBZMN is het Fonds voor Bestaanszekerheid van de Metaalverwerkende Nijverheid, een dienstverlenende organisatie van en voor de metaalsector. Zo kent ze aan de werknemers die tewerkgesteld zijn in de ondernemingen binnen de sector vergoedingen en sociale voordelen toe en financiert ze de opleidings- en vormingsinitiatieven voor zowel werknemers, werkzoekenden als werkgevers- en werknemersorganisaties. Vlakbij het centraal station en dus zeer vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Als boekhoudkundig expert sta je, samen met twee en in nauw contact met het management, in voor het beheren en organiseren van de financiële werking binnen het Fonds. Dit houdt de administratie in voor 7 rechtspersonen (4 fondsen voor bestaanszekerheid,
                          Het FBZMN is het Fonds voor Bestaanszekerheid van de Metaalverwerkende Nijverheid, een dienstverlenende organisatie van en voor de metaalsector. Zo kent ze aan de werknemers die tewerkgesteld zijn in de ondernemingen binnen de sector vergoedingen en sociale voordelen toe en financiert ze de opleidings- en vormingsinitiatieven voor zowel werknemers, werkzoekenden als werkgevers- en werknemersorganisaties. Vlakbij het centraal station en dus zeer vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Als boekhoudkundig expert sta je, samen met twee en in nauw contact met het management, in voor het beheren en organiseren van de financiële werking binnen het Fonds. Dit houdt de administratie in voor 7 rechtspersonen (4 fondsen voor bestaanszekerheid,
                          plus
                          Avantages extra légaux: Le Groupe P&V offre de nombreux avantages extra légaux tels que des chèques-repas, une assurance hospitalisation et une assurance groupe, des écochèques, un restaurant d'entreprise, un plan cafétaria, des horaires flexibles et des possibilités de télétravail, ainsi que d'autres avantages auprès de nombreux partenaires. Nous souhaitons rester un groupe à valeur humaine tout en gardant une place de choix dans le marché belge des assurances. En collaboration avec une équipe de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Pour garantir la qualité des rapports et des chiffr
                          Avantages extra légaux: Le Groupe P&V offre de nombreux avantages extra légaux tels que des chèques-repas, une assurance hospitalisation et une assurance groupe, des écochèques, un restaurant d'entreprise, un plan cafétaria, des horaires flexibles et des possibilités de télétravail, ainsi que d'autres avantages auprès de nombreux partenaires. Nous souhaitons rester un groupe à valeur humaine tout en gardant une place de choix dans le marché belge des assurances. En collaboration avec une équipe de 7 collègues du département Business Risk Management Life, EB et Health du Groupe P&V, vous êtes responsable du reporting interne, notamment à destination du management, des partenaires externes et des instances officielles. Pour garantir la qualité des rapports et des chiffr
                          plus
                          In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - Je kan cijfermatig en analytisch werken. - Je bent in staat om met oog voor juistheid en detail te werken. - Discreet, respectvol, in staat om zel
                          In samenwerking met de en de ben je verantwoordelijke voor de payroll. Hierbij zoek je altijd naar optimalisatie van de payrollprocessen en denkt mee na over de mogelijkheden op vlak van compensation & benefits. Verder neem je ook administratieve taken op zoals contractopmaak, opvolging van de verzekeringen, contacten met RVA en mutualiteiten. Je verzorgt de rapportage over het personeel voor directie en je collega's. Je vervult een ondersteunende en adviserende rol op vlak van personeelsbeleid en administratie. - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je - Je kan cijfermatig en analytisch werken. - Je bent in staat om met oog voor juistheid en detail te werken. - Discreet, respectvol, in staat om zel
                          plus
                          Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je beheert een eigen portefeuille aan dossiers en klantenvragen van A tot Z. * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies, interpreteert deze om zo de positie en een passend advies te bepalen. * Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, makelaars
                          Antwerpen en 3 dagen thuiswerk. Als juridisch medewerker binnen de schadediensten, geef je juridisch advies aan klanten (ondernemingen, zelfstandigen en particulieren) die een rechtsbijstandsverzekering afgesloten hebben. * Fiscaal en administratief recht: conflicten met de overheid over belastingen, milieuvergunningen, ruimtelijke ordening,... * Je beheert een eigen portefeuille aan dossiers en klantenvragen van A tot Z. * Je analyseert een geschil, de relevante bewijselementen, de wetgeving, de rechtspraak en de overeenkomsten en conventies, interpreteert deze om zo de positie en een passend advies te bepalen. * Je treedt in contact met verschillende mogelijke externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, makelaars
                          plus
                          We zijn trots op onze leidende positie in kwaliteit en integriteit. Elke dag geven onze medewerkers het beste van zichzelf, verspreid over verschillende expertises, afdelingen en culturen. Bij SGS bouw je zelf mee aan je carrière, onze dienstverlening en onze expertise. Als Lead Auditor Information Security ben je verantwoordelijk voor het plannen en uitvoeren van professionele audits van managementsystemen, in overeenstemming met de procedures van SGS. Op die manier lever je certificeringsdiensten die voldoen aan de wensen van onze klanten en aan de geldende accreditatiestandaarden. Je ondersteunt ook de business development en biedt technische expertise om onze dienstverlening verder uit te breiden. * Tijdige afhandeling van alle toegewezen opdrachten en bijhorende documentatie, conform de nodige procedures en klantverwachtingen
                          We zijn trots op onze leidende positie in kwaliteit en integriteit. Elke dag geven onze medewerkers het beste van zichzelf, verspreid over verschillende expertises, afdelingen en culturen. Bij SGS bouw je zelf mee aan je carrière, onze dienstverlening en onze expertise. Als Lead Auditor Information Security ben je verantwoordelijk voor het plannen en uitvoeren van professionele audits van managementsystemen, in overeenstemming met de procedures van SGS. Op die manier lever je certificeringsdiensten die voldoen aan de wensen van onze klanten en aan de geldende accreditatiestandaarden. Je ondersteunt ook de business development en biedt technische expertise om onze dienstverlening verder uit te breiden. * Tijdige afhandeling van alle toegewezen opdrachten en bijhorende documentatie, conform de nodige procedures en klantverwachtingen
                          plus
                          NOUVEAU
                          En daarmee onze dienstverlening verrijken. SGS is wereldleider als het gaat om inspectie, controle, analyse en certificering. We zijn zelfs de wereldwijde benchmark voor kwaliteit en integriteit. Verdeeld over expertises, branches en culturen heen, geven onze medewerkers dagelijks 110% van zichzelf. Onze medewerkers bouwen aan hun eigen weg binnen de dienstverlening en expertise. Ook binnen onze gespecialiseerde divisie Business Assurance doen we dit. Omdat we nog veel meer willen verdiepen en verrijken, kijken we voor deze divisie op ons hoofdkantoor in Antwerpen uit naar een bevlogen Food Safety Auditor. Zo draag je bij aan de veiligheid en kwaliteit van diezelfde klanten. * Na je audit van die dag, vertrek je naar huis en denk je ondertussen na hoe je jouw notities gaat omzetten in een onderbouwd auditrapport. * Jouw rol: als Food Safety Auditor voel je jou thuis i
                          En daarmee onze dienstverlening verrijken. SGS is wereldleider als het gaat om inspectie, controle, analyse en certificering. We zijn zelfs de wereldwijde benchmark voor kwaliteit en integriteit. Verdeeld over expertises, branches en culturen heen, geven onze medewerkers dagelijks 110% van zichzelf. Onze medewerkers bouwen aan hun eigen weg binnen de dienstverlening en expertise. Ook binnen onze gespecialiseerde divisie Business Assurance doen we dit. Omdat we nog veel meer willen verdiepen en verrijken, kijken we voor deze divisie op ons hoofdkantoor in Antwerpen uit naar een bevlogen Food Safety Auditor. Zo draag je bij aan de veiligheid en kwaliteit van diezelfde klanten. * Na je audit van die dag, vertrek je naar huis en denk je ondertussen na hoe je jouw notities gaat omzetten in een onderbouwd auditrapport. * Jouw rol: als Food Safety Auditor voel je jou thuis i
                          plus
                          As a (Senior) Consultant Digital Assurance, you will be working in a young, motivated, and fast-growing team. * Additionally, you will contribute to the creation, review, and presentation of commercial proposals for clients and will have the opportunity to play a key role in the growth and development of our Digital Assurance and Certification practice. * An international corporate culture in which personal growth, mutual trust and lifelong learning are being fostered.
                          As a (Senior) Consultant Digital Assurance, you will be working in a young, motivated, and fast-growing team. * Additionally, you will contribute to the creation, review, and presentation of commercial proposals for clients and will have the opportunity to play a key role in the growth and development of our Digital Assurance and Certification practice. * An international corporate culture in which personal growth, mutual trust and lifelong learning are being fostered.
                          plus

                          Jobs populaires


                          Afficher plus

                          Quel est le salaire moyen pour Assurance Vie à Kalmthout?

                          Salaire moyen par an
                          34.300 €

                          Le salaire moyen pour les emplois Assurance Vie à Kalmthout est de 34.300 €. Les salaires de Assurance Vie à Kalmthout vont de 27.700 € à 42.400 €.